CalinMZ Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 e mobra lui Adrian aka viezuresiret Azi am facut 335km pana am intrat pe rezerva, adica 4,3% singur pe mobra cu topcase mai jos de 110 nu am mers si m-am si jucat vreo 20-30km cu niste raiseri pe curbele dintre fagaras si codlea am ars-o numai la 150-160. saracii nu stiau decat gaz maxim in linie dreapta cand erau curbe nu mai depaseau, nu faceau nimic, stateau ca momaile. asa ca le-am aratat ce poate vaca pe curbe si cat de cat si pe liniile drepte And game over! /index.php?/topic/666442-vand-yamaha-tdm-850-din-1992/ heh cavalere ce mica e lumea, si tu esti un mare mincinos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 heh cavalere ce mica e lumea, si tu esti un mare mincinos! m-am tinut dupa voi? plus ca la depasiri erati varza. daca aveam cauciucuri de strada nu aveam ce discuta cu voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Hahaha! Cavalere, chiar ca esti...cum sa ma exprim mai frumos...nostim. Dupa ce va chinuiti vreo 3 pagini, aici pe forum, sa aflati(teoretic, pentru ca practic...) cum dracului se ataca curbele si toti desemnati ca experta o anumita persoana(care parca in 2010 la intalnire a avut un mic incident intr-o curba- sper sa nu ma insel- cu toate ca i se poate intampla oricui) acum devii, dintr-odata, un profesor al ghidonului(banuiesc ca de bicicleta). Nu numai ca in curba nu se depaseste(este linie continua-si un om cu creier cred ca sta cuminte pe fundul lui), dar crede-ma ca TDM-ul nu ar face niciodata fata FZR-ului, chiar daca este de 900(iti spun din proprie experienta- stiu ce poate FZR-ul). Plus ca ii cunosc pe cei 3 cu care te-ai intalnit si iti spun cu mana pe inima ca nu s-au pus la mintea ta(chiar m-au sunat si au facut misto de mine: "Bai, era un TDM-ist de-al tau care se dadea in stamba si depasea TIR-uri la limita. Cred ca vroia sa moa... -Hai bai, terminati cu prostiile astea morbide."). Am curaj sa-mi pun TDM-ul la bataie ca niciodata, dar niciodata, nu o sa fii in stare sa tii pasul cu vreunul din ei. Si ma refer la TDM. De fapt, daca vrei, saptamana care vine ma duc la Brasov si ma-ntalnesc cu ei. Te invit sa mergi cu mine si sa faci o tura, de antrenament bineinteles, tu cu TDM-ul tau si CalinMz cu al meu. Traseul il alegi tu. Pariul ramane valabil, iar eu nu cer nimic in schimb, decat putina modestie. Forumul este plin de "experti" in ale motociclismului, fie ca ne referim la sofat, fie ca ne referim la mecanica, de aceea avem o gramada de motociclisti accidentati(unii chiar morti) si de aceea avem motociclete facute varza atat mecanic, cat si ca aspect- adevarate kitsch-uri pe doua roti. De aceea incerc sa stau departe de forum. Berea si gratarul le dau eu. Si CalinMz. Hai bafta tie, bafta si la vanzare si un pic de modestie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 nu m-am dat in stamba si nici nu am depasit la limita. am mers in limitele mele si ale motorului. nu mai tin minte ce motor era primul, dar ala era sa se spoiasca de un tir si mai avea si pasager. cel putin asa se vedea de la mine din spate. fiecare are stilul lui de mers. citeste si tu bine ce am scris eu. si ce ai scris tu si zi-mi unde am mintit. nu m-am laudat decat ca m-am tinut dupa 3 raiseri ... poate ca am exagerat spunand ca nu aveam ce discuta cu ei daca aveam cauciucurile de strada dar la felul in care mergeau pe liniile drepte si pe curbe m-au determinat la asemenea afirmatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Eu, ca Tdm-ist, nu pot sa tin decat cu Cavalerul.. ,eu nu as paria tdm-ul pt o cursa Tdm versus fzr.., stiu din de la sursa cum un prieten de-al meu cu o Hayabusa a avut mari probleme pe niste viraje cu un tip calare pe Africa Twin.., specific ca cel cu Haya le are cu ea, fie numai si pt ca o detine de vreo 5-6 sezoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Eu, ca Tdm-ist, nu pot sa tin decat cu Cavalerul.. ,eu nu as paria tdm-ul pt o cursa Tdm versus fzr.., stiu