Cavaleru Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 nu pre amerge ca difera motoru. portabil ca forma va veni dar trebuie alte prinderi si implicit renunti la scutul metalic si crashbar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Problema e ca eu nu am timp si scule sa ma apuc de desfacut toata treaba. Pe de alta parte am fost la trei service-uri sa imi spuna si mie ce si cum cu furca. Si la Yamaha am fost pe soseaua de centura. Am constatat ca oamenii nu prea vor sa se bage la asa ceva. Pentru ca probabil e mult de munca si lenea mare. E mai usor sa schimbi niste placute, un kit de lant, un ulei si sa iei 2-3 mil. manopera decat sa desfaci bucatele o furca, sa o analizezi si sa o pui la loc eventual reparata si sa ceri cam tot atatia bani. E o atitudine generala a mecanicului roman indiferent ca repara moto sau auto. Daca e ceva ce necesita multa munca, nici pe bani nu-ti face treaba. Iti baga texte gen "mai bine las-o asa ca nu are nimic, de ce sa umbli?", "dar te deranjeaza asa de tare?" sau "nu e o problema asa mare, majoritatea au problema asta". Prefera sa nu munceasca deloc si sa nu castige nici un ban. La ultimul service (nu-i mai dau numele) baiatul ala mi-a zis ca amortizoarele sunt drepte, ca le-a verificat si ca problema cu roata stramba ar fi din juguri. Desi era clar ca e din jamba dreapta si era la fel de clar ca nici nu umblase la furca. Mi-a fost jena de jena lui sa-i spun ca nu a reusit sa ma minta. Altfel, figuri maxime. Deja mi-e sila sa ma mai duc pe la mecanicii lui peste prajit care dupa ce ca nu stiu meserie, mai sunt si aroganti si te iau si la misto. Culmea, pe banii tai. Dupa care stau si se vaita ca "piata merge prost". Whateva', din fiare am dat-o-n diverse. Cert e ca saptamana viitoare schimb toata furca+jugurile si termin cu problema asta. Va povestesc pe urma ce-a rezultat. Sau uite aici o "oferta"...Nu stiu nimic despre ofertant, deci tre' sa te descurci. GEORGE dr.fritzz@yahoo.com. Telefon : 0720002134 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) Este cineva interesat de o excursie in Bosnia&Hertegovina la rafting? /index.php?showtopic=645605 Salutare.MI-am montat un crashbar de la Givi pe al meu TDM si mi-a ramas un bugspoiler de care nu mai am nevoie asa ca il pun la vanzare. Este complet cu tot cu sistemul de prindere. Pentru 900? Ce pret? Doar intreb. Momentan sunt pe zero. Editat Martie 29, 2011 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 (editat) Este cineva interesat de o excursie in Bosnia&Hertegovina la rafting? /index.php?showtopic=645605 Pentru 900? Ce pret? Doar intreb. Momentan sunt pe zero. 100 euro negociabil da, este de 900 Editat Martie 30, 2011 de _Blade_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Sau uite aici o "oferta"...Nu stiu nimic despre ofertant, deci tre' sa te descurci. Leaveyou, multumesc mult pentru sprijin si info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allvlad Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 (editat) oameni buni, se pare ca blestemul transalp-ului ma urmareste si aici: a cedat melcul de kilometraj. de data asta insa din cazue obiective. respectiv fostul proprietar probabil a bricolat ceva la flansa aia care antreneaza melcul (flansa care are 2 stifturi de plastic) in sensul ca a inlocuit cele 2 stifturi cu 2 sincere holzsuruburi taiate... infiletate in plastic bineinteles, piesa aia a cedat, iar onor yamaha romania are un pret remarcabil pentru acest reper intrebarea mea este: aveti idee daca acest melc este comun mai multor versiuni de tdm 850? ca inteleg ca exista domnul Noro care desface mobra... sau daca aveti alte solutii, v-as fi tare recunoscator (in sensul asta ) Editat Martie 30, 2011 de allvlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 - cand am fost in UK am vazut la motoarele lor ceva de genu mansoane cu manusi sau protecti gen lopatica de curatat iarna geamu la masina cu manuse inclusa, daca stiti la ce ma refer, nu arata bine sincer sau cel putin mie nu imi plac dar sunt sigur ca sunt foarte utile ... si mai mult ca sigur ca sunt de la Oxford. salut, daca va intereseaza am eu de anzare o pereche de mansoane de protectie la frig, noi-noutze. Mesaj completat Salutare.MI-am montat un crashbar de la Givi pe al meu TDM si mi-a ramas un bugspoiler de care nu mai am nevoie asa ca il pun la vanzare. Este complet cu tot cu sistemul de prindere. salut, ma intereseaza oferta ta , cum am putea face sa vad bugspoilerul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Parca as zice ca doar TDM900 are