Cavaleru Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 si la mine rezerva e in sus.... parca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 La mine (3VD 1995) normalul e asa ca in imaginea de mai jos si nu am avut probleme niciodata, cand am pus pe rezerva (adica in jos) a venit benzina, nu aer De data asta m-am fentat Am coborat la blonda si am intrebat-o IN JOS e normal, IN SUS e rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 La uni sus la ceilalti jos si la mine acum sincer habar nam ,atata stiu ca am ramas vro 3 ori fara benzina Cavaleru can cat costa curatarea carburatoare si reglajul ??????? ca la mine daca stiu bine nu a fost umblat pana acum si vreau sa fac si oooo , ca consuma cam mult 7.7 pentru mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 La uni sus la ceilalti jos si la mine acum sincer habar nam ,atata stiu ca am ramas vro 3 ori fara benzina Cavaleru can cat costa curatarea carburatoare si reglajul ??????? ca la mine daca stiu bine nu a fost umblat pana acum si vreau sa fac si oooo , ca consuma cam mult 7.7 pentru mine pe mine m-a costat 150 ron. daca te pricepi un pic le poti face si singur. mai greu un pic cu sincronizarea dar se poate face. data viitoare o sa incerc sa le fac singur vedem ce-o iesi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 pe mine m-a costat 150 ron. daca te pricepi un pic le poti face si singur. mai greu un pic cu sincronizarea dar se poate face. data viitoare o sa incerc sa le fac singur vedem ce-o iesi Pai nustiu daca ma bag ieu , daca ma bag o sa am vro 12 l consum mai greu sincronizare sal curat pot sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 De data asta m-am fentat Am coborat la blonda si am intrebat-o IN JOS e normal, IN SUS e rezerva Stiam eu ca n-ai cum sa fii de partea RAULUI ALELUIA frati tedemisti, deci toata lumea ochii la cer cind suntem greu incercati de ispita carburatoarelor dereglate PS - cei cu indicator de benzina in bord sa mearga la coltz sa se caiasca, nu mai vorbesc de pacatosii cu injectie !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 frate fuchsia ai luat-o razna. megi la capela sa rostesti de 10 ori avemaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Cavalere, vezi ca Ave Maria e la catolici. Nu ca m-ar interesa. Ti-am spus asa, de amorul artei, nu ca n-ai sti. Fuchsia, pe unde stai in Berceni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Cavalere, vezi ca Ave Maria e la catolici. Nu ca m-ar interesa. Ti-am spus asa, de amorul artei, nu ca n-ai sti.Fuchsia, pe unde stai in Berceni? Frate Barboge, nu te teme; nu ma luam oricum dupa vocea necuratului cu consum de 5.5% Linga Cultural stau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Frate Barboge, nu te teme; nu ma luam oricum dupa vocea necuratului cu consum de 5.5% Linga Cultural stau. putema sa scot si mai putin cred ca sub 5.5% avand in vedere ca pe transfgarasan am mers 150km numai pe drumuri cu gropi si mobra in a doua si a treia si incercam sa o tin peste 3000rpm ca sa nu suga din baterie proiectoarele Mesaj completat Cavalere, vezi ca Ave Maria e la catolici. Nu ca m-ar interesa. Ti-am spus asa, de amorul artei, nu ca n-ai sti.Fuchsia, pe unde stai in Berceni? pai poate eu sau fuchsia suntem catolici. glumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sylver_dj Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 salutaream revenit pe forum cu niste tdm-uri "proaspete"... cum se vede si in poze iarasi am doua tdm-uri de vanzare..... unul din 2000, pot sa zic stare impecabila, adusa din germania, carte de service, 50000 km, C.I.V. facut. cauciucuri f. bune, baterie si bujii noi. pret: 2300 usor neg.. celalalt din '91 (inmatriculat prima data '94), cosumabilele toate sunt in stare f. buna, baterie noua, bujii noi, ulei schimbat. are mici defecte optice dar normale la varsta lui.....pret : 1500 usor neg.... cei interesati dati un reply sau sunati la nr.: 0726316580. numai bine ! asfalt uscat !!! O bijuterie, foarte frumos motorul...imi place comparativ cu a mea prinderea top case-ului si culoarea top case-ului...Incredibil cum m-am putut indragosti de TDM... Apropo Ati peste 100 de km aniversez 70000 de km...nu mai stiu exact cat avea cand l-am luat dar pana acum toata iarna a pornit la buton fara nici un rateu si dupa cateva luni imi vine ca o manusa... Va doresc la toti asfalt uscat si cat mai multi km pe TDM-uri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 