Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci LINX prima poza imi place f mult, am tinut o perioada poza pe desktop, visul meu... Un 800 GS si un k 1200 s :crack:

 

post-38185-1262969961_thumb.jpg post-38185-1262970065_thumb.jpg

 

Un hibrid intre ele ar trebui sa fie foarte interesant.

 

---

 

De "printesa" asta ce ziceti, ar putea fi o alternativa la TDM? Una mai exclusivista, din pacate.

post-5978-1262991124_thumb.jpgpost-5978-1262991141_thumb.jpgpost-5978-1262991151_thumb.jpg

 

Tiger, Multistrada... si ele pe-acolo, TDMul a ramas batranica grupului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

granpasso si ulysse sunt pe lista celor extinct din pacate, dar ambele alternative de luat in calcul pentru tdm mai degraba decat vstrom sau varadero(da da stiu is mai noi).

daca as avea bani de big trailie nou, cu siguranta nu as lua bmw gs adv pana nu as vedea cum arata super tenere`ul 2010 :crack:

( http://www.yamaha-motor-europe.com/super-tenere ) (asa ca pentru doritorii de mai mult offroad la tdm)

 

 

oricum ... respect - strutocamila mulstistrada !

http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/d...trada_1200.html

 

 

nah nani nani

Editat de ishmael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine e SB 08 KHO?

 

 

rockeru!!

Mesaj completat

De "printesa" asta ce ziceti, ar putea fi o alternativa la TDM? Una mai exclusivista, din pacate.

post-5978-1262991124_thumb.jpgpost-5978-1262991141_thumb.jpgpost-5978-1262991151_thumb.jpg

 

Tiger, Multistrada... si ele pe-acolo, TDMul a ramas batranica grupului.

 

 

De cand a aparut granpasso salivez dupa el. E o motoreta extraordinara, mult mai buna decat stelvio, dintre r1200gs killer wannabe ea are cele mai multe sanse conform testelor (dupa 990 ADV).

 

Sa vedem cum se va prezenta noul Super Tenere. Din prezentari m-a facut sa visez frumos noaptea :rock:

Mesaj completat

Acum am observat ce evacuari are. Pentru un motor de 1200 mi se pare incredibil, presupunand ca respecta anumite norme.

 

 

pai uite cat de mare este catalizatorul :D

Mesaj completat

granpasso si ulysse sunt pe lista celor extinct din pacate, dar ambele alternative de luat in calcul pentru tdm mai degraba decat vstrom sau varadero(da da stiu is mai noi).

daca as avea bani de big trailie nou, cu siguranta nu as lua bmw gs adv pana nu as vedea cum arata super tenere`ul 2010 :crack:

( http://www.yamaha-motor-europe.com/super-tenere ) (asa ca pentru doritorii de mai mult offroad la tdm)

 

nah nani nani

 

Vstrom-ul si varadero si-au dovedit fiabilitatea cu var fi indesat.

 

Ulyse foloseste motorul de harley problema e piesele care nu prea le tin reprezentantele in stoc. Cineva a fost in alpi si i s-a rupt cureaua (n-are lant) a trebuit sa-l aduca in duba pt ca nu au gasit curea de schimb.

 

gs adv este fabulos de mare dar si comod. complet nerecomandat persoanelor de sub 1,75. Pt tine ishmaele ar fi perfect :D

 

Noul Super tenere. o sa vedem in curand si noul Africa Twin. este imposibil sa stea deoparte baietii de la honda.

 

Caeva impresii despre ST: discuri duble pe fata de 320 (sau 298), cardan, daca poza de pe site e corecta inseamna ca va arata la fata precum motocicleta de dakar de 450, 2 cilindri in paraleli cu decalaj de 270 grade, abs, sistem de franare unificat, comanda pt acceleratie fara cablu, si multe alte traznai.

 

sunt curios la ce pret o vor scoate.

post-21191-1263019847_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vstrom-ul si varadero si-au dovedit fiabilitatea cu var fi indesat.

 

Ulyse foloseste motorul de harley problema e piesele care nu prea le tin reprezentantele in stoc. Cineva a fost in alpi si i s-a rupt cureaua (n-are lant) a trebuit sa-l aduca in duba pt ca nu au gasit curea de schimb.

 

gs adv este fabulos de mare dar si comod. complet nerecomandat persoanelor de sub 1,75. Pt tine ishmaele ar fi perfect :rock:

 

Noul Super tenere. o sa vedem in curand si noul Africa Twin. este imposibil sa stea deoparte baietii de la honda.

