hannspree Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 da, e pt moto, dar mi-a zis cineva ca mai bine bag Repsol, ca e mai bun pt Honda. au fost discutii lungi despre uleiuri si probabil vor mai fi ,pe acest forum , eu zic totusi ca virgula castrol e peste repsol. si daca il si ai deja cumparat schimbal fara nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lua Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 vinzi 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor_ Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Salutare frati RRisti! Am nevoie de un sfat, ce releu pentru semnalizari cu LED imi recomandati? Merge unul standard cu 2 pini sau trebuie de la Kellerman cu 3 pini? Multumesc si sa vina primavaraaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 daca are nev cineva de o carena fata de curse neagra ne zgariata si de o toba 1000rr stoc sa imi dea un semn... le dau pe amandoua cu 400 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lua Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Ai sa constati ca merge chiar mai bine decat arata )). Si ai sa vezi ca o sa te salveze dintr-o gramada de rahaturi. Asta fiinca e usoara (dar stabila) si mai ales datorita amortizorului de directie electronic. Ala e o minune. Si acum tin minte cum am voblat intr-un mod grosolan (cu prietena in spate) de m-a lovit motocicleta la genunchi... si tot n-a cazut. Buna, O intrebare va rog: ce e amortizorul de directie electronic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Buna,O intrebare va rog: ce e amortizorul de directie electronic? Vine de la Steering Damper, care de obicei sunt mecanice, se monteaza pentru a elimina vibratiile rotii față si cresc sansele de a evita voblajele nedorite. In cazul de fata, Honda l-a facut electric, controlat de ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 vinzi 600? cat oferi ? p.s l-am luat la pret de vara si nu l-am condus inca niciodata. Mesaj completat vinzi 600? cat oferi ? p.s l-am luat la pret de vara si nu l-am condus inca niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor_ Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Chiar n-a schimbat nimeni releul la RR 2007-2008? Am vazut ca e cu 4 pini insa pe piata sunt doar cu 2-3 pini. Ceva schema electica, sugestii...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor_ Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Chiar n-a schimbat nimeni releul la RR 2007-2008? Am vazut ca e cu 4 pini insa pe piata sunt doar cu 2-3 pini. Ceva schema electica, sugestii...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor_ Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Chiar n-a schimbat nimeni releul la RR 2007-2008? Am vazut ca e cu 4 pini insa pe piata sunt doar cu 2-3 pini. Ceva schema electica, sugestii...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor_ Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Chiar n-a schimbat nimeni releul la RR 2007-2008? Am vazut ca e cu 4 pini insa pe piata sunt doar cu 2-3 pini. Ceva schema electica, sugestii...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor_ Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Chiar n-a schimbat nimeni releul la RR 2007-2008? Am vazut ca e cu 4 pini insa pe piata sunt doar cu 2-3 pini. Ceva schema electica, sugestii...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor_ Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Chiar n-a schimbat nimeni releul la RR 2007-2008? Am vazut ca e cu 4 pini insa pe piata sunt doar cu 2-3 pini. Ceva schema electica, sugestii...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor_ Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Chiar n-a schimbat nimeni releul la RR 2007-2008? Am vazut ca e cu 4 pini insa pe piata sunt doar cu 2-3 pini. Ceva schema electica, sugestii...? Mesaj completat Rog un moderator sa stearga posturile in plus, se pare ca serverul nu raspundea la requesturi insa le-a chach-uit. Sry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy_d Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Salutare,as vrea sa-mi cumpar un rr 07-08 de 600, dar am vazut o oferta ok si la unul de 1000 din 08. As vrea sa-mi spuneti o parere despre ele,de exemplu am inteles ca la miarul din 08 au fost ceva probleme. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 (editat) Vad ca nu raspunde nimeni, asa ca-mi permit sa-ti raspund eu (din citite). Sa ma contrazica vreun posesor, daca gresesc. Miarul din '08 e fooooarte manevrabil. Cica e o bicicleta ceva mai mare. Puterea se livreaza constant. E distractie la maxim. Gix-u' s-a dat cu el la Serres. Gix-ule, ai cuvantu'. In schimb, exista unele exemplare care au probleme cu uleiul. Motorul "mananca" ulei. Cat de mult, ne poate spune Baiazid. El a avut un '08 si a fost foarte nemultumit de el, din punctu' asta de vedere. P.S. Daca ai pus ochii pe cel de 5.000 Euro, lasa-ma sa cred ca ceva e "putred" acolo. Editat Februarie 12, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor_ Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Referitor la cel de 600, pot sa spun ca e mega manevrabil si ca are una dintre cele mai bune ciclistici dintre motoarele de 