Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vlade, ne bucuram ca ai revenit la TDM :)

 

Vlad...eu? :laugh:

 

 

Azi am petrecut vreo 8 ore cu negresa mea. I-am schimbat filtrul de aer si bateria si am curatat-o cu toata placerea. Mi-am dat seama si de ce am putut negocia asa bine la pret: a fost ultra jegoasa. Stratul de praf arata ca la o motocicleta care a stat in garaj vreun an, dar asta a fost cea mai mica problema. In zona lantului si imprejurimi e stropit serios cu spray de lant si merge doar cu spray de curatat lantul (teflonul din spray s-a lipit bine de tot si sprayul degresant e prea slab). Dupa cum arata fostul proprietar nu s-a sinchisit sa si curete lantul si doar la "uns" (daca dai cu spray peste mizerie e aproape degeaba).

 

Schimbatul filtrului de aer a mers foarte rapid si cu un drum am curatat putin in zona de sub rezervor (era acelasi praf gros). Am curatat si radiatorul care era plin de insecte (asta ca tot se povestea mai devreme de cum se incalzeste motorul). La baterie ce am pierdut mai mult timp cu surubul de la borna plus care s-a blocat si incepea sa-i cedeze capul. Dupa niste spray deblocant si-a dat drumul.

 

Daca vreti sa redati luciul galeriei de esapament si tobelor va recomandand pasta de polishat metale de la Autosol. La 14 lei face o treaba foarte foarte buna (o sa pun maine poze cu rezultatul mini detaillingului). :D

Pana atunci, aveti idee care e metoda cea mai simpla de a schimba bujiile? Cand lucram la filtrul de aer am observat ca sunt destul de in fata, deci as fi tentat sa zic ca demontand radiatorul ar fi mai usor.

 

Si trebuie sa gasesc o varianta sa acopar zonele in care s-a zgariat furca. Din pacate a fost lipit ITPul austriac pe ambele parti ale furcii. Pe stanga, fostul proprietar cred ca a dat jos stickerul cu cutterul fiindca e zgariata toata vopseaua. Pe dreapta m-am chinuit o jumatate de ora sa-l dau doar cu unghile, dar tot am reusit sa zgariu putin acolo unde a trebuit sa ma ajut de cutter. Ma dispera sa se vad zgarieturile respective, deci orice sfat e bine venit.

 

Si niste poze din prima ora de lucru:

post-17935-0-21059700-1489868158_thumb.jpgpost-17935-0-98619500-1489868162_thumb.jpgpost-17935-0-08650100-1489868167_thumb.jpgpost-17935-0-69979200-1489868172_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Ca tot suntem la " dezmembrari ", dca stiti pe cineva/undeva care dezmembreaza TDM 900 ... am nevoie de carena frontala, cea care imbraca farul. Mi-a daramat-o vantul iarna asta si mi-a facut-o tandari.

Am scris pe la toti cei care dezmembreaza moto prin tara, fara succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat si pe ebay, fara succes, din pacate. Am gasit ceva, dar si aia cu vreo 2 prinderi rupte. Normal, pe ebay trebuie sa stai zi de zi; posibil ca a doua zi.dupa ce nu ai gasit ce cauti, sa apara.

Eu am zis sa va intreb si pe voi poate stiti vreuna care se dezmembreaza.

Noua, da...este 10% din pretul motoretei :))

Editat de Geo G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am mai petrecut 12 ore in garaj "bibilind", dar sunt multumit de rezultat. M-am chinuit ceva sa montez Scottoilerul, chiar daca am mai facut-o si imi amintesc ca a fost mai simplu. Defapt operatiunea premergatoare montarii a fost mai grea si anume vreo 3 ore de curatat lantul si roata spate (horror cat de greu merge teflonul intarit). Am reusit sa schimb si uleiul, sa montez un parbriz mai mare de la Givi si sa termin detailingul, Acuma parca e alta motocicleta :D

 

post-17935-0-40768900-1489959932_thumb.jpgpost-17935-0-47810600-1489959937_thumb.jpgpost-17935-0-91610600-1489959943_thumb.jpgpost-17935-0-54064200-1489959948_thumb.jpg

post-17935-0-73796600-1489959952_thumb.jpgpost-17935-0-00688800-1489959957_thumb.jpgpost-17935-0-56614200-1489959960_thumb.jpgpost-17935-0-41627900-1489959964_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la intoarcere si pe la mine :) Si apoi Brasov si Cluj :)

Dupa ce o fac frumoasa, pun si eu poze :)

Editat de radum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai simtul umorului, Vlade :) Pe alta parte, vii la Intalnirea TDM din Maramures desfasurata intre 29 iunie - 2 iulie ? Da sau Nu, fara Nu Stiu, te rog :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai simtul umorului, Vlade :) Pe alta parte, vii la Intalnirea TDM din Maramures desfasurata intre 29 iunie - 2 iulie ? Da sau Nu, fara Nu Stiu, te rog :)

 

Nu, dar daca e vremea ok si nu o sa am alte planuri poate va fac o vizita. Imi place mult drumul Baia Mare - Sighet, tur prin Pasul Gutai si retur pe la Cavnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar asa, ce imi poti spune despre drumul respectiv: Baia Mare - Sighet, tur prin Pasul Gutai si retur pe la Cavnic ? Asfaltul e bun sau nu? Ca am vrea sa il includem intr-una din turele noastre :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E nou pe ambele drumuri. Anul trecut era perfect pe la Cavnic, sa speram ca si acum dupa iarna a ramas la fel. Prin Gutai inca se mai lucra pe coborarea dinspre Sighet, dar partea faina(cu multe curbe era gata). Probabil doar la toamna va fi gata si drumul acesta.

