Vizitator CristiBoroi Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Am schimbat ambele becuri pentru faza scurta si faza lunga cu 2x55W. La faza scurta observ ca e o lupa montata in fata becului. Problema este ca faza scurta lumineaza precum o lumanare, iar fasciculul de lumina care trece prin geam lasa un contur asemanator cu gaura cheii. Am inceract toate reglajele, si pe orizontala si pe verticala. A mai avut careva problema asta la 4TX? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 A mai avut careva problema asta la 4TX? Din cate imi amintesc, si Ishmael se plangea de ineficienta farului cu lentila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dansileva Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 salut. am un tdm 850 3vd cumparat de la yamamoto si personal i-am sincronizat carburatoarele, dupa o curatare in prealabil. porneste ceas, merge perfect acum, f multumit dar nu vrea sa coboare relantiul sub 1500 desi cred ca am incercat tot posibilul. e cineva care sa-mi dea un sfat avizat? apropo, pt cei care vreti bmw, desi am avut si bmw-uri, cred ca tdm-ul este un compromis reusit si nu l-as schimba cu nici un alt model sau marca(parerea mea). o saptamana placuta tuturor tdm-istilor din romania. dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) salut. am un tdm 850 3vd cumparat de la yamamoto si personal i-am sincronizat carburatoarele, dupa o curatare in prealabil. porneste ceas, merge perfect acum, f multumit dar nu vrea sa coboare relantiul sub 1500 desi cred ca am incercat tot posibilul. e cineva care sa-mi dea un sfat avizat? Din moment ce ai sincronizat chiar tu carburatoarele, deduc ca te pricepi cat de cat la asta Verifica acel cablu/bowden care regleaza relantiul si mai verifica sa nu se blocheze cumva clapeta de acceleratie P.S. ce e yamamoto? Editat Noiembrie 22, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 sau clapetele de shoc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 sau clapetele de shoc ÂŞoc, măi "romînule" Da, Âşi asta e posibil, dar ar trebui să aibă Âşi alt gen de probleme, gen mers înnecat etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 ÂŞoc, măi "romînule" Da, Âşi asta e posibil, dar ar trebui să aibă Âşi alt gen de probleme, gen mers înnecat etc nu am activata tastatura in romana. am scris si eu in mircisme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dansileva Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 salut. am gresit, yamahaia e cel de la care am cumparat-o, nu yamamoto. intradevar, nu am verificat cursa la clapetele de soc, 1mm este suficient sa ai o diferenta de 200-300 rotatii. am sa desfac la primavara carburatoarele,bine ca merge rotund si raspunde rapid la accelerare.azi am pornit-o si cand impingeam mai mult de bratul actionat de soc, scadea turatia la val. nominala.am dat cu spray de carburi dar degeaba. pt o iarna scurta, la revedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 azi am pornit-o si cand impingeam mai mult de bratul actionat de soc, scadea turatia la val. nominala.am dat cu spray de carburi dar degeaba. E prea intins cablul de soc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) Pai vezi ca poate sa raspunda asa bine la acceleratie si din cauza asta,ca sta prea turata si pozitia socului nu e cea normala (pe zero).Se stie asta de la Dacie,daca vroiai ceva mai mult trageai putin socu. Editat Noiembrie 22, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dansileva Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 salut. am verificat cablul de soc dar nu este de acolo. in pozitie inchis, cablul face o usoara sageata la capat, semn ca are cativa mm toleranta. cred ca e undeva limitata mecanic(clapete, parghii). trebuie demontat mai in profunzime, adica bucatele . bine ca este pe carburator si se repara usor si fara costuri mari.mai are cineva TDM in zona Bacau?Eu mai stiu un doar un tip, Claudiu, cu un 3vd,care mi-a transmis virusul TDM. O zi buna tuturor motociclistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 salut. am verificat cablul de soc dar nu este de acolo. Cablul de acceleratie l-ai verificat? Acceleratia trebuie sa aiba un mic joc Inainte de a te apuca de desfacut carburatoarele, baga un ochi pe linkul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dansileva Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 in primul rand, multumesc pentru ajutor si link. nu stiam de acest pistonas. am demontat doar camera de nivel ct. si membrana pt vacuum. mai am de invatat ..si in reparat carburatoare. o zi buna, Dan T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Proiectul geam a luat sfarsit si arata cam asa ......personal imi place.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 (editat) salut. am gresit, yamahaia e cel de la care am cumparat-o, nu yamamoto. intradevar, nu am verificat cursa la clapetele de soc, 1mm este suficient sa ai o diferenta de 200-300 rotatii. am sa desfac la primavara carburatoarele,bine ca merge rotund si raspunde rapid la accelerare.azi am pornit-o si cand impingeam mai mult de bratul actionat de soc, scadea turatia la val. nominala.am dat cu spray de carburi dar degeaba.pt o iarna scurta, la revedere ...ai grija de motor sa mearga bine. Editat Noiembrie 23, 2010 de yamahaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Iti dai seama ca am iesit mult mai ieftin,altfel nici nu ma apucam sa mi-l fac...suruburile si chederul au fost ceva banuti in rest maruntis.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Salut TDM isti!Sunt sunt incepator si nou pe aici. Daca tot aveti dezertori m am gandit sa vin sa va ajut. Caut touring, iar TDM ul mi a cam facut cu ochiul mai frumos decat clasiul TA... Am o singura intrebare (deocamdata!) : am 1,75 / 80 kg (craci normali) - ajung cu talpa jos? Multam! Nu stiu daca ai primit pm-ul meu, am un TDM la 1500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 bun, felicitari pentru intreprindere, dar nu ne-ai spus care-s senzatiile dupa montarea parbrizului ... vorba bancului, e mai bine, mai des ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Momentan dupa o tura scurta si cu o alta inclinatie nu pot da un verdict 100%,dar din cate mi-am dat eu seama cred ca e mai bine,am mai coborit partea de fata a geamului ca sa mai castig ceva unghi,dupa o tura mai lunga si in viteza pot sa dau un raspuns...dar sunt sigur ca e mai bine decit cu cel mic.Merci de apreciere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Pe asta o stiati? http://www.autoevolution.com/moto/mz-kobra-850-1996.html http://www.motorcyclespecs.co.za/model/mz/mz_cobra_850.htm MZ cu motor de TDM 850 3VD. Habar nu am avut de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Foarte interesant, intr-adevar Implica o legatura mai strinsa intre MZ1000S si TDM decat banuiam. Putine detalii suplimentare aici : http://www.mz1000.de/html/studie_kobra.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Si eu am mai vazut,dar nu stiam exact care e legatura dintre ele ....chiar interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 asa ca sa mai zambiti in zilele acestea de iarna:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian CT Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Salut, am si eu o intrebare despre bocanci :-), Vine luna cadourilor si vad ca si ceva reduceri pe Louis. 20264145 si 20265045 sint doua perechi care nu au..banuiesc ca - "Waterproof and breathable Drygate® climate membrane" 20264444 - inseamna o captuseala de iarna. Stie cineva care e diferenta intre unii si altii, in care transpiri mai mult, si in care esti mai bine pe frig? Multam p.s. bocancii sint pt TDM, desigur Editat Noiembrie 26, 2010 de Lucian CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 salut. dupa patania din primavara shingurele incaltari pe care le voi purta pe motor or sa fie cizmele de enduro. daca aveam bocanci in picioare aveam picioru zob si probabil ca inca nu puteam sa merg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.