yamahaia Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 bateria e fara intretinere,cu gel....cumparata de mine anul trecut..recunosc ca a stat 6 luni fara sa o mai incarc...dupa 6 luni a fost incarcata dar cum am spus intr-o luna de cand am reincarcat-o am mai pornit-o de 4 ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 suna a simptomele pe care le-am avut si eu. si anume releu de incarcare defect dar mia intai fa masuratorile pe care ti le-a zis korben , si verific incarcarea cu un multimetru. tre sa fie peste 14.5v la 4000 rpm fara consumatori Mesaj completat o rugaminte MAAREe (1st BANDIT, paremi-se mecanic): sau altcineva... cand desface carburatoarele rog sa puna pe forum o imagine cu acele de dozaj si piesele aflate pe ele siguranta, saiba, IN special acel distantier din plastic care mie imi lipsea(1/fiecare ac la sertaras) si l-am confectionat artizanal rog marimile luate cu un subler, si cateva imagini... M-ar interesa mult cum sunt asezate toate pe ac dozaj, arc, membrana cu sertaras. Si inca odata multumesc! uite pagina din manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) Suportul meu " home made " pt. genti lateraleMesaj completat asa ceva am patit si eu si am rezolvato cu o curatare si reglare a carburatoarelor si evident o sincronizare a lor. la mine erau atat de desincronizate incat la incercarea de pornire dupa curatare a sarit bateria de carburatoare din prinderi daca ar fi carburatoarele de vina, nu ar trebui sa aiba tot timpul aceasta problema? tare cred ca ai probleme cu incarcarea bateriei! Adica pornesti pe revenirea ei slabuta, la fel ti se intampla dupa acele mici pauze cand ea isi revine. Si este normal ca motorul sa nu traga deoarece nu mai are curentul necesar. Verifica incarcarea(treaba releului, a periilor) inainte de a desface alte chestii. S-auzim de bine! Sanatate Cavalere! multumesc, voi verifica inca odata ansamblul ala de la ace, fac si o foto, treaba e ca nu am dimensiunile distantierului ala de plastic, si in fundul membranei, la mijlocul ei se vede o degajare excentrica pe care eu credeam ca vine acel distantier... Editat Iunie 21, 2010 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) Salutare mo TDM risti!inca un participant la intalnirea noastra sunt eu. Am asteptat confirmarea mai multora din zona, dar se pare ca nu sunt dispusi sa vina. Ar fi cred unul din motive, intalnirea moto (anul trecut i s-a dus vestea) ce are loc cu o sapt. inainte la Tg Secuiesc, iar deplasarea la 2 intruniri este mai anevoioasa. Si un coleg pe care contam cred ca sta fara papiere o perioada, dupa ce a alergat politia cu vreo 170/h(cu 3VD). Vin din SUCEAVA si daca vine si YAMAHAIA poate mergem impreuna. Eu personal am renuntat la activitati, evenimente si "daca vreau sa fluier, fluier", renunt si la 'zilele orasului' care se suprapun cu intalnirea noastra si vin. SI TARE M-AS BUCURA DACA VAD SI TDM-ISTII DIN ARAD! Invitatie la scena deschisa pt ISHMAEL!!! Daca mai am niste confirmari sigure anunt aici. A, si o rugaminte MAAREe (1st BANDIT, paremi-se mecanic): sau altcineva... cand desface carburatoarele rog sa puna pe forum o imagine cu acele de dozaj si piesele aflate pe ele siguranta, saiba, IN special acel distantier din plastic care mie imi lipsea(1/fiecare ac la sertaras) si l-am confectionat artizanal rog marimile luate cu un subler, si cateva imagini... (eu am cateva imagini cu carburile desfacute pt arhiva daca e cineva interesat) Si multumesc anticipat! Vine Sigur si berea! ...Cristifin astept semnalizarile cum ti-am scris in mail... La Re Vedere! Gata fratilor, ultima strigare , azi confirm rezervarea pe doua zile la prima pensiune, din ce am mai vorbit si cu ceilalti este mai bine sa stam intr-un singur loc si sa ne deplasam de acolo daca avem chef de o plimbare. In principiu o sa fim cam 20-25 de persoane, mai adaug o data lista: 1. Cavaleru + 3 persoane ( 50% sanse sa vin, vom veni cu o masina) 2. andreiganea + 1- doar prima noapte 3. Rocker + Maia - intreg weekendu 4. Truckeru 09 5. Fotok 6. Lewieque 7. Bandit + 1 + 3 invitati de la Rebel Wolfes din Miercurea Ciuc 8. Raider + 1 9. Leonardsen + 1 10. TeDy M Mai adaug o data nr meu de telefon pentru cine nu il are si vrea sa clarifice vreo problema: 0766 464 498 Nu sunt mecanic dar unele chestii le-am invatat singur din discutii cu alti TDM-isti sau cu ochii in manualul motorului, din pacate nu am prea facut poze cu tot ce am lucrat la motor. Editat Iunie 21, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 