Cavaleru Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 (editat) Ce e infect?Culoarea sau modelul? nici una, nici alta; cred ca florin se referea la cum se continua carenele suplimentare si faptul ca nu arata bine deloc ( in opinia lui) mie imi place ala galben dar in secunda 2 in care l-as avea, plasticele alea suplimentare ar ajunge pe ebay mi-as pune un crash bar sanatos Mesaj completat Voi nu ati vrea roata de 19" pe fata? Editat Ianuarie 5, 2010 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Ce e infect?Culoarea sau modelul? Carena in primul rand, dar aproape tot de pe mobra aia e aiurea... parbrizul, tigania cu numarul 46... iar culoarea (fara suparare ) parca accentueaza toata treaba. Neagra de ex. ar fi aratat cam asa (zici ca-i morsa) De, gusturile nu se discuta, dar dupa mine astea ar fi niste 900 misto. Si alea visinii is faine, dar n-am vazut decat in stare originala pe culoarea asta: == Roata de 19 n-as pune; am vazut topicul de pe "Service". Pare destul de complicata / scumpa operatiunea plus ca: - pe asfalt n-ar fi nici un avantaj, din contra; - daca nu-i inalti spatele, o sa-i modifici ciclistica intr-un mod foarte nefavorabil... o duci inspre chopper; pe de alta parte, daca ii inalti si spatele, o inalti cu mai bine de 1cm si din cate stiu nu iti doresti asta. - in offroad cred ca poti sa pui linistit anvelopele alea de spate consacrate, ca tot cramponate sunt; - roata de 18 pe fata e unul din "trademark"-urile TDMului, ar fi pacat sa renunti la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 ... iar culoarea (fara suparare ) parca accentueaza toata treaba. Neagra de ex. ar fi aratat cam asa (zici ca-i morsa) Galbenul e o culoare foarte frumoasa si care reflecta optimism Si care e splendid in combinatie cu negrul Dar negrul fara nicio variatiune reflecta pesimismul Si e sec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Galbenul e o culoare foarte frumoasa si care reflecta optimismSi care e splendid in combinatie cu negrul De acord, dar folosit cu masura: (S-ar putea de asemenea sa fie o nuanta mai inchisa.) Nici astora nu le sta rau: Dar cand combini "galben cu galben" deja e prea mult: (campioana noastra) Ce-i drept, e cea mai vizibila culoare in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Galbenul e o culoare foarte frumoasa si care reflecta optimismSi care e splendid in combinatie cu negrul Dar negrul fara nicio variatiune reflecta pesimismul Si e sec pai si vrei sa te minta oamenii, sa-ti arate mobra galbena si inauntru sa fie intuneric? asta e situatia, unii dintre noi sintem mai pesimisti si nici nu ne este frica sa ne aratam starea de spirit. prefer negru sec decit galben sec. dark as my inner soul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Ce-i drept, e cea mai vizibila culoare in trafic. Bingo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 ba verdele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Carena in primul rand, dar aproape tot de pe mobra aia e aiurea... parbrizul, tigania cu numarul 46... iar culoarea (fara suparare ) parca accentueaza toata treaba. Neagra de ex. ar fi aratat cam asa (zici ca-i morsa) De, gusturile nu se discuta, dar dupa mine astea ar fi niste 900 misto. Si alea visinii is faine, dar n-am vazut decat in stare originala pe culoarea asta: == Roata de 19 n-as pune; am vazut topicul de pe "Service". Pare destul de complicata / scumpa operatiunea plus ca: - pe asfalt n-ar fi nici un avantaj, din contra; - daca nu-i inalti spatele, o sa-i modifici ciclistica intr-un mod foarte nefavorabil... o duci inspre chopper; pe de alta parte, daca ii inalti si spatele, o inalti cu mai bine de 1cm si din cate stiu nu iti doresti asta. - in offroad cred ca poti sa pui linistit anvelopele alea de spate consacrate, ca tot cramponate sunt; - roata de 18 pe fata e unul din "trademark"-urile TDMului, ar fi pacat sa renunti la ea pt mine orice 900 mi-ar placea, chiar si unu pocnit. == Roata de 19" - exista