ache2 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 deci tot pe naked era mai bine ... a mea imbraca bine ceafa si nici n-as zice ca baga curent pe la viziera ... intra pe la barbie si am observat ca daca inclin capul inainte baga si mai tare ... cel mai bine e cind "stau drept" ... in plus, am devla mare si dintre castile XL probate, putine ma coafau ... la majoritatea am lasat cite o bucata de ureche, nas, etc ... am cautat si la unele casti spune "cu protectie la vint" .. probabil se refera la vinturi ramin la batrina mea ... asa se face sa merg si mai incet, consum mai mic, pericole mai putine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Hai sa ma dau si eu cu parerea: Pentru mine momentan cel mai ok mi se pare pe la 80-90km/h. E putin ciudat sa merg asa incet. Poate ca inca-s la inceputuri cu TDM-ul. Cu masina merg ceva mai repede, dar pana la urma e vorba de placere, nu de intrecere cu ceilalti. La viteza asta cred ca vantul e decent, incat sa nu simt ca ma lupt sa tin motocicleta. Am 3VD cu parbriz standard d'ala mic, si eu sunt pe la 1.90+. Ca si echipament folosit, am asa: Nolan N103 cu windstoperul inclus montat, si ceva protectie pt gat (in genul asta). In alta ordine de idei, mai foloseste cineva sistem de comunicatie cu pasagerul ? Eu mi-am comandat al 2lea N103, ca mi-e simpatic modelul, si ma gandeam pe viitor la un N-com pe bluetooth, cat ca e vreo 220 euro kitul pentru fiecare casca (bluetooth+basic kit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) ... pai dupa ce-am investit atita-n burta, acuma sa ma chinuiesc s-o dau jos !? Chiar asa..., si eu sunt in aceeasi situatie Editat Mai 10, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) Pentru mine momentan cel mai ok mi se pare pe la 80-90km/h. sincer, si mie imi place pe undeva in jur de 100, hai 110 ... @Fuchsia: nu m-am exprimat cu cuvintele mele ! nu ma supara vintul de pe casca (ma rog, nu asa tare, ca sa fiu sincer) ci ala de intra IN casca pe la barbie ... am vazut ca unele casti au un fel de plasutza in partea din fata ... functioneaza sau tot bate alizeul la molari ? LE: acu vazui la Nolanu' lu' v1n3ri ca-i zice "chin curtain" Editat Mai 10, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Am montat carburile ieri. Trage ca o curva de lux in calduri I-am dat nivelul mai jos cam cu 1.5-2mm. Consumul inca nu l-am facut, dar sint foarte multumit cum trage, practic e alta mobra fatza de cea de dupa prima reglare de carb, care era si ea alta mobra fatza de cum mergea inainte de prima reglare. Am dat doar o tura scurta, ochiometric toarce foarte frumos, mult mai liniara si mai de incredere la acceleratii de jos, manevrele la viteza mica merg mai bine, dar si-a pastrat brutalitatea specifica la demaraj si explozia de putere caracteristica. O sa ma lamuresc complet doar dupa prima iesire afara daca nivelul nu e prea jos si daca e consumul ok. Daca e nevoie mai dau carburile jos inca o data, abia mi-am facut mana Flavius, suruburile alea de amestec merg reglate cu o surubelnita normala scotzand doar carburile din shtutzurile de jos si fara sa mai desfaci nimic altceva. Singurele probleme ar fi doar sa nu fie cauciucul imbatranit si fisurat si sa nu-l omori de tot cu scos-fixat-scos-fixat -- pe incercari repetate, ca n-o sa mearga reglate din mers, si a doua problema sint suruburile de pe coliere care mie personal mi-au facut o mie de draci. Am incercat 2 tuninguri la suruburile alea dar e crima si pedeapsa rau de tot, mai ales la carbul din dreapta. Prima data i-am argintat o piulitza pe filet ca sa le desfac cu cheia, dar accesul e pacatos rau de tot, a doua oara am schimbat surubul cu unul cu cap imbus, dar n-am facut decat sa inlocuiesc un rahat cu alt rahat - surubul e de 