madcox Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 sa o stapanesti sanatos domnule. cu siguranta este diferenta. cel putin de putere, si a 6-a treapta. mie imi place, dar nu la banii aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 (editat) Va salut si imi permit sa va anuntz ca sunt si eu un nou posesor de TDM dar de 900, erau pe aici catziva de nu le placea modelul, de ce d - lor ? ca e mai mult sport decat touring ? ca are 6 viteze ? va linishtesc eu ! e super ! nu credeti ? pacat, dar fiecare cu parerea lui, eu m am dat si cu 850 ul si acum cu 900 le, e o diferentza destul de mare intre ele si sunt multzumit de ea, cand om avea okazia sa ne intalnim va las sa va comvingeti, deci..... ? inca unul cu TDMp.s.......... si super ok ! bafta la toti, asfalt uscat si fara incidente !!!!!!!!!!!!!!!!! Salutare! Nu stiu unde ai citit ca "850-istii" au probleme vis-a-vis de 900 (ma rog, nici eu n-am citit TOT thread-ul), dar daca e asa, facem club separat Glumesc, felicitari pentru achizitie, e un motor fantastic. Ca sa replicam "atacului" celor cu 850, 900-le e "faster, lighter, stronger, better", si nu cred ca poate contrazice cineva chestia asta... Eu sincer am avut noroc c-am gasit-o pe a mea la reducere, ca-i din 2005 stata in vitrina (altminteri mobra e "in mint condition"), altminteri ma multumeam c-un 850 fara nicio greata, pe asta am pus ochii prima data. Sunt de acord cu marea majoritate, pretul cerut de Yamaha pentru mobra asta e pur si simplu mare, nu ca n-ar fi o motocicleta super, ci pur si simplu ca-s multi bani. V-stromu de 1000 care ar fi unul din cei mai apropiati "concurenti" e ceva mai mult de 8000 EUR, 900-le e 9500 cu ABS- piperat, trebuie sa recunoastem. Altminteri, sa nu uitam ca e cu 4 CP mai puternica si cel putin 15 kg mai usoara fata de 4TX, cadrul e cu ceva % mai rigid si mai usor, plus cutia in 6 trepte si franele Brembo de la seria supersport, nemaivorbind de ABS care meritra fiecare leut, eu zic ca e un pachet destul de atractiv Pana la urma sa nu uitam ca TDM-ul are un statut cam de cult asa, nu e o mobra populara, si eu unul ma mandresc cu asta. N-am suportat niciodata sa am ceva ce are toata lumea, mai ales motorul care e o "extensie" a personalitatii (de-aia n-as lua o Honda spre exemplu, nu ca nu-s mobre bune, dar din cauza celebrei "Honda e Honda"- breaks my fucking heart, ce sa zic ) Asa ca sa nu mai vorbim despre diferentele de modele TDM, ca-i 900, 3VD sau 4TX (nu mai stiu celalalt model din '96-'99 ce serie era), mai bine sa zicem si noi "TDM e TDM, dom'le " ). Asfalt uscat si s-auzim de bine! Editat Septembrie 24, 2008 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 (editat) 96-99 sunt 4tx nu cred ca cei cu 850 au ceva impotriva 900. eu asa vrea un 900 pt ca e mai nou si mai dotat si cel mai imp e mai USOR Pocul de ieri l-am facut cu scuteru care s-a facut zob plastice si furca dar inca merge cam in zig zag dar pana pun TDM-ul pe roate ma descurc cu el asa Va salut si imi permit sa va anuntz ca sunt si eu un nou posesor de TDM dar de 900, erau pe aici catziva de nu le placea modelul, de ce d - lor ? ca e mai mult sport decat touring ? ca are 6 viteze ? va linishtesc eu ! e super ! nu credeti ? pacat, dar fiecare cu parerea lui, eu m am dat si cu 850 ul si acum cu 900 le, e o diferentza destul de mare intre ele si sunt multzumit de ea, cand om avea okazia sa ne intalnim va las sa va comvingeti, deci..... ? inca unul cu TDMp.s.......... si super ok ! bafta la toti, asfalt uscat si fara incidente !!!!!!!!!!!!!!!!! bine ai venit