kawa10zxr Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 pai inseamna ca nu e acelas model. si ziceti voi ca nu te lasa cu 636 pe circuit la clasa 600? ( io deaia voiam sa imi iau 636 , pt circuit. atunci imi iau de 1000 Hell, motorul, adica sistemul de propulsie este 2006;din partea mea poate fi si din 1945, este al meu si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 adica u ai motor de 2006 pe cadru de 2004-2005 sau cum .. oricum motoru e super misto , nu am zis nimik , numai ca poza de la ady viteza daca e 2005 , am zis ca nu e la fel ca al tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 adica u ai motor de 2006 pe cadru de 2004-2005 sau cum .. oricum motoru e super misto , nu am zis nimik , numai ca poza de la ady viteza daca e 2005 , am zis ca nu e la fel ca al tau Cam asa ceva...mobra lui e 2004-2005...are motorul schimbat care ar fi din 2006 an de fabricatie... M-am dat cu zx-10-le asta si fuge tareeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Si da...la curse modelul 636 nu-i acceptat ...asa ca voi inchiria la serres un motor de 1000 si gata Ba e acceptat,doar ca concurezi la 1000 cu el ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezmetikul Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 salutare ninjaci am nevoie de un pic de ajutor din partea voastra va rog frumos. vreau sa-mi cumpar aripa din spate cea de langa amortizor pentru un zx 636 model 2002 pentru ca m-am saturat sa-mi tot curat amortizorul de toate pietricelele si de tot praful specific dragului nostru oras . am gasit o aripa de zx 636 din 2004 si nu stiu daca prinderile se potrivesc si prin urmare nu stiu daca o pot cumpara. ma puteti ajuta voi? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Ia sa vedem care se pricepe...zx6 dupa 2005 ...ce model de becuri are?faza lunga/scurta ... ca vreau sa-mi iau becuri clare (philips bluevision) si nu stiu ce dracu sa cumpar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Modelul este H7, la amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Modelul este H7, la amandoua. ok,mersi mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 Ba e acceptat,doar ca concurezi la 1000 cu el ... pai de ex la serres , incep la clasa C , sa zicem ca scot timp pt clasa B , acolo parca e la gramada 600 si 1000 .. ar merge.. oricum nu are rost sa ma dau la 1000 cu 636 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 pai de ex la serres , incep la clasa C , sa zicem ca scot timp pt clasa B , acolo parca e la gramada 600 si 1000 .. ar merge.. oricum nu are rost sa ma dau la 1000 cu 636 Nu mai exista clasa C. Doar clasa A si B. Si nu sunt amestecate 600 cu 1000.Sunt curse separate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 La clasa A sunt separate, unde sa dau cei mai vechi in domeniu. La debutanti e clasa comuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 si ziceti voi ca nu te lasa cu 636 pe circuit la clasa 600? ( io deaia voiam sa imi iau 636 , pt circuit.atunci imi iau de 1000 Ia-ti atunci ZX6R-ul 2007/2008, ca l-au facut de 599cc ca toate celalalte. In plus are cutie "cassette type" (singura dintre japele de 600) si gasesti pinioane in 3 variante de rapoarte, furca fata are arcurile in partea de jos a telescoapelor (in ulei), furca spate are reglaj separat pe zona de high si low, franele sunt aclamate best in class fara concurent cel putin la 600cc s.a.m.d. Dat in toate ride-testurile pe care le-am gasit ca "best handling kawasaki ever", cu toate ca e cel mai greu dintre SS-urile de 600 din 2007 (daca 167 uscat / 201 gata de drum se poate numi greu). P.S. L-am vazut pe amckart in varianta pe negru si arata incredibil de compact si bine legat. E genul de motor la care nu-ti dai seama cat de bine arata din poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Ia-ti atunci ZX6R-ul 2007/2008, ca l-au facut de 599cc ca toate celalalte. In plus are cutie "cassette type" (singura dintre japele de 600) si gasesti pinioane in 3 variante de rapoarte, furca fata are arcurile in partea de jos a telescoapelor (in ulei), furca spate are reglaj separat pe zona de high si low, franele sunt aclamate best in class fara concurent cel putin la 600cc s.a.m.d. Dat in toate ride-testurile pe care le-am gasit ca "best handling kawasaki ever", cu toate ca e cel mai greu dintre SS-urile de 600 din 2007 (daca 167 uscat / 201 gata de drum se poate numi greu). P.S. L-am vazut pe amckart in varianta pe negru si arata incredibil de compact si bine legat. E genul de motor la care nu-ti dai seama cat de bine arata din poze. cum de nu m-am gandit sa-l iau pana acum , doar costa 10 mii si ceva cu taxe.. ) imi 2 , unu de piese. pe bune .. probabil o sa incerc sa il iau in leasing, daca o sa am 3 miii de avans cred ca reusesc il gasesc pe undeva si cu tipa de la semnatura. inclusa? la sfarsitul lui februarie va anunt daca merg la serres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 il gasesc pe undeva si cu tipa de la semnatura. inclusa? la sfarsitul lui februarie va anunt daca merg la serres Ai vrea tu si nu numai ....... da i unguroaica ......sti maghiara ???bucurestene ? Las ca dau eu o fuga pana acolo si ti o aduc..ca s mai aproape..da tre sa te intelegi tu cu ea ca nici io nu stiu maghiara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Ai vrea tu si nu numai ....... da i unguroaica ......sti maghiara ???bucurestene ? Las ca dau eu o fuga pana acolo si ti o aduc..ca s mai