Cavaleru Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Cava am luat pozele de la Maia.....nu cred ca tu i'ai trimis toate pozele ca nu's ale cu mine si cu Alin cand ne'am dat pe jetsky le'as vrea si pe alea daca poti sa le pui pe un transfer ceva si sa'mi dai un pm cu linku daca vrei..... da, stiu mai am de adus de la munca ca am avut o belea cu cardu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Salutare. Din ciclul "Aveti grija unde parcati", sau mai precis, NU parcati pe trotuar la Izvor. Am avut surpriza neplacuta, ca la juma de ora dupa ce ajunsesem pe terasa, si savuram o bere rece, sa ma sune prietena si sa-mi spuna ca motorul meu, e cu rotile in sus...jumate pe trotuar, jumate in strada. Am lasat naibii berea pe masa, am alergat de mi-au sarit ochii din cap pana unde parcasem, si intr-adevar, motorul trantit pe stanga, o gaura cat pumnul in asfaltul de pe trotuar, si cricul meu infipt in respectiva gaura. Efectiv, sub stratul de 2-3 cm de asfalt, era un gol de alti cativa cm, pana la pamantul de dedesubt....situatie combinata cu caldura de afara (asfalt inmuiat)...si asa, o bere bauta cu un prieten, s-a transformat intr-o bauta de suparare . Daune : semnal stanga fata spart, carena stanga fata zgariata mult, des si adanc, maneta de ambreiaj are o curbura nefireasca, mult accentuata, o ureche de imbinare de pe carena superioara (in care intra carena laterala) sparta, tamponul de pe interiorul carenei, care intra in bucsa aia de cauciuc (anti-vibratii presupun) rupt. Multa bafta, si din nou, aveti grija unde parcati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Salutare. Din ciclul "Aveti grija unde parcati", sau mai precis, NU parcati pe trotuar la Izvor. Am avut surpriza neplacuta, ca la juma de ora dupa ce ajunsesem pe terasa, si savuram o bere rece, sa ma sune prietena si sa-mi spuna ca motorul meu, e cu rotile in sus...jumate pe trotuar, jumate in strada. Am lasat naibii berea pe masa, am alergat de mi-au sarit ochii din cap pana unde parcasem, si intr-adevar, motorul trantit pe stanga, o gaura cat pumnul in asfaltul de pe trotuar, si cricul meu infipt in respectiva gaura. Efectiv, sub stratul de 2-3 cm de asfalt, era un gol de alti cativa cm, pana la pamantul de dedesubt....situatie combinata cu caldura de afara (asfalt inmuiat)...si asa, o bere bauta cu un prieten, s-a transformat intr-o bauta de suparare . Daune : semnal stanga fata spart, carena stanga fata zgariata mult, des si adanc, maneta de ambreiaj are o curbura nefireasca, mult accentuata, o ureche de imbinare de pe carena superioara (in care intra carena laterala) sparta, tamponul de pe interiorul carenei, care intra in bucsa aia de cauciuc (anti-vibratii presupun) rupt. Multa bafta, si din nou, aveti grija unde parcati ghinion frate, eu am schimbat un ghidon pe motivul asta... dar mi-am pus o talpica misto de textolit si acum n-am grija nici daca o pun pe nisip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 da, stiu mai am de adus de la munca ca am avut o belea cu cardu nu'i bai cand rezolvi problema si le pui pe un transfer sau ceva sa ma anunti si pe mine....numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 ghinion frate, eu am schimbat un ghidon pe motivul asta... dar mi-am pus o talpica misto de textolit si acum n-am grija nici daca o pun pe nisip Clar ghinion. Nu stiu cat ar fi ajutat o talpica mai mare. Efectiv am pus cricul, pe o bula de asfalt. Sub asfalt era doar aer vreo 5 centimetri. Nu s-a infipt in asfalt doar din cauza greutatii si caldurii ( sigur au contribuit si astea). Daca ar fi fost ceva solid sub asfaltul ala, s-ar fi infipt 1-2 cm cricul in asfalt...si atat. Sa nu mai zic ca a fost treaba de juma de ora din momentul in care am pus motorul pe cric, pana la telefonul cu vesti nasoale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Clar ghinion. Nu stiu cat ar fi ajutat o talpica mai mare. Efectiv am pus cricul, pe o bula de asfalt. Sub asfalt era doar aer vreo 5 centimetri. Nu s-a infipt in asfalt doar din cauza greutatii si caldurii ( sigur au contribuit si astea). Daca ar fi fost ceva solid sub asfaltul ala, s-ar fi infipt 1-2 cm cricul in asfalt...si atat. Sa nu mai zic ca a fost treaba de juma de ora din momentul in care am pus motorul pe cric, pana la telefonul cu vesti nasoale. Naspa! Io am o talpica de lemn pe care o port cu mine, in topcase. Cand am senzatia ca un loc de parcare nu-i sigur, o folosesc. In rest, incerc sa pun cricul pe zone cat mai solide(caut "cu lumanarea" pietrele ). E drept ca pot aparea si situatii in care sa nu ai niciun fel de feeling... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Legat de patania asta, stie cineva unde se pot repara si vopsi carene? Preferabil ieftin si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Imi pare rau de TDM, dar n-aveti fratilor cric central ? P-ala il folosesc tot timpul cu exceptia cazurilor cind e terenul in panta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Legat de patania asta, stie cineva unde se pot repara si vopsi carene? Preferabil ieftin si bine . 0724 097 223 Adrian , vopsitorie & tinichigerie , in spate la hotel Parc Damaroaia , cuptor , recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) Nici mama cricului central, nici mama talpicii nu ajuta. La Romana langa gardul de la strada, in dreptul KFCului, am vazut un R1200GS cu toate brizbrizurile inutile de la Touratech (inclusiv laba de cric, dar fara niciun fel de crashbar) pe el, cu rotile in sus si cricu (adanc) in asfalt. Ca greutate nu-i cu mult peste un TDM, avea si talpica mare... si tot a facut flic-flac-uri pe acolo... Concluzia e sa avem grija cum si unde parcam pe caldura asta. Asfaltu nu e sigur. Mai bine pui cricu pe bordura sau pe ceva beton. Worst case scenario: o pui f aproape de un gard: daca se infige cricul, se sprijina incet de gard si aia e - nu mai cade. Editat August 17, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Sta foarte bine pe cricul central. In primul rand ca presiunea pe asfalt se imparte la doi, in al doilea rand cind intra "in pamant" intra simetric, in al treilea rand ai tabla dintre cracii cricului central pe care se opreste daca intra in asfalt. A mea cel putin n-are nici o greata sa stea pe nisip pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 (editat) Sta foarte bine pe cricul central. In primul rand ca presiunea pe asfalt se imparte la doi, in al doilea rand cind intra "in pamant" intra simetric, in al treilea rand ai tabla dintre cracii cricului central pe care se opreste daca intra in asfalt. A mea cel putin n-are nici o greata sa stea pe nisip pe cricul central. Pe nisip sta. Pe asfalt de rah@t nu prea. Eu mi-am gasit BMWul inclinat vreo 10 grade, desi era pe central (intrase partea din dreapta ceva mai adanc). Am rugat un paznic sa ma ajute sa nu il scap cand il dau jos de pe cric. Noroc cu el, altfel faceam buf. Editat August 18, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Am teoria mea in privinta caderii motoretei de pe cric.., daca trec 4-5 ani si nu vi se mai intampla chestia asata in tot acest rastimp se presupune ca ati capatat ExPERIENTA.., eu am vreo zece ani de cand nu mai mi-a cazut de pe cric. Stiu, suna a lauda, dar nu e! E doar experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 salutare,am reusit sa schimb si eu cauciucul pe spate la tdm inainte de a pleca in concediu cu motoru,am ramas la HAIDENEAU K 76" deci LIVIU DAU O BERE" ce sa zic total diferit de ce am avut bun la toate -asfalt, pamant, ploaie, gropi, etc ,la consum io zic ca e ok cam 5,2% cu pasager si bagaje multe multe ca asa ai sta bine la motocicleta touring..traseu a fost transfagarasean + transalpina ,acum ramane sa ma hotarasc la o guma pe fata ca cei de la heidenau nu au 110/80/18 poate imi dati vreo idee.....salutare si respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 salutare,am reusit sa schimb si eu cauciucul pe spate la tdm inainte de a pleca in concediu cu motoru,am ramas la HAIDENEAU K 76" deci LIVIU DAU O BERE" ce sa zic total diferit de ce am avut bun la toate -asfalt, pamant, ploaie, gropi, etc ,la consum io zic ca e ok cam 5,2% cu pasager si bagaje multe multe ca asa ai sta bine la motocicleta touring..traseu a fost transfagarasean + transalpina ,acum ramane sa ma hotarasc la o guma pe fata ca cei de la heidenau nu au 110/80/18 poate imi dati vreo idee.....salutare si respect Bravo, Florine! Bine ca ai incaltat-o! Pe fata gasesti si de la Michelin (Sirac) daca vrei ceva mai off si de la Heidenau si de la Pirelli. Sunt gume. Bani sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Apropo de Sirac. Un baiat care are cu vreo 10 ani de motoretism in plus fata de mine era sa isi rupa gaturile cu K60 pe namol. Prin acelasi namol a trecut cu Sirac-urile lui fara probleme. Nu stiu explicatia, afara de faptul ca el era obisnuit cu Sirac-urile. Motocicleta era aceeasi, se schimbasera doar rotile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 (editat) - daaaa,faina scula . Editat August 21, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 + update : schimbat pinion de atac & foaie cu unele noi noute de la JT Sprockets si lant nou Regina, am trecut de la clasicul setup de TDM850 front-Teeth : 17 / Rear-Teeth : 42 la ceva putin mai neobisnuit : 14/44 avantaje : demaraj ; cuplu ; feeling de "supermotard" si alta senzatie la accelerare pe iesirea din curba ; power-wheelie si din treapta 2 dezavantaje : consum marit ; cuplul marit imi face cateodata spatele sa piarda aderenta la plecare de pe loc mai brusca ; viteza maxima a scazut cu vreo 20 de km ; din cauza noilor dimensiuni ma trezesc ca merg mult mai turat decat in mod normal ... revin cu alt update waa. sa-mi bag stutzu ce modificare.. 3 dinti in minus pe fata, 2 in plus pe fata, waaa. un pic cam extrem, poate ne vedem s-o incerc si eu in configuratia asta chiar sunt foarte interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 + update : schimbat pinion de atac & foaie cu unele noi noute de la JT Sprockets si lant nou Regina Erau unii pe carpe-tdm care ziceau ca si-au bulit arborele canelat din cauza profilului aiurea al pinionului JT. Poate merita sa arunci o privire sa vezi daca e totul in regula din punctul asta de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 schimbat pinion de atac & foaie cu unele noi noute de la JT Sprockets si lant nou Regina, am trecut de la clasicul setup de TDM850 front-Teeth : 17 / Rear-Teeth : 42 la ceva putin mai neobisnuit : 14/44 Hmm... Rezultatele erau de asteptat Cred ca o sa pui tu pinioanele "clasice" la loc cat de repede Nu prea ai avantaje, decat daca te apuci de endureala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 - sau daca se da mai mult prin oras,cat despre bulit arborele canelat nu cred ca e cazul, eventual daca crestea rapoartele (sa plece mai greu de pe loc) deci sa aiba finala mai mare,asa mai degraba il ''protejaza'' daca pot spune asa ...distractie placuta pina una alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Era vorba de o nepotrivire de profil, deci de jocuri intre pinion si arbore, nu de efort. Nu mai stiu linkul,dar parca erau mai multi cu problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Am mai facut vreo 6-7ookm cu tdm-ul.., multe serpentine 'virajate'. Mda, ce sa mai zic in plus fata de ceea ce stiti.., pe viraje medii si lungi dau rusine si unor initiati, pe viraje scurte si foarte scurte il ghidonez precum bicla lui bunicu, adica corectandu-i trasa permanent.., nu imi place ca viteza a cincea este doar pt mersul economic, m-am dus la 200km/h fara probleme doar cu treapta a patra, cred ca consumul sa situat undeva in jurul cifrei de 5,8-6,2 pt ca imi place sa schimb treptele de vit la 6000/ture.., cred se se putea echilibra putintel mai bine motorasul Tdm-ului sa vibreze mai putin atunci cand lucrezi cu el si in ture mai 'subturate' vezi cazul ' varadero',dar asta se rez usor daca ai grija sa nu meri sub 4000/ture, vantul dupa 130km/h este turbat si cu turbulente, voi rez chestia asta si daca voi fi nevoit sa pun un geam termopan de apartament de bloc.., alte lucruri bune ar fi; este