Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

8% in oras :P :blink:

 

151km - 11.8 litri

 

m-a spart. mai bine imi iau o bicicleta in rate si ies mai ieftin. ca n-am decat 3km pana la munca....

Cavalere, consumul asta l-ai scos in oras? :moto:

Daca da, ce nu-i in regula? Eu nu am scos un asa consum niciodata, nici la viteze de 150-160 constant pe autostrada.

Care-i hiba?

Cel mai mare consum l-am avut de 7,5 numai in oras, si cu cuiele din carburi pe pozitia a 3-a (chiar la inceput, cand am cumparat mobra).

Oricum, mi se pare foarte mult. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asa rockere rasuceste cutitu in rana :)

eu n-am bani sa-mi fac plinu si sa verific consumu in oras

oricum la un 7-8% ma astept si eu... si mers batraneste, dar cat sa nu ma depaseasca scuterele (am si eu mandria mea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-istilor...

Ce ati facut voi de 1 MAI? Eu am fost pana la Retezat cu prietena mea, roscata, in Parcul National unde am facut niste poze si m-am gandit sa va arat si voua cum e pe acolo daca nu ati fost :)

Pacat ca nu am stat mai mult ca a fost si vremea numai buna.

post-52992-1273330011_thumb.jpg

post-52992-1273330024_thumb.jpg

post-52992-1273330058_thumb.jpg

post-52992-1273330091_thumb.jpg

post-52992-1273330353_thumb.jpg

post-52992-1273330361_thumb.jpg

post-52992-1273330369_thumb.jpg

post-52992-1273330382_thumb.jpg

post-52992-1273330389_thumb.jpg

post-52992-1273330396_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto excursia, Truckere.

 

@Rockeru: Bucurestiul e problema cea mai mare :P

 

@Cavaleru: daca iti haleste 5% afara si 8% in oras e clar ca circuitul principal e ok si suge extra prin alea de viteza mica atunci cind stai la stopuri, as verifica in locul tau nivelul de benzina sa nu fie mult prea sus, suruburile de amestec, si draciile alea de la shoc de care spunea Korben ca erau corodate la el.

 

Eu tocmai am scos carburile a doua oara, a mers parfum, dupa ce am dat jos rezervorul si airboxul le-am scos in zece minute fatza de prima data cind am stat o ora cred :blink: Totul e sa iti faci mana si dupa aia merge frumos, presupun ca o sa ajung in cele din urma sa fiu in stare sa le dau jos noaptea fara lanterna, cum scot si renumita baterie de la 4tx :moto:

 

Motivul pentru care le-am scos din nou e sa montez shtutzurile alea de cauciuc de la admisie ( :) ishmael), si sa incerc sa mai reduc consumul mare de benzina, va tin la curent daca reusesc sa-i vin de hac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto excursia, Truckere.

 

@Rockeru: Bucurestiul e problema cea mai mare :P

 

@Cavaleru: daca iti haleste 5% afara si 8% in oras e clar ca circuitul principal e ok si suge extra prin alea de viteza mica atunci cind stai la stopuri, as verifica in locul tau nivelul de benzina sa nu fie mult prea sus, suruburile de amestec, si draciile alea de la shoc de care spunea Korben ca erau corodate la el.

 

Eu tocmai am scos carburile a doua oara, a mers parfum, dupa ce am dat jos rezervorul si airboxul le-am scos in zece minute fatza de prima data cind am stat o ora cred :blink: Totul e sa iti faci mana si dupa aia merge frumos, presupun ca o sa ajung in cele din urma sa fiu in stare sa le dau jos noaptea fara lanterna, cum scot si renumita baterie de la 4tx :moto:

 

Motivul pentru care le-am scos din nou e sa montez shtutzurile alea de cauciuc de la admisie ( :) ishmael), si sa incerc sa mai reduc consumul mare de benzina, va tin la curent daca reusesc sa-i vin de hac.

