Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Faza e ca la TDM-ul cu ABS nu trebuie neaparat sa blochezi roata ca sa actioneze, ECU-ul ABS-ului actioneaza si la decelerarile bruste, eu l-am simtit fara a rupe aderenta, pe asfalt uscat si rece. Chiar daca s-a blocat roata pentru foarte scurt timp conduita motocicletei nu s-a schimbat catusi de putin, afara de pulsatiile din maneta/pedala. Are un grad de "prevenire" a ruperii aderentei, eu asta banuiesc, am simtit ca intervine usor mai devreme dar consider ca e ok (pe metal ud de ex iti trebuie destul de putin timp sa aluneci, acolo poate fi de folos :sick: ).

Oricum, e mai bine cu decat fara, stai linistit,eventual poti sa-i scoti siguranta si sistemul revine la franarea "traditionala" si se aprinde un martor pe bord, asta daca ai chef de stoppie :D . Iar franele sunt bestiale :drink:

 

S-auzim de bine! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam tare mult pentru raspunsuri.

 

@gothmog: tare bine ai spus cu siguranta, intuiam ca se poate dezactiva ABS si atunci nu mai am niciun "impiediment" daca vreau sa ma duc pe AMCkart. insa la TDM, pe siguranta de ABS nu mai e si alt consumator (adica opresc ABS dar n-am lumini de ax..) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam tare mult pentru raspunsuri.

 

@gothmog: tare bine ai spus cu siguranta, intuiam ca se poate dezactiva ABS si atunci nu mai am niciun "impiediment" daca vreau sa ma duc pe AMCkart. insa la TDM, pe siguranta de ABS nu mai e si alt consumator (adica opresc ABS dar n-am lumini de ax..) ?

 

cred ca este separata de orice altceva :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citind printre randurile forumului simt nevoia sa va impartasesc cateceva din experienta mea.

Am fost infestat cu benzina cand aveam 6 ani,de atunci nu a existat zi in care sa nu fi avut tangenta cu motociclete sau

masini.Primul examen l-am dat pe MOBRA 50 SUPER,prin anul 8o,pentru cat.A in 82,cu o JAWA de 350,dupa aia a urmat

un MZ 250,un TS250/2,prin 91 am avut prima oara prilejul sa ma sui pe un Kawa de 750,prin 94-95 cu GPZ 900,

ZZR1100,si CBR1000.Din pacate a urmat o pauza de 13 ani,dar prima dragoste nu se uita!!!!Asa s-a intamplat sa-mi

iau un TDM anul acesta.Pana m-am decis ce anume sa-mi iau,nu va spun cate zile si nopti am petrecut in fata monitorului

citind forumuri,teste,caracteristici,cerand opinia prietenilor,etc.Numai dupa ce m-am decis sa-mi iau TDM am inceput sa

caut la publicitate.Privindu-i pe cei care s-au suit de pe scutter direct pe un TDM ,pentru o clipa am avut un sentiment confuz:

sa-i invidiez sau sa-mi fie mila de ei?Dar peste nici o clipa mi-am dat seama ca ii admir.Dau dovada de o incredere in sine si un curaj iesita din comun.Si daca sunt si cu capul pe umeri,destul de cumpatati,fara un ego prea mare,atunci ei sunt castigatorii,pentru ca viata e scurta si merita traita.

Totusi...,aveti grija baieti, sa traiti viata bine si sanatosi! :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citind printre randurile forumului simt nevoia sa va impartasesc cateceva din experienta mea.

Am fost infestat cu benzina cand aveam 6 ani,de atunci nu a existat zi in care sa nu fi avut tangenta cu motociclete sau

masini.Primul examen l-am dat pe MOBRA 50 SUPER,prin anul 8o,pentru cat.A in 82,cu o JAWA de 350,dupa aia a urmat

un MZ 250,un TS250/2,prin 91 am avut prima oara prilejul sa ma sui pe un Kawa de 750,prin 94-95 cu GPZ 900,

