Rocker Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (si cu asta l-am enervat pe Rockeru' acum) De ce Florine, m-ai vazut mai nervos Stai linistit, stiu si eu ca e o mobra pt strada, dar eu am preparat-o asa, in mod special pentru clatorii lungi. Dar ca in orice calatorie, pt. a vedea si vizita locuri superbe e nevoie uneori de abaterea de la asfalt, de aceea trebuie sa faca fata, cu brio, si pe macadam si forestiere. Fiecare cu piticii lui Mesaj completat a lu rockeru e tdm-bus Da, da autobuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 vulture daca te hotarasti la 4tx, uitete putin la mine in semnatura, poate te scutesc de un drum de italia un sumar despre probleme generice : (evident exista si mobre-exceptie) mananca ulei mananca baterie scartaie a 3-a isi roade acele din tuburile emulsoare (de cate ori apuc sa zic cuvintele astea in viata ) - din cauza vibratiilor - pentru ca are carburatoare in cap (downdraught) standard nu are cric central (si nu prea ai variante accesibile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) Salutare posesori, Va scriu pentru ca ma bate gandul sa achizitionez un TDM. Imi place motoreta asta si cred ca are caracterul care-mi convine. Initial m-am tot uitat la STenere, asa afland defapt ca TEDEMEUL imparte motorizarea cu STenere. Ma rog, intr-o oarecare masura. Eu am un KTM Adventure, pentrudrumurile proaste si aventuri off road, dar planuiesc un "raid" prin occidentul civilizat, insotit de logodnica mea cu un sv 650, la care Adventure-ul n-a fost foarte fericit sa auda . Asha dar, aveti recomandari de facut? As vrea sa ma plasez cu banii undeva intre 2400-2800 e, dar max. 3000 e. ll voi lua din Italia. Ce spuneti? Ce ani au fost buni? De ce sa ma feresc? La ce sa fiu atent? Samd... Multumesc. Sper sa nu enervez pe nimeni! Ca raspuns pt Vulturul nostru, viitor tdm-ist, sunt de aceeasi parere cu Linx, de a-ti achizitiona un TDM 850 4tx, mai ales ca te vei incadra linistit in acesti bani de care dispui. Mobra mea e adusa tot din Italia anul trecut, eu fiind primul proprietar in Romania, in Italia avand 6 proprietari din 1994 pana anul trecut. Cu toate acestea merge brici mobra. In concluzie un 4tx (model fabricat din '96 incoace) e perfect pt turele stradale pe care intentionezi sa le faci. Dupa parerea mea, nu cred ca exista un an anume, consider ca absolut toate modelele si cele de 850 si 900, sunt foarte reusite din punct de vedere mecanic (bineanteles daca au fost intretinute de fostii proprietari). Decizia e a ta, bafta. Editat Ianuarie 25, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Salutare posesori, Va scriu pentru ca ma bate gandul sa achizitionez un TDM. Imi place motoreta asta si cred ca are caracterul care-mi convine. Initial m-am tot uitat la STenere, asa afland defapt ca TEDEMEUL imparte motorizarea cu STenere. Ma rog, intr-o oarecare masura. Eu am un KTM Adventure, pentrudrumurile proaste si aventuri off road, dar planuiesc un "raid" prin occidentul civilizat, insotit de logodnica mea cu un sv 650, la care Adventure-ul n-a fost foarte fericit sa auda . Asha dar, aveti recomandari de facut? As vrea sa ma plasez cu banii undeva intre 2400-2800 e, dar max. 3000 e. ll voi lua din Italia. Ce spuneti? Ce ani au fost buni? De ce sa ma feresc? La ce sa fiu atent? Samd... Multumesc. Sper sa nu enervez pe nimeni! Hai noroc. TDM-ul e o alegere buna pentru ture stradale. Vibreaza usor si astfel te tine alert. oricum la 3500 de ture ai 110km/h si vibratiile abia apoi incept. Avand in vedere ca vi de la KTM 640 Adventure vibratiile de la TDM nici nu le vei baga de seama. TDM-ul nu are puncte slabe care sa fie neaparat verificate. Dar poti sa treci pe lista verificarilor: dot-ul anvelopelor, sa nu parda ulei pe la vreo garnitura, suruburile de la capacul chiulasei sa nu prezinte urme de uzura, da jos carenele laterale sa vezi daca prezinta crapaturi, verifca