ishmael Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 welcome si bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 Revin cu primii km pe moto. Am permis de 1 an, si acum am mers prima data pe motocicleta [exceptand turele de la scoala de soferi], fara experienta anterioara pe scuter, doar pe bicicleta . Pentru siguranta, am mers la Sag [un sat langa Timisoara], pe strazile asfaltate ale unui nou cartier de case/vile. Din prea multe griji ca motocicleta sa nu pateasca ceva, i-am dat jos jumatatile de carene laterale. Si am luat echipamentul , din care inca lipsesc manusile si ceva ghete/cizme: casca Nolan N103 si geaca+pantaloni Vanucci Fun 4 Tour.Am parcurs vreo 15 km, dar data viitoare vor fi mai multi. Deh, venit de la munca, fugit sa ridic numaru' de inmatriculare, etc. Ideea e ca inca nu am cazut, ceea ce e bine. Cand stau pe motor, am impresia ca e cam mic . Astazi fu doar acomodarea [curbe largi, fara intoarceri la 180 grade sau simulare de jaloane ca la examenul moto]. Oricum, mai trebuie lucrat la schimbat viteze, curbe, etc. Impresii: e grea la impins [nu sunt tipu' care merge la sala] cel putin daca nu e pe drum asfaltat, scutura la schimbat viteze daca turatia nu e potrivita [sau las prea brusc ambreiajul - trebuie studiat fenomenul], la acceleratii vioaie mai putin si ma lasa in urma. Dar cred ca ne vom imprieteni Mai jos, cateva poze facute cu telefonul [calitate inferioara]. In rest, sa auzim numai de bine. prietene imi pare bine ca ne creste nr de tdm-uri in timisoara. lasa si tu un nr de contact, ne mai sfatuim!!! asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 Revin cu primii km pe moto. Am permis de 1 an, si acum am mers prima data pe motocicleta [exceptand turele de la scoala de soferi], fara experienta anterioara pe scuter, doar pe bicicleta . Pentru siguranta, am mers la Sag [un sat langa Timisoara], pe strazile asfaltate ale unui nou cartier de case/vile. Din prea multe griji ca motocicleta sa nu pateasca ceva, i-am dat jos jumatatile de carene laterale. Si am luat echipamentul , din care inca lipsesc manusile si ceva ghete/cizme: casca Nolan N103 si geaca+pantaloni Vanucci Fun 4 Tour.Am parcurs vreo 15 km, dar data viitoare vor fi mai multi. Deh, venit de la munca, fugit sa ridic numaru' de inmatriculare, etc. Ideea e ca inca nu am cazut, ceea ce e bine. Cand stau pe motor, am impresia ca e cam mic . Astazi fu doar acomodarea [curbe largi, fara intoarceri la 180 grade sau simulare de jaloane ca la examenul moto]. Oricum, mai trebuie lucrat la schimbat viteze, curbe, etc. Impresii: e grea la impins [nu sunt tipu' care merge la sala] cel putin daca nu e pe drum asfaltat, scutura la schimbat viteze daca turatia nu e potrivita [sau las prea brusc ambreiajul - trebuie studiat fenomenul], la acceleratii vioaie mai putin si ma lasa in urma. Dar cred ca ne vom imprieteni Mai jos, cateva poze facute cu telefonul [calitate inferioara]. In rest, sa auzim numai de bine. pare mica mobra tu esti mare, diin poze te banuiesc de cel putin un 1,80 stai sa fi avut 1,71 cum am eu si se schimba repde perspectiva. 2-3 sfaturi, mare grija cu frana fata cand faci intoarceri pe strazi inguste. daca o inclini un pic mai mult o aduni de pe jos. pune-ti un crashbar ca merita. inres multa bafta si cat mai multi km fara probleme PS dc e doar un far aprins? ai probleme cu incarcarea? Mesaj completat faina mobra...bine ai venit printre noi , ca eu inca nu am apucat sa-ti spun. Si eu sunt incepator pe TDM ca si tine, si dupa ce m-am plimbat vara asta, am ajuns la o concluzie foarte buna in ceea ce o priveste: mica, mica, dar e cam naravasacu acceleratia ai grija ca peste vreo 3200 de ture (cu un + sau - de rigoare in functie de cum e setat motorul) are un boost relativ puternic...in rest asfalt uscat si sper la vara sa ne intalnim si sa ne dam cum stim noi, ca incepatorii da boostul ala de dupa 3000 si un pic apare la carburatoarele care au siguranta pe cuiul pontou de la pozitia 3, und eimplicit consuma si mai mult. daca il dai la minim