ishmael Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 ulei 20w50 nimic altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 21, 2008 Autor Share Postat Iulie 21, 2008 1. din pacate suporturile de bagaje pt TDM sunt scumpe cu draci - vezi aici, "numai" 182 GBP. Solutia mai ieftina (cred) este sa il faca cineva (nu e mare smecherie). Daca e ne intalnim sa vezi cum e la mine si sa iei cotele. 2. bateria cred ca e la fel din ce vad prin carte. dar sa vezi ce surpriza o sa ai cand o sa incerci sa o scoti 3. pune intre 10W50 si 20W50, in functie de uzura. 4. uzualul, adica scos sitele (taiat capatul, golit toba si umplut cu vata minerala + plasa si sudat capatul la loc). 5. pe spate sunt o multime, de exempul metzeler enduro 3, tourance, michelin macadam, etc. pt fata nu exista gume off. Dar daca chiar vrei noroaie se poate pune o guma de spate, invers (merge, sunt maniaci). Problema este ca nu merita, intrucat TDM-ul e mult prea vaca sa te bagi cu el prin noroaie, iar pe forestiere & shit l-am bagat eu cu fata de strada si merge. Daca intri in zone f alunecoase, e mult prea grea ca sa poti sa o tii (sau eu cel putin nu pot). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 apropo de dat bateria jos. o sa va pun poze sa vedeti ce si cum e de facut. nu doresc la nimeni asa ceva poze cu crashbaru si acum cum minunata bateri si cat am demontat din motocicleta ca sa ajung la ea. observati va rog rezervorul cum trebuie pus ca sa nu dai jos robinetu de benzina si ietema si pe mine apropos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 cred ca xenonul nu trebuia sa il bagi dupa lupa. cred ca trebuia sa scoti lupa. ia incearca asa si vezi PS cum schimb si eu lichidul de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 mda ciudat nu ma pricep prea bine. probabil lupa respectiva nu haleste xenonul. poate e prea aproape becul xenon de lupa si de aici si focalizarea proasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 @stege - din cauza luminii mai puternice a unui xenon, si poate si din cauza ca nu a fost gandit farul ptr asta, cateodata este nevoie sa reglezi farul. incearca sa il ridici mai mult, astfel incat fasciculul acela sa bata mai sus...mai in zare... am de vanzare o codita de TDM 3VD culoare verde. cu tot cu manere...100 lei. super oferta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 chiar ma miram...si sincer m-am gandit la asta, dar am zis ca doar nu o sa faci tu asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 mad baga o poza cu codita pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 zilele astea bag poza..de azi, cateva zile o sa fiu lipsit de acces la net...si timp la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Salut grupul posesorilor de TDM! Am o întrebare din partea unui prieten ne-forumist: "Care Âştie de ce mi-au dispărut nr. de kilometri parcurÂşi de pe cadranul digital de la odometru? Precizări: Yamaha TDM 1999, 20.000 km Âşi ceva, ceas digital care înregistrează trip-uri (km parțiali) 1 si 2, dar km parcurÂşi... nema. Cînd bagi cheia în contact Âşi intră curent, cifrele se aprind toate (8888888, ca la cîntarele electronice), dar apoi rămîne doar scris ODO într-un colț Âşi cifrele dispar. Băieții de la noi de la service (BraÂşov) au dat din umeri, n-au mai văzut aÂşa ceva... de desfăcut l-am desfăcut Âşi nu are baterie de ceas inclusă pentru automenținerea memoriei, fire aiurea nu sînt... vitezometrul merge... doar turomentrul mai cade cîteodată la zero, dar dacă opreÂşti din contact Âşi dai din nou, iÂşi revine. În rest, dihania merge Âşi nu m-ar deranja nici lipsa kilometrilor parcurÂşi, dar să Âştiu că nu e ceva aiurea care s-ar putea buli Âşi mai rău...Âşi să coste mai mult decît m-ar costa acu'... " Am Âşi o poză cu "dihania" prietenului: Mulțam fain anticipat pentru răspunsuri! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Neata! Dupa ultima iesire la un coclau soft cu TDM-ul a inceput sa-mi curga amortizorul spate. Stie careva daca se poate reconditiona - schimbat semering sau ceva de genul asta? Si cam cat ar costa asa o dixtractie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) Neata!Dupa ultima iesire la un coclau soft cu TDM-ul a inceput sa-mi curga amortizorul spate. Stie careva daca se poate reconditiona - schimbat semering sau ceva de genul asta? Si cam cat ar costa asa o dixtractie? Din pacate se schimba DOAR prin inlocuire.Un prieten foarte bun l-a schimbat prin mai,l-am gasit pe Ebay la 140E cu 14.000km,ca nou este vreo 500 iepuroi(stiu fiindca ne-am interesat). Ca solutie provizorie ti-l pot oferi(gratuit,evident) pe cel vechi ca il am in beci,parca nu(mai)curge,merge,nu e perfect,dar sezonul asta cred ca-l salvezi. Am incercat initial sa-l reparam,dar cica nu prea se baga nimeni la reconditionare amortizor spate ca e presiune mare si nu merge cu "improvizatii". Anunta-ma daca-l vrei,te ajut cu placere. Si ca tot veni vorba de off-road,pun poze cu tura din bucegi de ieri:2 TDM-uri,100km de forestier.Sincer,desi nu ma pricep la enduro,"masinaria" s-a comportat excelent si nu mi-a dat nici macar o data emotii.Se simte totusi ca e cam grea si garda la sol e cam mica pentru