un remediu ca sa nu ii stric ciclistica. o las mai jos din juguri - orice cm in plus la mine e un mare dezavantaj - te referi la un k60 pus pe roata fata? - aici ai pus un punct pe i in concluzie. Inca studiez piata. Momentan ne avand bani pt aceasta operatiune (altelef fiind mai important) voi continua research-ul, in speranta ca voi gasi macar janta potrivita. Roata de 19" are avantaje si dezavantaje in cazul de fata, marele dezavantaj este ca pt o treaba buna trebuie bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 (editat) Cavalere, acesta este inaltatorul de ghidon despre care-ti vorbeam la telefon. E o idee misto, iar pentru mine e mult mai manevrabila mobra pe off. Iar windshield-ul arata acum, dupa mica modificare, astfel: Numai bine Editat Ianuarie 7, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 pt mine orice 900 mi-ar placea, chiar si unu pocnit.== Roata de 19" - exista un remediu ca sa nu ii stric ciclistica. o las mai jos din juguri - orice cm in plus la mine e un mare dezavantaj - te referi la un k60 pus pe roata fata? - aici ai pus un punct pe i in concluzie. Inca studiez piata. Momentan ne avand bani pt aceasta operatiune (altelef fiind mai important) voi continua research-ul, in speranta ca voi gasi macar janta potrivita. Roata de 19" are avantaje si dezavantaje in cazul de fata, marele dezavantaj este ca pt o treaba buna trebuie bani De cele mai multe ori un 900 pocnit e un 900 (foarte) scump de reparat, nu uita. == Asa, cu roata aia de 19", Contraargumente si precizari - Episodul 2: - Cu lasatul din juguri presupun ca e o varianta, doar sa nu ajungi cu aparatoarea-n radiator. - Nu cunosc anvelopele de offroad, dar n-are Rockeru' la fel? La TDM900 (120/70) stiu ca erau cel putin 2 variante... anvelope de spate ptr fata, pe 18. - Daca la ITP scapi, desi o sa fie din ce in ce mai greu si aici, la autentificarea RAR sigur nu scapi... asta inseamna ca atunci cand o sa vinzi mobra, ori tu ori cumparatorul, daca ii pasezi lui problema, n-o sa poateti trece cu ea. De obicei e suficient sa ai cauciucuri neconforme cu CIV-ul si te resping. Deci ori a) mai vezi tu pana atunci; b ) pastrezi furca si roata si stai juma de zi sa faci jonctiunea inainte de RAR; c) te bagi sa faci omologare individuala.; d)n-o sa vinzi niciodata mobra sau n-o sa ai nevoie de banii de pe ea ptr urmatoarea - bizoo_n parca facea treaba asta; e) stai cuminte. - O conta 1" prin alte parti, dar in roata fata cred ca cel mai putin Deci nu se punea problema de avantaj al geometriei rotii ptr offroad. - Iti iei Super Tenere cu 21", o cobori din suspensii sau cu "lowering-kit", ii subtiezi un pic saua si gata povestea. Bine, dar la poza, la intalnirile TDM, o sa stai la margine. Iar windshield-ul arata acum, dupa mica modificare, astfel: Fanta aia de jos e anti-turbulente, se simte diferenta cu ea? Am vazut ca Hondele au chestia asta, dar la TDM ai si parbrizul destul de departe de pilot. Pana la urma cum e, mai ai zgomot in casca sau nu? Dpdv estetic, l-ai "dantelat" totusi cam mult pe margini si la colturi jos. Taieturile si trasarea arcelor de cerc cu ce le-ai facut? Au iesit foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Iar windshield-ul arata acum, dupa mica modificare, astfel: Numai bine Esti fenomenal. Poate si norocos.. Putin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Cavalere, acesta este inaltatorul de ghidon despre care-ti vorbeam la telefon. E o idee misto, iar pentru mine e mult mai manevrabila mobra pe off. Iar windshield-ul arata acum, dupa mica modificare, astfel: Numai bine Rockeru este un inginer care tace si face, dar le face de nu te vezi. Imi place cum le coace asa pe neve si pac ti le pune pe forum sa te minunezi si sa te gandesti ca vreau si eu asa Rockere, jos palaria tata! Mesaj completat De cele mai multe ori un 900 pocnit e un 900 (foarte) scump de reparat, nu uita.