Cavaleru Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 De la mecanicul lui Fotok din Vlahita, nu m-am uitat de an dar este cel mult de anu trecut dupa cum arata .Acu ii caut si perechea pe fata ! ieftin rau pe fata pune un k60 de la heindenau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 ieftin rau pe fata pune un k60 de la heindenau sa mor daca am inteles ce ai vrut sa zici exact ...oricum atentie cu K60urile astea ca se incalzesc foaaarte greu pe fatza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 sa mor daca am inteles ce ai vrut sa zici exact ...oricum atentie cu K60urile astea ca se incalzesc foaaarte greu pe fatza. transcriu ieftin rau! Pe fata poti pune K60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Ia uite Rokere , asta poate cara mai mult decat tine !!! Mesaj completat Apropos, ia uite ce pantofiori i-am luat la caprita cu 150 ron: Misto rau cauciucul MT80. Felicitari Mircea! Si pretul e foarte bun, avand in vedere ca este nou nout. Sa revii cu detalii cun se comporta in mers, atat pe asfalt cat si pe macadam. Mesaj completat pe fata pune un k60 de la heindenau Mai ales ca se potriveste perfect K60 (ca si striatii, crampoane),cu Pirelli MT80. Ar face echipa buna, zic eu Editat Aprilie 20, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Misto rau cauciucul MT80. Felicitari Mircea! Si pretul e foarte bun, avand in vedere ca este nou nout. Sa revii cu detalii cun se comporta in mers, atat pe asfalt cat si pe macadam. Mesaj completat Mai ales ca se potriveste perfect K60 (ca si striatii, crampoane),cu Pirelli MT80. Ar face echipa buna, zic eu E excelent, l-am testat deja pe asfalt ud si uscat si-a schimbat cu totul comportamentul motoru meu, se inclina in curbe de nu-i adevarat, inca nu am avut ocazia sa-l testez pe macadam si drum forestier ca au venit ploile dar abia astept . Poate nu-mi mai titie fundu ca aluneca pe drumuri nasoale ! Editat Aprilie 20, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 A aparut noul numar din MOTOCICLISMO. iete prima pagina a articolului. restul cititi in revista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 A aparut noul numar din MOTOCICLISMO. iete prima pagina a articolului. restul cititi in revista Cavalere, pune si restul articolului ca la noi nu prea apere revista ! Merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Cavalere, pune si restul articolului ca la noi nu prea apere revista ! Merci ! U got mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salutare tuturor, Rockere'...pentru ca m-ai rugat sa postez poze cu,,obiectul muncii''..iata-l: Sper sa va placa. P.S...cine are o semnalizare stanga spate pt top-case? Asfalt uscat tuturor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Aurele e imens azi am vazut dimineata pe discovery niste camione si mai mari. incarcatura de 109 tone de lemn!! mi s-a parut enorm. al tau cat poate sa duca maxim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 U got mail si eu vreau articolul...nu stiu daca e la mine in oras...recunosc ca nu am cautat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) Salutare tuturor, Rockere'...pentru ca m-ai rugat sa postez poze cu,,obiectul muncii''..iata-l: Sper sa va placa. P.S...cine are o semnalizare stanga spate pt top-case? Asfalt uscat tuturor... Misto rau camionul, Aurele Insa mie tot cea mica si rosie, imi place Mesaj completat A aparut noul numar din MOTOCICLISMO. iete prima pagina a articolului. restul cititi in revista Cavalere, maine am si tras o fuga la Inmedio sa iau revista. Intrebasem luni de ea, insa aveau doar numarul trecut, cel din martie. Sa vad cum e prezentat TDM-ul, din postura celor care nu au avut TDM pana acum, insa au avut prilejul de a-l testa. Abia astept Editat Aprilie 21, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Misto rau camionul, Aurele Insa mie tot cea mica si rosie, imi place Mesaj completat Cavalere, maine am si tras o fuga la Inmedio sa iau revista. Intrebasem luni de ea, insa aveau doar numarul trecut, cel din martie. Sa vad cum e prezentat TDM-ul, din postura celor care nu au avut TDM pana acum, insa au avut prilejul de a-l testa. Abia astept eu de o saptamana o caut ca stiam ca trebuie sa apara. azi din intamplare am dat de ea la un alt chiosc. Pur noroc ca era singuru numar care il avea ... Lectura placuta si astept pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 eu de o saptamana o caut ca stiam ca trebuie sa apara. azi din intamplare am dat de ea la un alt chiosc. Pur noroc ca era singuru numar care il avea ... Lectura placuta si astept pareri Cavalere ti-a laudat ala motoru de-mi vine sa-mi mai iau unu !! Sa nu te superi dar incarc articolul de la tine aici ca sa-l poata citi si ceilalti SH.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 l-am citit si eu...ms Cristi (Cavaleru). Am sa incerc sa gasesc revista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) In acest week end la noi, sunt Zilele Sfantu Gheorghe (o mare multime de oameni, mici si bere si concerte) , Desi corespunde cu SMAEB-ul si banuiesc ca multi vor merge catre Bucuresti , cei care sunt mai pe aproape si nu se duc la Bucale, sunt invitati sa ne calce. Pun aici un link catre Programul de zilele astea Program de zilele Sf.GH. nu conteaza chiar tot dar cred ca va fi misto la concertele de seara. Noi cativa , Sambata mergem la SMAEB Poate ne intalnim pe acolo ! Editat Aprilie 22, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Cavalere ti-a laudat ala motoru de-mi vine sa-mi mai iau unu !! Ce nu mi-e clar mie este de ce spune ala ca vibreaza tare peste 5000 rpm, a mea merge ca o muzicuta, nu am vibratii Sau nu stiu eu ce inseamna vibratii??? Alta nedumerire: Ce naiba cauta ala la peste 5000 rpm? TDM nu are nevoie de turatiile alea in mod obisnuit Eu pot numara pe degete de cate ori am depasit 5000 rpm, doar in cazuri extreme cavalere, era frumos daca spalai mobra inainte de teste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Ce nu mi-e clar mie este de ce spune ala ca vibreaza tare peste 5000 rpm, a mea merge ca o muzicuta, nu am vibratiiSau nu stiu eu ce inseamna vibratii??? Alta nedumerire: Ce naiba cauta ala la peste 5000 rpm? TDM nu are nevoie de turatiile alea in mod obisnuit Eu pot numara pe degete de cate ori am depasit 5000 rpm, doar in cazuri extreme cavalere, era frumos daca spalai mobra inainte de teste a mea vibreaza de la 4000 rpm in sus. a trecut de 5000 probabil cand a vrut sa vada cum se accelereaza. era frumos sa o spele ei si cand le-am dat-o si cand mi-au adus-o inapoi. ca in afara de articolul din revista nu am castigat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 a mea vibreaza de la 4000 rpm in sus. Termenul "vibreaza" e foarte subiectiv In cazul nostru, singura metoda valabila e cea comparativa Subiectiva e aia in care tu simti ca te deranjeaza (sau nu) la drum lung Mesaj completat ca in afara de articolul din revista nu am castigat nimic. celebritatea nu se castiga usor, trebuie sa investesti, sa te sacrifici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 a propos de turatii si viteze, cam ce turatii folositi in mod obisnuit ... intr-un post anterior, @Fotok spunea ca are de gind sa puna pinioane si foaie "originale" si spunea ca in viteza a 5-a la 90/h are in jur de 3300 rpm (si la mine e la fel) in timp ce un amic avea 4000 ... eu unul merg constant intre 3500 si 4000 rpm (ma rog, mai aproape de 4000)... sa leg de stilul de condus consumul mare ? fostul proprietar spunea ca lui i-a consumat intre 