BLACK SPIDER Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) La o expozitie de arme am vazut acest BMW R71 din 1943. Din pacate nu am putut sa merg cu ea deoarece am avut alta treaba, dar am vazut-o mergand. Am discutat cu proprietarul, este 100% originala si echipata complet ca in ziua cand a fost livrata la un punct de acces-control. Mi-a zis ca din ce stie el a mai ramas singura din Europa , avea inclusiv pelerina de ploaie SS, paleta de oprire pe care scria "Halt", pistolul de semnalizare, AFET-ul si mitraliera, targa pt raniti, plasa de camuflaj, numerele de inmatriculare cu acvila si svastica, la motor nu s-a umblat dar am vazut ceva "lacrimi" de ulei pe la chiulase.Este modelul fara cardan la atas, acela s-a fabricat pentru Africa Korps R71 Saharian. Editat Mai 30, 2013 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Multi prosti pe lumea asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 In loc sa il faci prost pe om mai bine explica-i despre ce este vorba . Nu insulta lumea gratuit. @BLACK SPIDER , desi nu sunt sigur , cred ca motocicleta pe care ai fotografiat-o este un banal Dnepr. Iti pot explica userii care se pricep in detaliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 We are ready and prepared ! Zundapp-ul este foarte elegant! Frumos foc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 @Alex DeChamp, prin prosti m-am referit la proprietarul motocicletei, nicidecum la userul @Black Spider. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 La o expozitie de arme am vazut acest BMW R71 din 1943. Din pacate nu am putut sa merg cu ea deoarece am avut alta treaba, dar am vazut-o mergand. Am discutat cu proprietarul, este 100% originala si echipata complet ca in ziua cand a fost livrata la un punct de acces-control. Mi-a zis ca din ce stie el a mai ramas singura din Europa , avea inclusiv pelerina de ploaie SS, paleta de oprire pe care scria "Halt", pistolul de semnalizare, AFET-ul si mitraliera, targa pt raniti, plasa de camuflaj, numerele de inmatriculare cu acvila si svastica, la motor nu s-a umblat dar am vazut ceva "lacrimi" de ulei pe la chiulase.Este modelul fara cardan la atas, acela s-a fabricat pentru Africa Korps R71 Saharian. IMG_6482.JPGIMG_6483.JPGIMG_6488.JPG IMG_6492.JPGIMG_6495.JPG salut ,cum ai vrajesc uni pe oameni daca aia este 100% originala inseamna ca a mea este 100% originala africa cops.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Multi prosti pe lumea asta... Merci de tovarasie. salut ,cum ai vrajesc uni pe oameni daca aia este 100% originala inseamna ca a mea este 100% originala africa cops.. Daca nu ai argumente concrete si nu le prezinti ,ca sa se culturalizeze si "prostii",nu-i corect ce faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Mi-a zis ca din ce stie el a mai ramas singura din Europa Spaidere, tu ne minti, ma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Merci de tovarasie. Daca nu ai argumente concrete si nu le prezinti ,ca sa se culturalizeze si "prostii",nu-i corect ce faci. salut .pai se vede clar ca ala din poze este K750 cu doua roti de M si vopsit vermacht ,poate accesorile sa fie in parte din ww2,eu am spus o ca o polemica ca si pe mine ma intreaba foarte multi ca este din razboi ca o vad vopsita africa si ruginita, dar eu le spun adevaru ca nu este ca am vopsito si accesorizato cum mi a placut mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Nu m-am dat specialist, doar ce am vazut si am discutat cu proprietarul care este din Ungaria. Am si niste filme cu motocicleta dar sunt prea mari sa le postez, dar m-am uitat la tablita de pe atas si scrie BMW R71, 1943, o serie de sasiu cred si o stanta cu svastica si acvila, iar pe aripa fata sub far o tablita pe care scrie Bosch Gruppe, 1943 si iarasi stanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rua Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 ..Deci va jur ca nu ami vine sa cred...sa exsiste asemenea oamenii?!...oare nu iera de vanzare? macar vro 7500 de oiro ca de mobra din ww2, ka..bmw r 71... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 N-am vrut sa de ajunga la controverse, trebuia sa insist mai mult pe elementele de identificare, am incercat sa extrag niste imagini din filmulete dar isi pierd f mult din rezolutie. Am vazut, am ascultat si v-am prezentat si voua. Fiecare crede ce vrea ...... Acea stampila rosie de pe numar cu acvila si svastica dedesubt in cerc era stantata in relief pe placuta de pe atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Motocicleta aia e cat se poate de ruseasca. Piesele de pe ea nici macar nu seamana cu unele de BMW. De la cadru la motor si tot restul. Poate avea cate abziehbilde si stante doreste sa-i puna proprietarul. Omul probabil crede tot ce ti-a povestit, de aia a reusit sa te convinga si pe tine. Probabil se stie var cu Hitler. Nu e primul psihopat posesor de comunista. Amu impaca-te cu pacaleala. Nici la cea cu mos craciun nu cred ca ti-a venit asa greu sa crezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Man, nu