Cavaleru Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 30 ron? Ce rulmenti sunt aia? sunt din guma de mestecat or what? Da mai multe detalii, de exemplu de unde i-ai luat, daca stii de la cineva ca sunt buni sau doar speri sa fie buni fiindca sunt ieftini. probabil sunt skf deci buni kitul de rulmenti de jug include si cele 2 garnituri de cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Salut Dane, sa mor io daca stiu despre ce e vorba... Nicu, da-mi si mie 10%, facem fifty-fifty, sa fie bine pentru toata lumea - ceau nu e nimic,a fost eroarea mea,nu stiam ca mai este cineva ca si mine care are warn 20%,credeam ca vb cu mine nu cu Korben... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 No problem. De ieri fac naveta arad timisoara, pe motor... cand e vremea buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) No problem. De ieri fac naveta arad timisoara, pe motor... cand e vremea buna. - da un telefon mai stam la o vorba,sau poate daca ai ceva probleme poti ramane la mine sau poti baga motorul la mine in garaj oricand,daca nu mai ai numaru meu iti dau un PM. Editat Iulie 5, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 probabil sunt skf deci buni kitul de rulmenti de jug include si cele 2 garnituri de cauciuc A zis ca-s nemtesti, deci nu-s SKF. Astia sunt intre cei mai buni. Sunt suedezi si, asa cum se stie, otelul suedez este unul de inalta calitate. Cei germani sunt FAG, INA, OPTIMAL, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 - stie cineva dimensiunea la semeringurile de la telescopele de fata la un 3VD?azi am constatat ca un telescop e transpirat.si daca e ok sa schimb doar la o parte?multumiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 se pare ca a sosit momentul (pe o parte asteptat cu multa nerabdare, pe alta, nu) in care trebuie sa ma despart de TDM-ul meu rosu. am amanat clipa asta cat de mult am putut, dar mi-e ca daca n-o dau la maritat acum, pana la primavara nici ca o mai cineva. ei voi pleca din tara la toamna, asa ca ma vad nevoit. daca stiti pe cineva curios sau interesat, indreptati-l spre mine. o sa fiu cu ochii pe forum ca sa mai prind cat mai multe ture daca mai iesiti din bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 se pare ca a sosit momentul (pe o parte asteptat cu multa nerabdare, pe alta, nu) in care trebuie sa ma despart de TDM-ul meu rosu. am amanat clipa asta cat de mult am putut, dar mi-e ca daca n-o dau la maritat acum, pana la primavara nici ca o mai cineva. ei voi pleca din tara la toamna, asa ca ma vad nevoit. daca stiti pe cineva curios sau interesat, indreptati-l spre mine. o sa fiu cu ochii pe forum ca sa mai prind cat mai multe ture daca mai iesiti din bucuresti. ai pus anunt pe undeva? daca pleci din tara te intelegem, la revenire sa te intorci tot la TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 inca nu am pus anunt... ba nici macar nu am spalat-o. deci nu e pregatita, dar am luat decizia si asta era partea cea mai grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 - da un telefon mai stam la o vorba,sau poate daca ai ceva probleme poti ramane la mine sau poti baga motorul la mine in garaj oricand,daca nu mai ai numaru meu iti dau un PM. He he ! Mare multam Dane ! Hai noroc Dane, io zic sa schimbi ambele semeringuri, impreuna cu uleiul din furca. La noi in zona e cam la 250 ron toata afacerea. Inca un aspect, eu acum mi-as schimba si semeringurile de praf, dar se pare ca le mai las, ca mai duc. Si o pereche de aparatori cum sunt pe louis, nu strica. Mai ales la drum lung. Codul 10026885 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 ce ziceti de cauciucurile acestea? BRIDGESTONE TW 26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Oameni buni, io as face o tura sambata si juma' de duminica. Bucuresti - Cheia - Sacele - Prejmer - Sfantu Gheorghe - Miercurea Ciuc - Vlahita - Zetea. Sunt peisaje faine la Zetea, e un lac de acumulare superb, curat. Se poate sta la cort sau la pensiuni. Se mai baga careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 probabil sunt skf deci buni kitul de rulmenti de jug include si cele 2 garnituri de cauciuc acesti rulmenti nu au aparatorile de praf! dar aparatorile de praf se pot da frumos jos de le TDM, si pusi la loc cu acesti rulmenti. Diferenta dintre cei doi rulmenti este - aparatorile de praf! Mecanicul nostru m-a intrebat: Vrei rulmenti speciali pt TDM (20-sau 25 euro) sau rulmenti simplii (NEspeciali pt moto.)? Eu l-am intrebat: in ce consta diferenta? Raspunsul a fost: unu are aparatori de praf, celalat nu. Dar daca pun aparatorile de pe cele vechi va functiona perfect. L-am mai intrebat: Ba nene, ma tin macar 2 ani? El a ras si a zis asa: Am schimbat cam la 70 motoare (diferite tipuri), rulmentii de jug, 90% vor rulmenti NEORIGINALI, si pana acum nu au fost probleme. Rockeru il stie pe Attila cu Super TENERE 750, el are rulmenti din acestia de 30 ron. Merg perfect. Teoretic maine e gata mobra si am sa va spun cum se comporta. Neaparat trebuie sa imi schimb cauciucurile si am gasit un site: http://www.mynetmoto.com unde pot sa comand + taxele 35 euro. Nu pot sa ma decid la tipul de anvelope. Vad ca multi au Heidenau, dar eu am fost cu mobra cu road attack exact pe unde a mers Alin cu Karoo T urile Deci.... Si parca pe beton am mai multa incredere in ceva de strada. Oameni buni, io as face o tura sambata si juma' de duminica. Bucuresti - Cheia - Sacele - Prejmer - Sfantu Gheorghe - Miercurea Ciuc - Vlahita - Zetea. Sunt peisaje faine la Zetea, e un lac de acumulare superb, curat. Se poate sta la cort sau la pensiuni. Se mai baga careva? M-as baga eu ca locuiesc aici, dar sunt la nunta la Rockeru la Sibiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 acesti rulmenti nu au aparatorile de praf! dar aparatorile de praf se pot da frumos jos de le TDM, si pusi la loc cu acesti rulmenti. Diferenta dintre cei doi rulmenti este - aparatorile de praf! Mecanicul nostru m-a intrebat: Vrei rulmenti speciali pt TDM (20-sau 25 euro) sau rulmenti simplii (NEspeciali pt moto.)? Eu l-am intrebat: in ce consta diferenta? Raspunsul a fost: unu are aparatori de praf, celalat nu. Dar daca pun aparatorile de pe cele vechi va functiona perfect. L-am mai intrebat: Ba nene, ma tin macar 2 ani? El a ras si a zis asa: Am schimbat cam la 70 motoare (diferite tipuri), rulmentii de jug, 90% vor rulmenti NEORIGINALI, si pana acum nu au fost probleme. Rockeru il stie pe Attila cu Super TENERE 750, el are rulmenti din acestia de 30 ron. Merg perfect. Teoretic maine e gata mobra si am sa va spun cum se comporta. Neaparat trebuie sa imi schimb cauciucurile si am gasit un site: http://www.mynetmoto.com unde pot sa comand + taxele 35 euro. Nu pot sa ma decid la tipul de anvelope. Vad ca multi au Heidenau, dar eu am fost cu mobra cu road attack exact pe unde a mers Alin cu Karoo T urile Deci.... Si parca pe beton am mai multa incredere in ceva de strada. M-as baga eu ca locuiesc aici, dar sunt la nunta la Rockeru la Sibiu. Transmite-le "Casa de piatra" lui Alin si Maiei si din partea noastra. De mers la Zetea, se mai poate merge si altadata, dar nunta Rockerului e numai una!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) vezi aici ai dreptate. Sper ca o sa fie frumos in weekend ca nu am masina si merg cu mobra la el. Iar seara tragem un party nunta super special )) Cred ca o sa si dansez )))))))) PS: in weekend am fost la intalnirea de la Free Frog's Riders din Tg Secuiesc. Am vazut 1 TDM 900 gri ....pe proprietar nu Iar sambata venind spre casa m-am intalnit cu un grup de vreo 5 motoare primul fiind tot TDM 850. Editat Iulie 6, 2011 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 vezi aici ai dreptate. Sper ca o sa fie frumos in weekend ca nu am masina si merg cu mobra la el. Iar seara tragem un party nunta super special )) Cred ca o sa si dansez )))))))) PS: in weekend am fost la intalnirea de la Free Frog's Riders din Tg Secuiesc. Am vazut 1 TDM 900 gri ....pe proprietar nu Iar sambata venind spre casa m-am intalnit cu un grup de vreo 5 motoare primul fiind tot TDM 850. S-ar putea ca TDM-ul 900 sa fi fost al lui AndreiGanea. Parca el voia sa mearga la intrunirea de la Targu Secuiesc...Avea nr de CV? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 S-ar putea ca TDM-ul 900 sa fi fost al lui AndreiGanea. Parca el voia sa mearga la intrunirea de la Targu Secuiesc...Avea nr de CV? nu era al meu. era a lui blade. eu am mers cu masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 ce ziceti de cauciucurile acestea? BRIDGESTONE TW 26 despre astea nu stiu mai nimik , dar asemanatoare cu astea si forte bune pe probate de 3 prieteni cu enduroace ... f650 si dominator .. sunt dunlop trailmax http://shop.motorrad-daten.de/profilbild.php?shop=dietrich&profilID=423&WG=12&profil=Trailmax+J&hersteller=Dunlop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Oameni buni, io as face o tura sambata si juma' de duminica. Bucuresti - Cheia - Sacele - Prejmer - Sfantu Gheorghe - Miercurea Ciuc - Vlahita - Zetea. Sunt peisaje faine la Zetea, e un lac de acumulare superb, curat. Se poate sta la cort sau la pensiuni. Se mai baga careva? Eu merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Bai florine eu am fost la Tr Secuiesc sambata ar fi trebuit sa ma suni ca sa ne intilnim ?! Dragi Tdm isti am hotarat ca daca totul merge bine si pot sa vind CBR ul atunci ma bag iaras la un TDM dar de data asta imi iau modelul 4tx . Vreau un turing enduro si sunt mai multe modeluri care imi plac Bmw 650 Dacar , Transalp 650 si Tdm 850 4tx si alesul meu e TDM pentru ca e mai puternic pe langa celalalte modele.Daca stiti pe cineva ca vrea sa cumpere un Honda CBR 900 rr din 95 stare foarte buna atunci anuntati-ma cumva ,cu cat mai repede vind cu atat mai repede pot sa imi iau motorul meu dorit Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salutare. Fratilor...durere mare Deoarece de ceva timp auzeam ceva zgomote ciudate pe la roata din spate, m-am apucat sa verific lantul. Jumatate din el, e intins regulamentar, pe cealalta jumatate, dau cu el in bascula...a facut burta bulangiul, chiar acum cand sunt in rahat cu banii. Partea ciudata e ca atat pinionul de atac, cat si foaia, arata foarte bine, fara semne de uzura, dinti tociti, etc. Cum naiba e posibil sa se duca lantul in halul asta, si restul ansamblului sa arate aproape nou? Daca as fi neglijat aspectul, mai ziceam...dar ca un baiat grijuliu ce sunt, la 500 km, spalat, uns, tot ce trebuie. Stiu ce cel mai bine este sa inlocuiesti tot kitul, dar in conditiile in care doar lantul este uzat, e chiar atat de grav daca schimb doar lantul? Cine stie, poate o explicatie e ca proprietarul dinainte, o fi schimbat doar foaia si pinionul...fara lant, de aici o fi aparut decalajul asta de uzura.... Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 (editat) Nu e obligatoriu sa apara uzura excesiva in foaie/pinion. De obicei un lant la capatul vietii face exact cum zici tu, jumate se taraie pe bascula, jumate e intins ca dracu. Posibil sa fi avut lantul kilometri buni in spate cind ai luat mobra. Pentru orice eventualitate, verifica si daca e centrata roata. Iti recomand sa-l schimbi urgent, daca nu vrei sa te uiti lung in zare dupa vreun camion gol (been there, done that ) Editat Iulie 7, 2011 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corneliu Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salutari de la mare tuturor posesorilor de TDM. In acest moment sunt posesorul unui cruiser Honda Steed - Shadow 400 VLX din 1994, pe care l-am intretinut si customizat fara