Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Vizitator CristiBoroi

Vad ca mobra mea papa becurile ca pe alune. Aproape lunar schimb cand faza scurta cand faza lunga. Sa fie de la vibratii? Sunt becuri speciale de moto? Ca nu ma prind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vad ca mobra mea papa becurile ca pe alune. Aproape lunar schimb cand faza scurta cand faza lunga. Sa fie de la vibratii? Sunt becuri speciale de moto? Ca nu ma prind.

 

vezi ca exista niste philipsuril speciale anti-vibratii. incearca de acolo o pereche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vibratii? La TDM? Du-te maa... eu cred mai degraba ca e vorba de contacte imperfecte sau oxidate la mufa becului.

 

Ori asta ori incarcarea belita.

 

mie mi se pare ca vibreaza tdm-ul sau poate din cauza ca nu am mers cu un monocilindru mi se pare asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi se pare ca vibreaza tdm-ul sau poate din cauza ca nu am mers cu un monocilindru mi se pare asta.

 

Orice moto vibreaza. Depinde cat de mult o face. Depinde cu ce o compari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- indiferent,nu are voie sa arda becu,aia ar insemna ca trepidatile sa rupa filamentul,ceea ce nu cred.ce cand dai cu masina intr-o hartoapa ramai fara faza??se poate cel mai probabil sa fi prins vreo coincidenta tampita...motiv sa treci pe xenon.

 

mie mi se pare ca vibreaza tdm-ul sau poate din cauza ca nu am mers cu un monocilindru mi se pare asta.

- clar vibreaza mai putin decit un monocilinru si mai mult decit un 4 in linie ...si mie mi se pare ca vibreaza TDM-u ,unu din motivele pentru care as vrea sa il schimb cu unu in 4 cilindri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca mobra mea papa becurile ca pe alune. Aproape lunar schimb cand faza scurta cand faza lunga. Sa fie de la vibratii? Sunt becuri speciale de moto? Ca nu ma prind.

 

Ai verificat tensiunea de incarcare?

Poate e defect releul de incarcare si iti baga 16-17 V

 

mie mi se pare ca vibreaza tdm-ul sau poate din cauza ca nu am mers cu un monocilindru mi se pare asta.

 

Cristi, TDM-ul nu vibreaza, iti spun eu

Nu are voie, are arbori de echilibrare

Daca vibreaza, ceva nu e OK

Reglaje improprii sau uzura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai verificat tensiunea de incarcare?

Poate e defect releul de incarcare si iti baga 16-17 V

 

 

 

Cristi, TDM-ul nu vibreaza, iti spun eu

Nu are voie, are arbori de echilibrare

Daca vibreaza, ceva nu e OK

Reglaje improprii sau uzura

 

 

o fi cazul sa verific jocul la supape :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi cazul sa verific jocul la supape :D

 

Pt supape, iti recomand cu caldura sa te duci la k&log :lol: . Te rezolva repedeeeeee. In sfarsit, azi am reusit sa recuperez motorul. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Poate am exagerat cu vibratiile. Totusi nu vibreaza diferit fata de al lui Allvlad care e putin mai tanara decat a mea, nu vibreaza nici mai mult fata de Transalp sau altele cu care am mai mers. Cu mono nu m-am dat pana acum. Contactele sunt ok din cate am vazut si oricum nu cred ca un contact mai ruginit arde becurile in halul asta. Am avut grija sa nu-mi las grasimile pe bulb. Masuratori de tensiune am facut numai pe baterie unde valorile sunt in parametri. Mai ramane sa fac niste masuratori direct pe releu...

Sau sa iau niste becuri mai de calitate, un brand recunoscut gen Philips. Ultima pereche pe care am cumparat-o nu mai stiu de cine era facuta dar a costat vreo 25 de lei.

 

Pt supape, iti recomand cu caldura sa te duci la k&log :lol: . Te rezolva repedeeeeee. In sfarsit, azi am reusit sa recuperez motorul. :moto:

Aoleu lasa-ma ca-s satul de servisuri vestite, si cu masina si cu mobra. :laugh: Am descoperit ca mecanicul care lucreaza pentru el si nu pentru firma este cu mult mai eficient si mai serios. Evident ca nu toti. De aia am zis mecanicul si nu mecanicii. Pentru ca am unul pentru masina si unul pentru motor. Pana acum fiecare si-a facut treaba foarte bine. Calitate, deadline respectat si preturi umane. Si am mai descoperit un nene care repara carene foarte misto fara sa ceara 100E pentru o ureche de prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt supape, iti recomand cu caldura sa te duci la k&log :lol: . Te rezolva repedeeeeee. In sfarsit, azi am reusit sa recuperez motorul. :moto:

 

Esti macar multumit de lucrare?

ceva imbunatatiri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate am exagerat cu vibratiile. Totusi nu vibreaza diferit fata de al lui Allvlad care e putin mai tanara decat a mea, nu vibreaza nici mai mult fata de Transalp sau altele cu care am mai mers. Cu mono nu m-am dat pana acum. Contactele sunt ok din cate am vazut si oricum nu cred ca un contact mai ruginit arde becurile in halul asta. Am avut grija sa nu-mi las grasimile pe bulb. Masuratori de tensiune am facut numai pe baterie unde valorile sunt in parametri. Mai ramane sa fac niste masuratori direct pe releu...

Sau sa iau niste becuri mai de calitate, un brand recunoscut gen Philips. Ultima pereche pe care am cumparat-o nu mai stiu de cine era facuta dar a costat vreo 25 de lei.

 

 

Cred ca Nicu are dreptate : s-ar putea sa ai o supra-tensiune daca le arde cu asa cadenta. Sau contacte imperfecte.

