madcox Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 eu am top-case kappa, si in sighisoara am vazut la un italian cu un 4tx acelasi tip de topcase folosit si ca side-case. cat despre indoit evacuarea la socuri...stai linistit. nu se indoaie asa usor. si oricum, ca sa indoi evacuarea cu o piatra, inseamna ca trebuie sa fi masochist si sa treci cu roata fata peste ea. scutul ala de sub motoreta protejeaza carterul de pietrele antrenate de roata fata. chiar daca gasesti bug-spoiler din tabla, cum am vazut eu la un SV, in timp o sa sara vopseaua de pe el din cauza nisipului, pietrisului, si o sa te cam intristezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 bug spolerul e de look. crampoane pe TDM? wtf vrei sa faci cu el? asta e vaca de forestier nu de enduro. scut merita unu de aluminiu. pt a proteja de pietre razlete. dar cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 si ca idee la cat de rezistente sunt tevile de evacuare...am ridicat-o cu un cric de masina, sprijinind-o in evacuari. trebuia sa o ridic, si alta solutie nu aveam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 si ca idee la cat de rezistente sunt tevile de evacuare...am ridicat-o cu un cric de masina, sprijinind-o in evacuari. trebuia sa o ridic, si alta solutie nu aveam... bah esti nebun??? nu pot sa cred =)) foarte tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 cat despre indoit evacuarea la socuri...stai linistit. nu se indoaie asa usor. si oricum, ca sa indoi evacuarea cu o piatra, inseamna ca trebuie sa fi masochist si sa treci cu roata fata peste ea. scutul ala de sub motoreta protejeaza carterul de pietrele antrenate de roata fata. Am inteles ce zici, cu toate astea uite o situatie f frecventa: cand cobori o trecere de nivel. Vara asta am facut Transalpina cu Diversion-ul si am intalnit multe astfel de situatii, iar la un moment dat chiar a facut "zdrong" in tevi. Ce-i drept, nu a patit nimic. Insa, cel putin cu setarile curente, TDMul meu e mai jos in garda cu aprox 1 cm fata de vechiul si viteazul XJ600s. Asta fara sa pun cricul central care coboara garda pe spate cu inca 2 cm bug spolerul e de look.crampoane pe TDM? wtf vrei sa faci cu el? asta e vaca de forestier nu de enduro. Recunosc ca sunt tentat sa iau spoilerul mai mult pentru look. Legat de crampoane, sunt cativa baieti pe Advrider care si-au pus asa ceva si pe 850 si pe 900 si le-au facut adv-tourere veritabile. si ca idee la cat de rezistente sunt tevile de evacuare...am ridicat-o cu un cric de masina, sprijinind-o in evacuari. trebuia sa o ridic, si alta solutie nu aveam... Ok, dar una e sa aplici o presiune repartizata pe mai multi cm de teava, pe ambele tevi si una e sa iti vina o muche de piatra fix intr-un punct. Alta presiune. Bine, una peste alta sunt de acord, e destul de greu sa distrugi tevile alea. Si oricum, un pic indoite nu deranjeaza pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Eu cand am ridicat-o sa spal lantul am sprijinit cricul de articulatia amortizorului spate. Am reusit si eu s-o dau cu fundul de pamant. Cand am coborat de pe o bordura, m-am trezit cu roata fatza in aer, sprijinit pe evacuari. Nu s-a indoit nimic, norocul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 am pus aseara TDM-ul pe jos in garaj. fiind garajul vecinului meu unde sta si mobra lui e destul de aglomerat. am reusti sa imi sparg parbrizul si a spart un colt din carena in partea superioara unde vine ultimul surub. e foarte grea vaca. abia am reusit sa o ridic de jos. cand am scapat-o am tinut de ea pana m-a tras dupa ea. ce rau imi pare de parbriz si carena. parbrize mai am 2 standard , cel spart era unul mai inalt (touring ca sa zic asa) @Madcox: o carena noua si un parbriz touring la ce bani gasim?