Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

@ sp33d Eu mi-as pune two brothers,are un prieten pe un kawa suna demential

Editat de Misterio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu aÂş cumpara bara de teflon si mi le-as face singur.

Astea care se gasesc de cumparat sunt proaste si scumpe cu draci.

Foarte adevarat si eu am facut asa, am facut din tef. de se fac pinioanele din el, la detinato. de gsxr, 750-ul de la ultima pagina are crs facute de mine nu ma dus mai mult de 40 lei da sunt crash-uri tati, erau albe dar se ""vocsesc"" cu vocsea. apropo cine vrea sa lipeasca o carena, un plastic si sa nu se mai rupa evar sa se uite la cateva pagini mai in urma la det. de gsxr. asta pentru cine vrea sa se carpeasca, daca se rupe cuiva in acelas loc eu ma autosuspend, am postat lipitura perfecta pentru a spulbera reparatiile facute gresit si foarte scump, si pentru a ne ajuta desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.. in sfarsit dupa 5 ani de ninjane, mi"am indeplinit visul..cbr600rr model 2007..as vrea sa i'mi bag un set de crash pad-uri..ma ajutati va rog cu niste sfaturi (pret,etc ..,) motocicleta ma ajuns 5000e si are 4000km.. cele bune , si fara prea multe incidente pe 2010..

 

 

 

Uita-te la radiator, e infundat pe ambele parti, e revopsit,jantele sunt revopsite, carenele nu se imbina la fata si bordul e lipit...

 

A fost un prieten sa-l vada, voia sa-l cumpere. Vanzatorul spunea ca are deja alt client din Galati si chiar ma gandeam ca o sa i-l dea de cap cand ajunge acolo(in anunt zicea ca e impecabil).

 

Bafta, sa nu ai parte de probleme si sa te tina o mie de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.... am si eu o intrebare...pt cei mai experimentati dintre voi...am permis cat b de 1 an...ce sa aleg intre y-r6-2007..si h-600rr...care sunt diferentele...va multumesc...un sezon fara incidente va doresc....

Editat de alexxey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.... am si eu o intrebare...pt cei mai experimentati dintre voi...am permis cat b de 1 an...ce sa aleg intre y-r6-2007..si h-600rr...care sunt diferentele...va multumesc...un sezon fara incidente va doresc....

pai ce legatura are b -ul cu motocicletele ,dar daca totusi esti la topicul detinatorii de rr atuci alege honda normal,daca e vorba de acelasi an adica 2007 incoace,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.... am si eu o intrebare...pt cei mai experimentati dintre voi...am permis cat b de 1 an...ce sa aleg intre y-r6-2007..si h-600rr...care sunt diferentele...va multumesc...un sezon fara incidente va doresc....

pai, diferentele sunt ca r6 are toba laterala, 600rr are toba sub sa. sau tu crezi ca dupa 1 an de permis cat b o sa poti sa-ti dai seama de vre-o diferenta la capitolul control, putere, ciclistica, etc? e ca si cum dupa primul pahar de tarie din viata ta, ai intreba ce e mai bun, scotch sau whiskey. 1 an de b nu inseamna decat ca stii semnele, in nici un caz nu vei face diferenta intre un r6 si un 600rr la altceva decat design, "cat baga" sau alte date statistice ce le poti compara matematic. ia ce-ti place mai mult, si exerseaza disciplina mentala, pt ca ai nevoie de asa ceva ca sa o/te poti stapani. la masina nu ai problema cu pierderea aderentei pe roata fata, wheelie involuntar, praf in curbe, intrarea in voblaj, sau faptul ca "nu te vad" jeepurile. ambele or sa-ti rupa mainile din cauza pozitiei. singurul mod in care cele 2 sunt diferite este daca compari 07 r6 cu 09 600rr, unde ai abs, si ti-l recomand. asta e singura diferenta ce o poti simti in condus dupa 1 an de b, dar ceva imi spune ca nu la acest model te refereai.

