Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

210hp?? plus 30 de la nitro

 

deja e racheta. sunt curios cum e sa tragi de gaz in ultima treapta.

 

fabulos dar nu mi-as monta asa ceva, e prea de domeniul SFlui,

 

cred ca in conditile de ma sus motoru devine consumabila =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la priza de 12 volti...eu mi-am montat-o cu un fir lung de vreo 2 metri, ptr ca am zis eu ca poate vreau sa trag priza in cort, pe langa motor, samd...o strang f usor si o bag in spatele stopului sub sa. cand am avut nevoie de ea ptr gps, am pus-o pe ghidon. este util sa ai fir lung. sunt situatii in care nu iti poti lasa telefonul la incarcat pe motor, atata timp cat esti in cort, sau vrei sa repari ceva noaptea, si trebuie sa te plimbi cu lumina pe langa tine...in plus, poate vreodata ai nevoie de fir, asa ca, tai din ala.. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la priza de 12 volti...eu mi-am montat-o cu un fir lung de vreo 2 metri, ptr ca am zis eu ca poate vreau sa trag priza in cort, pe langa motor, samd...

Pai si daca foloseai un prelungitor ce avea? Tu ai lasat priza conectata pe direct? Adica ai curent in ea si cu motorul oprit? Eu n-as face asa ceva (sanse mai mari de scurt, de gasit bateria moarta, etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scurt nu face, deorece cablul este muult supradimensionat ca izolatie, si este transparent. adica in caz ca se ciupeste, este f vizibil...odata ce nu ai consumator, nu ai de ce sa-ti fie teama de baterie descarcata. totul este sa tragi cablul cu simt de raspundere. eu m-am legat de + de la releul de pornire, si masa de la un surub... nu exista nici un pericol. daca o luam asa, mai degraba s-ar face scurt pe circuit pana contact la instalatia motoretei deorece are niste ani, si nu este nimic vizibil...

parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scurtul n-ar fi o problema asa mare deoarece la prize se pune si o siguranta de 10A, in cel mai rau caz se arde siguranta aia. Dar daca tragi in cort un incarcator de telefon, e posibil ca a doua zi sa te trezesti cu bateria motorului consumata.

 

PS: ma intereseaza subiectul pentru ca am comandat si eu o priza, dar o voi pune doar pe contact pentru GPS / telefon. Daca e cazul pentru altceva, scot panoul de plastic si ma leg direct la baterie.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la priza de 12 volti...eu mi-am montat-o cu un fir lung de vreo 2 metri, ptr ca am zis eu ca poate vreau sa trag priza in cort, pe langa motor, samd...o strang f usor si o bag in spatele stopului sub sa. cand am avut nevoie de ea ptr gps, am pus-o pe ghidon. este util sa ai fir lung. sunt situatii in care nu iti poti lasa telefonul la incarcat pe motor, atata timp cat esti in cort, sau vrei sa repari ceva noaptea, si trebuie sa te plimbi cu lumina pe langa tine...in plus, poate vreodata ai nevoie de fir, asa ca, tai din ala.. :rolleyes:

 

 

mare mester e madcox.

 

hai sa va dau si eu o problema de rezolvat :kiss:

 

deci cu becurile originale de 35w nu puteam sa le tin pe ambele aprinse pt ca imi papa bateria - mergeam doar cu un far functional.

am schimba becurile cu mufe and shit cu h4 55w - acelasi simptom.

 

dc???

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dar logic e ca daca tine 1 far de 55w ar trebui sa tina si 2 de 35w, ...

 

nu inteleg dc mortii masii nu am suficienta putere din alternator.

 

cum dracu pot verifica daca alternatorul e bun? sa o duc la service yamaha?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai manualele de service ? acuma is la lucru da sigur am vazut pe undeva ce&cum trebe sa faci<yamaha tdm>. implica masurat de rezistente. daca nu este in manualele de service sa imi spui, si ma pun sa caut in bookmarkuri :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai manualele de service ? acuma is la lucru da sigur am vazut pe undeva ce&cum trebe sa faci<yamaha tdm>. implica masurat de rezistente. daca nu este in manualele de service sa imi spui, si ma pun sa caut in bookmarkuri :rolleyes:

 

 

hai ca o sa ma uit acasa sa vad ce si cum. tre sa dau de cap la chestia asta odata.

