Cavaleru Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Corect, Cava! Lasi mobra pe pozitia de stationare, care este cu un pas dupa pozitia de oprire normala. Dupa ce te dai jos de pe mobra, uita-te la stopuri sau la fauri si, daca-s aprinse, bagi cheia in contact si mai invarti in sens orar inca o pozitie si totul va fi perfect. Sau te uiti pe butuc, la mine este semnalizata pozitia Lock si dupa ea un P cu dungi gen raze de lumina iesind din el. Editat Iunie 7, 2016 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Intradevar, mai are o pozitie in plus, semnalizata pe butuc... Nu o vedeam din cauza ca inca nu am deslipit folia aceea transparenta de pe butuc, si are ceva bule de aer in zona respectiva. Multumesc pentru lamurire, have a cold one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 (editat) Are cineva idee daca va încape pe 3vd 4.00 pe 18 pe fata? La ochi pare a freca in aripa. Este 'cramponata' guma. Editat Iunie 10, 2016 de jerry_mcrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Salut 4.00/18 este echivalentul lui 110/80/18 eu asa am avut Haidenau K60 tube type Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 la ochi pare cam stransa situatia... incerc... nu este cinestie ce efort... ms de incurajare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila Stier Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Salutare, Sunt membru nou, proprietar al unui TDM 4TX din 2001 de vara trecuta. Va cer sfatul in legatura cu o problema pe care am descoperit-e recent: consumul de ulei. Ultima data cand am verificat nivelul uleiului (a fost chiar si prima data de la achizitie) a fost acum o luna, cu motorul cald, lasat in relanti vreo 10 minute, apoi oprit, lasat vreo 3 minute ca uleiul sa se aseze, cu motorul in pozitie verticala, uleiul era cu putin peste mijloc, asta dupa ce in sezonul trecut am facut vreo 2500 km cu el. M-am gandit ca e in regula, oricum in iulie tre sa fac schimbul de ulei (gandindu-ma ca n-am facut multi kilometri, va fi destul daca fac schimbul in iulie, dupa un an de la achizitie). De atunci, am mai facut vreo 600 de km, si ieri am verificat uleiul din nou, si, mare surpriza, ulei nu se vede prin gemuletul magic... Din pacate, nu stiu la data achizitiei ce tip de ulei mi-au pus cei de la Motomus, dar, urmand sa fac oricum schimbul de ulei, si citind posturile de pe acest forum, ma tind spre Motul 15w50, ulei mai gros, recomandat de mai multi, dar nu stiu care sa fie: 5100 sau 7100? ce experiente aveti? care mi-l recomandati? Pana fac schimbul de ulei, cu ce tip de ulei as putea sa fac completarea, sa ajung cu el pana la mecanic fara probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Poti baga linistit si 5100 in TDM. De completat cu orice tip, chiar si de auto, nu pateste nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 (editat) Nu mai baga 5100 motul!!! 300v sau Full power katana de la Ipone. In schimb cu acel gemulet am auzit si eu de el, chipurile ascunde uleiul. Tin sa cred ca il arunca in mare parte in rampa si pana se scurge dureaza ceva timp. Probabil asta este problema lor de se tot "ovalizeaza" arborele cotit si uzeaza repede cuzinetii. Am si eu un 3vd care m-a lasat pe drumuri pt ca vrut sa "bea" toata apa din radiator (defapt am gasit-o in motor). Norocul a fost de partea mea ca am sesizat la timp.... Editat Iunie 11, 2016 de motan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Motan vii si cu o explicatie pt sfatul tau contra 5100? 300v este overkill, 7100 este excelent ca alegere Eu am folosit fara probleme uleiul asta si nu am avut niciodata probleme cu 3vdul, ulterior am trecut la valvoline pentru ca am schimbat sursa de ulei. Cateva pagini mai devreme explica destul de clar Ottoman cum se verifica nivelul la 4tx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 5100 este un ulei slab calitativ si asta ti.o confirma fisa tehnica. Eu am pus asa ceva in aprilia pegaso si mi.a intins 2 lanturi de distributie fara sa.mi dau seama de motiv(d.p.d.v. mecanic nu avea de ce sa.l intinda), intinzator bun, patine bune. Fiecare isi pune ce vrea si cum vrea, asta este strict parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila Stier Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Mersi pt. raspuns. Am comandat 7100 15w50 de la Motul. Revin cu experiente dupa schimbul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 In schimb cu acel gemulet am auzit si eu de el, chipurile ascunde uleiul. Tin sa cred ca il arunca in mare parte in rampa si pana se scurge dureaza ceva timp. Motorul de TDM e cu carter uscat, uleiul nu se scurge din rampa in baie, chiar din contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Salut, are cineva din dezmembrare tobe de 3vd? fara galerie. Pentru un amic fara cont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Salutare, Acu o saptamana ceva idiot oligofren a decis sa vireze brusc in fata mea ( a virat stanga pe o straduta, venind din inversul sensului pe care circulam eu) cu conserva. Rezultatul ? Poc! Buff! Zdrang! Bang! si alte interjectii ) Eu nu am patit nimic, motoreta este foarte usor sifonata ( de obicei pe strada respectiva circul incet fie ca sunt pe 2 sau 4 roti, din cauza stradutelor adiacente de pe care ies tampiti cu toata masina sa se asigure... ). Nu am acceptat amiabila, am ales in schimb sa scot retardatul