Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Hehe, daca erau toate suruburile alea ca in poza eram tatic :D. Nici unul din ele nu exista, doar unul in partea de sus (sub filtrul de aer din poza). In rest nimic. Ehh, lasa ca vad eu data viitoare, daca nu ma descurc ma duc la cineva priceput.

Mersi mult oricum! ;)

Editat de VlaDI87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa nu mai spui asa, ca nu este de loc usor la zx 10..dupa ce demontezi acele suruburi o sa ai o mare surpriza ,ca nu poti scoate cutia din cadru.

:crack:

Daca la tine nu ai suruburi,atunci ai coliere sub cutie.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mai spui asa, ca nu este de loc usor la zx 10..dupa ce demontezi acele suruburi o sa ai o mare surpriza ,ca nu poti scoate cutia din cadru.

:crack:

Daca la tine nu ai suruburi,atunci ai coliere sub cutie.

Asta este........vezi ca ai 4 coliere cu imbus sub airbox VlaDI87

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zx6r 1997


Ieri am fugarit-o , si s-a incins foarte rau


Am oprit la o acordare de prioritate , s-a oprit motorul


Am pornit , parea sa mearga 'infundat' asa ..am ambalat tare de cateva ori , degeaba ..am mai mers vreo 2-3 km , dupa care trageam de acceleratie degeaba , faceam decat sa o innec


Am tras pe dreapta , am mai incercat sa o pornesc ..in zadar


Dupa ce s-a racorit (vreo juma' de ora ) , am reusit iar sa o pornesc , dar motorul mergea la fel de urat


Am reusit sa ajung acasa abia dupa ce am reglat relantiul la 5-6000 ture , pentru ca maneta de acceleratie era inutila , afecta foarte putin motorul cand acceleram . (suprinzator , pentru ca doar ..de acesai parghie trage si una si alta )


Am desfacut-o acasa ..:


= curatat bujii


= am observat ca era un + de la o bobina scoasa ( nu stiu daca de aici a plecat problema , sau daca o fi iesit cand am scos rezervorul )


= am observat si un furtun de vacuum scos


= filtru de aer imbacsit in cel mai barbar mod , cu viespi si carcalaci in el . Cand l-am scos , era intepenit , si din pacate a cazut la fluturasii aia , sau clapete de acceleratie , sau cum s-or numi , ceva jeg. I-am dat la automat , sperand ( maaaaaaare idiot , nu-mi amintiti) sa arunce afara ce a cazut acolo , dar probabil ca nu a aruncat , ci a tras in el .



Am reusit sa o pornesc iar , si merge tot urat . Arunca benzina pe admisia de la aer de la cilindru 2 .


Cilindru 2 nu functioneaza , evacuarea lui este rece !


Cum sunt supapele ? ceva gen ca la dacie ? sa se poata regla ? ca am inteles ceva de niste pastile ..si banui ca s-ar fi uzat alea .


Dar daca se pot regla , l-as desface sa ma uit in el .


Tot acum (in timp ce scriu asta ) caut si prin manualuri service , dar am zis sa mai cer niste pareri .



Este posibil sa-l fi fiert ?(frigea si cadrul la codita) Totusi , daca ovalizam ceva , as fi avut ulei in apa ..dar nu am !


Ceva sfaturi/idei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni , am si eu de juma de an un kawa zx6r din 2001 ... si un dobitoc mi l-a lovit intro parcare... nu aveti careva suport scarita dreapta pilot de vanzare sau daca imi puteti spune unde gasesc... va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni , am si eu de juma de an un kawa zx6r din 2001 ... si un dobitoc mi l-a lovit intro parcare... nu aveti careva suport scarita dreapta pilot de vanzare sau daca imi puteti spune unde gasesc... va multumesc

ai incercat aici? /index.php?/topic/692040-dezmembrez-kawasaki-zx6-r-din-1998/?hl=%2Bdezmembrez+%2Bkawasaki

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capac monopost zx6 2008 are careva?

Nu mai stiu sigur daca se potriveste la zx6 2008 sau la zx10, cel de 636 2005-2006. Eu îl am pe cel de la 636 model 2005-2006. Daca vrei ne putem întâlni sa îl probezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve

te pot ajuta cu o codita race.

ai pm

Ma intereseaza monopost,multumesc!

 

Nu mai stiu sigur daca se potriveste la zx6 2008 sau la zx10, cel de 636 2005-2006. Eu îl am pe cel de la 636 model 2005-2006. Daca vrei ne putem întâlni sa îl probezi

Din pacate nu se potriveste.E mai ingusta codita la 2008...Multumesc frumos!

