Gex zxr Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 pt verificare nu trebuiesc demontate (placutele). daca nu ai nici cea mai mica "aplecare" catre mecanica NU UMBLA LA SISTEMUL DE FRANARE A MOTOCICLETEI! te poate ucide sau mai rau schilodi. Si cum pot face o evaluare mai corecta a placutelor fara a le demonta.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Si cum pot face o evaluare mai corecta a placutelor fara a le demonta.? daca nu ma insel minimul la care trebuie schimbate e de 1 mm grosime. te uiti din fata rotii in etrier si vezi (aproximativ) cat ai intre disc si metalul placutei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 cine stie compatibilitati fise/bobine kawa zx6 2000 cu alte mobre ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JeTzep Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 (editat) Salutare frati ZiXeR-isti De la sfarsitul lunii aprilie sunt fericitul posesor al unui frumos xs-6r din 2003. Am urmarit cu atentie acest thread atat inainte de a procura motoreta cat si dupa dar nu am apucat sa postez pentru ca abia recent am reusit sa imi fac cont pe forum. Deocamdata am vrut sa va salut, dar o sa revin deoarece, fiind prima motoreta voi avea nevoie de sfaturile voastre pe viitor. Mai jos sunt cateva poze cu motoreta Asfalt uscat! Editat August 15, 2012 de JeTzep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Am si eu una identica, din 2004. Dragoste pura, coditza porno. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) frumoasa motocicleta,sa nu te apuci sa tai toba,sa o lasi asa ca e frumoasa rau sa o stapanesti sanatos fara incidente Editat August 16, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JeTzep Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Salut, Multumesc frumos pentru aprecieri. Nu intentionez sa modific nimic la ea ca si aspect, cel putin pe moment, dar la iarna, cand nu o sa se mai duca banii pe benzina, o sa vreau sa ii adaug ceva imbunatatiri tehnice sau de siguranta(amortizor de ghidon,opinci noi...). Aveti idee pe la cati km se recomanda schimbare cablurilor de acceleratie si ambreiaj(de soc nu poate fi vorba ca ala nici macar nu exista:P)? Numai Bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) Ce faci cu amortizoru de ghidon ? Editat August 16, 2012 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 cea mai buna investitie este amortizorul de ghidon,merita fiecare cent.RON ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JeTzep Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) @wtf? : Pai pentru voblaj...nu asta e scopul lui principal?...sau ma insel eu? @cmd : si pneurile in cazul meu. Astea care le am acum sunt din 2007, si cu toate ca au carne sanatoasa pe ele, toata lumea mi-a spus sa le schimb... Editat August 16, 2012 de JeTzep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 cu cauciucurile e o chestie de care nu trebuie sa discutam ,se subintelege ca sunt primordiale si ale mele sunt tot dot 07 dar ma inteleg extraordinar de bine cu ele,sunt ce mi-am dorit ,au fost noi cand am luat motocicleta cu perisorii pe ele ,in iarna o sa le schimb multumesc Lui Dumnezeu ca a avut grija de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Semne bune anu' are http://www.autoevolution.com/news/2013-kawasaki-ninja-zx-6r-to-get-636cc-engine-48950.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 @wtf? : Pai pentru voblaj...nu asta e scopul lui principal?...sau ma insel eu? depinde. pentru incepator eu nu justific investitia intr-un amortizor de ghidon nu tragi tu de acceleratie in asa fel incat sa inceapa sa vobleze, bine daca esti cioban, va vobla(nu fac referire la tine, vorbesc in general). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Intrii in voblaj si daca iei o groapa aiurea. Sunt multe situatii in care motocicleta poate intra in voblaj. Am mers pe R1 si pe ZX9R cu amortizor de ghidon si isi face toti banii. Editat Septembrie 3, 2012 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Intrii in voblaj si daca iei o groapa aiurea. Sunt multe situatii in care motocicleta poate intra in voblaj. Am mers pe R1 si pe ZX9R cu amortizor de ghidon si isi face toti banii. Intri in voblaj doar la viteza sau daca bruschezi acceleratia o perioada mai lunga ! E bine ca, compari tu R1 cu 636. