Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

600RR-ul din 2008 nu are probleme "genetic"....1000RR-ul de 2008 a avut probleme cu consumul de lei exagerat, ceva la ambreiaj si tratamentul termic al vibrochenului parca facut necorespunzator...

E o motocicleta frumoasa 600RR-ul, m-am dat cu 2006 mult timp si putin cu 2010; au bicicleta ok dar pentru mine erau mici (1.91m).

Nu stiu ce sa zic legat de piata moto din Polonia, n-am cumparat si nici n-am auzit pe cineva din cunoscuti sa cumpere; atentie la zgomote suspecte (distributie, oala de ambreiaj) si la aspectul ei general... ca la orice mobra care o cumperi :)

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

Eu nu as lua din Polonia pentru ca sunt o natie de betivani ,mai ceva ca noi . Turatul motorului pina in limitare da tot farmecul unei betii crincene.

Suntem deja obisnuiti cu samsarii nostrii, mai stam sa invatam si trucurile altora acum?😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) 1000RR-ul de 2008 a avut probleme cu consumul de lei exagerat

 

:laugh:

 

On: cunosc pe cineva care și-a luat motocicletă din Polonia (un 1200GS)... până la urmă. Spun asta pentru că a avut ceva pățanii pe acolo: nu l-a luat pe cel pe care mersese chitit să-l ia și era să se întoarcă fără. Deocamdă este mulțumit de motocicletă, nu a apucat să meargă foarte mult cu ea. Mult mai multe nu știu.

 

Nu știu care sunt prețurile și nu am sondat piața, știu doar că este mai mare ca la noi. Strict personal, nu văd care e interesul cu Polonia - prețuri substanțial mai mici ca-n Italia? Habar nu am. Știu însă că e mai greu de ajuns, de plimbat pe acolo, de negoicat (în germană poate, poloneza e imposibilă), de rezolvat cu actele, de schimbat bani (dacă vor zloți), etc. Italia este o piață mult mai cunoscută și mai accesibilă și, deși sunt și acolo samsari și țepari, cred că sunt mai ușor de depistat - mai ales cu ajutorul celor care se ocupă cu adusul motocicletelor de acolo de ceva timp.

 

Ceea ce vreau să spun nu este că italienii sunt băieți mai de treabă sau au motorete mai bune, ci doar că în principiu te descurci mai ușor cu ei față de polonezi.

 

Acum, tu știi mai bine dacă te-ai interesat deja, dar gândește-te bine dacă merită.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ai luat vorbele din gura:cum piula mea sa se rupa un cadru de motor,asa,pur si simplu?Nici macar pe vremea comunismului n-am auzit asa ceva sa se fi intamplat!

scuze de offtopic dar tre sa raspund la toma necredinciosii.......omu a ramas in pana la nush cate sute de km de constanta cu probleme electrice ( tipic italieni) si intamplator tot un tip din constanta trecu prin zona cu duba . el este si destul de corpolent ( 130kg?!) . cand au ajuns in constanta si s-au uitat la motoreta, au constatat pe langa problema initiala si o mega fisura nu mai stiu exact unde ori pe cadru langa jug ori la bascula !!!..... daca mai mergea asa facea grav accident,se rupea in doua fara sa stie mergand linistit.............mi-a povestit un prieten mecanic (Marian , de la pitici din palazu ) cu care lucrez si care a avut multe pe mana,aprilii,ducati,honde,suzuki. Nenea cu caponordul cu pricina e super cunoscut prin zona, imposibil sa nu fi auzit de Nea Fasole. Iar cand l-am cunoscut personal vara trecuta in vama cu alta gasca, toti stiau de cate o patanie de-a lui cu aprilia. sau o ex moto-guzzi care lacrima ulei dupa cateva mii km .... de noua :))) asa ca, sa nu aud de italience.

 

 

 

on topic.....nu pleca pana in polonia ptr un motor,e ca si cum cineva din uk vine in romania sa-si ia ca ca aici gaseste mai ieftin.