DN18 in schimb e nasol pe portiunea Iacobeni - Moisei. Anul trecut era super bombardat, dar daca imi aduc bine aminte noii constructori au mai peticit putin craterele. Nu il recomand parcurs dupa lasarea intunericului. Si va intra in lucru daca nu a intrat deja. Moisei - Sighet e ca nou, chiar daca sunt deja 2 ani de la finalizare.

DN17C Salva - Moisei e ok, nu exceleaza la capitolul calitate, dar e o varianta buna pentru cei care vin dinspre Brasov sau Targu Mures. Astfel, de la Mures pe DN15 (reabilitat) - Reghin - DN15A (reabilitat) - Bistrita - DN17C (e ok) - Nasaud - Salva - Moisei.

 

Daca va intereseaza calitatea drumurilor din Romania va recomand urmatoarea harta interactiva http://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=7/46/25 si informatii legate de proiectele de infrastructura gasiti pe http://forum.peundemerg.ro .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar asa, ce imi poti spune despre drumul respectiv: Baia Mare - Sighet, tur prin Pasul Gutai si retur pe la Cavnic ? Asfaltul e bun sau nu? Ca am vrea sa il includem intr-una din turele noastre :)

Sa speram ca vor termina lucrarile pana la intrunire si o sa mergem cu siguranta , apropo de ce spunea Vlad daca vremea va fi buna ! , doar echipamentu nepotrivit poate oprii un motociclist nici decum vremea :) , sapoi seara la o Tzuica chiar uiti de toate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut, va adresez o intrebare, vad ca sunt f. multi posesori de TDM pe aici.

Am achizitionat o Yahama TDM 900 din 2003. Toate bune si frumoase, motocicleta merge bine, trage de rupe.

Insa am observat ca, la relanti, are un suierat sau tiuit (care nu te asurzeste, dar se aude).

De cand am citit ca TDM-urile mai vechi de 2004 au probleme cu lantul de la distributie, am inceput sa ma tem ca am si eu aceasta problema. Din cate am citit, lantul da un cloncanit sau bocanit dar la a mea se aude doar un suierat usor care pare sa dispara daca o turezi, revenind apoi la relanti. Cel mai usor se aude in parcarea subterana, unde face un oarecare ecou.

Pornit la rece, suieratul pare sa creasca pe masura ce motorul se incalzeste, la inceput e insesizabil.

Moto are 45.000 si sunt urme ca s-a umblat la distributie dupa garnitura noua + surub nou.

E posibil acel tiuit sa fie de la pompa de benzina (ca la masini)? Sau sa suspectez intinzatorul/lantul de distributie?

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt incepator si habarnist in ale mecanicii. Daar, daca tie ti se aude pe loc, ce treaba are lantul/distributia, ca alea stau:) vezi ca porneste ventilatorul, pe racire, uneori si cu motor proaspat pornit, porneste la inceput si pompa de benzina, cand pui contact, adica sunt sunete normale. Zornait metalic, ala deja sa te puna pe ganduri. Daca ai impresia ca ceva nu i totusi ok, du o la cineva mai priceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, va adresez o intrebare, vad ca sunt f. multi posesori de TDM pe aici.

Am achizitionat o Yahama TDM 900 din 2003. Toate bune si frumoase, motocicleta merge bine, trage de rupe.

Insa am observat ca, la relanti, are un suierat sau tiuit (care nu te asurzeste, dar se aude).

De cand am citit ca TDM-urile mai vechi de 2004 au probleme cu lantul de la distributie, am inceput sa ma tem ca am si eu aceasta problema. Din cate am citit, lantul da un cloncanit sau bocanit dar la a mea se aude doar un suierat usor care pare sa dispara daca o turezi, revenind apoi la relanti. Cel mai usor se aude in parcarea subterana, unde face un oarecare ecou.

Pornit la rece, suieratul pare sa creasca pe masura ce motorul se incalzeste, la inceput e insesizabil.

Moto are 45.000 si sunt urme ca s-a umblat la distributie dupa garnitura noua + surub nou.

E posibil acel tiuit sa fie de la pompa de benzina (ca la masini)? Sau sa suspectez intinzatorul/lantul de distributie?

Ms

Fa o filmare si uploadeaz-o pe youtube.Dupa atasezi link-ul aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...