din de la sursa cum un prieten de-al meu cu o Hayabusa a avut mari probleme pe niste viraje cu un tip calare pe Africa Twin.., specific ca cel cu Haya le are cu ea, fie numai si pt ca o detine de vreo 5-6 sezoane. Am avut Transalp, m-am mai dat cu cate un enduro si pot spune ca nu tine pasul cu o sportiva. Cauciucurile si suspensiile soft o fac deosebit de imprecisa. Acum depinde si de cine mai e la ghidon, am un prieten care a dat ceatza pe cheia unui grup de "sportive", el fiind pe un maxi . Daca ai mobra sport, nu inseamna neaparat ca stii cu ce se mananca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Am avut Transalp, m-am mai dat cu cate un enduro si pot spune ca nu tine pasul cu o sportiva. Cauciucurile si suspensiile soft o fac deosebit de imprecisa. Acum depinde si de cine mai e la ghidon, am un prieten care a dat ceatza pe cheia unui grup de "sportive", el fiind pe un maxi . Daca ai mobra sport, nu inseamna neaparat ca stii cu ce se mananca. Nu prea se poate compara Transalp-ul cu TDM-ul. Cel putin la mersul pe sosea. Legat de lupta cu vitezanele, e greu sa le bati cu duale. Asa cum spunea si Cavaleru, singurele sanse sunt pe viraje sau la dexteritatea in depasiri. Iar aici intra in discutie factorul uman. Adica, depinde cine e la ghidonul celor doua tipuri de mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Măi să fie, ce de experți pe aici Singura chestie deranjantă e lipsa de modestie, în rest nimic deosebit P.S. ce naiba sunt ăia "raiseri"? Nu am auzit de aÂşaceva de când m-a făcut mama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 (editat) Cred ca am fost inteles gresit. Problema principala nu era faptul ca FZR-ul este net superior TDM-ului, atat in linie dreapta, cat si in curbe, ci faptul ca cei trei(2 FZR-isti si unul cu GSXR) nu se intreceau cu nimeni, nici intre ei si cu atat mai putin cu TDM-istul in cauza. Oamenii mergeau linistiti la o plimbare pe Transfagarasan si nu aveau de gand sa epateze in vreun fel. Asa ca TDM-istul nostru era singur intr-o cursa numai de el pornita. Si da, am mers cu FZR-ul de prea multe ori ca sa nu-mi dau seama ca este "altfel"(a se citi mult mai buna) decat TDM-ul. Dar asta este ceva normal, doar sunt motociclete din categorii diferite, cu totul altfel construite. Si problema cea mai importanta: pentru ca si eu si CalinMz vrem sa fim aroganti si lipsiti de modestie, nu numai ca pariul pe care l-am propus Cavalerului ramane valabil, dar il si ridicam: mai dam un Virago 535 si un FZR 1000. TDM la TDM, nu FZR la TDM. Si asta pentru ca stiu ce poate CalinMz. Exact cum ati sustinut si voi, conteaza foarte mult cine tine ghidonul si, pentru ca eu stiam cine-l tine, de aceea am fost atat de vehement in combaterea celor care se cred Rossi pe strada si mai stiu eu ce mari mecanici in garajul propriu. Si mai stiu ceva foarte important: cu toata tineretea lui, CalinMz, nu foloseste motocicleta pentru a impresiona pe cineva cu abilitatile sale de motociclist, ci mai ales ca mijloc de transport si va asigur ca nu face depasiri in curba sau atunci cand nu trebuie. Hai bafta la toti! Si scuze pentru starea nervoasa de care am dat dovada, dar faptul ca si eu in repetate randuri am depasit cu Virago motociclisti ce conduceau motociclete supersport nu ma face vreun meserias in ale condusului. Poate ca stationau! P.S.: Korben, se referea la racer. Dar, uimitor, in engleza exista si raiser, care, in principal, inseamna crescator de vite, dar cand ti-am spus ca sunt multi pe forum care nu stiu sa scrie, mi-ai reprosat ca sunt rau si ca greselile se fac din graba cu care persoana tasteaza, de parca nu se pot observa lacunele in pregatire fata de greselile de scriere. De-abia acum m-am prins: se pare ca TDM-istul nostru a depasit cu adevarat niste raiseri, ce erau cu vitele pe pasunile patriei . Si, pentru ca nu mai vad vreun rost de a sta conectat la acest topic, va urez bafta tuturor TDM-istilor, sa ne vedem cu bine in trafic, fara reparatii! Pentru