4 si imbusul necesar de 3, adica sanse maxime sa se rotunjeasca imediat si asta. Data viitoare cind le dau jos majorez filetul in colier si pun niste suruburi serioase sa nu mai stau cu tiganiile astea. ---- Ache, casca mea e o coaja de casca, nu shoei, si n-are nici o protectie de genul asta, dar n-am avut niciodata asemenea probleme. Sau poate sint eu mai masochist si nu mai imi dau seama deloc de curent Sa nu fie tot curentul ala de aer de la parbriz de vina, as face un test ride in locul tau si m-as mai misca in sa, mai aplecat pe ghidon, mai vertical, ca sa ma lamuresc daca e casca de vina si face la fel indiferent de pozitie sau mai sint si alti factori implicati. La mine viteza de confort e 120-130 (cu torpila mea de casca). O fi si asta un avantaj al castii, ca ai limitatorul de viteza pe cap Vineri13: eu unul am folosit niste dracii Motorola bluetooth la vreun milion bucata acum 3 ani, in mare voga atunci pe forum. Din pacate la mine n-au functionat satisfacator, zgomotul vintului acoperea orice altceva la viteze de peste 70-80, ma intelegeam mai bine daca vorbeam direct cu pasagerul. Am zis ca le fac vreo smecherie sa fie mai utilizabile dar n-am mai apucat. Cred ca merg modificate astfel incat sa devina utilizabile, cu un minim de amplificare sonora, si de protectie contra vantului pe de alta parte, dar chiar nu mi-am gasit timpul necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Am incercat 2 tuninguri la suruburile alea dar e crima si pedeapsa rau de tot, mai ales la carbul din dreapta. Prima data i-am argintat o piulitza pe filet ca sa le desfac cu cheia, dar accesul e pacatos rau de tot, a doua oara am schimbat surubul cu unul cu cap imbus, dar n-am facut decat sa inlocuiesc un rahat cu alt rahat - surubul e de 4 si imbusul necesar de 3, adica sanse maxime sa se rotunjeasca imediat si asta.Data viitoare cind le dau jos majorez filetul in colier si pun niste suruburi serioase sa nu mai stau cu tiganiile astea. Tu vorbesti de colierele de fixare a carburatoarelor pe galeriile de admisie? Daca da, confirm, e nevoie de maini de contorsionist ca sa le desfaci sau sa le strangi Dar eu nu le-as schimba, sunt de calitate (la mine) si inca nu s-au rotunjit Voi verifica/regla si eu nivelul in camerele de nivel constant, ca m-ai facut curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 m-am culcat eu pe rezervor (ma rog, cit mi-a dat voie burta ) ... e ceva mai bine insa nu poti merge asa ... nu cred ca e curentul de la parbriz pt ca am 1.75 m (incaltat) deci cred ca m-ar bate mai degraba in chelie vintoasa, nu la barbie ... mai in primavara (a se citi la 7 celsiusi) am tras un curent de m-a durut falca o saptamina ... si as vrea sa mai tin de dantura, macar o perioada ... cum naiba se regleaza nivelul ala in carburi ? ca plutitoarele sunt de plastic (la Dacie stiu ca mai tragea unchiu-meu de plutitor) iar de cuiul ala firav mi-e frica sa ma ating ... intr-adevar, colierele ale sunt criminale ... si mai sunt si cite 2 la fiecare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Da, de colierele alea vorbesc. S-ar putea la voi sa fie mai usor de scos, la 4TX e rahatul ala de cocoasha de vizitare a uleiului chiar in drum, e munca de chirurg chinez. Mesaj completat Ache, e suficient sa scoti doar o pereche de coliere, nu pe toate 4. Eu prefer sa las shtutzurile pe carburi, ca sa aiba pe ce sta drept, deci le slabesc doar pe alea de jos. Nivelul e cea mai primitiva chestie ever - ai un jeg de tablitza la plutitoare (tang e denumirea oficiala in engleza) pe care o deformezi ochiometric si verifici dupa aia din nou cam cit a scazut nivelul -- cu un furtun transparent pus pe tzevushca aia de golit carbul si indoit in U ca sa vezi cit e nivelul inauntru, si evident