piticot Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 600RR-ul din 2008 nu are probleme "genetic"....1000RR-ul de 2008 a avut probleme cu consumul de lei exagerat, ceva la ambreiaj si tratamentul termic al vibrochenului parca facut necorespunzator... E o motocicleta frumoasa 600RR-ul, m-am dat cu 2006 mult timp si putin cu 2010; au bicicleta ok dar pentru mine erau mici (1.91m). Nu stiu ce sa zic legat de piata moto din Polonia, n-am cumparat si nici n-am auzit pe cineva din cunoscuti sa cumpere; atentie la zgomote suspecte (distributie, oala de ambreiaj) si la aspectul ei general... ca la orice mobra care o cumperi Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Eu nu as lua din Polonia pentru ca sunt o natie de betivani ,mai ceva ca noi . Turatul motorului pina in limitare da tot farmecul unei betii crincene. Suntem deja obisnuiti cu samsarii nostrii, mai stam sa invatam si trucurile altora acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 (...) 1000RR-ul de 2008 a avut probleme cu consumul de lei exagerat On: cunosc pe cineva care și-a luat motocicletă din Polonia (un 1200GS)... până la urmă. Spun asta pentru că a avut ceva pățanii pe acolo: nu l-a luat pe cel pe care mersese chitit să-l ia și era să se întoarcă fără. Deocamdă este mulțumit de motocicletă, nu a apucat să meargă foarte mult cu ea. Mult mai multe nu știu. Nu știu care sunt prețurile și nu am sondat piața, știu doar că este mai mare ca la noi. Strict personal, nu văd care e interesul cu Polonia - prețuri substanțial mai mici ca-n Italia? Habar nu am. Știu însă că e mai greu de ajuns, de plimbat pe acolo, de negoicat (în germană poate, poloneza e imposibilă), de rezolvat cu actele, de schimbat bani (dacă vor zloți), etc. Italia este o piață mult mai cunoscută și mai accesibilă și, deși sunt și acolo samsari și țepari, cred că sunt mai ușor de depistat - mai ales cu ajutorul celor care se ocupă cu adusul motocicletelor de acolo de ceva timp. Ceea ce vreau să spun nu este că italienii sunt băieți mai de treabă sau au motorete mai bune, ci doar că în principiu te descurci mai ușor cu ei față de polonezi. Acum, tu știi mai bine dacă te-ai interesat deja, dar gândește-te bine dacă merită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 (editat) Mi-ai luat vorbele din gura:cum piula mea sa se rupa un cadru de motor,asa,pur si simplu?Nici macar pe vremea comunismului n-am auzit asa ceva sa se fi intamplat! scuze de offtopic dar tre sa raspund la toma necredinciosii.......omu a ramas in pana la nush cate sute de km de constanta cu probleme electrice ( tipic italieni) si intamplator tot un tip din constanta trecu prin zona cu duba . el este si destul de corpolent ( 130kg?!) . cand au ajuns in constanta si s-au uitat la motoreta, au constatat pe langa problema initiala si o mega fisura nu mai stiu exact unde ori pe cadru langa jug ori la bascula !!!..... daca mai mergea asa facea grav accident,se rupea in doua fara sa stie mergand linistit.............mi-a povestit un prieten mecanic (Marian , de la pitici din palazu ) cu care lucrez si care a avut multe pe mana,aprilii,ducati,honde,suzuki. Nenea cu caponordul cu pricina e super cunoscut prin zona, imposibil sa nu fi auzit de Nea Fasole. Iar cand l-am cunoscut personal vara trecuta in vama cu alta gasca, toti stiau de cate o patanie de-a lui cu aprilia. sau o ex moto-guzzi care lacrima ulei dupa cateva mii km .... de noua )) asa ca, sa nu aud de italience. on topic.....nu pleca pana in polonia ptr un motor,e ca si cum cineva din uk vine in romania sa-si ia ca ca aici gaseste mai ieftin. cat timp gasesti un 600rr ingrijit estetic cu vopseaua originala si care suna in mintile lui si fara tiganeli , chiar cu toba originala , merita luat. restul e can can,si bag in mana in foc ca si orice motocicleta din italia oricat de bine arata ,e si aia alergata si cu km dati innapoi,doar suntem un popor latin. Editat Ianuarie 15, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 scuze de offtopic