bubba Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 (editat) Poate 3VD-ul tău Eu nu am treabă, dar la 3VD-ul meu am becuri Philips halogen (alea speciale, cu dulie ca de Dacie, PT45 sau PT42, nu mai stiu) si oglinzile curate (!) eu ma refer la 3vd-urile fara modificari, gen xenoane Editat Octombrie 11, 2011 de bubba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 3vd-urile , in speciala cele de italia au becuri de 35w care sa fim sincer sunt niste chestii un pic mai performante ca lumanarile. pui 2 becuri serioase asa cum a zis nicu, de 55/60W H4 si e alta treaba. nu xenoane care sunt mai complicat de montat ci becuri simple.. incercati si o sa vedeti diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 (editat) 3vd-urile , in speciala cele de italia au becuri de 35w care sa fim sincer sunt niste chestii un pic mai performante ca lumanarile. 3VD-ul meu cica ar fi din Italia Asa mi-a spus fostul proprietar Treaba interesanta este ca am studiat putin instalatia electrica si corespunde modelelor din... Germania Chiar nu stiu care e adevarul Sigur e ca si "celebrele" Yamaha Supertenere de 750 (care s-au produs pana in 1992) aveau exact aceeasi problema, aceleasi faruri de rahat Daca imi este permis, as vrea sa fac un sumar: tuturor celor care nu sunt multumiti de lumina unei motociclete, indiferent de producator, le recomand sa isi instaleze xenoane, dar numai de 4300 K Merita http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/ Editat Octombrie 11, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 3VD-ul meu cica ar fi din Italia Asa mi-a spus fostul proprietar Treaba interesanta este ca am studiat putin instalatia electrica si corespunde modelelor din... Germania Ce diferente sint la instalatia electrica intre Italia si Germania ? Habar n-aveam ca exista mai multe variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 3VD-ul meu cica ar fi din Italia Asa mi-a spus fostul proprietar Treaba interesanta este ca am studiat putin instalatia electrica si corespunde modelelor din... Germania Chiar nu stiu care e adevarul Sigur e ca si "celebrele" Yamaha Supertenere de 750 (care s-au produs pana in 1992) aveau exact aceeasi problema, aceleasi faruri de rahat Daca imi este permis, as vrea sa fac un sumar: tuturor celor care nu sunt multumiti de lumina unei motociclete, indiferent de producator, le recomand sa isi instaleze xenoane, dar numai de 4300 K Merita http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/ posesor de super tenere, varianta italia. confirm treaba cu lumina de rahat. trecut pe bikenoane si amu e alta viata. initial am avut de 4300k, lumina mai alba. s-au ars becurile (deh, multa coclaureala, multe trante, multe vibratii). acum am de 6000k = lumina mai rece / albastra. culmea e ca ma impac mai bine cu 6000k. la 4300k lumina era prea puternica, ma deranja cat de mult se reflecta din crum. adica vedeam bine zona direct luminata, dar nu mai distigeam ok lucruri mai incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 (editat) Ce diferente sint la instalatia electrica intre Italia si Germania ? Habar n-aveam ca exista mai multe variante. Mea culpa, am gresit Asta cu Italia/Germania e la Africana La TDM e diferentiat pe ani Al meu, cu toate ca e din 1995, are instalatia electrica exact ca unul din 1999, dar fara indicatorul de benzina In schimb, stiu sigur ca exista diferente ale becurilor din faruri in functie de tara Am vazut undeva ceva catalog Editat Octombrie 12, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Ce diferente sint la instalatia electrica intre Italia si Germania ? Habar n-aveam ca exista mai multe variante. becurile si soclul lor 35w cu bulb vs h4 normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Cred ca scrie si in manualul de piese de schimb. Azi am scos termostatul cu antigelul vechi, am spalat instalatia si am pus termostatul nou. Bineinteles, cu antigel nou. Inca nu am facut proba, ca nu mi-a trecut raceala. Dar maine tot fac o proba sa vad ce-am facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Cred ca scrie si in manualul de piese de schimb. Azi am scos termostatul cu antigelul vechi, am spalat instalatia si am pus termostatul nou. Bineinteles, cu antigel nou. Inca nu am facut proba, ca nu mi-a trecut raceala. Dar maine tot fac o proba