 

cat timp gasesti un 600rr ingrijit estetic cu vopseaua originala si care suna in mintile lui si fara tiganeli , chiar cu toba originala , merita luat. restul e can can,si bag in mana in foc ca si orice motocicleta din italia oricat de bine arata ,e si aia alergata si cu km dati innapoi,doar suntem un popor latin.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze de offtopic dar tre sa raspund la toma necredinciosii.......omu a ramas in pana la nush cate sute de km de constanta cu probleme electrice ( tipic italieni) si intamplator tot un tip din constanta trecu prin zona cu duba . el este si destul de corpolent ( 130kg?!) . cand au ajuns in constanta si s-au uitat la motoreta, au constatat pe langa problema initiala si o mega fisura nu mai stiu exact unde ori pe cadru langa jug ori la bascula !!!..... daca mai mergea asa facea grav accident,se rupea in doua fara sa stie mergand linistit.............mi-a povestit un prieten mecanic (Marian , de la pitici din palazu ) cu care lucrez si care a avut multe pe mana,aprilii,ducati,honde,suzuki. Nenea cu caponordul cu pricina e super cunoscut prin zona, imposibil sa nu fi auzit de Nea Fasole. Iar cand l-am cunoscut personal vara trecuta in vama cu alta gasca, toti stiau de cate o patanie de-a lui cu aprilia. sau o ex moto-guzzi care lacrima ulei dupa cateva mii km .... de noua :))) asa ca, sa nu aud de italience.

 

Păi ce să vrei mai mult? Motocicleta a simțit că se rupe-n două și a preferat să-și avertizeze călărețul oprindu-se-n drum, decât să-l lasă să continue și să facă accident :)

 

Lasând gluma, motocicletele italiene sunt într-adevăr mai sensibile la... neglijențe de întreținere (nu le repari/servisezi în șură și nu le lași în fața casei iarna).Cer mai mulți bani și atenție, dar știu să te răsplătească pentru asta. Sper să înțelegi la ce mă refer. Îmi permit deci să pun puțin la îndoială vechimea, abuzurile și întreținerea de care au avut parte motocicletele despre care vorbești. Iar în ceea ce privește Guzzi-ul: nu era și el încă în garanție, după câteva mii de km?

 

 

on topic.....nu pleca pana in polonia ptr un motor,e ca si cum cineva din uk vine in romania sa-si ia ca ca aici gaseste mai ieftin.

 

Cu tot respectul, comparația mi se pare... neinspirată. Piața (și cultura) moto din Polonia este cu mult peste cea de la noi, ca să nu mai spunem că se învecinează cu cea mai mare piață din Europa. Interesul de a merge să cauți acolo ceva ce nu găsești la noi (în termeni de model sau de preț) mi se pare justificabil și plauzibil. Britanicul însă nu prea are ce să caute în România: găsește motociclete mai multe și mai ieftine în alte părți.

 

Acum hai să nu mai poluăm topicul omului. Faptul că mărcile europene (printre care și italiene) cunosc o creștere semnificativă și constantă a vânzărilor față de mărcile tradiționale japoneze (care stagnează, deși "sunt mai fiabile și mai ieftine la achiziție și la întreținere"), demonstrează ori că e lumea plină de inapți care preferă să meargă cu motoreta la service decât la plimbare, ori că nu ai în întregime dreptate.

 

Numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e pretul in polonia de te tenteaza asa tare? N'ai gasit bune in romania? Eu recomand motoreta...confortabila..am abut si modelul 2003..acum am 2007 cumparata din tara de la primul ei proprietar

Daca ai peste 1.75 o sa ti se para micutza motoreta

 

Zi'mi ce vrei sa stii si'ti raspund cu cea mai mare placere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in primul rand polonezi stau mai bine ca si economie fata de noi sunt mult mai europeni ca si noi avand o situatie mai buna isi permit intretinerea motorului mai bine sa nu mai vorbim de strazi care sunt mult mai bune ca la noi si pe langa asta sunt motoare cu km mai putini uite de ex un honda rr600 2009 undeva la 5000e cu 10 -15 mii km ee in italia nu te atingi sub 60000 germania la fel romania la fel ba chiar cu kilometri mai multi si inaltime am 176 .

