Leaveyou Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 vezi aici ai dreptate. Sper ca o sa fie frumos in weekend ca nu am masina si merg cu mobra la el. Iar seara tragem un party nunta super special )) Cred ca o sa si dansez )))))))) PS: in weekend am fost la intalnirea de la Free Frog's Riders din Tg Secuiesc. Am vazut 1 TDM 900 gri ....pe proprietar nu Iar sambata venind spre casa m-am intalnit cu un grup de vreo 5 motoare primul fiind tot TDM 850. S-ar putea ca TDM-ul 900 sa fi fost al lui AndreiGanea. Parca el voia sa mearga la intrunirea de la Targu Secuiesc...Avea nr de CV? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 S-ar putea ca TDM-ul 900 sa fi fost al lui AndreiGanea. Parca el voia sa mearga la intrunirea de la Targu Secuiesc...Avea nr de CV? nu era al meu. era a lui blade. eu am mers cu masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 ce ziceti de cauciucurile acestea? BRIDGESTONE TW 26 despre astea nu stiu mai nimik , dar asemanatoare cu astea si forte bune pe probate de 3 prieteni cu enduroace ... f650 si dominator .. sunt dunlop trailmax http://shop.motorrad-daten.de/profilbild.php?shop=dietrich&profilID=423&WG=12&profil=Trailmax+J&hersteller=Dunlop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Oameni buni, io as face o tura sambata si juma' de duminica. Bucuresti - Cheia - Sacele - Prejmer - Sfantu Gheorghe - Miercurea Ciuc - Vlahita - Zetea. Sunt peisaje faine la Zetea, e un lac de acumulare superb, curat. Se poate sta la cort sau la pensiuni. Se mai baga careva? Eu merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Bai florine eu am fost la Tr Secuiesc sambata ar fi trebuit sa ma suni ca sa ne intilnim ?! Dragi Tdm isti am hotarat ca daca totul merge bine si pot sa vind CBR ul atunci ma bag iaras la un TDM dar de data asta imi iau modelul 4tx . Vreau un turing enduro si sunt mai multe modeluri care imi plac Bmw 650 Dacar , Transalp 650 si Tdm 850 4tx si alesul meu e TDM pentru ca e mai puternic pe langa celalalte modele.Daca stiti pe cineva ca vrea sa cumpere un Honda CBR 900 rr din 95 stare foarte buna atunci anuntati-ma cumva ,cu cat mai repede vind cu atat mai repede pot sa imi iau motorul meu dorit Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salutare. Fratilor...durere mare Deoarece de ceva timp auzeam ceva zgomote ciudate pe la roata din spate, m-am apucat sa verific lantul. Jumatate din el, e intins regulamentar, pe cealalta jumatate, dau cu el in bascula...a facut burta bulangiul, chiar acum cand sunt in rahat cu banii. Partea ciudata e ca atat pinionul de atac, cat si foaia, arata foarte bine, fara semne de uzura, dinti tociti, etc. Cum naiba e posibil sa se duca lantul in halul asta, si restul ansamblului sa arate aproape nou? Daca as fi neglijat aspectul, mai ziceam...dar ca un baiat grijuliu ce sunt, la 500 km, spalat, uns, tot ce trebuie. Stiu ce cel mai bine este sa inlocuiesti tot kitul, dar in conditiile in care doar lantul este uzat, e chiar atat de grav daca schimb doar lantul? Cine stie, poate o explicatie e ca proprietarul dinainte, o fi schimbat doar foaia si pinionul...fara lant, de aici o fi aparut decalajul asta de uzura.... Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 (editat) Nu e obligatoriu sa apara uzura excesiva in foaie/pinion. De obicei un lant la capatul vietii face exact cum zici tu, jumate se taraie pe bascula, jumate e intins ca dracu. Posibil sa fi avut lantul kilometri buni in spate cind ai luat mobra. Pentru orice eventualitate, verifica si daca e centrata roata. Iti recomand sa-l schimbi urgent, daca nu vrei sa te uiti lung in zare dupa vreun camion gol (been there, done that ) Editat Iulie 7, 2011 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corneliu Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salutari de la mare tuturor posesorilor de TDM. In acest moment sunt posesorul unui cruiser Honda Steed - Shadow 400 VLX din 1994, pe care l-am intretinut si customizat fara sa ma uit la bani si la munca depusa. Dar parca vreau altceva, vreau un motor serios care sa ma duca la drum lung fara sa ma bata vantul prea rau dupa 100 km/h si care sa-mi ofere o rezerva de putere confortabila pentru depasiri in siguranta. Nu va ascund faptul ca TDM 850 model dupa '96 e singura motocicleta cu care sunt dispus sa schimb Steedul. Va rog sa-mi spuneti, cat de obiectiv puteti, care sunt punctele bune si cele mai putin bune ale acestui motor, astfel incat sa ma