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, diferentele sunt ca r6 are toba laterala, 600rr are toba sub sa. sau tu crezi ca dupa 1 an de permis cat b o sa poti sa-ti dai seama de vre-o diferenta la capitolul control, putere, ciclistica, etc? e ca si cum dupa primul pahar de tarie din viata ta, ai intreba ce e mai bun, scotch sau whiskey. 1 an de b nu inseamna decat ca stii semnele, in nici un caz nu vei face diferenta intre un r6 si un 600rr la altceva decat design, "cat baga" sau alte date statistice ce le poti compara matematic. ia ce-ti place mai mult, si exerseaza disciplina mentala, pt ca ai nevoie de asa ceva ca sa o/te poti stapani. la masina nu ai problema cu pierderea aderentei pe roata fata, wheelie involuntar, praf in curbe, intrarea in voblaj, sau faptul ca "nu te vad" jeepurile. ambele or sa-ti rupa mainile din cauza pozitiei. singurul mod in care cele 2 sunt diferite este daca compari 07 r6 cu 09 600rr, unde ai abs, si ti-l recomand. asta e singura diferenta ce o poti simti in condus dupa 1 an de b, dar ceva imi spune ca nu la acest model te refereai.

 

 

perfect de acord....da' ce-ai cu jeep-urile? unele mai sunt conduse si de motociclisti ! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand 600rr daca esti incepator, si nu pentru ca are toba sub sa sau in lateral cum a zis cineva mai sus, ci pentru diferenta de cai, este cel mai slabut speed(putere), manevrabil, si nu in ultimul rand fiabilitatea Honda :disappointed: .

 

r6-le in schimb este un motor foarte turat,cel putin 2006-2007 ( care are 20.000 ture), as putea zice ca arata mai bine dar e chestie de gusturi, un motor mai puternic (129 cai) .

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SCUZATI..ERA VB DE CAT A...AM DOAR 1500KM PARCURSI CU UN 600RR, DIN 2006.... DE ACEEA. MA INTERESA MANEVRABILITATEA, CICLISTICA SI CUM SE COMPORTA UNA FATA DE CEALALALTA AMBELE MODEL 2007...2008......PERMIS CAT B AM DE VREAO...9 ANI... MS MULT PT AJUTOR...DK R6 E MAI NERVOASA...ATUNCI O SA ALEG UN 600RR... SPER SA POT GASI UNUL...FARA ACCIDENT..DK STITI CVA BUN, POATE IMI SPUNETI SI MIE...MS INK O DATA....URAAA

post-54479-1265114212_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, asa mai merge :lol: sacalii de noi :disappointed: tot e de prea putin timp permisul pentru a putea folosi aceste masinarii la capacitatea lor, si unde diferentele dintre ele sa fie ceea ce te trage in jos, dar macar nu esti unul din cei care sar din covrig pe 1l, pt ca ei deja mergeau cu logan de 1.4, si sa creada ca un 600 nu trage :lol:

 

fata de r6 nu pot sa ma pronunt in nici un fel, in schimb fata de modelul rr 06, 07 este destul de mult imbunatatit. cuplu mai bun in turatii medii(motor complet nou, nu doar tunat mai bine), greutatea mai mica(9kg stock, daca schimbi toba, mai scoti si de acolo vre-o 3), ghidonul este cu 1 cm mai ridicat, deci e ceva mai comfortabil la drum lung. cam in toate testele din revistele de profil din 07, 600rr a fost desemnat castigator, in ciuda celor 11 cai in plus pt r6, titlu pe care l-a mentinut pana in 09, din cate tin minte, cand abs-ul a insemnat o crestere in greutate si astfel a pierdut titlul de cea mai usoara din clasa ei. tot din amintiri, 07 este si primul an in care honda vine cu amortizor stock pt clasa 600, HESD-ul, ceea ce la r6 nu ai(doar daca a fost pus ulterior). recomand 07-le cu multa caldura.

