Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gata Fefeleaga mai trebuie sa rezolv cu cauciucul si e brici.

post-8528-0-44380300-1333355924_thumb.jpgpost-8528-0-12650300-1333355937_thumb.jpgpost-8528-0-86567700-1333355948_thumb.jpgpost-8528-0-53680400-1333355963_thumb.jpg

Ai vopsit-o frumos, s-o folosesti sanatos si fara probleme asa cum n-am avut nici eu! Dar mergeau si autocolantele cu yamaha taiate la cutter-ploter din culoare argintie ,sub lac, cum le-a avut pe cele negre.Pe fondul ala albastru ar arata bestial.

Editat de 1Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrea careva un set de heidenauri? 120/80 - 18 62T K60 pe fata si 150/70 B 17 TL 69H K76 pe spate, folosite cam 6000 km si dupa parerea mea asta inseamna cam 30% uzura?

vine smaebu si vreau o preche de pilot road 3

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vopsit-o frumos, s-o folosesti sanatos si fara probleme asa cum n-am avut nici eu! Dar mergeau si autocolantele cu yamaha taiate la cutter-ploter din culoare argintie ,sub lac, cum le-a avut pe cele negre.Pe fondul ala albastru ar arata bestial.

 

Mersi cum imi pica in mana ii pun si autocolante-pana una alta la drum cu ea am scos-o la plimbare in weekend, sunt multumit.

Numai ca deh tot sa nu am eu motoreta perfecta-s-a infipt cricul in pamant si buf..noroc ca a cazut pe iarba

ideea e ca am ramas fara oglinda pe partea stanga-in rest nu a poatit nimic ca s-a sprijinit in cobur.

Deci cine are de dat o oglinda stanga de tdm originala ca-s mort fara ea?

post-8528-0-73826300-1334067207_thumb.jpg

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vine smaebu si vreau o preche de pilot road 3

 

Deci si care este... asculta aici de un "TDM-ist batran", uita de orice altceva si ia-ti niste Angel ST-uri. Mi se par extraordinare, din toate punctele de vedere! ;)

 

Unul dintre motivele pentru care nu am vrut PR3 este pentru ca dual-compound nu mi-a sunat bine si Pirelli-urile mi-au confirmat ca nu am nevoie de asa ceva. Sunt super lipicioase, se uzeaza destul de greu si uniform. Franez pe curbe, fac ce vreau cu ele... Plus ca fata de PR3 par sa fie mai ok pe suprafete neasfaltate.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma chinui sa ma decid intre PR2, PR3 si Angel.

 

Din cate inteleg, diferenta cea mai importanta intre PR2 si 3 conform Michelin e ca 3ul are aderenta mai buna pe asfalt ud. In acelasi timp, PR2 oricum e foarte laudat pt performantele pe ud, deci, pt mine cel putin, PR2ul este de preferat fata de PR3 intrucat nu merg foarte des pe ploaie. In plus, pretul practicat la noi pt PR3 (n-am gasit sub 1300 RON pe set) mi se pare ridicol.

 

Acum, ramane problema alegerii intre PR2 si Angel. Din toate reviewurile comparative citite pana acum reiese ca PR2ul ar fi ceva mai bun dpdv al uzurii (de exemplu, cam 1500 km in plus fata de Angel pe un FJR) si al manevrabilitatii, al sentimentului de incredere in guma, in timp ce Angel ar fi mai bun pe ud. De asemenea, in majoritatea reviewurilor nota de fond era ca ambele sunt cauciucuri bune, dar PR2 e ceva mai bun. Personal, probabil voi fi foarte influentat de pretul la care voi gasi seturile, pornind cu o inclinatie spre PR2.

 

@andreiganea: Daca vrei sa-ti iei de la salon, si eu am cam acelasi plan, deci poate ar fi o idee sa ne vorbim si sa ne luam seturile impreuna (nu neaparat identice), poate obtinem un discount mai mare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, ramane problema alegerii intre PR2 si Angel.

PR2 n-are nici o treaba cu Angel ST... alta generatie de anvelope si stiu cel putin 2 oameni care s-au plans de ele. Marius '95 are sau a avut pe spate la un moment dat. Legat de rezistenta in timp, mie nu mi s-a parut ca Pirelli-urile s-ar duce mai repede decat Conti Road Attack pe care le-am avut; de asemenea s-au uzat mult mai uniform iar profilul, foarte bine gandit (fata de Road Attack cel putin), ii permite sa se comporte ok si cu un grad mediu-ridicat de uzura.

 

Pe de alta parte, va intereseaza mai mult sa scoateti cu 10% mai multi km dintr-o anvelopa, sau sa va puteti baza pe ea si sa va ofere o aderenta cat mai bine. Desigur, aici e fiecare cu preferintele sale.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cine are de dat o oglinda stanga de tdm originala ca-s mort fara ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-isti,

 

Vreau sa vand motorul meu, sunt mai tot timpul plecat in cursa si din pacate nu mai am timp pentru el.