nu mai are acel boost dar tot are vana si trage ca o animala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 Revin cu primii km pe moto. Am permis de 1 an, si acum am mers prima data pe motocicleta [exceptand turele de la scoala de soferi], fara experienta anterioara pe scuter, doar pe bicicleta . Pentru siguranta, am mers la Sag [un sat langa Timisoara], pe strazile asfaltate ale unui nou cartier de case/vile. Din prea multe griji ca motocicleta sa nu pateasca ceva, i-am dat jos jumatatile de carene laterale. Si am luat echipamentul , din care inca lipsesc manusile si ceva ghete/cizme: casca Nolan N103 si geaca+pantaloni Vanucci Fun 4 Tour.Am parcurs vreo 15 km, dar data viitoare vor fi mai multi. Deh, venit de la munca, fugit sa ridic numaru' de inmatriculare, etc. Ideea e ca inca nu am cazut, ceea ce e bine. Cand stau pe motor, am impresia ca e cam mic . Astazi fu doar acomodarea [curbe largi, fara intoarceri la 180 grade sau simulare de jaloane ca la examenul moto]. Oricum, mai trebuie lucrat la schimbat viteze, curbe, etc. Impresii: e grea la impins [nu sunt tipu' care merge la sala] cel putin daca nu e pe drum asfaltat, scutura la schimbat viteze daca turatia nu e potrivita [sau las prea brusc ambreiajul - trebuie studiat fenomenul], la acceleratii vioaie mai putin si ma lasa in urma. Dar cred ca ne vom imprieteni Mai jos, cateva poze facute cu telefonul [calitate inferioara]. In rest, sa auzim numai de bine. Sa ai parte de cati mai multi km cu ea fara incidente si sa o intretii asa cum se cuvine, caci e o mobra super, care te va duce aproape oriunde, daca ai grija de ea. Numai bine iti doresc Mesaj completat da boostul ala de dupa 3000 si un pic apare la carburatoarele care au siguranta pe cuiul pontou de la pozitia 3, und eimplicit consuma si mai mult. daca il dai la minim nu mai are acel boost dar tot are vana si trage ca o animala De acord cu Cristi. Mobra, dupa modificarea pozitiei cuiului, o sa traga liniar si nu o sa mai aiba explozia de putere la 3000 de ture. Dar o sa te alegi cu un consum misto rau Mesaj completat hai sa mai postez cateva poze cu TDM-ul meu si cu noua achizitie un topcase.Am o nelamurire va rog: am pornit motorul dupa 10 zile, inteleg ca o fo frig, ca a pornit putin mai greu, nu foarte, dar nu mi-a placut ca "puscau"/paraiau tobele.Chiar si lasat cateva minute (5-7) tot mai paraiau din cand in cand si la plecare simteam cum smuceste. Ce sa fie? Bujiile sunt noi, bateria la fel....restul sunt asa cum a fost luat motorul, nu am umblat deloc la el. Gata pun pozele. Se pare ca vrei sa ne parasesti: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=64246 O sa ramai in randul tdm-istilor sau vei trece la un alt model de motocicleta? Oricum ar fii iti doresc bafta la vanzare si sa ai parte de noua achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 Multumesc tuturor de urari. @ Cavaleru: Am 1.90 si un pic . Asta e un motiv pentru care am ales TDM in loc de Transalp, F650, Pegaso. Si fostul proprietar era cam pe la 1.70 si d'asta a vandut moto, ca mai avea inca un Hornet, si la TDM nu atingea prea bine solul [norocul meu]. Legat de aprinderea farurilor: cand am luat moto, am primit si manualul de utilizare si cartea de service Haynes [versiuni tiparite originale]. In manualul de utilizare sunt prezentate 5 tipuri pt faruri [combinatii de aprindere sau variante diferite de putere a farurilor] in functie de tara de destinatie. In varianta pt Germania faza scurta e doar pe un far. In varianta pt Italia e pe ambele. Mobra asta e adusa din Germania. Daca intereseaza pe careva, pot sa pun poza cu pagina respectiva, cu aprinderile farurilor. Crashbar trebuie candva, dar nu prea stiu de unde in afara de Louis. Astept sa se refaca bugetul. Si probabil cel tarziu la primavara mai e in plan topcase+coburi. Din ce a zis fostul proprietar, e setat motoru' pt consum minim. Il cred pe cuvant . Inca nu m'am apucat de mecanica la ea. Ride safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretzu gigicu Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 @Cavalerul & Rocker: La primavara o sa ma ocup si de treaba cu mutatul cuiului, si sa-mi iau o baterie noua si niste cauciucuri mai pt offroad...acuma s-a cam lasat frigul rau de tot, peste vreo 2 saptamani imi expira asigurarea, si deci in curand o sa o pun la somn. @V1n3ri: are dreptate cavalerul legat de inaltime; si eu am 1.72, si din cauza k nu am fost atent numai pt o clipa, am scapt mobra de pe loc de 2 ori ...dar asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 eu mi-am facut un prost obicei si cam la fiecare iesire mai lunga o comit si o culc pe o parte. carshbar-urile si coburile ma salveaza de la spart carene, singurul care nu scapa e semnalul al carui semnal crapa foarte des. urmeaza sa pun unele mai scurte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Legat de aprinderea farurilor: cand am luat moto, am primit si manualul de utilizare si cartea de service Haynes [versiuni tiparite originale]. In manualul de utilizare sunt prezentate 5 tipuri pt faruri [combinatii de aprindere sau variante diferite de putere a farurilor] in functie de tara de destinatie. In varianta pt Germania faza scurta e doar pe un far. In varianta pt Italia e pe ambele. Mobra asta e adusa din Germania. Daca intereseaza pe careva, pot sa pun poza cu pagina respectiva, cu aprinderile farurilor. Salutare v1n3ri si bine ai venit printre noi. Sa o stapanesti sanatos! Se pare ca oamenii mari aleg motoare le fel de mari. Si eu am 1.90 si am ales tot TDM, desi vroiam la inceput un pegaso. Asa, acum ca sa nu uit ideea referitor la manual... Eu am copia in format electronic care s-a postat in primle pagini, dar din pacate lipseste pagina 6-23, este vorba despre reglajele suspensiei fata. Crezi ca ai putea scana acea pagina, am mai mentionat si in alt post ca manualul in format electronic de la haynes are lacune. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Salutare v1n3ri si bine ai venit printre noi. Sa o stapanesti sanatos! Se pare ca oamenii mari aleg motoare le fel de mari. Si eu am 1.90 si am ales tot TDM, desi vroiam la inceput un pegaso.Asa, acum ca sa nu uit ideea referitor la manual... Eu am copia in format electronic care s-a postat in primle pagini, dar din pacate lipseste pagina 6-23, este vorba despre reglajele suspensiei fata. Crezi ca ai putea scana acea pagina, am mai mentionat si in alt post ca manualul in format electronic de la haynes are lacune. Mersi. Da, este adevarat, si eu am tot manualul in forma electronica si de asemenea imi lipseste pagina cu numarul 6-23. Daca poate pune cineva, pe forum, o imagine cu pagina respectiva, ar fi perfect. Caci sunt sigur ca multora dintre noi ne lipseste din manual aceea pagina. Numai bine tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Salut, Pot sa scanez si sa pun aici poza, cu mentiunea ca varianta mea de Haynes e in germana. Am comparat paginile de dinainte si de dupa cea pe care o vrei, si corespund ca asezare a imaginii. Textul presupun ca e acelasi, cu usor decalaj din cauza traducerii [lungimea cuvintelor]. Maine revin cu pagina scanata. In alta ordine de idei, ieri am continuat plimbarile cu TDMul si am constatat ca s-ar putea sa am nevoie de geam touring la primavara, sau trebuie sa ma tin bine cu mainile sa nu ma ia vantul. Merg cu turatiile pana pe la 2500 sau usor peste, fara sa ajung la 3000. Am gasit si 2 chestii: * am vrut sa verific nivelul uleiului de la motor, si joja e intepenita. E prinsa cu filet normal? ca asa pare din pozele din Haynes. * dupa ce semnalizez, cand vreau sa opresc semnalizarea nu prea nimeresc pozitia in care sa apas butonul ca sa treaca pe OFF, asa ca apas de mai multe ori pana merge. Poate e ceva pe la contact. Daca vremea e buna, in weekendul viitor o aduc in Timisoara. Ride safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Salut, Pot sa scanez si sa pun aici poza, cu mentiunea ca varianta mea de Haynes e in germana. Am comparat paginile de dinainte si de dupa cea pe care o vrei, si corespund ca asezare a