La2ul1 Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Sa stii, aveam cam 8-900 sute de km cand am scapat-o la 10 la ora cred, pe piatra cubica, frana fata apasata instantaneu, roata a alunecat eu am ramas cu mobra intre picioare si cu oglinda din dreapta in mana .. ps. Incepator pe 600 RR, vreo 1100 de km pana acum (am cumparat-o la sfarsit de sezon) =))))))))))))))) =))))))))))) chiar ma gandeam...uite alt chior care se gandea la south park.... =)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 nu va suparati... gasesc pe la voi un stop de 600rr model 2003-2004, stricat, spart etc etc? sau bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipryBV Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Salut! Sunt incepator in ale motociclismului si pentru inceput vreau sa imi cumpar ceva mic, asa cum spune legea. M-am gandit la o Honda CBR 125 pana sa aflu ca exista si Ducati Monster de 24 kw. Nu prea ma incanta faptu' ca Ducati are motor de 600 dar pot trece peste:D. Ce ma sfatuiti sa fac? Si ce sa aleg intre Honda si Ducati. Tinand cont de faptul ca nu am mai avut motor pana acum. Am pus aceeasi intrebare si la Ducati-sti si astept raspunsuri . Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlyBerceni Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Salut!Sunt incepator in ale motociclismului si pentru inceput vreau sa imi cumpar ceva mic, asa cum spune legea. M-am gandit la o Honda CBR 125 pana sa aflu ca exista si Ducati Monster de 24 kw. Nu prea ma incanta faptu' ca Ducati are motor de 600 dar pot trece peste:D. Ce ma sfatuiti sa fac? Si ce sa aleg intre Honda si Ducati. Tinand cont de faptul ca nu am mai avut motor pana acum. Am pus aceeasi intrebare si la Ducati-sti si astept raspunsuri . Merci! e cam mult Ducati,dar daca iti place...da-te cu amandoua si vezi apoi....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 dap, pretul e un factor important. de asemenea, ducati ala se incadreaza in limitarea primilor 2 ani? (nu mai tin minte care este, deci ca sa nu zic prostii, doar iti spun sa verifici) pe langa asta, cele 2 sunt concepte diferite. urca-te pe ambele si vezi pe care stai mai bine, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipryBV Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Da, se incadreaza in limita... Sunt unele care au 45 kw dar sunt si d'alea de 25 kw. Problema e capacitatea cilindrica. Honda are 125 iar Ducati are 600:D. O sa tin cont de sfaturi si o sa le probez:D. Ca bani e mai scump Ducati cam cu 1000-1500 de euro dar ma gandesc cat o sa dau pe urma pe carenele Hondei. Sunt constient ca o sa o dau de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Sunt constient ca o sa o dau de asfalt. Nu-i neaparat o regula. Eu am mers la inceput cateva luni pe un 125 si apoi am trecut la cbr 600f4 ,acuma pe 600rr si n-am dat cu nici una de pamant. Adevaru e ca n-am mers cu ele doar pe-o roata dar nici doar cu 50km/h in oras. Tentative de a face cunostinta cu asfaltu am avut, dar poate am avut si putin noroc(lucky bastard). Orice ti-ai alege iti urez sa te bucuri de ea fara incidente(sau accidente)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 e cam mult Ducati,dar daca iti place...da-te cu amandoua si vezi apoi....bafta Vezi-ti ma de treaba ta... Daca si 24 KW e prea mult pt un incepator, hai sa propunem sa inceapa toti pe biciclete. de asemenea, ducati ala se incadreaza in limitarea primilor 2 ani? Sper ca nu vorbesti serios . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 (editat) omul a zis ca vrea sa fie conform legii. eu am inceput pe 750, deci mi s-a falfait oricum, m-am uitat, limitarea e la 25 kw, deci pana si politia crede ca e destul de docil Editat Ianuarie 26, 2010 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipryBV Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Va multumesc la toti ca v'ati pierdut timpul sa imi lasati niste sfaturi. O sa tin cont de ele si promit sa va anunt despre alegerea facuta. Merci frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
La2ul1 Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Va multumesc la toti ca v'ati pierdut timpul sa imi lasati niste sfaturi.O sa tin cont de ele si promit sa va anunt despre alegerea facuta. Merci frumos! Mai bn ia un 600 RR > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Salut! La un 1000RR 2005 se vor schimba carenele cu unele aftermarket, model Repsol. Acum, problema ar fi ca omul sa aleaga carene cat mai aproape de original, deci, pentru cei ce au Repsoale d-astea originale din fabrica, ajutati-ne spunandu-ne care sunt stickere si care vopsite ....pe modelul original de fabrica bineanteles. Multam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 (editat) Spre ex. pe RR1000 2008 modelul original cu tema REPSOL(are un priete) toata este numai colant de foarte buna calitate, inafara de negrul carenei frontale,aripa fata si codita, portocaliul de la carena rezervor este iar vopsit, sunt atat de profesionisti ca nu vezi diferenta intre