== Asa, cu roata aia de 19", Contraargumente si precizari - Episodul 2: - Cu lasatul din juguri presupun ca e o varianta, doar sa nu ajungi cu aparatoarea-n radiator. - Nu cunosc anvelopele de offroad, dar n-are Rockeru' la fel? La TDM900 (120/70) stiu ca erau cel putin 2 variante... anvelope de spate ptr fata, pe 18. - Daca la ITP scapi, desi o sa fie din ce in ce mai greu si aici, la autentificarea RAR sigur nu scapi... asta inseamna ca atunci cand o sa vinzi mobra, ori tu ori cumparatorul, daca ii pasezi lui problema, n-o sa poateti trece cu ea. De obicei e suficient sa ai cauciucuri neconforme cu CIV-ul si te resping. Deci ori a) mai vezi tu pana atunci; b ) pastrezi furca si roata si stai juma de zi sa faci jonctiunea inainte de RAR; c) te bagi sa faci omologare individuala.; d)n-o sa vinzi niciodata mobra sau n-o sa ai nevoie de banii de pe ea ptr urmatoarea - bizoo_n parca facea treaba asta; e) stai cuminte. - O conta 1" prin alte parti, dar in roata fata cred ca cel mai putin Deci nu se punea problema de avantaj al geometriei rotii ptr offroad. - Iti iei Super Tenere cu 21", o cobori din suspensii sau cu "lowering-kit", ii subtiezi un pic saua si gata povestea. Bine, dar la poza, la intalnirile TDM, o sa stai la margine. macar sa gasesc eu unu pocnit usor, ca il fac in timp poate dura ani atata timp cat 3vd-ul il pastrez pe veci == - il las din juguri dar voi verifica sa nu se intample asta. desi e cam greu de crezut - la 900 este tot 110/70 , exista variante mai multe dar sunt anvelope de spate care le montezi invers pe fata - intentia mea este sa schimb doar janta si in caz de itp o schimb si gata Alega varianta d si cu varianta ajutatoare e - ST nu, nu si nu, nu ca ar fi o mobra naspa sau ceva de genu dar e mai vaca decat TDM-ul. Poate ST 2010 Mesaj completat Fanta aia de jos e anti-turbulente, se simte diferenta cu ea? Am vazut ca Hondele au chestia asta, dar la TDM ai si parbrizul destul de departe de pilot. Pana la urma cum e, mai ai zgomot in casca sau nu? Dpdv estetic, l-ai "dantelat" totusi cam mult pe margini si la colturi jos. Taieturile si trasarea arcelor de cerc cu ce le-ai facut? Au iesit foarte ok. fanta aia era de la inceput. cu forma aia a venit parbrizu, Rockeru a decupat din partea superioara. aici si eu sunt curios cum de le-a facut simetrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Rockeru este un inginer care tace si face, dar le face de nu te vezi. Imi place cum le coace asa pe neve si pac ti le pune pe forum sa te minunezi si sa te gandesti ca vreau si eu asa Rockere, jos palaria tata! Mersi Cavalere Mai vin eu pe viitor cu ceva idei de imbunatatire, cel putin pt mine, al mobrei Mesaj completat Fanta aia de jos e anti-turbulente, se simte diferenta cu ea? Am vazut ca Hondele au chestia asta, dar la TDM ai si parbrizul destul de departe de pilot. Pana la urma cum e, mai ai zgomot in casca sau nu? Dpdv estetic, l-ai "dantelat" totusi cam mult pe margini si la colturi jos. Taieturile si trasarea arcelor de cerc cu ce le-ai facut? Au iesit foarte ok. Mesaj completat fanta aia era de la inceput. cu forma aia a venit parbrizu, Rockeru a decupat din partea superioara. aici si eu sunt curios cum de le-a facut simetrice Da, intradevar fanta aceea era de la incelut la parbriz, eu doar l-am modificat in proportie de 70%, pt a mi se potrivi si sa-mi si placa. De taiat l-am taiat foarte usor fara sa crape cu ajutorul fierastraului electric de mana pendular(acela cu panza verticala, subtire). Cavalere taieturile sunt desenate, in prealabil, cu o carioca pe parbriz, pentru simetrie, iar apoi intra in actiune fierastraul. Asa arata parbrizul initial cand l-am cumparat: Mesaj completat Arcele acelea taiate in parbriz jos, de-o parte si de alta, le-am facut pentru a putea lua viraj maxim cu ghidonul. Aveam nevoie mai ales ca am si protectiile pe el. Mesaj completat Esti fenomenal.Poate si norocos.. Putin.. Mersi Zoly Nu stiu ce sa zic la partea cu norocul, habar nu am. Mesaj completat Fanta aia de jos e anti-turbulente, se simte diferenta cu ea? Am