Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. din pacate suporturile de bagaje pt TDM sunt scumpe cu draci - vezi aici, "numai" 182 GBP. Solutia mai ieftina (cred) este sa il faca cineva (nu e mare smecherie). Daca e ne intalnim sa vezi cum e la mine si sa iei cotele.

2. bateria cred ca e la fel din ce vad prin carte. dar sa vezi ce surpriza o sa ai cand o sa incerci sa o scoti :crack:

3. pune intre 10W50 si 20W50, in functie de uzura.

4. uzualul, adica scos sitele (taiat capatul, golit toba si umplut cu vata minerala + plasa si sudat capatul la loc).

5. pe spate sunt o multime, de exempul metzeler enduro 3, tourance, michelin macadam, etc. pt fata nu exista gume off. Dar daca chiar vrei noroaie se poate pune o guma de spate, invers (merge, sunt maniaci). Problema este ca nu merita, intrucat TDM-ul e mult prea vaca sa te bagi cu el prin noroaie, iar pe forestiere & shit l-am bagat eu cu fata de strada si merge. Daca intri in zone f alunecoase, e mult prea grea ca sa poti sa o tii (sau eu cel putin nu pot).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de dat bateria jos. o sa va pun poze sa vedeti ce si cum e de facut. nu doresc la nimeni asa ceva :crack:

 

poze cu crashbaru

 

 

 

si acum cum minunata bateri si cat am demontat din motocicleta ca sa ajung la ea. observati va rog rezervorul cum trebuie pus ca sa nu dai jos robinetu de benzina :laugh:

 

si ietema si pe mine apropos

post-21191-1216660951_thumb.jpg

post-21191-1216660981_thumb.jpg

post-21191-1216661142_thumb.jpg

post-21191-1216661150_thumb.jpg

post-21191-1216661254_thumb.jpg

post-21191-1216661326_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stege - din cauza luminii mai puternice a unui xenon, si poate si din cauza ca nu a fost gandit farul ptr asta, cateodata este nevoie sa reglezi farul. incearca sa il ridici mai mult, astfel incat fasciculul acela sa bata mai sus...mai in zare... :unsure:

 

am de vanzare o codita de TDM 3VD culoare verde. cu tot cu manere...100 lei. super oferta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut grupul posesorilor de TDM!

Am o întrebare din partea unui prieten ne-forumist: "Care Âştie de ce mi-au dispărut nr. de kilometri parcurÂşi de pe cadranul digital de la odometru? Precizări: Yamaha TDM 1999, 20.000 km Âşi ceva, ceas digital care înregistrează trip-uri (km parțiali) 1 si 2, dar km parcurÂşi... nema. Cînd bagi cheia în contact Âşi intră curent, cifrele se aprind toate (8888888, ca la cîntarele electronice), dar apoi rămîne doar scris ODO într-un colț Âşi cifrele dispar. Băieții de la noi de la service (BraÂşov) au dat din umeri, n-au mai văzut aÂşa ceva... de desfăcut l-am desfăcut Âşi nu are baterie de ceas inclusă pentru automenținerea memoriei, fire aiurea nu sînt... vitezometrul merge... doar turomentrul mai cade cîteodată la zero, dar dacă opreÂşti din contact Âşi dai din nou, iÂşi revine. În rest, dihania merge Âşi nu m-ar deranja nici lipsa kilometrilor parcurÂşi, dar să Âştiu că nu e ceva aiurea care s-ar putea buli Âşi mai rău...Âşi să coste mai mult decît m-ar costa acu'... "

Am Âşi o poză cu "dihania" prietenului: post-7334-1217236972_thumb.jpg

Mulțam fain anticipat pentru răspunsuri!

Toate bune! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata!

Dupa ultima iesire la un coclau soft cu TDM-ul a inceput sa-mi curga amortizorul spate. Stie careva daca se poate reconditiona - schimbat semering sau ceva de genul asta? Si cam cat ar costa asa o dixtractie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata!

Dupa ultima iesire la un coclau soft cu TDM-ul a inceput sa-mi curga amortizorul spate. Stie careva daca se poate reconditiona - schimbat semering sau ceva de genul asta? Si cam cat ar costa asa o dixtractie?

 

Din pacate se schimba DOAR prin inlocuire.Un prieten foarte bun l-a schimbat prin mai,l-am gasit pe Ebay la 140E cu 14.000km,ca nou este vreo 500 iepuroi(stiu fiindca ne-am interesat).

Ca solutie provizorie ti-l pot oferi(gratuit,evident) pe cel vechi ca il am in beci,parca nu(mai)curge,merge,nu e perfect,dar sezonul asta cred ca-l salvezi.

Am incercat initial sa-l reparam,dar cica nu prea se baga nimeni la reconditionare amortizor spate ca e presiune mare si nu merge cu "improvizatii".

Anunta-ma daca-l vrei,te ajut cu placere.

