Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si ca idee la cat de rezistente sunt tevile de evacuare...am ridicat-o cu un cric de masina, sprijinind-o in evacuari. trebuia sa o ridic, si alta solutie nu aveam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ca idee la cat de rezistente sunt tevile de evacuare...am ridicat-o cu un cric de masina, sprijinind-o in evacuari. trebuia sa o ridic, si alta solutie nu aveam...

 

 

bah esti nebun???

 

nu pot sa cred =))

foarte tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre indoit evacuarea la socuri...stai linistit. nu se indoaie asa usor. si oricum, ca sa indoi evacuarea cu o piatra, inseamna ca trebuie sa fi masochist si sa treci cu roata fata peste ea. scutul ala de sub motoreta protejeaza carterul de pietrele antrenate de roata fata.

Am inteles ce zici, cu toate astea uite o situatie f frecventa: cand cobori o trecere de nivel. Vara asta am facut Transalpina cu Diversion-ul si am intalnit multe astfel de situatii, iar la un moment dat chiar a facut "zdrong" in tevi. Ce-i drept, nu a patit nimic. Insa, cel putin cu setarile curente, TDMul meu e mai jos in garda cu aprox 1 cm fata de vechiul si viteazul XJ600s. Asta fara sa pun cricul central care coboara garda pe spate cu inca 2 cm :rock:

 

bug spolerul e de look.

crampoane pe TDM? wtf vrei sa faci cu el? asta e vaca de forestier nu de enduro.

Recunosc ca sunt tentat sa iau spoilerul mai mult pentru look. Legat de crampoane, sunt cativa baieti pe Advrider care si-au pus asa ceva si pe 850 si pe 900 si le-au facut adv-tourere veritabile.

 

si ca idee la cat de rezistente sunt tevile de evacuare...am ridicat-o cu un cric de masina, sprijinind-o in evacuari. trebuia sa o ridic, si alta solutie nu aveam...

Ok, dar una e sa aplici o presiune repartizata pe mai multi cm de teava, pe ambele tevi si una e sa iti vina o muche de piatra fix intr-un punct. Alta presiune. Bine, una peste alta sunt de acord, e destul de greu sa distrugi tevile alea. Si oricum, un pic indoite nu deranjeaza pe nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am ridicat-o sa spal lantul am sprijinit cricul de articulatia amortizorului spate.

Am reusit si eu s-o dau cu fundul de pamant. Cand am coborat de pe o bordura, m-am trezit cu roata fatza in aer, sprijinit pe evacuari. Nu s-a indoit nimic, norocul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus aseara TDM-ul pe jos in garaj. fiind garajul vecinului meu unde sta si mobra lui e destul de aglomerat.

 

am reusti sa imi sparg parbrizul si a spart un colt din carena in partea superioara unde vine ultimul surub.

 

e foarte grea vaca. abia am reusit sa o ridic de jos.

 

cand am scapat-o am tinut de ea pana m-a tras dupa ea.

 

ce rau imi pare de parbriz si carena. parbrize mai am 2 standard , cel spart era unul mai inalt (touring ca sa zic asa)

 

@Madcox: o carena noua si un parbriz touring la ce bani gasim?? :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carena gasim dupa cum ti-o fi norocul. parbriz am eu unul, dar este cel original...ti-l dau mocca.

 

 

am 2 d-alea originale. ms de oferta

 

daca gasesti unu mai inalt zi si mie un pret. la carenea nu e foarte grav e sparta ultima prindere de sus de la parbriz, cred ca se poate rezolva cu niste fibra de sticka

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am scapat-o am tinut de ea pana m-a tras dupa ea.

 

Tine-o si tu mai rezemata pe tine cind o impingi, e o greseala frecventa sa o duci ca pe bicicleta de coarne. O tii inclinata mai mult pe tine si dirijezi mai mult din sold cu greutatea corpului, nu cu mainile, altfel n-ai nici un control. Alta chestie: cu cit e mai inclinata cu atat poti sa iei curbe cu raza mai mica in spatii strimte.

 

Mobrele fara cric central merg ridicate si punind cricul auto sub bratul drept al basculei si il inalti pina ce se ridica agregatu' de la sol sprijinindu-se in cricul lateral.

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tine-o si tu mai rezemata pe tine cind o impingi, e o greseala frecventa sa o duci ca pe bicicleta de coarne. O tii inclinata mai mult pe tine si dirijezi mai mult din sold cu greutatea corpului, nu cu mainile, altfel n-ai nici un control. Alta chestie: cu cit e mai inclinata cu atat poti sa iei curbe cu raza mai mica in spatii strimte.

 

Mobrele fara cric central merg ridicate si punind cricul auto sub bratul drept al basculei si il inalti pina ce se ridica agregatu' de la sol sprijinindu-se in cricul lateral.