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 carena gasim dupa cum ti-o fi norocul. parbriz am eu unul, dar este cel original...ti-l dau mocca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 carena gasim dupa cum ti-o fi norocul. parbriz am eu unul, dar este cel original...ti-l dau mocca. am 2 d-alea originale. ms de oferta daca gasesti unu mai inalt zi si mie un pret. la carenea nu e foarte grav e sparta ultima prindere de sus de la parbriz, cred ca se poate rezolva cu niste fibra de sticka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 (editat) cand am scapat-o am tinut de ea pana m-a tras dupa ea. Tine-o si tu mai rezemata pe tine cind o impingi, e o greseala frecventa sa o duci ca pe bicicleta de coarne. O tii inclinata mai mult pe tine si dirijezi mai mult din sold cu greutatea corpului, nu cu mainile, altfel n-ai nici un control. Alta chestie: cu cit e mai inclinata cu atat poti sa iei curbe cu raza mai mica in spatii strimte. Mobrele fara cric central merg ridicate si punind cricul auto sub bratul drept al basculei si il inalti pina ce se ridica agregatu' de la sol sprijinindu-se in cricul lateral. Editat Noiembrie 21, 2008 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Tine-o si tu mai rezemata pe tine cind o impingi, e o greseala frecventa sa o duci ca pe bicicleta de coarne. O tii inclinata mai mult pe tine si dirijezi mai mult din sold cu greutatea corpului, nu cu mainile, altfel n-ai nici un control. Alta chestie: cu cit e mai inclinata cu atat poti sa iei curbe cu raza mai mica in spatii strimte. Mobrele fara cric central merg ridicate si punind cricul auto sub bratul drept al basculei si il inalti pina ce se ridica agregatu' de la sol sprijinindu-se in cricul lateral. mda din pacate sfatul tau vine dupa buba dar macar stiu pt viitor saruman de sfat ( de fapt de o chestie de simt, dar la mine lipseste ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 eu am cric central : 3 caramizi sub toba centrala (evacuare stoc), si 1 sub cric se cladesc 3 caramizi sa stea bine in dreapta mobrei, se prinde de "sissy-bar" se ridica (ajuta sa ai gabarit asa ... mai mare ) si aici intervine asistentu cand impinge caramida sub cricu lateral. mobra sta la 80 si ceva de grade si la cat e de grea cu centru sus , sta BINE . se pote unge lantu cu usurinta asa . =economie de cric central, power turn, si tot felu de fere inteligente de la nemtia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 eu am cric central : 3 caramizi sub toba centrala (evacuare stoc), si 1 sub cric se cladesc 3 caramizi sa stea bine in dreapta mobrei, se prinde de "sissy-bar" se ridica (ajuta sa ai gabarit asa ... mai mare ) si aici intervine asistentu cand impinge caramida sub cricu lateral. mobra sta la 80 si ceva de grade si la cat e de grea cu centru sus , sta BINE . se pote unge lantu cu usurinta asa . =economie de cric central, power turn, si tot felu de fere inteligente de la nemtia eu mi-am luat un cric care vine pe basucula pe partea opusa cricului si cu care ridic roata spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 eu am cric central : 3 caramizi sub toba centrala (evacuare stoc), si 1 sub cric Te complici. Fii atent, reteta speciala pentru tine: cu stinga salti turu mobrei, bagi in viteza sa se invarta roata, si cu dreapta dai cu sprayu pe lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 @fucsia zice tare bine la echilibru...asa tot o frec la cap pe a mea mandra cand vine vorba de tinut in echilibru motoreta. a ajuns sa poata merge pe ea. ea are 50 kg cu toale de iarna, si 1,65, caci abaia ajunge cu picioarele jos de pe monster... daca stii sa profiti de kg in plus, poti sa faci balet cu o motoreta grea. iar ca fapt divers, cand ung lantul ii pun cricul lateral, si o ridic de fund, si invart roata cu mana. eventual cineva imi da cu spray... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loti61 Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 eu folosesc o bucata de sipca de lemn de cca 35-40 cm pe care o pun sub partea din dreapta a furcii spate singur,fara ajutor.Mobra nu e scoasa din echilibru,dar roata din spate se ridica de la sol,si pot sa ung lantul lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianchiriac Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Saut, Unde credti ca as putea gasi furca cu juguri pentru tdm model 91-95? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 pe ebay. ultimele se dadusera la 40 eur(furca) dar poti sa iei si cu 100...depinde de noroc. @CAVALERU. nu am castigat robinetul... m-am hotarat sa vand din piese: 1 rezervor-3vd-100 lei 2 radiatoare-3vd-150 lei buc 2 codite, din care una are si lampa si manerele( 3VD)-100 lei cea completa 1 instalatie electrica de 4tx-50 lei 2 axe cu came-3vd-50 lei buc 1 sistem franare complet, ptr fata, adica pompa, furtune, etrieri.-200 lei 2 termostate-3vd-30 lei buc 1 parbriz original-3VD- 50 lei 1 pompa benzina-100 lei 1 robinet-50 lei 1 melc kilometraj-20 lei 1 lant nou DID X-ring, 525 la 70 eur. 1 crash-bar TDM 900-300 lei credeti ca sunt mari preturile? hmmm, vad ca nu a mai scris nimeni nimic... ori sfidati vremea si va dati cu motoretele, si nu aveti timp de forum, ori v-au speriat preturile mele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 preturile sunt oki. mi s-a intrezis sa mai stau la munc ape forum. si da inca ma mai plimb cu motoru. zilele astea e singurul lucru care ma mai relaxeaza care merge acum cu mobra. la viteza mare imi scade mult temeratura apei. sa acopar cu un carton radiatoru?? la mers sustinut chiar si pe distante de cativa km scade temeratura apei pana la liniutza cablu de km nu ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 oloi mai subtire si antigel mai mult in combinatie ... (sau era apa mai multa ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 oloi mai subtire si antigel mai mult in combinatie ... (sau era apa mai multa ?) pe unde golesc instalatia de apa. si cata pun si cat antigel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 pe unde golesc instalatia de apa. si cata pun si cat antigel? Nu stiu in ce masura ajuta antigelul, insa nu pune mai mult de 60% in lichidul de racire. In mod normal se pune de la 50% in jos, in functie de vehicul si pe unde il folosesti. Ca sa fii sigur, verifica manualul motocicletei si instructiunile de folosire ale antigelului. Din cate stiu, daca ai o concentratie de peste 50%, apar (mai repede) depuneri in radiator, pompa etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 eu anul trecut am mers din toamna pana in primavara cu carton la radiator. l-am acoperit in proportie de 75%, iar aprtea libera a fost in dreptul ventilatorului. altfel, imi bateam joc de motor. mergeam cu el tot timpul rece... am fixat cartonul intre plasa radiatorului si radiator. cablu nu am. de saptamana viitoare sper sa ies pe sosea din nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 are cineva de vanzare un far de 4tx? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 salutari TDMistilor. tocmai m-am intors dintr-o excursie la atena si acolo cred ca 60% dintre motociclete sunt TDMuri, restul in mare parte VStroame si AfrTwin. asta ca sa fiti siguri ca ati facut o alegere buna cu modelul asta insa au si ei "nebunii" lor dupe ce i-am vazut cum merg -fara casca pe autostrada, fara protectii in oras- si toti soferii de taxi cu care am vb imi spuneau cat de dese sunt accidentele, mi se pare ca in Bucuresti e raiul pe pamant (evident am o banuiala ca acolo mergi pe scuter de cand reusesti sa ajungi la ghidon..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.