cea mai comoda motocicleta posibila, are o ciclistica de exceptie dar pe spatii mici la viteza foarte mica nu e foarte manevrabila, poate ma insel, ca eu merg cu tarsa .., nu prea ating bine cu picerele, este o motocicleta zvelta, eleganta, agila si foarte practica.., imi place mult si pt cel putin doua sezoane va fi partenera mea de viata!, de acum incep sa o accesorizez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Salutare tuturor ! dupa o lunga perioada de absenta pe forum revin ... evident cu o intrebare, dar nu inainte de a va pezenta problema. Dupa o perioada de 3 saptamani in care nu am mai ajuns la TDM-ul meu si pentru ca aveam chef de o plimbare am incercat sa pornesc motorul. Evident pentru ca bateria este mai mult decat moarta nu am reusit sa il pornesc decat curentat de la o skoda fabia. am lasat motorul sa se incalzeasca pana a pornit ventilatorul ies in strada fac 200m si se opreste, reusesc sa il pornesc iar impins dar nu reusesc sa schimb treapta 3 si se opreste iar ... ma intorc la masina si incerc sa ii dau iar curent dar ... nimic! Dupa o serie de incercari nereusite de pornire tot prin curentare scot fisa pun o buje nou nouta si vad ca nu da scanteie. Hopaaa! e groasa! verific sigurantele si gasesc siguranta de 30 arsa aia de corespunde pentru plusul de la baterie! de aici este buba imi spun ... schimb siguranta si ... NIMIC! Tot nu am scanteie! . Am verificat cu un bec si curent intra pe firele care alimenteaza bobina de inductie dar scanteie nu da ! Unde este problema? A crapat oare bobina de inductie? sau poate am reusit sa "prajesc" ceva mai important! Evident recunosc ca orice cheltuiala ce urmeaza datorita acestei probleme se cheama "TAXA PE PROSTIE!". Poatea careva care are 3VD imi poate da codul de pe bobina ca dupa ce am luat eu de pe bobina de pe TDM-ul meu nu prea gasesc nimica. {"3VD-00-J0282" , "129700-2820 12V" Denso Japan}.Stie cineva cum se poate verifica o bobina daca este OK? Am un prieten care are un Super Tenere si vreau sa incerc sa pornesc TDM-ul cu bobina lui. Astept orice parere sau raspuns aici sau PM. Multumesc tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Salutare tuturor ! dupa o lunga perioada de absenta pe forum revin ... evident cu o intrebare, dar nu inainte de a va pezenta problema. Dupa o perioada de 3 saptamani in care nu am mai ajuns la TDM-ul meu si pentru ca aveam chef de o plimbare am incercat sa pornesc motorul. Evident pentru ca bateria este mai mult decat moarta nu am reusit sa il pornesc decat curentat de la o skoda fabia. am lasat motorul sa se incalzeasca pana a pornit ventilatorul ies in strada fac 200m si se opreste, reusesc sa il pornesc iar impins dar nu reusesc sa schimb treapta 3 si se opreste iar ... ma intorc la masina si incerc sa ii dau iar curent dar ... nimic! Dupa o serie de incercari nereusite de pornire tot prin curentare scot fisa pun o buje nou nouta si vad ca nu da scanteie. Hopaaa! e groasa! verific sigurantele si gasesc siguranta de 30 arsa aia de corespunde pentru plusul de la baterie! de aici este buba imi spun ... schimb siguranta si ... NIMIC! Tot nu am scanteie! . Am verificat cu un bec si curent intra pe firele care alimenteaza bobina de inductie dar scanteie nu da ! Unde este problema? A crapat oare bobina de inductie? sau poate am reusit sa "prajesc" ceva mai important! Evident recunosc ca orice cheltuiala ce urmeaza datorita acestei probleme se cheama "TAXA PE PROSTIE!". Poatea careva care are 3VD imi poate da codul de pe bobina ca dupa ce am luat eu de pe bobina de pe TDM-ul meu nu prea gasesc nimica. {"3VD-00-J0282" , "129700-2820 12V" Denso Japan}.Stie cineva cum se poate verifica o bobina daca este OK? Am un prieten care are un Super Tenere si vreau sa incerc sa pornesc TDM-ul cu bobina lui. Astept orice parere sau raspuns aici sau PM. Multumesc tuturor! unu la mana incarca intai bateria. vezi apoi ce zice. bobina de la ST functioneaza la 3vd. daca ai nevoie de alta la mana a doua, am eu una de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.