switch Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Apropo de Sirac. Un baiat care are cu vreo 10 ani de motoretism in plus fata de mine era sa isi rupa gaturile cu K60 pe namol. Prin acelasi namol a trecut cu Sirac-urile lui fara probleme. Nu stiu explicatia, afara de faptul ca el era obisnuit cu Sirac-urile. Motocicleta era aceeasi, se schimbasera doar rotile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 (editat) - daaaa,faina scula . Editat August 21, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 + update : schimbat pinion de atac & foaie cu unele noi noute de la JT Sprockets si lant nou Regina, am trecut de la clasicul setup de TDM850 front-Teeth : 17 / Rear-Teeth : 42 la ceva putin mai neobisnuit : 14/44 avantaje : demaraj ; cuplu ; feeling de "supermotard" si alta senzatie la accelerare pe iesirea din curba ; power-wheelie si din treapta 2 dezavantaje : consum marit ; cuplul marit imi face cateodata spatele sa piarda aderenta la plecare de pe loc mai brusca ; viteza maxima a scazut cu vreo 20 de km ; din cauza noilor dimensiuni ma trezesc ca merg mult mai turat decat in mod normal ... revin cu alt update waa. sa-mi bag stutzu ce modificare.. 3 dinti in minus pe fata, 2 in plus pe fata, waaa. un pic cam extrem, poate ne vedem s-o incerc si eu in configuratia asta chiar sunt foarte interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 + update : schimbat pinion de atac & foaie cu unele noi noute de la JT Sprockets si lant nou Regina Erau unii pe carpe-tdm care ziceau ca si-au bulit arborele canelat din cauza profilului aiurea al pinionului JT. Poate merita sa arunci o privire sa vezi daca e totul in regula din punctul asta de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 schimbat pinion de atac & foaie cu unele noi noute de la JT Sprockets si lant nou Regina, am trecut de la clasicul setup de TDM850 front-Teeth : 17 / Rear-Teeth : 42 la ceva putin mai neobisnuit : 14/44 Hmm... Rezultatele erau de asteptat Cred ca o sa pui tu pinioanele "clasice" la loc cat de repede Nu prea ai avantaje, decat daca te apuci de endureala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 - sau daca se da mai mult prin oras,cat despre bulit arborele canelat nu cred ca e cazul, eventual daca crestea rapoartele (sa plece mai greu de pe loc) deci sa aiba finala mai mare,asa mai degraba il ''protejaza'' daca pot spune asa ...distractie placuta pina una alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Era vorba de o nepotrivire de profil, deci de jocuri intre pinion si arbore, nu de efort. Nu mai stiu linkul,dar parca erau mai multi cu problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Am mai facut vreo 6-7ookm cu tdm-ul.., multe serpentine 'virajate'. Mda, ce sa mai zic in plus fata de ceea ce stiti.., pe viraje medii si lungi dau rusine si unor initiati, pe viraje scurte si foarte scurte il ghidonez precum bicla lui bunicu, adica corectandu-i trasa permanent.., nu imi place ca viteza a cincea este doar pt mersul economic, m-am dus la 200km/h fara probleme doar cu treapta a patra, cred ca consumul sa situat undeva in jurul cifrei de 5,8-6,2 pt ca imi place sa schimb treptele de vit la 6000/ture.., cred se se putea echilibra putintel mai bine motorasul Tdm-ului sa vibreze mai putin atunci cand lucrezi cu el si in ture mai 'subturate' vezi cazul ' varadero',dar asta se rez usor daca ai grija sa nu meri sub 4000/ture, vantul dupa 130km/h este turbat si cu turbulente, voi rez chestia asta si daca voi fi nevoit sa pun un geam termopan de apartament de bloc.., alte lucruri bune ar fi; este cea mai comoda motocicleta posibila, are o ciclistica de exceptie dar pe spatii mici la viteza foarte mica nu e foarte manevrabila, poate ma insel, ca eu merg cu tarsa .., nu prea ating bine cu picerele, este o motocicleta