VanHelsing Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 ce ulei folositi... nu ma refer labrand ci la coeficient de vascozitate s.a.m.d. 10w40 sau 15w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) prin urmare, eu am in el 20w-50 Editat Iunie 21, 2009 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Dupa cate pare "Venim" ... Ai putea sa`mi aranjezi un ceaun de undeva? De 12-15 litri? :> Sa numai car eu 500km. Fac o bere.. sau chiar 2 Sa ne vedem cu bine! Iti trebuie tie sau numai pentru iesirea de la Targu Sec. ? Eu nu am asa de mare, dar am unu de vreo 6-7 si mai fac rost de unu asa e bine ? s-ar putea sa vin, nu promit. sper sa pun mobra pe picioare pana atunci. stau la cort nu e nevoie de cazare, cat mai subtire la buget ca am si alte chestii de platit azi am schimbat etrierii, furtunele si lichidul de frana. urmeaza luni golirea sistemului de racire, si din nou curatarea termostatului si umplerea lui de mastic in speranta sa nu mai picure. mai am de verificat din nou instalatia electrica. si sa ii curat si ung lantul. Hai fa un efort, si monteaza-ti calu pina atunci, mi-ar face placere sa ne cunoastem personal ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Iti trebuie tie sau numai pentru iesirea de la Targu Sec. ? Eu nu am asa de mare, dar am unu de vreo 6-7 si mai fac rost de unu asa e bine ? Acasa am.. dar sa nu car 500km, m`am gandit sa`mi imprumute cineva de acolo. As vrea sa fac un Gulas, tocanitza si asta nu pot decat intr`un singur ceaun mare. Altfel nu iasa bine. Mai ii timp pana atunci, dak potzi e ok, iar dak nu,.... Si asa e ok.. Tu te`ai oferit sa ne ajutzi cu ce potzi.. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) prin urmare, eu am in el 20w-50 Eu am Putoline 15W50 Nu bate, nu schimba greu, nu scartaie, consumul de ulei nu mi s-a parut alarmant (adica nivelul e inca peste minim) Editat Iunie 21, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Acasa am.. dar sa nu car 500km, m`am gandit sa`mi imprumute cineva de acolo. As vrea sa fac un Gulas, tocanitza si asta nu pot decat intr`un singur ceaun mare. Altfel nu iasa bine. Mai ii timp pana atunci, dak potzi e ok, iar dak nu,.... Si asa e ok.. Tu te`ai oferit sa ne ajutzi cu ce potzi.. Asfalt uscat! Absolut, asa ca o sa incerc sa fac rost de unu mare, gasesc eu unu pe undeva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Absolut, asa ca o sa incerc sa fac rost de unu mare, gasesc eu unu pe undeva ! Perfect! Itzi raman dator.. Poate tzie nu tz`am zis, dar si la noi o sa fie o intrunire la care esti binevenit. La fel ca si totzi TDM`istii /index.php?...l=motorock+2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 cateva preturi din state The only aftermarket part we can get you is a regulator rectifier for $79.95 An OEM stator is $664.13 Front wheel bearings are $14.49x2 Front seals $6.76 and $8.39 Rear Bearings are $14.49x3 Rear Seal is $6.55 If you need the bearing and seal for the hub,the bearing is $34.73 and that seal is $8.48 If you were to purchase all parts,we can take 10% off your total purchase.The prices are a little high because the parts you need arent made by any aftermarket company. mailul acestei company este grrmx@sbcglobal.net ieri seara le-am trimis mailul si acum am primit raspunsul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 zoly la tine nu ajung sigur, e si departe si nici mobra nu e gata, crede-ma ca mi-ar fi placut sa vin, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 cateva preturi din state......... If you need the bearing and seal for the hub,the bearing is $34.73 and that seal is $8.48 Adica rulmentul de la pinionul de lant de pe roata Am cumparat rulment 63/22 polonez cu 15 euro Miercuri am dat comanda si sambata m-am prezentat la magazin sa-l ridic Pentru conformitate, trebuie sa mentionez ca puteam sa comand rulment japonez cu 30 euro, dar am considerat ca la maniera mea de pilotaj nu e necesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Adica rulmentul de la pinionul de lant de pe roataAm cumparat rulment 63/22 polonez cu 15 euro Miercuri am dat comanda si sambata m-am prezentat la magazin sa-l ridic Pentru conformitate, trebuie sa mentionez ca puteam sa comand rulment japonez cu 30 euro, dar am