Cu temperatura cum sta vara ??? daca tot detii un rr 2007 probleme majore ai cu ea cutie viteze ?? Pasager ai ? cum se simte ?

Editat de Kongly Zbanghi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ne-ai dat pe spate cu treaba cu km. Daca dupa asta te orientezi ... ai o problema de perceptie . De fapt percepi gresit mai multe.Eu bat Polonia frecfent cu jobul si te asigur ca este o tara mare cu foarte putini oameni cu care sa te poti intelege , asa cum spunea un coleg mai devreme .

Iar la capitolul superioritate financiara fata de noi ...., nu e chiar o gluma dar pe aproape , precum si treba cu drumurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kongly, cele mai bune preturi le gasesti doar in Romania ,cu putin noroc poti sa gasesti o motocicleta intretinuta si ai scapat de toate problemele cu drumul etc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate omul vrea sa viziteze Polonia si cauta un motiv. De ce nu-l lasati sa-si faca damblaua?

 

600RR 2007+. Stiu numai eu 3 la care s-a bulit vilbrokenul. La prima, s-a rupt efectiv vilbrochenul in 2, intre fusurile in care se prind bielele 2 si 3. Motorul nu s a deteriorat, doar ca facea un zgomot puternic. De rupt s-a rupt pe Amckart undeva la 8-10 000tr/min. A fost defect de fabricatie, fusurile, cuzinetii erau tzipla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Ma ajuta si pe mine cineva cu niste indicatii refritoare la montarea unei alarme, gps si soclu bricheta?

1. Unde as putea sa ma leg cu alimentarile? Cineva imi recomada sa ma leg direct de la baterie cu toate, mai putin cu alarma daca vreau sa leg si semnalizarile. Daca vreau fara semnalizari, fara probleme ma pot lega la baterie.

2. Mai trebuie vreun releu de protectie sau sunt suficiente sigurantele pe cablu?

3. In standby, atat alarma cat si gps-ul pot goli bateria sa zicem intr-o saptamana fara sa o pornesc?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in primul rand polonezi stau mai bine ca si economie fata de noi sunt mult mai europeni ca si noi avand o situatie mai buna isi permit intretinerea motorului mai bine sa nu mai vorbim de strazi care sunt mult mai bune ca la noi si pe langa asta sunt motoare cu km mai putini uite de ex un honda rr600 2009 undeva la 5000e cu 10 -15 mii km ee in italia nu te atingi sub 60000 germania la fel romania la fel ba chiar cu kilometri mai multi si inaltime am 176 .

Cu temperatura cum sta vara ??? daca tot detii un rr 2007 probleme majore ai cu ea cutie viteze ?? Pasager ai ? cum se simte ?

 

nu vad cum ar face polonezii revizia diferit fata de noi. eu am luat motorul de la primul proprietar, primul proprietar l`a luat din romania de nou, rezulta ca a avut bani, mi`a dat si cartea de service...servisare facuta la honda si la tng, a avut si casco la ea, de aici vreau sa`ti subliniez ca si romanii au grija de ele

eu am motorul din iulie 2013, am mers maxim 5000 de km cu el si am schimbat uleiul de minim 4 ori, acum motorul are 18-19.000 km

 

cu temperatura sta la fel ca orice motor, in full trafic, bara la bara, se mai incinge, drum de 11 km, birou-acasa...nu am simtit absolut nici o problema la cutia de viteze, nu zornaie nu se aude nimic...nu`mi place sa merg cu pasager, dar cand am pasager e ok si nu s`a vaitat fata...

il folosesc si pe circuit, trackdayuri, iesiri la tg secuiesc si pe adancata de doua ori, totul tipla...eu am nimerit un motor in mintile lui fara sa`l caut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Va rog sa imi spuneti si mie din experienta sau daca aveti prieteni mai mici de inaltime daca o sa ma descurc pe un 600RR, eu am pana in 1.70(cam1.68-1.69) sa zicem 1.70m cu tot cu bocanci :) si 65 kg.