zvelta, eleganta, agila si foarte practica.., imi place mult si pt cel putin doua sezoane va fi partenera mea de viata!, de acum incep sa o accesorizez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Salutare tuturor ! dupa o lunga perioada de absenta pe forum revin ... evident cu o intrebare, dar nu inainte de a va pezenta problema. Dupa o perioada de 3 saptamani in care nu am mai ajuns la TDM-ul meu si pentru ca aveam chef de o plimbare am incercat sa pornesc motorul. Evident pentru ca bateria este mai mult decat moarta nu am reusit sa il pornesc decat curentat de la o skoda fabia. am lasat motorul sa se incalzeasca pana a pornit ventilatorul ies in strada fac 200m si se opreste, reusesc sa il pornesc iar impins dar nu reusesc sa schimb treapta 3 si se opreste iar ... ma intorc la masina si incerc sa ii dau iar curent dar ... nimic! Dupa o serie de incercari nereusite de pornire tot prin curentare scot fisa pun o buje nou nouta si vad ca nu da scanteie. Hopaaa! e groasa! verific sigurantele si gasesc siguranta de 30 arsa aia de corespunde pentru plusul de la baterie! de aici este buba imi spun ... schimb siguranta si ... NIMIC! Tot nu am scanteie! . Am verificat cu un bec si curent intra pe firele care alimenteaza bobina de inductie dar scanteie nu da ! Unde este problema? A crapat oare bobina de inductie? sau poate am reusit sa "prajesc" ceva mai important! Evident recunosc ca orice cheltuiala ce urmeaza datorita acestei probleme se cheama "TAXA PE PROSTIE!". Poatea careva care are 3VD imi poate da codul de pe bobina ca dupa ce am luat eu de pe bobina de pe TDM-ul meu nu prea gasesc nimica. {"3VD-00-J0282" , "129700-2820 12V" Denso Japan}.Stie cineva cum se poate verifica o bobina daca este OK? Am un prieten care are un Super Tenere si vreau sa incerc sa pornesc TDM-ul cu bobina lui. Astept orice parere sau raspuns aici sau PM. Multumesc tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Salutare tuturor ! dupa o lunga perioada de absenta pe forum revin ... evident cu o intrebare, dar nu inainte de a va pezenta problema. Dupa o perioada de 3 saptamani in care nu am mai ajuns la TDM-ul meu si pentru ca aveam chef de o plimbare am incercat sa pornesc motorul. Evident pentru ca bateria este mai mult decat moarta nu am reusit sa il pornesc decat curentat de la o skoda fabia. am lasat motorul sa se incalzeasca pana a pornit ventilatorul ies in strada fac 200m si se opreste, reusesc sa il pornesc iar impins dar nu reusesc sa schimb treapta 3 si se opreste iar ... ma intorc la masina si incerc sa ii dau iar curent dar ... nimic! Dupa o serie de incercari nereusite de pornire tot prin curentare scot fisa pun o buje nou nouta si vad ca nu da scanteie. Hopaaa! e groasa! verific sigurantele si gasesc siguranta de 30 arsa aia de corespunde pentru plusul de la baterie! de aici este buba imi spun ... schimb siguranta si ... NIMIC! Tot nu am scanteie! . Am verificat cu un bec si curent intra pe firele care alimenteaza bobina de inductie dar scanteie nu da ! Unde este problema? A crapat oare bobina de inductie? sau poate am reusit sa "prajesc" ceva mai important! Evident recunosc ca orice cheltuiala ce urmeaza datorita acestei probleme se cheama "TAXA PE PROSTIE!". Poatea careva care are 3VD imi poate da codul de pe bobina ca dupa ce am luat eu de pe bobina de pe TDM-ul meu nu prea gasesc nimica. {"3VD-00-J0282" , "129700-2820 12V" Denso Japan}.Stie cineva cum se poate verifica o bobina daca este OK? Am un prieten care are un Super Tenere si vreau sa incerc sa pornesc TDM-ul cu bobina lui. Astept orice parere sau raspuns aici sau PM. Multumesc tuturor! unu la mana incarca intai bateria. vezi apoi ce zice. bobina de la ST functioneaza la 3vd. daca ai nevoie de alta la mana a doua, am eu una de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 