considerat ca la maniera mea de pilotaj nu e necesar hi hi foarte subtire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Sal....are cineva vreun tdm de vanzare...care vrea un cb la schimb + diferenta? , Cb meu e in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Sal....are cineva vreun tdm de vanzare...care vrea un cb la schimb + diferenta? , Cb meu e in semnatura. Pai tu initial voiai un Transalp, acum vrei TDM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Pai tu initial voiai un Transalp, acum vrei TDM? si-a dat seama ca TDm-ul e pt barbati adevarati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 vezi ce vorbesti despre transalp cu korben prin zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 vezi ce vorbesti despre transalp cu korben prin zona lasa ca acum are TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 O intrebare: daca scot toba centrala cum este influentat motorul? Ma gandeam sa fac sistemul de evacuare direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 lasa ca acum are TDM Am ÂŞI TDM O intrebare: daca scot toba centrala cum este influentat motorul? Ma gandeam sa fac sistemul de evacuare direct. Eeeee.. Ai atins o coardă sensibilă, moncher! Visul meu e o evacuare directă, cu coturi de inox Âşi tobe jmekere Dar distracția s-ar putea să sară bine de 500 de euro Problema e că dacă scoți toba centrală o să fie cam naÂşpa, vei afecta dinamica motorului, probabil atât cuplul cât Âşi puterea AÂşa-zisele tobe finale nu fac mare lucru, amortizează mai mult zgomotul, dinamica gazelor e rezolvată exact în toba centrală Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 O intrebare: daca scot toba centrala cum este influentat motorul? Ma gandeam sa fac sistemul de evacuare direct. cred ca e influentat pozitiv, la fel si sunetu cred, nu o a mai fie asa metalic si sec Am ÂŞI TDM Eeeee.. Ai atins o coardă sensibilă, moncher! Visul meu e o evacuare directă, cu coturi de inox Âşi tobe jmekere Dar distracția s-ar putea să sară bine de 500 de euro Problema e că dacă scoți toba centrală o să fie cam naÂşpa, vei afecta dinamica motorului, probabil atât cuplul cât Âşi puterea AÂşa-zisele tobe finale nu fac mare lucru, amortizează mai mult zgomotul, dinamica gazelor e rezolvată exact în toba centrală pai transalpu e la vanzare deci o sa ai numai TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 trebuie sincronizate carburatoarele si modificate jiglerele (pasu` 2. cred optional) la scoaterea tobelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 nu vad ce treaba ar avea jigloarele cu scosu tobelor, hai ca sincronizarea sa zicem ca ar mai fi afectata cumva. korben vi la tg secuiesc? ca sa imi faci si mie o sincronizare de carburatie? dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 a da, pe langa ce am zis io, mai trebe filtru de aer custom (high flow) cavalere, cauta si tu pe google "custom exhaust jetting/ carburetor changes", poate vezi dupaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Mecanicul meu adica al TDMului meu a zis la fel ca si Korben, in toba centrala se face smecheria cu gazele, daca o scot pierd cuplu si mari sanse sa imi ard supapele (szelepeket vezi limba maghiara) ca nu stiu cum se numesc in rom. Faza e ca am pus eu 2 tobe custom...suna ele mai gros...in turatii mici, dar cum trec de 3000 e liniste ca si in cimitirul vesel din Sapanta. (vezi filmuletele lui Maya excursie in nordul tarii de pasti) Concluzii: sunet mare este bun pentru distante scurte. Pe drum lung este inervant. Cel putin pentru mine. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) complicat ce vreti voi sa faceti eu as pune 2 sebringuri sau mivv-uri dar de titaniu dar cu prindere normala nu sa se ridice in sus cum e la Linx ca sa fiu ombligat sa imi iua coburi de 33litri Linx-ule cum fu la munde pe unde ai arso? Editat Iunie 22, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 bine io i`ash pune full hurric, si dynojet stage 3 cu k&n si turbo kit rhino, si ohlins fatza(usd)-spate, si bascula monobrat si inca 4 pale pe casca si mi-atz zice ELICOPTER... iar daca nu imi stau palele pe casca, le-oi pune intre dublu-bixenoane si atunci cantati AVIOOOON CU MOTOOOOOORRRR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.