Lucian CT Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Salutare ! As vrea niste pareri daca se poate, despre : 1. vreau oglinzile (originale) mai in exterior, ar merge taiat si prelungit cu..3 cm sa zic, tija, ce ziceti? E asa greu de gasit niste oglinzi convexe, caci ar fi ideale astea? 2. Cind am schimbat uleiul am vazut ca e o diferenta de citeva sute de gr intre capacitatea maxima a motorului si schimbul de ulei cu filtru schimbat, asta inseamna ca uleiul se amesteca cu o cantitate considerabila de ulei uzat, nu?deci nu sughita daca am completat cu vreo 100 si ceva de gr de alta firma, acelasi tip de ulei. 3. Are cineva, sau a facut cursuri de perfectionare, se tot spune ca poti merge multe mii de km si tot nu inveti ce ti se arata la curs. La motomagia arata destul de multe detalii despre franarea in curba, franarea cu evitare si franarea fara schimbare de directie, si despre obstacole arata ceva. Am mai gasit niste cursuri pe net, dar doar prima parte, nivelul 1 sa zic. Aveti vreun link sau alt material video sau scris despre asta? (e cam greu sa stai 2, sau 3 sapt in buc fiind din alt oras). M-ar interesa si parerile voastre despre experienta pe care o aveti in a evita situatii critice si ce stiti sau ati auzit despre informatiile noi de la cursuri de perfectionare. Multam . p.s. suna mai frumos multam, decit multumesc, si am aflat curind ca originea lui "multumesc" e "multam", care vine de la urarea "la multi ani", (in alte limbi are alte origini), asta mi se pare frumoasa. Deci inca o data MULTAM la toata lumea!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Salutare ! As vrea niste pareri daca se poate, despre :1. vreau oglinzile (originale) mai in exterior, ar merge taiat si prelungit cu..3 cm sa zic, tija, ce ziceti? E asa greu de gasit niste oglinzi convexe, caci ar fi ideale astea? 2. Cind am schimbat uleiul am vazut ca e o diferenta de citeva sute de gr intre capacitatea maxima a motorului si schimbul de ulei cu filtru schimbat, asta inseamna ca uleiul se amesteca cu o cantitate considerabila de ulei uzat, nu?deci nu sughita daca am completat cu vreo 100 si ceva de gr de alta firma, acelasi tip de ulei. 3. Are cineva, sau a facut cursuri de perfectionare, se tot spune ca poti merge multe mii de km si tot nu inveti ce ti se arata la curs. La motomagia arata destul de multe detalii despre franarea in curba, franarea cu evitare si franarea fara schimbare de directie, si despre obstacole arata ceva. Am mai gasit niste cursuri pe net, dar doar prima parte, nivelul 1 sa zic. Aveti vreun link sau alt material video sau scris despre asta? (e cam greu sa stai 2, sau 3 sapt in buc fiind din alt oras). M-ar interesa si parerile voastre despre experienta pe care o aveti in a evita situatii critice si ce stiti sau ati auzit despre informatiile noi de la cursuri de perfectionare. Multam . p.s. suna mai frumos multam, decit multumesc, si am aflat curind ca originea lui "multumesc" e "multam", care vine de la urarea "la multi ani", (in alte limbi are alte origini), asta mi se pare frumoasa. Deci inca o data MULTAM la toata lumea!. poti face singur prelungirea asta fara sa tai tija. dintr-o bucata de fier/aluminiu cu profil patrat, cu o latura de 20mm dai 2 gauri in ea, filet de 10 intr-o poarte intra un surub in suportul oglinzii de pe gidon, in cealta gaura intra oglinda. In felul asta iti departezi oglinda in lateral exact cat ai nevoie fara sa tai si sa sudezi tija oglinzii. mai simplu si mai eficient. nu are nimic daca completezi cu alt ulei atata timp cat este ulei moto pt ambreiaj umed. ( la fiecare schimb de ulei raman cel putin 200ml din uleiul vechi asa ca nu conteaza daca completezi cu ulei de alta marca ) cursurile de pilotaj sunt bune. sunt ceva filme pe net: Twist of the Wrist 2, dar inveti mai mult despre cum sa ajungi sa te dai tare dar safe pe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 3. Are cineva, sau a facut cursuri de perfectionare, se tot spune ca poti merge multe mii de km si tot nu inveti ce ti se arata la curs. La motomagia arata destul de multe detalii despre franarea in curba, franarea cu evitare si franarea fara schimbare de directie, si despre obstacole arata ceva. Am mai gasit niste cursuri pe net, dar doar prima parte, nivelul 1 sa zic. Aveti vreun link sau alt material video sau scris despre asta? (e cam greu sa stai 2, sau 3 sapt in buc fiind din alt oras).M-ar interesa si parerile