scot fisa pun o buje nou nouta si vad ca nu da scanteie. TDM are doua bujii, nu una Pana sa schimbi bobina de inductie, ceea ce mi se pare inutil, vezi ca daca ai scurgeri din carcasa termostatului, antigelul iti umezeste fisa bujiei din dreapta si nu mai porneste Evident, bujia cilindrului din dreapta este cea la care se ajunge cel mai greu Desigur, daca tu doresti sa schimbi una dintre bobinele de inductie nu te poate opri nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 TDM are doua bujii, nu una Pana sa schimbi bobina de inductie, ceea ce mi se pare inutil, vezi ca daca ai scurgeri din carcasa termostatului, antigelul iti umezeste fisa bujiei din dreapta si nu mai porneste Evident, bujia cilindrului din dreapta este cea la care se ajunge cel mai greu Desigur, daca tu doresti sa schimbi una dintre bobinele de inductie nu te poate opri nimeni Da. stiu ca TDM-ul are doua bujii si ambele sunt alimentate de o singura bobina de inductie. eu am scos fisa de la cea din stanga si am pus o bujie nefolosita ca sa vad daca da scanteie. rezultat = 0 ... fara pic de scanteie. am sa verific si fisa din partea dreapta sa nu aiba pe ea scurgeri asa cum mi-ai spus. dar si asa daca era nu trebuia sa porneasaca mai greu sau intr-un piston? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_BV Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Salut, de o luna sunt posesor de 3VD 95', azi am ridicat numarul final...unul chiar cu mesaj as putea spune BV-13-"SGP" Pun si cateva poze in caz ca o vedeti pe undeva sa stiti ca sunt de-al vostru. Va salut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Da. stiu ca TDM-ul are doua bujii si ambele sunt alimentate de o singura bobina de inductie. eu am scos fisa de la cea din stanga si am pus o bujie nefolosita ca sa vad daca da scanteie. rezultat = 0 ... fara pic de scanteie. am sa verific si fisa din partea dreapta sa nu aiba pe ea scurgeri asa cum mi-ai spus. dar si asa daca era nu trebuia sa porneasaca mai greu sau intr-un piston? Salut, de o luna sunt posesor de 3VD 95', azi am ridicat numarul final...unul chiar cu mesaj as putea spune BV-13-"SGP" Pun si cateva poze in caz ca o vedeti pe undeva sa stiti ca sunt de-al vostru. Va salut ! felicitari! arata intretinuta si... imi place saua ! pretul de achizitie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Salut, de o luna sunt posesor de 3VD 95', azi am ridicat numarul final...unul chiar cu mesaj as putea spune BV-13-"SGP" Pun si cateva poze in caz ca o vedeti pe undeva sa stiti ca sunt de-al vostru. Va salut ! Faina mobra! S-o plimbi cu placere si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_BV Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Multumesc frumos, ca pret am ajuns undeva la 1800 euro dar are cauciuc nou metzler tourance, saua retapitata, garnitura motor si termostat schimbat si am luat niste tobe de R1 care vreau sa le pun. O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 (editat) - saua e chiar faina ...bafta. Editat August 25, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Salutare tuturor ! dupa o lunga perioada de absenta pe forum revin ... evident cu o intrebare, dar nu inainte de a va pezenta problema. Dupa o perioada de 3 saptamani in care nu am mai ajuns la TDM-ul meu si pentru ca aveam chef de o plimbare am incercat sa pornesc motorul. Evident pentru ca bateria este mai mult decat moarta nu am reusit sa il pornesc decat curentat de la o skoda fabia. am lasat motorul sa se incalzeasca pana a pornit ventilatorul ies in strada fac 200m si se opreste, reusesc sa il pornesc iar impins dar nu reusesc sa schimb treapta 3 si se opreste iar ... ma intorc la masina si incerc sa ii dau iar curent dar ... nimic! Dupa o serie de incercari nereusite de pornire tot prin curentare scot fisa pun o buje nou