Marius '95 Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Diesel cu injectoare mecanice si fara turbocompresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 aia e saua modificata ? ca ne-ai amenintat ca ne arati niste poze ... cum se comporta acum ? vreau sa spun daca a meritat aceasta modificare .... ma repet dar eu nu-s tocmai multumit de saua stock ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) Na pai nu e stres(nu am cum sa pun accentul ca sa intelegi exprimarea ...asta e forumu,mess-u,chat-u,etc),am explicat clar ca generalizez.ziceam ca si la masinile pe benzina(chit ca e pe benzina) mai trag sa cred intr-un consum de 7-8% dar nici chiar 6...adica cred intrun consum de 7-8% chit ca e un motor pe benzina sau chit ca e motocicleta,e un consum greu de scos chiar si ptr un diesel(adica poate fi si o masina cu motor diesel ca tot nu cred in 6%).acum sa inteles? tahaaa... Editat Octombrie 26, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Nu, 97TDM, nu s-a inteles. Incearca sa treci de clasa a 3-a cu gramatica si abia apoi posteaza propozitii complicate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Nu, 97TDM, nu s-a inteles. Incearca sa treci de clasa a 3-a cu gramatica si abia apoi posteaza propozitii complicate. Prietene usor cu jignirile....ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 folositi PM-ul daca se umfla muschii pe voi. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) folositi PM-ul daca se umfla muschii pe voi. Multumesc Domle moderator pe cine se umfla muschii??????? Editat Octombrie 26, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Marius 95 : casca rosie te da de gol pe drumurile publice CONSUMURILE: depind de reglajul motorului (aer/benzina), temperatura (frig/cald), locul (oras [mare/mic] in afara localitatilor [starea drumului/asfalt bun, mediu sau rau E60/DN14/forestiere]), de motociclist (incepator/avansat), stil de condus (sportiv/moderat), de benzina(95/98/100), si dracu stie mai de cati factori...... Am o mare rugaminte: Suntem o mica comunitate in aceasta tara si asa de toata ciocolata, va rog eu frumos NU VA MAI CERTATI! Sa incercam sa avem aici un loc pe forum unde intradevar putem sa ne ajutam, da sfaturi corecte, povestii intamplarile. Sa incercam sa ne abtinem de la comenturi meschine. Stiu cu cat va creste aceasta comunitate cu atat va fi mai colorata din toate punctele de privire. Avem toti aceeasi pasiune: iubim motocicletele. Fie ele de strada, teren sau circuit. In limba maghiara este un proverb: " Omul motociclist este un om bun" ! Eu am gasit prieteni foarte buni pe acest forum si sunt fericit ca impartim aceeasi pasiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 atita timp cat alti fac observatii legate de gramatica mea de clasa a 3 a,in loc sa inteleaga ideea,de parca am fi la ora de limba romana si ii este frica sa nu ii ia altu nota de 10,si nu pe un forum al barbatilor motociclisti.sau poate isi permite sa se traga de sireturi cu cineva cu care nu sa cunoscut vreodata.ii transmit ca in 89'' mi-am castigat si eu alaturi de alti romani dreptul la exprimarea libera,si mai ales ca nu are cei 7 ani de acasa.Nu e frumos sa faci observati dandute tu perfectul si atotstiutorul.vad ca nu stii ca si asta intra in cei 7 ani de acasa...si apropo domnu moderator vezi pe viitor cine incepe cu blagoslovirile si nu mai fi partinitor si nu vad de ce sa nu fie o discutie comuna pe forum .... respectele mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 nu inteleg cu ce te-a deranjat observatia mea, era valabila pt amandoi. si pt switch si pt tine. Si apropo, fiind un forum unde se scrie si se citeste, este normal ca exprimarea, oricat de libera ar fi dupa '89 sa fie si clara ca sa fie si inteleasa. noroc! @Linx: felicitari pentru minunata cifra afisata pe bord. Ca deobicei ne mai delectezi cu poze misto. Apropo tocicul cu plimbarea din vara asta cand apare? PS cum merge laptopul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 ... de benzina(95/98/100) ... Am mai auzit chestia asta dar la mine nu