Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

 

sa-mi fac curaj azi sa incerc si modificarea la parbriz sa vad ce naiba iese. dar nu prea am scule. adica o menghina mi-ar fi trebuit ..

 

si mai am si talpica pt cric care tre sa o rezolv. aici e mai greu trebuie o freza ceva calumea sau o piatra d-aia de polizor pt bormasina. inca ma gandesc cum sa fac

 

 

Ai facut ceva la parbriz?

Legat de talpica, asa cum ti-am spus, pot sa te ajut cu bormasina si un set de freze d-alea de piatra (conica, cilindrica, etc). Nu stiu daca fac fata (ma tem ca nu!), dar, daca vrei, se poate incerca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai facut ceva la parbriz?

Legat de talpica, asa cum ti-am spus, pot sa te ajut cu bormasina si un set de freze d-alea de piatra (conica, cilindrica, etc). Nu stiu daca fac fata (ma tem ca nu!), dar, daca vrei, se poate incerca.

 

nu am facut nimic cu parbrizu. te astept pe la mine cu bormasina si frezele alea. vedem ce iese :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor

o intrebare:

-daca scot fisa de la bujia din stinga motorul se opreste

-daca o scot pe cea din dreapta motorul nu se opreste dar merge mai prost

vre-o idee de la ce ar putea fi?

in mers pe la 3000 de ture nu prea merge rotund

multumesc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor

o intrebare:

-daca scot fisa de la bujia din stinga motorul se opreste

-daca o scot pe cea din dreapta motorul nu se opreste dar merge mai prost

vre-o idee de la ce ar putea fi?

in mers pe la 3000 de ture nu prea merge rotund

multumesc :cheers:

 

verifica carburatia. e posibil ca pe celindrul drept sa dea mai putina benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. In sfarsit, am reusit sa schimb kitul de lant. Alta treaba....a disparut orice zgomot, orice bataie...alta viata. Interesant sfatul lui Ottoman, de a schimba pinionul de atac la 10000 km...cica asta se uzeaza primul, antrenand dupa aia si uzura prematura a lantului. Oricum, alta viata....multam Ottoman.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. In sfarsit, am reusit sa schimb kitul de lant. Alta treaba....a disparut orice zgomot, orice bataie...alta viata. Interesant sfatul lui Ottoman, de a schimba pinionul de atac la 10000 km...cica asta se uzeaza primul, antrenand dupa aia si uzura prematura a lantului. Oricum, alta viata....multam Ottoman.

 

si vi la greci ?? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare natiune...

 

am fost de miercuri pana acu vreo 3 ore pana la tulcea si napoie (cu masina care avea si platforma dupa dansa) ...

 

pe drum am vazut cam 3 tedemisti :

pe rocker prin valcea,

inca unu 96-> (era intrun card de semicapre de drum intins) undeva intre moreni si gaesti.

si un ->96 de culoare inchisa undeva pe traseu (ala nu mai stiu unde, s-ar putea tot intr-o zona fabricatoare de armamente).

 

cu acest prilej am intrat iar pe forum sa va transmit tuturor salutari.

 

 

Numa bine, rau la nime`.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiti bine, Tdm-isti! Jean+Tdm=love. Sunt proaspat proprietar de Tdm 850, de care sunt indragostit iremediabil.., pana la urmatoarea dragoste! Dupa numai o mica plimbare prin imprejurimile cartierului pot spune ca.., are cu ce, ma! Va tin la curent cu 'relatia', detalii dupa primul drum mai lungut! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit ! Baga poze cu dihania :D

 

e mobra lui Adrian aka viezuresiret

 

Azi am facut 335km pana am intrat pe rezerva, adica 4,3% :D singur pe mobra cu topcase mai jos de 110 nu am mers si m-am si jucat vreo 20-30km cu niste raiseri pe curbele dintre fagaras si codlea am ars-o numai la 150-160. saracii nu stiau decat gaz maxim in linie dreapta cand erau curbe nu mai depaseau, nu faceau nimic, stateau ca momaile. asa ca le-am aratat ce poate vaca pe curbe si cat de cat si pe liniile drepte :P

 

And game over! /index.php?/topic/666442-vand-yamaha-tdm-850-din-1992/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mobra lui Adrian aka viezuresiret