vaca mea a trecut de 50000km pe ceasuri acum in week-end la cat mai multi fericitilor posesori de TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 putema sa scot si mai putin cred ca sub 5.5% avand in vedere ca pe transfgarasan am mers 150km numai pe drumuri cu gropi si mobra in a doua si a treia si incercam sa o tin peste 3000rpm ca sa nu suga din baterie proiectoarele Ti-ai pus voltmetru sa vezi cat ai cu proiectoarele aprinse la relanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Ti-ai pus voltmetru sa vezi cat ai cu proiectoarele aprinse la relanti? Râzi tu, sviciule, dar e o idee bună, la care m-am gandit si eu Dar nu voltmetru, ci ampermetru pe cablul de plus al acumulatorului Se bobinează un număr bine determinat de spire pe acel cablu, se amplifică semnalul si se pune la intrarea unui voltmetru digital Mai cinstit nu se există Vechile camioane, din anii '50-'60, aveau o jmekerie din asta, un ampermetru analog cu valoarea zero pe mijloc P.S. am si eu noutati. Blonda e dotată de ieri cu accesorii de la Hepco&Becker. Stend bai for pikciărs P.S. 2 M-am certat cu nevasta, ca ea nu a primit accesorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Ampermetru? De ce? Si cum vrei tu sa masori amperii in curent continuu fara inserierea unui ampermetru? Si daca vrei sa faci un splice exact la firul bateriei, unde pui indicatorul? Nu crezi ca e mai complicat decat rezultatul? Voltmetrul iti indica foarte precis cand consumul e prea mare: daca scade sub 12.7 tensiunea, e clar ca ai consum prea mare si nu se mai incarca bateria. Iar asta il poti pune cam oriunde tragand doua spire dintr-un fir de retea de la baterie sau contact pana unde pui voltmetrul. Care poate fi digital sau analogic. Unul analogic e 20-40lei; digital cam tot atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Ampermetru? De ce? Si cum vrei tu sa masori amperii in curent continuu fara inserierea unui ampermetru? Si daca vrei sa faci un splice exact la firul bateriei, unde pui indicatorul? Nu crezi ca e mai complicat decat rezultatul? e clar ca nu ai inteles ce am spus eu cuvantul cheie e "inductie" lasa, o sa fac si o sa va arat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Curentul indus pe care vrei sa-l masori tu este dependent de variatia fluxului magnetic. La curent constant si tensiune constanta (adicatelea cand mergi la 3000rpm constant), nu ai nicio variatie de tensiune sau curent care sa iti genereze un camp magnetic variabil. Deci ampermetrul tau inductiv pus la borna bateriei nu prea... merge. Poate vrei sa zici ca bobinezi pe una din fazele de la alternator -- doar ca acolo nu stiu exact ce masori si ce relatie are cu curentul si tensiunea din circuitul de curent continuu de 12v al motocicletei - cel de interes. Astept cu foarte mare interes un astfel de gadget - daca iese fain este in mod cert un mod foarte elegant de masurare. Raman la ideea ca cea mai buna metoda de masurare a incarcarii generale a instalatiei de 12v este un voltmetru: sub 12.8v e clar supraincarcata instalatia iar pe la 13.5v e numai bine. Mai mult, voltmetrul poate servi si ca indicator de 'baterie moarta' (inainte de pornire arata ~12v) sau de releu de incarcare belit (am inteles ca ar fi o problema si la voi regulatoarele prajite) - cand in ture sare de 14.4 incarcarea, cu cunsumatori cu tot. Editat Martie 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Curentul indus pe care vrei sa-l masori tu este dependent de variatia fluxului magnetic. La curent constant si tensiune constanta (adicatelea cand mergi la 3000rpm constant), nu ai nicio variatie de tensiune sau curent care sa iti genereze un camp magnetic variabil. Deci ampermetrul tau inductiv pus la borna bateriei nu prea... merge. Nu, mai, nu asa Nu pe BORNA bateriei, ci pe cablul de plus cablul va fi inductorul si bobina bobinata pe el va fi indusul Cand se incarca acumulatorul, prin cablu trece un curent de cativa amperi, in functie de cat de descarcata e bateria, iar la relanti, cand teoretic alternatorul nu incarca ci consumatorii sunt alimentati din baterie, sensul curentului se inverseaza, implicit si sensul campului electromagnetic indus Nu e inventia mea, se practica dar mai putin in domeniul auto-moto, si mai mult la curenti/tensiuni mari, vezi clestii aceia folositi de electricieni pentru masurarea consumului (imi scapa acum numele) Eu zic ca merita sa incerc, nu am nimic de