imaginii. Textul presupun ca e acelasi, cu usor decalaj din cauza traducerii [lungimea cuvintelor]. Maine revin cu pagina scanata. In alta ordine de idei, ieri am continuat plimbarile cu TDMul si am constatat ca s-ar putea sa am nevoie de geam touring la primavara, sau trebuie sa ma tin bine cu mainile sa nu ma ia vantul. Merg cu turatiile pana pe la 2500 sau usor peste, fara sa ajung la 3000. Am gasit si 2 chestii: * am vrut sa verific nivelul uleiului de la motor, si joja e intepenita. E prinsa cu filet normal? ca asa pare din pozele din Haynes. * dupa ce semnalizez, cand vreau sa opresc semnalizarea nu prea nimeresc pozitia in care sa apas butonul ca sa treaca pe OFF, asa ca apas de mai multe ori pana merge. Poate e ceva pe la contact. Daca vremea e buna, in weekendul viitor o aduc in Timisoara. Ride safe. Salutare, ar fi super ok daca poti pune pagina lipsa, mersi fain Referitor la problemele descoperite de tine, joja de ulei are filetul normal (pe dreapta) si de aceea tind sa cred ca este doar intepenita (a fost bine stransa probabil). Iar cu contactul de la semnalizare recomand sa dai cu putin spray WD-40 pe el, care e bun si pt. contacte imperfecte, eu avand cam aceeasi problema ca si tine si s-a rezolvat usor. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 (editat) Sa ai parte de cati mai multi km cu ea fara incidente si sa o intretii asa cum se cuvine, caci e o mobra super, care te va duce aproape oriunde, daca ai grija de ea.Numai bine iti doresc Mesaj completat De acord cu Cristi. Mobra, dupa modificarea pozitiei cuiului, o sa traga liniar si nu o sa mai aiba explozia de putere la 3000 de ture. Dar o sa te alegi cu un consum misto rau Mesaj completat Se pare ca vrei sa ne parasesti: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=64246 O sa ramai in randul tdm-istilor sau vei trece la un alt model de motocicleta? Oricum ar fii iti doresc bafta la vanzare si sa ai parte de noua achizitie Daca ar fi dupa mine as trece la TDM 900, dar greu de crezut ca se mai vinde ceva in tara asta. Asa ca probabil la anu sa ne vedem cu TDM-urile, mai accesorizate. Frumos topic avem aici, pe bune. Editat Octombrie 18, 2009 de yamahaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Da, este adevarat, si eu am tot manualul in forma electronica si de asemenea imi lipseste pagina cu numarul 6-23.Daca poate pune cineva, pe forum, o imagine cu pagina respectiva, ar fi perfect. Caci sunt sigur ca multora dintre noi ne lipseste din manual aceea pagina. Numai bine tuturor Rockere ce poza ti-ai tras mai frate ! Ia intra aici sa vezi ce am facut cu filmuletul ala :uite aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 vineri la inaltimea ta prietene o sa ai nevoie de un parbriz foarte mare TDM are o protectie minima pt mine care am 1,70. la tine e si mai grav. prin primavara dupa ce schimb si caucioacele o sa adaug TDM-ului un parbriz care o sa va faca invidiosi e inca in studiu dar eu sper ca se va face Mesaj completat si mie imi lipsesc niste pagini de la carburatoare de la pagina 9 incolo exact unde zice cum se regleaza ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Rockere ce poza ti-ai tras mai frate ! Da Mircea, e una din pozele de saptamana trecuta de la Racos unde am fost impreuna, am prelucrat-o putin si up la avatar Mesaj completat vineri la inaltimea ta prietene o sa ai nevoie de un parbriz foarte mare TDM are o protectie minima pt mine care am 1,70. la tine e si mai grav. prin primavara dupa ce schimb si caucioacele o sa adaug TDM-ului un parbriz care o sa va faca invidiosi e inca in studiu dar eu sper ca se va face Mesaj completat si mie imi lipsesc niste pagini de la carburatoare de la pagina 9 incolo exact unde zice cum se regleaza ( Da, e o problema cu protectia la vant la TDM, daca esti mai inalt de 1,80 m. Cavalere sper sa-ti iasa pasenta cu parbrizul, caci merita. Referitor la paginile care iti lipsesc despre carburi, eu le am doar pe acestea, poate iti sunt de folos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 bah