Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

salutare tuturor!

-o recomandare de cauciuc spate pt.3vd -va fi folosit 90% pe asfalt si ma intereseaza sa fie cit mai aderent /pe fata am un brigestone bt023

multumesc si un sezon lung in continuare :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare tuturor!

-o recomandare de cauciuc spate pt.3vd -va fi folosit 90% pe asfalt si ma intereseaza sa fie cit mai aderent /pe fata am un brigestone bt023

multumesc si un sezon lung in continuare :cheers:

 

haidenau k76

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor!

-o recomandare de cauciuc spate pt.3vd -va fi folosit 90% pe asfalt si ma intereseaza sa fie cit mai aderent /pe fata am un brigestone bt023

multumesc si un sezon lung in continuare :cheers:

 

 

Daca e 90% pt asfalt, eu sunt foarte multumit de avon storm 2 ultra, si stiu ca si pilot road 3 se comporta foarte bine, atat de uscat cat si pe ud.

 

Multa bafta. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E limpede ca am o alta perceptie dacat a voastra despre ce inseamna o lumina de far buna fata de alta proasta! am avut afrika twin Rd04, adusa din italia, cu becuri in far precum cele de la Dacia lu tataie, lumina era mai mult decat multumitoare.., specific ca oglinzile farurilor erau ca noi. fucshia, daca reglajul carbelitoarelor este ok, nu ai de ce sa procedezi asa la pornire. Eu ii trag socul doua trepte si go!! Ma rog, inca nu este asa frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am alta tehnica pentru pornit motorul pe vreme rece. Trag socul putin, apoi tin butonul de pornire apasat si trag in continuare socul, putin cite putin. Se aude cind amestecul devine corect, incep sa se auda exploziile, chiar daca la inceput sint insuficiente, se mentine socul la nivelul respectiv pina pleaca.

Functioneaza si daca e inecata, pur si simplu se impinge socul full, apoi automat cateva secunde, apoi se repeta tragerea lenta.

 

Ideea e simpla, decat sa plasez socul intr-o pozitie initiala care are mari sanse sa nu dea amestecul corect, in functie de temperatura de afara, mai bine plec de la amestec sarac si imi spune singura cind e ok, fara riscul sa o inec.

 

In schimb, dupa fiecare iarna am avut probleme cu prima pornire. E adevarat, intotdeauna mobra a fost fix cum a ramas din toamna, deci benzina in rezervor si in carburi, neaditivata, deci e posibil sa fi facut depuneri sau pur si simplu sa ii scada foarte mult calitatea dupa pauza.

 

Solutia in cazul asta e o baterie externa si reprize lungi, de cateva secunde la automat pina o ia. Tehnica e la fel cu cea de mai sus, doar ca trebuie insistat un timp dublu sau triplu la automat fatza de situatia in care s-a mers recent cu mobra, respectiv pauza de maxim o saptamana.

 

Bineinteles, cel mai corect e sa se goleasca macar carburile inainte de pauza de iarna, si benzina proaspata la prima pornire nu poate decat sa ajute.

 

la mine e mult mai simplu, trag socu de tot, porneste se tureaza pana la 3000 si apoi incepe sa scada, dupa ce a scazut la 2000 bag socu la loc si astept un pic sa se incalzeasca si am plecat. e treaba de 2-3 minute, cat sa inchid geaca, sa deschib poarta si sa-mi pun casca si manusile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Injectie rullz. Buton, bagi in viteza si pleci. :)

 

BTW, acel "fast idle plunger" care se blocheaza la TDM900 are o rezolvare foarte simpla: un burduf de cauciuc peste capatul tijei ce iese din el si cantitati generoase de vaselina inauntru.

Editat de Marius '95
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fucshia, daca reglajul carbelitoarelor este ok, nu ai de ce sa procedezi asa la pornire. Eu ii trag socul doua trepte si go!! Ma rog, inca nu este asa frig.

 

Intr-adevar, eu ma refeream la pornirea iarna, nu la procedura de folosit tot timpul anului. Pe vreme ok porneste fara sa-i trag deloc socul. La temperaturi sub 10 grade si mai ales dupa cateva zile de pauza, se complica situatia, o diferenta de o treapta la soc poate face diferenta intre pornire sau inec.

 

Chestia e ca e destul de greu sa pleznesti exact cit sa tragi socul, apreciind ochiometric temperatura de afara. Azi ai doua grade, maine ai sase. Tragi socul ca la doua grade, ineci motorul, si pina isi revine se duce bateria.

 

In patru ani de cind am mobra, sistemul asta a functionat cel mai bine, la mine cel putin. Dureaza cinci secunde si evit sa inec motorul.

 

@Cavaleru: Cind ai avut accidentul, mobra ta se inecase si nu reuseau baietii sa o faca sa plece. Ti-am pornit-o dupa acelasi sistem :D

 

Dar iarasi, era vorba de pornirea pe vreme rece, nu de cea de zi cu zi. Ala e singurul rost al socului, sa compenseze benzina depusa pe peretii reci ai motorului, in loc sa ajunga in camera de ardere in stare volatila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@Cavaleru: Cind ai avut accidentul, mobra ta se inecase si nu reuseau baietii sa o faca sa plece. Ti-am pornit-o dupa acelasi sistem :D

 

 

pentru ca i-au tras socul si au tras si de manson. d-aia au innecat-o :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca i-au tras socul si au tras si de manson. d-aia au innecat-o :P

Baieti, nu reusesc sa imi pornesc tdm-ul.

Am pus tot la loc si vroiam sa dau o tura, sa vad daca se incalzeste normal motoru cu termostatul nou, dar... :scratch:

Cred ca mai cere benzina in rezervor, am doar vreo 2 litri. Si a stat vreo saptamana desfacuta.