Nu zic nici ca becurile pe care le-ai cumparat ar inspira prea mare incredere!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti macar multumit de lucrare?

ceva imbunatatiri?

 

Salut Stefan. Nu se mai aude nici un tacanit in zona distributiei, deocamdata nu am vazut sa mai picure ulei (cum pateam din cauza garniturii de capac de chiulasa), motorul parca reactioneaza mai bine la acceleratii (mai fluent...mai constant). Si in aceiasi bani, am luat motorul spalat de acolo, dar spalat la modul profesional (fara urma de spray de lant pe janta spate sau pe protectia de la lant, ceasurile din bord arata ca noi...chestii care nu imi ies oricat ma chinui eu sa il spal). Pretul acceptabil.

-11 euro garnitura capac chiulasa

-2 euro nu stiu ce oring de la sistemul de racire...care cica are legatura cu schimbatul garniturii de capac

-85 euro intinzator lant distributie

-20 euro setul de pastile pt rectificarea supapelor....total 600 ron cu tot cu manopera (am prins oferta..10 euro ora de manopera)

Singurul lucru care m-a deranjat grav, a fost trasul de timp. Daca imi spuneau de la inceput ca dureaza 10 zile, era o treaba...ma bagam sau nu. Dar m-au tot dus cu vorba...stai ca maine vin piesele...stai ca nu au venit, da poate vin mai tarziu. Prefer sa-mi spuna de la inceput ca dureaza mult...stiu la ce sa ma astept, in loc sa astept in fiecare zi telefonul care sa-mi spuna ca e gata motorul. in fine, am ratat intalnirea, ma oftic, dar sper sa mai fie ocazii.

Apropo Stefan, daca mai vrei sa faci vreun test cu intinzatorul meu vechi, da-mi un semn...il am.

 

 

Multa bafta. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TDM-istii de pe forumul asta au de gand sa bage vreo plimbare in week-end-ul asta sau merg toti sa-i dea o mana de ajutor lu' Cavaleru, care vrea sa-si schimbe carenele la mobra?

 

TDM-istii de pe forumul asta au de gand sa bage vreo plimbare in week-end-ul asta sau merg toti sa-i dea o mana de ajutor lu' Cavaleru, care vrea sa-si schimbe carenele la mobra?

 

 

Rockere, am fost la Scorpions!!!

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Stefan. Nu se mai aude nici un tacanit in zona distributiei, deocamdata nu am vazut sa mai picure ulei (cum pateam din cauza garniturii de capac de chiulasa), motorul parca reactioneaza mai bine la acceleratii (mai fluent...mai constant). Si in aceiasi bani, am luat motorul spalat de acolo, dar spalat la modul profesional (fara urma de spray de lant pe janta spate sau pe protectia de la lant, ceasurile din bord arata ca noi...chestii care nu imi ies oricat ma chinui eu sa il spal). Pretul acceptabil.

-11 euro garnitura capac chiulasa

-2 euro nu stiu ce oring de la sistemul de racire...care cica are legatura cu schimbatul garniturii de capac

-85 euro intinzator lant distributie

-20 euro setul de pastile pt rectificarea supapelor....total 600 ron cu tot cu manopera (am prins oferta..10 euro ora de manopera)

Singurul lucru care m-a deranjat grav, a fost trasul de timp. Daca imi spuneau de la inceput ca dureaza 10 zile, era o treaba...ma bagam sau nu. Dar m-au tot dus cu vorba...stai ca maine vin piesele...stai ca nu au venit, da poate vin mai tarziu. Prefer sa-mi spuna de la inceput ca dureaza mult...stiu la ce sa ma astept, in loc sa astept in fiecare zi telefonul care sa-mi spuna ca e gata motorul. in fine, am ratat intalnirea, ma oftic, dar sper sa mai fie ocazii.

Apropo Stefan, daca mai vrei sa faci vreun test cu intinzatorul meu vechi, da-mi un semn...il am.

 

 

Multa bafta. :cheers:

 

Sigur, vorbim in weekend.

 

TDM-istii de pe forumul asta au de gand sa bage vreo plimbare in week-end-ul asta sau merg toti sa-i dea o mana de ajutor lu' Cavaleru, care vrea sa-si schimbe carenele la mobra?

 

 

 

 

Rockere, am fost la Scorpions!!!

 

Se pare ca va fi un weekend ploios. Daca apare o zi cu soare ma bag.

 

Il ajutam si pe Cavaleru daca striga Help!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tura sau mesterit?

 

daca ploua nu are rost sa vetit la mine ca e in aer liber garaju :)

 

Deci, daca ploo mergem la plimbare, daca nu, bagam munca la Cavaleru. E bine asa? :)

Cavalere, am pus pneul si am o plaja de viteza (30-45 km/h) pe care merg cu mobra de parca ar avea shenile. O fi normal? Asa o sa fie tot timpul sau doar pana se tocesc un pic caucioacele?

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, daca ploo mergem la plimbare, daca nu, bagam munca la Cavaleru. E bine asa? :)

Cavalere, am pus pneul si am o plaja de viteza (30-45 km/h) pe care merg cu mobra de parca ar avea shenile. O fi normal? Asa o sa fie tot timpul sau doar pana se tocesc un pic caucioacele?

 

cum adica ?

 

huruie troncane? la ce viteze face asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica ?

 

huruie troncane? la ce viteze face asta?

 

nu, sefu', intre 30 si 50 km/h se simte o vibratie dinspre roata spate ca si cum ai merge pe o zona de sosea pe care au trecut niste senilate. La alte viteze nu se simte nimic, e totul ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...