ZLD_moto Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 nu mi se pare asa defecta pozitia, poate nu este chiar de o supersportiva dar nu mi se pare ceva asa iesit din comun pentru mersul pe strada normal, fara tendinte de circuit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) e o pozitie in care daca ai intrat prea tare in curba nu ai nici un control. sau, in caz se apare ceva , un obstacol. Editat Aprilie 22, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo_cbr_fireblade Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 salutare, am probleme cu distributia la cbr 600 rr '05 , a inceput sa se aude la anumite turatii intinzatorul, stiti cumva dak trebuie schimbat tot kitul sau doar intinzatorul,si inca o intrebare, patinele cam la cati kilometri trebuie schimbate asa de curiozitate sa vad dak ma incadrez, ms fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 M-am plimbat putin astazi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Foarte misto pozele, mai ales a doua si a treia . Pe viraje in sa trebuie sa stai lipit de rezervor sau e bine sa stai mai in spate? Ca mie mi se pare mai comod sa stau putin mai in spate da` nu stiu daca e chiar bine si sa nu ma invat prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Cel mai bine e sa ai distanta de cam un pumn intre rezervor si oo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Ai stricat propulsorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 hmmm...e garnitura de ciulasa dusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 hmmm...e garnitura de ciulasa dusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 Numai sa desfaci motorul, manopera, garnitura chiulasa,... . Mai bine cauta un motor in mintile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxalexx Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Am si eu o problema. Nu gasesc manual pentru 1000 RR 2006. Problema este in felul urmator: nu am mai pornit mobra de 2 sapt. si acum, imi clipeste martorul rosu dreapta jos la turometru si in acelasi timp imi clipeste Fl in afisaj, iar semnul de ulei sta aprins pe afisaj. De la ce ar putea sa fie? Si va rog daca puteti sa imi dati un link cu manualul.Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 In sfarsit, incep si eu sezonul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 niiiiice felicitari pentru achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 In sfarsit, incep si eu sezonul! Frumoasa combinatia pe carene. Km nesfarsiti si in siguranta iti doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 (editat) In sfarsit, incep si eu sezonul! Se pare ca si vremea te-a asteptat pe tine, nu numai tu inceputul sezonului te-am vazut ieri prin Pipera. aa .. si se pare ca trebuie sa ne schimbam si gumele fata P.S. cam liniste pe aici, se plimba toata lumea? Editat Mai 14, 2011 de spn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 P.S. cam liniste pe aici, se plimba toata lumea? Indubitabil. Ieri m-am dat cu un CB1000R 2009. O bijuterie de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Cum e cb-ul ăla ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 (editat) Eu m-am simtit extraordinar pe el. Pozitia pe care am avut-o, a dus la o manevrabilitate foarte buna. Trage frumos, franeaza bine. ABS-ul e interesant. Desi m-am dat doar vreo 10 km cu el, aveam impresia ca "ne cunoastem" dintotdeauna. Ca aspect, nota 11. Singurul minus e faptul ca incepi sa simti vantul de la 130 in sus. In rest, personal, am doar cuvinte de lauda. Editat Mai 15, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 (editat) @gogo : am rr-ul de vara trecuta, doar ca am avut un accident intre timp si carenele le-am revopsit dupa bunul plac si ca sa fie in ton cu casca (F1tz3!) )) mersi oricum @metal warrior : multumesc la fel @spn : stai cumva prin zona? Editat Mai 15, 2011 de Frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Bravo, Frana! Foarte frumos contrastul negru-verde ("motivul" Monster). De data asta, s-o tii asa! E tare liniste in coltul nostru. Nu s-au oprit RR-istii din mersul pe motocicleta? Mai pun o poza din weekendul acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Mersi mersi sper sa ramana asa o luuunga perioada de timp! Desi f curand imi iau cauciucuri si incepe joaca pe curbe, sper sa nu iasa urat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 (editat) @spn : stai cumva prin zona? Nu (din pacate ), doar eram prin trecere. Stau-de-6 : frumos pe Tihuta, chiar ma gandeam la tine(vazand pozele precedente acestora) cand am auzit acum cateva saptamani o stire in care spuneau ca s-a lasat cu niste zapada. Editat Mai 16, 2011 de spn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 (editat) E foarte frumos Pasul Tihuta. Acum, pt ca inainte era un drum in care iti era mila sa te bagi si cu un enduro. Curbele sunt cu vizibilitate (mare parte dintre ele), drumul este foarte lat (sunt portiuni bune in care se urca pe doua benzi si se coboara pe una), exista combinatii stanga-dreapta inchise, precum si curbe largi unde mergi cu 200 km/h. Traficul nu este foarte intens. O adevarata placere. Cateva portiuni, calare pe vechiul motor: In schimb, exact cum ai spus, vremea e capricioasa. Cu cateva saptamani in urma a nins iarasi. E destul de sus (~1200 m). Weekend-ul acesta a fost ceva mai bine. Sa speram ca n-o sa mai avem surprize de acum incolo. Daca sunteti careva dintre voi prin zona, in weekend-uri, dati-mi un semn si in masura in care sunt in zona, ne dam impreuna. Editat Mai 16, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Foarte ciudata pozitia colegului tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.