Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Sa stii, aveam cam 8-900 sute de km cand am scapat-o la 10 la ora cred, pe piatra cubica, frana fata apasata instantaneu, roata a alunecat eu am ramas cu mobra intre picioare si cu oglinda din dreapta in mana :cheers: ..

 

ps. Incepator pe 600 RR, vreo 1100 de km pana acum (am cumparat-o la sfarsit de sezon)

 

 

=))))))))))))))) =))))))))))) chiar ma gandeam...uite alt chior care se gandea la south park.... =))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Sunt incepator in ale motociclismului si pentru inceput vreau sa imi cumpar ceva mic, asa cum spune legea.

M-am gandit la o Honda CBR 125 pana sa aflu ca exista si Ducati Monster de 24 kw.

Nu prea ma incanta faptu' ca Ducati are motor de 600 dar pot trece peste:D.

Ce ma sfatuiti sa fac?

Si ce sa aleg intre Honda si Ducati. Tinand cont de faptul ca nu am mai avut motor pana acum.

Am pus aceeasi intrebare si la Ducati-sti si astept raspunsuri :(.

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Sunt incepator in ale motociclismului si pentru inceput vreau sa imi cumpar ceva mic, asa cum spune legea.

M-am gandit la o Honda CBR 125 pana sa aflu ca exista si Ducati Monster de 24 kw.

Nu prea ma incanta faptu' ca Ducati are motor de 600 dar pot trece peste:D.

Ce ma sfatuiti sa fac?

Si ce sa aleg intre Honda si Ducati. Tinand cont de faptul ca nu am mai avut motor pana acum.

Am pus aceeasi intrebare si la Ducati-sti si astept raspunsuri :(.

Merci!

e cam mult Ducati,dar daca iti place...da-te cu amandoua si vezi apoi....bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap, pretul e un factor important.

de asemenea, ducati ala se incadreaza in limitarea primilor 2 ani? (nu mai tin minte care este, deci ca sa nu zic prostii, doar iti spun sa verifici)

pe langa asta, cele 2 sunt concepte diferite. urca-te pe ambele si vezi pe care stai mai bine, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se incadreaza in limita...

Sunt unele care au 45 kw dar sunt si d'alea de 25 kw.

Problema e capacitatea cilindrica.

Honda are 125 iar Ducati are 600:D.

O sa tin cont de sfaturi si o sa le probez:D.

Ca bani e mai scump Ducati cam cu 1000-1500 de euro dar ma gandesc cat o sa dau pe urma pe carenele Hondei. Sunt constient ca o sa o dau de asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt constient ca o sa o dau de asfalt.

 

Nu-i neaparat o regula.

Eu am mers la inceput cateva luni pe un 125 si apoi am trecut la cbr 600f4 ,acuma pe 600rr si n-am dat cu nici una de pamant. Adevaru e ca n-am mers cu ele doar pe-o roata dar nici doar cu 50km/h in oras. Tentative de a face cunostinta cu asfaltu am avut, dar poate am avut si putin noroc(lucky bastard).

Orice ti-ai alege iti urez sa te bucuri de ea fara incidente(sau accidente)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cam mult Ducati,dar daca iti place...da-te cu amandoua si vezi apoi....bafta

Vezi-ti ma de treaba ta... Daca si 24 KW e prea mult pt un incepator, hai sa propunem sa inceapa toti pe biciclete.

 

de asemenea, ducati ala se incadreaza in limitarea primilor 2 ani?

Sper ca nu vorbesti serios :(.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omul a zis ca vrea sa fie conform legii. eu am inceput pe 750, deci mi s-a falfait :(

 

oricum, m-am uitat, limitarea e la 25 kw, deci pana si politia crede ca e destul de docil :(

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc la toti ca v'ati pierdut timpul sa imi lasati niste sfaturi.

O sa tin cont de ele si promit sa va anunt despre alegerea facuta. :(

Merci frumos!

 

 

 

Mai bn ia un 600 RR >:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

La un 1000RR 2005 se vor schimba carenele cu unele aftermarket, model Repsol. Acum, problema ar fi ca omul sa aleaga carene cat mai aproape de original, deci, pentru cei ce au Repsoale d-astea originale din fabrica, ajutati-ne spunandu-ne care sunt stickere si care vopsite ....pe modelul original de fabrica bineanteles.

