Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Care din voi domnilor ma poate lamuri cum sta traba cu topcase-urile? ca sa se poata prinde e nevoie de placa, sau placa si sistem special? sau se poate prinde cumva deasupra manerelor? sistemul special e universal sau variaza de la model la model?

 

intreb toate astea pt ca am un topcase de 52 de l de la givi si ma tot uitam le louis.de si acolo sunt si suporturi si placi si si sisteme, care toate sunt si in variante universale si pe modele specifice?

 

deci cum fac cu bani cat mai putini sa imi prind topcase-ul de tdm900?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Care din voi domnilor ma poate lamuri cum sta traba cu topcase-urile? ca sa se poata prinde e nevoie de placa, sau placa si sistem special? sau se poate prinde cumva deasupra manerelor? sistemul special e universal sau variaza de la model la model?

 

intreb toate astea pt ca am un topcase de 52 de l de la givi si ma tot uitam le louis.de si acolo sunt si suporturi si placi si si sisteme, care toate sunt si in variante universale si pe modele specifice?

 

deci cum fac cu bani cat mai putini sa imi prind topcase-ul de tdm900?

Iti iei suport cu placa de prindre. Partea proasta e ca te costa. N-ai cum sa iesi sub 60e nici daca te duci la meseriasi. Din pacate, TDMul nu are subcadru pe care sa poti fixa direct placa de pridnre a topcase-ului.

 

De principiu, un topcase nou vine cu placa de prindere. Care trebuie pusa pe un suport. Suportul asta in cazul TDMurilor este un fel de subcadru exterior.

 

Uite la sistemul asta de prindere (palca + suport). E la fel sistemul si al 850, si la 900.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o problema la TDM:

Cred ca mi s-a ars o siguranta, cea de la semnalizari. Aveam un bec ars, si am mers cu TDM'ul cu becul scos, si probabil ca firele au facut scurt (semnalizarea era mai "flexibila" - lipita cu banda). Inca nu am verificat siguranta, dar maine ma voi uita la ea.

 

Acum... Simptomele sunt: nu mai merg semnalizarile (nu se aprind, nu se aprinde becul de pe bord pt semnalizari, nu se aude releul cand comuta), si nu se aprinde nici becul de Neutral cand motocicleta e scoasa din viteza. Sa fie pe aceeasi siguranta si becu' respectiv ? Inca o treaba: turometrul arata valori foarte mici: maxim 1000 rpm, desi motorul se aude ca e turat. Ceasu' de viteza e ok, arata bine. Asa ajung sa am vreo 50 km/h si max 1000 rpm, daca nu cumva pe la 500. Sa aibe legatura cu scurt-circuitul sau cu siguranta suspecta ca ar fi arsa? Sau o fi ceva fir pe duca si la turometru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreb toate astea pt ca am un topcase de 52 de l de la givi

deci cum fac cu bani cat mai putini sa imi prind topcase-ul de tdm900?

 

In general e cum zice switchu', dar nu neaparat si la TDM900. Din fericire aici ai posibilitatea sa montezi placa adaptoare/universala de la Givi direct pe cadru. Poti sa faci asta atat cu un sistem monokey (cum am eu de ex.) sau cu un sistem monolock (cum are Ravenshield), in functie de sistemul de prindere al topcaseului, singura diferenta din cate am vazut fiind ca placa monolock ingreuneaza un pic accesul la sa. Nu o fi "ca la carte", dar e super ok prinderea facuta astfel, in primul rand pentru ca te poti folosi de cele doua suruburi care fixeaza manerele spate de cadru. Sistemul de montare Yamaha OEM presupune de asemenea un singur element de fixare al topcase-ului direct pe cadru. E si testat de asemenea... am dat cu ea de pamant, fara ca topcase-ul sa miste catusi de putin. Si daca nu s-ar pune problema de bani, mi se pare un sistem mult mai practic decat cel Givi monokey, care iti atarna doua brate metalice de motocicleta degeaba. Mai ok ar fi sistemul SW motech + placa Givi, dar din nou, nu are rost sa te complici.