decid odata asupra schimbarii pe care vreau s-o fac in curand. Daca cineva vrea sa treaca de la TDM la chopper, astept propuneri. Eu am 1,75 si cca 75 kg, sper sa ma descurc cu TDM-ul. Multumesc anticipat si astept sfaturile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salutare. Fratilor...durere mare Deoarece de ceva timp auzeam ceva zgomote ciudate pe la roata din spate, m-am apucat sa verific lantul. Jumatate din el, e intins regulamentar, pe cealalta jumatate, dau cu el in bascula...a facut burta bulangiul, chiar acum cand sunt in rahat cu banii. Partea ciudata e ca atat pinionul de atac, cat si foaia, arata foarte bine, fara semne de uzura, dinti tociti, etc. Cum naiba e posibil sa se duca lantul in halul asta, si restul ansamblului sa arate aproape nou? Daca as fi neglijat aspectul, mai ziceam...dar ca un baiat grijuliu ce sunt, la 500 km, spalat, uns, tot ce trebuie. Stiu ce cel mai bine este sa inlocuiesti tot kitul, dar in conditiile in care doar lantul este uzat, e chiar atat de grav daca schimb doar lantul? Cine stie, poate o explicatie e ca proprietarul dinainte, o fi schimbat doar foaia si pinionul...fara lant, de aici o fi aparut decalajul asta de uzura.... Multa bafta Jerlo, du-te, tata, la OttoMan ca iti pune el lant si nici nu are preturi prohibitive. Asa vei putea sa mergi cu noi, samabata, la Zetea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salutari de la mare tuturor posesorilor de TDM. In acest moment sunt posesorul unui cruiser Honda Steed - Shadow 400 VLX din 1994, pe care l-am intretinut si customizat fara sa ma uit la bani si la munca depusa. Dar parca vreau altceva, vreau un motor serios care sa ma duca la drum lung fara sa ma bata vantul prea rau dupa 100 km/h si care sa-mi ofere o rezerva de putere confortabila pentru depasiri in siguranta. Nu va ascund faptul ca TDM 850 model dupa '96 e singura motocicleta cu care sunt dispus sa schimb Steedul. Va rog sa-mi spuneti, cat de obiectiv puteti, care sunt punctele bune si cele mai putin bune ale acestui motor, astfel incat sa ma decid odata asupra schimbarii pe care vreau s-o fac in curand. Daca cineva vrea sa treaca de la TDM la chopper, astept propuneri. Eu am 1,75 si cca 75 kg, sper sa ma descurc cu TDM-ul. Multumesc anticipat si astept sfaturile voastre. Buna alegere. Poate nu vor fi cu totii deacord cu mine, dar eu la inceput uram TDM-ul. Nu imi placea designul. Dupa primul drum cu el m-am indragostit pana peste urechi. Nah acum faza e: daca esti indragostit, poate nuvezi intotdeauna totul clar si limpede. TDM ul este un motor bun pentru toate si nu straluceste in nici un punct. Dar mai bine sa fii 85-95 % bun peste tot, fata de beton 95% off 10 % Eu am al doilea TDM deja si prea curand nu voi schimba motoreta. Am incercat mai multe tipuri (concurente sau concurenta), am incercat si alte tipuri de motoare, azi de exemplu am mers cu SV 659 si Bandit 650 S. Dupa ce m-0am urcat inapoi pe TDM.....parca eram cu vaporul sau cu Land Cruiser 200. Ca si puncte slabe pt mine ar fi: mi-ar placea sa am o furca fatza de Super Tenere. Pret versus ce ofera este deocamdata imbatabil dupa parerea mea. PS: am schimbat rulmentul de jug de jos : ma costat 24 ron. Rulment, simeringuri de telescoape fata, ulei 15 W, manopera + cauciuc Brigstone Trail Wing 152 de 80% centrat montat = 330 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salutari de la mare tuturor posesorilor de TDM. In acest moment sunt posesorul unui cruiser Honda Steed - Shadow 400 VLX din 1994, pe care l-am intretinut si customizat fara sa ma uit la bani si la munca depusa. Dar parca vreau altceva, vreau un motor serios care sa ma duca la drum lung fara sa ma bata vantul prea rau dupa 100 km/h si care sa-mi ofere o rezerva de putere confortabila pentru depasiri in siguranta. Nu va ascund faptul ca TDM 850 model dupa '96 e singura motocicleta cu care sunt dispus sa schimb Steedul. Va rog sa-mi spuneti, cat de obiectiv puteti, care sunt punctele bune si cele mai putin bune ale acestui motor, astfel incat sa ma decid odata asupra schimbarii pe care vreau s-o fac in curand. Daca cineva vrea sa treaca de la TDM la chopper, astept propuneri. Eu am 1,75 si cca 75 kg, sper sa ma descurc cu TDM-ul. Multumesc anticipat si astept sfaturile voastre. TDM '96 - 01 (4TX adica) Minusuri: - protectie slaba la vint peste 140 - lipsa de putere peste 160-170, urca greu peste 160 - ceva sanse sa consume ulei mai ales la drum lung, functie