in grup Editat Septembrie 24, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 96-99 sunt 4tx nu cred ca cei cu 850 au ceva impotriva 900. eu asa vrea un 900 pt ca e mai nou si mai dotat si cel mai imp e mai USOR Pocul de ieri l-am facut cu scuteru care s-a facut zob plastice si furca dar inca merge cam in zig zag dar pana pun TDM-ul pe roate ma descurc cu el asa bine ai venit in grup sorry pt poc, sper ca tu nu ai patit nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 nu am nimik. am facut tumba peste capota de logan. si am o mica durere la mana pe la umar. sunt happy ca nu am patit nimik. PS ce e cu poza cu piulitele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 96-99 sunt 4tx nu cred ca cei cu 850 au ceva impotriva 900. eu asa vrea un 900 pt ca e mai nou si mai dotat si cel mai imp e mai USOR Pocul de ieri l-am facut cu scuteru care s-a facut zob plastice si furca dar inca merge cam in zig zag dar pana pun TDM-ul pe roate ma descurc cu el asa bine ai venit in grup sorry pt poc sper ca tu nu ai patit nimic ! Apropos ! Ai reusit sa cobori motoru de poponeata mai jos ? As avea si eu aceeasi problema cu inaltimea lui , nu ating decat cu varfurile pamantul si e destul de greu de manevrat asa. uite atasez si o poza ca sa ne intelegem mai bine nu am nimik. am facut tumba peste capota de logan. si am o mica durere la mana pe la umar. sunt happy ca nu am patit nimik. PS ce e cu poza cu piulitele? pai undeva mai pe la inceput te vaitai ca nu reusesti sa lasi motoru mai jos , si eram curios daca ai reusit si cum ai facut asta eventual intra pe yahoo, ID>mircea1970_2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Pana la urma sa nu uitam ca TDM-ul are un statut cam de cult asa, nu e o mobra populara, si eu unul ma mandresc cu asta. N-am suportat niciodata sa am ceva ce are toata lumea, mai ales motorul care e o "extensie" a personalitatii (de-aia n-as lua o Honda spre exemplu, nu ca nu-s mobre bune, dar din cauza celebrei "Honda e Honda"- breaks my fucking heart, ce sa zic ) Aceeasi problema o am si eu cu "fucking honda"... . nu ca nu ar fi bune, dar ma seaca vorba asta cu "honda-i honda". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 sorry pt poc sper ca tu nu ai patit nimic ! Apropos ! Ai reusit sa cobori motoru de poponeata mai jos ? As avea si eu aceeasi problema cu inaltimea lui , nu ating decat cu varfurile pamantul si e destul de greu de manevrat asa. uite atasez si o poza ca sa ne intelegem mai bine pai undeva mai pe la inceput te vaitai ca nu reusesti sa lasi motoru mai jos , si eram curios daca ai reusit si cum ai facut asta eventual intra pe yahoo, ID>mircea1970_2007 problema e cvasi rezolvata. am cumparat un kit de coborare si trebuie montat. daca esti pe mess iti explic in ce consta acest kit. Aceeasi problema o am si eu cu "fucking honda"... . nu ca nu ar fi bune, dar ma seaca vorba asta cu "honda-i honda". ce problema existentiala aveti =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 ce problema existentiala aveti =)) E deranjant sa tot auzi "Honda e Honda"...pana mea, numai Honda e pe lumea asta? Cele mai bune, cele mai fiabile, cele mai cele...mai da-le incolo ca mai fac si altii motoare bune, si daca e sa te uiti atent nu au avut tot timpul succese fenomentale, sa nu uitam ca Agostini mergea pe MV Agusta, lui Rossi i s-a luat dupa ce il tratau-citez- "ca pe un salariat public", si cate si mai cate. Si nu sunt singurul care gandeste asa. Nu mi-as lua Honda tocmai ca e Honda, nu ca nu-s ok. Transalpu e laudat de se sparge programul, si