telescoape de 43 mm 41- 3VD 43- 4TX masurat cu sublerul. Am schimbat semeringurile si uleiul anul trecut pe fiecare telescop; 515ml la 4tx, (ceva de genul 385ml la 3vd). Uleiul 10 HPX Motul, Semeringurile de la Louis, SAITO super OK, daca tinem cont si la cat timp se innoieste uleiul in telescoape... sa mai spun ca toate uleiurile imbatranesc? Innoiti-va si lichidul de frana! Va salut pe toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 (editat) Salutari TDM-istilor! Nu am mai facut un drum lung de ceva vreme si imi cam lipseste dar TDM-ul meu il folosesc zilnic sa merg la serviciu asa ca nu sta ca sa se strice Numai bine! Editat Martie 30, 2011 de cristian72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Avand putin timp la dispozitie azi am incercat sa-mi montez cricul central. Se pare insa ca din '99 a trebuit respectate noi norme de poluare sau pur si simplu Yamaha a montat scaritele o idee mai sus fata de modelele anterioare. Ideea e ca nu am loc sa montez cricul in configuratia data - ori renunt la cutia aia de pe evacuarea intermediara (cutie colectoare ?) ori mut prinderile scaritelor o idee mai jos. Prima treaba ar fi o varianta, dar pana la o evacuare after-market am alte planuri cu vaca. A doua idee e pur basm. In concluzie, pentru doritorii de cric central marca Dejavu (copyright) il vand pe al meu cu cat l-am luat - 170 de lei. Pentru cei din Bucuresti il si montam la atelier. Pentru cei din provincie se adauga costurile de curierat. Sigur merge fara probleme cu evacuarea pe 3VD (l-am scos si l-am pus pe motorul lui Cavaleru), dar la 4TX nu am umblat decat la cel al lui Jerlo, care avea evacuare after-market. Asadar, primul venit, primul servit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Avand putin timp la dispozitie azi am incercat sa-mi montez cricul central. Se pare insa ca din '99 a trebuit respectate noi norme de poluare sau pur si simplu Yamaha a montat scaritele o idee mai sus fata de modelele anterioare. Ideea e ca nu am loc sa montez cricul in configuratia data - ori renunt la cutia aia de pe evacuarea intermediara (cutie colectoare ?) ori mut prinderile scaritelor o idee mai jos. Prima treaba ar fi o varianta, dar pana la o evacuare after-market am alte planuri cu vaca. A doua idee e pur basm. In concluzie, pentru doritorii de cric central marca Dejavu (copyright) il vand pe al meu cu cat l-am luat - 170 de lei. Pentru cei din Bucuresti il si montam la atelier. Pentru cei din provincie se adauga costurile de curierat. Sigur merge fara probleme cu evacuarea pe 3VD (l-am scos si l-am pus pe motorul lui Cavaleru), dar la 4TX nu am umblat decat la cel al lui Jerlo, care avea evacuare after-market. Asadar, primul venit, primul servit. Uite, io am luat tot de la Zoly cric central si mi s-a potrivit fara probleme. 4 TX-ul meu este fabricatie '98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 salut, daca va intereseaza am eu de anzare o pereche de mansoane de protectie la frig, noi-noutze. poza marca si pret te rog Mesaj completat Avand putin timp la dispozitie azi am incercat sa-mi montez cricul central. Se pare insa ca din '99 a trebuit respectate noi norme de poluare sau pur si simplu Yamaha a montat scaritele o idee mai sus fata de modelele anterioare. Ideea e ca nu am loc sa montez cricul in configuratia data - ori renunt la cutia aia de pe evacuarea intermediara (cutie colectoare ?) ori mut prinderile scaritelor o idee mai jos. Prima treaba ar fi o varianta, dar pana la o evacuare after-market am alte planuri cu vaca. A doua idee e pur basm. In concluzie, pentru doritorii de cric central marca Dejavu (copyright) il vand pe al meu cu cat l-am luat - 170 de lei. Pentru cei din Bucuresti il si montam la atelier. Pentru cei din provincie se adauga costurile de curierat. Sigur merge fara probleme cu evacuarea pe 3VD (l-am scos si l-am pus pe motorul lui Cavaleru), dar la 4TX nu am umblat decat la cel al lui Jerlo, care avea evacuare after-market. Asadar, primul venit, primul servit. ghinion frate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Se pare insa ca din '99 a trebuit respectate noi norme de poluare sau pur si simplu Yamaha a montat scaritele o idee mai sus fata de modelele anterioare. Ideea e ca nu am loc sa montez cricul in configuratia data - ori renunt la cutia aia de pe evacuarea intermediara (cutie colectoare ?) ori mut prinderile scaritelor o idee mai jos. Posibil sa fie colectorul ala mai gros la '99+, carburile sint diferite si or fi lucrat putin la normele de poluare cum zici si tu. Nu cred ca e nici o diferenta in geometria mobrei, respectiv la scaritze. Baga un ochi pe carpe, stiu ca erau unii care scosesera de tot cutia. 