Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Am fost la ASIROM la constatare.

Mi-a dat copia dupa procesul verbal de la politie pe care scrie:

- Lampa semnalizare dr. fata

- Carena sup. fata

- Levier frana

- Carena lat. dr. sup. - vopsea

- Carena lat. dr. inf. - vopsea

- Capac motor - vopsea

 

Se pare ca bucatile zgariate nu mi le inlocuiesc. Cu foaia asta mi-a zis sa ma duc la service. Numai ca in Craiova nu e nici un service Honda si trebuie sa merg la Buc. Oricum reparatia o pot face in urmatorii 2 ani din cate am inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu exista revopsire,honda le inlocuieste,o sa iti dea o foaie pt asigurari in care scrie ca honda japonia nu este de acord cu nici o operatiune de revopsire sau indreptare...si le inlocuieste...iti vb din experienta proprie...

 

P.S sa imi tineti pumnii ca pe 10 iulie ma ridic din pat si aflu daca mi s-a sudat coloana si in cat timp pot reveni printre voi :moto: m-am saturat de o luna la pat...noroc cu lapetopu unui preten

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am dat de un test comparativ intre mai multe evacuari (slip-on), pentru 07 CBR600RR.

post-14947-1187166395_thumb.jpg

 

Se pare ca arrow-ul iti mai da 0.63 cai in plus, iar cu PCIII inca 2.36 deci aproape neglijabil in ceea ce priveste puterea. Sunt insa curios, cei care aveti arrow instalat, daca ati simtit vreo imbunatatire in ceea ce priveste cuplul motor. Trage altfel motrul ? Se simte ceva ? Consuma altfel ?

 

PS: otto.tun, ce evacuare iti pui ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat de un test comparativ intre mai multe evacuari (slip-on), pentru 07 CBR600RR.

post-14947-1187166395_thumb.jpg

 

Se pare ca arrow-ul iti mai da 0.63 cai in plus, iar cu PCIII inca 2.36 deci aproape neglijabil in ceea ce priveste puterea. Sunt insa curios, cei care aveti arrow instalat, daca ati simtit vreo imbunatatire in ceea ce priveste cuplul motor. Trage altfel motrul ? Se simte ceva ? Consuma altfel ?

 

PS: otto.tun, ce evacuare iti pui ?

Eu am doar finala deci sigur nu am simtit nicio diferenta , doar sunetul care e destul de ok...vand si eu finala arrow cu tot cu cot + sistemul original...vreau two brothers !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat de un test comparativ intre mai multe evacuari (slip-on), pentru 07 CBR600RR.

post-14947-1187166395_thumb.jpg

 

Se pare ca arrow-ul iti mai da 0.63 cai in plus, iar cu PCIII inca 2.36 deci aproape neglijabil in ceea ce priveste puterea. Sunt insa curios, cei care aveti arrow instalat, daca ati simtit vreo imbunatatire in ceea ce priveste cuplul motor. Trage altfel motrul ? Se simte ceva ? Consuma altfel ?

 

PS: otto.tun, ce evacuare iti pui ?

in septembrie ma duc la Roma si acolo e fabricuta unde se fac evacuarile AJKO, vroiam un cap-coada.nu stiu daca va avea mai multi CP, dar suna de se ridica pielea pe tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pot spune ca sunt de-al vostru de cateva zile! Am schimbat si clasa si producatorul! de pe R1-99 pe Cbr600rr 2004, si sunt f multumit de alegere!!

Motocicleta este stock, nu are nimic schimbat la ea, o sa-i pun eu imediat ce imi revin financiar!!!

Primele impresii: foarte manevrabila, trage linear, mai inalta decat yamaha, mai usoara decat R1 pe care l-am avut! Am incercat-o si pe amckart, e ok!

Apropo, voua pe caldura mare, in oras, cam cat va indica temperatura (un maxim)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru alegere :agree:

 

La mine a ajuns si pe la 108grade stand la semafor. In mers se racea cam pana la 103-104. De fapt asta e temperatura la care si porneste ventilatorul. In carte zice ca daca ajunge la 120 de grade s-o opresti si s-o lasi sa se raceasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in septembrie ma duc la Roma si acolo e fabricuta unde se fac evacuarile AJKO, vroiam un cap-coada.nu stiu daca va avea mai multi CP, dar suna de se ridica pielea pe tine.