sa ma uit la bani si la munca depusa. Dar parca vreau altceva, vreau un motor serios care sa ma duca la drum lung fara sa ma bata vantul prea rau dupa 100 km/h si care sa-mi ofere o rezerva de putere confortabila pentru depasiri in siguranta. Nu va ascund faptul ca TDM 850 model dupa '96 e singura motocicleta cu care sunt dispus sa schimb Steedul. Va rog sa-mi spuneti, cat de obiectiv puteti, care sunt punctele bune si cele mai putin bune ale acestui motor, astfel incat sa ma decid odata asupra schimbarii pe care vreau s-o fac in curand. Daca cineva vrea sa treaca de la TDM la chopper, astept propuneri. Eu am 1,75 si cca 75 kg, sper sa ma descurc cu TDM-ul. Multumesc anticipat si astept sfaturile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salutare. Fratilor...durere mare Deoarece de ceva timp auzeam ceva zgomote ciudate pe la roata din spate, m-am apucat sa verific lantul. Jumatate din el, e intins regulamentar, pe cealalta jumatate, dau cu el in bascula...a facut burta bulangiul, chiar acum cand sunt in rahat cu banii. Partea ciudata e ca atat pinionul de atac, cat si foaia, arata foarte bine, fara semne de uzura, dinti tociti, etc. Cum naiba e posibil sa se duca lantul in halul asta, si restul ansamblului sa arate aproape nou? Daca as fi neglijat aspectul, mai ziceam...dar ca un baiat grijuliu ce sunt, la 500 km, spalat, uns, tot ce trebuie. Stiu ce cel mai bine este sa inlocuiesti tot kitul, dar in conditiile in care doar lantul este uzat, e chiar atat de grav daca schimb doar lantul? Cine stie, poate o explicatie e ca proprietarul dinainte, o fi schimbat doar foaia si pinionul...fara lant, de aici o fi aparut decalajul asta de uzura.... Multa bafta Jerlo, du-te, tata, la OttoMan ca iti pune el lant si nici nu are preturi prohibitive. Asa vei putea sa mergi cu noi, samabata, la Zetea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salutari de la mare tuturor posesorilor de TDM. In acest moment sunt posesorul unui cruiser Honda Steed - Shadow 400 VLX din 1994, pe care l-am intretinut si customizat fara sa ma uit la bani si la munca depusa. Dar parca vreau altceva, vreau un motor serios care sa ma duca la drum lung fara sa ma bata vantul prea rau dupa 100 km/h si care sa-mi ofere o rezerva de putere confortabila pentru depasiri in siguranta. Nu va ascund faptul ca TDM 850 model dupa '96 e singura motocicleta cu care sunt dispus sa schimb Steedul. Va rog sa-mi spuneti, cat de obiectiv puteti, care sunt punctele bune si cele mai putin bune ale acestui motor, astfel incat sa ma decid odata asupra schimbarii pe care vreau s-o fac in curand. Daca cineva vrea sa treaca de la TDM la chopper, astept propuneri. Eu am 1,75 si cca 75 kg, sper sa ma descurc cu TDM-ul. Multumesc anticipat si astept sfaturile voastre. Buna alegere. Poate nu vor fi cu totii deacord cu mine, dar eu la inceput uram TDM-ul. Nu imi placea designul. Dupa primul drum cu el m-am indragostit pana peste urechi. Nah acum faza e: daca esti indragostit, poate nuvezi intotdeauna totul clar si limpede. TDM ul este un motor bun pentru toate si nu straluceste in nici un punct. Dar mai bine sa fii 85-95 % bun peste tot, fata de beton 95% off 10 % Eu am al doilea TDM deja si prea curand nu voi schimba motoreta. Am incercat mai multe tipuri (concurente sau concurenta), am incercat si alte tipuri de motoare, azi de exemplu am mers cu SV 659 si Bandit 650 S. Dupa ce m-0am urcat inapoi pe TDM.....parca eram cu vaporul sau cu Land Cruiser 200. Ca si puncte slabe pt mine ar fi: mi-ar placea sa am o furca fatza de Super Tenere. Pret versus ce ofera este deocamdata imbatabil dupa parerea mea. PS: am schimbat rulmentul de jug de jos : ma costat 24 ron. Rulment, simeringuri de telescoape fata, ulei 15 W, manopera + cauciuc Brigstone Trail Wing 152 de 80% centrat montat = 330 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.