portocaliul, colantul crenei frontale si rezervor. daca sunt dealea americanesti, sa sti ca sunt cele mai proaste carene vazute de mine vreodata, in primul rand nu da la gauri cum trebue, dupa 2 veri vei vedea cum se exfoliaza de la nivelul fiulerului, carenele originale revopsite sunt de 1000 de ori mai bune decat gunoaiele alea. Editat Ianuarie 27, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Aha, multumesc frumos de sfaturi! O sa turbeze omu' cand o sa auda, si asa era nehotarat. Nu vroia ceva chicios din start Uite linku' http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fairing-For...ViewItemQQhashZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Este tocit de mine linkul asta, imbracarea motocicletei cu carene deastea cand o ti pt tine nu este tocmai o.k. Nu vreau sa se supere pe mine aia care au pe m. carene dealea, sigur poate spune cineva ''eu am de 50 de ani si sunt foarte bune'' . Este lafel ca si cu dormeza rupta, ''ma tinut 15 ani dar sa rupt din prima zi si am stat cu ea asa", deci motivul pt care EU nu as pune ar fi ca: sunt mai grele, nu da la gauri(pt ca trimit in s-e europei numa imperfectiuni),se exfoliaza ca este prea incarcat cu fiuler (principalul motiv)ex. codita de RR deasta naspa este imbinata pe mijloc, motiv pt care trebue o tona de fiuler sa acopere imperfectinea, eu nu am reusit sa vopsesc o coada si un bot pana nu am curatat tot pana la plastic si am luat procedeul de la zero sa iasa bine. in primul rand am dat cu primer de plastic ca nu are , etc. Baietei destepti cumpara una zgariata dar originala si o fac ei. un alt motiv este ca la honda rr 1000 nu-ti vine si cu protectia aia de aluminiu de pe burta, si la vara dupa 3 ture constati ca sau deformat foarte rau, si vine unul ca mine si rade, si cel mai important NU SUNT FLEXIBILE, sa pui codita este o arta. Ce mai.... sunt niste panarame lucioase, era sa uit, intreaba un vopsitor care stie daca are imperfectiuni la nivelul lacului, nu ca ''merge asa'' nici o mamica de scama nu vreau, are milioane fata de originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Aoleo....da esti pornit rau pe ele si-ti dau dreptate, da, oare alea de care vorbesti nu or fi cele facute din PVC!? Astea cica sunt facute din ABS. Tu ai dreptate cand zici ca le sare smaltu' in draci si se sparg, asta pentru ca PVC-ul ala e prea casant, nu se indoaie uniform ca si ABS-ul dar astea cica is din ABS si garantate la gaura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 in america ei le folosesc pt curse, pt ca sunt ieftine si-i doare la basca daca le julesc/crapa/rup. dar toti ce de pe forumul din usa(cel putin acolo unde sunt si eu membru) spun ca au probleme cu potrivirea: ba gauri date aiurea, ba imbinari care nu se potrivesc. toti spun ca sunt ieftine, dar trebuie ceva rabdare si ai de lucru pentru a le monta. firmele -bune- de carene aftermarket dau MAI PUTINE batai de cap. perfect, nu am auzit nici o firma care sa vina ca oem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 (editat) Bine mai baieti, gata, l-ati convins, ramane pe OEM! Multumim de sfaturi! Mie oricum mi se pare super motorul asa cum e el, mai Honda decat rosul asta chiar nu se poate. Editat Ianuarie 28, 2010 de ChaosBorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobica15 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Salutare! Pentru ca este primul meu post aici, ma voi prezenta: Bogdan, 20 de ani, Bucuresti, posesor de 600rr. Motivul pentru care scriu: http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanz...+40e-84230.html As vrea sa fac schimb de parbriz cu cineva care isi doreste unul fumuriu. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Lume lume, am nevoie de ajutor. Nu pot sa ma decid asupra unei tobe finale. Am de ales intre Micron, Yoshimura sau Two Brothers... toate se invart pe la acelasi pret cu o diferenta de 100 lei intre Micron si TB. Voi ce ati alege? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Daca as avea bani mi-as pune Akrapovic(i), dar dintre cele enumerate de tine as alege Yoshimura. Daca vorbim doar de partea finala alegerea este strict in functie de gust, design si calitatea executiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2inkubus Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 salutare.. in sfarsit dupa 5 ani de ninjane, mi"am indeplinit visul..cbr600rr model 2007..as vrea sa i'mi bag un set de crash pad-uri..ma ajutati va rog cu niste sfaturi (pret,etc ..,) motocicleta ma ajuns 5000e si are 4000km.. cele bune , si fara prea multe incidente pe 2010.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LocDog Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Eu aÂş cumpara bara de teflon si mi le-as face singur. Astea care se gasesc de cumparat sunt proaste si scumpe cu draci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 (editat) Uite aici niste crashpad-uri care vin de unde-i si motoru. Editat Ianuarie 31, 2010 de laurtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.