alimentat dintr-o sticla in timpul asta. E destul de inconsistenta procedura, chiar daca pare foarte simplu, si la multe 3VD-uri nici nu aveti un nivel oficial in manual, la 4TX au facut un reper pe exterior special pentru verificarea nivelului. Se mai poate verifica si cu un subler pe plutitoare, o rigla sau ceva asemanator, dar mie mi s-a parut destul de greu sa nu ai erori de citire date de lipsa reperelor de care sa te agati - o diferenta de 1mm la nivel iti poate scoate mobra din parametri, deci vorbim de chestii de finetze aici. Tablitza aia se indoaie cu mare blandetze, nu tre sa fie mare deformarea. Eu am mers din aproape in aproape, stiam ca mobra merge relativ bine dar bogat, am dat nivelul doar putin mai jos ca sa nu fac timpenii, am verificat pe mobra, am dat carburile afara din nou si am dat nivelul si mai jos. Acum trage foarte bine, dar n-am iesit cu ea decat juma de ora aseara la diverse trepte si turatii, o sa vad la niste teste mai complete cum se comporta. Pe site la FactoryPro au diverse indicatii, ei dau in linkul 2 o procedura de tuning completa, dar se gasesc destule lucruri utile si pentru reglat. http://www.factorypro.com/tech_tuning_proc..._procedure.html http://www.factorypro.com/tech_tuning_proc...pm_engines.html "Reference: a bike that runs cleanly at small throttle openings when cold, but starts to show signs of richness as it heats up to full operating temperature, will usually be leaned out enough to be correct if the fuel level is LOWERED 1mm. Check out and RESET all: Suzuki (all), Yamaha (all) and Kawasaki (if low speed problems occur). Needless to say, FUEL LEVEL IS EXTREMELY IMPORTANT!!!" Mobra mea exact asta facea, pe frig mergea foarte frumos, dar pe vreme buna tragea mai prost. Vedem in timp cum se verifica teoria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 LE : la mine merge bine dupa ce s-a incalzit motorul ... la rece parca are niste sincope ... si vorba aia, daca merge, n-o repara ! poate in week end sa ma mai uit la carburi ca si asa as desface carena superioara care parca nu-i prinsa bine ... asta daca am timp si chef ... cu ocazia asta poate refac legatura dintre carburi si carcasa filtrului de aer ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 cand faci schimbul de placute trebuie facuta aerisirea? pistoanele cum le impingi inapoi, ceva de lemn ca sa nu zgarii discul? sa curat cu spray de frana pistoanele inainte sa le imping inauntru? la ce altceva ar mai trebui sa fiu atent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 cand faci schimbul de placute trebuie facuta aerisirea? pistoanele cum le impingi inapoi, ceva de lemn ca sa nu zgarii discul? sa curat cu spray de frana pistoanele inainte sa le imping inauntru? la ce altceva ar mai trebui sa fiu atent? pai la orice schimb trebuie facuta aerisirea etrierilor ... ma rog, asa stiu eu ... din experienta mea (limitata) daca tii surubetele de la scurgerea de lichid deschis, impingi pistonasele cu mina, fara probleme ... asta ca sa montezi placutele noi, care-s mai groase ... de pe disc nu-i nevoie sa le dai inapoi ca sa scoti placutele vechi ... cad ele singure un spray de curatat nu strica insa se poate linistitsi fara ... atentie la aerisire ... ai nevoie de cineva sa traga/apese pe frine + un furtunas pt lichid ... lichidul scos nu-l mai pune inapoi ... completeaza cu lichid "proaspat" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 pai la orice schimb trebuie facuta aerisirea etrierilor ... ma rog, asa stiu eu ... din experienta mea (limitata) daca tii surubetele de la scurgerea de lichid deschis, impingi pistonasele cu mina, fara probleme ... asta ca sa montezi placutele noi, care-s mai groase ... de pe disc nu-i nevoie sa le dai inapoi ca sa