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6-le e mult mai greu de pilotat si de tinut in frau, deci necesita ceva experienta, pe cand 600RR-ul este mult mai usor de manevrat.Am auzit de multe ori de la baieti cu experienta circuit/strada ca 600RR-ul este foarte manevrabil, aproape ca un 125...

 

In ceva timp, sper anul asta voi trece si eu la 600 si am sa optez pentru R6.

:disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.... am si eu o intrebare...pt cei mai experimentati dintre voi...am permis cat b de 1 an...ce sa aleg intre y-r6-2007..si h-600rr...care sunt diferentele...va multumesc...un sezon fara incidente va doresc....

la cbr din 2007 incoace pozitia e mult mai comfortabila decat la r6 ,desii mai putin cai rr trage mai bine din ture joase ceea ce da o senzatie de putere mai mare,in plus rr e f usor si amortizorul de ghidon electronic e foarte eficient, ca si estetic parca r6 e mai frumos dar acum asta e discutabil fiecare cu gusturile lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai dragilor, care aveti nevoie..

am de vanzare pt 600 RR 2003-2006

 

carena rezervor

ornament lateral stanga

scarita dreapta + pedala frana+pompa

suport scarita stanga pilot

 

care sutneti interesati.. PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva sa-mi zica de ce toti mecanicii la care am fost mi-au spus ca uleiul la HONDA CBR600RR din 2004 se schimba tot la 5.000 de km, cand in cartea tehnica scrie ca se schimba la 12.000? E vorba de 10W40 full sintetic. Mai ales ca, din 2004 pana acum, calitatea si performantele uleiurilor pentru motor au crescut in continuu, fapt ce ar trebui sa implice schimbarea acestuia la intervale mai mari, nu mai mici. Astept pareri si raspunsuri. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual scrie ca uleiul se schimba la 12.000 km, o data pe an sau daca motocicleta nu a fost pornita de 4 luni. Culmea tot in manual, la capitolul revizii, uleiul se schimba din 6.000 in 6.000 km. Eu zic sa nu te zgarcesti pt 200 lei, schimba-l de doua ori pe an si e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam toata lumea sfatuieste de schimbatul pe la 5k, ca e in ro, ca e in state. nu cred ca iti crapa motorul in 4 daca schimbi la 12, dar uleiul e ceva ce se schimba mai des decat mai rar. tot in manual spune ca gumele recomandate sunt dunlop qualifier si bt015, asta nu inseamna ca daca pui niste supercorsa o sa intri in primul pom.

 

culmea, la 07, uleiul recomandat e 10w30.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam toata lumea sfatuieste de schimbatul pe la 5k, ca e in ro, ca e in state. nu cred ca iti crapa motorul in 4 daca schimbi la 12, dar uleiul e ceva ce se schimba mai des decat mai rar. tot in manual spune ca gumele recomandate sunt dunlop qualifier si bt015, asta nu inseamna ca daca pui niste supercorsa o sa intri in primul pom.

 

culmea, la 07, uleiul recomandat e 10w30.

povestea asta cu uleiu sa tot discutat ,am mai zis asta:am avut prin 98 un gpz 600 timp de 3 ani a schimbat vreo 5 propietari ,nimeni nu a schimbat uleiul (pe vremea aia nu prea se stiau multe) bagat benzina si dat in gura ,atat a primit motorul ala ,dupa 3 ani a crapat motorul ,mai avea juma de litru de ulei in baie cand a crapat.acum eu nu zic sa se procedeze asa doamne fereste dar daca schimbi o data pe an uleiu io zic ca e suficient .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-carene revizuite (air intakes si codita)

-furca usd

-pistoane de frana montate radial

-bascula pro link si amortizor spate revizuite

-reducere greutate de 5kg

 

Din pacate nu au schimbat nimic la motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...