 

 

saptamana viitoare dupa ce iau banii fac iar plinul sa vad ce si cum. si ma duc si 100km pe autostrada si o tin la 110km/h. chiar sunt curios cum ies..

 

oricum am inceput sa merg tare smucit in bucuresti. altfel nici nu prea ai cum.

 

o sa ma duc sa fac si presiunea sa vedem daca are si asta vreo vina.

 

 

@ relu. foarte misto iesirea. felicitari. eu m-am tratat cu gratare si off road prin padurile din juru bucurestiului. Adica am pus grataru in padure dupa care am adus si mobra la gratar. restul gastii era cu masinile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivul pentru care le-am scos din nou e sa montez shtutzurile alea de cauciuc de la admisie ( :) ishmael), si sa incerc sa mai reduc consumul mare de benzina, va tin la curent daca reusesc sa-i vin de hac.

 

io mersi :P

Editat de ishmael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la mare de 1 mai si am reusit un consum f bun pot sa zic. 4% singur cu bagaje si cu viteze intre 90 si 115 km/h. Am facut 280 km cu 11 litrii.

 

Am o intrebare la posesorii de 900. Mi-e tare greu sa ma obisnuiesc cu acceleratia. La viteze mici si in trepte mici mi-e f greu sa o tin constanta. cablurile merg bine.

6.3 L/100Km intr-o excursie de 1000 Km cu pasager si bagaje multe.

 

La viteze mici se foloseste ambreiajul pentru a evita frana de motor.

Daca te referi cumva la faptul ca, desi tii maneta fixa totusi acceleratia nu e constanta, atunci s-ar putea sa sa fie ceva defect/dereglat. Acceasi problema a aparut si la motocicleta mea pe la 24'000 Km. Ar putea fi din cauza supapelor, fiindca trebuiau reglate la 20'000 Km dar n-am facut-o fiindca pana acum n-am gasit mecanic in care sa am incredere sa-mi demonteze tot motorul.

Mesaj completat

Update:

Am schimbat anvelopa spate. Inainte aveam Dunlop D220 (cea orginala din fabrica); acum am Michelin Pilot Road 2.

Nu prea imi place. Am mers pe ploaie si aluneca destul de rau, mai rau decat Dunlop-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6.3 L/100Km intr-o excursie de 1000 Km cu pasager si bagaje multe.

 

La viteze mici se foloseste ambreiajul pentru a evita frana de motor.

Daca te referi cumva la faptul ca, desi tii maneta fixa totusi acceleratia nu e constanta, atunci s-ar putea sa sa fie ceva defect/dereglat. Acceasi problema a aparut si la motocicleta mea pe la 24'000 Km. Ar putea fi din cauza supapelor, fiindca trebuiau reglate la 20'000 Km dar n-am facut-o fiindca pana acum n-am gasit mecanic in care sa am incredere sa-mi demonteze tot motorul.

Mesaj completat

Update:

Am schimbat anvelopa spate. Inainte aveam Dunlop D220 (cea orginala din fabrica); acum am Michelin Pilot Road 2.

Nu prea imi place. Am mers pe ploaie si aluneca destul de rau, mai rau decat Dunlop-ul.

 

 

nu-i csam mare consumul?

 

poze impresii detalii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am mai adaugat o piesa la echipament, evident SH dar arata foarte bine si pretul a fost decent

 

laser, frate !

 

a propos de lasat mobra, mie mi-a zis doctora s-o las ca sa mai slabesc :) ... pai dupa ce-am investit atita-n burta, acuma sa ma chinuiesc s-o dau jos :P !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba io daca merg 3 ore in oras pe motocicleta cred ca slabesc 2 kile din transpiratie (punem aci nu numa caldura vara, ci si palpitatiile, tensiunile si eventualele spasme din trafic), enduro mai sanatos - nici nu numar ... cum sa lasi motocicleta ca sa slabesti ? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

laser, frate !