de pe sosele o perioada de timp, asa ca individul a primit o amenda grasa + suspendarea permisului pe 60 zile cu examen obligatoriu, daca nu il ia sau nu se prezinta se prelungeste la 90 de zile Buuun, din fericire individul are RCA la Asirom, care la prima vedre par ok. Am primit inlocuire la toate piesele zgariate, mai putin la aripa si carena dreapta care sunt usor zgariate (am primit revopsire) Pentru finalizarea dosarului de dauna, trebuie sa duc un deviz de reparatie, iar aici am nevoie de un sfat din partea voastra, mai exact, dintre reprezentantele yamaha bucuresti, cam care e cea mai scumpa ? ))) Probabil voi primi critici de genul `esti magar vrei sa iei multi bani` ... bai, da, vreau sa iau multi bani, motoreta era ca noua, iar devizul ce-l voi preda la RCA va fi negociat la sange de catre agentii lor, asa ca vreau sa ies cat mai bine, sa-mi pot repara motorcoceta. Multumesc pentru orice sfat primit fie aici fie in privat. Mentionez ca e primul accident din viata mea si sunt total afon in ceea ce priveste procedurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 daca ai toba julita/indoita ai acolo o paguba de cel putin 1000$ ) la mine asa era, toba originala 1200$ (pe 3vd) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Poi am primit inlocuire la urmatoarele repere : toba dreapta, oglinda dreapta, semnalizare dreapta, capat ghidon dreapta, maneta frana dreapta,topcase, plasticul acela ce se prinde pe carena laterala, in stanga farului si carena centrala, cea care adaposteste farul. De vopsit : carena laterala si aripa fata. In plus, de facut geometrie !? Si verificat planeitatea discului de frana. In care reprezentanta ai fost cu 3vd-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Indrie Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Salut baieti. Sunt nou pe aici si Scuza-ti-ma ca intreb pe aici dar nu am gasit nicaieri pe forum sa deschid o discutie. Sunt posesorul unei Yamaha FZ 750 si din pacate am ramas fara maneta de frana fata vreau sa imi cumpar cat mai repede un set complect dar vreau sa iau ceva model mai nou. Stie careva dintre voi cu ce manete de la ce alte marci sau modele de motoare sunt compatibile cu FZ-u meu? Va multumesc anticipat si drumuri bune fara evenimente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 are cineva un amortizor spate sh cu sau fara arc din dezmembrare? la un pret de sh... 3vd. '94. am facut buba si am rupt tija... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Am una bucata 3vd spre dezmembrat. Detalii la telefon 0741.182.474 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Salutare, am si eu doua intrebari pentru cei care au sau au avut TDM850 99-01: 1. Avand in vedere ca se stie despre consumul de ulei la tdm cum vi se pare cca 200g la 5-600 km? Normal, mult, putin etc 2. Mai nou nu mai sta la relanti la cald, in final se opreste motorul. Parca si porneste mai greu la cald. Am observat ca daca ii trag putin socul o vreme se stabilizeaza dupa care iar nu mai sta la relanti. La rece pare ok totul. A avut cineva simptomele astea, vreo idee de la ce ar fi? Ar prinde bine si o recomandare de mecanic/service din Bucuresti care sa cunoasca modelul... Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Vin si eu cu o intrebar. Daca are cineva idee de cum vin contra balansoarele la punct? Ma intereseaza cel din fata vibrochenului unde are semnele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Din pacate nu am un raspuns, desi mi se pare un consum cam mare. Totusi, am o intrebare: daca iti consuma 400ml/1000km, mai faci schimb de ulei? Sau doar completezi pe parcurs? 1. Avand in vedere ca se stie despre consumul de ulei la tdm cum vi se pare cca 200g la 5-600 km? Normal, mult, putin etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Salutare, am si eu doua intrebari pentru cei care au sau au avut TDM850 99-01: 1. Avand in vedere ca se stie despre consumul de ulei la tdm cum vi se pare cca 200g la 5-600 km? Normal, mult, putin etc 2. Mai nou nu mai sta la relanti la cald, in final se opreste motorul. Parca si porneste mai greu la cald. Am observat ca daca ii trag putin socul o vreme se stabilizeaza dupa care iar nu mai sta la relanti. La rece pare ok totul. A avut cineva simptomele astea, vreo idee de la ce ar fi? Ar prinde bine si o recomandare de mecanic/service din Bucuresti care sa cunoasca modelul... Multumesc anticipat 1. Consum mare. Vezi sa nu ai pierderi pe undeva (baia de ulei, zona electromotorului, zona pinionului mic, etc). 2. Turatia de ralanti e cea normala? Sigur nu a ramas socul un pic deschis? Pornirea mai dificila la cald ar putea fi legata de pompa de benzina sau de compresie. E bine sa masori si valoarea bateriei (+ incarcarea). Patrick e-n Portugalia, din pacate...Daca nu gasesti pe nimeni, poti merge, cu mare incredere, la George TNG (dezavantajul e ca locatia e langa Bucuresti si ca de George nu dai foarte usor). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 Salut, Vinde careva ceva evacuare sport ptr TDM 900 ? Ma intereseaza in principiu MIVV GP titanium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 (editat) Patrick e-n Portugalia, din pacate... S-a mutat de tot pana la urma? Bravo lui... living the dream! PS: cam slabuta activitatea pe forumul dedicat... Editat Iulie 23, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.