ZZR1100,si CBR1000.Din pacate a urmat o pauza de 13 ani,dar prima dragoste nu se uita!!!!Asa s-a intamplat sa-mi

iau un TDM anul acesta.Pana m-am decis ce anume sa-mi iau,nu va spun cate zile si nopti am petrecut in fata monitorului

citind forumuri,teste,caracteristici,cerand opinia prietenilor,etc.Numai dupa ce m-am decis sa-mi iau TDM am inceput sa

caut la publicitate.Privindu-i pe cei care s-au suit de pe scutter direct pe un TDM ,pentru o clipa am avut un sentiment confuz:

sa-i invidiez sau sa-mi fie mila de ei?Dar peste nici o clipa mi-am dat seama ca ii admir.Dau dovada de o incredere in sine si un curaj iesita din comun.Si daca sunt si cu capul pe umeri,destul de cumpatati,fara un ego prea mare,atunci ei sunt castigatorii,pentru ca viata e scurta si merita traita.

Totusi...,aveti grija baieti, sa traiti viata bine si sanatosi! :drink:

 

 

ms

bine ai venit in gasca :moto:

 

facem si noi la anu o intrunire? inchiriem o cabana la munte si ne strangem cu totii?

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau asa :sick:

Cam racorica de cort la vremea asta...Propun o stabilire de pe-acuma pentru un 1 Mai muncitoresc la Vama sau Gura Portitei. Personal as prefera a doua locatie, ca doar au ceva veleitati off-road masinile noastre, ce ziceti? Mai e o gramada pana atunci, dar nu strica sa avem in cap ideea, parerea mea :moto:

 

S-auzim de bine :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam racorica de cort la vremea asta...Propun o stabilire de pe-acuma pentru un 1 Mai muncitoresc la Vama sau Gura Portitei. Personal as prefera a doua locatie, ca doar au ceva veleitati off-road masinile noastre, ce ziceti? Mai e o gramada pana atunci, dar nu strica sa avem in cap ideea, parerea mea :moto:

 

S-auzim de bine :drink:

 

pai eu propuneam pt la vara.

 

la gura portitei se poate ajunge cu bacu parca. mie imi convine dar nu ma simt in stare sa scot TDM-ul dp asfalt.

 

adik depinde de teren ca daca e drum de tara ma risc dar daca o dam in da-lea nasoale o sa ma scoateti de sub motor :sick:

 

eu unu clar merg!

 

care se mai baga!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Azi a fost prima mea zi petrecuta cu un TDM 900, dupa ce 3 ani am ghidonat un Diversion de 600. Ce sa zic... intrebari ar fi o groaza, cat despre pareri mai in detaliu o las pentru la anu'.

 

Cateva ore de mers prin trafic, inclusiv pe ploaia si imi dau seama ca motoreta e mult mai usor de manevrat si mai "supla" decat credeam, franele super ok etc. Insa cu ce o sa-mi ia ceva timp sa ma impac este etajarea treptelor de vitzeza, corelate si cu motorul in 2 cilindri. Mi se pare ca treptele sunt f lungi, mai ales a 1a. Practic, ca sa ma deplasez cu viteza mica printre masini incep si mestec la ambreiaj. Mergand normal-mediu, schimb pe la 22-25 km/h intr-a 2a, apoi pe la 40-50 km/h a 3a... cu care ma tot duc... probabil pana pe la 90-100, inca nu i-am dat mai mult de-atat. De asemenea, motorul se simte f frumos indiferent de turatii, doar sa nu cobor sub 2500-2000, cand deja capata mici "pulsatii", un mers usor neregulat as zice.

 

Si la voi e la fel, sau se poate sa am eu o problema cu injectia sau altceva? Cat despre etajarea cutiei, asta mai mult ca sigur e la fel la toata lumea (la 900), insa nu e un pic ciudata pentru o cutie cu 6 trepte? La Diversion, dar si la alte motoare, poti sa mergi cu 70 intr-a 6a fara sa faca urat. Cum vi se pare deci, comparativ cu alte motociclete pe care ati mai mers?

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergand normal-mediu, schimb pe la 22-25 km/h intr-a 2a, apoi pe la 40-50 km/h a 3a... cu care ma tot duc... probabil pana pe la 90-100, inca nu i-am dat mai mult de-atat. De asemenea, motorul se simte f frumos indiferent de turatii, doar sa nu cobor sub 2500-2000, cand deja capata mici "pulsatii", un mers usor neregulat as zice.