 

Caeva impresii despre ST: discuri duble pe fata de 320 (sau 298), cardan, daca poza de pe site e corecta inseamna ca va arata la fata precum motocicleta de dakar de 450, 2 cilindri in paraleli cu decalaj de 270 grade, abs, sistem de franare unificat, comanda pt acceleratie fara cablu, si multe alte traznai.

 

sunt curios la ce pret o vor scoate.

 

ambele au alt aer decat toate celelalte despre care vorbim aici. (cu precadere vstrom)

 

si ulyse si granpasso raman doar vise (poate le mai gasesti inca 1 an maxim :D, ulysele mai putin) - dat fiind ca buellu s-a inchis de tot si moto morini ia ultimele suflari (si am anticipat).

 

amu daca cureaua e greu de dus ca piesa de schimb - si schimbata chiar si sub apa .... atunci nu mai am ce zice :crack: (dat fiind ca in unele ture pleaca baietii si cu 3 cauciucuri de schimb in spate sau chiar cu roata completa).

 

tenereul va fi adica un fel de amalgam din toate lectiile ce le-au invatat de la xtz, tdm, honda, bmw si furturile de la designul italienelor :D ... de aia zic ca o fi interesant si neaparat merita asteptat.

Editat de ishmael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vstrom-ul de 650 are cateva puncte in plus fata de TDM-ul de 850, il compar cu asta pt ca pe asta il stiu, fata de 900 cu care nu am mers deloc.

 

Avantaje: viteza de croaziera este mai mare, este si mai confortabil, protectie mai buna la vant, autonomia este mai mare (si fata de 900), cursa suspensiilor mai mare, suspensia spate se regeaza dintr-un robinet (nici la 900 nu avem asa ceva), farurile lumineaza excelent si fara sa pui xenon, acces usor la baterie, spatiu sub sa imens, roata de 19" ( a devenit o obsesie pe care nu o inteleg )

 

Dejavantaje: filtru ulei expus si necesita un scut de protectie, toba mare departeaza foarte mult cutiile de bagaje si lateste mobra inutil( a mea era cu 20-25cm mai mica in latime fata de vstrom cu genti)

Mesaj completat

Am uitat de marele dejavantaj al vstromului.

 

E URAT :crack:

Mesaj completat

Am iesit la o mica plimbare prin Bucuresti. am facut vreo 50 km.

 

ca multa mazga dar nimic periculos in afara de un derapaj pe noroi fix in intrarea in curte.

 

a fost frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi:) am nevoie de plasticul dreapta pentru 3VD. Azi l-am facut zob. O caprioara neatenta la trafic nu s-a asigurat la trecerea peste drumul public si Fotok cu TDM negru mat a accidentat-o.

 

Pagube: plasticele partea dreapta sparta rau de tot. Plasticul ce tine farul din interior spart. Mai multe crapaturi pe alte parti + semnalizari dreapta, dar primele doua sunt cele mai importante. Restul se pot lipi.

 

Din fericire nu am cazut....chit ca am mers vreo 20 metrii serpuit si urlam in casca de sperietura :crack: ...

 

Caprioara a decedat pe loc :rock: RIP

post-35521-1263062320_thumb.jpg

post-35521-1263062438_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faru e ok, doar p lasticul ce vine din spate exact pe far acela e zob. Am sa fac poze sa fiu mai clar.

 

 

Daca cineva cunoaste TDM-uri dezmembrate si poate sa imi dea id uri sau nr de telefon de la proprietari...va-si multumii:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vstrom-ul de 650 are cateva puncte in plus fata de TDM-ul de 850, il compar cu asta pt ca pe asta il stiu, fata de 900 cu care nu am mers deloc.

 

Avantaje: viteza de croaziera este mai mare, este si mai confortabil, protectie mai buna la vant, autonomia este mai mare (si fata de 900), cursa suspensiilor mai mare, suspensia spate se regeaza dintr-un robinet (nici la 900 nu avem asa ceva), farurile lumineaza excelent si fara sa pui xenon, acces usor la baterie, spatiu sub sa imens, roata de 19" ( a devenit o obsesie pe care nu o inteleg )

Trebuie sa te contrazic. TDM900 are suspensia spate reglabila din 3 locuri: compresie si rebound reglabile cu mana din doua rotite si pretensionare reglabila cu cheia.

Pun pariu pe un plin de benzina ca am autonomie mai mare ca un Vstrom.

La faruri ai dreptate. TDM-ul nu lumineaza nici cat lumanarea.

 

PS: Transmit felicitari lui Fotok ca a scapat intreg SI fara sa cada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire nu am cazut....chit ca am mers vreo 20 metrii serpuit si urlam in casca de sperietura :crack: ...