600 din generatia sa. Ca si putere a motorului nu impresioneaza prea mult fiind undeva la 120CP pe foaie, aici fiind si alte motoare mai puternice. Insa cu toate acestea Honda ofera o caracteristica liniara a puterii fara goluri de putere si fara varfuri la anumite turatii ale motorului => handling foarte bun. Acum vine intrebarea pentru ce vrei tu miar? Crezi ca un 600 daca-l tii in 12.000 - 16.000 nu rupe? Eu vad nevoia unui astfel de motor daca chiar te dai tare pe circuit si simti nevoia de mai multa putere. Insa la noi in tara nu prea sunt circuite de miar, decat cele de pe aeroporturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danji Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Ce fain e afara! Mai iese cineva sa se plimbe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Vad ca nu raspunde nimeni, asa ca-mi permit sa-ti raspund eu (din citite). Sa ma contrazica vreun posesor, daca gresesc.Miarul din '08 e fooooarte manevrabil. Cica e o bicicleta ceva mai mare. Puterea se livreaza constant. E distractie la maxim. Gix-u' s-a dat cu el la Serres. Gix-ule, ai cuvantu'. In schimb, exista unele exemplare care au probleme cu uleiul. Motorul "mananca" ulei. Cat de mult, ne poate spune Baiazid. El a avut un '08 si a fost foarte nemultumit de el, din punctu' asta de vedere. P.S. Daca ai pus ochii pe cel de 5.000 Euro, lasa-ma sa cred ca ceva e "putred" acolo. Nicu nu m-am dat la Serres, m-am dat prin Bucuresti Mobra e absolut fabuloasa, la ghidon zici ca esti pe 600 RR iar amortizorul ala de ghidon si ciclistica sunt absolut dumnezeiesti, ia curbele singura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Nicu nu m-am dat la Serres, m-am dat prin Bucuresti Mobra e absolut fabuloasa, la ghidon zici ca esti pe 600 RR iar amortizorul ala de ghidon si ciclistica sunt absolut dumnezeiesti, ia curbele singura Acum stateam si ma gandeam cand te-ai dat pe Serres, d-apai ca ai fi facut-o cu 1000RR 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Mea culpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Mea culpa. 5 minute de rusine! Mon amis, tu te prezinti la Serres acum pe 18-20 Martie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yangzi Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Salutare,as vrea sa-mi cumpar un rr 07-08 de 600, dar am vazut o oferta ok si la unul de 1000 din 08. As vrea sa-mi spuneti o parere despre ele,de exemplu am inteles ca la miarul din 08 au fost ceva probleme. Merci. Este o motociclete extraordinara, ciclistica foarte buna, manevrabila, usoara, mica, livreaza puterea liniar, si la turatii mici are forta si cuplu mare. Cum au scris si altii parca ia curbele singur, amortizorul de ghidon electronic, se modifica in functie de viteza, e o placere s-o folosesti, ambreajul cu alunecare te ajuta la retrocedarea treptelor de viteza si blocarea rotii spate. Suspensiile sunt excelente, trebuie reglate un pic mai soft pe drumurile noastre, la inceput mergeam pe hard si cam saream pe denivelari, mi-a fost frica sa reglez prea soft sa nu se dezechilibreze in curbe, dar am fost placut surprins sa vad, ca si cu reglari soft sta excelent de bine pe denivelarile din curbe, suspensiile se intaresc progresiv la solicitare. De consumul de combustibil nu scriu deoarece e vorba de miar. Consumul de ulei undeva la 1 litru intre schimburi (fac schimbul la 4-5 mii de km), depinde mult de tipul de ulei, cu ulei de curse (Motul 300V) consuma mai mult (300V-ul nu e recomandat pentru acest motor de fabricant, nu are specificatia JASO MA, asa ca nu mai pun in ea). Eu folosesc Motul 7100 sau Motorex TopSpeed 10w40. Ce nu imi place? Lipsa indicatorului de treapta, carena se desface destul de dificil, nu recomand sa incerce cineva fara sa se documenteze. Toba de esapament in partea inferioara se decoloreaza dupa un timp (l-am si spalat din prostie cu ceva detergent neadecvat), faza scurta care bate la max 30 m in fata. Am avut un pic de retinere cand am vazut ca ambrajul este pe cablu, dar functioneaza impecabil, si daca il reglezi pentru folosinta cu doua degete. In rest mie imi place foarte mult, am cu ea deja 12000 km, la ora actuala daca ar trebui sa iau alta motocicleta tot pe asta as lua (nu am condus inca BMW-ul nou de 1000RR), consumul de ulei nu mi se pare deranjant de mult; sunt si alte miare care consuma la fel. Daca mai ai ceva de intrebat scrie si bafta la achizitionat. Editat Februarie 14, 2011 de yangzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Mon amis, tu te prezinti la Serres acum pe 18-20 Martie? Nope, dupa cum a spus Mac, am spart pusculita cand mi-am luat mobra. Amortizez total investitia in cateva luni. Spre mijlocul anului ies prima data pe circuit, cel mai probabil in Ungaria. Dar va astept cu impresii si poze, dupa ce va intoarceti. Momentan astept noul set de gume. Am ales Michelin Power One. La sfarsitul saptamanii ar trebui sa fie acasa. Am luat si uleiul (Motul 7100 10W60) + filtru. Sa se incalzeasca putin si le schimb pe toate. Hai, primavara, HAI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 10w60??? pai de ce ai luat asa...? nu ai mai gasit 10w40? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.