astia va intalniti pe ascuns nu ziceti si voi nimic ca poate scoteam si eu TDM-ul la plimbare, ca tot are rezervorul plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 bah astia va intalniti pe ascuns nu ziceti si voi nimic ca poate scoteam si eu TDM-ul la plimbare, ca tot are rezervorul plin Cavalere nu fi suparat, a fost o iesire pe nepusa masa, o sa mai fie si altele in care sper sa poti veni si tu. Am decis sa ne plimbam putin weekendu' trecut, mai ales ca pt. mine a fost ultima tura mai lunga(450 km), pe anul acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 bv voua, frumos montaj. Mircea sper ca te-ai apucat de organizat urmatoarea intrunire abia astept sa ajung pe la voi prin zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 dap, frumos montaj. mai am putin, dar cand o sa ajung vedeta porno o sa iau regizor banditule acum sa va spun despre ceea ce sper ca a fost pt mine botezul focului si ultimul eveniment neplacut pe anul asta. eram eu, asta mica, un taxi in spate care imi statea pe creier, seara de duminica, ploaia de duminica seara si sina de tramvai, iesita putin din planul asfaltului. si cam pe la 20 km/h ca din senin m-am trezit harshaind pe sosea si impingind cat colo un element de plastic cu care se face delimitarea sensurilor de mers - mi-a fugit roata din fatza am fost total surprins, mai ales ca pe drumul ala ma duc la munca si pe ploaie si pe uscat... nush ce nu am facut bine daune : blugi dragi, praf carena stanga, praf semnalul stanga nefunctional o mica julitura aproape de genunchi... cred ca am scapat bine (dar nu ieftin) mi-a placut totusi ca imediat a oprit o masina langa mine si a coborat un tip care m-a ajutat sa o ridic si m-a intrebat de sanatate... si la fel de repede a si plecat ( si care nici nu era motociclist si-i multumesc si pe aceasta cale). cel mai naspa lucru, cred, e ca mi-a prins piciorul sub ea (in loc sa ma arunce sau altceva) - slava cerului de ghete cu protectii pt viitor cred ca o sa fiu super atent la shinele ude si o sa le atac cat mai perpendicular cu putinta. in rest, voi ce mai faceti? va simteti bine ? stie careva cine face/are/procura/vinde/repara carene de 4TX ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Nasol... cred ca se intampla destul de des treaba cu sinele. Prima mea cazatura a fost identica, doar ca la mine era o stropitoare care uda sina, nu ploaia. De-atunci cand trebuie sa iau o sina umeda o iau complet vertical, cat se poate de perpendicular si daca e cazul si cu picioarele pe jos. Nu e de joaca cu astea, mai bine opresti de tot, chit ca sta lumea in spatele tau. Din acceasi categorie, adica "motocicleta e in permanenta intr-un fin echilibru", mi-a fugit si mie fata acum 5 zile, cand am incercat sa trec peste o bordura ce delimita sina de tramvai. Abia avea cativa cm, nu era ud, am luat-o zic eu la aproape 45 de grade (suficient, gandeam atunci), si pac, un buf violent la 15 km/h. Ca de obicei, in buna traditie Yamaha, carena frontala s-a crapat un pic, dar reparabil si in rest voi trage putin cu umarul, care imi e si acum un pic umflat. Tot ca la tine, si mie mi-a prins piciorul dar nu s-a intamplat nimic grav. Oricum, e treaba complicata cu echilibrul si controlul pe 2 roti, din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 daca tot stam la capitolul ce prostii putem face pe motocicleta va povestesc ce am patit si eu zilele trecute: iesind de laposta un sofer de pe banda 1 imi face semn ca pot iesi, eu nevazand ce se afla pe banda doi.....ies usor vroiam sa fac stanga....si pe banda doi ce se intampla? un ford vine cu vreo 80 la ora...scartaieturi de roti etc....eu clipeam ca broasca in urzici...din fericire mai avea vreo 5 m pana la mine...eu gaz ambreaj...1 roata...si am scapat. am tremurat inca 1 ora dupa eveniment si mi-am promis a 5 x in viata ca nu mai mai iau niciodata dupa semnul dat de alti soferi: iesi ca nu vine nimic! nici nu vreau sa ma gandesc ce mi s-ar fi intamplat daca ma loveste din plin bafta tuturor si sa speram ca mai putem merge 