ca programul se sparg si regulatoarele de tensiune care-s puse dintr-un DEFECT DE CONCEPTIE langa toba. Probleme cu regulatoarele au si Africa Twin, legenda de fiabilitate Honda si un motor atat de over-priced ca-ti vine sa versi. E incredibil ce scoruri se cer pentru o AT, mai rau ca BMW-urile, si alea alte podoabe de motociclete. Bune, dar si alea au minusuri ca toate de altfel... La clasa Superbike 1000 CBR-ul n-a fost niciodata primul mai la nimic, ci era un compromis din toate... A! Era primul la confort, de parca asta face o mobra buna de curse, confortul, si dobitocii aia de jurnalisti criticau R1 ca-i extrem de puternic doar dupa 9-10000 rpm NORMAL!!! E un motor de curse care are puterea unde trebuie, la ture inalte, altfel il faceau V2 sau mono sa traga de jos, ce dracu! Bine ca le face Honda confortabile, ca orice maimutoi sa dea putin pe un atat de banal CBR 600 F (ca astea-s bune de incepatori,de parca nu tot 100+ de cai au) si sa sparga timpanele cetatenilor cu Honda lui...Ma rog, sunt multe de zis, dar in principiu hai sa nu mai laudam Honda ca-i asa si pe dincolo, ca nu e chiar asa. Si daca luam gama actuala Honda, ce Doamne apara si pazeste minuni de motociclete au ei acum? Ce e asa mirobolant in legatura cu Honda? Revenind la Africa Twin, sa nu uitam ca e un motor DERIVAT dintr-un prototip care a castigat Dakar-ul, iar Super Tenere CHIAR A CASTIGAT raliul . Si revenind la caprele noastre, a cumparat careva vreo husa buna pt TDM? Daca da, de unde si cat a fost? 10x S-auzim de bine P.S. Am cumparat TDM pentru ca e TDM (sincer). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 E deranjant sa tot auzi "Honda e Honda"...pana mea, numai Honda e pe lumea asta? Pfui, da' rau mai esti Eu am TA, dar nu pot sa spun ca e cea mai buna sau ca Honda e Honda Eu cred ca japonezele sunt toate cam la fel, se fura unul pe altul de rup Multi dintre noi au ajuns de la Simson, IJ sau MZ direct pe Transalp, Africa Twin, TDM sau altceva si desigur ca saltul a fost colosal Mie imi place Transalpul, dar imi place si TDM-ul si XJ Diversion de la Yamaha, imi plac multe alte modele Consider ca am TA din intamplare nu vreau sa jignesc sau sa ling pe nimeni, dar cine spune "nu voi calari niciodata altceva decat motocicleta X" nu stie ce vorbeste Si da, TDM-ul este o motocicleta buna, daca as avea bani mi-as lua SI TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Pfui, da' rau mai esti Eu am TA, dar nu pot sa spun ca e cea mai buna sau ca Honda e Honda Eu cred ca japonezele sunt toate cam la fel, se fura unul pe altul de rup Multi dintre noi au ajuns de la Simson, IJ sau MZ direct pe Transalp, Africa Twin, TDM sau altceva si desigur ca saltul a fost colosal Mie imi place Transalpul, dar imi place si TDM-ul si XJ Diversion de la Yamaha, imi plac multe alte modele Consider ca am TA din intamplare nu vreau sa jignesc sau sa ling pe nimeni, dar cine spune "nu voi calari niciodata altceva decat motocicleta X" nu stie ce vorbeste Si da, TDM-ul este o motocicleta buna, daca as avea bani mi-as lua SI TDM Ei, mai mult latru, dar nu musc rau Nu ma intelege gresit, nu am ceva cu Honda, am cu expresiile astea obosite "Honda e Honda", "BMW e BMW" s.a.m.d. pe care le tot aud. CBR 954 RR Fireblade mi se pare una din cele mai reusite design-uri de motociclete ever, iar 600 RR-ul mi-a placut mai mult decat R1 la mers (pe cuvant de onoare). Sunt fan declarat masini Honda, mi se scurg ochii dupa noul Civic de numa si Accordul asta nou este demential, deci nu vorbim de ceva impotriva brand-ului. Problema