 

Si la voi e la fel, sau se poate sa am eu o problema cu injectia sau altceva?

Eu merg in treapta 1 si a 2-a cu 2000-2500 rpm, in a 3-a, a 4-a si a 5-a cu 2500-3000, iar in a 6-a peste 3000.

S-au mai plans si altii de "poticnelile" la <2000 rpm. Se pare ca exista un mic "tweak". Eu n-am incercat inca dar cu siguranta o sa incerc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord. de exemplu, la a mea mobra, cu a 1-a plec doar de pe loc. daca o turez prea mult ori ma ridic pe o roata, ori urla sub mine, si viteza din buci...o pot duce pana la 80-90, dar nu ii place. si ce nu ii place ei, nu imi place nici mie.

 

@cavaleru-posibil sa mai cumpar un robinet de tdm. daca il iau, ti-l dau la cat il iau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord. de exemplu, la a mea mobra, cu a 1-a plec doar de pe loc. daca o turez prea mult ori ma ridic pe o roata, ori urla sub mine, si viteza din buci...o pot duce pana la 80-90, dar nu ii place. si ce nu ii place ei, nu imi place nici mie.

 

@cavaleru-posibil sa mai cumpar un robinet de tdm. daca il iau, ti-l dau la cat il iau.

 

 

oki astept sa imi dai de stire. nu e grav la mine ca imi curge un pic cand comut dp o stare pe alta si incerc sa evit asta :rock:

 

 

 

la mine tot asa 1-a pentru plecat dp loc si strecurat printre masini, apoi schimb pe la 3000 rpm 2-a si 3-a, 4-a la 3500 si a 5-a pe la 4000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg in treapta 1 si a 2-a cu 2000-2500 rpm, in a 3-a, a 4-a si a 5-a cu 2500-3000, iar in a 6-a peste 3000.

S-au mai plans si altii de "poticnelile" la <2000 rpm. Se pare ca exista un mic "tweak". Eu n-am incercat inca dar cu siguranta o sa incerc.

Merci ptr articol, interesant de stiut.

 

<<Official Yamaha's documentation claims "improved drivability and reduced intake noise in the low speed range" for the TDM air-intake flap system.

The rider's experience is slightly different and not as positive :

- Engine's smoothess is not very effective at low rpm.

- The engine is very lazy under 2500 rpm and does not behave correctly, even for a two-cylinder bike.

- Some jerkyness appears around 4000 rpm.

... Actualy the air-intake flap is required to comply with stiffer pollution & intake noise regulation (EURO2).>>

 

Dupa a doua zi de mers, nu f. mult ce-i drept, am observat ca trage si de la 2000 rpm, chiar de pe undeva pe la 1800, dar trebuie sa lucrez f f fin cu acceleratia. Chiar si asa, sub 2000 (ma refer la treptele 1-3), motorul tinde sa accelereze cu smucituri, ceea ce imi creaza impresia de motor subturat. Poate nici nu sunt obisnuit cu 2 cilindri. La 2500 rotatii e ok iar de la 3000 incolo as zice ca se simte in apele lui.

 

Treptele TDM nu sunt lungi. Trepte lungi sunt la un sport touring de cilindree mare unde in viteza I, iei cam 150/h. TDM are trepte scurte.

Probabil ca daca ai avea si aici posibilitatea sa mergi in 11, 12.000 de ture... n-ar fi foarte departe. 150 cred ca e cam mult totusi. Problema in oras e nu ca ma pot duce mult cu a 1a, ci ca la turatii mici, apropiate de relanti, viteza este prea mare pentru a circula printre masinile stationate, in anumite cazuri. Si aici trebuie sa incep sa trag de ambreiaj. Macar primele doua trepte daca le faceau mai scurte, pentru oras si mers in teren accidentat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu comparam TDM cu Super Tenere, care are treptele si mai scurte. In nici un caz nu comparam cu SS, la care turatia extrema face diferenta.

Am inteles cum e treaba cu TDM900, de vina e injectia....asta e. Te adaptezi, oricum motorul nu e subturat nici la 1500rpm in primele 2 trepte. Se mai poate rezolva cu un pinion mai mic.