6 si 7 % ... nu de alta dar cind vad consumurile voastre ma apuca invidia oricum am de gind sa ma uit prin carb uri (sarumina inca o data @Cavaleru) si sa inspectez emulsorul cel mult pomenit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Termenul "vibreaza" e foarte subiectivIn cazul nostru, singura metoda valabila e cea comparativa Subiectiva e aia in care tu simti ca te deranjeaza (sau nu) la drum lung Mesaj completat celebritatea nu se castiga usor, trebuie sa investesti, sa te sacrifici de la 4500 incepe sa devina deranjant in mers la drum lung. la 3500 e parfum cand ne intalnim data viitoare facem schimb de mobre un pic sa comparam? Mesaj completat a propos de turatii si viteze, cam ce turatii folositi in mod obisnuit ...intr-un post anterior, @Fotok spunea ca are de gind sa puna pinioane si foaie "originale" si spunea ca in viteza a 5-a la 90/h are in jur de 3300 rpm (si la mine e la fel) in timp ce un amic avea 4000 ... eu unul merg constant intre 3500 si 4000 rpm (ma rog, mai aproape de 4000)... sa leg de stilul de condus consumul mare ? fostul proprietar spunea ca lui i-a consumat intre 6 si 7 % ... nu de alta dar cind vad consumurile voastre ma apuca invidia oricum am de gind sa ma uit prin carb uri (sarumina inca o data @Cavaleru) si sa inspectez emulsorul cel mult pomenit ... 4000 in treapta a 5-a? daca foloseste accelerari puternice da creste consumul. configuratia originala a tdm-ul 3vd este 16-44-114 (pinion mic- mare - zale lant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 de la 4500 incepe sa devina deranjant in mers la drum lung. la 3500 e parfum cand ne intalnim data viitoare facem schimb de mobre un pic sa comparam? pai 4500 rpm inseamna la mine cam 130 km/h, si merge foarte frumos, sau, ca sa folosesc aceiasi termeni, nu ma deranjeaza nimic Pana cand ne intalnim s-ar putea sa am FJR, si nu va mai fi valabil schimbul Asta nu inseamna ca vine deja FJR-ul, ci ca nu stiu cand ne vom intalni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) .... 4000 in treapta a 5-a? daca foloseste accelerari puternice da creste consumul ... nu, cam acolo schimb vitezele, pina intr-a 4-a, pentru ca in proportie de 90% o folosesc la naveta ... mai bine zis, n-am apucat sa fac ture mai lungi ... in afara localitatilor merg in general cam la 100-110 ... peste, sincer, ma deranjeaza vintul ... si cum n-am bani de alt parbriz, prefer sa stau cumintel in limita legala de viteza ... pentru ca Aghiuta m-a indemnat, in weekndul trecut am probat-o pe o portiune dreapta de sosea sa vedem "cit baga" ... m-am oprit din accelerat pe la 180 (culcat pe rezervor, nu vedeam foarte bine) ... probabil ca experienta nu se va repeta ... eu unul nu vad de ce as merge asa ... pina la urma, placerea e drumul, nu-i asa !? aaa, si "mai ducea" , ca sa citez din clasici ... Editat Aprilie 22, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 P.S...cine are o semnalizare stanga spate pt top-case? Asfalt uscat tuturor... In primu rand... place obiectu munctii. Chestii serioase Am si eu o intrebare: tu ai semnalizari SI pe top-case? Legate ca si semnalizarile spate? Daca da, cum faci sa iti clipoceasca normal instalatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 .... si spunea ca in viteza a 5-a la 90/h are in jur de 3300 rpm (si la mine e la fel) in timp ce un amic avea 4000 ... La 4000 rpm in treapta a 5-a e imposibil sa aiba 90 km/h O fi uitat sa-i dea a 5-a, si merge cu a 4-a Kitul de lant poate sa difere cu un dinte, si asta duce la diferente de +/- 5 km/h in treapta a 5-a, nu mai mult Mesaj completat In primu rand... place obiectu munctii. Chestii serioase Bre comutatorule! Esti suspect de des pe topicul nostru Ne pregatesti ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.