e ca in Romanica s-a instituit vorba asta, din ce motive nu stiu, numai ca-s satul sa aud. Daca ar fi sa aleg un enduro-touring de 600-650 sa fii sigur ca as alege TA, de altfel il si recomand cui ma intreaba (eu am avut Aprilia Pegaso, deci...). E vorba de ce s-a instituit in tara noastra si ce opinie generala (pe alocuri sau in totalitate falsa, nu stiu). Spun "in Romanica" pentru ca n-am mai intalnit afara asa ceva, eu cel putin. Stiu ca posesorii de BMW GS boxer se uita de sus la toti ceilalti muritori de rand (inclusiv la cei cu mai noile F800 GS,nu-s boxer dom'le), ca pe ADVRider posesorilor de Kawasaki KLR 650 nu le ajunge nimeni la nas cu prajina ca ce mobre tari au ei si pe unde le baga, si asa mai departe. Nu ma deranjeaza chestiile astea, dar cand peste tot in forum dai de "am ales Honda ca e Honda" parca iti vine stenahorie vorba aia...uite ca mi-am pus si eu in semnatura ce mi-am pus, na! Si culmea, la mine chiar asa e, visam la TDM de multa vreme si am reusit sa-mi iau fara macar sa ma sui pe vreuna vreodata, dar nu m-a dezamagit catusi de putin in momentul in care m-am suit pe ea. Foarte bine ca ai TA, sa-l stapanesti sanatos si sa te duca, e mobra buna, vorbesc foarte serios, si sper sa-ti iei si TDM sa vezi ca e o mobra excelenta. TU nu poti sa spui ca Honda e Honda, insa sunt multi altii care nici macar nu au Honda si tot umbla cu vorba asta in taste mereu In incheiere, ca sa citez pe cineva zic si eu "noi sa fim sanatosi si motoarele sa mearga, ca drumuri de batut gasim". S-auzim de bine P.S. Nicio idee cu husa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 dc mi-am luat eu TDM 3dv ??? simplu pt ca de ala aveam bani! in afara de asta? pentru ca mi-au placut cele 2 faruri rotunde care stau aprinse amandoua, pentru ca e motoreta de touring, pentru ca este un motor longeviv si pentru ca merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Ei, mai mult latru, dar nu musc rau Nu ma intelege gresit, nu am ceva cu Honda, am cu expresiile astea obosite "Honda e Honda", "BMW e BMW" s.a.m.d. pe care le tot aud. ehh...pai...BMW chiar este BMW. am o slabiciune pentru marca asta. pentru boxere si cardan in special, si pentru touring mai ales. daca Tdm-ul ar fi avut cardan si o protectie la vant mai buna, o declaram PERFECTA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 daaaaa cardan rules Cred ca un baiat priceput iti face niste carene superbe pt TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Salut !!! Nu am zis ca au ceva la modul rautacios cu TDM 900, ziceau ceva de aspect, si mie mia placut 4TX ul 98-2001 ca design, dar tinand cont de pretzurile cerute pe ele cele mai din 2000 - 2001 am preferat un 2002 de 900 la acelsi pretz ..........aproape , da nu mare dif de euroi, dar mare dif de tehnologie intre ele, bicicleta mult imbunatatzita, a 6 a viteza, cardul, mai ushoara, franele, injectzie si shoc electronic etc si doar pt cateva sute dif, si cum mai spunea cineva pe aici, nu sunt multzi cu deastea si asta ma incanta ( e vorba de TDM la general ) am avut si Suzuki si Honda TA si java si ij si mai multe ...comuniste , dar ce pot spune despre aceste TDM ( parerea mea ) ca motoarlele japoneze sunt motoare japoneze si atat, fiecare fabricant trebuie sashi vanda marfa si fiecare exceleaza prin design, suspensii, dar in mare nu este mare dif dintre ele la clasa toruing vorbesc, daca voi stitzi mai bine de o mobra super exelenta din toate punctele de vedere, spuneti, dar eu cred ca un touring e un touring, poate mai urat sau mai stilat, ccm mai multzi