Cavaleru Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Salutare tuturor ! dupa o lunga perioada de absenta pe forum revin ... evident cu o intrebare, dar nu inainte de a va pezenta problema. Dupa o perioada de 3 saptamani in care nu am mai ajuns la TDM-ul meu si pentru ca aveam chef de o plimbare am incercat sa pornesc motorul. Evident pentru ca bateria este mai mult decat moarta nu am reusit sa il pornesc decat curentat de la o skoda fabia. am lasat motorul sa se incalzeasca pana a pornit ventilatorul ies in strada fac 200m si se opreste, reusesc sa il pornesc iar impins dar nu reusesc sa schimb treapta 3 si se opreste iar ... ma intorc la masina si incerc sa ii dau iar curent dar ... nimic! Dupa o serie de incercari nereusite de pornire tot prin curentare scot fisa pun o buje nou nouta si vad ca nu da scanteie. Hopaaa! e groasa! verific sigurantele si gasesc siguranta de 30 arsa aia de corespunde pentru plusul de la baterie! de aici este buba imi spun ... schimb siguranta si ... NIMIC! Tot nu am scanteie! . Am verificat cu un bec si curent intra pe firele care alimenteaza bobina de inductie dar scanteie nu da ! Unde este problema? A crapat oare bobina de inductie? sau poate am reusit sa "prajesc" ceva mai important! Evident recunosc ca orice cheltuiala ce urmeaza datorita acestei probleme se cheama "TAXA PE PROSTIE!". Poatea careva care are 3VD imi poate da codul de pe bobina ca dupa ce am luat eu de pe bobina de pe TDM-ul meu nu prea gasesc nimica. {"3VD-00-J0282" , "129700-2820 12V" Denso Japan}.Stie cineva cum se poate verifica o bobina daca este OK? Am un prieten care are un Super Tenere si vreau sa incerc sa pornesc TDM-ul cu bobina lui. Astept orice parere sau raspuns aici sau PM. Multumesc tuturor! unu la mana incarca intai bateria. vezi apoi ce zice. bobina de la ST functioneaza la 3vd. daca ai nevoie de alta la mana a doua, am eu una de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 scot fisa pun o buje nou nouta si vad ca nu da scanteie. TDM are doua bujii, nu una Pana sa schimbi bobina de inductie, ceea ce mi se pare inutil, vezi ca daca ai scurgeri din carcasa termostatului, antigelul iti umezeste fisa bujiei din dreapta si nu mai porneste Evident, bujia cilindrului din dreapta este cea la care se ajunge cel mai greu Desigur, daca tu doresti sa schimbi una dintre bobinele de inductie nu te poate opri nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 TDM are doua bujii, nu una Pana sa schimbi bobina de inductie, ceea ce mi se pare inutil, vezi ca daca ai scurgeri din carcasa termostatului, antigelul iti umezeste fisa bujiei din dreapta si nu mai porneste Evident, bujia cilindrului din dreapta este cea la care se ajunge cel mai greu Desigur, daca tu doresti sa schimbi una dintre bobinele de inductie nu te poate opri nimeni Da. stiu ca TDM-ul are doua bujii si ambele sunt alimentate de o singura bobina de inductie. eu am scos fisa de la cea din stanga si am pus o bujie nefolosita ca sa vad daca da scanteie. rezultat = 0 ... fara pic de scanteie. am sa verific si fisa din partea dreapta sa nu aiba pe ea scurgeri asa cum mi-ai spus. dar si asa daca era nu trebuia sa porneasaca mai greu sau intr-un piston? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_BV Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Salut, de o luna sunt posesor de 3VD 95', azi am ridicat numarul final...unul chiar cu mesaj as putea spune BV-13-"SGP" Pun si cateva poze in caz ca o vedeti pe undeva sa stiti ca sunt de-al vostru. Va salut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Da. stiu ca TDM-ul are doua bujii si ambele sunt alimentate de o singura bobina de inductie. eu am scos fisa de la cea din stanga si am pus o bujie nefolosita ca sa vad daca da scanteie. rezultat = 0 ... fara pic de scanteie. am sa verific