 

Multam anticipat! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre ex. pe RR1000 2008 modelul original cu tema REPSOL(are un priete) toata este numai colant de foarte buna calitate, inafara de negrul carenei frontale,aripa fata si codita, portocaliul de la carena rezervor este iar vopsit, sunt atat de profesionisti ca nu vezi diferenta intre portocaliul, colantul crenei frontale si rezervor. daca sunt dealea americanesti, sa sti ca sunt cele mai proaste carene vazute de mine vreodata, in primul rand nu da la gauri cum trebue, dupa 2 veri vei vedea cum se exfoliaza de la nivelul fiulerului, carenele originale revopsite sunt de 1000 de ori mai bune decat gunoaiele alea.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este tocit de mine linkul asta, imbracarea motocicletei cu carene deastea cand o ti pt tine nu este tocmai o.k.

Nu vreau sa se supere pe mine aia care au pe m. carene dealea, sigur poate spune cineva ''eu am de 50 de ani si sunt foarte bune'' . Este lafel ca si cu dormeza rupta, ''ma tinut 15 ani dar sa rupt din prima zi si am stat cu ea asa", deci motivul pt care EU nu as pune ar fi ca: sunt mai grele, nu da la gauri(pt ca trimit in s-e europei numa imperfectiuni),se exfoliaza ca este prea incarcat cu fiuler (principalul motiv)ex. codita de RR deasta naspa este imbinata pe mijloc, motiv pt care trebue o tona de fiuler sa acopere imperfectinea, eu nu am reusit sa vopsesc o coada si un bot pana nu am curatat tot pana la plastic si am luat procedeul de la zero sa iasa bine. in primul rand am dat cu primer de plastic ca nu are , etc. Baietei destepti cumpara una zgariata dar originala si o fac ei. un alt motiv este ca la honda rr 1000 nu-ti vine si cu protectia aia de aluminiu de pe burta, si la vara dupa 3 ture constati ca sau deformat foarte rau, si vine unul ca mine si rade, si cel mai important NU SUNT FLEXIBILE, sa pui codita este o arta. Ce mai.... sunt niste panarame lucioase, era sa uit, intreaba un vopsitor care stie daca are imperfectiuni la nivelul lacului, nu ca ''merge asa'' nici o mamica de scama nu vreau, are milioane fata de originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleo....da esti pornit rau pe ele si-ti dau dreptate, da, oare alea de care vorbesti nu or fi cele facute din PVC!? Astea cica sunt facute din ABS. Tu ai dreptate cand zici ca le sare smaltu' in draci si se sparg, asta pentru ca PVC-ul ala e prea casant, nu se indoaie uniform ca si ABS-ul dar astea cica is din ABS si garantate la gaura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in america ei le folosesc pt curse, pt ca sunt ieftine si-i doare la basca daca le julesc/crapa/rup. dar toti ce de pe forumul din usa(cel putin acolo unde sunt si eu membru) spun ca au probleme cu potrivirea: ba gauri date aiurea, ba imbinari care nu se potrivesc. toti spun ca sunt ieftine, dar trebuie ceva rabdare si ai de lucru pentru a le monta. firmele -bune- de carene aftermarket dau MAI PUTINE batai de cap. perfect, nu am auzit nici o firma care sa vina ca oem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine mai baieti, gata, l-ati convins, ramane pe OEM! Multumim de sfaturi!

 

Mie oricum mi se pare super motorul asa cum e el, mai Honda decat rosul asta chiar nu se poate.

post-28501-1264717309_thumb.jpg

Editat de ChaosBorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Pentru ca este primul meu post aici, ma voi prezenta: Bogdan, 20 de ani, Bucuresti, posesor de 600rr. Motivul pentru care scriu: http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanz...+40e-84230.html

As vrea sa fac schimb de parbriz cu cineva care isi doreste unul fumuriu. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lume lume, am nevoie de ajutor. Nu pot sa ma decid asupra unei tobe finale. Am de ales intre Micron, Yoshimura sau Two Brothers... toate se invart pe la acelasi pret cu o diferenta de 100 lei intre Micron si TB. Voi ce ati alege?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.. in sfarsit dupa 5 ani de ninjane, mi"am indeplinit visul..cbr600rr model 2007..as vrea sa i'mi bag un set de crash pad-uri..ma ajutati va rog cu niste sfaturi (pret,etc ..,) motocicleta ma ajuns 5000e si are 4000km.. cele bune , si fara prea multe incidente pe 2010..

post-7857-1264948466_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...