e vorba ca fiecare crede ce vrea insa si un necunoscator poate vedea ca o mobra cu trei roti de trei feluri nu poate fi ''100% originala'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Faptul ca pe moto din poza apar tot felul de insemne germane nu are nici cea mai mica importanta cel mai probabil sunt false. Exista o intreaga industrie in lume care face replici, unele foarte bine facute pentru uniforme germane, insigne germane, numere de masini sau moto, placute identificare, inele etc. In general daca vezi asa ceva 80 % sunt false, e chiar bine sa te feresti sa cumperi ai toate sansele sa iei teapa. Moto bmw r 71 a fost si este o motocicleta rara , mult mai rara ca bmw r12, bmw r75 sahara. Putine au supravietuit pana astazi si si mai putine in stare originala. Pe de alta parte cam 40 % din m-72 , k-750 si chang jiang sunt facute replici ale moto r 71. S-au dat multe tepe in anii 90 cu moto m-72 facute sa arta eca bmw r71 dar acuma exista internet poti sa te documentezi si sa intrebi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Domnul care se ocupa de restaurarea Zundappului de la MMN ar putea sa zvarle la vanzare anvelopele alea de japo f aproape de pretul pt asa ceva http://www.ebay.de/itm/Reifen-4-50-16-BMW-R75-Zundapp-KS750-Wehrmacht-Gespann-/181139094050?pt=Kraftrad_Reifen&hash=item2a2cbb3a22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Domnul Rosu nu a primit nici un ban de la Muzeu de la restaurare, chestia asta se face din banii proprii. Asa ca mai usor cu sfaturile (cauciucurile de pe motocicleta au fost primite donatie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Respect pentru Domnul Rosu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario_z750 Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Buna tuturor pasionatilor de oldere;lucrez la restaurarea unui MZ ES-171/1 cu atas si as avea nevoie de niste indrumari legat de piese.Unde as putea gasi?am incercat pe piesemz.net,pe la diverse magazine din zona(jud Mures);ori nu au in stoc,ori nu au de loc.Unde s-ar face cromare de calitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 (editat) Intrunire de Vespa. Editat Septembrie 22, 2013 de cristi74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TudorG Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Salut, Ca sa ne laudam si noi putin, motocicleta mea (cea nearga) si motocicleta lui FlorinVlad in timpul unui scurt test run de ~15km. Inca nu sunt gata, dar te poti distra cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Buna tuturor pasionatilor de oldere;lucrez la restaurarea unui MZ ES-171/1 cu atas si as avea nevoie de niste indrumari legat de piese.Unde as putea gasi?am incercat pe piesemz.net,pe la diverse magazine din zona(jud Mures);ori nu au in stoc,ori nu au de loc.Unde s-ar face cromare de calitate? Ce piese ai nevoie? Ce piese vrei să cromezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Buna tuturor pasionatilor de oldere;lucrez la restaurarea unui MZ ES-171/1 cu atas si as avea nevoie de niste indrumari legat de piese.Unde as putea gasi?am incercat pe piesemz.net,pe la diverse magazine din zona(jud Mures);ori nu au in stoc,ori nu au de loc.Unde s-ar face cromare de calitate? Pentru piese recomand sit-ul http://www.piese-mz.net/ro/, om cumsecade si intelegator care nu percepe comisioane absurde pentru 3 lulele si 2 surcele . in ceea ce priveste cromatul incearca sa nu apelezi la mesteri populari si mari maestri in artele cromarii(pentru ca o sa iasa bine in prima faza iar mai apoi o sa pice cromul jos la fel cum a fost depus , adica cu multa munca si sarguinta din partea mesterului ) Este un atelier la voi in Sangiorgiu de Mures 0744706777 Nu cunosc calitatea lucrarilor prestate de ei cunosc doar calitatea pieselor refacute (cromate ) in stare perfecta , pline de pori si rugina . asa ca daca ai nervi cromeaza piese , daca nu cumpara gata cromate . spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario_z750 Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 De cromat ar trebuie cromate telescoapele,,toba de esapament,rama far;am incercat sa cumpar altele dar noi au preturi ,iar second nu am gasit ceva cat de cat normal.Am ramas blocat la spite,filtru de aer,gheder far,gheder aripa,gheder carburator.Multumesc pt raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) De cromat ar trebuie cromate telescoapele,,toba de esapament,rama far;am incercat sa cumpar altele dar noi au preturi ,iar second nu am gasit ceva cat de cat normal.Am ramas blocat la spite,filtru de aer,gheder far,gheder aripa,gheder carburator.Multumesc pt raspunsuri. Un pahar nou de amortizor e cam 11 euro. Ca să cromezi unul vechi te costă mai mult. O tobă nouă de ETZ e 170 lei. Cromarea celei vechi te costă mai mult. La fel cu rama de far. Spițele le poți galvaniza iar kederele trebuie să le cumperi. Dacă mai vrei și alte informații, mută conversația pe topicul dedicat MZ-urilor. Editat Septembrie 25, 2013 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.