Korben in special: ai spus candva ca acest topic si-a pierdut esenta si trebuie sa recunosc ca ai avut mare dreptate. Pardon, ai. Cand ajung la matusa mea din Arad, daca iti va face placere, te invit la o bere! Editat August 8, 2011 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Cred ca am fost inteles gresit. Problema principala nu era faptul ca FZR-ul este net superior TDM-ului, atat in linie dreapta, cat si in curbe, ci faptul ca cei trei(2 FZR-isti si unul cu GSXR) nu se intreceau cu nimeni, nici intre ei si cu atat mai putin cu TDM-istul in cauza. Oamenii mergeau linistiti la o plimbare pe Transfagarasan si nu aveau de gand sa epateze in vreun fel. Asa ca TDM-istul nostru era singur intr-o cursa numai de el pornita. Si da, am mers cu FZR-ul de prea multe ori ca sa nu-mi dau seama ca este "altfel"(a se citi mult mai buna) decat TDM-ul. Dar asta este ceva normal, doar sunt motociclete din categorii diferite, cu totul altfel construite. Si problema cea mai importanta: pentru ca si eu si CalinMz vrem sa fim aroganti si lipsiti de modestie, nu numai ca pariul pe care l-am propus Cavalerului ramane valabil, dar il si ridicam: mai dam un Virago 535 si un FZR 1000. TDM la TDM, nu FZR la TDM. Si asta pentru ca stiu ce poate CalinMz. Exact cum ati sustinut si voi, conteaza foarte mult cine tine ghidonul si, pentru ca eu stiam cine-l tine, de aceea am fost atat de vehement in combaterea celor care se cred Rossi pe strada si mai stiu eu ce mari mecanici in garajul propriu. Si mai stiu ceva foarte important: cu toata tineretea lui, CalinMz, nu foloseste motocicleta pentru a impresiona pe cineva cu abilitatile sale de motociclist, ci mai ales ca mijloc de transport si va asigur ca nu face depasiri in curba sau atunci cand nu trebuie. Hai bafta la toti! Si scuze pentru starea nervoasa de care am dat dovada, dar faptul ca si eu in repetate randuri am depasit cu Virago motociclisti ce conduceau motociclete supersport nu ma face vreun meserias in ale condusului. Poate ca stationau! P.S.: Korben, se referea la racer. Dar, uimitor, in engleza exista si raiser, care, in principal, inseamna crescator de vite, dar cand ti-am spus ca sunt multi pe forum care nu stiu sa scrie, mi-ai reprosat ca sunt rau si ca greselile se fac din graba cu care persoana tasteaza, de parca nu se pot observa lacunele in pregatire fata de greselile de scriere. De-abia acum m-am prins: se pare ca TDM-istul nostru a depasit cu adevarat niste raiseri, ce erau cu vitele pe pasunile patriei . Si, pentru ca nu mai vad vreun rost de a sta conectat la acest topic, va urez bafta tuturor TDM-istilor, sa ne vedem cu bine in trafic, fara reparatii! Pentru Korben in special: ai spus candva ca acest topic si-a pierdut esenta si trebuie sa recunosc ca ai avut mare dreptate. Pardon, ai. Cand ajung la matusa mea din Arad, daca iti va face placere, te invit la o bere! Mi se pare mie sau sunt oarece urme de frustrare in scriitura lu' Barboge? As fi tentat sa cred ca i s-a cam pus pata pe forumisti. De ce oare? Posturile nu mai sunt pline de "seva" cum erau "pe vremea lui"? Legat de prinsoare, ma bag si io sa-ti alerg, cu TDM-ul din dotare, raiserul cu nume de socialista, dar vreau ca premiu o alta (a doua) mobra decat Virago. Ce oferi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Mult zgomot pentru nimic... si uite asa apar tensiuni intre oameni in urma unor aiureli. Lasati-o sa cada, si-asa nu e nici o legatura cu subiectul topicului. Continuarea pe tema "io am mai multa dreptate" e fix ca discutia cu tiru' si depasirile "a mea e mai lunga" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Mult zgomot pentru nimic... si uite asa apar tensiuni intre oameni in urma unor aiureli. Lasati-o sa cada, si-asa nu e nici o legatura cu subiectul topicului. Continuarea pe tema "io am mai multa dreptate" e fix ca discutia cu tiru' si depasirile "a mea e mai lunga" Pai nu te supara, nu am putut sa NU reactionez la fraza lui Cristi: "mai jos de 