 

Si ca tot veni vorba de off-road,pun poze cu tura din bucegi de ieri:2 TDM-uri,100km de forestier.Sincer,desi nu ma pricep la enduro,"masinaria" s-a comportat excelent si nu mi-a dat nici macar o data emotii.Se simte totusi ca e cam grea si garda la sol e cam mica pentru un enduro veritabil,dar merge...

 

/index.php?...p;#entry1363731

Editat de Tryharder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

copii , mai voiam sa va intreb ceva . becul meu "roshu" nu percuteaza deloc. adica nu se aprinde cand pun contactu` pana porneste motoru` ... o fi ars ? sau o fi ceva defect pe la instalatie si l`o dezactivat antecedentu` pentru a evita intrebarile :disappointed: ...

 

acu 2 zile m-am trezit cu intrebarea asta, da nu am apucat inca sa investighez ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru a verifica presiunea uleiului se desface un surub care se afla la cilindrul stag sus-lateral. cel putin la 3vd asa este. m-am uitat in manual. scriu ei acolo ca se porneste mobra, se desface surubul, si in cateva secunde trebuie sa curga ulei. daca nu curge intr-un minut, se opreste motorul, si se arunca... :moto: . asa ca, ma gandeam ca in locul surubului se poate monta o sonda de presiune cu manometrul in bord...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu manometru e deja complicat, mai simplu e un simplu senzor de presiune si un beculet pus in bord.

Problema e ca in mod normal senzorul de presiune se pune undeva mai aproape de pompa de tur (presiune maxima), iar la TDM surubul ala e pe traseul cu cea mai mica presiune, cel care unge axele cu came (cred, din pacate am uitat sa verific exact unde duce cand am avut motorul desfacut). Din cauza asta, plus faptul ca manualul nu da nici o valoare pt presiune, s-ar putea sa fie mai complicat de gasit un senzor calibrat corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate se schimba DOAR prin inlocuire.Un prieten foarte bun l-a schimbat prin mai,l-am gasit pe Ebay la 140E cu 14.000km,ca nou este vreo 500 iepuroi(stiu fiindca ne-am interesat).

Ca solutie provizorie ti-l pot oferi(gratuit,evident) pe cel vechi ca il am in beci,parca nu(mai)curge,merge,nu e perfect,dar sezonul asta cred ca-l salvezi.

Am incercat initial sa-l reparam,dar cica nu prea se baga nimeni la reconditionare amortizor spate ca e presiune mare si nu merge cu "improvizatii".

Anunta-ma daca-l vrei,te ajut cu placere.

 

Si ca tot veni vorba de off-road,pun poze cu tura din bucegi de ieri:2 TDM-uri,100km de forestier.Sincer,desi nu ma pricep la enduro,"masinaria" s-a comportat excelent si nu mi-a dat nici macar o data emotii.Se simte totusi ca e cam grea si garda la sol e cam mica pentru un enduro veritabil,dar merge...

 

/index.php?...p;#entry1363731

 

Tare tura pe forestiere! Eu unul am zis ca la coclau doar pe XR mai ma duc, cu troleibuzu voi merge civilizat :moto: .

Am gasit aici

amortizor, si e 436 de euroi cu tot cu TVA + cat o mai fi transportul. Deocamdata nu prea am "timp" sa-l comand, asa ca mai caut. Merci mult de oferta, ti-am trimis pm.

 

In alta ordine de idei, oare cate TDM-uri vor ajunge la intrunirea de la Brasov? Al meu spera sa ajunga :ok: .

Editat de Ratonyx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...In alta ordine de idei, oare cate TDM-uri vor ajunge la intrunirea de la Brasov? Al meu spera sa ajunga :ok: .

Sigur va ajunge Âşi prietenul meu, că doar e braÂşovean.

 

Poate să mă ajute cineva referitor la problema pusă de mine mai sus?

Toate bune! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu manometru e deja complicat, mai simplu e un simplu senzor de presiune si un beculet pus in bord.

exact .................... plus faptul ca manualul nu da nici o valoare pt presiune, s-ar putea sa fie mai complicat de gasit un senzor calibrat corect.

tocmai de aceea nu am zis nimic d senzor. caci nu stiu ce valoare ar trebui sa am acolo ca sa gasesc un senzor capabil...

 

furtun, manometru si...gata...

 

amortizor, si e 436 de euroi cu tot cu TVA + cat o mai fi transportul. Deocamdata nu prea am "timp" sa-l comand, asa ca mai caut. Merci mult de oferta, ti-am trimis pm.

 

cand erau pe ebay, nu avea nimeni nevoie...acum nu sunt, dar ai tu...o sa ma mai uit sa vad poate apare vreunul...

se dadeau la maxim 150 eur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, oare cate TDM-uri vor ajunge la intrunirea de la Brasov? Al meu spera sa ajunga :ok: .

 

 

cand e intrunirea?

oricum nu am luat permisul din prima asa ca mai incerc. maine ma duc sa ma reprogramez sa vedem in cat timp ma baga :|

 

ce ironic am moto si nu am permis :moto:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...