Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sper sa nu spun o prostie Bogdane , pe harta de neutral 1200 si cand bagi in viteza putin mai sus ,George poate sa-ti spuna 100% cum e :),eu poate am retinut gresit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Neutral 1200, si in trepte 1300 ca si test,pot sa_l ridic si mai sus.Dar pe langa relanti am modificat si avansul..si motorul este mai cursiv si mai liniar in relanti cand coboara din trepte.

Peste toate acestea am anulat functia de "fuel cut" ceea ce imbunatateste mult comportamentul motorului,eliminind acel efect de on/off al acceleratiei.

O sa vedem la teste,dupa parerea mea o sa fie un comportament muuult mai ok.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bun era un dyno.... Felicitari pentru interes si efort, atat tie, cat si lui George. Asteptam feedback ul.

Avem in grup deja prima honda sc59 resoftata de TNG ,ii multumesc pe aceasta cale pt investitia facuta & pt munca depusa .

O sa revin cu un review dupa ce o testam in primavara la Serres.Cu toate ca toata lumea spune ca honda 1000 rr sc 59 are puterea liniara noi aveam numai probleme cu ea pe circuit mai ales cand nu aveam acceleratia deschisa :),pe decelerare si pe franare era un dezastru foarte foarte multa frana de motor,de fiecare data te punea in cap,putere in low rpm nu prea aveam ,in high rpm era cat de cat ok dar erau un fel de on-off ,aceeasi senzatie o am si cand merg cu 600 rr pc40 ,abia astept sa vad cum se simte cu modificarile facute din soft.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bun era un dyno.... Felicitari pentru interes si efort, atat tie, cat si lui George. Asteptam feedback ul.

Din fericire dyno este oarecum de domeniul trecutului.Il poti folosi doar de comparatie pe cuplu si putere,inainte si dupa. Cu toate ca puterea si cuplu daca sunt atinse doar pe un varf de grafic, nu inseamna nimic.In schimb daca ai cuplu si putere pe o plaja cat mai mare de turatie..altfel vei simti motorul.

Peste toate astea acum am posibilitatea de a loga date pe strada sau circuit, si modifica softul pentru ce configuratie exista pe moto(filtru,evacuare,stil pilotaj,circuit,strada) toate in "viata reala"asta fiind avantajul fata de dyno.Este clar ca asta necesita timp si efort.

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire dyno este oarecum de domeniul trecutului.Il poti folosi doar de comparatie pe cuplu si putere,inainte si dupa. Cu toate ca puterea si cuplu daca sunt atinse doar pe un varf de grafic, nu inseamna nimic.In schimb daca ai cuplu si putere pe o plaja cat mai mare de turatie..altfel vei simti motorul.

Peste toate astea acum am posibilitatea de a loga date pe strada sau circuit, si modifica softul pentru ce configuratie exista pe moto(filtru,evacuare,stil pilotaj,circuit,strada) toate in "viata reala"asta fiind avantajul fata de dyno.Este clar ca asta necesita timp si efort.

Cu respect TNG!

 

Foarte frumos si interesant spus dar... cum stii care este cuplul pe plaja de turatie fara sa il masori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fuel Cut Off, asta-i functia setata pt cursivitate, la fel e si la Yamaha.

Da,Bogdan!

O functie care a fost introdusa pentru economie de combustibil. O data ce inchizi acceleratia nu se mai injecteaza fuel,iar cand deschizi,injectia pleaca din nou. De aici pleaca si senzatia de on/off.

Senzatie care ma enerveaza si pe mine la motocicleta mea.Din pacate inca nu am posibilitatea sa o anulez 😂.

» Post actualizat in 07 Feb 2017 15:32

 

Foarte frumos si interesant spus dar... cum stii care este cuplul pe plaja de turatie fara sa il masori?

Cesar,pentru mine cuplu si puterea AFISATA pe un grafic de la un anumit dyno..sunt doar cifre.

Cifre care pot fi reale...sau nu.

Pe mine ma intereseaza foarte mult comportamentul motocicletei.