si fisa din partea dreapta sa nu aiba pe ea scurgeri asa cum mi-ai spus. dar si asa daca era nu trebuia sa porneasaca mai greu sau intr-un piston? Salut, de o luna sunt posesor de 3VD 95', azi am ridicat numarul final...unul chiar cu mesaj as putea spune BV-13-"SGP" Pun si cateva poze in caz ca o vedeti pe undeva sa stiti ca sunt de-al vostru. Va salut ! felicitari! arata intretinuta si... imi place saua ! pretul de achizitie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Salut, de o luna sunt posesor de 3VD 95', azi am ridicat numarul final...unul chiar cu mesaj as putea spune BV-13-"SGP" Pun si cateva poze in caz ca o vedeti pe undeva sa stiti ca sunt de-al vostru. Va salut ! Faina mobra! S-o plimbi cu placere si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_BV Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Multumesc frumos, ca pret am ajuns undeva la 1800 euro dar are cauciuc nou metzler tourance, saua retapitata, garnitura motor si termostat schimbat si am luat niste tobe de R1 care vreau sa le pun. O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 (editat) - saua e chiar faina ...bafta. Editat August 25, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Salutare tuturor ! dupa o lunga perioada de absenta pe forum revin ... evident cu o intrebare, dar nu inainte de a va pezenta problema. Dupa o perioada de 3 saptamani in care nu am mai ajuns la TDM-ul meu si pentru ca aveam chef de o plimbare am incercat sa pornesc motorul. Evident pentru ca bateria este mai mult decat moarta nu am reusit sa il pornesc decat curentat de la o skoda fabia. am lasat motorul sa se incalzeasca pana a pornit ventilatorul ies in strada fac 200m si se opreste, reusesc sa il pornesc iar impins dar nu reusesc sa schimb treapta 3 si se opreste iar ... ma intorc la masina si incerc sa ii dau iar curent dar ... nimic! Dupa o serie de incercari nereusite de pornire tot prin curentare scot fisa pun o buje nou nouta si vad ca nu da scanteie. Hopaaa! e groasa! verific sigurantele si gasesc siguranta de 30 arsa aia de corespunde pentru plusul de la baterie! de aici este buba imi spun ... schimb siguranta si ... NIMIC! Tot nu am scanteie! . Am verificat cu un bec si curent intra pe firele care alimenteaza bobina de inductie dar scanteie nu da ! Unde este problema? A crapat oare bobina de inductie? sau poate am reusit sa "prajesc" ceva mai important! Evident recunosc ca orice cheltuiala ce urmeaza datorita acestei probleme se cheama "TAXA PE PROSTIE!". Poatea careva care are 3VD imi poate da codul de pe bobina ca dupa ce am luat eu de pe bobina de pe TDM-ul meu nu prea gasesc nimica. {"3VD-00-J0282" , "129700-2820 12V" Denso Japan}.Stie cineva cum se poate verifica o bobina daca este OK? Am un prieten care are un Super Tenere si vreau sa incerc sa pornesc TDM-ul cu bobina lui. Astept orice parere sau raspuns aici sau PM. Multumesc tuturor! Cum pot afla daca problema este de la bobina si nu de la CDI ? Cum verific eu daca CDI-ul este OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Cum verific eu daca CDI-ul este OK? Pui altul Gasesti un binevoitor si in juma' de ora ai aflat diagnosticul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Singurul dezavantaj care ma deranjeaza cu adevarat este consumul usor marit, dar pe de alta parte fun-factorul a crescut semnificativ ... nu glumesc cand zic asta dar din motocicleta pe care o simteam "plicticoasa" deja dupa 2 ani si ceva de mers pe ea indiferent de vreme parca merg pe ceva nou care imi aduce iar ranjetu' ala in casca, you know ... Nu vibreaza putintel mai tare cu pinionul asta? cand il urci in ture de jos, nu trepideaza oleaca mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salutare lume! Proaspat intors din tura moto ro-hu-slo-cro-bosn-cro-hu-ro. aproape 4000km cu tdm, 12 plinuri aprox., 17 nopti, o cazatura de pe loc, o casca topita. aventura vietii. am un jurnal pe care il voi transpune pe formati digital zilele astea. 