scoti placutele vechi ... cad ele singure un spray de curatat nu strica insa se poate linistitsi fara ... atentie la aerisire ... ai nevoie de cineva sa traga/apese pe frine + un furtunas pt lichid ... lichidul scos nu-l mai pune inapoi ... completeaza cu lichid "proaspat" ... aerisiream mai facut si am facut-o singur si fata si spate deci asta sunt obisnuit. clar nu o sa folosesc lichidul scos. n-are sens ca e si ieftin. oare sa pun unul mai de firma? ca eu am luat din targ ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Salutare tdm istii !!!!!! ieu nu am probleme cu consumul decand am reglat carburatorul cu 1Bantit . am facut o tura mica si am iesit bestial de bun cu 2 pers si cu viteza de 140 - 160 si am dat si 180 bine asta la jumata de traseu am alimentat 9 litri si am facut pana acum 130 kl si mai am an rezervor .Bine ca nu sare de pa loc asa cum a sarit pana acum decand ie reglat consumul dar si asa merge ca un mustan nebunit Asfalt uscat Mesaj completat La mine consumul variaza curios, nu imi dau seama de ce. Anul trecut dupa un Bucuresti - Bacau eram ingrozit de consum, plus ca am mers atunci drum lung cu maxim 140 km/h parca...anu' asta de 1 mai am plecat din Bucuresti cu plinul facut, am ajuns in Mangalia cu rezervorul aproape uscat dar am mers constant 180 ( ma grabeam sa ajung la bere ) , deci un consum acceptabil... apropo, nu am facut modificari la pozitia acelor pana acum... Salutare sal faci modificare ca merita !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Flavius, suruburile alea de amestec merg reglate cu o surubelnita normala scotzand doar carburile din shtutzurile de jos si fara sa mai desfaci nimic altceva. Singurele probleme ar fi doar sa nu fie cauciucul imbatranit si fisurat si sa nu-l omori de tot cu scos-fixat-scos-fixat -- pe incercari repetate, ca n-o sa mearga reglate din mers, si a doua problema sint suruburile de pe coliere care mie personal mi-au facut o mie de draci. Eu am dat jos bateria si am avut acces la acele suruburi fara sa dau carburile jos. Am reusit, acum sper ca o sa imi consume mai putin. Apropo de nivelul constant, cum se face ? La mine cand e motorul rece (si racoare afara) dupa ce pornesc am unele mici detonatii, dar mici de tot. Asta numai la relanti. Daca trag socul nu mai am. Si ele dispar dupa vreo 10 secunde. Dupa ce e cald motoru nu mai am nici o treaba. Si inca ceva: bujia din dreapta (am mai spus-o) e neagra. Poate fi din cauza nivelului constant in carbul din dreapta? Sa fie prea mare ? Ambele suruburi au fost date inapoi 3 rotatii complete, dar bujia din dreapta se innegrea, iar acum am facut surubul din dreapta 2 rotatii complete inapoi. Merge mai bine, se tureaza mai frumos acum. Dar.. mi s-a dus cheia de bujii si nu mai pot verifica culoarea la bujie. Oricum vreau sa vad cit imi consuma acuma, ma astept sa consume mai putin... Urati-mi bafta, si daca aveti informatii cu nivelul ala constant, please, feel free to explain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) Inseamna ca la 3VD e mai expus carbul. La 4TX n-ai nici o sansa fara o surubelnita (foarte) flexibila sa umbli la suruburi. Nivelul poti sa il verifici fara sa demontezi nimic. Pui motocicleta sa stea verticala, dai furtunasele afara de pe orificiile de scurgere (alea 2 subtiri care nu duc nicaieri), pui in locul lor niste furtunase transparente de acvariu, si le legi cumva in forma de U astfel incat sa fie cu capetele mai sus de carb. Desfaci suruburile de scurgere si astepti sa se ridice benzina prin ele, si nivelul trebuie sa fie egal in ambele furtunase. Ar fi bine sa dai furtunul de alimentare afara si in locul lui sa pui un furtun prin care sa curga gravitational benzina dintr-o sticla, sau sa il vezi macar ca mai e benzina