Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Na pai nu e stres(nu am cum sa pun accentul ca sa intelegi exprimarea ...asta e forumu,mess-u,chat-u,etc),am explicat clar ca generalizez.ziceam ca si la masinile pe benzina(chit ca e pe benzina) mai trag sa cred intr-un consum de 7-8% dar nici chiar 6...adica cred intrun consum de 7-8% chit ca e un motor pe benzina sau chit ca e motocicleta,e un consum greu de scos chiar si ptr un diesel(adica poate fi si o masina cu motor diesel ca tot nu cred in 6%).acum sa inteles? :D tahaaa...

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius 95 : casca rosie te da de gol pe drumurile publice :D

 

CONSUMURILE: depind de reglajul motorului (aer/benzina), temperatura (frig/cald), locul (oras [mare/mic] in afara localitatilor [starea drumului/asfalt bun, mediu sau rau E60/DN14/forestiere]), de motociclist (incepator/avansat), stil de condus (sportiv/moderat), de benzina(95/98/100), si dracu stie mai de cati factori......

 

Am o mare rugaminte: Suntem o mica comunitate in aceasta tara si asa de toata ciocolata, va rog eu frumos NU VA MAI CERTATI! Sa incercam sa avem aici un loc pe forum unde intradevar putem sa ne ajutam, da sfaturi corecte, povestii intamplarile.

 

Sa incercam sa ne abtinem de la comenturi meschine.

 

Stiu cu cat va creste aceasta comunitate cu atat va fi mai colorata din toate punctele de privire.

 

Avem toti aceeasi pasiune: iubim motocicletele. Fie ele de strada, teren sau circuit.

 

In limba maghiara este un proverb: " Omul motociclist este un om bun" !

 

Eu am gasit prieteni foarte buni pe acest forum si sunt fericit ca impartim aceeasi pasiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atita timp cat alti fac observatii legate de gramatica mea de clasa a 3 a,in loc sa inteleaga ideea,de parca am fi la ora de limba romana si ii este frica sa nu ii ia altu nota de 10,si nu pe un forum al barbatilor motociclisti.sau poate isi permite sa se traga de sireturi cu cineva cu care nu sa cunoscut vreodata.ii transmit ca in 89'' mi-am castigat si eu alaturi de alti romani dreptul la exprimarea libera,si mai ales ca nu are cei 7 ani de acasa.Nu e frumos sa faci observati dandute tu perfectul si atotstiutorul.vad ca nu stii ca si asta intra in cei 7 ani de acasa...si apropo domnu moderator vezi pe viitor cine incepe cu blagoslovirile si nu mai fi partinitor si nu vad de ce sa nu fie o discutie comuna pe forum .... respectele mele. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg cu ce te-a deranjat observatia mea, era valabila pt amandoi. si pt switch si pt tine.

 

Si apropo, fiind un forum unde se scrie si se citeste, este normal ca exprimarea, oricat de libera ar fi dupa '89 sa fie si clara ca sa fie si inteleasa.

 

noroc!

 

@Linx: felicitari pentru minunata cifra afisata pe bord. Ca deobicei ne mai delectezi cu poze misto. Apropo tocicul cu plimbarea din vara asta cand apare?

 

PS cum merge laptopul ala? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... de benzina(95/98/100) ...

Am mai auzit chestia asta dar la mine nu se simte diferenta intre 95/98. Atata timp cat arderea se face bine cu benzina de 95 de ce ar consuma mai putin in cazul unei CO ridicate? Capacitatea calorica (sper ca am folosit termenul potrivit) ar trebui sa fie aceeasi.

 

" Omul motociclist este un om bun" !

Mm... stii cum e cu generalizarile :D

 

chit ca e un motor pe benzina sau chit ca e motocicleta,e un consum greu de scos chiar si ptr un diesel(adica poate fi si o masina cu motor diesel ca tot nu cred in 6%) ... acum sa inteles?

Pai ok, acum s-a inteles. Numai ca in loc de "chiar si pentru un diesel" ai tot zis "chiar si pe benzina". Nu am vrut sa fac caz pe tema asta, dar... de.