sau mai putzini, calutzi mai multzi sau mai putzini dar placerea de a te deplasa pe un touring e aceiashi, nu e speed nu e cruiser, bafta la totzi motorishti indiferent pe orice sar da, asfalt uscat la totzi si daca se poate fara incidente ar fi cel mai bine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 la cererea asistentei o sa va povestesc ce este kitul de coborare pt TDM-ul meu (prima generatie) este vorba de un cilindru de aluminiu cu diametrul este de 8 cm, grosimea cilindrului este de 5mm, iar inaltimea cilindrului este de 5.1cm. el in locuieste arcul scurt (sunt 2 la amortizorul spate) si apoi se urca telescoapele in jug 2 cm. cam asat e ceea ce sta scris pe hartia care vine cu kitul de coborare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leonardsen Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 husa ptr. tdm-ul meu de 850 din '99 am luat din louis parca vreo 40 de euroi dar merita poti sa o pui si pe tobele fierbinti iar la ploile ce sunt in Brasov a rezistat fara probleme ,am comadat de la ionut sangeorzean marti iar lunea urmatoare am avut-o. salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 eu am din aia raceflag cum nu mai este momentan (ca am prinso la reducere) . masca am ramas cand am vazut`o . ma gandeam la un mom dat ca daca mio taie am puso cu investitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 eu am husa primita din donatie de la cineva care a avut un intruder de 800 si a trecut la cel de 1800 mi-a dat-o pt ca cel de 1800 nu avea loc sub ea acopera la fix TDM-ul dar din pacate nu are snur ca sa o legi. oricum moto sta in curte, si in curand in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 este vorba de un cilindru de aluminiu cu diametrul este de 8 cm, grosimea cilindrului este de 5mm, iar inaltimea cilindrului este de 5.1cm. Daca nu te superi, cred ca trebuie o mica corectie: "grosimea cilindrului este de 5mm", de fapt cred ca se refera la grosimea PERETELUI cilindrului, care e de 5 mm Altfel nu prea are noima. Si atunci rezulta ca cilindrul este de fapt o teava Eu asa inteleg. Daca am inteles gresit imi cer scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Daca nu te superi, cred ca trebuie o mica corectie: "grosimea cilindrului este de 5mm", de fapt cred ca se refera la grosimea PERETELUI cilindrului, care e de 5 mmAltfel nu prea are noima. Si atunci rezulta ca cilindrul este de fapt o teava Eu asa inteleg. Daca am inteles gresit imi cer scuze da e o tzeava care are diamentrul exterior de 8cm si diamentrul interior de 7cm. asa e bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 daaaaa cardan rules Cred ca un baiat priceput iti face niste carene superbe pt TDM Apropos de TDM carenat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Apropos de TDM carenat: incredibibil de frumos. ai zice ca e o sportiva. arata incredibil. daca ar fi facute astfel in cat picioarele sa stea la adapostul curentilor de aer ar fi genial de-a dreptul. imi place culoarea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Apropos de TDM carenat: arata ca pleazna punct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Arata foarte fain, desi cred (parerea mea de incepator) ca era mai bine daca avea scut metalic pe dedesubt. In curand o sa-mi cumpar si eu moto. Oscilez intre TDM si Transalp. Momentan balanta inclina spre Transalp din cauza carenelor mici/scurte ale TDM-ului. Cat costa si cine face carenele alea? sau Exista cineva care face carene la comanda? Daca da, cat ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.