 

cauta si in bookmarks pana una alta :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: ma intereseaza subiectul pentru ca am comandat si eu o priza, dar o voi pune doar pe contact pentru GPS / telefon. Daca e cazul pentru altceva, scot panoul de plastic si ma leg direct la baterie.

Si eu eram chitit la fel, sa o pun pe contact. Am vorbit cu baiatul care mi-a montat alarma si care pare foarte priceput la de-astea, e electrciam de meserie, si mi-a spus ca cal mai bine e sa o leg direct la beterie. Din pacate nu am retinut motivul, fiind cam afon la capitolul asta, insa am retinut ca exista riscuri daca o pui pe contact, cu siguranta aia cu tot. Asa ca am procedat cum mi-a zis, chiar imi convine ca daca opresc motorul GPSul se incarca in cont. sau ca pot sa pun compresorul sa imi fac presiunea fara sa pun contactul. Daca priza e la vedere si ti-e frica ca o poate folosi altcineva, un contact sub sa e solutia, ca oricum nu o folosesti zilnic.

 

Iar pentru solutii de camping, exista prize cu niste cleme pe care le prinzi de borne. Sau cel mai simplu, prelungitor, da.

 

cum dracu pot verifica daca alternatorul e bun? sa o duc la service yamaha?

Nu e mai probabil sa fie de la releu? La mine la Div asta a fost problema cand nu incarca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cavaleru - ia verifica matale firele ce se leaga la masa. vezi daca fac contact bine, si cat mai multe mufe cu putinta sa verifici...stiu ca exista o masa care este chiar pe jug, cum te uiti din fata pe sub faruri....

 

eu la masina aveam o masa rupta si nu stiam de ce dracu nu ducea toti consumatorii, ca masurat baga bine...

 

cat despre priza...eu am luat o priza banala fara capaca & shit de la un magazin de electronice. am luat-o din ploiesti cand am plecat in concediu, si m-am oprit la boieru in valenii de munte si am tras firele la el si mufat cum trebuie.

toata treaba m-a costat vreo 8 lei. :kiss:

 

cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata...

Editat de madcox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cavaleru - ia verifica matale firele ce se leaga la masa. vezi daca fac contact bine, si cat mai multe mufe cu putinta sa verifici...stiu ca exista o masa care este chiar pe jug, cum te uiti din fata pe sub faruri....

 

eu la masina aveam o masa rupta si nu stiam de ce dracu nu ducea toti consumatorii, ca masurat baga bine...

 

cat despre priza...eu am luat o priza banala fara capaca & shit de la un magazin de electronice. am luat-o din ploiesti cand am plecat in concediu, si m-am oprit la boieru in valenii de munte si am tras firele la el si mufat cum trebuie.

toata treaba m-a costat vreo 8 lei. :rolleyes:

 

cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata...

 

 

cum aflu care fire se leaga la masa? o sa incerc sa ma uit dupa ala din fata sper sa il gasesc :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreti sa mutam ora pt 12 , ca daca mosteristii se aduna la 11 sa nu fim gramada si eventual ne adunam mai jos o treapta :kiss:

Din punctul meu de vedere, e chiar mai bine, da, daca tot nu se pleaca pe nicaieri.

 

cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata...

Da, exact, asta era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

duminica la 12, noua intrunire a TDM-istilor

 

ne vedem la academie. daca ploua se amana pt saptamana viitoare.

 

o sa aduc sistemul de ungere sa va dati cu parerea despre conceptie si realizare. poate il si montam :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata...

:rolleyes: , sunt electrician de meserie si acesta e raspunsul. Si eu am cumparat de la un magazin de piese auto, o priza de 12v, pe care am montat-o, la fel ca si madmax, sub sa. Legand plusul la releul de pornire, iar minusul de cadru, printr-un surub. Astfel am in permanenta tensiune direct de la baterie, chiar si cu motorul oprit. Priza a costat 10 lei, si merita pe deplin.

Numai bine si asfalt uscat :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata...

Oricum nu poti pune consumatori mari pe priza moto pentru ca majoritatea nu-s facute nici macar pentru brichete, nu duce alternatorul un consum suficient de mare sa arda instalatia. Dar daca se vrea 100% safe, se poate pune releu pe contact pentru a deschide priza legata la baterie.

 

Priza moto e pentru un charger de telefon/GPS, nu pentru fierbator sau resou in cort. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...