 

Azi am facut 335km pana am intrat pe rezerva, adica 4,3% :D singur pe mobra cu topcase mai jos de 110 nu am mers si m-am si jucat vreo 20-30km cu niste raiseri pe curbele dintre fagaras si codlea am ars-o numai la 150-160. saracii nu stiau decat gaz maxim in linie dreapta cand erau curbe nu mai depaseau, nu faceau nimic, stateau ca momaile. asa ca le-am aratat ce poate vaca pe curbe si cat de cat si pe liniile drepte :P

 

And game over! /index.php?/topic/666442-vand-yamaha-tdm-850-din-1992/

 

 

heh cavalere ce mica e lumea, si tu esti un mare mincinos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

heh cavalere ce mica e lumea, si tu esti un mare mincinos!

 

m-am tinut dupa voi? plus ca la depasiri erati varza. daca aveam cauciucuri de strada nu aveam ce discuta cu voi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hahaha! Cavalere, chiar ca esti...cum sa ma exprim mai frumos...nostim. Dupa ce va chinuiti vreo 3 pagini, aici pe forum, sa aflati(teoretic, pentru ca practic...) cum dracului se ataca curbele si toti desemnati ca experta o anumita persoana(care parca in 2010 la intalnire a avut un mic incident intr-o curba- sper sa nu ma insel- cu toate ca i se poate intampla oricui) acum devii, dintr-odata, un profesor al ghidonului(banuiesc ca de bicicleta). Nu numai ca in curba nu se depaseste(este linie continua-si un om cu creier cred ca sta cuminte pe fundul lui), dar crede-ma ca TDM-ul nu ar face niciodata fata FZR-ului, chiar daca este de 900(iti spun din proprie experienta- stiu ce poate FZR-ul). Plus ca ii cunosc pe cei 3 cu care te-ai intalnit si iti spun cu mana pe inima ca nu s-au pus la mintea ta(chiar m-au sunat si au facut misto de mine: "Bai, era un TDM-ist de-al tau care se dadea in stamba si depasea TIR-uri la limita. Cred ca vroia sa moa... -Hai bai, terminati cu prostiile astea morbide."). Am curaj sa-mi pun TDM-ul la bataie ca niciodata, dar niciodata, nu o sa fii in stare sa tii pasul cu vreunul din ei. Si ma refer la TDM. De fapt, daca vrei, saptamana care vine ma duc la Brasov si ma-ntalnesc cu ei. Te invit sa mergi cu mine si sa faci o tura, de antrenament bineinteles, tu cu TDM-ul tau si CalinMz cu al meu. Traseul il alegi tu. Pariul ramane valabil, iar eu nu cer nimic in schimb, decat putina modestie. Forumul este plin de "experti" in ale motociclismului, fie ca ne referim la sofat, fie ca ne referim la mecanica, de aceea avem o gramada de motociclisti accidentati(unii chiar morti) si de aceea avem motociclete facute varza atat mecanic, cat si ca aspect- adevarate kitsch-uri pe doua roti. De aceea incerc sa stau departe de forum. Berea si gratarul le dau eu. Si CalinMz.

Hai bafta tie, bafta si la vanzare si un pic de modestie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-am dat in stamba si nici nu am depasit la limita. am mers in limitele mele si ale motorului.

 

nu mai tin minte ce motor era primul, dar ala era sa se spoiasca de un tir si mai avea si pasager. cel putin asa se vedea de la mine din spate.

 

fiecare are stilul lui de mers.

 

citeste si tu bine ce am scris eu. si ce ai scris tu si zi-mi unde am mintit.

 

nu m-am laudat decat ca m-am tinut dupa 3 raiseri ... poate ca am exagerat spunand ca nu aveam ce discuta cu ei daca aveam cauciucurile de strada dar la felul in care mergeau pe liniile drepte si pe curbe m-au determinat la asemenea afirmatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, ca Tdm-ist, nu pot sa tin decat cu Cavalerul.. ,eu nu as paria tdm-ul pt o cursa Tdm versus fzr.., stiu din de la sursa cum un prieten de-al meu cu o Hayabusa a avut mari probleme pe niste viraje cu un tip calare pe Africa Twin.., specific ca cel cu Haya le are cu ea, fie numai si pt ca o detine de vreo 5-6 sezoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, ca Tdm-ist, nu pot sa tin decat cu Cavalerul.. ,eu nu as paria tdm-ul pt o cursa Tdm versus fzr.., stiu din de la sursa cum un prieten de-al meu cu o Hayabusa a avut mari probleme pe niste viraje cu un tip calare pe Africa Twin.., specific ca cel cu Haya le are cu ea, fie numai si pt ca o detine de vreo 5-6 sezoane.

