Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salut si sa o stapanesti sanatos si fara probleme.

 

In alta ordine de idei, am o nelamurire referitor la amortizorul spate de la tdm. Eu am modelul 4tx nu stiu daca amortizoarele spate sunt la felcu modelul 3vd. Problema mea, amortizorul are doua setari S si H. La voi merge sa schimbi setarea cu mana?. Ca la mine merge. Mi-au dat si o cheie in setul cu care a venit motorul si ma intreb daca nu cumva urechile alea ar trebui sa se miste mai greu? Voi ce spuneti?

 

 

Un amortizor de la un 3VD merge perfect la un 4TX din 2000, iti spun asta fiindca am facut chestia asta.

 

Cele doua urechi seteaza cursa arcului S-H (Soft-Hard) si trebuie sa poti sa le reglezi cu mana (apesi si rotesti).Practic pe HARD, arcul lucreaza cu mai putine spire (pentru HARD apesi, rotesti si talerul superior al arcului se intercaleaza intre spirele acestuia).Eu nu pot sa-l las pe HARD fiindca la prima groapa ma arunca din sa.

 

Cheia aia care o ai este probabil pentru piulita aia crenelata din partea superioara a amortizorului de unde reglezi GRADUL DE AMORTIZARE.Insa si piulita aia merge uneori cu mana.

 

Ideea este ca taria arcului si gradul de amortizare al amortizorului (evident) sunt chestii diferite si se regleaza diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... Cele doua urechi seteaza cursa arcului S-H (Soft-Hard) si trebuie sa poti sa le reglezi cu mana (apesi si rotesti).Practic pe HARD, arcul lucreaza cu mai putine spire (pentru HARD apesi, rotesti si talerul superior al arcului se intercaleaza intre spirele acestuia).Eu nu pot sa-l las pe HARD fiindca la prima groapa ma arunca din sa.

 

Cheia aia care o ai este probabil pentru piulita aia crenelata din partea superioara a amortizorului de unde reglezi GRADUL DE AMORTIZARE.Insa si piulita aia merge uneori cu mana.

 

Ideea este ca taria arcului si gradul de amortizare al amortizorului (evident) sunt chestii diferite si se regleaza diferit.

 

Raportandu-ne la 1."pretensionarea arcului (preload)", 2."extensie (rebound dumping)" si 3."compresie (compression dumping)" spune-mi si te rog la ce anume te referi cand spui:

 

Taria arcului = ?

Gradul de amortizare = ?

 

Alta chestie, esti sigur ca asa functioneaza acel S-H, ca se intercaleaza talerul intre spirele arcului? Nu iti strange arcul pur si simplu? (preload)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti ce ziceti duminica de o intalnire la academie in fata??

Eu m-as baga, mai ales daca sa lasa cu o "mica" excursie de duminica. S-ar putea sa fie cam frig, dar macar nu ploua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine ai venit in gasca noastra, a tdm-istilor :cheers:

Frumoasa mobra, sa ai parte de ea si sa te tina multi si multi km fara incidente. Poate ne vom cunoaste cu totii curand, la o intalnire a noastra.

Te salut, numai bine :friends:

 

PS: apropo, din ce localitate esti?

sunt din Bucuresti si referitor la amortizor il schimb foarte usor de la hard la soft fara nicio cheie.......chestia este ca vreau sa o ridic mai mult si treb sa ma duc la niste mesteri......cineva mi-a spus sa o ridic ca o sa dau rau cu fesele la canale...voi ce spune-ti?

 

chestia este ca si la bujii m-am chinuit opt ca, cheia ei s-a decalibrat incercand sa le scot si a trebuit sa fac niste romanisme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ieri am facut ce am spus si am scos motorul din garaj. Am reglat carburatoarele, i-am schimbat uleiul si filtrul. e ok. Am facut si poze sistemului de ungere a lantului facut de mine.Fara electrovalva deocamdata pt ca vreau sa vad daca imbunatateste ceva. si poze...

 

post-12687-1237020487_thumb.jpg post-12687-1237020502_thumb.jpg post-12687-1237020511_thumb.jpg post-12687-1237020518_thumb.jpg post-12687-1237020524_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ieri am facut ce am spus si am scos motorul din garaj. Am reglat carburatoarele, i-am schimbat uleiul si filtrul. e ok. Am facut si poze sistemului de ungere a lantului facut de mine.Fara electrovalva deocamdata pt ca vreau sa vad daca imbunatateste ceva. si poze...

bamse vat ca ies 3 furtune din sticla, unu se duce jos pt ungere dar celelalte??

 

Si daca venim, ce planuri ai? :friends:

 

 

pai eu as vrea sa veniti sa ne intalnim. stabilim la fata locului pe unde sa ne plimbam :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bamse vat ca ies 3 furtune din sticla, unu se duce jos pt ungere dar celelalte??

 

Mai am un furtun in partea din spate a sticlei ca sa poata intra aer pe masura ce iese uleiul. este lung si in poza se vede bucla. de fapt sunt doar 2 furtune pe sticla respectiva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piese de la Yamaha sa fii nebun sa comanzi, am vrut sa comand partea de comenzi din stanga ( claxon ,avarii etc) prin tel. mi s-a spus ca vor costa aproxm. 30 euro cand sa platesc avansul factura de 120 Euro = m-am lasat pagubas

 

cu prinderile carenelor am avut si eu probleme dar cica se gasesc niste piulitze mai smechere care merg la fix aici la un magazin in brasov , inca n-am avut timp sa -mi iau ,dar cum vine primavara merg

 

 

tot anul trecut am mers cu amortizorul pe hard, cu si fara pasager pe asfalt sau forestier , nu il pun moale cica pierzi aderenta mai repede iar de ridicat as mai ridica-o un pic sa ma inclin mai usor (cu pasagera de 54 kg naked :friends: ating bine cu talpile jos ,fara nu prea)

hai salut a multe chestii le-am descoperit dupa ce am facut anul trecut peste 9000 km ,cel mai lung traseu 650 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piese de la Yamaha sa fii nebun sa comanzi, am vrut sa comand partea de comenzi din stanga ( claxon ,avarii etc) prin tel. mi s-a spus ca vor costa aproxm. 30 euro cand sa platesc avansul factura de 120 Euro = m-am lasat pagubas

 

cu prinderile carenelor am avut si eu probleme dar cica se gasesc niste piulitze mai smechere care merg la fix aici la un magazin in brasov , inca n-am avut timp sa -mi iau ,dar cum vine primavara merg

 

 

tot anul trecut am mers cu amortizorul pe hard, cu si fara pasager pe asfalt sau forestier , nu il pun moale cica pierzi aderenta mai repede iar de ridicat as mai ridica-o un pic sa ma inclin mai usor (cu pasagera de 54 kg naked :friends: ating bine cu talpile jos ,fara nu prea)

hai salut a multe chestii le-am descoperit dupa ce am facut anul trecut peste 9000 km ,cel mai lung traseu 650 km

 

 

astept poze cu acele piulite, evetual vreau si eu un pumn de piulite, platesc in bere sau ramburs :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astept poze cu acele piulite, evetual vreau si eu un pumn de piulite, platesc in bere sau ramburs :friends:

Bre, io mi-am facut curaj si am ars benzina de vreo 500+ km azi si somn putin in ultimele zile... O sa incerc sa fiu prezent, desi un 11 sau 12 in loc de 10 ar fi sunat asa de bine acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...