 

O astfel de placa (Givi/Kappa) e vreo 20-30 de euro noua. Ti-ar mai trebui eventual doua suruburi un pic mai lungi (iei din Hornbach) si eu am mai folosit si niste piulite pe post de distantiere, pentru a ridica un pic partea din fata a suportului. A, si niste garnituri, sau bucati de furtun de cauciuc, pentru un contact mai bun intre placa si motocicleta.

 

post-5978-1277318698_thumb.jpg

post-5978-1277318708_thumb.jpg

Mesaj completat

exista manual Haynes pt modelu de 900?

Nu, dar exista manualul oficial Yamaha, care este aur. Am avut Heynes la Diversion si mi se pare o mizerie pe langa cel Yamaha. Heynes foloseste prea multa gargara, limbaj de specialitate, poze neclare si putine de multe ori etc. Cel Yamaha se apropie mai mult de instructiunile de montaj ale mobilierului Ikea. Desene in explozie, operatiuni pe pasi, precizari unde este cazul... simplu, clar si eficient. :)

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat o fuga la garaj si am verificat: siguranta e arsa. Am luat alta, si in zilele urmatoare o schimb. Sper sa gasesc pe la magazine si set de semnalizatoare ieftin, ca sa nu mai faca scurt prea curand daca le las tot pe cele vechi.

Cat despre kilometraj: el merge ok (arata viteza bine, sau eu apreciez ca arata bine la mers in oras), problema e la turometru, ca de ex la relanti arata foarte aproape de 0 turatia, daca nu cumva chiar 0. Si cand merg si sunt pe la 3000 ture (apreciere proprie), abia arata vreo 1000. Sper sa i se traga tot de la siguranta .

Intai sa fac sa mearga becurile , si apoi vad ce probleme raman.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care din voi domnilor ma poate lamuri cum sta traba cu topcase-urile? ca sa se poata prinde e nevoie de placa, sau placa si sistem special? sau se poate prinde cumva deasupra manerelor? sistemul special e universal sau variaza de la model la model?

 

intreb toate astea pt ca am un topcase de 52 de l de la givi si ma tot uitam le louis.de si acolo sunt si suporturi si placi si si sisteme, care toate sunt si in variante universale si pe modele specifice?

 

deci cum fac cu bani cat mai putini sa imi prind topcase-ul de tdm900?

Eu am un topcase Piagio de vreo 50 de L si a costat 2-3 mil, de aici de pe forum (din pacate am uitat detaliile cat/cine). A venit cu placa de suport pe care am prins-o cu suruburi de suportul de metal din spatele seii. Am dat gauri prin suport pentru asta.

 

A fost ieftin, dar partea proasta este ca incuietoarea si sistemul de prindere sunt din plastic. Sistemul de prindere pare solid dar incuietoarea nu cred sa reziste prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am suportul de givi prins direct de maner si nici macar nu este original e manufacturat sta ffffff bine nu am distantiere sau probleme de genu ....gaurit maneru in 3 suruburi si iaca cum arata ...erau gaurile facute cand am luat TDM-u ...

Mesaj completat

Azi m-am muncit la scutul de protectie care imi ajunsese ieri.vopsit negru decojit si cu ulei amestecat cu pamant m_am hotarit ca ar arata diferit daca ar fi asa...>>>> adica dupa cateva ore de spalat,decapat,smirgeluit,lustruit,si polisat da nu e la final a iesit cam asa...>>>>>> dupa care l-am si montat....minunat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am achizitionat aceasta piesa cu 250 ron cu tot cu curier rapid pana la mine, de la iasi http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...ron-101905.html

 

sa inteleg ca imi ajunge o placa pe care o cumpar sau o fac, si pe care vad eu cum reusec sa o prind de manere?

 

multumesc tuturor

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei nu cumva sa te puna ... :) sa strici frumusete de codita(care cred ca nu e metalica) facand-ui gauri, sa fixezi pe ea topcase (si al tau e mare) care la randu-i va fi incarcat marind balansarea. Ori mai faci un efort, ori mai astepti sa strangi niste bani si ia frumos ansamblu de prindere gospodaresc. NU TE PRIPI SI NU VEI REGRETA!