Editat de piticoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,detin un kawasaki zx6r ( 1999 ) , intrebarea mea este : daca voi schimba filtrul de aer pe care il am acum cu unul BMC Sport , va trebui sa umblu iarasi la carburatoare ? Evacuarea este cea stock .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IDEAL si recomandat este sa "rejetezi" carburile!

acum ai mai mult aer =amestec mai sarac .deci ai cilindrii mai fierbinti si exista riscul (mai rar) sa topesti pistoanele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,detin un kawasaki zx6r ( 1999 ) , intrebarea mea este : daca voi schimba filtrul de aer pe care il am acum cu unul BMC Sport , va trebui sa umblu iarasi la carburatoare ? Evacuarea este cea stock .

 

Ai nevoie sa refaci amestecul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare pentru Ninja 636 an 2006.

 

Am vrut sa dau jos mansonul de la acceleratie, in momentu ala s-a desprins un cablu .

 

Ce rol au cele doua cabluri de pe acceleratie?

 

Am pornit motoru , totul functioneaza ok, (ture /relanti)

 

Unul din ele asa cum se vede si in poza atasat (care ar putea sa fie cablu pentru deecelerare ? :-" totusi nu cred ca este un arc care are rolu de a aduce acceleratia in relanti )

 

So...cine ma lamureste ce ii ala si mai ales cum anume pot sa-l pun inapoi la locul sau (spatiul dintre cadru si motor find extrem de mic.)

 

Vreun priceput care sa ma lamureasca?

 

Stima.



Sau cine are un model asemanator : Ninja 636 2005-2006 sa-i faca o poza sa-mi dau seama unde vine acel cablu..mi-ar fi de mare ajutor.



La punctu 7 se observa mecanismul de acceleratie, dar nu si unde vine cablu ala :|

post-13918-0-55469100-1369584284_thumb.jpg

post-13918-0-55406700-1369584295_thumb.jpg

post-13918-0-07195800-1369584309_thumb.jpg

post-13918-0-37586200-1369584320_thumb.jpg

post-13918-0-07270300-1369589206_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demonteaza cutia filtrului de aer si vei avea mai mult loc. Capatul cablului de revenire intra in aceeasi piesa circulara in care intra si cablul de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatoare de 636 ( 2002 ) pe motorul de 600 ( 98 - 99 ) . a incercat cineva ? are idee cineva daca este o "combinatie buna" , daca da randament , etc . Multumesc anticipat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sweetpayn

Cum zice si Ceasar, e cablul de revenire de la acceleratie si aiurea de pus la loc chiar daca dai jos cutia de filtru. E un surub cu o placa care tine cele 2 cabluri acolo, de dat jos e usor, dar de pus la loc e dificil ca nu ai loc si o sa scapi surubul daca nu esti atent. Chiar si asa exista un risc de a ciupi cablul cand il pui la loc daca nu ai mai facut asta. Asa ca, eu iti recomand sa urmezi procedura din manual care implica mai mult de lucru, dar e cea mai sigura. Sau fugi la vrun mecanic/prieten priceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cesar

@wawessh

 

Va multumesc pentru raspunsuri . Air boxu nu il desfac ca nu are nici un rost , nu imi va oferi mai mult spatiu de lucru.

Intre timp am observat unde anume vine capatul acelei sufe. Urmeaza sa desfac acel surub (cu negru ce l-am facut in paint) si sper sa nu-l scap sau sa se desfaca de tot.

 

p.s. Scuzati calitatea schemei facute in paint, e facuta la foc automat :peace:

 

post-13918-0-68807800-1369650236_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabesti la maxim cablurile de la acceleratie de la reglajele de langa ghidon si dupaia dai jos surubul numarul 7 din schema OEM. Surubul asta tine printr-o placuta ceva 2 cabluri de la acceleratie. Ai grija ca e o mare probabilitate sa scapi surubul si placuta si o sa iti blestemi zilele cat o sa cauti. Dupaia scoti cablul de la revenire de unde era tinut de surub7 + placuta si il bagi inapoi in locasul/canalul de pe "melc" de acceratie. Dupa asta bagi din nou cablul de acceleratie in locasul unde vine surubul 7 si placuta. Pui placuta si surubul 7 inapoi si dupaia reglezi din nou cablurile de acceleratie. Jocul la mansonul de acceleratie e de 2,3 mm si il reglezi astfel incat sa nu fie influentat de pozitia ghidonului( maxim stanga/maxim dreapta). Adica sa nu se ingreuneze acceleratie cand iei stanga sau dreapta sau mai rau sa se accelereze singura. Fara sa dai jos macar airbox-ul nu cred ca o sa poti, nu mai stiu sigur.

Bafta.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...