Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Vizitator CristiBoroi

Am schimbat ambele becuri pentru faza scurta si faza lunga cu 2x55W.

La faza scurta observ ca e o lupa montata in fata becului. Problema este ca faza scurta lumineaza precum o lumanare, iar fasciculul de lumina care trece prin geam lasa un contur asemanator cu gaura cheii. Am inceract toate reglajele, si pe orizontala si pe verticala.

A mai avut careva problema asta la 4TX?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. am un tdm 850 3vd cumparat de la yamamoto si personal i-am sincronizat carburatoarele, dupa o curatare in prealabil. porneste ceas, merge perfect acum, f multumit dar nu vrea sa coboare relantiul sub 1500 desi cred ca am incercat tot posibilul. e cineva care sa-mi dea un sfat avizat?

apropo, pt cei care vreti bmw, desi am avut si bmw-uri, cred ca tdm-ul este un compromis reusit si nu l-as schimba cu nici un alt model sau marca(parerea mea).

o saptamana placuta tuturor tdm-istilor din romania.

dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am un tdm 850 3vd cumparat de la yamamoto si personal i-am sincronizat carburatoarele, dupa o curatare in prealabil. porneste ceas, merge perfect acum, f multumit dar nu vrea sa coboare relantiul sub 1500 desi cred ca am incercat tot posibilul. e cineva care sa-mi dea un sfat avizat?

Din moment ce ai sincronizat chiar tu carburatoarele, deduc ca te pricepi cat de cat la asta

Verifica acel cablu/bowden care regleaza relantiul si mai verifica sa nu se blocheze cumva clapeta de acceleratie

 

P.S. ce e yamamoto? :)

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am gresit, yamahaia e cel de la care am cumparat-o, nu yamamoto. intradevar, nu am verificat cursa la clapetele de soc, 1mm este suficient sa ai o diferenta de 200-300 rotatii. am sa desfac la primavara carburatoarele,bine ca merge rotund si raspunde rapid la accelerare.azi am pornit-o si cand impingeam mai mult de bratul actionat de soc, scadea turatia la val. nominala.am dat cu spray de carburi dar degeaba.

pt o iarna scurta, la revedere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vezi ca poate sa raspunda asa bine la acceleratie si din cauza asta,ca sta prea turata si pozitia socului nu e cea normala (pe zero).Se stie asta de la Dacie,daca vroiai ceva mai mult trageai putin socu.

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am verificat cablul de soc dar nu este de acolo. in pozitie inchis, cablul face o usoara sageata la capat, semn ca are cativa mm toleranta. cred ca e undeva limitata mecanic(clapete, parghii). trebuie demontat mai in profunzime, adica bucatele :) . bine ca este pe carburator si se repara usor si fara costuri mari.mai are cineva TDM in zona Bacau?Eu mai stiu un doar un tip, Claudiu, cu un 3vd,care mi-a transmis virusul TDM. :laugh:

O zi buna tuturor motociclistilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am gresit, yamahaia e cel de la care am cumparat-o, nu yamamoto. intradevar, nu am verificat cursa la clapetele de soc, 1mm este suficient sa ai o diferenta de 200-300 rotatii. am sa desfac la primavara carburatoarele,bine ca merge rotund si raspunde rapid la accelerare.azi am pornit-o si cand impingeam mai mult de bratul actionat de soc, scadea turatia la val. nominala.am dat cu spray de carburi dar degeaba.

pt o iarna scurta, la revedere

 

 

...ai grija de motor sa mearga bine. :)

Editat de yamahaia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut TDM isti!

Sunt sunt incepator si nou pe aici.

Daca tot aveti dezertori m am gandit sa vin sa va ajut.

Caut touring, iar TDM ul mi a cam facut cu ochiul mai frumos decat clasiul TA...

Am o singura intrebare (deocamdata!) : am 1,75 / 80 kg (craci normali) - ajung cu talpa jos?

Multam!

Nu stiu daca ai primit pm-ul meu, am un TDM la 1500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan dupa o tura scurta si cu o alta inclinatie nu pot da un verdict 100%,dar din cate mi-am dat eu seama cred ca e mai bine,am mai coborit partea de fata a geamului ca sa mai castig ceva unghi,dupa o tura mai lunga si in viteza pot sa dau un raspuns...dar sunt sigur ca e mai bine decit cu cel mic.Merci de apreciere. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o intrebare despre bocanci :-), Vine luna cadourilor si vad ca si ceva reduceri pe Louis. 20264145 si 20265045 sint doua perechi care nu au..banuiesc ca - "Waterproof and breathable Drygate® climate membrane" 20264444 - inseamna o captuseala de iarna. Stie cineva care e diferenta intre unii si altii, in care transpiri mai mult, si in care esti mai bine pe frig? Multam

 

p.s. bocancii sint pt TDM, desigur :)

Editat de Lucian CT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. dupa patania din primavara shingurele incaltari pe care le voi purta pe motor or sa fie cizmele de enduro.

 

daca aveam bocanci in picioare aveam picioru zob si probabil ca inca nu puteam sa merg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...