Ai scapat mai mult decat ok si nici mobra nu e atinsa asa de rau pana la urma. Bonus, nici n-ai apucat sa vezi animalul ologit sau zbatandu-se sa moara.

Pe la ce viteza s-a intamplat toata treaba, ai apucat sa franezi sau sa schitezi ceva?

 

Trebuie sa te contrazic. TDM900 are suspensia spate reglabila din 3 locuri: compresie si rebound reglabile cu mana din doua rotite si pretensionare reglabila cu cheia.

Pun pariu pe un plin de benzina ca am autonomie mai mare ca un Vstrom.

La faruri ai dreptate. TDM-ul nu lumineaza nici cat lumanarea.

 

PS: Transmit felicitari lui Fotok ca a scapat intreg SI fara sa cada.

 

Ce faci domnu', ti s-au vindecat oasele, cum te prezinti pentru sezonul urmator?

Vezi ca stie Cavaleru ce stie... el se referea la faptul ca robinetul acela regleaza pretensionarea suspensiei spate (preload-ul), s-ar putea si compresie / detenta simultan, dar sigur regleaza pretensionarea. Acelasi sistem stiu ca e si pe F650GS si probabil si alte mobre similare. Deci daca am luat pasager sau intru pe drum prost, tot ce trebuie sa fac e sa duc mana la robinetul ala, clic clic si gata, fata de TDM sau majoritatea motocicletelor unde trebuie sa scot cheia olandeza si sa ma chinui sa invart dracia. Cele doua rotite le-as baga mai degraba la "reglaj fin". Iar legat de autonomie, am inteles ca V-stromul de 650 de care vorbea are rezervor de 22 litri si poate consuma sub 4%, so...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca stie Cavaleru ce stie... el se referea la faptul ca robinetul acela regleaza pretensionarea suspensiei spate (preload-ul), s-ar putea si compresie / detenta simultan, dar sigur regleaza pretensionarea. Acelasi sistem stiu ca e si pe F650GS si probabil si alte mobre similare. Deci daca am luat pasager sau intru pe drum prost, tot ce trebuie sa fac e sa duc mana la robinetul ala, clic clic si gata, fata de TDM sau majoritatea motocicletelor unde trebuie sa scot cheia olandeza si sa ma chinui sa invart dracia. Cele doua rotite le-as baga mai degraba la "reglaj fin". Iar legat de autonomie, am inteles ca V-stromul de 650 de care vorbea are rezervor de 22 litri si poate consuma sub 4%, so...

 

da Linx exact la asta ma refeream faptul ca iti poti ajusta foarte rapid si usor suspensia in functie de drum sau bagaje (pasager)

 

si TDM-ul si vstrom-ul au consumul apropiat, dar tdm-ul e mai gurmand cu foarte putin dar e acolo o diferenta, plus rezervorul mai mare cu 2 l pe vstrom

 

 

Mesaj completat

Sunt racit, in rest fac bine. Peste vreo 2 sapt. cred ca o sa fie si moto gata.

Ies la plimbari lungi sezonul asta, dar dupa cate mi s-au intamplat, prin oras mi-e frica.

 

lasa ca raceala trece. mobra sa fie gata si tu bun de urcat in sa.

 

mana s-a recuperat ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Floriane, e destul de nasol cu piesele second-hand de TDM. Persoana care m-a ajutat sa ridic motorul imediat dupa accident a tras de aceeasi aparatoare si a crapat-o un pic(eu incercam sa ridic din partea stanga, cum e normal, dar saraca femeie nu avea de unde sa stie si tragea cat putea de carene de sus). Am cautat pe net piese si nu am gasit, am dat mesja chiar si celor care au anuntat ca au TDM de dezmembrat, dar nu am primit nici un raspuns sau nu aveau ce vroiam. Se pare ca doar Cavaleru mai prezinta ceva piese de vanzare. Oricum, ma bucur ca nu ai patit nimic in urma accidentului. Ai vazut ca eu am patit-o stupid de tot cu toata experienta mea(sa va zic ca am carnet de 16 ani?). Multa bafta si astept sa ne vedem la intruniri. Imi cer scuze de intarziere, dar nu am uitat si o sa-ti trimit ce mi-ai cerut.

