Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

care ai buna vointa sa ma lasi si pe mine o data sa ma sui pe un zx6r 636 2003-2006 sa vad cum stau pe el as fi recunoscator,am strans ceva bani,vreau sa fac si un imprumut si ma bate gandu la un 636 pentru ca imi place mult iar mai nou nu imi permit

 

Am mai multe modele care imi plac dar 636le imi face cu ochiul mai mult numa ca nu stiu cum stau pe el si vreau sa ma ajutati

Multumesc anticipat :)

Esti scund sau ce ? Eu am 1.68 - 1.70 maxim

Daca vrei te poti urca pe 636-le 2004 al meu.

 

Daca te intereseaza, lasa-mi un mesaj privat, nu urmaresc zona asta a forumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva asa ceva sau a avut montat pe motor?

http://www.ebay.de/itm/220986107203?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

pretul este bun in comparatie cu ce am gasit pe net.

am avut discuri diastea "chinezesti" pe un suzuki TL iar spre uimirea mea si a oricui erau foarte foarte bune.frana excelenta, nu au facut pic de joc in nituri nici dupa 25.000km.cumpara-le pentru ca fac banii.banuiesc ca sunt sub unele adevarate dar iti garantez ca`s ok in regim de mers pe strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu motorul, din poze arate OK, cu doua mici observatii - cu semnalizarea spate fixata pe scaritele pasagerului s-ar putea sa nu treci ITP-ul, iar evacuarea Yoshimura, pe langa faptul ca strica aspectul si nu ofera aproape nimic in privinta performantei, s-ar putea sa te coste mult. Anul asta vor fi multe controale ale nivelului de zgomot (in Bucuresti).

 

Daca vrei sa iei motorul cere si evacuarea originala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Eu tot incerc sa intru in grupul vostru de 636 :))) ... caut caut si iar caut si am dat peste asta: click aici

 

Stie cineva ceva de el?

 

Ms frumos

Mergi si il vezi!Pretul e super ok,dar trebuie vazut la fata locului pt. ca una vezi in poze si poate in realitate o sa ramai surprins...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi si il vezi!Pretul e super ok,dar trebuie vazut la fata locului pt. ca una vezi in poze si poate in realitate o sa ramai surprins...

 

L-am sunat ... dar pana miercuri nu este in bucuresti si nu pot vedea motorul. Am zis ca pana miercuri nu strica sa pun o intrebare si aici, poate poate il stie cineva. Ms alin pentru raspunsul de mai sus

 

Clar vazutul la fata locului primeaza in fata a orice ... dar asta miercuri.

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o sa gasesti in manual cum se regleaza suspensia.Doar chestii generale,adica mai exact pe unde se regleaza.In manual,probabil ai doar setarile de fabrica.

Ce cauti tu se numeste SAG si daca nu ai experienta la reglat suspensii e foarte indicat sa lasi pe altcineva care se pricepe.Setarea dureaza cam 30 minute si iti trebuie 3 persoane.Daca cauti dupa "SAG" pe net sigur o sa gasesti o gramada de informatii,doar eu zic sa lasi pe altcineva.Recomand si schimbarea arcurilor daca zici ca ai aproape 100 kg.

 

@sonyy

Poti sa vii la garaj la mine sa te urci pe el.Doar sa te urci,nu se plimba nimeni cu ea. :blbl:

Doar cand dai cu spatele o sa iti fie greu.In mers nu se simte inaltimea.Teoretic.

 

 

Eu am doar 95kg :( ( visez la 85kg ;)) ) ar trebui sa umblu la amortizor spate!?

 

( ca idee vineri in oras am luat groapa de deasupra pasajului Unirii, veneam de la Universitate, este pe mijlocul benzii. urmarile au fost ca roata spate a atins numarul si la "rabatat" in interior )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am doar 95kg :( ( visez la 85kg ;)) ) ar trebui sa umblu la amortizor spate!?

 

( ca idee vineri in oras am luat groapa de deasupra pasajului Unirii, veneam de la Universitate, este pe mijlocul benzii. urmarile au fost ca roata spate a atins numarul si la "rabatat" in interior )

 

cu siguranta trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopi:

Eu l-am rabatat inainte. :unsure:

Stiam eu de ce.

 

Ontopic:

Suspensia reglata ca in carte e pentru 70 kg.Oricum reglajele din manual sunt pentru ulei 5W si majoritatea am vazut ca si-au pus 10W.Alta mancare de peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau:

toba Oem+intermediara---ca noi---200euro

parbriz oem-60 roni

cabluri frana fata-60 roni

 

Accept unele schimburi,mai ales cu Gopro.

Pentru 636 05-06.