dar tre sa raspund la toma necredinciosii.......omu a ramas in pana la nush cate sute de km de constanta cu probleme electrice ( tipic italieni) si intamplator tot un tip din constanta trecu prin zona cu duba . el este si destul de corpolent ( 130kg?!) . cand au ajuns in constanta si s-au uitat la motoreta, au constatat pe langa problema initiala si o mega fisura nu mai stiu exact unde ori pe cadru langa jug ori la bascula !!!..... daca mai mergea asa facea grav accident,se rupea in doua fara sa stie mergand linistit.............mi-a povestit un prieten mecanic (Marian , de la pitici din palazu ) cu care lucrez si care a avut multe pe mana,aprilii,ducati,honde,suzuki. Nenea cu caponordul cu pricina e super cunoscut prin zona, imposibil sa nu fi auzit de Nea Fasole. Iar cand l-am cunoscut personal vara trecuta in vama cu alta gasca, toti stiau de cate o patanie de-a lui cu aprilia. sau o ex moto-guzzi care lacrima ulei dupa cateva mii km .... de noua )) asa ca, sa nu aud de italience. Păi ce să vrei mai mult? Motocicleta a simțit că se rupe-n două și a preferat să-și avertizeze călărețul oprindu-se-n drum, decât să-l lasă să continue și să facă accident Lasând gluma, motocicletele italiene sunt într-adevăr mai sensibile la... neglijențe de întreținere (nu le repari/servisezi în șură și nu le lași în fața casei iarna).Cer mai mulți bani și atenție, dar știu să te răsplătească pentru asta. Sper să înțelegi la ce mă refer. Îmi permit deci să pun puțin la îndoială vechimea, abuzurile și întreținerea de care au avut parte motocicletele despre care vorbești. Iar în ceea ce privește Guzzi-ul: nu era și el încă în garanție, după câteva mii de km? on topic.....nu pleca pana in polonia ptr un motor,e ca si cum cineva din uk vine in romania sa-si ia ca ca aici gaseste mai ieftin. Cu tot respectul, comparația mi se pare... neinspirată. Piața (și cultura) moto din Polonia este cu mult peste cea de la noi, ca să nu mai spunem că se învecinează cu cea mai mare piață din Europa. Interesul de a merge să cauți acolo ceva ce nu găsești la noi (în termeni de model sau de preț) mi se pare justificabil și plauzibil. Britanicul însă nu prea are ce să caute în România: găsește motociclete mai multe și mai ieftine în alte părți. Acum hai să nu mai poluăm topicul omului. Faptul că mărcile europene (printre care și italiene) cunosc o creștere semnificativă și constantă a vânzărilor față de mărcile tradiționale japoneze (care stagnează, deși "sunt mai fiabile și mai ieftine la achiziție și la întreținere"), demonstrează ori că e lumea plină de inapți care preferă să meargă cu motoreta la service decât la plimbare, ori că nu ai în întregime dreptate. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Care e pretul in polonia de te tenteaza asa tare? N'ai gasit bune in romania? Eu recomand motoreta...confortabila..am abut si modelul 2003..acum am 2007 cumparata din tara de la primul ei proprietar Daca ai peste 1.75 o sa ti se para micutza motoreta Zi'mi ce vrei sa stii si'ti raspund cu cea mai mare placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kongly Zbanghi Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 (editat) Pai in primul rand polonezi stau mai bine ca si economie fata de noi sunt mult mai europeni ca si noi avand o situatie mai buna isi permit intretinerea motorului mai bine sa nu mai vorbim de strazi care sunt mult mai bune ca la noi si pe langa asta sunt motoare cu km mai putini uite de ex un honda rr600 2009 undeva la 5000e cu 10 -15 mii km ee in italia nu te atingi sub 60000 germania la fel romania la fel ba chiar cu kilometri mai multi si inaltime am 176 . Cu temperatura cum sta vara ??? daca tot detii un rr 2007 probleme majore ai cu ea cutie viteze ?? Pasager ai ? cum se simte ? Editat Ianuarie 15, 2016 de Kongly Zbanghi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Ne-ai dat pe spate cu treaba cu km. Daca dupa asta te orientezi ... ai o problema de perceptie . De fapt percepi gresit mai multe.Eu bat