nouta si vad ca nu da scanteie. Hopaaa! e groasa! verific sigurantele si gasesc siguranta de 30 arsa aia de corespunde pentru plusul de la baterie! de aici este buba imi spun ... schimb siguranta si ... NIMIC! Tot nu am scanteie! . Am verificat cu un bec si curent intra pe firele care alimenteaza bobina de inductie dar scanteie nu da ! Unde este problema? A crapat oare bobina de inductie? sau poate am reusit sa "prajesc" ceva mai important! Evident recunosc ca orice cheltuiala ce urmeaza datorita acestei probleme se cheama "TAXA PE PROSTIE!". Poatea careva care are 3VD imi poate da codul de pe bobina ca dupa ce am luat eu de pe bobina de pe TDM-ul meu nu prea gasesc nimica. {"3VD-00-J0282" , "129700-2820 12V" Denso Japan}.Stie cineva cum se poate verifica o bobina daca este OK? Am un prieten care are un Super Tenere si vreau sa incerc sa pornesc TDM-ul cu bobina lui. Astept orice parere sau raspuns aici sau PM. Multumesc tuturor! Cum pot afla daca problema este de la bobina si nu de la CDI ? Cum verific eu daca CDI-ul este OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Cum verific eu daca CDI-ul este OK? Pui altul Gasesti un binevoitor si in juma' de ora ai aflat diagnosticul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Singurul dezavantaj care ma deranjeaza cu adevarat este consumul usor marit, dar pe de alta parte fun-factorul a crescut semnificativ ... nu glumesc cand zic asta dar din motocicleta pe care o simteam "plicticoasa" deja dupa 2 ani si ceva de mers pe ea indiferent de vreme parca merg pe ceva nou care imi aduce iar ranjetu' ala in casca, you know ... Nu vibreaza putintel mai tare cu pinionul asta? cand il urci in ture de jos, nu trepideaza oleaca mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salutare lume! Proaspat intors din tura moto ro-hu-slo-cro-bosn-cro-hu-ro. aproape 4000km cu tdm, 12 plinuri aprox., 17 nopti, o cazatura de pe loc, o casca topita. aventura vietii. am un jurnal pe care il voi transpune pe formati digital zilele astea. 2 pers - 1500 euro bun venit noilor posesori de tdm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salutare lume! Proaspat intors din tura moto ro-hu-slo-cro-bosn-cro-hu-ro. aproape 4000km cu tdm, 12 plinuri aprox., 17 nopti, o cazatura de pe loc, o casca topita. aventura vietii. am un jurnal pe care il voi transpune pe formati digital zilele astea. 2 pers - 1500 euro bun venit noilor posesori de tdm! Cred ca a fost o plimbare pe cinste...felicitari. Dar nu inteleg...cum naiba se poate topi o casca??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 bravo andrei. ma bucur ca esti intreg (sunteti). cum te cunosteam, nu ai facut rabat la calitate si ai reusit sa cheltui de 2x mai mult decat eu pe acelasi drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salutare lume! Proaspat intors din tura moto ro-hu-slo-cro-bosn-cro-hu-ro. aproape 4000km cu tdm, 12 plinuri aprox., 17 nopti, o cazatura de pe loc, o casca topita. aventura vietii. am un jurnal pe care il voi transpune pe formati digital zilele astea. 2 pers - 1500 euro bun venit noilor posesori de tdm! Bravo pentru plimbare, Andrei! Asteptam detalii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Salutare. Am fost si noi intr-o plimbare prin Romania, 2200km cu benzina de 500 ron ( Cluj, Moldova Noua, Pitesti, Vama Veche, Buzau - prin Braila cu bacul - Padis, Cluj ). Oai ce as mai pleca putin, macar inca 2000 Inainte sa plec am comandat un cauciuc de pe net, Dunlop ArrowMax 110/80/18, nu mi-a ajuns in timp util si a trebuit sa iau unul din magazin, care biensur ca a fost si mult mai scump, adica dublu. Deci, am de vanzare un Dunlop ArrowMax 110/80/18. Pretul este de 200 ron + 20 ron transport cu Cargus. Pentru cei interesati mail la: keyplayer4u@gmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.