andreilog Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 (editat) Salut. Sunt incepator si habarnist in ale mecanicii. Daar, daca tie ti se aude pe loc, ce treaba are lantul/distributia, ca alea stau:) vezi ca porneste ventilatorul, pe racire, uneori si cu motor proaspat pornit, porneste la inceput si pompa de benzina, cand pui contact, adica sunt sunete normale. Zornait metalic, ala deja sa te puna pe ganduri. Daca ai impresia ca ceva nu i totusi ok, du o la cineva mai priceput. Nu ziceam de stat pe loc cu motor oprit. Ziceam de relanti cand distributia asigura miscarea pistoanelor (care nu stau, chiar daca motorul e la relanti). Lantul de distributie se invarte chiar daca motorul e pe loc, la relanti, nu doar cand e in miscare. Nu? Fa o filmare si uploadeaz-o pe youtube.Dupa atasezi link-ul aici. Fac si o filmare diseara desi nu stiu daca o sa se auda tiuitul prea clar. Poate-mi fac eu probleme prea multe si n-o fi de fapt nimic.... Editat Aprilie 25, 2017 de andreilog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 Pai, bine ai venit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Am intrat in club. 900 din 2002 Senchiu verimaci! Intreaba-i pe cei de la reprezentanta legat de intinzatorul de distributie si tps. E nevoie doar de o copie de talon. Asta ca sa stai fara probleme pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Salut colegi. Are cineva crash bar-uri de la Heavy Duties pe TDM 900. Niste pareri m-ar interesa. Protejeaza bine? Cum sunt prinderile? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 sunt bine construite punctul de fixare superior este gandit sa fie flexibil astfel incat sa nu afecteze cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Am intrat in club. 900 din 2002 Senchiu verimaci! Bravo domnule! La cat mai multi kilometri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Am intrat in club. 900 din 2002 Senchiu verimaci! bv domnule, ne-ai tradat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 full sintetic; Yamalube pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 F bine domnule, sa ai parte de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Mersi George si pt urare si pt ajutor. @GBV: Bel Ray Exc. Dupa buget coane Fanica. Acuma, ce sa zic... cu ceva pagini in urma Ottoman zicea ca full sintetic e moft la TDM. Altcineva zicea ca de la full patineaza ambreiajul. Nu stiu. Oricum, astept sa imi vina oringurile de la capacul filtrului de ulei ca sa trec la treaba. I-am schimbat azi fitrul de aer desi cred ca mergea suflat celalalt. Am vrut sa schimb si bujiile, dar nu se potriveste cheia de-o am eu. E ok si ala doar ca ar fi bine sa nu mergi cat zice manualul:10000km.Schimba-l in jur de 7-8000 km » Post actualizat in 24 Jun 2017 17:29 Legat de patinat,alea sunt doar mituri. A mea a facut in jur de 24000km timp in care a vazut destul de des mers pe oras si chiar viteze de 200+ mers constant pe autostrada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 2, 2017 Share Postat Iulie 2, 2017 Lantul are zale blocate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 (editat) ceasul nu ramane in urma din cauza bateriei. ala consuma infim, daca raportam la cat suge electromotorul la o pornire te-ai obisnuit cu balbaitul TDMului? si la mine are o plaja de turatie pe care nu ii place sa o mentii undeva intre 2500 si 2800rpm sau cand decelerezi si te incerci sa o mentii constanta in pragul asta. Setting the clock • Switch ON the main switch and wait for the end of the auto-test.• Push both SELECT and RESET button for more than two seconds.• The hours display start blinking.• Increment the hour display by pushing the RESET button.• Push the SELECT button to select minute setting.• Increment the minute display by pushing the RESET button.