Sari la conținut

Coltul iubitorilor de retro


bunu
 Share

Postări Recomandate

La o expozitie de arme am vazut acest BMW R71 din 1943. Din pacate nu am putut sa merg cu ea deoarece am avut alta treaba, dar am vazut-o mergand. Am discutat cu proprietarul, este 100% originala si echipata complet ca in ziua cand a fost livrata la un punct de acces-control. Mi-a zis ca din ce stie el a mai ramas singura din Europa , avea inclusiv pelerina de ploaie SS, paleta de oprire pe care scria "Halt", pistolul de semnalizare, AFET-ul si mitraliera, targa pt raniti, plasa de camuflaj, numerele de inmatriculare cu acvila si svastica, la motor nu s-a umblat dar am vazut ceva "lacrimi" de ulei pe la chiulase.Este modelul fara cardan la atas, acela s-a fabricat pentru Africa Korps R71 Saharian.

post-12587-0-05878600-1369930274_thumb.jpgpost-12587-0-19885900-1369930282_thumb.jpgpost-12587-0-02360400-1369930291_thumb.jpg

post-12587-0-15591400-1369930298_thumb.jpgpost-12587-0-24121500-1369930316_thumb.jpgpost-12587-0-62175300-1369930336_thumb.jpg

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 772
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In loc sa il faci prost pe om mai bine explica-i despre ce este vorba . Nu insulta lumea gratuit.

 

@BLACK SPIDER , desi nu sunt sigur , cred ca motocicleta pe care ai fotografiat-o este un banal Dnepr. Iti pot explica userii care se pricep in detaliu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o expozitie de arme am vazut acest BMW R71 din 1943. Din pacate nu am putut sa merg cu ea deoarece am avut alta treaba, dar am vazut-o mergand. Am discutat cu proprietarul, este 100% originala si echipata complet ca in ziua cand a fost livrata la un punct de acces-control. Mi-a zis ca din ce stie el a mai ramas singura din Europa , avea inclusiv pelerina de ploaie SS, paleta de oprire pe care scria "Halt", pistolul de semnalizare, AFET-ul si mitraliera, targa pt raniti, plasa de camuflaj, numerele de inmatriculare cu acvila si svastica, la motor nu s-a umblat dar am vazut ceva "lacrimi" de ulei pe la chiulase.Este modelul fara cardan la atas, acela s-a fabricat pentru Africa Korps R71 Saharian.

attachicon.gifIMG_6482.JPGattachicon.gifIMG_6483.JPGattachicon.gifIMG_6488.JPG

attachicon.gifIMG_6492.JPGattachicon.gifIMG_6495.JPGattachicon.gif

 

salut ,cum ai vrajesc uni pe oameni daca aia este 100% originala inseamna ca a mea este 100% originala africa cops.. :crack:

post-54357-0-25862700-1369983102_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi prosti pe lumea asta...

Merci de tovarasie.

 

salut ,cum ai vrajesc uni pe oameni daca aia este 100% originala inseamna ca a mea este 100% originala africa cops.. :crack:

Daca nu ai argumente concrete si nu le prezinti ,ca sa se culturalizeze si "prostii",nu-i corect ce faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de tovarasie.

 

Daca nu ai argumente concrete si nu le prezinti ,ca sa se culturalizeze si "prostii",nu-i corect ce faci.

salut .pai se vede clar ca ala din poze este K750 cu doua roti de M si vopsit vermacht ,poate accesorile sa fie in parte din ww2,eu am spus o ca o polemica ca si pe mine ma intreaba foarte multi ca este din razboi ca o vad vopsita africa si ruginita, dar eu le spun adevaru ca nu este ca am vopsito si accesorizato cum mi a placut mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am dat specialist, doar ce am vazut si am discutat cu proprietarul care este din Ungaria. Am si niste filme cu motocicleta dar sunt prea mari sa le postez, dar m-am uitat la tablita de pe atas si scrie BMW R71, 1943, o serie de sasiu cred si o stanta cu svastica si acvila, iar pe aripa fata sub far o tablita pe care scrie Bosch Gruppe, 1943 si iarasi stanta.


post-12587-0-43567600-1369993582_thumb.jpgpost-12587-0-29393800-1369993590_thumb.jpgpost-12587-0-41257700-1369993598_thumb.jpg

post-12587-0-49159600-1369993603_thumb.jpgpost-12587-0-48757300-1369993610_thumb.jpgpost-12587-0-08042700-1369993616_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am vrut sa de ajunga la controverse, trebuia sa insist mai mult pe elementele de identificare, am incercat sa extrag niste imagini din filmulete dar isi pierd f mult din rezolutie. Am vazut, am ascultat si v-am prezentat si voua. Fiecare crede ce vrea ......