vazut ca Hondele au chestia asta, dar la TDM ai si parbrizul destul de departe de pilot. Pana la urma cum e, mai ai zgomot in casca sau nu? Zgomot nu mai am in casca, merg chiar linistit cu 100-110 km/h si nu simt mare lucru, nu prea zici ca stai pe mobra. E misto caci poti merge km in sir fara sa a-i vreo problema cu oboseala. De aceea pot face linistit cate 800-1000 de km, intr-o singura zi. In legatura cu distanta parbriz-pilot, stiu (am si probat) o gramada de mobre tourer, care au cel putin distanta ca la TDM, printre care se numara V-Stromu 650/1000, BMW 1100/1150/1200, Aprilia Caponord 1000 si altele cu siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 - ST nu, nu si nu, nu ca ar fi o mobra naspa sau ceva de genu dar e mai vaca decat TDM-ul O vaca mai usoara si mai manevrabila pe offroad, te asigur Si mai termina cu complexul asta ca nu ajungi jos cu picioarele, ajunge un picior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 am picioarele scurte, nu e un complex, e o realitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sylver_dj Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Deci LINX prima poza imi place f mult, am tinut o perioada poza pe desktop, visul meu... Un 800 GS si un k 1200 s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 (editat) Cine e SB 08 KHO? Editat Ianuarie 8, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Deci LINX prima poza imi place f mult, am tinut o perioada poza pe desktop, visul meu... Un 800 GS si un k 1200 s Un hibrid intre ele ar trebui sa fie foarte interesant. --- De "printesa" asta ce ziceti, ar putea fi o alternativa la TDM? Una mai exclusivista, din pacate. Tiger, Multistrada... si ele pe-acolo, TDMul a ramas batranica grupului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 (editat) granpasso si ulysse sunt pe lista celor extinct din pacate, dar ambele alternative de luat in calcul pentru tdm mai degraba decat vstrom sau varadero(da da stiu is mai noi). daca as avea bani de big trailie nou, cu siguranta nu as lua bmw gs adv pana nu as vedea cum arata super tenere`ul 2010 ( http://www.yamaha-motor-europe.com/super-tenere ) (asa ca pentru doritorii de mai mult offroad la tdm) oricum ... respect - strutocamila mulstistrada ! http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/d...trada_1200.html nah nani nani Editat Ianuarie 9, 2010 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Acum am observat ce evacuari are. Pentru un motor de 1200 mi se pare incredibil, presupunand ca respecta anumite norme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Cine e SB 08 KHO? rockeru!! Mesaj completat De "printesa" asta ce ziceti, ar putea fi o alternativa la TDM? Una mai exclusivista, din pacate. Tiger, Multistrada... si ele pe-acolo, TDMul a ramas batranica grupului. De cand a aparut granpasso salivez dupa el. E o motoreta extraordinara, mult mai buna decat stelvio, dintre r1200gs killer wannabe ea are cele mai multe sanse conform testelor (dupa 990 ADV). Sa vedem cum se va prezenta noul Super Tenere. Din prezentari m-a facut sa visez frumos noaptea Mesaj completat Acum am observat ce evacuari are. Pentru un motor de 1200 mi se pare incredibil, presupunand ca respecta anumite norme. pai uite cat de mare este catalizatorul Mesaj completat granpasso si ulysse sunt pe lista celor extinct din pacate, dar ambele alternative de luat in calcul pentru tdm mai degraba decat vstrom sau varadero(da da stiu is mai noi).daca as avea bani de big trailie nou, cu siguranta nu as lua bmw gs adv pana nu as vedea cum arata super tenere`ul 2010 ( http://www.yamaha-motor-europe.com/super-tenere ) (asa ca pentru doritorii de mai mult offroad la tdm) nah nani nani Vstrom-ul si varadero si-au dovedit fiabilitatea cu var fi indesat. Ulyse foloseste motorul de harley problema e piesele care nu prea le tin reprezentantele in stoc. Cineva a fost in alpi si i s-a rupt cureaua (n-are lant) a trebuit sa-l aduca in duba pt ca nu au gasit