Polonia frecfent cu jobul si te asigur ca este o tara mare cu foarte putini oameni cu care sa te poti intelege , asa cum spunea un coleg mai devreme . Iar la capitolul superioritate financiara fata de noi ...., nu e chiar o gluma dar pe aproape , precum si treba cu drumurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 @kongly, cele mai bune preturi le gasesti doar in Romania ,cu putin noroc poti sa gasesti o motocicleta intretinuta si ai scapat de toate problemele cu drumul etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Poate omul vrea sa viziteze Polonia si cauta un motiv. De ce nu-l lasati sa-si faca damblaua? 600RR 2007+. Stiu numai eu 3 la care s-a bulit vilbrokenul. La prima, s-a rupt efectiv vilbrochenul in 2, intre fusurile in care se prind bielele 2 si 3. Motorul nu s a deteriorat, doar ca facea un zgomot puternic. De rupt s-a rupt pe Amckart undeva la 8-10 000tr/min. A fost defect de fabricatie, fusurile, cuzinetii erau tzipla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_dorin83 Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Salut baieti, Ma ajuta si pe mine cineva cu niste indicatii refritoare la montarea unei alarme, gps si soclu bricheta? 1. Unde as putea sa ma leg cu alimentarile? Cineva imi recomada sa ma leg direct de la baterie cu toate, mai putin cu alarma daca vreau sa leg si semnalizarile. Daca vreau fara semnalizari, fara probleme ma pot lega la baterie. 2. Mai trebuie vreun releu de protectie sau sunt suficiente sigurantele pe cablu? 3. In standby, atat alarma cat si gps-ul pot goli bateria sa zicem intr-o saptamana fara sa o pornesc? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Pai in primul rand polonezi stau mai bine ca si economie fata de noi sunt mult mai europeni ca si noi avand o situatie mai buna isi permit intretinerea motorului mai bine sa nu mai vorbim de strazi care sunt mult mai bune ca la noi si pe langa asta sunt motoare cu km mai putini uite de ex un honda rr600 2009 undeva la 5000e cu 10 -15 mii km ee in italia nu te atingi sub 60000 germania la fel romania la fel ba chiar cu kilometri mai multi si inaltime am 176 . Cu temperatura cum sta vara ??? daca tot detii un rr 2007 probleme majore ai cu ea cutie viteze ?? Pasager ai ? cum se simte ? nu vad cum ar face polonezii revizia diferit fata de noi. eu am luat motorul de la primul proprietar, primul proprietar l`a luat din romania de nou, rezulta ca a avut bani, mi`a dat si cartea de service...servisare facuta la honda si la tng, a avut si casco la ea, de aici vreau sa`ti subliniez ca si romanii au grija de ele eu am motorul din iulie 2013, am mers maxim 5000 de km cu el si am schimbat uleiul de minim 4 ori, acum motorul are 18-19.000 km cu temperatura sta la fel ca orice motor, in full trafic, bara la bara, se mai incinge, drum de 11 km, birou-acasa...nu am simtit absolut nici o problema la cutia de viteze, nu zornaie nu se aude nimic...nu`mi place sa merg cu pasager, dar cand am pasager e ok si nu s`a vaitat fata... il folosesc si pe circuit, trackdayuri, iesiri la tg secuiesc si pe adancata de doua ori, totul tipla...eu am nimerit un motor in mintile lui fara sa`l caut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phelipe Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 (editat) Salut, Va rog sa imi spuneti si mie din experienta sau daca aveti prieteni mai mici de inaltime daca o sa ma descurc pe un 600RR, eu am pana in 1.70(cam1.68-1.69) sa zicem 1.70m cu tot cu bocanci si 65 kg. O sa ma apuc in curand de scoala pentru cat. A si vreau sa imi cumpar un 600 RR din 2005-2006. Editat Ianuarie 18, 2016 de Phelipe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 Salut, Va rog sa imi spuneti si mie din experienta sau daca aveti prieteni mai mici de inaltime daca o sa ma descurc pe un 600RR, eu am pana in 1.70(cam1.68-1.69) sa zicem 1.70m cu tot cu bocanci si 65 kg. O sa ma apuc in curand de scoala pentru cat. A si vreau sa imi cumpar un 600 RR din 2005-2006. In ziua de azi se gasesc