 

a propos de lasat mobra, mie mi-a zis doctora s-o las ca sa mai slabesc ;) ... pai dupa ce-am investit atita-n burta, acuma sa ma chinuiesc s-o dau jos :D !?

 

 

poate ar trebui sa te gandesti la o viata mai sanatoasa:

- mic dejun consistent

- mese la ore regulate

- cel putin 15 min de alergat zilnic, sau 30 min zic altii

- nici o masa dupa ora 20

- sa eviti sa te culci tarziu

 

5 safaturi care te ajuta. esti in stare sa te tii de ele. iti garantez ca in 2 saptamani o sa observi diferentele. in iarna am pierdut 4 kile de la 84kgfacand asta 1luna. Din pacate am reusit sa racesc grav alergand noaptea pe un ger de -10 grade si am reuntat. acum o sa ma apuc iar ca m-am ingrasat la loc, am ajuns la 85kg :agree:

 

plus ca intr-un oras ca bucurestiul se aplica cele spuse de Ishmael :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba io daca merg 3 ore in oras pe motocicleta cred ca slabesc 2 kile din transpiratie (punem aci nu numa caldura vara, ci si palpitatiile, tensiunile si eventualele spasme din trafic), enduro mai sanatos - nici nu numar ... cum sa lasi motocicleta ca sa slabesti ? :D

asta am zis si eu ;) ...

ma rog, cu noua geaca parca nu mai transpir asa rau ... sau a fost fost mai rece in ultima vreme ...

 

@Cavaleru am inceput sa fiu mai atent la mincare, seara nu mai maninc, insa asta cu mesele dese si mincat mai putin de fiecare data nu-mi iese neam ! trebuie sa-mi schimb totusi programul ca ma trec astia pe medicamente :agree: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ache, fii atent, iti dau eu o reteta beton ca sa impaci si capra si varza ;)

 

Baga niste cauciucuri de strada pe TDM, gaseste niste namoale frumoase si incearca s-o duci de partea cealalta. Efectul este garantat ! :agree:

 

Testat de mine personal intr-o pustietate noaptea. Pe linga ingredientele de mai sus mai aveam alaturi un caine foarte curios, niste arici, iepuri, sau ce mama dracului foshneau, ca i-am vazut mai tarziu si pe unii si pe altii, ventilatorul de la TDM care asigura un ambient sonor romantic, d-astea. Luna stralucea, noroiul clipocea, io eram belea - cum trageam de ea (balada tedemistului mioritic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ar fi o idee ca si asa mi-a zis fostul proprietar ca-mi da cauciucul de pe spate (acum am un K7) ala "vechi"...

 

ai naibii iepuri, parca stiu !

cind ii fugaresc in sezon cu pusca, nu-i gasesc ... cind e sa n-am vioie la ei (ieri, de exemplu), imi defileaza prin fata ...

 

in alta ordine de idei: mai oameni buni, colegi cercetatori si uameni de stiinta, voi ce casti aveti de nu va bate vintu (nu Ovidiu) in ele ...

eu am un Shoei luat de un macaronar, mai demult si ma sufla de mi-o ia din cap ;) !

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai cum sa scapi de vint, din cauza pozitiei verticale, decat daca pui o usha de hambar drept parbriz ;).

 

Varianta cea mai rea e cind iti sufla vintul direct in casca din cauza parbrizului, ideea e sa treaca ori peste, ori sa te loveasca in piept, aici depinde de inaltimea pilotului.

 

La viteze sub 100 ziceau aia pe carpe ca e mult mai misto daca dai jos parbrizul cu totul - au facut ei tot felul de experiente, ar mai ajuta diverse gaurele in parbriz si cu o folie pe spate ca sa ai o curgere laminara sa iti faca vintul un paravan in fatza care sa te protejeze, altii taiasera vreo 5cm din parbriz, etc.