Btw, prietena are un Panda 1.3 Diesel care in oras, cu putina bunavointa, s-ar putea sa te surprinda total ca si consum. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai auzit chestia asta dar la mine nu se simte diferenta intre 95/98. Atata timp cat arderea se face bine cu benzina de 95 de ce ar consuma mai putin in cazul unei CO ridicate? Capacitatea calorica (sper ca am folosit termenul potrivit) ar trebui sa fie aceeasi.

Puterea calorica

Este de fapt calcaiul lui Ahile la benzina

Poti cumpara benzina de 98 cu putere calorica slaba, si poti cumpara benzina de 95 cu putere calorica ridicata

O putere calorica ridicata duce la scaderea consumului

 

Cifra octanica (CO) e altceva, poate se gaseste un chimist sa ne explice, dar din chimia organica (eu am invatat-o in clasa a opta, acum cinci mii de ani) stiu ca cifra octanica se refera la ceea ce se numeste octan (metan, pentan... octan, metanul este CH4 octanul este CH3(CH2)6CH3)

E vorba de compozitia efectiva a benzinei, o chestie destul de complicata

 

LinX, TDM 900 e pe injectie si are sonda Lambda si alte dracovenii care ajusteaza aprinderea ca sa fie optima, de aia nu simti diferenta

Plus ca in zilele noastre avem macar sansa sa alegem statia de benzina, nu trebuie sa cumparam rahatul de pe vremea impuscatului

Mesaj completat

Si apropo, fiind un forum unde se scrie si se citeste, este normal ca exprimarea, oricat de libera ar fi dupa '89 sa fie si clara ca sa fie si inteleasa.

ASTA incercam si eu sa scriu intr-un post care a devenit fantoma :D

dacanumaifolosimpunctuatiasigramaticacerostaresamaiscriemromaneste?

Mi lehet mĂŠg Ă­rni a magyar, nu-i asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu normal octanul, cu normal heptanul, da-i cu cifra :D ...

benzinele sunt un amestec de fractii (de ditilare) diferite dar care din punctul motorului de vedere au o caracteristica extrem de importanta: punctul de inflamare/explozie ... ele se raporteaza la un anume reper dat la rindul lui de o, sa zicem, "benzina perfecta" sau "benzina standard" care nu exista pe piata ca atare ...

fiecare producator are reteta lui si evident ca puterea calorifica inferioara poate sa difere insa nu intr-atit incit sa se simta in mod vizibil la consum ... practic, cu cit e mai mult C in compozitie, cu atit ardere da mai multa caldura si de aici putere ... insa majoritate porductorilor vor sa vinda cit mai mult carburant, deci vor incerca sa valorifice si fractiile zise "usoare", pe cit posibil ...

in momentul de fata n-ar mai trebui sa fie benzine "proaste" ... mai ales ca nu se mai poate regla punctul de aprindere cu vestitul produs pe baza de plumb ...

 

da, saua, domnilor, saua !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cifra octanica se refera la izo-octan (octanul ramificat, 2-2-4-tri-metil-pentan). Octanul normal, liniar, are cifra octanica zero.

Izooctanul este important pentru prevenirea aprinderii benzinei in timpul compresiei, inaintea scanteii bujiei.

Editat de Marius '95
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu intrii doua zile pe net si ia foc forumu fara tine!:laugh:)

 

poze slabe cu shaua si cu o pereche veche de cizme la care am cusut o talpa de bocanc si repede au iesit cizme de enduro-touring:

post-23561-1288180485_thumb.jpgpost-23561-1288180495_thumb.jpgpost-23561-1288180506_thumb.jpgpost-23561-1288180513_thumb.jpgpost-23561-1288180522_thumb.jpgpost-23561-1288180532_thumb.jpgpost-23561-1288180546_thumb.jpg

 

confortul la sha, a crescut dar nu cu mult... parca bordura aia tine la spate mai bine, dar ca si nivel de " pufozitate"... cam slabut, in sensu ca am mai primit un strat de burete- tunig vizual dau 10, la confort 6 cu indulgenta

cizmele sunt cycle spirit touring si li se tocise talpa- nu ma descurcam cu mersul cu spatele ca si aderenta- la tunic=gu cu talpa dau nota 10

 

promit ca imi iau aparat foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine, dar nu ai decupat-o (coborat-o) cam mult? Ar trebui sa iti dai seama dupa cum tii genunchii cand iei pozitia de mers.