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Intri in voblaj doar la viteza sau daca bruschezi acceleratia o perioada mai lunga ! E bine ca, compari tu R1 cu 636. nu trebuie sa ai sute de km/h, si la viteze mai mici se poate , ~70 la ora in oras, o singura data am patit, pe urcare am luat un damb mai aiurea, a facut stanga-dreapta destul de aiurea dar si-a revenit. pana acum n-am avut mai mult de 1 ciclu stanga-dreapta (Sper sa nu am prea curand) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 N-ai facut tu voblaj la 70, cu mers lin din acceleratie. Eu am intrat in voblaj de 2 maxim 3 ori, si asta doar bruscand violent acceleratia in treptele 1 si a 2-a si cred ca merg destul de apasat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiuCox86 Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Se Vinde Kawa 636 2006 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=474800&selpic=1&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JeTzep Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Salutare, Ce ulei recomandati pentru albastra mea din 2003 aprox. 26000 km? M-am tot uitat pe net si am dubii intre Castrol si Motul7100. Astept parerile voastre. Numai Bine! Revin pe aceeiasi problema, schimbul de ulei. Am mai "sapat" pe google si am hotarat sa merg cu motul. Acum problema este 300v sau 7100(amandoua 10w40). Peste tot pe unde am citit am gasit ca 300v este superior 7100 fiind dublu ester dar ca 7100 s-ar comporta mai bine la temperaturi mai mari(nu inteleg de ce avand acelasi coeficient de vascozitate) si pe motocicletele Kawasaki. Avand in vedere ca : -merg cam 60-75% din timp cu 5-7k ture; -varsta si kilometrii motoretei; -faptul ca va ramane cu uleiul asta peste iarna; care din cele doua uleiuri ar fi recomandat sa il folosesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Salutare, Numai Bine! 7100! daca il lasi peste iarna in motor devine "acid" datorita faptului ca spala rezidurile din motor in timpul functionarii. de regula peste iarna eu las ulei curat in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JeTzep Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 7100! daca il lasi peste iarna in motor devine "acid" datorita faptului ca spala rezidurile din motor in timpul functionarii. de regula peste iarna eu las ulei curat in motor. Multumesc pentru sfat! Ma gandesc ca la iarna sa o pornesc la 1-2 saptamani pentru ungere si din cate am inteles pelicula de 300v rezista mai mult pe suprafetele verticale astfel incat la pornire uzura e mai mica. Motoreta o sa fie intr-un garaj subteran incalzit - asta pentru a elimina discutiile legate de condens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Multumesc pentru sfat! Ma gandesc ca la iarna sa o pornesc la 1-2 saptamani pentru ungere si din cate am inteles pelicula de 300v rezista mai mult pe suprafetele verticale astfel incat la pornire uzura e mai mica. Motoreta o sa fie intr-un garaj subteran incalzit - asta pentru a elimina discutiile legate de condens. pornirile dese si scurte nu fac bine motorului. cel mai bine pui redresorul pe baterie o data la 40-50 de zile si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 N-ai facut tu voblaj la 70, cu mers lin din acceleratie. Eu am intrat in voblaj de 2 maxim 3 ori, si asta doar bruscand violent acceleratia in treptele 1 si a 2-a si cred ca merg destul de apasat... eu iti spun ce-am patit: 1 ciclu stanga dreapta mai "amplu" apoi revenire. nimic de speriat. ciudat, dar nu chiar de speriat, pana sa iti fie "frica" isi revine. 7100! daca il lasi peste iarna in motor devine "acid" datorita faptului ca spala rezidurile din motor in timpul functionarii. de regula peste iarna eu las ulei curat in motor. si la vara il schimbi iar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) si la vara il schimbi iar? daca fac nr de km da.eu nu pornesc motorul doar de dragul de al auzi pornit.o fac atunci cand plec la drum. Editat Septembrie 12, 2012 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JeTzep Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 daca fac nr de km da.eu nu pornesc motorul doar de dragul de al auzi pornit.o fac atunci cand plec la drum. Eu personal folosesc motoreta aproape zilnic si s-a intamplat sa o pornesc si pentru 10-15 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.