chituri de coborire pentru aproape orice model inclusiv 600rr. Daca nu te simti bine cu el stoc, il cobori un pic si gata . Chiturile sunt relativ ieftine , depinde numai de tine cit vrei sa cheltuiesti pentru unu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Salutare! Stie cineva motocicleta asta? http://olx.ro/oferta/honda-cbr-1000rr-repsol-ID4JhKo.html#c2a9ff116d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 (editat) E 2008, in cazul in care nu stiai. Carene Repsol made China. Sa-ti mai zic de problemele la modelul 2008? Sincer, pt carene si numarul mic de kilometri , ai pus ochii pe ea? Editat Ianuarie 21, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_dorin83 Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 Salut baieti, Ma ajuta si pe mine cineva cu niste indicatii refritoare la montarea unei alarme, gps si soclu bricheta? 1. Unde as putea sa ma leg cu alimentarile? Cineva imi recomada sa ma leg direct de la baterie cu toate, mai putin cu alarma daca vreau sa leg si semnalizarile. Daca vreau fara semnalizari, fara probleme ma pot lega la baterie. 2. Mai trebuie vreun releu de protectie sau sunt suficiente sigurantele pe cablu? 3. In standby, atat alarma cat si gps-ul pot goli bateria sa zicem intr-o saptamana fara sa o pornesc? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Salut, 1. Acumulatorul moto este singura sursa de tensiune in regimul stationar al motorului, practic poti sa te conectezi de la acumulator( borna +) sau din alt punct de PLUS din instalatia motociclete. In plus tracker-ului tau are si un acumulator care iti ofera o anumita autonomie cad nu mai ai sursa motociclete( deconectare acumulator pentru furt, etc). Sursa de tensiune va fi permanenta, adica un + permanent /intrare contact cu cheie/ acumulator 2. Cu soclu de bricheta de legi in functie de locul unde-l fixezi, cele mai uzuale pentru moto sunt cele aparente pentru a nu distruge carenajul sau alte elemente( vezi foto). Soclul de brichera are in circuit si siguranta fuzibila pentru protective(foto), il poti atasa in zona bordului motociclete. 3. Nu ai nevoie, ti-am explicat la punctul 2. 4. La un acumulator de 12 Ah cum este la motocicleta ta, calculul este in felul urmator. O alarma de genul acesta in principiu are un consum max 8 mA (posibil mai mic, verifica cartea tehnica) . Practic 12Ah: 0,008A = 1500 ore:24= 62,5 zile. Nu cred ca o sa lasi motocicleta 2 luni nepornita, sau in cazul neutilizarii, conectezi acumulatorul la redresor. Daca alarma are o alta valoare a curentului de stand by, poti calcula dupa formula de mai sus. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 In vara am fost la un service si mi-a fost completat lichidul de racire la motocicleta. Am fost prins in trafic de ploaie si a inceput sa iasa abur din zona radiatorului, de sub bord plus un miros ciudat. Temperatura in bord ajunge si la 106 grade in zilele calduroase la semafor. Saptamana trecuta am pornit motocicleta si am dat o tura cu ea prin oras si a reaparut acel miros ciudat. Surprinzator este ca si motocicleta amicului meu, gsxr600 k6 prezenta acelasi miros. Ati mai patit vreunul asa ceva la cbr 600 rr sau asa fac toate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 eu cred ca mirosul vine de la galeriile de evacuare si radiator incinse care au fost stropite de apa de ploaie ,tin minte ca asa am patit si eu de cateva ori pe strada cand era ploaie afara ,venea un miros specific ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Ciudat este ca mirosul asta se simtea si in parcarea subterana dupa ce a fost nepornita cateva saptamani.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 atunci e altceva ,imi pare rau ca nu am putut sa te ajut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Mulțumesc pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Cumpar toba pentru 600rr si amortizor de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Are careva nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.