110 nu am mers si m-am si jucat vreo 20-30km cu niste raiseri pe curbele dintre fagaras si codlea am ars-o numai la 150-160. saracii nu stiau decat gaz maxim in linie dreapta cand erau curbe nu mai depaseau, nu faceau nimic, stateau ca momaile. asa ca le-am aratat ce poate vaca pe curbe si cat de cat si pe liniile drepte" omul "se joaca" cu "raiserii", se minuneaza de ei ca nu vor sa depaseasca in curbe o arde la 150-160 apoi scoate motoreta la vanzare daca nu am cunoaste evolutia lui si a motocicletei, am putea crede ca e un mega-Rossi, dar din moment ce cunoastem omul si motocicleta, ceea ce a scris m-a uimit (la modul negativ) Cristi draga, putina modestie nu ti-ar strica, sa stii Pentru ca in rest, ai toata stima mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Dragi copii, sambata seara m-am intors din delegatie A fost frumos, 9 tari, 4500 km si voie buna. Dupa cum ma stiti, nu fac fotografii ca ma simt ca la serviciu )))))) Nah da a ma mai bagat cate o poza pretena cu telefonu. Singura dezamagire a fost din nou Romania cu drumurile de toata groaza si soferii turbati. Nici in Albania nu e asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Pai nu te supara, nu am putut sa NU reactionez la fraza lui Cristi: "mai jos de 110 nu am mers si m-am si jucat vreo 20-30km cu niste raiseri pe curbele dintre fagaras si codlea am ars-o numai la 150-160. saracii nu stiau decat gaz maxim in linie dreapta cand erau curbe nu mai depaseau, nu faceau nimic, stateau ca momaile. asa ca le-am aratat ce poate vaca pe curbe si cat de cat si pe liniile drepte" omul "se joaca" cu "raiserii", se minuneaza de ei ca nu vor sa depaseasca in curbe o arde la 150-160 apoi scoate motoreta la vanzare daca nu am cunoaste evolutia lui si a motocicletei, am putea crede ca e un mega-Rossi, dar din moment ce cunoastem omul si motocicleta, ceea ce a scris m-a uimit (la modul negativ) Cristi draga, putina modestie nu ti-ar strica, sa stii Pentru ca in rest, ai toata stima mea motoru e scos la vanzare de nevoie. eu ma zbat sa gasesc o cale de a iesi din impasul in care am intrat. momentan banii dp motor sunt singura salvare. recunosc ca poate am exagerat in declaratii. dar era bine sa fi fost la fata locului sa ii vedeti pe baieti cu mergeau, daca mergi cu 160 pe drum national oare nu esti racer? sunt destui care au mers cu mine in coloana, chiar si acum cand am fost in grecia si mi-au vazut stilul de mers si de a face depasiri. @CalinMZ imi cer scuze pt declaratiile efectuate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 mno... acu' bem ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Am reusit in sfarsit ieri sa termin de inmatriculat noua motocicleta - o Yamaha TDM 850, dupa "numai" 2 saptamani de alergat dupa N acte si prostii. Evident ca sunt super incantat de ea (am facut in jur de 700 km cu ea pana acum), si mi se pare ca se descurca foarte bine si la drum lung si in oras. Intrucat vin din faimosul grup al posesorilor de GS 500, am zis sa fac unul si pentru noi. Deci, daca aveti pareri, sfaturi, nevoie de ajutor intr-o anumita problema cu animalul, folositi cu incredere topicul . Ca sa incep eu, pentru cei care au nevoie uite link catre manualul de reparatie Haynes pentru TDM, TRX si XTZ, ca sa nu mai repete si altii cautarea mea de 3 zile prin toate coltisoarele internetului . de la ce a plecat topicul si la ce a ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 de la ce a plecat topicul si la ce a ajuns era inevitabil de aceea exista forumul TDM Romania Singura dezamagire a fost din nou Romania cu drumurile de toata groaza si soferii turbati. Nici in Albania nu e asa. Ceaa ce confirmă spusa românească: "ca la noi la nimeni" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 mno... acu' bem ? de la ce a plecat topicul si la ce a ajuns Mie imi place ideea lu' Andrei, deci imi place unde a ajuns topicu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Mie imi place ideea lu' Andrei, deci imi place