voastre despre experienta pe care o aveti in a evita situatii critice si ce stiti sau ati auzit despre informatiile noi de la cursuri de perfectionare. Multam . p.s. suna mai frumos multam, decit multumesc, si am aflat curind ca originea lui "multumesc" e "multam", care vine de la urarea "la multi ani", (in alte limbi are alte origini), asta mi se pare frumoasa. Deci inca o data MULTAM la toata lumea!. Du-te si tu la cursurile lui Victor Nemes. Iti spune si-ti arata tot ce vrei!...si ce nu vrei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 eu unul, la partea cu pilotajul, am senzatia ca dupa atata timp nu stiu nimic... si in consecinta am facut sapaturi in tehnici de cazut; chestiune care necesita exercitiu pentru imprimarea reflexelor in cazul unui accident. a dat roade. am fost lovit de o masina si am avut exercitiul necesa pt a reactiona astfel incat sa scap cu o vanataie si o julitura, eu fiind in tricou. sper sa mi se fi spart ghinionul si sa nu mai fie nevoie de alte experiente "live". cat despre pilotat, eu zic ca tine de bunul simt ca la un moment sa iti testezi, inafara traficului motocicleta, punand frane din ce in ce mai bruste, acelerand brusc, sau orice alte manevre facute brusc printre niste jaloane. incercati si voi.. un teren betonat, o parcare de mall sau supermarket goala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Intrunirea a IV-a a TDM-istilor din Romania Data: 3-5 Iunie Locatia: Lacul Vidra Cazare: - Cort pe platoul de langa statiunea abandonata - la Complexul micut de vile de acolo - in statiunea voineasa - 25 km - la Orasia Lotrului - 15 km (nu stiu sigur daca e loc de cazare aici dar tin minte ca era o cabana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Io am de gand sa ma duc sambata la Buzau pentru http://www.taraluiandrei.ro/Jurnal/post/20...lui-Andrei.html. Mai este careva amator? Sau profesionist? Facem o tura cu mobrele, facem un lucru bun si pentru generatiile viitoare (cate or mai fi ele) si ne distram un pic! Mesaj completat Intrunirea a IV-a a TDM-istilor din Romania Data: 3-5 Iunie Locatia: Lacul Vidra Cazare: - Cort pe platoul de langa statiunea abandonata - la Complexul micut de vile de acolo - in statiunea voineasa - 25 km - la Orasia Lotrului - 15 km (nu stiu sigur daca e loc de cazare aici dar tin minte ca era o cabana Pentru cei interesati de cazare altfel decat cortul iata cateva chestii gasite la o prima cautare : La Vidra sunt 5 vile vechi, ce-i drept, dar curate si cu mobilier "comunist". La Vidra poti manca la cabana nr 1, care are si restaurant. Mancarea curata, nu foarte diversificata, dar buna, iar cafeaua (culmea!!)excelenta. Pensiunea Poiana Soarelui din Ciunget se afla la poalele munților Latoriței pe drumul ce leagă intersecția Gura Latoriței de Satul Ciunget Pensiunea Giulia este situata in statiunea Voineasa - una dintre cele mai atractive statiuni montane din tara. Statiunea Vidra se afla la 25 km de Voineasa Din Voineasa, soseaua urca spre Lacul Vidra si statiunea cu acelasi nume. Statiunea se afla pe locul vechii colonii Puru, a celor care au construit barajul. Desi la Vidra se ajunge destul de greu, efortul merita. Cele cateva vile ale statiunii coboara in terase spre malul lacului. In statiunea Vidra se afla Pensiunea Teodora care are peste 60 de locuri de cazare in 17 camere cu unul ,doua sau patru paturi,pensiune completa sau demipensiune, 2 apartamente, meniu divers La Vilele Vidra se poate sta comod, insa mobilierul este vechi . In afara de acestea, in zona Vidra situatia e cam urmatoarea: cabana la Obirsia Lotrului (cazare in camera si casuta-tel. 0744 700180), o pensiune noua Bradul (tel.-0744325151). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian CT Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) Asa vreau sa fac si eu , sa exersez in parcari goale diverse manevre. La curs, n am cum sa vin/stau atita timp in Bucuresti. Are cineva materiale de sharuit cu pilotaj video sau text, sau vreun link misto? (multumesc pt ideea cu prelungitul oglinzilor) Editat Aprilie 12, 2011 de Lucian CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Are cineva materiale de sharuit cu pilotaj video sau text, sau vreun link misto? Arunca un ochi aici, daca or mai fi linkurile active, sint si destule cu tehnici de pilotaj. http://motorcyclemovie.blogspot.com/ ------------- Partea proasta cu casutele de la Obarsia Lotrului e ca sint mai mici decat