de kilometrajul mobrei - reparabil cu segmenti noi - ceva sanse sa consume benzina - reparabil cu kit de jiglere sau dai acele mai jos si pierzi putin din zvac dar castigi la benzinarie - suspensiile stock prea moi pentru off road - daca nu botezi un sleau de tractor sau un drum de tzara ca 'off' - centrul de greutate sus si masa relativ mare pot pune probleme la manevre stranse cu viteza mica la inceput - te obisnuiesti repede - cutia de viteze brutala la schimbul vitezelor - asa e din fabrica, nu e defect - treapta a treia suiera la mersul subturat - cam sub 3000 rpm - asa e din fabrica - modelele mai vechi de '99 nu au indicator de benzina. - lipsa injectiei poate pune probleme la pornire iarna - bateria dificil de dat jos, pret mare - din cauza pozitiei in spatele amortizorului nu exista decat baterii cu gel compatibile, bateria trebuie rasturnata in timpul montarii, deci ce e pe lichid iese din discutie. Pretul e cam dublu fata de o baterie clasica. Plusuri: - are o linie foarte echilibrata si in plus clasica. 4TX-ul n-o sa se demodeze niciodata estetic, spre deosebire de multe mobre care arata ca niste adidasi, sint misto 3 ani si dupa aia vomiti cind te uiti la ele (de gustibus, blablabla). - sunetul e o placere, mai ales cu tobe aftermarket - cu viteze pina in 130 la ora poti sa mergi zi-lumina cu saua stock si a doua zi s-o iei de la capat - demaraj bun, are cuplu zdravan - foarte supla in trafic, te bagi pe oriunde cu ea, mai putin borduri inalte - cu sau fara bagaje si pasager e tot aia, trage la fel de bine Cam atat imi vine in minte. Am deja 4 ani cu un 4tx din 97, deci e clar cum sta balanta plus/minus la mine. Spor la alegere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 TDM '96 - 01 (4TX adica) Minusuri: - protectie slaba la vint peste 140 - lipsa de putere peste 160-170, urca greu peste 160 - ceva sanse sa consume ulei mai ales la drum lung, functie de kilometrajul mobrei - reparabil cu segmenti noi - ceva sanse sa consume benzina - reparabil cu kit de jiglere sau dai acele mai jos si pierzi putin din zvac dar castigi la benzinarie - suspensiile stock prea moi pentru off road - daca nu botezi un sleau de tractor sau un drum de tzara ca 'off' - centrul de greutate sus si masa relativ mare pot pune probleme la manevre stranse cu viteza mica la inceput - te obisnuiesti repede - cutia de viteze brutala la schimbul vitezelor - asa e din fabrica, nu e defect - treapta a treia suiera la mersul subturat - cam sub 3000 rpm - asa e din fabrica - modelele mai vechi de '99 nu au indicator de benzina. - lipsa injectiei poate pune probleme la pornire iarna - bateria dificil de dat jos, pret mare - din cauza pozitiei in spatele amortizorului nu exista decat baterii cu gel compatibile, bateria trebuie rasturnata in timpul montarii, deci ce e pe lichid iese din discutie. Pretul e cam dublu fata de o baterie clasica. Plusuri: - are o linie foarte echilibrata si in plus clasica. 4TX-ul n-o sa se demodeze niciodata estetic, spre deosebire de multe mobre care arata ca niste adidasi, sint misto 3 ani si dupa aia vomiti cind te uiti la ele (de gustibus, blablabla). - sunetul e o placere, mai ales cu tobe aftermarket - cu viteze pina in 130 la ora poti sa mergi zi-lumina cu saua stock si a doua zi s-o iei de la capat - demaraj bun, are cuplu zdravan - foarte supla in trafic, te bagi pe oriunde cu ea, mai putin borduri inalte - cu sau fara bagaje si pasager e tot aia, trage la fel de bine Cam atat imi vine in minte. Am deja 4 ani cu un 4tx din 97, deci e clar cum sta balanta plus/minus la mine. Spor la alegere ! De acord cu descrierea TDM-ului. Treapta a treia este cam inutila, nu poti merge prea mult cu ea, subturata suera iar turata cere a patra rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Nu e obligatoriu sa apara uzura excesiva in foaie/pinion. De obicei un lant la capatul vietii face exact cum zici tu, jumate se taraie pe bascula, jumate e intins ca dracu. Posibil sa fi avut lantul kilometri buni in spate cind ai luat mobra. Pentru orice eventualitate, verifica si daca e centrata roata. Iti recomand sa-l schimbi urgent, daca nu vrei sa te uiti lung in zare dupa vreun camion gol (been there, done that ) Salut. Roata e centrata (cel putin dupa ghidajele de reglaj ale lantului). Foarte probabil sa ai dreptate cu km pe care-i are lantul. Cu siguranta o sa-l schimb cat de curand, poate chiar azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Salut. Roata