Daca ai o moto de ceva ani,si o cunosti foarte bine,si stii ce-ti place,dar mai ales ce nu-ti place la ea..iar eu,cu umilele mele cunostinte,si fara un dyno,reusesc sa elimin ceea ce nu-ti place,sau sa imbunatatesc...eu ma declar multumit,si cred,ca si tu vei fi la fel.

Sau pentru altcineva,multumitor este un grafic..chiar daca moto poate merge mult mai urat..

Cu respect TNG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 07 Feb 2017 15:32

Cesar,pentru mine cuplu si puterea AFISATA pe un grafic de la un anumit dyno..sunt doar cifre.

Cifre care pot fi reale...sau nu.

Pe mine ma intereseaza foarte mult comportamentul motocicletei.

Daca ai o moto de ceva ani,si o cunosti foarte bine,si stii ce-ti place,dar mai ales ce nu-ti place la ea..iar eu,cu umilele mele cunostinte,si fara un dyno,reusesc sa elimin ceea ce nu-ti place,sau sa imbunatatesc...eu ma declar multumit,si cred,ca si tu vei fi la fel.

Sau pentru altcineva,multumitor este un grafic..chiar daca moto poate merge mult mai urat..

Cu respect TNG.

 

"daca ai cuplu si putere pe o plaja cat mai mare de turatie.." - la asta ma refer, nu imi apartine exprimarea.

Curba de cuplu - turatie e doar o interpretare grafica si se intuieste usor daca exista probleme. Graficul este o unealta foarte utila nu un scop in sine. Orice modificare se traduce in parametri si graficul e cea mai corecta unealta de control fie ca ne place sau nu.

 

https://youtu.be/3zFzSLYjFuk

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.olx.ro/oferta/cbr-600-rr-ID7Skxb.html#44ec32966e

 

ai facut fata frumoasa si o vinzi ?!

 

Bafta!!

doar pentru 1000 rr.

din acest motiv am si pus pretul putin peste piata.

» Post actualizat in 09 Feb 2017 08:47

Ce an este modelul?

salut

 

pentru 2005, care vede doar strada, pentru moment, cu un filtru BMC carbon si o toba leo vince evo3, ce ai putea sa-i faci si cat ar costa?

interesant si confortabila ar fi pornirea electroventilatorului la o temp mai mica.

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Prin luna mai intentionez sa achizitionez un 600 rr, ma puteti ajuta cu un pret real pentru modelul 2003-2004 sau 2005-2006 ?

Raspunsurile voastre imi vor fi de folos pentru a nu face oferte aberante si nici sa nu platesc cat nu face.
Bineinteles, motocicleta sa fie tehnic si estetic ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prețul "real" îl face piața (cererea/oferta), nu este o valoare stabilă. Uită-te pe site-urile de vânzări de la noi (Bikeshop, OLX) și din afară (Italia este o referință destul de bună - subito.it, moto.it) ca să-ți faci o idee. În plus, prețul corect de februarie nu este la fel de corect în mai.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mototcicletele cu peste 10 ani vechime, pretul se face deja in functie de intretinere. Pur estimativ, daca tot vrei cifre, in momentul de fata 03-04 (2500-3500): 05-06 (3000-4000).si 07-08 (4000-5000) Nu vb de gunoaie.

salut,

 

Prin luna mai intentionez sa achizitionez un 600 rr, ma puteti ajuta cu un pret real pentru modelul 2003-2004 sau 2005-2006 ?

Raspunsurile voastre imi vor fi de folos pentru a nu face oferte aberante si nici sa nu platesc cat nu face.
Bineinteles, motocicleta sa fie tehnic si estetic ok.