motocicleta In afara de asta sint plasate si foarte strategic in parcarea cabanei, dar pentru o noapte de betziveala merg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Valvoline durablend 10w40 semi-sintetic vad ca valvoline nu e special pt moto... deci si pe eticheta si pe traducerea etichetei scrie Motorcycle oil E de inteles confuzia, pentru ca exista atat: - Valvoline Durablend 4T 10W-40 (pentru moto), cat si - Valvoline Durablend 10W-40 (pentru auto) Daca dai search numai Durablend 10W-40, mai mult ca sigur o sa gasesti varianta auto. Durablend e practic gama de uleiuri "semi-sintetice" de la Valvoline. Valvoline_DuraBlend_4T.pdf Alunecarea rotii fata de ex. mi se pare o chestie foarte greu de studiat si incercat. De asemenea, in cazul unei astfel de cazaturi, nu stiu ce viteza de reactie trebuie sa ai ca sa apuci sa faci sau chiar sa gandesti sa faci ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Am o intrebare la posesorii de 900 si nu numai. In toate manualele de reparatie in care m-am uitat nu am gasit nimic referitor la filtru de benzina. Exista sau nu exista filtru de benzina la mobra asta si la cati km se schimba?. Mi se pare ingrijorator sa nu fie mai ales la benzina din romania. Referitor la intrunire sunt prezent 99% oriunde s-ar tine. Mi se pare ok locatia propusa mai ales ca nu am fost prin zona aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Cred ca este integrat in pompa de benzina. Nu se schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 si in timp nu se poate infunda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 N-am auzit pe nimeni sa fi avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Confirm, am vrut si eu sa-l schimb mai demult si am aflat ca practic nu exista si ca se face o filtrare cumva in cadrul pompei, aflata in partea de jos a rezervorului. Vezi eventual schema din catalogul de piese. La mine in 65k se pare ca n-au fost probleme pana acum. Cel mai mult m-ar ingrijora faptul ca au mai cazut sigur in timp bucati de vopsea incetita de pe gura rezervorului. Dar poate se dizolva in benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Referitor la intrunire sunt prezent 99% oriunde s-ar tine. Mi se pare ok locatia propusa mai ales ca nu am fost prin zona aceea. Te asteptam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 referitor la filtru: am studiat si eu problema, si ca sa pot dormi linistit am ajuns la urmatoarea concluzie: Pe cele doua furtune ce pleaca din rezervor se pune cate un filtru, intr0 zona care sa nu incomodeze si sa fie si vizibil fara demontarea carenelor sau rezervorului, fiecare filtru fixat cu cate doua coliere metalice. atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Bai, ce-mi faceti voi mie! Ma duc sa-mi cumpar cort. In proportie de 75% vin. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Bai, ce-mi faceti voi mie! Ma duc sa-mi cumpar cort. In proportie de 75% vin. Bafta! Nu mai plange...nu esti singurul . Daca gasesti ceva bun si ieftin...pt 2 persoane, da o strigare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Daca gasesti ceva bun si ieftin...pt 2 persoane, da o strigare. Hmmmm, ieftin si bun zici? Acum 2 ani am ajuns la intrunirea transalpistilor la Obarsia Lotrului. Plecat din Bucuresti de la 38 de grade am ajuns la Obarsie unde erau vreo 26 la pranz. Perfect, am zis. Am pus cortul si seara m-am bagat in sacul de dormit ieftin si bun. Pe la 3 dimineata cautam cainele prin curte ca sa-l iau in brate din cauza ca afara erau 2 grade. A doua zi a tras o rapaiala care a penetrat si chilotii depozitati in corturile ieftine si bune. Noroc cu terasa de vizavi ca a avut suficient alcool. Asa ca sfatul meu e sa uiti de ieftin si bun cel putin in zona aia, dealtfel superba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Nu mai plange...nu esti singurul . Daca gasesti ceva bun si ieftin...pt 2 persoane, da o strigare. Da, da! Si io astept semnul ala! Da-l! Cat mai repede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Hmmmm, ieftin si bun zici?Acum 2 ani am ajuns la intrunirea transalpistilor la Obarsia Lotrului. Plecat din Bucuresti de la 38 de grade am ajuns la Obarsie unde erau vreo 26 la pranz. Perfect, am zis. Am pus cortul si seara m-am bagat in sacul de dormit ieftin si bun. Pe la 3 dimineata cautam cainele prin curte ca sa-l iau in brate din cauza ca afara erau 2 grade. A doua zi a tras o rapaiala care a penetrat