sa vad ce-am facut. cum ai spalat instalatia. am radiatorul pe jumatate plin de namol. cum recomandati sa scot jgeul din el? il bag la inmuiat intr-un lighean cu apa, sau apa distilata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 am radiatorul pe jumatate plin de namol. cum recomandati sa scot jgeul din el? il bag la inmuiat intr-un lighean cu apa, sau apa distilata? Apa fierbinte sub presiune, si misca radiatorul in toate felurile Exista si solutii chimice, dar nu iti recomand, s-ar putea sa te trezesti cu radiatorul ciur Tot legat de antigel and stuff, uite ce am patit eu in iarna Drept e ca nu mai pornisem de vreo doua luni... http://www.youtube.com/watch?v=vnMNvgfxkyQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 cum ai spalat instalatia. am radiatorul pe jumatate plin de namol. cum recomandati sa scot jgeul din el? il bag la inmuiat intr-un lighean cu apa, sau apa distilata? Cava, daca ai namol pe exterior ar fi mai bine sa dai radiatorul jos si sa il lasi la inmuiat in apa fierbinte, apoi ii dai jet de apa de la furtun, dinspre partea din spate inspre fata. Daca ai namol pe interior, e nasol. Eu am spalat instalatia cu solutie de spalat radiatoare. Bagi in radiator, atentie, nu in alta parte. Dai drumul la motor, astepti sa intre ventilatorul si opresti. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet, inclusiv borcanelul de sub sa, pui apa distilata si faci operatia inca odata. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet (a doua oara). In felul asta nu o sa iti mai ramana mizerii sau impuritati in sistem. Pui antigelul nou, amestec 1 la 1 si job done. Hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Tot legat de antigel and stuff, uite ce am patit eu in iarna Drept e ca nu mai pornisem de vreo doua luni... Eu am alta tehnica pentru pornit motorul pe vreme rece. Trag socul putin, apoi tin butonul de pornire apasat si trag in continuare socul, putin cite putin. Se aude cind amestecul devine corect, incep sa se auda exploziile, chiar daca la inceput sint insuficiente, se mentine socul la nivelul respectiv pina pleaca. Functioneaza si daca e inecata, pur si simplu se impinge socul full, apoi automat cateva secunde, apoi se repeta tragerea lenta. Ideea e simpla, decat sa plasez socul intr-o pozitie initiala care are mari sanse sa nu dea amestecul corect, in functie de temperatura de afara, mai bine plec de la amestec sarac si imi spune singura cind e ok, fara riscul sa o inec. In schimb, dupa fiecare iarna am avut probleme cu prima pornire. E adevarat, intotdeauna mobra a fost fix cum a ramas din toamna, deci benzina in rezervor si in carburi, neaditivata, deci e posibil sa fi facut depuneri sau pur si simplu sa ii scada foarte mult calitatea dupa pauza. Solutia in cazul asta e o baterie externa si reprize lungi, de cateva secunde la automat pina o ia. Tehnica e la fel cu cea de mai sus, doar ca trebuie insistat un timp dublu sau triplu la automat fatza de situatia in care s-a mers recent cu mobra, respectiv pauza de maxim o saptamana. Bineinteles, cel mai corect e sa se goleasca macar carburile inainte de pauza de iarna, si benzina proaspata la prima pornire nu poate decat sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Cava, daca ai namol pe exterior ar fi mai bine sa dai radiatorul jos si sa il lasi la inmuiat in apa fierbinte, apoi ii dai jet de apa de la furtun, dinspre partea din spate inspre fata. Daca ai namol pe interior, e nasol. Eu am spalat instalatia cu solutie de spalat radiatoare. Bagi in radiator, atentie, nu in alta parte. Dai drumul la motor, astepti sa intre ventilatorul si opresti. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet, inclusiv borcanelul de sub sa, pui apa distilata si faci operatia inca odata. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet (a doua oara). In felul asta nu o sa iti mai ramana mizerii sau impuritati in sistem. Pui antigelul nou, amestec 1 la 1 si job done. Hai noroc pe exterior e noroiul. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Bineinteles, cel mai corect e sa se goleasca macar carburile inainte de pauza de iarna, si benzina proaspata la prima pornire nu poate decat sa ajute. Bingo Dar lenea e cucoana mare pe exterior e noroiul. ms Ar fi fost frumos din partea ta sa spui de la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
