wtf? Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Asa tare tragi tu de 636-le ala de ai nevoie de amortizor sau il iei de accesoriu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Sau poate face tampenii cu el si are nevoie...nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 In general cutiile de viteza si ambreiajul la Kawa sunt foarte bune si silentioase,nu se compara cu Suzi sau Yamaha.Ma refer strict la cutii de viteza Aprobat, chiar daca circula zvonul privind cutiile de viteza la kawasaki.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Oare este chiar asa? De-ale kawasaki... De mentionat ca pozele nu sunt de la acelasi motor,sunt motoare de zx10,zx6.zx 14...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Dar nu ai zx 12 r Mai sunt si cazuri, dar eu consider pe cei de la kaw lideri intre japoneze, chiar sun FAN KAWASAKI/ asta este partea a II-a, nu cred ca voi mai schima aceasta marca...Can spun lideri, este o parere personala, dar citita in multer reviste de specialitate..Spuneam mai sus ca noile tehnologii din departamentul proiectare sunt vizibile in toate laturile concernului...fabrica motoare de elicoptere si avioane, nave maritime si statii spatiale.. Uimit de zx 14/zzr 1400 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white.wolfy Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Asa tare tragi tu de 636-le ala de ai nevoie de amortizor sau il iei de accesoriu ? De accesoriu,ca da bine la putze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawi Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Tare simpatic si funny mai esti wolfy..bafta cu amortizoru' cela sexos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 cine are modelul zx6 2008 pe aici? vreau sa discut ceva chestii cu vre-un coleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawi Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Salut.. Eu am zx6r 2008..zi-mi te rog cu ce informatii iti pot fi de folos? » Post actualizat in 25 Sep 2014 10:09 0746/ 050307.. Poti sa ma suni cand doresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 In general cutiile de viteza si ambreiajul la Kawa sunt foarte bune si silentioase,nu se compara cu Suzi sau Yamaha.Ma refer strict la cutii de viteza Si eu pot spune acelasi lucru, fiind si primul waka pe care il am, yamaha nu am avut dar pot spune comparativ cu suzi si honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Janta fata de zx636r 2006 , este identica cu zx6 2008? Stie cineva? din poze ce vad pe net,par identice. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 (editat) Roata fata 636 2006. Purchase this Kawasaki 41073-0039-2A WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTO --- WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTONE This Kawasaki 41073-0039-2A WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTO is used on these models and components: 2005 ZX600-N1 Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2005 ZX636-C1 Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2006 ZX600N6F Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2006 ZX636C6F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2005 ZX600-N1 Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2005 ZX636-C1 Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2006 ZX600N6F Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2006 ZX636C6F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL Roata fata zx6 2008 This Kawasaki 41073-0129-R2 WHEEL-ASSY,FR,BLACK is used on these models and components: 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R (European) FRONT HUB 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R (European) FRONT HUB Conform programului nu se potrivesc. Editat Octombrie 22, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Roata fata 636 2006. Purchase this Kawasaki 41073-0039-2A WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTO --- WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTONE This Kawasaki 41073-0039-2A WHEEL-ASSY,FR,GRAYSTO is used on these models and components: 2005 ZX600-N1 Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2005 ZX636-C1 Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2006 ZX600N6F Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2006 ZX636C6F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2005 ZX600-N1 Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2005 ZX636-C1 Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2006 ZX600N6F Ninja ZX-6RR FRONT WHEEL 2006 ZX636C6F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL Roata fata zx6 2008 This Kawasaki 41073-0129-R2 WHEEL-ASSY,FR,BLACK is used on these models and components: 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R (European) FRONT HUB 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R FRONT WHEEL 2008 ZX600P8F Ninja ZX-6R (European) FRONT HUB Conform programului nu se potrivesc. am intrebat si pe forumul: http://zx6r.com/forums.php Au zis ca sunt identice din 2005 pana in 2009.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Posibil asa sa fie,programul face diferenta si de culoare. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Posibil asa sa fie,programul face diferenta si de culoare. Bafta. Ms oricum pentru raspuns! Numai bine si iarna scurta, futo'Noe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Aveti idee daca pot monta pompa frana radiala pe Kawa mea din 2000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Se poate monta fara nici o problema. Bani sa ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikemen Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 . » Post actualizat in 12 Nov 2014 22:18 Salut...are cineva o carena ram air pt zx6r din 2004....partea dreapta..sau ambele.stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white.wolfy Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 Vând set scarite racing pentru kawasaki zx6r 636 2003 2004 http://olx.ro/oferta/set-scarite-racing-kawasaki-zx6r-ID2Egnf.