in furtunul respectiv, altfel cu motorul oprit nu o sa-ti completeze nivelul daca mai arunci benzina ca ai bule de aer sau nu-ti iese masuratoarea din prima. Ca sa citesti mai bine nivelul, poti sa pui niste seringi in furtunasele transparente, la diametru mare se vede mai clar. Sa nu uiti sa stringi la loc suruburile de scurgere dupa ce termini verificatul Editat Mai 11, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Stima @ fuchsia. Si daca nivelurile in cele 2 carburi nu sunt egale, cum le reglez? Indoi ceva tablita cu mana ??? Sincer eu nu am vazut la mine nici o tablita cand le-am desfacut ! Mesaj completat Si daca nu sunt egale nivelele, de ex. la cel din dreapta e mai sus, poate sa fie cauza ca mi se inegrestebujia din dreapta mai tare ca cea din stanga ? Si teoretic daca mai strang surubul de reglaj cu 1 tura ar trebui sa am acelasi efect ca si in cazul in care as fi avut nivelul de benzina egal in carburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) Si daca nivelurile in cele 2 carburi nu sunt egale, cum le reglez? Indoi ceva tablita cu mana ???Sincer eu nu am vazut la mine nici o tablita cand le-am desfacut ! Si daca nu sunt egale nivelele, de ex. la cel din dreapta e mai sus, poate sa fie cauza ca mi se inegrestebujia din dreapta mai tare ca cea din stanga ? Si teoretic daca mai strang surubul de reglaj cu 1 tura ar trebui sa am acelasi efect ca si in cazul in care as fi avut nivelul de benzina egal in carburi? Ala care are nivelul mai sus o sa mearga mai bogat decat celalalt, o sa bage mai multa benzina, indiferent de regimul de turatie. Suruburile alea de reglaj au efect mai mult la turatii mici. Cind nu tragi de acceleratie, deci la turatia de relanti, ai clapeta inchisa, si aerul si benzina circula printr-un circuit oarecum separat, independente de circuitul de mers normal. Pe masura ce tragi de acceleratie clapeta se ridica, fluxul de aer principal devine ala care trece pe sub clapeta, si benzina incepe sa fie supta din ce in ce mai putin prin circuitul de relanti si din ce in ce mai mult prin tubul emulsor principal, ala de sub acul membranei. Practic cind tragi de acceleratie schimbi ponderea pe care o au diversele orificii prin care vine benzina, muti benzina de la orificiile de turatie mica la alea de turatie mare. Carburatorul e ca un fel de calculator analogic, care iti baga cantitatea Y de benzina in functie de viteza X a fluxului de aer, nu liniar, ci fix cum are nevoie motorul. La carburile noastre CV (constant velocity) cica astia de la Mikuni ar mai fi bagat o functie pe benzina aia reglata de suruburile de amestec, respectiv la decelerare sa mai imbogateasca putin amestecul (cind inchizi brusc acceleratia, inchizi clapeta si tai benzina, lasi doar cit e necesar pentru relanti -- dar turatia motorului nu scade instantaneu, si pina ajunge la turatia de relanti motorul merge cu amestec foarte sarac - de aia acul nu sta direct pe clapeta de acceleratie ci e pus pe membranele alea. Membranele au rolul sa amortizeze putin revenirea ca sa nu taie brusc benzina, dar se pare ca nu e suficient, si atunci se mai suge putina benzina si prin circuitul ala reglat de suruburi. Cel putin asta am gasit pe un forum, nu stiu daca e adevarat, inca n-am gasit o diagrama la carburile noastre cu toate canalele de aer care cum sint, dar intr-adevar sint 3 gaurele minuscule fix sub clapeta de acceleratie, cum spunea tipul de pe forumul respectiv - daca or fi intr-adevar de imbogatire la decelerare sau nu, habar n-am. Revenind, suruburile de amestec au ponderea cea mai mare la relanti si la turatii mici, si eventual pe decelerare. La mers de croaziera ar trebui sa aiba o influenta foarte mica asupra consumului - acum depinde la ce turatii iti innegreste