Mergi un timp, vezi cum te impaci cu ea si daca nu e ok ar mai fi o varianta, sa bagi niste straturi de polistiren (atentie ca exista de mai multe densitati). Desigur, consulta-te si cu Darian. Eu raman la parerea la acel burete moale este total ineficient, trebuie ceva cu o densitate / duritate mai mare, altfel se comprima complet si n-ai castigat nimic la capitolul amortizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buuun! Cu TDM-ul nu prea am reusit performante mari la consum, dar cu Virago 535, da. Adica, Virago 535(si subliniez 535 pentru ca s-a vorbit de 500 cmc) are un consum de 3,5 l/100 km in afara si aproximativ 4,5-maxim 5 l/ 100 km in oras. Deci, cu motorete de 500 se poate obtine un consum mai mic de 6 l. Intr-adevar, TDM-ul consuma mult mai mult, dar probabil ca stilul meu de condus lasa de dorit (fiind obisnuit cu Virago). Mentionez ca a fost motorul lui Fotok si daca el avea un consum bun, inseamna ca mai am pana ma obisnuiesc cu el.

Fotok are dreptate. Nu are sens sa va certati. Si eu sunt maniac la folosirea limbii romane, dar asa cum spunea Banditul, din graba, cand tastezi, se mai greseste. Switch-ule, fii mai intelegator! Bafta!

Editat de barboge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oho barboge tata de cand nu te-am vazut! salutare!

 

 

din sha nu am scobit nimic! s-a inaltat cu 3 cm... vad masinile de pe drum de parca merg cu tiru... e bine, cu tiru nu, da cu un Landcruiser Toyota, parca...

 

nu stiu la voi, dar aici a nins; adica s-a incheiat sezonu moto:(

 

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din graba, cand tastezi, se mai greseste.

Errare humanum est, perseverare diabolicum

Mesaj completat

Buuun! Cu TDM-ul nu prea am reusit performante mari la consum, dar cu Virago 535, da. Adica, Virago 535(si subliniez 535 pentru ca s-a vorbit de 500 cmc) are un consum de 3,5 l/100 km in afara si aproximativ 4,5-maxim 5 l/ 100 km in oras.

Sunt motociclete complet diferite, alta capacitate cilindrica, alta putere, chopper vs sport-touring :laugh:

Cu Viroaga nu vei face niciodata ce poti face cu TDM-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saua lui Andrei Ganea este cu cel putin 3-5 cm mai inalta. Am testat-o si mi sa parut ok. Nu stiu cum o simti dupa 200-300 km :laugh: eu am mers doar 5-10 km cu ea.

 

 

Mesaj completat

bocancii domle bocancii :D suuuuuper. Dau nota 10+

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, ma intereseaza cat te-a costat saua. Parca la Darian ai facut-o. As vrea si eu sa-mi fac una.

Vin tarziu de la servici, intru pe topic, citesc, dar nu prea mai am chef de scris. Cu prima ocazie cand ajung la cumnatul meu, la Bod, am sa trec pe la Sfantu. V-am mai amenintat o data pe tine si pe Bandit, dar de data asta ma tin de cuvant.

 

Korben, eu am scris despre Virago pentru ca s-a spus ca nici motoarele de 500 nu scot sub 6l/100km, afirmatie falsa, dealtfel.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu inainte de TDM am avut GS 500 suzuki, si va spun cu mana pe inima ca la consum....ehehe la drum lung 3.5 in oras nu puteam sa trec peste 5. deci....mobra buna de oras :laugh: Cand am luat carnetul in 2008 iunie, in august eram in Grecia cu Suzuki si venind spre casa am scos consum de 3,2/ :D la 100 km constant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...