2 pers - 1500 euro bun venit noilor posesori de tdm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salutare lume! Proaspat intors din tura moto ro-hu-slo-cro-bosn-cro-hu-ro. aproape 4000km cu tdm, 12 plinuri aprox., 17 nopti, o cazatura de pe loc, o casca topita. aventura vietii. am un jurnal pe care il voi transpune pe formati digital zilele astea. 2 pers - 1500 euro bun venit noilor posesori de tdm! Cred ca a fost o plimbare pe cinste...felicitari. Dar nu inteleg...cum naiba se poate topi o casca??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 bravo andrei. ma bucur ca esti intreg (sunteti). cum te cunosteam, nu ai facut rabat la calitate si ai reusit sa cheltui de 2x mai mult decat eu pe acelasi drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salutare lume! Proaspat intors din tura moto ro-hu-slo-cro-bosn-cro-hu-ro. aproape 4000km cu tdm, 12 plinuri aprox., 17 nopti, o cazatura de pe loc, o casca topita. aventura vietii. am un jurnal pe care il voi transpune pe formati digital zilele astea. 2 pers - 1500 euro bun venit noilor posesori de tdm! Bravo pentru plimbare, Andrei! Asteptam detalii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Salutare. Am fost si noi intr-o plimbare prin Romania, 2200km cu benzina de 500 ron ( Cluj, Moldova Noua, Pitesti, Vama Veche, Buzau - prin Braila cu bacul - Padis, Cluj ). Oai ce as mai pleca putin, macar inca 2000 Inainte sa plec am comandat un cauciuc de pe net, Dunlop ArrowMax 110/80/18, nu mi-a ajuns in timp util si a trebuit sa iau unul din magazin, care biensur ca a fost si mult mai scump, adica dublu. Deci, am de vanzare un Dunlop ArrowMax 110/80/18. Pretul este de 200 ron + 20 ron transport cu Cargus. Pentru cei interesati mail la: keyplayer4u@gmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (Bine ai sosit Andrei. Asteptam pozele si relatarea) Am si eu o rugaminte la cineva cu TDM900 (non-ABS) si anume sa puna o poza cu partea inferioara a seii (partea de plastic, care vine in jos). Inteleg ca este posibil sa difere fata de cele ptr modelele cu ABS si as vrea sa stiu cat de mari sunt diferentele si daca se poate rezolva chestia asta. Multzam anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 (editat) dupa 4 luni de nepornire am dat o coasa si la capra mea ... surpriza (sau nu) nu porneste neam ... i-am schimbat bujiile (desi cele "vechi" erau noi cu mai putin de 2000 km insa aproape un an de sta pe motor) ... nici o schimbare ... de scinteit scinteieste, de benzinit pare sa benzineasca ... maine o sa-i dau rezervorul jos insa sincer nu stiu ce as putea sa-i fac in coditiile date, in afara de a-i arunca priviri suparate ... ce ar putea sa aiba ? PS voiam sa postez pe forumul dedicat dar ce sa vezi, cica "forum temporar inchis" ... Nicule, te-ai dat prins ? Editat Septembrie 1, 2011 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 benzina cum e? veche? la Lewique a stat 3 luni si a pornit super greu. Si dupa ce a pornit a mers ca draku pana nu a schimbat benzina. Si el a schimbat bujiile ...in rest ...nu prea ai ce sa ai faci. scanteie sa fie si benzina ce sa explodeze. Daca ai carburatoarele dereglate si porneste mai greu atunci va fi supergreu de pornit. recomand 3-4 litrii de benzina proaspata si dai sa mearga. ps: am montat tobele de la Vick in locul celor stock. Schimbare in bine ...dar nu sunt multumit 100%. Toba centrala isi face datoria cu brio. Totusi nu prea a-si da-o jos ca ...nu degeaba a fost montata acolo PS2: Andrei: baga aici macar o poza sa iti admiram cutiile )))))) Sa mi le dai mie cand le vinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 benzina cum e? veche? la