Acea stampila rosie de pe numar cu acvila si svastica dedesubt in cerc era stantata in relief pe placuta de pe atas.


post-12587-0-44634900-1370330762_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta aia e cat se poate de ruseasca. Piesele de pe ea nici macar nu seamana cu unele de BMW. De la cadru la motor si tot restul. Poate avea cate abziehbilde si stante doreste sa-i puna proprietarul. Omul probabil crede tot ce ti-a povestit, de aia a reusit sa te convinga si pe tine. Probabil se stie var cu Hitler. Nu e primul psihopat posesor de comunista. Amu impaca-te cu pacaleala. Nici la cea cu mos craciun nu cred ca ti-a venit asa greu sa crezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca pe moto din poza apar tot felul de insemne germane nu are nici cea mai mica importanta cel mai probabil sunt false. Exista o intreaga industrie in lume care face replici, unele foarte bine facute pentru uniforme germane, insigne germane, numere de masini sau moto, placute identificare, inele etc. In general daca vezi asa ceva 80 % sunt false, e chiar bine sa te feresti sa cumperi ai toate sansele sa iei teapa. Moto bmw r 71 a fost si este o motocicleta rara , mult mai rara ca bmw r12, bmw r75 sahara. Putine au supravietuit pana astazi si si mai putine in stare originala. Pe de alta parte cam 40 % din m-72 , k-750 si chang jiang sunt facute replici ale moto r 71. S-au dat multe tepe in anii 90 cu moto m-72 facute sa arta eca bmw r71 dar acuma exista internet poti sa te documentezi si sa intrebi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnul care se ocupa de restaurarea Zundappului de la MMN ar putea sa zvarle la vanzare anvelopele alea de japo f aproape de pretul pt asa ceva

http://www.ebay.de/itm/Reifen-4-50-16-BMW-R75-Zundapp-KS750-Wehrmacht-Gespann-/181139094050?pt=Kraftrad_Reifen&hash=item2a2cbb3a22

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnul Rosu nu a primit nici un ban de la Muzeu de la restaurare, chestia asta se face din banii proprii. Asa ca mai usor cu sfaturile (cauciucurile de pe motocicleta au fost primite donatie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Buna tuturor pasionatilor de oldere;lucrez la restaurarea unui MZ ES-171/1 cu atas si as avea nevoie de niste indrumari legat de piese.Unde as putea gasi?am incercat pe piesemz.net,pe la diverse magazine din zona(jud Mures);ori nu au in stoc,ori nu au de loc.Unde s-ar face cromare de calitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Buna tuturor pasionatilor de oldere;lucrez la restaurarea unui MZ ES-171/1 cu atas si as avea nevoie de niste indrumari legat de piese.Unde as putea gasi?am incercat pe piesemz.net,pe la diverse magazine din zona(jud Mures);ori nu au in stoc,ori nu au de loc.Unde s-ar face cromare de calitate?

 

Ce piese ai nevoie?

Ce piese vrei să cromezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor pasionatilor de oldere;lucrez la restaurarea unui MZ ES-171/1 cu atas si as avea nevoie de niste indrumari legat de piese.Unde as putea gasi?am incercat pe piesemz.net,pe la diverse magazine din zona(jud Mures);ori nu au in stoc,ori nu au de loc.Unde s-ar face cromare de calitate?

 

Pentru piese recomand sit-ul http://www.piese-mz.net/ro/, om cumsecade si intelegator care nu percepe comisioane absurde pentru 3 lulele si 2 surcele .

 

in ceea ce priveste cromatul incearca sa nu apelezi la mesteri populari si mari maestri in artele cromarii(pentru ca o sa iasa bine in prima faza iar mai apoi o sa pice cromul jos la fel cum a fost depus , adica cu multa munca si sarguinta din partea mesterului )

 

Este un atelier la voi in Sangiorgiu de Mures 0744706777

 

Nu cunosc calitatea lucrarilor prestate de ei cunosc doar calitatea pieselor refacute (cromate ) in stare perfecta , pline de pori si rugina .

 

asa ca daca ai nervi cromeaza piese , daca nu cumpara gata cromate .

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cromat ar trebuie cromate telescoapele,,toba de esapament,rama far;am incercat sa cumpar altele dar noi au preturi :nono: ,iar second nu am gasit ceva cat de cat normal.Am ramas blocat la spite,filtru de aer,gheder far,gheder aripa,gheder carburator.Multumesc pt raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cromat ar trebuie cromate telescoapele,,toba de esapament,rama far;am incercat sa cumpar altele dar noi au preturi :nono: ,iar second nu am gasit ceva cat de cat normal.Am ramas blocat la spite,filtru de aer,gheder far,gheder aripa,gheder carburator.Multumesc pt raspunsuri.

Un pahar nou de amortizor e cam 11 euro. Ca să cromezi unul vechi te costă mai mult.

O tobă nouă de ETZ e 170 lei. Cromarea celei vechi te costă mai mult. La fel cu rama de far.

Spițele le poți galvaniza iar kederele trebuie să le cumperi.

Dacă mai vrei și alte informații, mută conversația pe topicul dedicat MZ-urilor.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...