incarcarea (la 3000rpm sa bage peste 14,5v dar nu mai mult de 14.9), semeringurile sa nu planga. mai poti verifica si intanzatorul de lant care este mecanic si automat se afla pe partea din spate a cilindrului drept, daca a ajuns la capat va necesita un lant nou de distributie. alege un model cu coburi si topcase sa scutesti niste bani si alergatura dupa ele. era aici pe forum un baiat care avea un 4tx de vanzare echipat complet si cerea si putin pe el. Sfat: NU te uita la kilometri. Pt motorul acesta sunt irelevanti. spor la achizitionare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) Hai noroc. TDM-ul e o alegere buna pentru ture stradale. Vibreaza usor si astfel te tine alert. oricum la 3500 de ture ai 110km/h si vibratiile abia apoi incept. Avand in vedere ca vi de la KTM 640 Adventure vibratiile de la TDM nici nu le vei baga de seama. TDM-ul nu are puncte slabe care sa fie neaparat verificate. Dar poti sa treci pe lista verificarilor: dot-ul anvelopelor, sa nu parda ulei pe la vreo garnitura, suruburile de la capacul chiulasei sa nu prezinte urme de uzura, da jos carenele laterale sa vezi daca prezinta crapaturi, verifca incarcarea (la 3000rpm sa bage peste 14,5v dar nu mai mult de 14.9), semeringurile sa nu planga. mai poti verifica si intanzatorul de lant care este mecanic si automat se afla pe partea din spate a cilindrului drept, daca a ajuns la capat va necesita un lant nou de distributie. alege un model cu coburi si topcase sa scutesti niste bani si alergatura dupa ele. era aici pe forum un baiat care avea un 4tx de vanzare echipat complet si cerea si putin pe el. Sfat: NU te uita la kilometri. Pt motorul acesta sunt irelevanti. spor la achizitionare mai poti verifica si intanzatorul de lant care este mecanic si automat se afla pe partea din spate a cilindrului drept, cand esti la om pe strada sa vezi motorul ? slabe sanse Editat Ianuarie 25, 2010 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 MERSI CAVALERE PT AJUTOR SA-TI NOTEZI UNDEVA CATE BERI O SA-TI FIU DATOR CAND NE INTALNIM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Sfat: NU te uita la kilometri. Pt motorul acesta sunt irelevanti. Cavalere, nu incetezi sa ma uimesti! Cum dracu sa nu fie relevanti kilometrii??? Poate ai vrut sa spui ca nu sunt relevanti daca s-a umblat la kilometraj, ceea ce e altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 @Cavalerul - Merci de info. Ce mi-ai spus sunt intr-adevar lucruri generice, ce ar trebui urmarite la orice motocicleta. Eu am mai avut Yama, un Virago 1100 si unul dintre punctele sensibile era "bendixul" fiind un motor mare crapa destul de repede. @Cavalerului & Korben Dallas - Cred ca inteleg ce ati vrut sa spuneti cu kilometrii de la bord. Este un motor care poate duce suta de mii, cu cat mai putini la bord cu atat de multi ramasi pentru asfalt, dar in conditiile in care stim ce fac concesionari italieni, acest aspect este relativ. Eu am 50k cu KTM-ul si merge brici, fara sa ma laud dar asta presupune consecventa la intretinere si generozitatea buzunarului. @ Ishmael - multumesc de info si mai ales de oferta, o voi lua in considerare desigur. A ta se inscrie in randul problemelor generice sau in cel al mobrelor de exceptie? @Rocker - Merci de info. Uitandu-ma pe moto.it, am observat ca '96-'99 ar fi perioada in care ma inscriu cu banii. 