aproape..da tre sa te intelegi tu cu ea ca nici io nu stiu maghiara de unde shti ? oricum ne intzelegem prin semne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 cum de nu m-am gandit sa-l iau pana acum , doar costa 10 mii si ceva cu taxe.. ) imi 2 , unu de piese.pe bune .. probabil o sa incerc sa il iau in leasing, daca o sa am 3 miii de avans cred ca reusesc Daca ai bani de 636, ai bani si de un avans la un ZX6 nou. Intrebarea e daca il vrei sau nu, pentru ca pe scurt are 4 cai mai putini cai si 3 kile in plus fata de un 636. Kawasaki spune ca totusi scoate 2 secunde pe tur mai bine ca un 636. O fi, n-o fi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 4 cai in minus fata de 636 din 2006 probabil ai vrut sa zici si e normal. Kg in plus sunt din catalizator, care ghici ce se intampla cu el repede(cam 7 are unul si nu e de neglijat)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Kg in plus sunt din catalizator, care ghici ce se intampla cu el repede(cam 7 are unul si nu e de neglijat)? Vere, ia lumineaza-ma si pe mine cu niste chestii care ma tot framanta, daca sti: 1) cam cate kile salvezi in total cu un exhaust full, sa zicem titaniu? 2) daca scoti catalizatorul trebuie sa renunti si la sondele lambda? 3) cum dracu de RR-ul are 15 kile mai putin, ca doar si ala are catalizator, ba are in plus si steering-dumper-ul ala electronic de pe fireblade care cred ca are si ala un kil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Nu am vazut live un catalizator de zx 6, dar am vazut niste filmulete de prezentare in care spuneau cei de la Kawa ce smecherie au facut ei ca au amplasat in partea de jos, intre bascula si motor, cam tot ce tine de poluare, inclusiv fonica. Astfel se coboara centrul de greutate, sub sa fiind practic numai o evacuare simpla, fara silencer si tot ce ar trebui in mod normal. In pozele in care apare aplecat se vede destul de mare si cred ca este destul de greu, dar nu pot sa precizez exact. Am vazut si tinut in mana la alte motoare noi, in schimb si nu e tocmai usor. Pe forumurile dedicate Kawa, este tratat si subiectul sonde si tot acolo se gasesc si solutiile, pe scurt renunti la ele, dar ramane martorul luminos in bord sau cumperi de la firme specializate un device care pacaleste computerul ca sunt acolo. E mai mult de discutat aici, in curand o sa faca astia vreo conventie sa nu mai poti schimba esapamentele si nu m-ar mira. Partea cu Honda nu ma intereseaza nici daca ar fi cu 100 de kile mai usoara, ca oricum nu cred nimic din ce declara lumea despre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Hondele cand cresc si se fac mari vor sa se faca Kawasaki PS Ne vedem la serres johnson nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Sigur ca ne vedem, noi ne-am mai auzit la telefon, poate ne intalnim si pe pista de data asta, eu am in intentie sa fac tot campionatul, daca ma tin fondurile. Cu 636 sau asta nou, daca reusesc sa intru in posesia lui, desi la prima vedere nu m-a impresionat, pe parcurs mi-a fost spalat creierul sa cred ca e cea mai buna varianta. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Hondele cand cresc si se fac mari vor sa se faca Kawasaki PS Ne vedem la serres johnson nu-i asa? agreed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Partea cu Honda nu ma intereseaza nici daca ar fi cu 100 de kile mai usoara, ca oricum nu cred nimic din ce declara lumea despre ele. Deci eu cred ca Honda e mai usoara pentru ca e mai mica. Mai scurta cu 10 cm, mai putin inalta cu 2 cm, mai ingusta cu 3,5 cm, ampatament mai mic cu 3 cm. Am citit pe undeva ca au fost obligati sa-i puna dumper-ul ala electric ca sa-i tina fata la locul ei, avand in vedere unghiurile pe care le are furca fata (rake / trail de 23,7° / 97mm fata de 25° / 110 mm la zx6). In comparatie zx6-le asta nou cica ar avea cel mai bun feel din furca fata dintre toate kawa-urile. "stellar handling" ca sa citez. De asemena, honda are spre exemplu discuri de 310 x 4,5mm pe fata, iar zx6-le de 300 x 6mm, care disipeaza mai bine caldura si tin mai mult. Kawa are etrieri cu 4 placute (una pe piston) fata de etrieri tot cu 4 pistoane dar 2 placute la honda. Deci nu cred ca se declara prostii. Lucrurile sunt declarate, dar lumea nu se uita mai departe de raportul putere/greutate, sau la compromisurile facute pentru greutatea respectiva. Pe un segment in care specificatiile sunt atat de apropiate (de exemplu toate japele de 600 au alezaj/cursa de 67 x 42,5mm) trebuie sa faci cascadorii ca sa scoti iepurasul din palarie, si in contextul asta e super-tare sa vezi ca aia de la kawasaki au curaj sa vina cu un motor cu 15 kile mai greu ca "liderul", pentru ca pun tot ce trebuie pe motoru ala, chiar daca multimea nu pricepe. Cel putin eu asa inteleg situatia actuala la clasa 600, si daca mi-as lua ceva mi-as lua zx6, cine stie poate reusesc. As fi curios sa vad totusi niste timpi pe circuit, poate chiar e cineva pe aici care s-a dat cu modelele de 600 din 2007, ca sa intelegem mai exact cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 interesant trebuie sa fi facut honda ceva compromisuri sa scoata kilogramele alea asta avand in vedere ca virgula kawasaki face totusi motociclete usoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 am facut o mica schimbare azi ...poze before si after... ma rog s-au asezat prost pozele , before e cu o gaura,after e cu doua ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.