bujia. Ca principiu, nu te gindi ca suruburile alea sint ca un robinet de reglaj general cita benzina iti intra in motor. Benzina e supta automat in functie de diametrul orificiilor care fac legatura intre camera de nivel constant, aia cu benzina adica, si tubul Venturi, adica gaura aia mare dintr-o parte in alta. Tot ce fac suruburile alea e sa modifice diametrul prin orificiul pe care vine benzina la turatii mici. Tablitza aia e pe lateral, prinsa de flotoare, sub cuiul pontou. Se indoaie cu multa mila si atentie - nu prea ai repere dupa care sa te orientezi, decat ochiometrie. Uita-te si la cuie daca mai sint in mintile lor si nu au uzuri. Teoretic consumul si mersul rotund depind de cantitatea de aer care iti intra in motor (filtrul de aer si airboxul curate, shtutzuri ok intre airbox si carb), cit de permisiva e evacuarea, nivelul de benzina din camera de nivel constant, cuie pontou care sa inchida bine, suruburile de amestec, shocul daca inchide etansh, uzura tuburilor emulsoare, canale curate in corpul carburatorului, membrane intacte, shtutzuri ok intre carb si admisie sa nu traga aer fals prin crapaturi, si or mai fi si altele. Cum spuneau aia de la FactoryPro, "Successful carb tuning is a combination of science, art, intuition and a lot of wizardry" . Chestie de bulan, daca nimeresti problema sau nu. Nu sint nici eu vreun priceput in carburi, cam asa functioneaza in mare, dar pina nu stii exact ce face fiecare chestie, nu poti sa zici ca le ai, si nici atunci macar, daca n-ai o experienta practica. Vezi si tu daca te ajuta ceva din ce am scris mai sus, dar daca nu reusesti sa-i dai de cap cred ca iesi cel mai ieftin cu un meserias bun. Spor ! Uitasem, pe suruburile de amestec tre sa fie o garnitura mititica in capat, vezi daca mai exista si daca mai e ok. Nu cred ca de acolo ar fi problema, dar cine stie. Editat Mai 11, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 oare sa pun unul mai de firma? ca eu am luat din targ ..... eu zic ca oricare isi face treaba ... n-are rost sa dai o caruta de bani pe lichid, chiar daca e un subiect sensibil ... eu unul nu stiu sa fac o diferenta intre diversele marci de lichid daca sunt DOT4 ... nici macar cu alte tipuri, sa fiu sincer ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) Suna bine: E cam 500 euro noua daca tin bine minte. Editat Mai 12, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Mi-e tare greu sa ma obisnuiesc cu acceleratia. La viteze mici si in trepte mici mi-e f greu sa o tin constanta. cablurile merg bine. Aceeasi problema si la mine. O sa ti se dezvolte o finete deosebita in mana dreapta, asta e clar. Nu stiu de unde vine problema; eu unu cred ca e si o caracteristica a injectiei la TDM. Unii au atenuat problema folosind metoda "blocarii clapetei de la filtrul de aer" (vezi JBX). Dar cum a zis si Marius, poate fi si de la un reglaj ceva. 6.3 L/100Km intr-o excursie de 1000 Km cu pasager si bagaje multe. La viteze mici se foloseste ambreiajul pentru a evita frana de motor. Daca te referi cumva la faptul ca, desi tii maneta fixa totusi acceleratia nu e constanta, atunci s-ar putea sa sa fie ceva defect/dereglat. Acceasi problema a aparut si la motocicleta mea pe la 24'000 Km. Ar putea fi din cauza supapelor, fiindca trebuiau reglate la 20'000 Km dar n-am facut-o fiindca pana acum n-am gasit mecanic in care sa am incredere sa-mi demonteze tot motorul. Mesaj completat Update: Am schimbat anvelopa spate. Inainte aveam Dunlop D220 (cea orginala din fabrica); acum am Michelin Pilot Road 2. Nu prea imi place. Am mers pe ploaie si aluneca destul de rau, mai rau decat Dunlop-ul. Reglajul supapelor se face la 40.000 km, deci stai linistit. Cu reglajul injectiei poate ai asteptat prea mult... dar cu