curea de schimb. gs adv este fabulos de mare dar si comod. complet nerecomandat persoanelor de sub 1,75. Pt tine ishmaele ar fi perfect Noul Super tenere. o sa vedem in curand si noul Africa Twin. este imposibil sa stea deoparte baietii de la honda. Caeva impresii despre ST: discuri duble pe fata de 320 (sau 298), cardan, daca poza de pe site e corecta inseamna ca va arata la fata precum motocicleta de dakar de 450, 2 cilindri in paraleli cu decalaj de 270 grade, abs, sistem de franare unificat, comanda pt acceleratie fara cablu, si multe alte traznai. sunt curios la ce pret o vor scoate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 (editat) Vstrom-ul si varadero si-au dovedit fiabilitatea cu var fi indesat. Ulyse foloseste motorul de harley problema e piesele care nu prea le tin reprezentantele in stoc. Cineva a fost in alpi si i s-a rupt cureaua (n-are lant) a trebuit sa-l aduca in duba pt ca nu au gasit curea de schimb. gs adv este fabulos de mare dar si comod. complet nerecomandat persoanelor de sub 1,75. Pt tine ishmaele ar fi perfect Noul Super tenere. o sa vedem in curand si noul Africa Twin. este imposibil sa stea deoparte baietii de la honda. Caeva impresii despre ST: discuri duble pe fata de 320 (sau 298), cardan, daca poza de pe site e corecta inseamna ca va arata la fata precum motocicleta de dakar de 450, 2 cilindri in paraleli cu decalaj de 270 grade, abs, sistem de franare unificat, comanda pt acceleratie fara cablu, si multe alte traznai. sunt curios la ce pret o vor scoate. ambele au alt aer decat toate celelalte despre care vorbim aici. (cu precadere vstrom) si ulyse si granpasso raman doar vise (poate le mai gasesti inca 1 an maxim , ulysele mai putin) - dat fiind ca buellu s-a inchis de tot si moto morini ia ultimele suflari (si am anticipat). amu daca cureaua e greu de dus ca piesa de schimb - si schimbata chiar si sub apa .... atunci nu mai am ce zice (dat fiind ca in unele ture pleaca baietii si cu 3 cauciucuri de schimb in spate sau chiar cu roata completa). tenereul va fi adica un fel de amalgam din toate lectiile ce le-au invatat de la xtz, tdm, honda, bmw si furturile de la designul italienelor ... de aia zic ca o fi interesant si neaparat merita asteptat. Editat Ianuarie 9, 2010 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 vstrom-ul de 650 are cateva puncte in plus fata de TDM-ul de 850, il compar cu asta pt ca pe asta il stiu, fata de 900 cu care nu am mers deloc. Avantaje: viteza de croaziera este mai mare, este si mai confortabil, protectie mai buna la vant, autonomia este mai mare (si fata de 900), cursa suspensiilor mai mare, suspensia spate se regeaza dintr-un robinet (nici la 900 nu avem asa ceva), farurile lumineaza excelent si fara sa pui xenon, acces usor la baterie, spatiu sub sa imens, roata de 19" ( a devenit o obsesie pe care nu o inteleg ) Dejavantaje: filtru ulei expus si necesita un scut de protectie, toba mare departeaza foarte mult cutiile de bagaje si lateste mobra inutil( a mea era cu 20-25cm mai mica in latime fata de vstrom cu genti) Mesaj completat Am uitat de marele dejavantaj al vstromului. E URAT Mesaj completat Am iesit la o mica plimbare prin Bucuresti. am facut vreo 50 km. ca multa mazga dar nimic periculos in afara de un derapaj pe noroi fix in intrarea in curte. a fost frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Dragi colegi:) am nevoie de plasticul dreapta pentru 3VD. Azi l-am facut zob. O caprioara neatenta la trafic nu s-a asigurat la trecerea peste drumul public si Fotok cu TDM negru mat a accidentat-o. Pagube: plasticele partea dreapta sparta rau de tot. Plasticul ce tine farul din interior spart. Mai multe crapaturi pe alte parti + semnalizari dreapta, dar primele doua sunt cele mai importante. Restul se pot lipi. Din fericire nu am cazut....chit ca am mers vreo 20 metrii serpuit si urlam in casca de sperietura ... Caprioara a decedat pe loc RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.