vladf Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 (editat) De ce ca#at ar face cineva asa ceva? BTW: Omul o vinde ca "i-a ramas mica" ... dar el se da cu Pirelli Diablo Strada din 2010... as presupune ca o avea mica din start. Editat Februarie 11, 2016 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Ar arata interesant daca finalele ar fi altfel. Și eu cred la fel. Și-n MotoGP s-a practicat genul ăsta de evacuare. Dar asta pentru că erau două bancuri de pistoane, motoare-n V (Honda, Ducati). La 4 în linie nu are noimă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Se practica in continuare. Chiar si in WSBK la Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Chiar si in WSBK la Ducati Nu chiar Ducati folosește o evacuare 2-2-1 în WSBK: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Salutare. Maine sunt programat la rar grivita pentru itp si certificatul de autenticitate si am nevoie de finala stock. Poate cineva sa mi-o împrumute (contra cost) pentru cateva ore maine ?! (Pentru București ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Baieti vreau sa imi iau si eu toba pentru rr dar nu prea stiu ce sa aleg intre mivv suono si mivv x cone plus ....pe vechiul r6 aveam mivv gp. Care aduce mai mult a "mivv gp" (ca sunet ma refer) din cele doua ? pareri contra/pro daca se poate care suna mai tare mai bine etc Multumesc » Post actualizat in 02 Mar 2016 20:49Am rezolvat cu toba acum am alta problema, vreau sa dau catalizatorul jos doar ca este cam complicat se merita efortul ? castig ceva putere daca elimin catalizatorul? trebuie pus power commander ? imi modifica fluxul de benzina/aer presupun ca nu o sa mai mearga rotund la relanti..Va rog niste pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Salutare. Cine poate si doreste sa ma ajute, caut un service competent sa-mi echilibrez rotile la moto, sa dispuna de inele de ghidaj si tot ce trebe pentru o echilibrare buna si sa fie prin zona Cluj - Mures, daca stie cineva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Am rezolvat cu toba acum am alta problema, vreau sa dau catalizatorul jos doar ca este cam complicat se merita efortul ? castig ceva putere daca elimin catalizatorul? trebuie pus power commander ? imi modifica fluxul de benzina/aer presupun ca nu o sa mai mearga rotund la relanti..Va rog niste pareri Nu știu câtă putere câștigi, dar sigur elimini din greutate. Din cunoștințele mele generale, dacă schimbi finala și elimini catalizatorul, ar fi frumos să faci și admisia mai permisivă (filtru de aer sport) și să umbli puțin la amestec. Asta dacă finala nu e gândită fix pentru modelul respectiv de motocicletă și ia în calcul eliminarea catalizatorului - caz în care nu mai este nevoie să modifici amestecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Salutare. Cine poate si doreste sa ma ajute, caut un service competent sa-mi echilibrez rotile la moto, sa dispuna de inele de ghidaj si tot ce trebe pentru o echilibrare buna si sa fie prin zona Cluj - Mures, daca stie cineva?? Pina si in MotoGp , WSBK, rotile se echilibreaza static. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Baieti vreau sa imi iau si eu toba pentru rr dar nu prea stiu ce sa aleg intre mivv suono si mivv x cone plus ....pe vechiul r6 aveam mivv gp. Care aduce mai mult a "mivv gp" (ca sunet ma refer) din cele doua ? pareri contra/pro daca se poate care suna mai tare mai bine etc Multumesc » Post actualizat in 02 Mar 2016 20:49 Am rezolvat cu toba acum am alta problema, vreau sa dau catalizatorul jos doar ca este cam complicat se merita efortul ? castig ceva putere daca elimin catalizatorul? trebuie pus power commander ? imi modifica fluxul de benzina/aer presupun ca nu o sa mai mearga rotund la relanti..Va rog niste pareri Nu merita. (parere personala) Daca vrei sa mergi la curse, e alta mancare de peste; atunci merita, dar trebe facut calumea, nu doar scos catalizatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 (editat) Pai pentru pista este motorul dar da din ce am citit si m-am interesat nu prea merita plus ca trebuie schimbata harta sau power commander altfel o sa mearga ca ...... you get the point )))Prea multi bani pentru prea putin ! Editat Martie 4, 2016 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 daca dai catalizatorul jos, cistigi citeva grade mai putin la temp