 

La viteze mari singura chestie care merge bine e un parbriz baban pe care il suprapui peste ala stock, le face un tip din tasmania sau ceva de genul asta, dar deocamdata doar pentru tdm 900, si in general are reviewuri foarte favorabile.

 

Revenind la casti, eu am o troaca enduro :agree: ca o cratitza de aerodinamica, si la fel de izolata. Am si o integrala, luata cind ma saturasem sa fac muschi la gat, dar dupa ce am luat-o am constatat ca tot aia enduro imi place mai mult, are niste avantaje importante pentru mine.

 

Un aspect important dupa mine la casti e sa iti imbrace bine ceafa. Asta integrala pe care am luat-o e un Nolan N62 (cred) si s-ar pupa mai bine cu pozitia aplecata de pe ceva sport. Pe TDM eu unul stau vertical si pe vreme rece imi ingheatza ceafa - casca enduro e facuta special pentru o pozitie verticala in sa.

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci tot pe naked era mai bine ;) ...

 

a mea imbraca bine ceafa si nici n-as zice ca baga curent pe la viziera ... intra pe la barbie si am observat ca daca inclin capul inainte baga si mai tare ... cel mai bine e cind "stau drept" ...

in plus, am devla mare si dintre castile XL probate, putine ma coafau ... la majoritatea am lasat cite o bucata de ureche, nas, etc ...

am cautat si la unele casti spune "cu protectie la vint" .. probabil se refera la vinturi :agree:

ramin la batrina mea ... asa se face sa merg si mai incet, consum mai mic, pericole mai putine ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ma dau si eu cu parerea:

 

Pentru mine momentan cel mai ok mi se pare pe la 80-90km/h. E putin ciudat sa merg asa incet. Poate ca inca-s la inceputuri cu TDM-ul. Cu masina merg ceva mai repede, dar pana la urma e vorba de placere, nu de intrecere cu ceilalti.

La viteza asta cred ca vantul e decent, incat sa nu simt ca ma lupt sa tin motocicleta. Am 3VD cu parbriz standard d'ala mic, si eu sunt pe la 1.90+. Ca si echipament folosit, am asa: Nolan N103 cu windstoperul inclus montat, si ceva protectie pt gat (in genul asta).

 

In alta ordine de idei, mai foloseste cineva sistem de comunicatie cu pasagerul ? Eu mi-am comandat al 2lea N103, ca mi-e simpatic modelul, si ma gandeam pe viitor la un N-com pe bluetooth, cat ca e vreo 220 euro kitul pentru fiecare casca (bluetooth+basic kit).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... pai dupa ce-am investit atita-n burta, acuma sa ma chinuiesc s-o dau jos ;) !?

Chiar asa..., si eu sunt in aceeasi situatie :agree:

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine momentan cel mai ok mi se pare pe la 80-90km/h.

sincer, si mie imi place pe undeva in jur de 100, hai 110 ...

 

@Fuchsia: nu m-am exprimat cu cuvintele mele ! nu ma supara vintul de pe casca (ma rog, nu asa tare, ca sa fiu sincer) ci ala de intra IN casca pe la barbie ... am vazut ca unele casti au un fel de plasutza in partea din fata ...

functioneaza sau tot bate alizeul la molari ?

 

LE: acu vazui la Nolanu' lu' v1n3ri ca-i zice "chin curtain"

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat carburile ieri. Trage ca o curva de lux in calduri ;)

 

I-am dat nivelul mai jos cam cu 1.5-2mm. Consumul inca nu l-am facut, dar sint foarte multumit cum trage, practic e alta mobra fatza de cea de dupa prima reglare de carb, care era si ea alta mobra fatza de cum mergea inainte de prima reglare.

 

Am dat doar o tura scurta, ochiometric toarce foarte frumos, mult mai liniara si mai de incredere la acceleratii de jos, manevrele la viteza mica merg mai bine, dar si-a pastrat brutalitatea specifica la demaraj si explozia de putere caracteristica.