unde a ajuns topicu. Nu se pune, ca tu nu esti tedemist cu acte in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Nu se pune, ca tu nu esti tedemist cu acte in regula Ba bine ca nu! Are si diploma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Salut baieti. Cam tensionata treaba pe topic. Fara sa iau partea unuia sau altuia, Korben si Barboge (caruia i se poate reprosa tonul ), au dreptate cand spun ca acest forum si-a pierdut esenta. Am avut Transalp (poate Korben mai tine minte), si majoritatea posesorilor de TA, scriau pe site-ul dedicat...nu pe motociclism. Asta e avantajul unui forum....nu al unui topic. Forumul poate fi structurat elegant, dupa cum isi doreste fiecare. Se poate face sectiunea "Ce fraieri am intrecut"....si cine vrea, raspunde sau nu. Asta nu inseamna ca rubrica "Probleme tehnice", trebuie sa piarda din importanta (din prim plan). Oricum, ideea e ca, o informatie bine structurata, e mult mai usor de urmarit, de asimilat, deci, eu propun mutarea in masa a posesorilor de TDM, pe forumul dedicat. Fara sa critic topicul TDM...mi-am facut timp si am citit si alte topicuri (imi place si r1150rt, si varadero....etc), si inevitabil, toate au ajuns la discutii si posturi lipsite de legatura, sens, continut. Cand cauti pe pagina principala, la "Motociclete de strada", o sa gasesti "Grupul posesorilor de Yamaha TDM - pareri, sfaturi, etc intre noi". Adevarul e ca 90% din informatia utila, se gaseste in primele 200 de pagini. Dupa aia, incep discutii in contradictoriu, discutii de umplutura amestecate cu informatie utila, si tot asa...de pana la urma ajunge un fel de lectura fara rost. Pe cand pe forumul lui Korben, am putea imparti discutiile....deja se vede o structura...Membri...Evenimente, 3VD, 4TX, Vanzari/Cumparari. Nu pot sa inteleg de ce atata reticenta. Pana la urma, recitind propriile posturi, pot sa spun ca tot 90% din ele, sunt de umplutura...raspunsuri care nu erau necesare la alte posturi, etc. Informatiile utile, legate de service-uri, preturi de piese, si altele, se pierd printre cele legate de plimbari, concedii, si altele. Pana la urma, e in dezavantajul nostru. Vrei sa cumperi un TDM, cauti pana dai in balbaiala la sectiunea Vanzari de pe motociclism....ai un TDM, si vrei sa afli de ce curge doar jumate din ulei cand faci schimbul, sapi juma de topic, pana afli ca are 2 busoane de ulei....vrei sa pleci la plimbare cu baietii, iar sapi in ultimele 10-15 pagini, sa vezi daca s-a planificat ceva...si tot asa. Acestea fiind spuse, activitatea mea pe acest topic se va reduce la strictul necesar...voi scrie doar cand voi avea ceva serios de spus...as vrea sa ridic importanta posturilor mele, la peste 10% In acelasi timp, o sa incerc sa fiu mai activ (tot in sensul bun) pe forumul TDM, unde in ciuda unor tentative mai vechi, din 4-5 posturi, pe topicuri diferite, am primit 1-2 raspunsuri....din care unul prea tarziu. Nu inteleg...e un forum mult mai putin stufos, mult mai accesibil in ceea ce priveste share-ul de informatii...si e al nostru. Multa bafta, asfalt uscat si posturi mai productive fratilor. Editat August 9, 2011 de jerlo1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Nu se pune, ca tu nu esti tedemist cu acte in regula Ia vezi ce zicile Liviu mai incolo... Ba bine ca nu! Are si diploma! (bauta) De acord! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) (bauta) Asta e un post intr-adevar productiv Editat August 9, 2011 de jerlo1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Pe cand pe forumul lui Korben, am putea imparti discutiile....deja se vede o structura... Nu agreez aceasta formulare, chiar daca e proprietatea mea Intru in fiecare zi sa verific ce si cum, dar avand in vedere ca nu se posteaza cu zilele nici pe motociclism.ro/tdm nu ma mir ca nu se posteaza pe forumul tdm dedicat Eu am facut ceea ce am considerat ca este util, mai mult nu pot face Nu e obligatoriu sa fie folosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.