si chilotii depozitati in corturile ieftine si bune. Noroc cu terasa de vizavi ca a avut suficient alcool. Asa ca sfatul meu e sa uiti de ieftin si bun cel putin in zona aia, dealtfel superba. Nu am zis ieftin si bun....am zis bun si ieftin. De fapt am vrut sa zic, cel mai ieftin dintre cele bune. Si chiar as avea nevoie de ceva sfaturi in privinta asta. Nu am mai avut cort pana acum, si chiar nu stiu care ar trebui sa fie criteriile de selectie in alegerea unuia. Ideea e ca m-ar interesa ceva cat mai mic (pt a fi usor de indesat intr-unul din case-uri), cat mai usor de montat/demontat (dupa cum spuneam, experienta mea in domeniu, tinde spre zero ), si evident...impermeabil, si sa nu te ia vantul din el. Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 referitor la filtru: am studiat si eu problema, si ca sa pot dormi linistit am ajuns la urmatoarea concluzie: Pe cele doua furtune ce pleaca din rezervor se pune cate un filtru, intr0 zona care sa nu incomodeze si sa fie si vizibil fara demontarea carenelor sau rezervorului, fiecare filtru fixat cu cate doua coliere metalice. atat Nu cred ca se poate pune filtru in modul in care propui tu. cele doua furtune sunt sub presiune (unul e turul, unul e returul), injectia functionand la 3-4 bari din cate am citit eu. In plus am observat ca furtunele nu sunt din acelea clasice de cauciuc. Daca cei de la Yamaha au gandito asa, asa o las si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Nu am zis ieftin si bun....am zis bun si ieftin. Asa, la o prima cautare, dpmdv, "bune si ieftine" ar putea fi (cateva exemple): - http://www.mormota.ro/corturi/corturi-de-d...ah-troll-s.html - http://www.mormota.ro/corturi/corturi-de-d...guin-scout.html - http://www.himalaya.ro/catalog/product_inf...products_id=225 Si cateva sfaturi: 1. Daca vrei ceva la un buget mai mic de-atat, adica probabil pana in 150 - 200 de lei si nu esti sigur de calitatea produsului (ca poate cine stie, e ceva ok la vreo superpromotie etc desi ma cam indoiesc), alege un cort cu un sigur strat (o singura folie superioara). O sa fie un pic mai friguros, o sa apara condens mai usor, dar ai sanse mai mari sa nu-ti ploaua inauntru. La corturile ieftine in dublu strat principala problema era ca era prost gandita distanta dintre cele doua panze, se atingeau, iar asta insemna apa in cort. 2. Nu specificatiile sunt totul. Cauta si ceva reviewuri pentru ca sigur o sa gasesti pe forumuri de muntomani, pescari s.a. Desigur, sa ai in vedere si ca pretentiile si nevoile celor care comenteaza pot sa difere de ale tale. 3. Nu-ti lua un cort mai mic de 2/3 sau 2+, daca vrei sa mergi in 2 cu mobra, pentru ca o sa aveti nevoie de spatiu in afara de cel pentru voi... bagaja, echipament etc. Deci preferabil ar fi sa fie cam de 3 persoane. Uita-te intotdeauna si la dimensiunile date de producator. 4. Cortul va fereste de ploaie si vantul, sacul de dormit va tine de cald. Deci nu neglijati acest aspect, pentru ca daca o sa va fie frig, nu din cauza cortului o sa va fie. Problema e ca si sacii astia sunt destul de voluminosi (unii in care sa nu tremuri la 5 grade), insa se pot lua niste saci de compresie, strange cu chingi etc. De asemenea exista saci care se pot lega in tadem, ca sa va tineti de cald mai usor Bafta si sa ne zici daca gasesti ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Subscriu la spusele LinXului Eu am un Hannah de 3-4 persoane si e abia destul cand mergem 2 cu motoru. Daca il aveam pe cel de 2-3 persoane trebuia sa las chestii pe dinafara (nerecomandat daca ploua). Apropo de ploi, cortu meu a rezistat fara jena la o torentiala la prima Dominatoriada (intalnirea astora cu Honda Dominator) care a inundat/penetrat majoritatea corturilor de Carrefour sau alte ieftinaturi. Editat Aprilie 13, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) injectia functionand la 3-4 bari din cate am citit eu. Presiunea este catre injectoare, nu catre rezervor Flavius Corhei si-a montat filtre de benzina, pe 3VD (carburatoare) Dar am si eu o intrebare: pentru ce naiba sa pui filtru de benzina pe retur? Ma distreaza harababura de pe topic Se pare ca lumea nu agreeaza forumurile dedicate Apropos, daca vreunul dintre voi are un host inchiriat, cedez forumul TDM Imi ocupa spatiu degeaba Este mult mai usor sa unesti oamenii impotriva a ceva, decat pentru ceva (George Soros) Editat Aprilie 13, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.