e centrata (cel putin dupa ghidajele de reglaj ale lantului). Foarte probabil sa ai dreptate cu km pe care-i are lantul. Cu siguranta o sa-l schimb cat de curand, poate chiar azi. Eee, Jerlo, cum e? Ai schimbat lantul? Mergi cu noi la Zetea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Pe anul asta am mai atins 2 obiective importante: Nunta lui Alin si Maia si transfagarasanul. La nunta a fost super ne-am distrat copios, eu am consumat mai putin alcool pt ca a doua zi trebuia sa fiu devreme in Bucuresti dar chiar si asa m-am simtit super bine. Au fost o gramada de motociclisti. Il asteptam pe Alin cu poze si sa ne povesteasca el cum a vazut totul Transfagarasanul este foarte misto, am mers cat de tare m-a tinut talentul din pacate dupa ce ajungi in partea argeseala, la bifurcatia cu drumul forestier care duce la cumpana, drumul asfaltat devine un imens teren de slalom plin de gropi de toate marimile. Imi pare rau ca nu am ales sa o iau pe forestier cred ca era mai fun. Ramane pe alta data impreuna cu cetatea Poienari care e a nu stiu cata oara cand o ratez. nici nu aveam harta dar nici nu am vazut ceva panou indicator... un week-end grozav cu inca 800km la bord PS pensiunea la care am stat e singura care o gasiti pe net (in cisnadie) si la 100 ron pe noapte pe langa o camera de lux aveti acces la piscina gratar, sezlonguri si un foisor foarte frumos. se poate sta si 4 in camera costul fiind de 150 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Weekendul viitor sper sa ajung si eu pe Transalpina, cu parcurgere de la N la S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Weekendul viitor sper sa ajung si eu pe Transalpina, cu parcurgere de la N la S Iti recomand sa il faci de la sud spre nord, sa ai soarele in spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Pe anul asta am mai atins 2 obiective importante: Nunta lui Alin si Maia si transfagarasanul. Pai atunci Rockere... casa de piatra si sa fie intr-un ceas bun ! Sa fiti fericiti si sa aveti parte de tot ce va doriti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 (editat) - la nunta, gigoloul Cava cu mireasa si cu prietena mea - la pensiune ( in poza e fotok si salbaticul caine orb care daca inotai, credea ca te ineci) - la balea cu bebelusii gemeni de la HD Editat Iulie 11, 2011 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 ai fost la balea drace? parca iti trebuia o zi pt traseul asta te-ai razgandit? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 (editat) Non e il gigolo, e il cappo di tutti cappi! Casa de piatra, rockere Editat Iulie 11, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 - la nunta, gigoloul Cava cu mireasa si cu prietena mea - la pensiune ( in poza e fotok si salbaticul caine orb care daca inotai, credea ca te ineci) - la balea cu bebelusii gemeni de la HD Faine gentile laterale, Andrei! Sa le porti cu placere si fara incidente prin cat mai multe locuri! Aaaa, inclusiv la intrunirea BMW de la Zetea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 (editat) Salutare tuturor si multumim mult pentru urarile adresate. Nunta a iesit exact cum ne asteptam, cu oameni super misto care stiu sa se distreze, prieteni motociclisti veniti de peste tot din tara calare pe mobrele lor. A fost demential, zic eu. Cu poze am sa revin peste doua saptamini, cand o sa le primesc de la fotograf. Numai bine tuturor si sa ne revedem cu bine. PS: Leaveyou & Corina, multumim din suflet pentru cadoul trimis, a fost o surpriza neasteptata Editat Iulie 11, 2011 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Salutare tuturor si multumim mult pentru urarile adresate. Nunta a iesit exact cum ne asteptam, cu oameni super misto care stiu sa se distreze, prieteni motociclisti veniti de peste tot din tara calare pe mobrele lor. A fost demential, zic eu. Cu poze am sa revin peste doua saptamini, cand o sa le primesc de la fotograf. Numai bine tuturor si sa ne revedem cu bine. PS: Leaveyou & Corina, multumim din suflet pentru cadoul trimis, a fost o surpriza neasteptata Placerea a fost a noastra! Inca o data "Casa de piatra"! Sper ca o sa refacem petrecerea de la nunta in luna voastra de miere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 faina nunta lui Rockeru si Maia, ne-am distrat super, berea a fost rece si gustoasa muzica buna ...oameni de qualitate !!!! Numai la nunti dinacestea a-si dorii sa particip pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.