 

Nu as recomanda Italia. In materie de SS, toti au avut probleme. (posibil ca majoritatea ,,ocaziilor'' puse la vanzare, sa fii pupat circuitul)

Prețul "real" îl face piața (cererea/oferta), nu este o valoare stabilă. Uită-te pe site-urile de vânzări de la noi (Bikeshop, OLX) și din afară (Italia este o referință destul de bună - subito.it, moto.it) ca să-ți faci o idee. În plus, prețul corect de februarie nu este la fel de corect în mai.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Prin luna mai intentionez sa achizitionez un 600 rr, ma puteti ajuta cu un pret real pentru modelul 2003-2004 sau 2005-2006 ?

Raspunsurile voastre imi vor fi de folos pentru a nu face oferte aberante si nici sa nu platesc cat nu face.

Bineinteles, motocicleta sa fie tehnic si estetic ok.

 

https://www.olx.ro/oferta/cbr-600-rr-ID7Skxb.html#90bb5e1455

 

Cel mai corect este sa-mi motivez eu anuntul.

de ce 3800.

am luat motoreta cu 3200. fara drum, inchiriat remorca etc. la care se mai adauga 100 euro, dar asta nu intereseaza pe nimeni.

 

Am desfacut-o complet cand am adus-o acasa. nu am avut ce sa repar, pentru ca nu a fost cazul. am gasit doar o mica zgarietura sub carena fata, pe unul din paharele de la telescoape. pari a fi o piatra sarita, sau dracu stie. inafara de niste cabluri/fire, pe care a trebuit sa le strang frumos cu coliere rapide nu a fost cazul de altceva. toate mufele au fost desfacute, curatate, verificate de contacte imperfecte. a fost cazul la o semnalizare dreapta, unde mufa nu statea cum trebuie.

 

a fost schimbat uleiul si filtrul de ulei. Lichidul de racire. Nu si cel de frana, pentru ca abia ulterior mi-a venit conducta frana spate metalica, pe care din lipsa de timp nici acum nu am montat-o. urmeaza :D

Carenele nu au avut nevoie de nici un fel de reparatie, la o inspectie atenta fiind carenele originale, sau unele dupa alta motoreta fara cazaturi/accidente.

singura fisura am gasit-o pe aripa fata, in zona de prindere.

 

motoreta a fost revopsita in totalitate, la o reprezentanta auto ( nu dau nume sa nu fac reclama) - rezultatul este super. nu ma asteptam. pretul a fost pe masura - la asta nu ma asteptam =)))

kitul de stickere 200 lei cu tranport - inca nu am montat rim-stripurile - lipsa de timp.

levierele frana/ambreiaj - sunt neschimbate - lipsa de timp. la fel si mansoanele si capetele de ghidon. neschimbate.

 

de ce o vand ? vreau 1000 rr.

cauciurile au dot 2015 luna 8, parca.

nu cunosc istoricul motoretei, dar se vede ca nu a fost trantita pana acum. NU zic ca nu a fost cazuta, doar ca nu se vede.

de ce am vopsit-o ? vopseaua arata naspa, si mi-a placut mult tema konica-minolta si pramac. am ales pramac, ca la konica minolta nu ma incadram cu costurile la vopsitor.

 

asa am ajuns eu la pretul 3800 . poate sunt cu 100 de euro castig, dar daca se vinde, cumparatorul o poate dezmembra sa se convinga de cele spuse. (carene necrapate, fara semne de lovituri, etc)

 

edit: are zgarieturi pe capacul alternator parca . sau pe ambreiaj - nu mai retin pe care parte.

 

edit 2: am uitat sa zic anul :D e din 2005

Editat de ssk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3800 e cam mult, nu intereseaza pe nimeni cat ai bagat tu in ea! Totusi, spor la vanzare.

doar am vrut sa motivez pretul si faptul ca e o motoreta in mintile ei. am avut ocazia sa iau la 2800, acelasi an 2005, dar cand am ajuns sa o vad, era minune daca urmele rotilor se suprapuneau macar putin :D

 

fara schimburi de lichide, sa zicem ca motoreta ramane la 3500-3600.

si nu este un scop sa o vand. Daca se vinde bine, daca nu, ii dam apa paie si bataie =))

 

si sincer, la cat am muncit la ea, parca as vrea sa nu se vanda :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...