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 Salut , vreau sa schimb parbrizul meu DoubleBoubble fumuriu cu unul clar , mobra este zx6r 2005-2006 . Preferabil din Bucuresti . http://olx.ro/oferta/parbriz-kawasaki-zx6r-doubleboubble-ID2Dzbj.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Intrebare de la posesorii de zx6 2007-2008...am pe mobra filtru K&N si bujii iridium...intrebarea mea este: Daca am toba stock,de fabrica...are ceva daca pun O2 sensor eliminator? » Post actualizat in 03 Dec 2014 22:05trebuie neaprat si toba sport? Valvele alea din toba,au ceva legatura cu emisiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 (editat) Pai daca ai toba stoc de ce vrei sa elimini sonda? Bujiile nu au nici un rost in intrebarea ta... " Valvele din toba"..de fapt este o singura clapeta si este cunoscuta mai des cu denimirea de EXUP. Ea are functie de reglementare debitul de gaze pe relanti,si o oarecare gestionare a cuplului la turatii joase. Daca vrei sa montezi toba sport,depinde de model,posibil atunci sa ai nevoie de eliminarea sondei lambda daca traseul evacuari nu are loc de montaj pentru ea. Editat Decembrie 4, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 (editat) Pai daca ai toba stoc de ce vrei sa elimini sonda? Bujiile nu au nici un rost in intrebarea ta... " Valvele din toba"..de fapt este o singura clapeta si este cunoscuta mai des cu denimirea de EXUP. Ea are functie de reglementare debitul de gaze pe relanti,si o oarecare gestionare a cuplului la turatii joase. Daca vrei sa montezi toba sport,depinde de model,posibil atunci sa ai nevoie de eliminarea sondei lambda daca traseul evacuari nu are loc de montaj pentru ea. Am inteles. Dar daca pun o2 eliminator,si ramane toba stock..nu creste puterea motorului? si de aici intrebarea urmatoare: 'strica' ceva ? » Post actualizat in 04 Dec 2014 08:38 Am citit pe net ca modelele fabricate pentru america,nu au deloc sonda lambda.La ei..emisiile nu prea conteaza.... Am pus astfel de eliminator pe Husqvarna din poza de jos,impreuna cu toba sport,si am marit gaura unde trage aer...si a crescut simtitor puterea! » Post actualizat in 04 Dec 2014 08:40 ""The O2 sensor which is installed in the stock exhaust systems of motorcycles are used by the Manufacturer to adjust the fuelling in order to pass the emission tests for street homologation. This is done only in a very limited RPM range under certain load situations. The intention behind it is not to improve the performance of the machine. It's aimed to reduce the emissions of the engine in the specific RPM/Load situations which are tested during the homologation process. This can result in delayed throttle response or unsteady power delivery. If you replace your silencer or exhaust system or fuelling, it's suggested to remove the installed sensor and replace it with this eliminator. The eliminator simulates the signal given from the O2 sensor under optimal A/F ratio conditions. This allows the bike to run under best performance conditions. If you install an aftermarket exhaust, remove the catalyst, install a power commander or perform similar modifications we strongly suggest installation of an O2 sensor eliminator for the best performance of your machine."" Editat Decembrie 4, 2014 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 Am inteles. Dar daca pun o2 eliminator,si ramane toba stock..nu creste puterea motorului? si de aici intrebarea urmatoare: 'strica' ceva ? » Post actualizat in 04 Dec 2014 08:38 Am citit pe net ca modelele fabricate pentru america,nu au deloc sonda lambda.La ei..emisiile nu prea conteaza.... Am pus astfel de eliminator pe Husqvarna din poza de jos,impreuna cu toba sport,si am marit gaura unde trage aer...si a crescut simtitor puterea! » Post actualizat in 04 Dec 2014 08:40 ""The O2 sensor which is installed in the stock exhaust systems of motorcycles are used by the Manufacturer to adjust the fuelling in order to pass the emission tests for street homologation. This is done only in a very limited RPM range under certain load situations. The intention behind it is not to improve the performance of the machine. It's aimed to reduce the emissions of the engine in the specific RPM/Load situations which are tested during the homologation process. This can result in delayed throttle response or unsteady power delivery. If you replace your silencer or exhaust system or fuelling, it's suggested to remove the installed sensor and replace it with this eliminator. The eliminator simulates the signal given from the O2 sensor under optimal A/F ratio conditions. This allows the bike to run under best performance conditions. If you install an aftermarket exhaust, remove the catalyst, install a power commander or perform similar modifications we strongly suggest installation of an O2 sensor eliminator for the best performance of your machine."" Raspunsul este cu rosul.. Este cel mai bun caz in care se justifica eliminarea o2 senzor. Daca o faci cu sistemul de evacuare stok o sa ai un amestec putin mai bogat pe relanti si dechidere constanta de acceleratie(acolo unde intervine corectia sondei) iar efectul poate fi putin mai bun. In rest daca vrei performanta,este nevoie de modificarea hartilor de carburant,si aprindere......ori prin orice cutiuta gen Powercomander.bazzas,redbike.etc etc sau sofare.(rescrierea softului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 (editat) pune toba sport si asa merge Editat Decembrie 4, 2014 de adyfikus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.