Ai mai vazut motoare cu prindere asa la "viteza", sau nu te gandesti si la teren accidentat?

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca imi puteti face si o recomandare as fi cel mai recunoscator :)

http://pdfkatalog.louis.de/Katalog/cgi-bin...e=630&max=2

eu il am pe asta complet(dreapta sus), iar cristifin are si el dar doar partile laterale+genti laterale original Yamaha la 800Ron.Am vorbit azi cu el la tel., eu nu le-am vazut, intereseaza-te.

Este reprezentanta Louis in Bucuresti, da o geana...

Mai ai si alte modele, spre exemplu aici jos pe tabel

http://www.louis.de/_405f641b38163682ce3fd...OT=detail_xsord

ma duc la somn, vezi cum se munceste ca sa ajung la intalnire...

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in principu, o voi folosi la ture lungi.. din listade imbunatatiri mai am de adaugat: handguards, manere incalzite, prelungire parbriz, engine shield,crash bars, cutii laterale metalice, cric central, priza, imbunatatit faruri, imbunatatit iluminat bord, tobe custom(ca prea nu ma vede nimeni in oras).... dar pe parcurs

 

dar deocamdata mi-am luat un topcase si restul timpului mi-l consum cu furca fata care pierde ulei si nu vrea sa inceteze cand ma uit amenintator la ea cu o cheie in mana :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-5978-1277318708_thumb.jpg

 

Florine nu stiu daca ma repet dar ai o mobra sexy rau de tot. :)

Mesaj completat

Azi m-am muncit la scutul de protectie care imi ajunsese ieri.vopsit negru decojit si cu ulei amestecat cu pamant m_am hotarit ca ar arata diferit daca ar fi asa...>>>> adica dupa cateva ore de spalat,decapat,smirgeluit,lustruit,si polisat da nu e la final a iesit cam asa...>>>>>> dupa care l-am si montat....minunat.

 

a iesit foarte bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in principu, o voi folosi la ture lungi.. din listade imbunatatiri mai am de adaugat: handguards, manere incalzite, prelungire parbriz, engine shield,crash bars, cutii laterale metalice, cric central, priza, imbunatatit faruri, imbunatatit iluminat bord, tobe custom(ca prea nu ma vede nimeni in oras).... dar pe parcurs

 

dar deocamdata mi-am luat un topcase si restul timpului mi-l consum cu furca fata care pierde ulei si nu vrea sa inceteze cand ma uit amenintator la ea cu o cheie in mana :)

 

ai schimbat uleiul din furca si semeringurile?

 

ti-a verificat respectivul si jambele daca sunt drepte?

 

tre sa faci astea 2 operatiuni. altceva nu are ce sa aibe ca sa genereze pierderea de ulei

 

mai sunt si niste cuzineti de metal care se pot inlocui ca se uzeaza, verifica si asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am achizitionat aceasta piesa cu 250 ron cu tot cu curier rapid pana la mine, de la iasi

sa inteleg ca imi ajunge o placa pe care o cumpar sau o fac, si pe care vad eu cum reusec sa o prind de manere?

In general e bine de stiut ca in momentul in care iti alegi gentile trebuie sa te interesezi si de sistemele si posibilitatile de prindere. La Givi / Kappa in general nu sunt probleme ca se gasesc adaptoare o gramada, dar oricum... Vad ca e monokey, deci iti trebuie o placa adaptor universala monokey:

 

http://www.louis.de/_10c413483b7c4fb1468cf...;artnr=10025922

 

Nu merge sau mai bine zis nu are rost sa incerci sa faci tu / un meserias asa ceva. Oricum, nu e scumpa, poate gasesti si la SH ceva, sunt de ex. oameni care isi schimba topcase-urile cu Hepco & Becker etc. si nu mai au ce face cu placa. Din setul de 4 cleme folosesti doar doua, alte doua prinderi (cele de baza) facandu-le cu cele doua suruburi care trec prin suportul TDM-ului.