se simte diferenta intre 95/98. Atata timp cat arderea se face bine cu benzina de 95 de ce ar consuma mai putin in cazul unei CO ridicate? Capacitatea calorica (sper ca am folosit termenul potrivit) ar trebui sa fie aceeasi. " Omul motociclist este un om bun" ! Mm... stii cum e cu generalizarile chit ca e un motor pe benzina sau chit ca e motocicleta,e un consum greu de scos chiar si ptr un diesel(adica poate fi si o masina cu motor diesel ca tot nu cred in 6%) ... acum sa inteles? Pai ok, acum s-a inteles. Numai ca in loc de "chiar si pentru un diesel" ai tot zis "chiar si pe benzina". Nu am vrut sa fac caz pe tema asta, dar... de. Btw, prietena are un Panda 1.3 Diesel care in oras, cu putina bunavointa, s-ar putea sa te surprinda total ca si consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Am mai auzit chestia asta dar la mine nu se simte diferenta intre 95/98. Atata timp cat arderea se face bine cu benzina de 95 de ce ar consuma mai putin in cazul unei CO ridicate? Capacitatea calorica (sper ca am folosit termenul potrivit) ar trebui sa fie aceeasi. Puterea calorica Este de fapt calcaiul lui Ahile la benzina Poti cumpara benzina de 98 cu putere calorica slaba, si poti cumpara benzina de 95 cu putere calorica ridicata O putere calorica ridicata duce la scaderea consumului Cifra octanica (CO) e altceva, poate se gaseste un chimist sa ne explice, dar din chimia organica (eu am invatat-o in clasa a opta, acum cinci mii de ani) stiu ca cifra octanica se refera la ceea ce se numeste octan (metan, pentan... octan, metanul este CH4 octanul este CH3(CH2)6CH3) E vorba de compozitia efectiva a benzinei, o chestie destul de complicata LinX, TDM 900 e pe injectie si are sonda Lambda si alte dracovenii care ajusteaza aprinderea ca sa fie optima, de aia nu simti diferenta Plus ca in zilele noastre avem macar sansa sa alegem statia de benzina, nu trebuie sa cumparam rahatul de pe vremea impuscatului Mesaj completat Si apropo, fiind un forum unde se scrie si se citeste, este normal ca exprimarea, oricat de libera ar fi dupa '89 sa fie si clara ca sa fie si inteleasa. ASTA incercam si eu sa scriu intr-un post care a devenit fantoma dacanumaifolosimpunctuatiasigramaticacerostaresamaiscriemromaneste? Mi lehet mĂŠg Ărni a magyar, nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Mi lehet mĂŠg Ărni a magyar, nu-i asa? Nem tudom magyar! Dar ai dreptate Eu inca astept niste poze. Ba cu o sha modificata, ba cu ceva lumina de proiectoare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 cu normal octanul, cu normal heptanul, da-i cu cifra ... benzinele sunt un amestec de fractii (de ditilare) diferite dar care din punctul motorului de vedere au o caracteristica extrem de importanta: punctul de inflamare/explozie ... ele se raporteaza la un anume reper dat la rindul lui de o, sa zicem, "benzina perfecta" sau "benzina standard" care nu exista pe piata ca atare ... fiecare producator are reteta lui si evident ca puterea calorifica inferioara poate sa difere insa nu intr-atit incit sa se simta in mod vizibil la consum ... practic, cu cit e mai mult C in compozitie, cu atit ardere da mai multa caldura si de aici putere ... insa majoritate porductorilor vor sa vinda cit mai mult carburant, deci vor incerca sa valorifice si fractiile zise "usoare", pe cit posibil ... in momentul de fata n-ar mai trebui sa fie benzine "proaste" ... mai ales ca nu se mai poate regla punctul de aprindere cu vestitul produs pe baza de plumb ... da, saua, domnilor, saua ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) Cifra octanica se refera la izo-octan (octanul ramificat, 2-2-4-tri-metil-pentan). Octanul normal, liniar, are cifra octanica zero. Izooctanul este important pentru prevenirea aprinderii benzinei in timpul compresiei, inaintea scanteii bujiei. Editat Octombrie 27, 2010 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 nu intrii doua zile pe net si ia foc forumu fara tine!) poze slabe cu shaua si cu o pereche veche de cizme la care am cusut o talpa de bocanc si repede au iesit cizme de enduro-touring: confortul la sha, a crescut dar nu cu mult... parca bordura aia tine la spate mai bine, dar ca si nivel de " pufozitate"... cam slabut, in sensu ca am mai primit un strat de burete- tunig vizual dau 10, la confort 6 cu indulgenta cizmele sunt cycle spirit touring si li se tocise talpa- nu ma descurcam cu mersul cu spatele ca si aderenta- la tunic=gu cu talpa dau nota 10 promit ca imi iau aparat foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Si mie imi place saua ca aspect .