4tx, n-am stiut ce ani reprezinta, dar m-am lamurit ulterior. Am gasit asta pe carpe-tdm.net: * 1992 3VD3 3VD4 4CM2 4CN2 * 1993 3VD5 * 1994 3VD7 3VD8 4CM4 4CN4 * 1995 3VD9 3VDA 4CM5 4CN5 * 1996 4TX1 * 1997 4TX2 5AR1 * 1998 4TX3 5AR2 * 1999 4TX4 * 2000 4TX6 * 2001 4TX8 * 2002 RN08 5PS1 * 2003 RN08 5PS4 * 2004 RN11 * 2005 RN11A Singurul lucru care ma impinge catre perioada incepand cu '96 este faptul ca acest an a adus cateva modificari importante: 1996: Bigger 43mm forks, shorter frame, close ratio gearbox, 270-degree crank engine, redesigned exhaust and silencers, twin bulb headlamps, new styling, larger 20 litre fuel tank. motorcyclenews.com ...si daca inseamna ceva pentru tine Rockere, eu cu KTM-ul te inteleg perfect. Cand orice urma decenta de drum se termina si ceilalti se opresc, eu imi continui drumul linistit! Ma rog, de obicei eu sunt cel care-i cara in spate pe ceilalti ca sa vada si ei castelul sau ruina, etc @everybody - multumiri pentru rabdare si pareri! Pe langa cele spuse mai sus, ceva modificari de luat in seama? Exista tobe de schimb pentru 850, leo Vince, ceva? Amortizoare Ohlins mai shmechere? Xenoane [ce tip de becuri are, H4, H3, H1, etc]? Ce carburatoare are? Jiglere mai mari? Se merita sau creste consumul de-ti sara basca pentru 3-5 caluti amarati? Multumesc inca odata tuturora! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 H1. la a mea fluiera a 3-a. ulei mananca prea putin in parametri normali, incarcare este suficienta. tobele sunt in functie de gusturi, gasesti aftermarket si chiar producatori de tobe autohtoni (vezi radu_tm_tdm si-a facut - vick exhaust, oradea). da mie imi place cum toarce asa cu tobocu central standard. daca iti iei pana in -99 an de fabricatie, poti schimba jiglere (factorypro vand kituri) sau daca vrei sa fii artist sa faci permutari, www.kedo.com vand tot felu de variante si marimi. eu iara nu as face ohlins nu stiu sigur ca exista, dar wp da ... numa implica cheltuiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 (editat) ohlins nu stiu sigur ca exista, dar wp da ... numa implica cheltuiala. Exista si ohlins, eu am gasit aici. Pretul cred ca e chiar sub cel stock de la yamaha. Editat Ianuarie 26, 2010 de Ratonyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 poate sa tot fie mai ieftin decat unu original yamaha, dar daca ai deja unul functional yamaha si nu vrei numa upgrade, 497 de euro + transport +vama (+probabil 10% comision de aia ca suntem in romania si avem si noi distribuitor national) nu stiu daca e tot una ca si cheltuiala la o mobra de ~ 2000-3000 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 (editat) ...si daca inseamna ceva pentru tine Rockere, eu cu KTM-ul te inteleg perfect. Cand orice urma decenta de drum se termina si ceilalti se opresc, eu imi continui drumul linistit! Ma rog, de obicei eu sunt cel care-i cara in spate pe ceilalti ca sa vada si ei castelul sau ruina, etc La asta m-am referit si eu, de aceea am pregatit-o asa Mesaj completat @ ishmael, ce barba ti-ai tras Nu de alta, caci nici eu nu sunt mai breaz Editat Ianuarie 26, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Cavalere, nu incetezi sa ma uimesti!Cum dracu sa nu fie relevanti kilometrii??? Poate ai vrut sa spui ca nu sunt relevanti daca s-a umblat la kilometraj, ceea ce e altceva hai ca stii ce am vrut sa zic. km se masluiesc cel mai usor la mobrele astea vechi. cat despre motorul de TDM e buletproof Mesaj completat Nu de alta, caci nici eu nu sunt mai breaz ooooo sarumana parinte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 vulture daca te hotarasti la 4tx, uitete putin la mine in semnatura, poate te scutesc de un drum de italia un sumar despre probleme generice : (evident exista si mobre-exceptie) mananca ulei mananca baterie scartaie a 3-a isi roade acele din tuburile emulsoare (de cate ori apuc sa zic cuvintele astea in viata ) - din cauza vibratiilor - pentru ca are carburatoare in cap (downdraught) standard nu are cric central (si nu prea ai variante accesibile) Io am bagat ulei 20w50 de la liqui moly si am completat o singura data spre sfarsitul verii. Ishmael, ce barba ai frate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 ooooo sarumana parinte! Cavalere, sa faci bine sa mai vii pe la biserica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 nu pot calca pe pamant sfant Mesaj completat PS baba mea e din 92 ceea ce insemana ca are majoratu anu asta. culmea e ca nu papa