 

Andrei nu cumva sa te puna ... :) sa strici frumusete de codita(care cred ca nu e metalica) facand-ui gauri, sa fixezi pe ea topcase (si al tau e mare) care la randu-i va fi incarcat marind balansarea. Ori mai faci un efort, ori mai astepti sa strangi niste bani si ia frumos ansamblu de prindere gospodaresc. NU TE PRIPI SI NU VEI REGRETA!

Ai mai vazut motoare cu prindere asa la "viteza", sau nu te gandesti si la teren accidentat?

Prinderea e metalica si nu trebuie sa o strice cu nimic. Nu stiu de ce Marius '95 a dat gauri, in mod normal te poti folosi de cele doua gauri pe care suportul deja le are. Nu trebuie sa te pripesti, poti sa faci o treaba foarte ok. Sistemele SWmotech si cel original Yamaha folosesc tot prinderi direct pe suportul cu manere al motocicletei. Cel Givi monokey nu foloseste acest sistem, dar ma indoiesc ca e mai solid sau ca amortizeaza mai bine (poate ma insel totusi, nu am vazut inca acest sistem); mai mult ca sigur au ales aceasta metoda ca sa mentina ideea folosita si pe alte modele de motocicleta.

 

Cu banii aia mai bine face o revizie completa a furcii, cu ulei, simeringuri, manopera, cuzineti daca e cazul.

 

din listade imbunatatiri mai am de adaugat: handguards, manere incalzite, prelungire parbriz, engine shield,crash bars, cutii laterale metalice, cric central, priza, imbunatatit faruri, imbunatatit iluminat bord, tobe custom(ca prea nu ma vede nimeni in oras).... dar pe parcurs

handguards - aproape inutile pe vreme rece, cat de cat utile pe ploaie, total enervante vara. La o cazatura mai serioasa le faci varza. Vorbim de cele de Suzuki SV. Plus ca strici si contragreutatile de ghidon.

 

engine shield / crash bars - ai grija ce iti iei, unele sunt total inutile (SW motech). H&B mi s-au parut cele mai bune, dar am inteles ca si Zoli face unele f ok. Nu prea exista variante care sa iti protejeze serios carenele, prinderile fiind foarte jos.

imbunatatit iluminat bord - m-ai facut curios, zi-mi si mie mai multe

 

tobe custom - oricum n-o sa te vada, iar daca vrei sa te auda cu adevarat, s-ar putea sa te cam doara capul la turele alea lungi (si pe tine si pe altii). Tobele custom le vad ca fiind pentru "suflet".

 

 

Florine nu stiu daca ma repet dar ...

Da bre, o sa am grija sa nu mi-o furi la intalnire, ca mai mult ca sigur de-asta vii cu masina. :)

(Cred ca o sa vin si eu, btw)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bre, o sa am grija sa nu mi-o furi la intalnire, ca mai mult ca sigur de-asta vii cu masina. :)

(Cred ca o sa vin si eu, btw)

 

BUSTED :)

 

Mesaj completat

este vorba de Handguardurile de pe suzuki Vstrom.

 

mie mi separ foarte bune si la drum lung dar mai ales cand scapi mobra la viteza mica (la unii nu e cazu nu Korben :D , dar altii o mai comit) si in cazul asta iti protejeaza manetele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baietii dau o bere cand ne vedem!

 

iluminat de bord- am citit niste articole cum ca lumina rosie e se vede cea mai bine in cockpiturile de avioane noaptea, iar becurile folosite de yamaha au o putere limitata de iluminare- vaianta ar fi leduri sau un bec special usor de gasit- nu trebuie modificata instalatia decat ceva maraunt de 2-3 min- cine vrea articolul il gaseste pe situl lui jbx- sectiunea electrice

 

crash bars si engine guard- nu vreau sa fac nici o reclama si nu am nici o legatura cu baietii de la heavydutyes.ro din cluj care fac ce vrea omul pe comanda la preturi superbe. iti imbraca mobra in fier daca vrei:P... au pe site poze concludente

 

toba custom - am mai avut- dupa tura de 300 km imi tziuie capul restul zilei- dar in oras esti vazut-- se uita omul de la juma de km sa vada ce naiba de tank se apropie...