siguranta nu esti singurul Legat de anvelope si eu ma gandesc sa trec pe Michelin PR2 (la Conti de ex. se toceste disproportionat banda de rulare, fiind aceeasi compozitie) si sunt oarecum surprins sa aud chestia asta. Sper ca ai luat totusi in calcul faptul ca: 1. anvelopele noi au o pata de contact ceva mai mica; 2. in primele zeci - sute de km nu ofera maximum de performanta, de-aici si termenul de rodare a anvelopelor (din cauza aderentei mai slabe la inceput) . Suna bine: Ca un chopper cu tobe sparte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Ca un chopper cu tobe sparte... Dupa mine, scopul evacuarilor aftermarket e sa puna in evidenta personalitatea motorului, tobele de mai sus fac asta foarte bine. Personal imi place foarte mult sunetul asimetric de la TDM, chestie de gusturi acum. Nu stiu ce e ala chopper cu tobe sparte... Daca te referi la ceva asemanator cu un motor cu aprinderea decalata, da, seamana, asta si calarim Singurul motiv pentru care pun cite un link e ca ma gindesc ca ar putea fi si altii interesati. Altfel... orice customizare optica sau sonora e strict treaba si gustul proprietarului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 ala din film e 4tx? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Desigur, mi-am exprimat si eu punctul de vedere; sunt de parere ca suna aiurea din cauza lipsei silencerelor si asta, impreuna cu cilindrii la 270, il face sa suna mai mult ca un Harley decat un TDM. De zgomot nu mai zic... Chestia cu personalitatea motorului e iarasi discutabila, ptr ca in momentul in care ai astfe de evacuari nu mai auzi nimic venind de la blocul motor, ci mai mult un sir de "tunete" si rateuri. Mi se pare ca e deja prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Desigur, mi-am exprimat si eu punctul de vedere; sunt de parere ca suna aiurea din cauza lipsei silencerelor si asta, impreuna cu cilindrii la 270, il face sa suna mai mult ca un Harley decat un TDM. De zgomot nu mai zic... Chestia cu personalitatea motorului e iarasi discutabila, ptr ca in momentul in care ai astfe de evacuari nu mai auzi nimic venind de la blocul motor, ci mai mult un sir de "tunete" si rateuri. Mi se pare ca e deja prea mult. eu am renutat la gandul de a schimba tobele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Desigur, mi-am exprimat si eu punctul de vedere; sunt de parere ca suna aiurea din cauza lipsei silencerelor si asta, impreuna cu cilindrii la 270, il face sa suna mai mult ca un Harley decat un TDM. De zgomot nu mai zic... Chestia cu personalitatea motorului e iarasi discutabila, ptr ca in momentul in care ai astfe de evacuari nu mai auzi nimic venind de la blocul motor, ci mai mult un sir de "tunete" si rateuri. Mi se pare ca e deja prea mult. 1. are silencer (DB-eater ist montiert) 2. ala e sunetul natural al motorului 3. pe de o parte mie mi se pare ca suna chiar discret fatza de alte evacuari, pe de alta parte n-as lua nici un film pe youtube ca referinta de intensitate sonora... e o toba certificata, deci nu cred ca iti sar timpanele din loc, nu e facuta in spatele casei dintr-o foaie de inox. 4. rateurile sint altceva Bine, acum vorbim discutii, pina la urma e doar treaba de preferinte personale, in general evacuarile aftermarket suna mai tare ca alea din fabrica, fiecare alege unde trage linia intre confortul personal si al celorlalti. Asta e linkul producatorului: http://www.speedpro.de/cobra-store.de/cobr...l-alu-rund.html Cavaleru - nu stiu daca e 3VD, mie imi suna a 4TX, oricum vad ca sint la comun pe pagina producatorului. Daca as avea 500 de euro de spart aiurea, mi-as trage o pereche de cobre, dar o sa mai dureze ceva pina or sa fie tobele prioritare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.