 

O sa ma lamuresc complet doar dupa prima iesire afara daca nivelul nu e prea jos si daca e consumul ok. Daca e nevoie mai dau carburile jos inca o data, abia mi-am facut mana :agree:

 

Flavius, suruburile alea de amestec merg reglate cu o surubelnita normala scotzand doar carburile din shtutzurile de jos si fara sa mai desfaci nimic altceva. Singurele probleme ar fi doar sa nu fie cauciucul imbatranit si fisurat si sa nu-l omori de tot cu scos-fixat-scos-fixat -- pe incercari repetate, ca n-o sa mearga reglate din mers, si a doua problema sint suruburile de pe coliere care mie personal mi-au facut o mie de draci.

 

Am incercat 2 tuninguri la suruburile alea dar e crima si pedeapsa rau de tot, mai ales la carbul din dreapta. Prima data i-am argintat o piulitza pe filet ca sa le desfac cu cheia, dar accesul e pacatos rau de tot, a doua oara am schimbat surubul cu unul cu cap imbus, dar n-am facut decat sa inlocuiesc un rahat cu alt rahat - surubul e de 4 si imbusul necesar de 3, adica sanse maxime sa se rotunjeasca imediat si asta.

Data viitoare cind le dau jos majorez filetul in colier si pun niste suruburi serioase sa nu mai stau cu tiganiile astea.

 

----

 

Ache, casca mea e o coaja de casca, nu shoei, si n-are nici o protectie de genul asta, dar n-am avut niciodata asemenea probleme. Sau poate sint eu mai masochist si nu mai imi dau seama deloc de curent :D

Sa nu fie tot curentul ala de aer de la parbriz de vina, as face un test ride in locul tau si m-as mai misca in sa, mai aplecat pe ghidon, mai vertical, ca sa ma lamuresc daca e casca de vina si face la fel indiferent de pozitie sau mai sint si alti factori implicati.

 

La mine viteza de confort e 120-130 (cu torpila mea de casca). O fi si asta un avantaj al castii, ca ai limitatorul de viteza pe cap :laugh:

 

Vineri13: eu unul am folosit niste dracii Motorola bluetooth la vreun milion bucata acum 3 ani, in mare voga atunci pe forum. Din pacate la mine n-au functionat satisfacator, zgomotul vintului acoperea orice altceva la viteze de peste 70-80, ma intelegeam mai bine daca vorbeam direct cu pasagerul. Am zis ca le fac vreo smecherie sa fie mai utilizabile dar n-am mai apucat. Cred ca merg modificate astfel incat sa devina utilizabile, cu un minim de amplificare sonora, si de protectie contra vantului pe de alta parte, dar chiar nu mi-am gasit timpul necesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat 2 tuninguri la suruburile alea dar e crima si pedeapsa rau de tot, mai ales la carbul din dreapta. Prima data i-am argintat o piulitza pe filet ca sa le desfac cu cheia, dar accesul e pacatos rau de tot, a doua oara am schimbat surubul cu unul cu cap imbus, dar n-am facut decat sa inlocuiesc un rahat cu alt rahat - surubul e de 4 si imbusul necesar de 3, adica sanse maxime sa se rotunjeasca imediat si asta.

Data viitoare cind le dau jos majorez filetul in colier si pun niste suruburi serioase sa nu mai stau cu tiganiile astea.

Tu vorbesti de colierele de fixare a carburatoarelor pe galeriile de admisie?

Daca da, confirm, e nevoie de maini de contorsionist ca sa le desfaci sau sa le strangi

Dar eu nu le-as schimba, sunt de calitate (la mine) si inca nu s-au rotunjit

Voi verifica/regla si eu nivelul in camerele de nivel constant, ca m-ai facut curios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am culcat eu pe rezervor (ma rog, cit mi-a dat voie burta ;) ) ... e ceva mai bine insa nu poti merge asa ...

nu cred ca e curentul de la parbriz pt ca am 1.75 m (incaltat) deci cred ca m-ar bate mai degraba in chelie vintoasa, nu la barbie ...

mai in primavara (a se citi la 7 celsiusi) am tras un curent de m-a durut falca o saptamina ... si as vrea sa mai tin de dantura, macar o perioada :agree: ...