 

Cavalere, astept un raspuns de la cineva si daca este negativ, cu acceptul tau am sa te sun pentru semnalizari fata. Nu am stiut ca ai avea asa ceva, ca le luam de cand am cumparat comenzile dreapta. Dar nici nu te-am indrebat. Oricum, tinem legatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce-ai facut Floriane , ai si botezat motoru nou deja ?? :crack: . Din pacate nu stiu pe nimeni care sa aiba piese de TDM dar daca te ajuta cu ceva am eu semnalele originale de pe a mea, doua, ca doua nu mai au plasticul ala portocaliu, Bine ca nu ai patit tu nimic ca restu se repara. Gagica a fost de vina ?? Ca eu si acum ma chinui sa-mi scot banii de la aia care nu mi-a dat prioritate, asigurarile au zis ca n-a fost impact direct si ca nu platesc faptul ca eu am evitat sa ma infig in laterala masinii ei !

Mesaj completat

 

Ce-ai facut Floriane , ai si botezat motoru nou deja ?? :rock: . Din pacate nu stiu pe nimeni care sa aiba piese de TDM dar daca te ajuta cu ceva am eu semnalele originale de pe a mea, doua, ca doua nu mai au plasticul ala portocaliu, Bine ca nu ai patit tu nimic ca restu se repara. Gagica a fost de vina ?? Ca eu si acum ma chinui sa-mi scot banii de la aia care nu mi-a dat prioritate, asigurarile au zis ca n-a fost impact direct si ca nu platesc faptul ca eu am evitat sa ma infig in laterala masinii ei !

Revin, am gasit asta pe e-bay si nu m-am uitat pe toate paginile banuiesc ca trebuie sa fie si restul pe undeva : Carena superioara

 

sau asta :alta carena

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Floriane, e destul de nasol cu piesele second-hand de TDM. Persoana care m-a ajutat sa ridic motorul imediat dupa accident a tras de aceeasi aparatoare si a crapat-o un pic(eu incercam sa ridic din partea stanga, cum e normal, dar saraca femeie nu avea de unde sa stie si tragea cat putea de carene de sus). Am cautat pe net piese si nu am gasit, am dat mesja chiar si celor care au anuntat ca au TDM de dezmembrat, dar nu am primit nici un raspuns sau nu aveau ce vroiam. Se pare ca doar Cavaleru mai prezinta ceva piese de vanzare. Oricum, ma bucur ca nu ai patit nimic in urma accidentului. Ai vazut ca eu am patit-o stupid de tot cu toata experienta mea(sa va zic ca am carnet de 16 ani?). Multa bafta si astept sa ne vedem la intruniri. Imi cer scuze de intarziere, dar nu am uitat si o sa-ti trimit ce mi-ai cerut.

 

Cavalere, astept un raspuns de la cineva si daca este negativ, cu acceptul tau am sa te sun pentru semnalizari fata. Nu am stiut ca ai avea asa ceva, ca le luam de cand am cumparat comenzile dreapta. Dar nici nu te-am indrebat. Oricum, tinem legatura.

 

 

ce ai nevoie intreaba-ma si daca am te servesc. :crack:

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

viteza era undeva intre 60-90....habar nuam. Sigur era ca eram in viteza 4...prietenul meu era in fata cu un TDM 4xt, el a vazut caprioarele, prima a trecut drumu din stanga spre dreapta, a doua sa oprit in sant..sa speriat si sa intors. Levi a reusit sa franeze si mi-a facut si mie semn sa incetinesc...dar eu eram cu ochii in alta parte :crack: treceam pe o portiune de drum ingustat, de acolo gaz...si caprioara care trecuse drumu mai inainte a vrut sa revina pe partea stanga, normal ca exact in fata mobrei mele. Nu am avut sansa nici sa ating maneta de frana (de un timp nu mai conduc doar in oras cu 2 degete pe frana), a sarit exact in fata motorului si capul sa lovit de faruri, umerii de carena fata dreapta si restul corpuliu sa prelins pe piciorul meu drept pe care la-m simtit presat intre caprioara si motor. De la soc motorul a intrat in voblaj si stiu ca urlam in casca si m-am vazut deja cazut. Habar nu am cum ...dar cumva am reusit sa controlez motorul sa nu ma insir pe asfalt. Cred ca greutatea motocicletei a contat mult de tot.

 

@Ishmael, nu prea aveam chef de fotografii pt ca uitanduma inapoi am vazut caprioara in mijlocul drumului dead :rock: si o masina alba se apropia la vreo 300 m, eu nu am mai stat pe ganduri si am plecat...va povestesc la intrunire de ce :D

 

Mi-a parut foarte rau pt caprioara...toti prieteni mei sau ofticat de ce nu am luat-o sa facem o tocanita :D...eu ma bucur ca nu am patit nimic inafara de o sperietura mare.

 

experienta se masoara in km nu in ani de permis :D si eu inca nu am prea multi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...