suna a simptomele pe care le-am avut si eu. si anume releu de incarcare defect Mai mult ca sigur e problema cu incarcarea. Trebuie verificata puntea de incarcare, cum a zis si Cavaleru Mesaj completat Gata fratilor, ultima strigare , azi confirm rezervarea pe doua zile la prima pensiune, din ce am mai vorbit si cu ceilalti este mai bine sa stam intr-un singur loc si sa ne deplasam de acolo daca avem chef de o plimbare.In principiu o sa fim cam 20-25 de persoane, mai adaug o data lista: 1. Cavaleru + 3 persoane ( 50% sanse sa vin, vom veni cu o masina) 2. andreiganea + 1- doar prima noapte 3. Rocker + Maia - intreg weekendu 4. Truckeru 09 5. Fotok 6. Lewieque 7. Bandit + 1 + 3 invitati de la Rebel Wolfes din Miercurea Ciuc 8. Raider + 1 9. Leonardsen + 1 10. TeDy M Mai adaug o data nr meu de telefon pentru cine nu il are si vrea sa clarifice vreo problema: 0766 464 498 Nu sunt mecanic dar unele chestii le-am invatat singur din discutii cu alti TDM-isti sau cu ochii in manualul motorului, din pacate nu am prea facut poze cu tot ce am lucrat la motor. Perfect Mircea, abia astept sa ne revedem cu totii, sau ma rog, cine poate veni. Insa de data aceasta speram sa fim cu mult mai multi prezenti, decat anul trecut Asta este, daca nu se poate, nu se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Mai mult ca sigur e problema cu incarcarea. Trebuie verificata puntea de incarcare, cum a zis si CavaleruMesaj completat Perfect Mircea, abia astept sa ne revedem cu totii, sau ma rog, cine poate veni. Insa de data aceasta speram sa fim cu mult mai multi prezenti, decat anul trecut Asta este, daca nu se poate, nu se poate o sa fim mai multi prezenti, clar dar asta nu inseamna ca o sa fie mia multe TDM-uri anu trecut am fost 12, stiu ca in poza de grup eram 10 si 2 plecasera mai devreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 exista manual Haynes pt modelu de 900? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 o sa fim mai multi prezenti, clar dar asta nu inseamna ca o sa fie mia multe TDM-uri anu trecut am fost 12, stiu ca in poza de grup eram 10 si 2 plecasera mai devreme Eh, nu aduce anul ce aduce ceasul... Sa gandim pozitiv, speram sa avem surprize placute Si mai revin odata cu rugamintea ca primul care desface carb. sa masoare cu un subler marimea acelui distantier(plastic alb) care mie imi lipseste Iata si o imagine a piesei pe care am gasit-o la STeneristi.Multumesc Cristimic si Lebadache! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristifin Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Din pacate a trebuit sa ma despart de Yamaha mea TDM,model 3VD. Mi-au mai ramas de la ea 4 semnalizatoare originale noi si coburi spate originali cu tot cu sitemul de prindere, poate intreseaza pe cineva. Numai bine ! Salutare tuturor! Uitasem numarul meu de telefon: 0754826060 -Cristi, Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Banditule, crezi ca mai pot gasi cazare pentru 2 persoane daca totusi am sa pot ajunge? As veni si eu cu al meu cumnat, dar inca nu stiu daca voi fi sau nu la servici. Dar cred ca intruna din zile tot ajung. Apropo, pe 9 iulie la ce ora si unde ne intalnim in Sfantu Gheorghe?(asta in ideea in care reusesc sa ajung). Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 9-11 iulie,............ primul loc de campare-cazare in Targu Secuiesc la pensiunea “Szikla” Deci ramane Szikla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulventel Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Salutare, vreau sa anunt ca vand TDM-ul, este un 4TX din 2001, negru, frumos, foarte atent intretinut mai multe detalii pe: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=305493 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Deci ramane Szikla? da Mesaj completat Salutare, vreau sa anunt ca vand TDM-ul, este un 4TX din 2001, negru, frumos, foarte atent intretinut mai multe detalii pe: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=305493 la 290 de euro ti-l iau pe loc. dar la 2900 e mult. cu banii aia iei un TDm 900 injectie, mai usor, alt film parerea mea, bafta la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Banditule, crezi ca mai pot gasi cazare pentru 2 persoane daca totusi am sa pot ajunge? As veni si eu cu al meu cumnat, dar inca nu stiu daca voi fi sau nu la servici. Dar cred ca intruna din zile tot ajung. Apropo, pe 9 iulie la ce ora si unde ne intalnim in Sfantu Gheorghe?