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Arata bine, dar nu ai decupat-o (coborat-o) cam mult? Ar trebui sa iti dai seama dupa cum tii genunchii cand iei pozitia de mers. Mergi un timp, vezi cum te impaci cu ea si daca nu e ok ar mai fi o varianta, sa bagi niste straturi de polistiren (atentie ca exista de mai multe densitati). Desigur, consulta-te si cu Darian. Eu raman la parerea la acel burete moale este total ineficient, trebuie ceva cu o densitate / duritate mai mare, altfel se comprima complet si n-ai castigat nimic la capitolul amortizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) Buuun! Cu TDM-ul nu prea am reusit performante mari la consum, dar cu Virago 535, da. Adica, Virago 535(si subliniez 535 pentru ca s-a vorbit de 500 cmc) are un consum de 3,5 l/100 km in afara si aproximativ 4,5-maxim 5 l/ 100 km in oras. Deci, cu motorete de 500 se poate obtine un consum mai mic de 6 l. Intr-adevar, TDM-ul consuma mult mai mult, dar probabil ca stilul meu de condus lasa de dorit (fiind obisnuit cu Virago). Mentionez ca a fost motorul lui Fotok si daca el avea un consum bun, inseamna ca mai am pana ma obisnuiesc cu el. Fotok are dreptate. Nu are sens sa va certati. Si eu sunt maniac la folosirea limbii romane, dar asa cum spunea Banditul, din graba, cand tastezi, se mai greseste. Switch-ule, fii mai intelegator! Bafta! Editat Octombrie 27, 2010 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 oho barboge tata de cand nu te-am vazut! salutare! din sha nu am scobit nimic! s-a inaltat cu 3 cm... vad masinile de pe drum de parca merg cu tiru... e bine, cu tiru nu, da cu un Landcruiser Toyota, parca... nu stiu la voi, dar aici a nins; adica s-a incheiat sezonu moto:( bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 din graba, cand tastezi, se mai greseste. Errare humanum est, perseverare diabolicum Mesaj completat Buuun! Cu TDM-ul nu prea am reusit performante mari la consum, dar cu Virago 535, da. Adica, Virago 535(si subliniez 535 pentru ca s-a vorbit de 500 cmc) are un consum de 3,5 l/100 km in afara si aproximativ 4,5-maxim 5 l/ 100 km in oras. Sunt motociclete complet diferite, alta capacitate cilindrica, alta putere, chopper vs sport-touring Cu Viroaga nu vei face niciodata ce poti face cu TDM-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 saua lui Andrei Ganea este cu cel putin 3-5 cm mai inalta. Am testat-o si mi sa parut ok. Nu stiu cum o simti dupa 200-300 km eu am mers doar 5-10 km cu ea. Mesaj completat bocancii domle bocancii suuuuuper. Dau nota 10+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Andrei, ma intereseaza cat te-a costat saua. Parca la Darian ai facut-o. As vrea si eu sa-mi fac una. Vin tarziu de la servici, intru pe topic, citesc, dar nu prea mai am chef de scris. Cu prima ocazie cand ajung la cumnatul meu, la Bod, am sa trec pe la Sfantu. V-am mai amenintat o data pe tine si pe Bandit, dar de data asta ma tin de cuvant. Korben, eu am scris despre Virago pentru ca s-a spus ca nici motoarele de 500 nu scot sub 6l/100km, afirmatie falsa, dealtfel. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 shaua a fost 170 ron. esti bine venit oricand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 eu inainte de TDM am avut GS 500 suzuki, si va spun cu mana pe inima ca la consum....ehehe la drum lung 3.5 in oras nu puteam sa trec peste 5. deci....mobra buna de oras Cand am luat carnetul in 2008 iunie, in august eram in Grecia cu Suzuki si venind spre casa am scos consum de 3,2/ la 100 km constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.