 

Am avut Transalp, m-am mai dat cu cate un enduro si pot spune ca nu tine pasul cu o sportiva. Cauciucurile si suspensiile soft o fac deosebit de imprecisa. Acum depinde si de cine mai e la ghidon, am un prieten care a dat ceatza pe cheia unui grup de "sportive", el fiind pe un maxi .

 

Daca ai mobra sport, nu inseamna neaparat ca stii cu ce se mananca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut Transalp, m-am mai dat cu cate un enduro si pot spune ca nu tine pasul cu o sportiva. Cauciucurile si suspensiile soft o fac deosebit de imprecisa. Acum depinde si de cine mai e la ghidon, am un prieten care a dat ceatza pe cheia unui grup de "sportive", el fiind pe un maxi .

 

Daca ai mobra sport, nu inseamna neaparat ca stii cu ce se mananca.

 

Nu prea se poate compara Transalp-ul cu TDM-ul. Cel putin la mersul pe sosea. Legat de lupta cu vitezanele, e greu sa le bati cu duale. Asa cum spunea si Cavaleru, singurele sanse sunt pe viraje sau la dexteritatea in depasiri. Iar aici intra in discutie factorul uman. Adica, depinde cine e la ghidonul celor doua tipuri de mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măi să fie, ce de experți pe aici

Singura chestie deranjantă e lipsa de modestie, în rest nimic deosebit

 

P.S. ce naiba sunt ăia "raiseri"?

Nu am auzit de aÂşaceva de când m-a făcut mama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am fost inteles gresit. Problema principala nu era faptul ca FZR-ul este net superior TDM-ului, atat in linie dreapta, cat si in curbe, ci faptul ca cei trei(2 FZR-isti si unul cu GSXR) nu se intreceau cu nimeni, nici intre ei si cu atat mai putin cu TDM-istul in cauza. Oamenii mergeau linistiti la o plimbare pe Transfagarasan si nu aveau de gand sa epateze in vreun fel. Asa ca TDM-istul nostru era singur intr-o cursa numai de el pornita.

Si da, am mers cu FZR-ul de prea multe ori ca sa nu-mi dau seama ca este "altfel"(a se citi mult mai buna) decat TDM-ul. Dar asta este ceva normal, doar sunt motociclete din categorii diferite, cu totul altfel construite. Si problema cea mai importanta: pentru ca si eu si CalinMz vrem sa fim aroganti si lipsiti de modestie, nu numai ca pariul pe care l-am propus Cavalerului ramane valabil, dar il si ridicam: mai dam un Virago 535 si un FZR 1000. TDM la TDM, nu FZR la TDM. Si asta pentru ca stiu ce poate CalinMz. Exact cum ati sustinut si voi, conteaza foarte mult cine tine ghidonul si, pentru ca eu stiam cine-l tine, de aceea am fost atat de vehement in combaterea celor care se cred Rossi pe strada si mai stiu eu ce mari mecanici in garajul propriu. Si mai stiu ceva foarte important: cu toata tineretea lui, CalinMz, nu foloseste motocicleta pentru a impresiona pe cineva cu abilitatile sale de motociclist, ci mai ales ca mijloc de transport si va asigur ca nu face depasiri in curba sau atunci cand nu trebuie. Hai bafta la toti! Si scuze pentru starea nervoasa de care am dat dovada, dar faptul ca si eu in repetate randuri am depasit cu Virago motociclisti ce conduceau motociclete supersport nu ma face vreun meserias in ale condusului. Poate ca stationau! :rolleyes:

P.S.: Korben, se referea la racer. Dar, uimitor, in engleza exista si raiser, care, in principal, inseamna crescator de vite, dar cand ti-am spus ca sunt multi pe forum care nu stiu sa scrie, mi-ai reprosat ca sunt rau si ca greselile se fac din graba cu care persoana tasteaza, de parca nu se pot observa lacunele in pregatire fata de greselile de scriere. De-abia acum m-am prins: se pare ca TDM-istul nostru a depasit cu adevarat niste raiseri, ce erau cu vitele pe pasunile patriei :grinbandit: .