motorului, evident ca si a evacuarii. Da-l jos. O face Radu, asta daca te programezi din timp, e full de clienti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Radu si mai cum ? ca nu il cunosc ... cum il da jos... il taie pur si simplu si pune o teava sau il goleste pe asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Taie tronsonul si construieste un traseu nou, zici ca-i din fabrica facut, insa traseul nu mai e bombat ca cel original, ca sa intre catalizatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 un numar de contact ? sau cum pot da de radu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 vand o bucata filtru de aer sport K&N HA-6007R pentru 600rr 2007 filtrul este nou, gata uns in cutie se vinde pt ca l`am comandat degeaba, fara sa stiu ca pe mobra am deja bmc sport pret 400 de lei, trimit oriunde prin curier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_dorin83 Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 Salut colegii, Ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi/recomandari legate de problema mea: -am vrut sa imi montez pe cbr 1000rr-ul meu din 2007, un indicator de treapta de viteza. Acesta se leaga pe firele de turatie si viteza de la bord si desigur alimentare. In timp ce incercam sa ii dam de cap cu privire la setarea lui, am oservat ca bordul nu imi mai indica turatia. Am citit in cartea service ca pot masura daca vine impuls legat de viteza, ceea ce am si facut invartind de roata in timp ce masuram si e in regula. Ceea ce nu am reusit sa ne dam seama este daca senzorul de viteza este acelasi cu cel de turatie si mai mult, unde ar fi pozitionat (in cazul in care sunt senzori diferiti, m-ar interesa mai degraba cel de turatie pentru a-l verifica). Sau daca cineva s-a mai lovit de asemenea situatie si imi poate da un sfat, i-as fi recunoscator. Ar putea fi bordul sau senzorul? Ideea e ca la punerea contactului acul turometrului face cursa completa de verificare. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 Din cum pui problema,se poate intelege ca nu ai experienta.Asa ca primul sfat ar fi sa lasi pe cineva sa faca asta inainte de a strica ceva si sa-ti para rau. Acum daca tot insisti: Turatia,adica RPM semnalul catre bord este dat de ECU.dupa ce'l primeste de la senzorul de la vibroken.Pentru ca motorul functioneaza,senzorul este bun,altfel nu porneste si ai cod de eroare. 2.Senzorul de viteza adica speed senzor este in burta motorului sub rezervor si citeste dintii la pinion,dupa care ECU calculeaza viteza si trimite informatia pentru a fi afisata in bord. 3.pentru ca tu vrei sa montezi un senzor de treapta,te intereseaza si gear senzor..senzor care spune la ECU in ce treapta de viteza esti.Informatie pe care o va folosi si indicatorul tau. 4.Dupa asta o sa fie nevoie sa calibrezi indicatorul..sper ca ai informatiile necesare. Asa ca dupa cum vezi,lucrurile sunt putin mai complicate,iar faptul ca tu incurci senzori si nu stii fiecare cu ce se ocupa...ma face sa-ti dau sfatul de mai sus.In plus 1000RR nu este o moto usor accesibila ca si spatiu de lucru pentru un incepator. Dar daca iti faci inainte temele bine poti duce la bun sfarsit lucrarea,asa ca pe final iti doresc SUCCES. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_dorin83 Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 Salut si multumesc TNG Performance! Ideea e ca nu m-am bagat personal in montaj mai mult decat a citi instructiunile de montaj ale indicatorului si a accelera prntru setarea lui, ci amicul meu care are ceva ani de service moto in spate, dar cum zicea si el, nu a experimentat astfel situatie pana in prezent. Vazand ca esti in tema cu problema, indrazanesc sa te intreb mai multe: 1.din cele descrise de mine de unde a si rezultat problema ca bordul nu imi mai indica turatia, care crezi ca poate fi cauza? Sa fie bordul de vina? Ideea e ca la punerea contactului acul turometrului face cursa de verificare. 