'collector box'. http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...l=collector+box si cu siguranta mai sint si altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Stie cineva daca la 4TX, pe faza scurta, se poate monta xenon? Am vazut ca are, deja, o lupa. Oare o fi buna pentru becul cu xenon? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Fratii mei TDM-isti. pe 8-10 aprilie este SMAEB-ul. Cu ocazia asta o sa ii am musafiri pe Alin (rockeru) si Maia. Asa ca sambata vom face o vizita la salon, iar pe seara sunteti invitati la mine acasa pentru o seara de socializat. Va fi o mini-intrunire de TDM-isti, ma astept sa veniti in numar cat mai mare la mine acasa. Data adunarii 9aprilie. Se va discuta si pune la punct si intrunirea TDM-istilor de anul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Fratii mei TDM-isti. pe 8-10 aprilie este SMAEB-ul. Cu ocazia asta o sa ii am musafiri pe Alin (rockeru) si Maia. Asa ca sambata vom face o vizita la salon, iar pe seara sunteti invitati la mine acasa pentru o seara de socializat. Va fi o mini-intrunire de TDM-isti, ma astept sa veniti in numar cat mai mare la mine acasa. Data adunarii 9aprilie. Se va discuta si pune la punct si intrunirea TDM-istilor de anul acesta Salut Cristi. La SMAEB ne vedem sigur pe 9 aprilie. Sper sa pot participa si mai departe la mini-intrunire....daca nu deranjez Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 bai nene. ai tdm, deci esti invitat. auzi la el. daca nu deranjez. Chiar va rog sa veniti cat mai multi. sa nu mai avem loc in casa. hai fratilor. puneti-va in miscare , va astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Bai, Cavalere! Ce ma enervezi! Nu poti sa faci intalnirea pe 10 aprilie? Tocmai in week-end-ul ala ma duc la cumnatul meu la Brasov sa-mi iau motorul. Ma oftic, dar dau o bere cu prima ocazie. Bafta si beti un coniac pentru mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Bai, Cavalere! Ce ma enervezi! Nu poti sa faci intalnirea pe 10 aprilie? Tocmai in week-end-ul ala ma duc la cumnatul meu la Brasov sa-mi iau motorul. Ma oftic, dar dau o bere cu prima ocazie. Bafta si beti un coniac pentru mine! pleaca si tu de vineri si te intorci sambata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Ma bag si io la inghesuiala din casa lui Cavaleru! In alta ordine de idei, azi am completat uleiul la mobra. Dupa 1600 km a consumt aproape 1 l de ulei. Nu e prea bine, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 uuuuu o gramada. ciudat totusi, 3vd-ul meu nu papa deloc te astept cu draga inima PS ai numaru meu de tel? Mesaj completat PSS in conditiile date de consumul asta nici nu mai ai nevoie sa faci schimbul de ulei. decat la 12.000km sa schimbi filtrul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 uuuuu o gramada. ciudat totusi, 3vd-ul meu nu papa deloc te astept cu draga inima PS ai numaru meu de tel? Mesaj completat PSS in conditiile date de consumul asta nici nu mai ai nevoie sa faci schimbul de ulei. decat la 12.000km sa schimbi filtrul de ulei Asta e o idee! O sa incerc sa spal motorul si sa schimb uleiul. Acum am pus un Repsol. Vreau sa incerc si cu Castrol si apoi cu Motul. Daca ramane tot asa gurmanda, il caut p-al mai ieftin! Am, numarul. Te sun in ziua cu pricina. Multumim de invitatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) In alta ordine de idei, azi am completat uleiul la mobra. Dupa 1600 km a consumt aproape 1 l de ulei.Nu e prea bine, nu? La 4tx e normal. Tine un ochi pe nivel, consumul e destul de aleator, eu nu i-am gasit o noima inca. Poate sa treaca de pe maxim pe minim in 300km sau in 1000km. De-aia spuneam ca e bine sa il verifici la 2-300km, mai ales cind mergi afara, in oras mi se pare ca scade mai greu. Depinde si de stilul de mers. La ulei eu bag procycle de pe louis, e 25 de euro bidonul de 4 litri. E JASO MA2, adica din ala la care nu-ti patineaza ambreiajul. Daca ramai pe drum fara ulei, cauta cel mai ieftin ulei de auto, respectiv unul cit mai primitiv, cit mai spre API CF. Editat Aprilie 1, 2011 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 asta e consum de boxer bmw ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Asta mi-a zis si Stege, intre 800-1000 ml la 1000 km este consumul normal de ulei la un 4tx. Yamaha e recunoscuta pt consumurile "de fabrica", FZR-ul parca avea aceiasi hiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.