 

Alte detalii pe

mess:wawessh

tel:0761609944

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!Am si eu o nelamurire/problema, am fost astazi cu un prieten sa vedem o motoreta un zx-6r, toate bune si frumoase, arata bine nu e stramba, acte cica are, cand ii zicem sa dea o cheie o porneste, dar se aude o bataie la motor la rece parca mai tare ca la cald, nu stiu de la ce ar putea fi ca nu am avut kawasaki pana acum sunetul este foarte asemanator cu al motoretei din acest clip:

, cel de acolo a zis o chestie fara sens cum ca nu a urcat uleiul la tacheti, imi venea sa rad dar am zis ca poate mai ma intorc. Problema se pune in felu urmator, i-am zis ca bate el o tinea pe a lui, pana la urma asa mai pe ascunse a zis ca se ocupe el de ea, ce ar putea fi? Sunet de distributie nu cred ca este si mai degraba o supapa sau vreun tachet in cel mai fericit caz.Daca a mai avut cineva vreo astfel de problema sa scrie aici va rog.Am pus link cu anuntul motoretei poate stie cineva ceva de ea.Numai bine !!!!

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=439673&selpic=0&zoom=1#foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!Am si eu o nelamurire/problema, am fost astazi cu un prieten sa vedem o motoreta un zx-6r, toate bune si frumoase, arata bine nu e stramba, acte cica are, cand ii zicem sa dea o cheie o porneste, dar se aude o bataie la motor la rece parca mai tare ca la cald, nu stiu de la ce ar putea fi ca nu am avut kawasaki pana acum sunetul este foarte asemanator cu al motoretei din acest clip:

, cel de acolo a zis o chestie fara sens cum ca nu a urcat uleiul la tacheti, imi venea sa rad dar am zis ca poate mai ma intorc. Problema se pune in felu urmator, i-am zis ca bate el o tinea pe a lui, pana la urma asa mai pe ascunse a zis ca se ocupe el de ea, ce ar putea fi? Sunet de distributie nu cred ca este si mai degraba o supapa sau vreun tachet in cel mai fericit caz.Daca a mai avut cineva vreo astfel de problema sa scrie aici va rog.Am pus link cu anuntul motoretei poate stie cineva ceva de ea.Numai bine !!!!

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=439673&selpic=0&zoom=1#foto

Trebuie sa mergi cu un mecanic sa vada despre ce e vorba exact.Posibil sa fie de la tacheti,posibil sa fie uleiul prost si trebuie schimbat(am mai intalnit cazuri),sa nu mai fie pornita de mult timp si ulei prost in ea s.a.m.d.Daca arata bine si crezi ca merita,mergi cu un mecanic,cel mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut, dupa ce am vazut un z750 "impecabil" in Constanta am plecat la Bucuresti unde am vazut un alt z750 fix la spalatoria asta unde este si vulcanizare (cum vii de la CT, este un OMV si faci dreapta pe linia de tramvai, am recunoscut-o din anuntul de pe bikeshop). Si asta era "impecabil", ii lipsea pana si un surub de la un disc de frana de pe fata, era tiganita cu multe piese montate in graba de pe alt model de moto. Era un tip "mecanicos in salopeta care le facea de vanzare".

 

Nu spun ca si asta este manarita iti spun sa te uiti cu atentie la ea, tu sau cu cine mergi ca vanzatorul nu este cinstit.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicletele de viteza care le bat motorul nu trebuiesc cumparate.. este foarte simplu, poate fi ceva banal sau ceva care depaseste valoarea ei, orice dar nu motor.. ala trebuie sa mearga perfect ca nu ne jucam cu sutele de milioane !!

Am niste carene de fibra pt pista model zx6r 2008 si parbriz oem. 150 euro cine vrea da un pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Am intrat si eu in clubul vostru cu o superba Ninja zx6 g2 din 1998. Este batranica dar are viata in ea, motorul nu mananca gram de ulei.

Va deranjez cu cateva intrebari :

1). trebuie sa ii fac schimbul de ulei. In acest moment este in ea Motul 7100. Intrebarea este daca e foarte diferit de 5100 din punct de vedere al calitatii, motorul are 43000 km reali

2). care este diferenta dintre ninja zx6r G1 si G2 din punct de vedere tehnic, pentru ca am vazut ca pe mai toate site-urile de unde imi pot cumpara eventualele piese de schimb la model nu gasesti decat G1

3). cum pot sa imi dau seama daca trebuie sa ii schimb rulmentii de la roata spate.

4). Ceva intalniri cu ninjalaii in Bucuresti ?

 

 

Va multumesc si va salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ulei,5100 este mai slab ca 7100 si asta e mai slab ca 300V.Trage concluzia :).De obicei schimbul de ulei,se face,la inceputul fiecarui sezon sau maxim 2 ani,maxim 7000km,impreuna cu filtrul de ulei,desigur.

Editat de kerozen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...