 

daca ajungi in Ciampino cu motorul si pui evacuare completa, maximul ar fi sa pui si PC sau Rapid Bike pe care ti'l mapeaza pe bancul de proba ptr a obtine maximul de la evacuare. doar asa poti sa te astepti la ceva caluti castigati. restul sunt povesti. cu mapile descarcate de pe site, e o mare porcarie, o spune si reprezentantul Dynojet in Italia cat si cel Rapid Bike (care sunt mai profesionali)

asa mai merge si sunt bani bine cheltuiti.

ma gandesc ca inainte de evacuare, ai imbunatatit la maxim sistemul de franare si suspensiile. ptr mine sunt cele mai importante, inaintea puterii motorului.

acum fiecare cu prioritatile lui

bafta si tine'ma la curent cu evacuarea completa cum a mers daca iti pui Ajko. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt un detinator de Yamaha, fan Honda pana la moarte. ( stiu ca suna prost,dar asta e...) . Vreau sa-mi cumpar un 1000 RR nou si as dori sa aflu ce oferte sunt prin tara. Multumesc anticipat :D

Fanule, felicitari pentru frumoasa cumparata....: Suzuki GSX-r 1000 k6.

Sper ca nu te superi, si eu sunt un fan Honda si mi-am cumparat Yamaha...

Si apropo, am incercat un 600rr si nu prea a prestat desi avea toba full, pinioane schimbate, powercommander. Recunosc ca este irelevanta comparatia dintre un R1 2005 si 600 RR 2004.

Bafta la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna!

sunt nou pe aici :)

intentionez sa imi cumpar o Honda CBR 600 RR modelul 2005-2006.

am 1.85 si 75 kg, voaim sa stiu dupa parerea voastra daca in primul rand nu e cam mica ptr mine, la modul ca ar fi incomoda, si doi ... nu as arata caraghios, cu genunchii la gura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna!

sunt nou pe aici :)

intentionez sa imi cumpar o Honda CBR 600 RR modelul 2005-2006.

am 1.85 si 75 kg, voaim sa stiu dupa parerea voastra daca in primul rand nu e cam mica ptr mine, la modul ca ar fi incomoda, si doi ... nu as arata caraghios, cu genunchii la gura?

tati,daca stii sa mergi,il faci si pe unul care are de o mie.nu pe linie dreapta,da pe curbe da.

cu atat mai bine, in curbe pui mai usor genunchiul pe jos daca ai o inaltime mai mare.

eu zic sa incerci inainte de la unul altul,poate nu iti place...dar ma cam indoiesc.

bafta!

 

<small>--- Mesaj completat în 08 Sep 2007 13:35 -------------</small><br/>@mac :Da, ma gandeam la o electronica de curse, dar acum nu am cascavalul necesar pt asa ceva.daca schimb electronica, s-a terminat discutia.

plus pompa centrala de frana, brembo. acum nu am decat furtunase, se comporta binisor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot spune ca sunt de-al vostru de cateva zile! Am schimbat si clasa si producatorul! de pe R1-99 pe Cbr600rr 2004, si sunt f multumit de alegere!!

Motocicleta este stock, nu are nimic schimbat la ea, o sa-i pun eu imediat ce imi revin financiar!!!

Primele impresii: foarte manevrabila, trage linear, mai inalta decat yamaha, mai usoara decat R1 pe care l-am avut! Am incercat-o si pe amckart, e ok!

Apropo, voua pe caldura mare, in oras, cam cat va indica temperatura (un maxim)?

 

 

Buna alegere Livane :) Yamaha versus Honda oare care va fi castigatoarea :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor posesorilor de RR ! gasesc un 600 RR cu 5500 E ? stiti pe cineva care ...aduce,le vinde ...etc ? sa zic ca mai astept pana mai scad preturile . .insa cu cat o sa scada ? max ...3-4 sute... de adus de afara,vad ca lumea nu a mai adus .

stiu eu un rr 2004 octombrie,toba leo vinci,scarite rizoma,parbriz sport puig,oglinzi sport cu semnalizare,albastru,22000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la ASIROM la constatare.

Mi-a dat copia dupa procesul verbal de la politie pe care scrie:

- Lampa semnalizare dr. fata

- Carena sup. fata

- Levier frana

- Carena lat. dr. sup. - vopsea

- Carena lat. dr. inf. - vopsea

- Capac motor - vopsea

 

Se pare ca bucatile zgariate nu mi le inlocuiesc. Cu foaia asta mi-a zis sa ma duc la service. Numai ca in Craiova nu e nici un service Honda si trebuie sa merg la Buc. Oricum reparatia o pot face in urmatorii 2 ani din cate am inteles.

 

 

salves

 

gagii de la asigurari sunt niste tarani in adevaratul sens al cuvantului. daca vii la honda iti dau o hartie la mana prin care spun ca nu se vopsesc si vin direct de la producator gata vopsite si cu colantele lipite. trebuie sa ii iei mai tare pe astia de la asigurare, zile ca nu gasesti nici un service care sa acorde garantie SCRISA pentru lucrarile de vopstorie. asa e simplu te duci la tataserv srl.... astia dau buleala si la iarna te uiti cum crapa vopseaua sau se exfoliaza.

 

daca vezi ca fac figuri adreseazate la comisia de supraveghere a asigurarilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...