 

handguard- ar imbunatati efectul maerelor incalzite... ce frumoase sunt turele de toamna pe traseele patriei....

 

marti imi sustin licenta -miercurcuri imi revin din betie/ imi scot dosarul de la faculta si plec din cj. joi mobra dusa pt revizie completa la meseriash

 

abia astept sa va cunosc la intrunire!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(Cred ca o sa vin si eu, btw)

Daca vii tu si daca vin si eu, precis o sa ti-o cer pentru teste, sa vad si eu daca merita sa visez la TDM 900

Dar atentie! S-ar putea sa-mi placa si atunci vei avea mari probleme :) :) poate mergi acasa cu blonda mea

 

.

Mesaj completat

marti imi sustin licenta -miercurcuri imi revin din betie/ imi scot dosarul de la faculta si plec din cj. joi mobra dusa pt revizie completa la meseriash

Bafta la toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este vorba de Handguardurile de pe suzuki Vstrom.

 

mie mi separ foarte bune si la drum lung dar mai ales cand scapi mobra la viteza mica (la unii nu e cazu nu Korben :) , dar altii o mai comit) si in cazul asta iti protejeaza manetele.

Protejeaza manetele dar se rup ele. Handguard-urile costa 270 RON, o maneta costa ~30 RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Protejeaza manetele dar se rup ele. Handguard-urile costa 270 RON, o maneta costa ~30 RON.

Confirm

Decat handguard (care in opinia mea nu isi au locul pe TDM) mai bine manere incalzite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D'aia imi plac mie Handguardurile simple de la Honda (Domi, Translap, Africana) sau de la boxerele BMW: sunt rezistente, apara de vant si la orice tranta, oricat de naspa, se indoaie, se zgarie nitel, dar nu se rup. Astfel ca dai odata 30e (atat sunt s-h), mai dai vreo 10e pe chestiile cu care le montezi, si gata :)

 

 

Pentru porbagaje, cutii, scuturi, crashuri si alte chestii din astea, baietii de la heavyduties.ro vin tare din urma. Nu m-ar mira sa-i vedem in curand si pe alte meleaguri daca se tin de treaba asa cum au inceput.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar atentie! S-ar putea sa-mi placa si atunci vei avea mari probleme :) :) poate mergi acasa cu blonda mea

:P Nu merge, ca mai am drumuri de batut cu ea...

Cu testele nu-i problema, doar ca pozitia de mers e "alterata" fata de cea standard, cu bune si rele...

 

Protejeaza manetele dar se rup ele. Handguard-urile costa 270 RON, o maneta costa ~30 RON.

Uite nici nu m-am gandit ca poate fi pusa si asa problema :D

 

Confirm

Decat handguard (care in opinia mea nu isi au locul pe TDM) mai bine manere incalzite

Confirm si eu. Ordinea ar trebui sa fie: manusi adecvate, manere incalzite si la mare distanta, handguarduri (unele destul de late). In decembrie am mers la 0 grade o zi intreaga doar cu manusi all-season (cu membrana) si manere.

Mesaj completat

Da, dar manerele mai de endureala e normal sa fie mai ramforsate. Pe TDM pot fi puse si manere de BMW, dar montarea e ceva mai dificila si sunt mai scumpe (cu sigurata nu erau doar 40 de euro).

Baietilor de la HD vad ca nu le merge site-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa 10 trante care le-am luat pana acum de pe loc si pana la viteze de 20km/h handguardurile si-au facut treaba. A trebuit sa am un accident cu o masina ca sa mi se rupa bila din capatul manetei.

 

deci rationamentul lui Marius se aplica la anumite Handguarduri. cati dintre voi plecati la un drum lung cu maneta de frana si ambreiaj la voi??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...