 

 

mda din pacate sfatul tau vine dupa buba dar macar stiu pt viitor :lol:

 

saruman de sfat ( de fapt de o chestie de simt, dar la mine lipseste )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am cric central : 3 caramizi sub toba centrala (evacuare stoc), si 1 sub cric

 

se cladesc 3 caramizi sa stea bine in dreapta mobrei, se prinde de "sissy-bar" se ridica (ajuta sa ai gabarit asa ... mai mare ) si aici intervine asistentu cand impinge caramida sub cricu lateral. mobra sta la 80 si ceva de grade si la cat e de grea cu centru sus , sta BINE . se pote unge lantu cu usurinta asa .

=economie de cric central, power turn, si tot felu de fere inteligente de la nemtia :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am cric central : 3 caramizi sub toba centrala (evacuare stoc), si 1 sub cric

 

se cladesc 3 caramizi sa stea bine in dreapta mobrei, se prinde de "sissy-bar" se ridica (ajuta sa ai gabarit asa ... mai mare ) si aici intervine asistentu cand impinge caramida sub cricu lateral. mobra sta la 80 si ceva de grade si la cat e de grea cu centru sus , sta BINE . se pote unge lantu cu usurinta asa .

=economie de cric central, power turn, si tot felu de fere inteligente de la nemtia :lol:

eu mi-am luat un cric care vine pe basucula pe partea opusa cricului si cu care ridic roata spate :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am cric central : 3 caramizi sub toba centrala (evacuare stoc), si 1 sub cric

 

Te complici. Fii atent, reteta speciala pentru tine: cu stinga salti turu mobrei, bagi in viteza sa se invarta roata, si cu dreapta dai cu sprayu pe lantz :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@fucsia zice tare bine la echilibru...asa tot o frec la cap pe a mea mandra cand vine vorba de tinut in echilibru motoreta. a ajuns sa poata merge pe ea. ea are 50 kg cu toale de iarna, si 1,65, caci abaia ajunge cu picioarele jos de pe monster...

daca stii sa profiti de kg in plus, poti sa faci balet cu o motoreta grea.

 

iar ca fapt divers, cand ung lantul ii pun cricul lateral, si o ridic de fund, si invart roata cu mana. eventual cineva imi da cu spray...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe ebay.

ultimele se dadusera la 40 eur(furca)

dar poti sa iei si cu 100...depinde de noroc.

 

@CAVALERU. nu am castigat robinetul...

 

m-am hotarat sa vand din piese:

1 rezervor-3vd-100 lei

2 radiatoare-3vd-150 lei buc

2 codite, din care una are si lampa si manerele( 3VD)-100 lei cea completa

1 instalatie electrica de 4tx-50 lei

2 axe cu came-3vd-50 lei buc

1 sistem franare complet, ptr fata, adica pompa, furtune, etrieri.-200 lei

2 termostate-3vd-30 lei buc

1 parbriz original-3VD- 50 lei

1 pompa benzina-100 lei

1 robinet-50 lei

1 melc kilometraj-20 lei

1 lant nou DID X-ring, 525 la 70 eur.

1 crash-bar TDM 900-300 lei

 

credeti ca sunt mari preturile?

 

 

hmmm, vad ca nu a mai scris nimeni nimic...

ori sfidati vremea si va dati cu motoretele, si nu aveti timp de forum, ori v-au speriat preturile mele... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

preturile sunt oki. mi s-a intrezis sa mai stau la munc ape forum. si da inca ma mai plimb cu motoru.

 

zilele astea e singurul lucru care ma mai relaxeaza

 

care merge acum cu mobra. la viteza mare imi scade mult temeratura apei. sa acopar cu un carton radiatoru??

 

la mers sustinut chiar si pe distante de cativa km scade temeratura apei pana la liniutza

 

cablu de km nu ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe unde golesc instalatia de apa. si cata pun si cat antigel?

 

Nu stiu in ce masura ajuta antigelul, insa nu pune mai mult de 60% in lichidul de racire. In mod normal se pune de la 50% in jos, in functie de vehicul si pe unde il folosesti. Ca sa fii sigur, verifica manualul motocicletei si instructiunile de folosire ale antigelului. Din cate stiu, daca ai o concentratie de peste 50%, apar (mai repede) depuneri in radiator, pompa etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu anul trecut am mers din toamna pana in primavara cu carton la radiator. l-am acoperit in proportie de 75%, iar aprtea libera a fost in dreptul ventilatorului. altfel, imi bateam joc de motor. mergeam cu el tot timpul rece... am fixat cartonul intre plasa radiatorului si radiator.

 

cablu nu am.

 

de saptamana viitoare sper sa ies pe sosea din nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari TDMistilor. tocmai m-am intors dintr-o excursie la atena si acolo cred ca 60% dintre motociclete sunt TDMuri, restul in mare parte VStroame si AfrTwin. asta ca sa fiti siguri ca ati facut o alegere buna cu modelul asta :friends:

insa au si ei "nebunii" lor

post-17002-1228219363_thumb.jpg

 

dupe ce i-am vazut cum merg -fara casca pe autostrada, fara protectii in oras- si toti soferii de taxi cu care am vb imi spuneau cat de dese sunt accidentele, mi se pare ca in Bucuresti e raiul pe pamant (evident am o banuiala ca acolo mergi pe scuter de cand reusesti sa ajungi la ghidon..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...