• Push the SELECT button to record changes and start the clock. Editat Iulie 8, 2017 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Ai decuplat firul maro din calculator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Ai decuplat firul maro din calculator? la mine da e facuta modificarea asta la Latomeru i-am recomandat sa o faca dar nu stiu daca a facut sau nu asta. (insista pe sincronizare, aspect de care eu nu eram atat de convins ca e necesar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Daca nu oscileaza turometrul la relanti si se tureaza normal fara sa dea zmucituri,e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Iti faci prea multe griji:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Turometrul zic ca nu oscileaza si se tureaza fara smucituri. Se mai balbaia pana i-am mai ridicat un pic acul la relanti, cred ca e pe la 1400. Am insistat cu sincronizarea pe baza de paranoia, deja ma uitam cat costa un injector )) Mersi fain pt sprijin si pt pontul cu reglat ceasul. Cablul nu l-am scos, am inteles ca a fost chemata pt tps. La service mi s-a zis ca balbaiala are legatura cu transmisia si repet, dupa intinderea lantului a fost mult mai ok. Se mai simte foarte putin si sper ca dupa schimbare kit sa dispara. cablul ala nu are nici o legatura cu senzorul TPS, fa-ti timp si fa modarea asta ca nu e ceva complicat si sa revii cu feedbackul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Uite aici manevra: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Sa il stapanesti sanatos, Lato! Ai trecut in sfarsit la 'clasa mare'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 15, 2017 Share Postat Iulie 15, 2017 cablul ala nu are nici o legatura cu senzorul TPS, fa-ti timp si fa modarea asta ca nu e ceva complicat si sa revii cu feedbackul Am facut treaba asta la ambele TDMuri si intradevar se simte o diferenta. Insa cu toata decuparea clapetei respective, cu bujii noi si cu injectia proaspat sincronizata, nu o sa poti obtine niciodata de la motorul acesta un mers foarte lin si rotund. Asta e caracteristica lui si cine vine de pe un motor echilibrat poate crede ca are ceva probleme. Eu m-am obisnuit cu treaba asta si nu ma deranjeaza in conditiile in care e un motor foarte econimic. In rest, imi mentin parerea, un all-rounder foarte bun... 5000km and counting Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 Am facut treaba asta la ambele TDMuri si intradevar se simte o diferenta. Insa cu toata decuparea clapetei respective, cu bujii noi si cu injectia proaspat sincronizata, nu o sa poti obtine niciodata de la motorul acesta un mers foarte lin si rotund. Asta e caracteristica lui si cine vine de pe un motor echilibrat poate crede ca are ceva probleme. Eu m-am obisnuit cu treaba asta si nu ma deranjeaza in conditiile in care e un motor foarte econimic. In rest, imi mentin parerea, un all-rounder foarte bun... 5000km and counting TDM_transf.JPG Sa inteleg ca ai renuntat la FJR si esti din nou pe TDM ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 Sa inteleg ca ai renuntat la FJR si esti din nou pe TDM ? Da, FJRul l-am vandut toamna trecuta si din primavara am TDMul din poza. Planul e ca la momentul la care vand TDMul actual sa trec din noul la FJR, dar pe varianta din 2013. O sa vedem cand se va intampla si treaba asta (sper ca nu peste prea mult timp). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 motocicleta ideala pentru Vlad, un TDM si un FJR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Iulie 17, 2017 Share Postat Iulie 17, 2017 (editat) Salut baieti. Postez si aici, poate e cineva interesat. Mi-a ramas toba de la TDM-ul de 850 si o am la vanzare. Este o toba LeoVince cu omologare pentru modelele 3vd si 4tx si cu tot cu db-killer si teava de legatura. O sa atasez link-ul de pe OLX. Daca este cineva interesat, as prefera sa fiu contactat telefonic, pentru ca nu prea am timp sa stau pe net. Pretul este 175 de euro pe OLX, iar pentru membrii topicului este destul de usor discutabil, doar sa mentionati asta cand ma sunati 0753286474 https://www.olx.ro/oferta/toba-sport-omologata-leovince-sbk-yamaha-tdm-850-3vd-4tx-ID8WHVZ.html Editat Iulie 17, 2017 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 (editat) motocicleta ideala pentru Vlad, un TDM si un FJR Dada ! m-am intalnit cu el la Dej pentru ceva si era cu FJR de aia lam intrebat. » Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16 De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja. De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri. Poate cineva ma lamureste ! Multumesc ! » Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16 De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja. De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri. Poate cineva ma lamureste ! Multumesc ! Editat Iulie 18, 2017 de matrixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.