Lewique a stat 3 luni si a pornit super greu. Si dupa ce a pornit a mers ca draku pana nu a schimbat benzina. Si el a schimbat bujiile ...in rest ...nu prea ai ce sa ai faci. scanteie sa fie si benzina ce sa explodeze. Daca ai carburatoarele dereglate si porneste mai greu atunci va fi supergreu de pornit. recomand 3-4 litrii de benzina proaspata si dai sa mearga. ps: am montat tobele de la Vick in locul celor stock. Schimbare in bine ...dar nu sunt multumit 100%. Toba centrala isi face datoria cu brio. Totusi nu prea a-si da-o jos ca ...nu degeaba a fost montata acolo PS2: Andrei: baga aici macar o poza sa iti admiram cutiile )))))) Sa mi le dai mie cand le vinzi urmeaza imediat link de pe faceboo. povestea sptamana viitoare urmeaza imediat link de pe faceboo. povestea sptamana viitoare http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150784045560523.734684.707450522 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 am pus cam 5l de benzina si a pornit ... banuiesc ca era lipsa de benzina, desi mi se umezeau bujiile .. ciudat .. oricum, acum porneste ... am montat si cricul central, cu ceva opintiri dar am reusit ... acum am cric central ... insa am nevoie inca de cineva s-o ridic pe cric ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 am rezolvat cu rezervorul, am gasit problema dece nu ramanea rezerva in rezervor Teava de pe furtunul on care trebuie sa fie ridicata in rezervor era scoasa, drept urmare ambele pozitii: ON si RES aveai aceiasi functie. acum am pus o teava de 15 cm , nustiu cat are cea originala. Macar ramane ceva benzina daca merg pe on si imi ajunge pana la urmatorul peco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 am rezolvat cu rezervorul, am gasit problema dece nu ramanea rezerva in rezervor Teava de pe furtunul on care trebuie sa fie ridicata in rezervor era scoasa, drept urmare ambele pozitii: ON si RES aveai aceiasi functie. acum am pus o teava de 15 cm , nustiu cat are cea originala. Macar ramane ceva benzina daca merg pe on si imi ajunge pana la urmatorul peco. salut baieti,mai e loc pentru inca un tdm-ist?ma numesc Mariansi sunt posesor de o yamaha tdm 4tx '97.am cumparat-o in urma cu un an si jumatate de la bardak motors ,in tot acest timp nu am avut probleme cu ea dar ,de o luna am un zornait la motor(60000km) dak ma puteti ajuta cu un sfat ,o parere.multumesc salut baieti,mai e loc pentru inca un tdm-ist?ma numesc Mariansi sunt posesor de o yamaha tdm 4tx '97.am cumparat-o in urma cu un an si jumatate de la bardak motors ,in tot acest timp nu am avut probleme cu ea dar ,de o luna am un zornait la motor(60000km) dak ma puteti ajuta cu un sfat ,o parere.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 salut baieti,mai e loc pentru inca un tdm-ist?ma numesc Mariansi sunt posesor de o yamaha tdm 4tx '97.am cumparat-o in urma cu un an si jumatate de la bardak motors ,in tot acest timp nu am avut probleme cu ea dar ,de o luna am un zornait la motor(60000km) dak ma puteti ajuta cu un sfat ,o parere.multumesc Salut. Am avut si eu zornait la motor, si s-a rezolvat prin inlocuirea intinzatorului de lant de distributie. Eu am fost norocos...a fost de ajuns intinzatorul, lantul de distributie era ok. Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Salut. Am avut si eu zornait la motor, si s-a rezolvat prin inlocuirea intinzatorului de lant de distributie. Eu am fost norocos...a fost de ajuns intinzatorul, lantul de distributie era ok. Multa bafta. multumesc frumos 'Jerlo,la asta ma gandeam si eu ,intinzator sau lant.cat a fost intinzatorul si de unde l-ai cumparat? multumesc frumos 'Jerlo,la asta ma gandeam si eu ,intinzator sau lant.cat a fost intinzatorul si de unde l-ai cumparat? exact aceiasi problema o am si eu...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.