1000 km anu acesta. Mesaj completat Multumesc tuturor de urari. @ Cavaleru: Am 1.90 si un pic . Asta e un motiv pentru care am ales TDM in loc de Transalp, F650, Pegaso. Si fostul proprietar era cam pe la 1.70 si d'asta a vandut moto, ca mai avea inca un Hornet, si la TDM nu atingea prea bine solul [norocul meu]. Legat de aprinderea farurilor: cand am luat moto, am primit si manualul de utilizare si cartea de service Haynes [versiuni tiparite originale]. In manualul de utilizare sunt prezentate 5 tipuri pt faruri [combinatii de aprindere sau variante diferite de putere a farurilor] in functie de tara de destinatie. In varianta pt Germania faza scurta e doar pe un far. In varianta pt Italia e pe ambele. Mobra asta e adusa din Germania. Daca intereseaza pe careva, pot sa pun poza cu pagina respectiva, cu aprinderile farurilor. Crashbar trebuie candva, dar nu prea stiu de unde in afara de Louis. Astept sa se refaca bugetul. Si probabil cel tarziu la primavara mai e in plan topcase+coburi. Din ce a zis fostul proprietar, e setat motoru' pt consum minim. Il cred pe cuvant . Inca nu m'am apucat de mecanica la ea. Ride safe. crashbar iti face |DR DEJAVU el este meseriasul forumului. tot el a facut si pt mine si sunt mai mult decat multumit. e si aproape de tien ca si locatie. Mesaj completat fain filmulet 1BANDIT, imi place poza de la minutul 2 si ceva...cand \rockeru isi roade unghiile ))))))) nice, acum ti-am vazut in sfarsit si angel-eyyesurile .....dar nu prea se vad...sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 mi-am promis a 5 x in viata ca nu mai mai iau niciodata dupa semnul dat de alti soferi: iesi ca nu vine nimic! Semnul ala inseamna "iesi, ca eu te las", insa el nu poate sau mai bine zis nu trebuie sa se asigure pentru tine. Cel putin prin Bucuresti situatia pe care ai descris-o o intalnesti foarte des si de multe ori poti sa fii in situatia Fordului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Azi am luat si eu prima mea cazatura. Am trecut logitudinal peste linia de tramvai cu 50-60 Km/h incercand sa trec la distanta de un pieton care traversa din stanga (prin loc nepermis, evident). Roata spate si-a continuat drumul inainte pe linia de tramvai si am mers vreo 2 m cu lateralul inainte pana sa cad. Rezultate: Zgarieturi mari pe carena stanga, handguard-ul crapat, ghidonul un pic sucit si fractura incompleta de radius stang intraarticulara fara deplasare. Se pare ca anul asta nu mai pot veni la intalniri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Azi am luat si eu prima mea cazatura. Am trecut logitudinal peste linia de tramvai cu 50-60 Km/h incercand sa trec la distanta de un pieton care traversa din stanga (prin loc nepermis, evident). Roata spate si-a continuat drumul inainte pe linia de tramvai si am mers vreo 2 m cu lateralul inainte pana sa cad.Rezultate: Zgarieturi mari pe carena stanga, handguard-ul crapat, ghidonul un pic sucit si fractura incompleta de radius stang intraarticulara fara deplasare. Se pare ca anul asta nu mai pot veni la intalniri. Au, nasol. Asta ce inseamna, ca s-a fracturat undeva langa incheietura? Ai cazut pe ea? (Se pare ca asta e pagina cu ghinion.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 (editat) Azi am luat si eu prima mea cazatura. Am trecut logitudinal peste linia de tramvai cu 50-60 Km/h incercand sa trec la distanta de un pieton care traversa din stanga (prin loc nepermis, evident). Roata spate si-a continuat drumul inainte pe linia de tramvai si am mers vreo 2 m cu lateralul inainte pana sa cad.Rezultate: Zgarieturi mari pe carena stanga, handguard-ul crapat, ghidonul un pic sucit si fractura incompleta de radius stang intraarticulara fara deplasare. Se pare ca anul asta nu mai pot veni la intalniri. Naspa rau Mariuse , sper sa treaca totul cu bine si sa te insanatosesti complet. Numai bine Mesaj completat imi place poza de la minutul 2 si ceva...cand \rockeru isi roade unghiile ))))))) nice, Editat Octombrie 19, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.