Si, pentru ca nu mai vad vreun rost de a sta conectat la acest topic, va urez bafta tuturor TDM-istilor, sa ne vedem cu bine in trafic, fara reparatii! Pentru Korben in special: ai spus candva ca acest topic si-a pierdut esenta si trebuie sa recunosc ca ai avut mare dreptate. Pardon, ai. Cand ajung la matusa mea din Arad, daca iti va face placere, te invit la o bere!

Editat de barboge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am fost inteles gresit. Problema principala nu era faptul ca FZR-ul este net superior TDM-ului, atat in linie dreapta, cat si in curbe, ci faptul ca cei trei(2 FZR-isti si unul cu GSXR) nu se intreceau cu nimeni, nici intre ei si cu atat mai putin cu TDM-istul in cauza. Oamenii mergeau linistiti la o plimbare pe Transfagarasan si nu aveau de gand sa epateze in vreun fel. Asa ca TDM-istul nostru era singur intr-o cursa numai de el pornita.

Si da, am mers cu FZR-ul de prea multe ori ca sa nu-mi dau seama ca este "altfel"(a se citi mult mai buna) decat TDM-ul. Dar asta este ceva normal, doar sunt motociclete din categorii diferite, cu totul altfel construite. Si problema cea mai importanta: pentru ca si eu si CalinMz vrem sa fim aroganti si lipsiti de modestie, nu numai ca pariul pe care l-am propus Cavalerului ramane valabil, dar il si ridicam: mai dam un Virago 535 si un FZR 1000. TDM la TDM, nu FZR la TDM. Si asta pentru ca stiu ce poate CalinMz. Exact cum ati sustinut si voi, conteaza foarte mult cine tine ghidonul si, pentru ca eu stiam cine-l tine, de aceea am fost atat de vehement in combaterea celor care se cred Rossi pe strada si mai stiu eu ce mari mecanici in garajul propriu. Si mai stiu ceva foarte important: cu toata tineretea lui, CalinMz, nu foloseste motocicleta pentru a impresiona pe cineva cu abilitatile sale de motociclist, ci mai ales ca mijloc de transport si va asigur ca nu face depasiri in curba sau atunci cand nu trebuie. Hai bafta la toti! Si scuze pentru starea nervoasa de care am dat dovada, dar faptul ca si eu in repetate randuri am depasit cu Virago motociclisti ce conduceau motociclete supersport nu ma face vreun meserias in ale condusului. Poate ca stationau! :rolleyes:

P.S.: Korben, se referea la racer. Dar, uimitor, in engleza exista si raiser, care, in principal, inseamna crescator de vite, dar cand ti-am spus ca sunt multi pe forum care nu stiu sa scrie, mi-ai reprosat ca sunt rau si ca greselile se fac din graba cu care persoana tasteaza, de parca nu se pot observa lacunele in pregatire fata de greselile de scriere. De-abia acum m-am prins: se pare ca TDM-istul nostru a depasit cu adevarat niste raiseri, ce erau cu vitele pe pasunile patriei :grinbandit: .

Si, pentru ca nu mai vad vreun rost de a sta conectat la acest topic, va urez bafta tuturor TDM-istilor, sa ne vedem cu bine in trafic, fara reparatii! Pentru Korben in special: ai spus candva ca acest topic si-a pierdut esenta si trebuie sa recunosc ca ai avut mare dreptate. Pardon, ai. Cand ajung la matusa mea din Arad, daca iti va face placere, te invit la o bere!

 

Mi se pare mie sau sunt oarece urme de frustrare in scriitura lu' Barboge? As fi tentat sa cred ca i s-a cam pus pata pe forumisti. De ce oare? Posturile nu mai sunt pline de "seva" cum erau "pe vremea lui"?

Legat de prinsoare, ma bag si io sa-ti alerg, cu TDM-ul din dotare, raiserul cu nume de socialista, dar vreau ca premiu o alta (a doua) mobra decat Virago. Ce oferi? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...