(asta in ideea in care reusesc sa ajung). Multumesc anticipat. locurile de cazare au fost rezervate, pt 20-25 persoane, dar rezolvam la fata locului daca mai avem nevoie. Ora de intalnire este ora 16.00 dar nu plecam imediat, asa ca ii asteptam pe toti care vor sa vina de vineri , pentru ceilalti nr de telefon si cand ajung in Tg secuiesc ne suna si mergem dupa ei. Mesaj completat Deci ramane Szikla? D a ramane Szikla si de acolo ne mai plimbam !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) vand tdm 4tx din 97, stare buna tehnic si optik, ulei schimbat, in pret este inclus si topcase-ul givi de 52l. urgent 2000? se mai poate si negocia stiu ca toata lumea are tdm pe aici dar poate stiti un prieten care vrea o mobra buna si ieftina. plec din tara si nu vreau sa o las in garaj sau sa fac procura sa o vanda altcineva. nr meu este 0746934010. multumesc mai multe poze aici /index.php?showtopic=542624 Editat Iunie 22, 2010 de VanHelsing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Care din voi domnilor ma poate lamuri cum sta traba cu topcase-urile? ca sa se poata prinde e nevoie de placa, sau placa si sistem special? sau se poate prinde cumva deasupra manerelor? sistemul special e universal sau variaza de la model la model? intreb toate astea pt ca am un topcase de 52 de l de la givi si ma tot uitam le louis.de si acolo sunt si suporturi si placi si si sisteme, care toate sunt si in variante universale si pe modele specifice? deci cum fac cu bani cat mai putini sa imi prind topcase-ul de tdm900? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Care din voi domnilor ma poate lamuri cum sta traba cu topcase-urile? ca sa se poata prinde e nevoie de placa, sau placa si sistem special? sau se poate prinde cumva deasupra manerelor? sistemul special e universal sau variaza de la model la model? intreb toate astea pt ca am un topcase de 52 de l de la givi si ma tot uitam le louis.de si acolo sunt si suporturi si placi si si sisteme, care toate sunt si in variante universale si pe modele specifice? deci cum fac cu bani cat mai putini sa imi prind topcase-ul de tdm900? Iti iei suport cu placa de prindre. Partea proasta e ca te costa. N-ai cum sa iesi sub 60e nici daca te duci la meseriasi. Din pacate, TDMul nu are subcadru pe care sa poti fixa direct placa de pridnre a topcase-ului. De principiu, un topcase nou vine cu placa de prindere. Care trebuie pusa pe un suport. Suportul asta in cazul TDMurilor este un fel de subcadru exterior. Uite la sistemul asta de prindere (palca + suport). E la fel sistemul si al 850, si la 900. Editat Iunie 23, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Revin cu o problema la TDM: Cred ca mi s-a ars o siguranta, cea de la semnalizari. Aveam un bec ars, si am mers cu TDM'ul cu becul scos, si probabil ca firele au facut scurt (semnalizarea era mai "flexibila" - lipita cu banda). Inca nu am verificat siguranta, dar maine ma voi uita la ea. Acum... Simptomele sunt: nu mai merg semnalizarile (nu se aprind, nu se aprinde becul de pe bord pt semnalizari, nu se aude releul cand comuta), si nu se aprinde nici becul de Neutral cand motocicleta e scoasa din viteza. Sa fie pe aceeasi siguranta si becu' respectiv ? Inca o treaba: turometrul arata valori foarte mici: maxim 1000 rpm, desi motorul se aude ca e turat. Ceasu' de viteza e ok, arata bine. Asa ajung sa am vreo 50 km/h si max 1000 rpm, daca nu cumva pe la 500. Sa aibe legatura cu scurt-circuitul sau cu siguranta suspecta ca ar fi arsa? Sau o fi ceva fir pe duca si la turometru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 kilometraju e legat la roata fata. ia frumos cutia de sigurante la puricat, cu putin noroc, de acolo e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) intreb toate astea pt ca am un topcase de 52 de l de la givi deci cum fac cu bani cat mai putini sa imi prind topcase-ul de tdm900? In general e cum zice switchu', dar nu neaparat si la TDM900. Din fericire aici ai posibilitatea sa montezi placa adaptoare/universala de la Givi direct pe cadru. Poti sa faci asta atat cu un sistem monokey (cum am eu de ex.) sau cu un sistem monolock (cum are Ravenshield), in functie de sistemul de prindere al topcaseului, singura diferenta din cate am vazut fiind ca placa monolock ingreuneaza un pic accesul la sa. Nu o fi "ca la carte", dar e super ok prinderea facuta astfel, in primul rand pentru ca te poti folosi de cele doua suruburi care fixeaza manerele spate de cadru. Sistemul de montare Yamaha OEM presupune de asemenea un singur