 

pentru ca i-au tras socul si au tras si de manson. d-aia au innecat-o :P

Baieti, nu reusesc sa imi pornesc tdm-ul.

Am pus tot la loc si vroiam sa dau o tura, sa vad daca se incalzeste normal motoru cu termostatul nou, dar... :scratch:

Cred ca mai cere benzina in rezervor, am doar vreo 2 litri. Si a stat vreo saptamana desfacuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine pornit greu dupa 3 saptamani de stat, dar a luat-o, m-am plimbat cu ea.

 

am 3 probleme de rezolvat urgent:

- roata fata se tot desumfla, suspectez o pana;

- termostatul picura in draci. noroc ca mai am inca un housing si termostat si i-am schimbat azi garnitura sa vad cum fac sa il demontez... trebe timp si afara e vreme de rahao...

- a 3-a problema e semeringul dreapta care susura ulei intr-una. o sa-mi comand cuzinetii si semeringurile si sa schimb toata treaba.

 

cristi-mic isi montase in furca o bucsa de 2cm ca sa adauge un preload arcului, ma gandeam sa fac si eu acelasi lucru. mi se pare ca plonjeaza prea usor pe franarile mai hotarate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi se pare ca plonjeaza cam usor...

 

eu am pus si niste arcuri progresive, dar nu s-a schimbat situatia, o sa mai ma joc la reglajele suspensiei, tre sa ii dau de cap fara sa mai fac alte modificari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristi-mic isi montase in furca o bucsa de 2cm ca sa adauge un preload arcului, ma gandeam sa fac si eu acelasi lucru. mi se pare ca plonjeaza prea usor pe franarile mai hotarate...

Preload-ul nu are treaba cu cat de tare plonjeaza. Aia e de la lichidul din furci. Mai vascos = plonjeaza mai greu.

 

La tine cu arcuri progresive preload in plus = anulezi partial progresivitatea (partea care se comprima mai usor). Daca pui prea mult preload practic nu mai ai arcuri progresive.

 

In rest, n-ai ce setari sa ii faci. Schimbi uleiul de furca cu unul mai vascos si va raspunde mai greu furca (atat pe compresie cat si pe destindere).

 

Daca vrei sa scapi de nose dive (care e prezent la orice motocicleta normala si e cu atat mai pronuntat cu cat franarea e mai brusca), iti iei BMW cu telelever.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare am de vanzare Un topcase Givi de 35 l,suport topcase si suport sidecase,

 

vind setul cu 170 eu.daca intereseazi cineva sa ma anunta pe mail sau pe telefon.

 

mail ; pirampeltibor@yahoo.com

Tel : 0755289652

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preload-ul nu are treaba cu cat de tare plonjeaza. Aia e de la lichidul din furci. Mai vascos = plonjeaza mai greu.

 

La tine cu arcuri progresive preload in plus = anulezi partial progresivitatea (partea care se comprima mai usor). Daca pui prea mult preload practic nu mai ai arcuri progresive.

 

In rest, n-ai ce setari sa ii faci. Schimbi uleiul de furca cu unul mai vascos si va raspunde mai greu furca (atat pe compresie cat si pe destindere).

 

Daca vrei sa scapi de nose dive (care e prezent la orice motocicleta normala si e cu atat mai pronuntat cu cat franarea e mai brusca), iti iei BMW cu telelever.

 

man, suspensia fata la tdm e reglabila. are 2 reglaje preaload si dumping.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci,

oricum arcurile de la TDMurile noastre SUNT obosite. Cati zeci de ani au stat mobrele pe ele, plus oboseala absorbita pe drumurile patriei... Sunt obosite, asta-i clar. Pun pariu ca nu s-au schimbat de fostii proprietari.

 

DAR: iti poti regla dampingul mai mare. Partea proasta e ca nu trece asa bine peste denivelari se gropi (le vei simti in ghidon), dar macar nu iti plonjeaza la franari mai brutale. Asta merita daca ai un stil condus mai agresiv.

 

Eu am ajuns la concluzia ca cel mai bine este la mijloc si preloadul si dampingul.

Depinde de stilul de condus. Daca mergi babeste, treci bine peste orice denivelare sau groapa, dar cand franezi brusc, sa nu te sperii !

 

Faceti si voi ce scrie in atasamente. Reglati suspensia ca la carte :bigstar:

 

 

Editat de flavius.corhei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos legat de Lumina 3VD, la al meu e VARZA rau de tot. Aproape imposibil de mers noaptea. Oglinzile sunt curate si in stare foarte buna, am avut traditionalele becuri ca la tractor, am schimbat cu W55-60 , luminau ca si doua lumanari de la catredala (cele mai mari), acum am pus xenon 6000 K - tot nu vad nimic, dar macar a scazut procentul de depasiri din fatza a autoturismelor :) deci la ceva tot e bun. Ei ma vad, eu nu vad nimic :)

 

si ca sa inteleaga toata lumea chestia cu xenoanele:

 

Lumina de zii este undeva 5200 - 5600 K , de aceea este de preferat ca lumina xenonului sa fie de 6000. Acolo vede cel mai bine teoretic ochiul.

post-35521-0-08780800-1318949353_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ca sa inteleaga toata lumea chestia cu xenoanele:

 

Lumina de zii este undeva 5200 - 5600 K , de aceea este de preferat ca lumina xenonului sa fie de 6000. Acolo vede cel mai bine teoretic ochiul.

 

Oricine altcineva ar fi spus asta, as fi incercat sa contest, pt ca eu sunt adeptul xenoanelor de 4300K

Dar pe tine nu am cum sa te contrazic, esti prea "in domeniu" :cheers:

 

Legat de farurile tale: focalizarea becurilor e OK? sticla nu e matuita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...