pierdut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 clampmetru oder cleste ampermetric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Si eu vorbeam de fir, nu de borna. In fine. Daca se practica, atunci dispozitivul sigur nu e bazat pe inductie -- inductia nu poate indica decat variatia, nu si valoarea absoluta a unui curent prin conductor. O fi alt proces de care eu unul nu am habar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulventel Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Salutare tuturor, imi cer scuze ca ma bag in discutia voastra dar am nevoie de ajutor. Vreau sa imi schimb becurie la mobra (850 4TX 2002) si nu gasesc nicaieri pe net ce "H-uri" are. Am gasit cu toate variantele H1, H3, H4, H7, etc. Nu v-as intreba daca as avea momentan acces la mobra, din pacate se afla la 350 de KM de mine si inca nu pot sa merg dupa ia, dar cand merg dupa ia vreau sa merg cu instalatia dupa mine, ca ii tare chioara si trebuie sa vin noaptea. Va multumesc. PS: (ma gandesc ca ati discutat subiectul, dar dupa a 30 de pagini...am renuntat). Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Si eu vorbeam de fir, nu de borna. In fine. Daca se practica, atunci dispozitivul sigur nu e bazat pe inductie -- inductia nu poate indica decat variatia, nu si valoarea absoluta a unui curent prin conductor. O fi alt proces de care eu unul nu am habar apa se induce ca curentu sa misca daca zice pe wiki asa trasa fie http://en.wikipedia.org/wiki/Electromagnetic_induction Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) apa se induce ca curentu sa misca daca zice pe wiki asa trasa fie http://en.wikipedia.org/wiki/Electromagnetic_induction Pai si eu ce am zis? Acolo scrie clar ca inductia e proportionala cu variatia fluxxului magnetic. Care flux magnetic NU variaza daca ai curent constant, fie el de 5A, fie el de 20A. Ce vorbiti voi acolo NU are legatura cu inductia electromagnetica nici impuscata. Editat Martie 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Salutare tuturor, imi cer scuze ca ma bag in discutia voastra dar am nevoie de ajutor. Vreau sa imi schimb becurie la mobra (850 4TX 2002) si nu gasesc nicaieri pe net ce "H-uri" are. Am gasit cu toate variantele H1, H3, H4, H7, etc. Nu v-as intreba daca as avea momentan acces la mobra, din pacate se afla la 350 de KM de mine si inca nu pot sa merg dupa ia, dar cand merg dupa ia vreau sa merg cu instalatia dupa mine, ca ii tare chioara si trebuie sa vin noaptea. Va multumesc. PS: (ma gandesc ca ati discutat subiectul, dar dupa a 30 de pagini...am renuntat). Mersi Salut. becurile tale sunt 2xh3 de 55w conform manualului haynes misto pozele. ce mobra curata ai am atasat si dovada Mesaj completat Râzi tu, sviciule, dar e o idee bună, la care m-am gandit si euDar nu voltmetru, ci ampermetru pe cablul de plus al acumulatorului Se bobinează un număr bine determinat de spire pe acel cablu, se amplifică semnalul si se pune la intrarea unui voltmetru digital Mai cinstit nu se există Vechile camioane, din anii '50-'60, aveau o jmekerie din asta, un ampermetru analog cu valoarea zero pe mijloc P.S. am si eu noutati. Blonda e dotată de ieri cu accesorii de la Hepco&Becker. Stend bai for pikciărs P.S. 2 M-am certat cu nevasta, ca ea nu a primit accesorii hai bre cu pozili odata. sau macar zi ce accesorii iai luat. crashbar? criccentral sau sistem de bagaje? ai mai da TDM-ul pe transalp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Pai si eu ce am zis? Acolo scrie clar ca inductia e proportionala cu variatia fluxxului magnetic. Care flux magnetic NU variaza daca ai curent constant, Corect, acum inteleg ce zici matale si iti dau dreptate Mai ales ca clampmetrele sunt pt curent alternativ Ieri m-a luat valul si am uitat de asta Atunci voi lua tensiunea pt ampermetru de la capetele cablului de plus al bateriei Stiu ca diferenta de potential e foarte mica (ideal ar fi sa fie nula) dar o sa fac niste experiente Mesaj completat hai bre cu pozili odata. Am uitat cablul de date acasa sau macar zi ce accesorii iai luat. crashbar? criccentral sau sistem de bagaje? Eu nu am nevoie de crashbar si cric central nu am vazut pt TDM 850, doar pt 900 (cel putin pe site-ul lor, nu sustin ca nu exista) ai mai da TDM-ul pe transalp? Nici nu am vrut sa fac asta, ci sa-mi iau Super Tenere, daca se poate modelul nou Mesaj completat hai bre cu pozili odata. Cam asaceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.