Site-ul ala e super :rock:

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am primit de la Yamaha niste preturi pentru accesorii de TDM 900, de m-am umplut de spume. Ma gandeam ca sunt mai scumpe anumite chestii decat produsele after market de la alte firme, insa unele parca depasesc rau bunul simt.

 

Un bugspoiler, la care tin (tineam) f mult: 325 de euro cu tva, genti (case-uri) laterale - 480 euro bucata(!!), fara suporti!, top case 512 euro, suport top-case 108, chestia aia mica ce se pune pe top case ptr comfortul pasagerului, "backrest" ii zice - 161 euro. Ce sa mai zic, imi facusem sperante ca la vara pot sa ies si eu la plimbare cu setul de genti originale, care ok, sunt f misto, dar... Per total, cele 3 genti cu suporti si backrest ar ajunge pe la... 1887 euro! Adica 71 milioane la cursul actual :rock: Mi se pare incredibil, cu banii astia iti iei o motocicleta decenta sh.

 

Cel mai rau imi pare de bugspoiler, pe care nu concep sa dau asa de mult. Cam asa arata unul pe un 900:

post-5978-1227098992_thumb.jpg

 

Ca sa fiu totusi corect fata de Yamaha, un parbriz touring de ex. e mai ieftin decat multe after-market, 107 euro. La Diversion am luat anul trecut un cablu de ambreiaj de la ei cu 7 euro, iar pe Luois erau pe la 15-20 euro! Deci sunt si exceptii de genul asta.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa, inca nu am cautat f. in amanunt. Daca sunt Givi si de marime medie-mare, cu topcase si cu suporti cu tot, s-ar putea sa bata spre 600 sau chiar mai mult. Kappa sunt pana in 500 de euro si mai erau unele pe Louis care aratau destul de bine si erau in jur de 400, dar mi se pare ca fara suporti.

 

Ref la bugspoiler, exista si aici alternative. Am mai vazut cel putin 2 modele, dar nici nu se compara. Cel de la Yamaha este chiar de bun gust si practic, nu coboara garda prea mult si as zice ca poate avea un rol de protectie chiar. Celelalte in general au o tenta mai "racing" si nu se impletesc de nici un fel cu atitudinea motocicletei. E o poza cu un asemenea spoiler in josul primei pagini a topicului TDM.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca pt Givi trebuie sa muti semnalizarile spate daca vrei sa montezi suportul pt side-case. La Hepco nu.

M-am documentat la preturi pe net:

- sidecase H&B Journey: 240 GBP (setul)

- topcase H&B TC50 (48 litri): 110 GBP

- topcase H&B TC52 (52 litri): 140 GBP

- topcase luggage rack: 35 GBP

- topcase backpad: 35 GBP

- suport topcase si sidecase pt TDM900: 121 GBP

Adica minim 2150 lei, maxim 2600 lei la cursul de azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de asta ce zici?

http://www.louis.de/_207dc7c6053b22743a3ac...tnr_gr=10025915

Poate fi folosit si ca sidecase si topcase si pretul e mai mult decat decent. Nu e el prea rasarit probabil, dar am mai avut produse Moto detail de care am fost multumit. Si este 70 euro / bucata, incluzand sistemul de prindere pe suporti. Trag speranta ca ar merge chiar montat direct pe "tavitza" din spate a tdm-ului.

 

pai ce protectie vrei de la un bug-spoiler? ala se sparge primul. mai bine cauti scutdin metal, cum au modelele vechi....

Da, cred ca ai dreptate, nu prea se pune problema de protectie. Ma gandeam la la socuri nu foarte serioase unde spoilerul ar fi putut sa preia o parte din apasare, fara ca evacuarea sa aiba de suferit. Cu toate astea, ar trebui sa fie destul de flexibil si nu stiu cat de usor s-ar putea sparge. Daca ar fi ceva din plastic rigid si departat de tevi, mai degraba. Scutul din metal o sa-l pun o data cu anvelope cramponate si suspensiile inaltate :rock: Deocamdata o las motocicleta de strada cu valente de macadam si putin forestier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...