 

cum naiba se regleaza nivelul ala in carburi ? ca plutitoarele sunt de plastic (la Dacie stiu ca mai tragea unchiu-meu de plutitor) iar de cuiul ala firav mi-e frica sa ma ating ...

 

intr-adevar, colierele ale sunt criminale ... si mai sunt si cite 2 la fiecare :D ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de colierele alea vorbesc. S-ar putea la voi sa fie mai usor de scos, la 4TX e rahatul ala de cocoasha de vizitare a uleiului chiar in drum, e munca de chirurg chinez.

Mesaj completat

Ache, e suficient sa scoti doar o pereche de coliere, nu pe toate 4. Eu prefer sa las shtutzurile pe carburi, ca sa aiba pe ce sta drept, deci le slabesc doar pe alea de jos.

 

Nivelul e cea mai primitiva chestie ever - ai un jeg de tablitza la plutitoare (tang e denumirea oficiala in engleza) pe care o deformezi ochiometric si verifici dupa aia din nou cam cit a scazut nivelul -- cu un furtun transparent pus pe tzevushca aia de golit carbul si indoit in U ca sa vezi cit e nivelul inauntru, si evident alimentat dintr-o sticla in timpul asta. E destul de inconsistenta procedura, chiar daca pare foarte simplu, si la multe 3VD-uri nici nu aveti un nivel oficial in manual, la 4TX au facut un reper pe exterior special pentru verificarea nivelului. Se mai poate verifica si cu un subler pe plutitoare, o rigla sau ceva asemanator, dar mie mi s-a parut destul de greu sa nu ai erori de citire date de lipsa reperelor de care sa te agati - o diferenta de 1mm la nivel iti poate scoate mobra din parametri, deci vorbim de chestii de finetze aici.

Tablitza aia se indoaie cu mare blandetze, nu tre sa fie mare deformarea.

 

Eu am mers din aproape in aproape, stiam ca mobra merge relativ bine dar bogat, am dat nivelul doar putin mai jos ca sa nu fac timpenii, am verificat pe mobra, am dat carburile afara din nou si am dat nivelul si mai jos. Acum trage foarte bine, dar n-am iesit cu ea decat juma de ora aseara la diverse trepte si turatii, o sa vad la niste teste mai complete cum se comporta.

 

Pe site la FactoryPro au diverse indicatii, ei dau in linkul 2 o procedura de tuning completa, dar se gasesc destule lucruri utile si pentru reglat.

 

http://www.factorypro.com/tech_tuning_proc..._procedure.html

http://www.factorypro.com/tech_tuning_proc...pm_engines.html

 

"Reference: a bike that runs cleanly at small throttle openings when cold, but starts to show signs of richness as it heats up to full operating temperature, will usually be leaned out enough to be correct if the fuel level is LOWERED 1mm. Check out and RESET all: Suzuki (all), Yamaha (all) and Kawasaki (if low speed problems occur). Needless to say, FUEL LEVEL IS EXTREMELY IMPORTANT!!!"

 

Mobra mea exact asta facea, pe frig mergea foarte frumos, dar pe vreme buna tragea mai prost. Vedem in timp cum se verifica teoria ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE : la mine merge bine dupa ce s-a incalzit motorul ... la rece parca are niste sincope ...

si vorba aia, daca merge, n-o repara !

poate in week end sa ma mai uit la carburi ca si asa as desface carena superioara care parca nu-i prinsa bine ... asta daca am timp si chef ...

cu ocazia asta poate refac legatura dintre carburi si carcasa filtrului de aer ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...