HondaRider Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Mersi de precizare. As mai vrea sa intreb cum se verifica nivelul uleiului corect? .. si nivelul apei la fel? Nu imi dau seama cum sa ajung la vasul de expansiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Vlade, ne bucuram ca ai revenit la TDM Vlad...eu? Azi am petrecut vreo 8 ore cu negresa mea. I-am schimbat filtrul de aer si bateria si am curatat-o cu toata placerea. Mi-am dat seama si de ce am putut negocia asa bine la pret: a fost ultra jegoasa. Stratul de praf arata ca la o motocicleta care a stat in garaj vreun an, dar asta a fost cea mai mica problema. In zona lantului si imprejurimi e stropit serios cu spray de lant si merge doar cu spray de curatat lantul (teflonul din spray s-a lipit bine de tot si sprayul degresant e prea slab). Dupa cum arata fostul proprietar nu s-a sinchisit sa si curete lantul si doar la "uns" (daca dai cu spray peste mizerie e aproape degeaba). Schimbatul filtrului de aer a mers foarte rapid si cu un drum am curatat putin in zona de sub rezervor (era acelasi praf gros). Am curatat si radiatorul care era plin de insecte (asta ca tot se povestea mai devreme de cum se incalzeste motorul). La baterie ce am pierdut mai mult timp cu surubul de la borna plus care s-a blocat si incepea sa-i cedeze capul. Dupa niste spray deblocant si-a dat drumul. Daca vreti sa redati luciul galeriei de esapament si tobelor va recomandand pasta de polishat metale de la Autosol. La 14 lei face o treaba foarte foarte buna (o sa pun maine poze cu rezultatul mini detaillingului). Pana atunci, aveti idee care e metoda cea mai simpla de a schimba bujiile? Cand lucram la filtrul de aer am observat ca sunt destul de in fata, deci as fi tentat sa zic ca demontand radiatorul ar fi mai usor. Si trebuie sa gasesc o varianta sa acopar zonele in care s-a zgariat furca. Din pacate a fost lipit ITPul austriac pe ambele parti ale furcii. Pe stanga, fostul proprietar cred ca a dat jos stickerul cu cutterul fiindca e zgariata toata vopseaua. Pe dreapta m-am chinuit o jumatate de ora sa-l dau doar cu unghile, dar tot am reusit sa zgariu putin acolo unde a trebuit sa ma ajut de cutter. Ma dispera sa se vad zgarieturile respective, deci orice sfat e bine venit. Si niste poze din prima ora de lucru: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Salutare ! Ca tot suntem la " dezmembrari ", dca stiti pe cineva/undeva care dezmembreaza TDM 900 ... am nevoie de carena frontala, cea care imbraca farul. Mi-a daramat-o vantul iarna asta si mi-a facut-o tandari. Am scris pe la toti cei care dezmembreaza moto prin tara, fara succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Cauta pe ebay, ca sa fie cu succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 http://m.ebay.com/itm/TDM900-2004-bis-2006-Verkleidung-Kanzel-fairing-Oberteil-cowling-TDM-900-Neu-/400700297239?hash=item5d4b995017%3Ag%3ArAIAAMXQNo5Ta7gD&_trkparms=pageci%253A1db85ab6-0ce3-11e7-9ce7-74dbd180cc2d%257Cparentrq%253Ae84512f615a0a357d64b61defffc1035%257Ciid%253A21 De exemplu....oricum..scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 (editat) Am cautat si pe ebay, fara succes, din pacate. Am gasit ceva, dar si aia cu vreo 2 prinderi rupte. Normal, pe ebay trebuie sa stai zi de zi; posibil ca a doua zi.dupa ce nu ai gasit ce cauti, sa apara. Eu am zis sa va intreb si pe voi poate stiti vreuna care se dezmembreaza. Noua, da...este 10% din pretul motoretei ) Editat Martie 19, 2017 de Geo G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Azi am mai petrecut 12 ore in garaj "bibilind", dar sunt multumit de rezultat. M-am chinuit ceva sa montez Scottoilerul, chiar daca am mai facut-o si imi amintesc ca a fost mai simplu. Defapt operatiunea premergatoare montarii a fost mai grea si anume vreo 3 ore de curatat lantul si roata spate (horror cat de greu merge teflonul intarit). Am reusit sa schimb si uleiul, sa montez un parbriz mai mare de la Givi si sa termin detailingul, Acuma parca e alta motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 te-ai chinuit ceva nu gluma, arata bine vii sa o faci si pe a mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 te-ai chinuit ceva nu gluma, arata bine vii sa o faci si pe a mea? pai in drum spre Bucuresti ....se opreste si la mine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 (editat) Si la intoarcere si pe la mine Si apoi Brasov si Cluj Dupa ce o fac frumoasa, pun si eu poze Editat Martie 21, 2017 de radum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Multumesc de aprecieri! Cat despre motocicletele voastre, contra unui pret corect am putea face ceva. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Ma bucur ca ai simtul umorului, Vlade Pe alta parte, vii la Intalnirea TDM din Maramures desfasurata intre 29 iunie - 2 iulie ? Da sau Nu, fara Nu Stiu, te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Neata, Ceva recomandari de service-uri OK prin Constanta? Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Ma bucur ca ai simtul umorului, Vlade Pe alta parte, vii la Intalnirea TDM din Maramures desfasurata intre 29 iunie - 2 iulie ? Da sau Nu, fara Nu Stiu, te rog Nu, dar daca e vremea ok si nu o sa am alte planuri poate va fac o vizita. Imi place mult drumul Baia Mare - Sighet, tur prin Pasul Gutai si retur pe la Cavnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Chiar asa, ce imi poti spune despre drumul respectiv: Baia Mare - Sighet, tur prin Pasul Gutai si retur pe la Cavnic ? Asfaltul e bun sau nu? Ca am vrea sa il includem intr-una din turele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 E nou pe ambele drumuri. Anul trecut era perfect pe la Cavnic, sa speram ca si acum dupa iarna a ramas la fel. Prin Gutai inca se mai lucra pe coborarea dinspre Sighet, dar partea faina(cu multe curbe era gata). Probabil doar la toamna va fi gata si drumul acesta. DN18 in schimb e nasol pe portiunea Iacobeni - Moisei. Anul trecut era super bombardat, dar daca imi aduc bine aminte noii constructori au mai peticit putin craterele. Nu il recomand parcurs dupa lasarea intunericului. Si va intra in lucru daca nu a intrat deja. Moisei - Sighet e ca nou, chiar daca sunt deja 2 ani de la finalizare. DN17C Salva - Moisei e ok, nu exceleaza la capitolul calitate, dar e o varianta buna pentru cei care vin dinspre Brasov sau Targu Mures. Astfel, de la Mures pe DN15 (reabilitat) - Reghin - DN15A (reabilitat) - Bistrita - DN17C (e ok) - Nasaud - Salva - Moisei. Daca va intereseaza calitatea drumurilor din Romania va recomand urmatoarea harta interactiva http://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=7/46/25 si informatii legate de proiectele de infrastructura gasiti pe http://forum.peundemerg.ro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Nimeni la marsul black helmets ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Eu nu. Eu nu in general, in bucuresti, traficul nu imi place de nici o culoare. Si atunci, nici nu vreau sa marsaluiesc:)) vad ca esti din s3, si eu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Chiar asa, ce imi poti spune despre drumul respectiv: Baia Mare - Sighet, tur prin Pasul Gutai si retur pe la Cavnic ? Asfaltul e bun sau nu? Ca am vrea sa il includem intr-una din turele noastre Sa speram ca vor termina lucrarile pana la intrunire si o sa mergem cu siguranta , apropo de ce spunea Vlad daca vremea va fi buna ! , doar echipamentu nepotrivit poate oprii un motociclist nici decum vremea , sapoi seara la o Tzuica chiar uiti de toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 Eu abia astept sa imi revad prietenii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreilog Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salut, va adresez o intrebare, vad ca sunt f. multi posesori de TDM pe aici. Am achizitionat o Yahama TDM 900 din 2003. Toate bune si frumoase, motocicleta merge bine, trage de rupe. Insa am observat ca, la relanti, are un suierat sau tiuit (care nu te asurzeste, dar se aude). De cand am citit ca TDM-urile mai vechi de 2004 au probleme cu lantul de la distributie, am inceput sa ma tem ca am si eu aceasta problema. Din cate am citit, lantul da un cloncanit sau bocanit dar la a mea se aude doar un suierat usor care pare sa dispara daca o turezi, revenind apoi la relanti. Cel mai usor se aude in parcarea subterana, unde face un oarecare ecou. Pornit la rece, suieratul pare sa creasca pe masura ce motorul se incalzeste, la inceput e insesizabil. Moto are 45.000 si sunt urme ca s-a umblat la distributie dupa garnitura noua + surub nou. E posibil acel tiuit sa fie de la pompa de benzina (ca la masini)? Sau sa suspectez intinzatorul/lantul de distributie? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salut. Sunt incepator si habarnist in ale mecanicii. Daar, daca tie ti se aude pe loc, ce treaba are lantul/distributia, ca alea stau:) vezi ca porneste ventilatorul, pe racire, uneori si cu motor proaspat pornit, porneste la inceput si pompa de benzina, cand pui contact, adica sunt sunete normale. Zornait metalic, ala deja sa te puna pe ganduri. Daca ai impresia ca ceva nu i totusi ok, du o la cineva mai priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salut. Sunt incepator si habarnist in ale mecanicii. Daar, daca tie ti se aude pe loc, ce treaba are lantul/distributia, ca alea stau:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Plot twist:poate o tine pe stander, si o baga in viteza. La asta nu ma gandisem initial:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salut, va adresez o intrebare, vad ca sunt f. multi posesori de TDM pe aici. Am achizitionat o Yahama TDM 900 din 2003. Toate bune si frumoase, motocicleta merge bine, trage de rupe. Insa am observat ca, la relanti, are un suierat sau tiuit (care nu te asurzeste, dar se aude). De cand am citit ca TDM-urile mai vechi de 2004 au probleme cu lantul de la distributie, am inceput sa ma tem ca am si eu aceasta problema. Din cate am citit, lantul da un cloncanit sau bocanit dar la a mea se aude doar un suierat usor care pare sa dispara daca o turezi, revenind apoi la relanti. Cel mai usor se aude in parcarea subterana, unde face un oarecare ecou. Pornit la rece, suieratul pare sa creasca pe masura ce motorul se incalzeste, la inceput e insesizabil. Moto are 45.000 si sunt urme ca s-a umblat la distributie dupa garnitura noua + surub nou. E posibil acel tiuit sa fie de la pompa de benzina (ca la masini)? Sau sa suspectez intinzatorul/lantul de distributie? Ms Fa o filmare si uploadeaz-o pe youtube.Dupa atasezi link-ul aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.