2.ce culori ar avea firele pe care ar trebui sa le folosim de la bord? Din ce am gasit in manuale, ar fi verde/galben si roz/verde 3.pentru setarea indicatorului, care tot nu e facuta avand in vedere ca defectiunea legata de afisarea turatiei ne-a demoralizat ieri, am ajuns la momentul in care trebuia sa tinem motorul turat la 2000 pentru a invata vitezele, dar nu se intampla nimic timp de aproape 1 min de turatie. ceea ce ar fi trebuit sa se intample ar fi fost aparitia unei liniute pe display in locul cifrei corespondente treptei de viteza. Acest indicator are si un fir alb care foloseste la resetarea lui in caz ca nu reusesti setarea corecta, dar daca am citi eu bine, el trebuie folosit si pentru a da un impuls pe masa in urma caruia sa memoreze treapta de viteza? Întrebarea ar fi, când trebuie dat acest impuls: inainte de a tura motorul la 2000, sau trebuie sa asteptam sa se schimbe ceva pe indicator(sa apara liniuta) si apoi sa dam impulsul? Sau se tine pe masa de la inceput pana se intampla ceva pe display? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 Salut,momentan sunt la servici si nu am documentatie la indemana. Dar din cat imi aduc aminte semnalul RPM la honda pastreaza culoarea verde/galben. Miscarea acului nu este de cat check-ul bordului,in care isi verifica parametri,dupa care incepe afisarea informatiilor. Asa ca, daca se misca acul turometrului nu inseamna trebuie sa si functioneaza. Cat despre indicator acum nu stiu ce marca este,(nu ai spus) fiecare are instructiunile lui. Maine am sa fiu acasa in fata calculatorului si o sa incerc sa te ajut. » Post actualizat in 21 Mar 2016 09:48 Da verde galben este firul cu semnal rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_dorin83 Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Salut TNG, Am verificat ceea ce mi-ai recomandat si corespunde desenului. Am verificat si bordul meu pe un alt motor si functioneaza. In cazul asta ar ramne ECU? Sau mai bine zis partea ECU care e responsabila cu citirea si transmiterea informatie cu privire la turatie, caz in care ma gândesc ca nu prea am variante, decat altul? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Salut, Am un honda CBR 600RR 05-06 . A venit vremea sa schimb bujiile . AM mers la cineva sa le schimb. M-am crucit putin cand am vazut ca se da jos rezervor si radiator ca sa schimbi bujiile (vb dpdv al unui nepriceput). Cand sa dai rezervoru jos surpriza , furtunele erau prinse cu pasta autoblocanta. Toate bune si frumoase am schimbat bujiile filtru de aer etc hai sa le punem la loc . A venit vremea sa punem furtunele mai scurte putin (ca doar le-am taiat cu cut-erul) la loc si sa le prindem cu coliere. Toate bune si frumoase vreo 130 km pana azi dupa munca cand pornesc pompa de benzina sa i dau cheie si imi imprastie benzina pe sub carenele de sub rezervor . Ce se recomanda in aceasta situatie ? Se gaseste pasta autoblocanta pentru furtune? Se poate pune poxipol? Sa caut niste coliere mai puternice care fac fata? Scuze de povestioara , astept niste pareri sincere. Seara buna and NoRock ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 (editat) Salut, Am un honda CBR 600RR 05-06 . A venit vremea sa schimb bujiile . AM mers la cineva sa le schimb. M-am crucit putin cand am vazut ca se da jos rezervor si radiator ca sa schimbi bujiile (vb dpdv al unui nepriceput). Cand sa dai rezervoru jos surpriza , furtunele erau prinse cu pasta autoblocanta. Toate bune si frumoase am schimbat bujiile filtru de aer etc hai sa le punem la loc . A venit vremea sa punem furtunele mai scurte putin (ca doar le-am taiat cu cut-erul) la loc si sa le prindem cu coliere. Toate bune si frumoase vreo 130 km pana azi dupa munca cand pornesc pompa de benzina sa i dau cheie si imi imprastie benzina pe sub carenele de sub rezervor . Ce se recomanda in aceasta situatie ? Se gaseste pasta autoblocanta pentru furtune? Se poate pune poxipol? Sa caut niste coliere mai puternice care fac fata? Scuze de povestioara , astept niste pareri sincere. Seara buna and NoRock ! Nu stiu unde este pusa pasta autoblocanta pe furtunele tale,dar clar acest lucru nu are ce cauta acolo. 600 RR are doua furtune cu capete sertizate.unul de la pompa la rampa, si unul pentru randul 2 de injectoare. Ambele se prind ferm in suruburi sau cu piulita...loc de lipituri nu exista. Editat Martie 29, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dante-ACM Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Salut. Furca inversata up side down si etrierii radiali au aparut la 600 rr in 2005 sau 2006? Mai sunt si alte elemente ce diferentiaza acest model fata de predecesoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 in 2005 au pus furca usd pe cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.