element de fixare al topcase-ului direct pe cadru. E si testat de asemenea... am dat cu ea de pamant, fara ca topcase-ul sa miste catusi de putin. Si daca nu s-ar pune problema de bani, mi se pare un sistem mult mai practic decat cel Givi monokey, care iti atarna doua brate metalice de motocicleta degeaba. Mai ok ar fi sistemul SW motech + placa Givi, dar din nou, nu are rost sa te complici. O astfel de placa (Givi/Kappa) e vreo 20-30 de euro noua. Ti-ar mai trebui eventual doua suruburi un pic mai lungi (iei din Hornbach) si eu am mai folosit si niste piulite pe post de distantiere, pentru a ridica un pic partea din fata a suportului. A, si niste garnituri, sau bucati de furtun de cauciuc, pentru un contact mai bun intre placa si motocicleta. Mesaj completat exista manual Haynes pt modelu de 900? Nu, dar exista manualul oficial Yamaha, care este aur. Am avut Heynes la Diversion si mi se pare o mizerie pe langa cel Yamaha. Heynes foloseste prea multa gargara, limbaj de specialitate, poze neclare si putine de multe ori etc. Cel Yamaha se apropie mai mult de instructiunile de montaj ale mobilierului Ikea. Desene in explozie, operatiuni pe pasi, precizari unde este cazul... simplu, clar si eficient. Editat Iunie 23, 2010 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Am dat o fuga la garaj si am verificat: siguranta e arsa. Am luat alta, si in zilele urmatoare o schimb. Sper sa gasesc pe la magazine si set de semnalizatoare ieftin, ca sa nu mai faca scurt prea curand daca le las tot pe cele vechi. Cat despre kilometraj: el merge ok (arata viteza bine, sau eu apreciez ca arata bine la mers in oras), problema e la turometru, ca de ex la relanti arata foarte aproape de 0 turatia, daca nu cumva chiar 0. Si cand merg si sunt pe la 3000 ture (apreciere proprie), abia arata vreo 1000. Sper sa i se traga tot de la siguranta . Intai sa fac sa mearga becurile , si apoi vad ce probleme raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Care din voi domnilor ma poate lamuri cum sta traba cu topcase-urile? ca sa se poata prinde e nevoie de placa, sau placa si sistem special? sau se poate prinde cumva deasupra manerelor? sistemul special e universal sau variaza de la model la model? intreb toate astea pt ca am un topcase de 52 de l de la givi si ma tot uitam le louis.de si acolo sunt si suporturi si placi si si sisteme, care toate sunt si in variante universale si pe modele specifice? deci cum fac cu bani cat mai putini sa imi prind topcase-ul de tdm900? Eu am un topcase Piagio de vreo 50 de L si a costat 2-3 mil, de aici de pe forum (din pacate am uitat detaliile cat/cine). A venit cu placa de suport pe care am prins-o cu suruburi de suportul de metal din spatele seii. Am dat gauri prin suport pentru asta. A fost ieftin, dar partea proasta este ca incuietoarea si sistemul de prindere sunt din plastic. Sistemul de prindere pare solid dar incuietoarea nu cred sa reziste prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 eu am suportul de givi prins direct de maner si nici macar nu este original e manufacturat sta ffffff bine nu am distantiere sau probleme de genu ....gaurit maneru in 3 suruburi si iaca cum arata ...erau gaurile facute cand am luat TDM-u ... Mesaj completat Azi m-am muncit la scutul de protectie care imi ajunsese ieri.vopsit negru decojit si cu ulei amestecat cu pamant m_am hotarit ca ar arata diferit daca ar fi asa...>>>> adica dupa cateva ore de spalat,decapat,smirgeluit,lustruit,si polisat da nu e la final a iesit cam asa...>>>>>> dupa care l-am si montat....minunat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) eu am achizitionat aceasta piesa cu 250 ron cu tot cu curier rapid pana la mine, de la iasi http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...ron-101905.html sa inteleg ca imi ajunge o placa pe care o cumpar sau o fac, si pe care vad eu cum reusec sa o prind de manere? multumesc tuturor Editat Iunie 23, 2010 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Andrei nu cumva sa te puna ... sa strici frumusete de codita(care cred ca nu e metalica) facand-ui gauri, sa fixezi pe ea topcase (si al tau e mare) care la randu-i va fi incarcat marind balansarea. Ori mai faci un efort, ori mai astepti sa strangi niste bani si ia frumos ansamblu de prindere gospodaresc. NU TE PRIPI SI NU VEI REGRETA! Ai mai vazut motoare cu prindere asa la "viteza", sau nu te gandesti si la teren accidentat? Editat Iunie 23, 2010 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.