un enduro veritabil,dar merge... /index.php?...p;#entry1363731 Editat Iulie 28, 2008 de Tryharder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 copii , mai voiam sa va intreb ceva . becul meu "roshu" nu percuteaza deloc. adica nu se aprinde cand pun contactu` pana porneste motoru` ... o fi ars ? sau o fi ceva defect pe la instalatie si l`o dezactivat antecedentu` pentru a evita intrebarile ... acu 2 zile m-am trezit cu intrebarea asta, da nu am apucat inca sa investighez ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 28, 2008 Autor Share Postat Iulie 28, 2008 @ishmael: TDM-urile nu au "bec rosu", adica senzor de presiune la ulei. Exista intr-adevar un locas de bec in bord, care nu face nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 hehehe saru`mana ... 1-0 desi am citit de prin carti cu ceva vreme sa am mobra. top gear senzor ceva acolo sa nu stea locu` gol ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 pentru a verifica presiunea uleiului se desface un surub care se afla la cilindrul stag sus-lateral. cel putin la 3vd asa este. m-am uitat in manual. scriu ei acolo ca se porneste mobra, se desface surubul, si in cateva secunde trebuie sa curga ulei. daca nu curge intr-un minut, se opreste motorul, si se arunca... . asa ca, ma gandeam ca in locul surubului se poate monta o sonda de presiune cu manometrul in bord... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 29, 2008 Autor Share Postat Iulie 29, 2008 Cu manometru e deja complicat, mai simplu e un simplu senzor de presiune si un beculet pus in bord. Problema e ca in mod normal senzorul de presiune se pune undeva mai aproape de pompa de tur (presiune maxima), iar la TDM surubul ala e pe traseul cu cea mai mica presiune, cel care unge axele cu came (cred, din pacate am uitat sa verific exact unde duce cand am avut motorul desfacut). Din cauza asta, plus faptul ca manualul nu da nici o valoare pt presiune, s-ar putea sa fie mai complicat de gasit un senzor calibrat corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 (editat) Din pacate se schimba DOAR prin inlocuire.Un prieten foarte bun l-a schimbat prin mai,l-am gasit pe Ebay la 140E cu 14.000km,ca nou este vreo 500 iepuroi(stiu fiindca ne-am interesat).Ca solutie provizorie ti-l pot oferi(gratuit,evident) pe cel vechi ca il am in beci,parca nu(mai)curge,merge,nu e perfect,dar sezonul asta cred ca-l salvezi. Am incercat initial sa-l reparam,dar cica nu prea se baga nimeni la reconditionare amortizor spate ca e presiune mare si nu merge cu "improvizatii". Anunta-ma daca-l vrei,te ajut cu placere. Si ca tot veni vorba de off-road,pun poze cu tura din bucegi de ieri:2 TDM-uri,100km de forestier.Sincer,desi nu ma pricep la enduro,"masinaria" s-a comportat excelent si nu mi-a dat nici macar o data emotii.Se simte totusi ca e cam grea si garda la sol e cam mica pentru un enduro veritabil,dar merge... /index.php?...p;#entry1363731 Tare tura pe forestiere! Eu unul am zis ca la coclau doar pe XR mai ma duc, cu troleibuzu voi merge civilizat . Am gasit aici amortizor, si e 436 de euroi cu tot cu TVA + cat o mai fi transportul. Deocamdata nu prea am "timp" sa-l comand, asa ca mai caut. Merci mult de oferta, ti-am trimis pm. In alta ordine de idei, oare cate TDM-uri vor ajunge la intrunirea de la Brasov? Al meu spera sa ajunga . Editat Iulie 29, 2008 de Ratonyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 65% ca ajunge si al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 ...In alta ordine de idei, oare cate TDM-uri vor ajunge la intrunirea de la Brasov? Al meu spera sa ajunga . Sigur va ajunge Âşi prietenul meu, că doar e braÂşovean. Poate să mă ajute cineva referitor la problema pusă de mine mai sus? Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Cu manometru e deja complicat, mai simplu e un simplu senzor de presiune si un beculet pus in bord.exact .................... plus faptul ca manualul nu da nici o valoare pt presiune, s-ar putea sa fie mai complicat de gasit un senzor calibrat corect. tocmai de aceea nu am zis nimic d senzor. caci nu stiu ce valoare ar trebui sa am acolo ca sa gasesc un senzor capabil... furtun, manometru si...gata... amortizor, si e 436 de euroi cu tot cu TVA + cat o mai fi transportul. Deocamdata nu prea am "timp" sa-l comand, asa ca mai caut. Merci mult de oferta, ti-am trimis pm. cand erau pe ebay, nu avea nimeni nevoie...acum nu sunt, dar ai tu...o sa ma mai uit sa vad poate apare vreunul... se dadeau la maxim 150 eur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 scurta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 ulei 20w50 nimic altceva. Pe unele site-uri se da 10w40 pe altele se da 20w40. De ce zici 20w50 si nimic altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 carte tehnica + xperienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 In alta ordine de idei, oare cate TDM-uri vor ajunge la intrunirea de la Brasov? Al meu spera sa ajunga . cand e intrunirea? oricum nu am luat permisul din prima asa ca mai incerc. maine ma duc sa ma reprogramez sa vedem in cat timp ma baga :| ce ironic am moto si nu am permis ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.