O sa ma apuc in curand de scoala pentru cat. A si vreau sa imi cumpar un 600 RR din 2005-2006.

Editat de Phelipe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Salut,

 

Va rog sa imi spuneti si mie din experienta sau daca aveti prieteni mai mici de inaltime daca o sa ma descurc pe un 600RR, eu am pana in 1.70(cam1.68-1.69) sa zicem 1.70m cu tot cu bocanci :) si 65 kg.

O sa ma apuc in curand de scoala pentru cat. A si vreau sa imi cumpar un 600 RR din 2005-2006.

 

In ziua de azi se gasesc chituri de coborire pentru aproape orice model inclusiv 600rr. Daca nu te simti bine cu el stoc, il cobori un pic si gata . Chiturile sunt relativ ieftine , depinde numai de tine cit vrei sa cheltuiesti pentru unu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E 2008, in cazul in care nu stiai. Carene Repsol made China. Sa-ti mai zic de problemele la modelul 2008? Sincer, pt carene si numarul mic de kilometri , ai pus ochii pe ea?

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

 

 

Ma ajuta si pe mine cineva cu niste indicatii refritoare la montarea unei alarme, gps si soclu bricheta?

 

1. Unde as putea sa ma leg cu alimentarile? Cineva imi recomada sa ma leg direct de la baterie cu toate, mai putin cu alarma daca vreau sa leg si semnalizarile. Daca vreau fara semnalizari, fara probleme ma pot lega la baterie.

 

2. Mai trebuie vreun releu de protectie sau sunt suficiente sigurantele pe cablu?

 

3. In standby, atat alarma cat si gps-ul pot goli bateria sa zicem intr-o saptamana fara sa o pornesc?

 

 

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

1. Acumulatorul moto este singura sursa de tensiune in regimul stationar al motorului, practic poti sa te conectezi de la acumulator( borna +) sau din alt punct de PLUS din instalatia motociclete. In plus tracker-ului tau are si un acumulator care iti ofera o anumita autonomie cad nu mai ai sursa motociclete( deconectare acumulator pentru furt, etc). Sursa de tensiune va fi permanenta, adica un + permanent /intrare contact cu cheie/ acumulator

2. Cu soclu de bricheta de legi in functie de locul unde-l fixezi, cele mai uzuale pentru moto sunt cele aparente pentru a nu distruge carenajul sau alte elemente( vezi foto). Soclul de brichera are in circuit si siguranta fuzibila pentru protective(foto), il poti atasa in zona bordului motociclete.

3. Nu ai nevoie, ti-am explicat la punctul 2.

4. La un acumulator de 12 Ah cum este la motocicleta ta, calculul este in felul urmator. O alarma de genul acesta in principiu are un consum

max 8 mA (posibil mai mic, verifica cartea tehnica) . Practic 12Ah: 0,008A = 1500 ore:24= 62,5 zile. Nu cred ca o sa lasi motocicleta 2 luni nepornita, sau in cazul neutilizarii, conectezi acumulatorul la redresor. Daca alarma are o alta valoare a curentului de stand by, poti calcula dupa formula de mai sus.

 

Bafta,

post-74268-0-58282500-1453736676_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In vara am fost la un service si mi-a fost completat lichidul de racire la motocicleta. Am fost prins in trafic de ploaie si a inceput sa iasa abur din zona radiatorului, de sub bord plus un miros ciudat. Temperatura in bord ajunge si la 106 grade in zilele calduroase la semafor. Saptamana trecuta am pornit motocicleta si am dat o tura cu ea prin oras si a reaparut acel miros ciudat. Surprinzator este ca si motocicleta amicului meu, gsxr600 k6 prezenta acelasi miros. Ati mai patit vreunul asa ceva la cbr 600 rr sau asa fac toate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca mirosul vine de la galeriile de evacuare si radiator incinse care au fost stropite de apa de ploaie ,tin minte ca asa am patit si eu de cateva ori pe strada cand era ploaie afara ,venea un miros specific ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...