deloc ulei. nu am completat niciodata uleiul la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Nu de alta, caci nici eu nu sunt mai breaz Fara suparare, nu comentez figura, ca nu se cade, dar umbra este bestiala! Nu este nici o ironie in afirmatia mea, mai ales ca vine de la unul care poarta barba din ianuarie 1988, si nu oricum, ci in toate actele personale. Cei care au incercat, la vremea respectiva, stiu cat de greu era sa obtii buletin cu barba pe timpul lui Ceausescu... La intalnirea de anul acesta primiti si "intrusi"? Nu de alta, dar tot citesc pe aici si imi place gasca voastra. Numai ca trebuie sa aveti grija cu mine, imbat pe careva si ma intorc cu un transplant de motor , ca tare mi-ar place un 850! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 primim atata timp cat promiti sa nu pleci cu un 850 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 ... si o ultima intrebare: cum mai e cu piesele de yamaha! Pe vremea chopperului meu yamaha, piesele veneau in trei luni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Cele originale vin in 8-10 zile, dar au preturi astronomice. TDM900 e prea noua si nu exista piese de la dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Nu de alta, caci nici eu nu sunt mai breaz Fara suparare, nu comentez figura, ca nu se cade, dar umbra este bestiala! Nu este nici o ironie in afirmatia mea, mai ales ca vine de la unul care poarta barba din ianuarie 1988, si nu oricum, ci in toate actele personale. Cei care au incercat, la vremea respectiva, stiu cat de greu era sa obtii buletin cu barba pe timpul lui Ceausescu... La intalnirea de anul acesta primiti si "intrusi"? Nu de alta, dar tot citesc pe aici si imi place gasca voastra. Numai ca trebuie sa aveti grija cu mine, imbat pe careva si ma intorc cu un transplant de motor , ca tare mi-ar place un 850! Mersi fain Asa sunt eu, barbos Cat despre intrunirile tdm-istilor, poti sa vii linistit, mai ales ca la prima intrunire, am avut si un ST printre noi, prieten bun de altfel. Poate pana atunci va avea si ST-ul tau o inima de TDM, ca si cel al lui Cristi-mic. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 ... si o ultima intrebare: cum mai e cu piesele de yamaha! Pe vremea chopperului meu yamaha, piesele veneau in trei luni! pana acu nu am fost nevoit sa comand decat un releu de incarcare care a sosit in 3 zile de la romi3 a si niste tampoane de cauciuc care au venit repede 1 saptamna de la kedo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 ... si o ultima intrebare: cum mai e cu piesele de yamaha! Pe vremea chopperului meu yamaha, piesele veneau in trei luni! Eu de comandat piese pt mobra, am luat doar un kit de lant nou, care a sosit intr-o saptamana din Germania de la Louis. Kitul a fost comandat tot prin romi3 din Cluj. sunt de parere ca orice piesa ai comanda pt TDM, sunt sigur ca nu vor fi probleme cu achizitionatul si transportul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 lantu e ala cumparat cand ti-ai luat mobra? did x ring ? era inchis sau e d-ala care trebuie nituit? sau e cu siguranta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Am uitat sa va arat filmuletele din tura noastra Fagaras altfel decat in realitate Cum nu stiu cum se pun filmele ce nu sunt pe youtube...dau 2 linkuri pe care merita sa intrati. http://wildhogsmc.ning.com/video/wildhogs-fogaras-part-1 http://wildhogsmc.ning.com/video/wildhogs-fogaras-part2 Sa speram ca toate filmele si fotografiile facute de Wildhogs (adica noi), vor fi postate pe www.wildhogs.ro si daca adminul nostru nu ar fi lenes...90% ar fi online Dar va promit ca vom face materiale pentru a satisface toate cerintele. La sectiunea prietenii nostrii dorim sa postam aventurile voastre, aventuriel prietenilor nostrii, cu o scurta descriere care va da link catre alte adrese daca le aveti postate deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.