 

Am pus niste poze cu mobra, motorul merge bine necesita doar baterie. Am schimbat ambele pinioane la lant, are priza 12 Volti, becuri Xenoane, carburatoarele sincronizate, pastile supape schimbate 4 bucati, lant distributie schimbat, releu incarcare nou original, cric central (marca Zoly). In pretul motorului se mai da tobele originale, plus un releu de incarcare de rezerva, si un top-case.

 

Modelul e un Yamaha TDM 850, 3VD, din 1991; nu consuma ulei, un consum de benzina redus de 5 litrii per 100 km. la un mers usor maxim 120 km/ h am scos si 4,2.

 

Pret 1750 Euro.

 

 

 

 

Astept oferte!

 

 

Pentru Flavius Corhei, m-ai intrebat de stickere pot sa iti dau un numar de telefon 0723000562 il cheama Adi si e din Timisoara; eu le am de 2 ani pe motor si sunt OK.

 

post-52992-0-72840300-1334308973_thumb.jpg

post-52992-0-71777200-1334309151_thumb.jpg

post-52992-0-13924800-1334309196_thumb.jpg

post-52992-0-23432700-1334309268_thumb.jpg

post-52992-0-42802100-1334309318_thumb.jpg

post-52992-0-39914900-1334309364_thumb.jpg

post-52992-0-24594600-1334309407_thumb.jpg

post-52992-0-31841300-1334309483_thumb.jpg

post-52992-0-72232800-1334309526_thumb.jpg

post-52992-0-88340500-1334309612_thumb.jpg

post-52992-0-04139000-1334309656_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca ati avut un Paste Fericit! :D

Ca de obicei eu sunt cu intrebarile:

 

Cand mai am 1.5 - 2L de benzina pana la rezerva, incepe sa se comporte ca si cum nu ar avea benzina destula (la turatie constanta te zgataie), da rateuri din cand in cand la accelerari bruste, dar daca mergi in forta nu are nici cea mai mica problema. In momentul in care am trecut pe rezerva sau fac plinul toate simptomele astea dispar.

Voodoo?

 

Aveti idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam ca nu trebuie sa faca astfel de figuri la cantitate asa de mare peste rezerva. Florin, fratele meu, nu mi s-a plans de astfel de probleme, cu toate ca a trecut pe rezerva exact cand dadea motorul sa se opreasca. Eu am mai facut in conditiile astea vreo 60 de km pana am trecut pe rezerva.

Data viitoare voi comuta din timp.

Multumesc!

 

P.S. Am ajuns si eu la un consum normal pentru un motor de 850cc. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cat costa segmentarea la motor?

Si daca tot se deschide motorul, ce altceva mai trebuie schimbat sau reglat?

 

Jocul la supape, stiu. Eventual lantul de distributie si intinzatorul de lant.

 

Dar daca ne limitam doar la segmenti, cam la ce pret se ridica, inclusiv manopera?

 

Mersi.

 

semeringurile la supape :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat un metzzler turance second hand, din 2008.. E uzat 40% si sincer nici nu stiu la ce sa ma astept din partea lui. :scratch: aveam un Bridgestone lipie.., mai rau nu cred ca o fi! Acum imi pare rau ca nu am luat unul nou.., nu stiam ca voi pastra motoreta si sezonul asta. :baldy: Sunt oarecum sacait de svacul pe care il are la ture foarte joase, pteau face orezarii aia si ei un cuplu mai elastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Metzeler Tourance pe spate (cu el am cumparat mobra) si se prezinta bine. Nu am avut nici un fel de probleme, nu am pierdut niciodata aderenta.

P.S. Nu merg sportiv, dar o mai calc pe coada din cand in cand.

 

Azi am schimbat la service simeringurile si uleiul la furca fata la motorul lui Florin. Cand am scos-o la test, am observat ca ghidonul sta stramb spre dreapta. M-am dus inapoi la mecanic, a desfacut toate suruburile de fixare, a prins roata intre picioare si am tras de ghidon stanga. A revenit un pic dar nu e de ajuns.

Aveti alte idei cum sa indrept pozitia ghidonului?

 

P.S. Cand m-am dus la mecanic curgea ulei de la telescopul din dreapta, cuzinetii sunt aproape terminati, ghidonul statea drept, jugurile erau lasate mai jos cu vreo 5 cm.

 

Tevile de ghidaj (sau cum se numesc ale prinse in juguri) nu sunt strambe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!!!

O intrebare: am dus motoru la mecanic pentru o carburatie si o sincronizare a carburilor, in sine lucrarea pare ok, dar cand am vrut sa pornesc motoru acasa, la rece, butonul de soc nu statea tras, am sunat la mecanic si zice ca asa trebuie sa functioneze, si ca pana acuma nu se retragea din cauza ca era imbacsit cu praf si mizerie :scratch: :angryfire:

Voi ati mai intalnit asa ceva????

Ce se poate face???

Merci!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...