idsorin Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 salutare tuturor! -o recomandare de cauciuc spate pt.3vd -va fi folosit 90% pe asfalt si ma intereseaza sa fie cit mai aderent /pe fata am un brigestone bt023 multumesc si un sezon lung in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 (editat) Nou? De Heidenau K68 ce zici? http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/paginaso-browse/categoria-426 430 ron Editat Octombrie 14, 2011 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Neee... Battle Wing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 salutare tuturor! -o recomandare de cauciuc spate pt.3vd -va fi folosit 90% pe asfalt si ma intereseaza sa fie cit mai aderent /pe fata am un brigestone bt023 multumesc si un sezon lung in continuare haidenau k76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
idsorin Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 cauciucu sa fie nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 salutare tuturor! -o recomandare de cauciuc spate pt.3vd -va fi folosit 90% pe asfalt si ma intereseaza sa fie cit mai aderent /pe fata am un brigestone bt023 multumesc si un sezon lung in continuare Daca e 90% pt asfalt, eu sunt foarte multumit de avon storm 2 ultra, si stiu ca si pilot road 3 se comporta foarte bine, atat de uscat cat si pe ud. Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 E limpede ca am o alta perceptie dacat a voastra despre ce inseamna o lumina de far buna fata de alta proasta! am avut afrika twin Rd04, adusa din italia, cu becuri in far precum cele de la Dacia lu tataie, lumina era mai mult decat multumitoare.., specific ca oglinzile farurilor erau ca noi. fucshia, daca reglajul carbelitoarelor este ok, nu ai de ce sa procedezi asa la pornire. Eu ii trag socul doua trepte si go!! Ma rog, inca nu este asa frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Eu am alta tehnica pentru pornit motorul pe vreme rece. Trag socul putin, apoi tin butonul de pornire apasat si trag in continuare socul, putin cite putin. Se aude cind amestecul devine corect, incep sa se auda exploziile, chiar daca la inceput sint insuficiente, se mentine socul la nivelul respectiv pina pleaca. Functioneaza si daca e inecata, pur si simplu se impinge socul full, apoi automat cateva secunde, apoi se repeta tragerea lenta. Ideea e simpla, decat sa plasez socul intr-o pozitie initiala care are mari sanse sa nu dea amestecul corect, in functie de temperatura de afara, mai bine plec de la amestec sarac si imi spune singura cind e ok, fara riscul sa o inec. In schimb, dupa fiecare iarna am avut probleme cu prima pornire. E adevarat, intotdeauna mobra a fost fix cum a ramas din toamna, deci benzina in rezervor si in carburi, neaditivata, deci e posibil sa fi facut depuneri sau pur si simplu sa ii scada foarte mult calitatea dupa pauza. Solutia in cazul asta e o baterie externa si reprize lungi, de cateva secunde la automat pina o ia. Tehnica e la fel cu cea de mai sus, doar ca trebuie insistat un timp dublu sau triplu la automat fatza de situatia in care s-a mers recent cu mobra, respectiv pauza de maxim o saptamana. Bineinteles, cel mai corect e sa se goleasca macar carburile inainte de pauza de iarna, si benzina proaspata la prima pornire nu poate decat sa ajute. la mine e mult mai simplu, trag socu de tot, porneste se tureaza pana la 3000 si apoi incepe sa scada, dupa ce a scazut la 2000 bag socu la loc si astept un pic sa se incalzeasca si am plecat. e treaba de 2-3 minute, cat sa inchid geaca, sa deschib poarta si sa-mi pun casca si manusile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 (editat) Injectie rullz. Buton, bagi in viteza si pleci. BTW, acel "fast idle plunger" care se blocheaza la TDM900 are o rezolvare foarte simpla: un burduf de cauciuc peste capatul tijei ce iese din el si cantitati generoase de vaselina inauntru. Editat Octombrie 15, 2011 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 fucshia, daca reglajul carbelitoarelor este ok, nu ai de ce sa procedezi asa la pornire. Eu ii trag socul doua trepte si go!! Ma rog, inca nu este asa frig. Intr-adevar, eu ma refeream la pornirea iarna, nu la procedura de folosit tot timpul anului. Pe vreme ok porneste fara sa-i trag deloc socul. La temperaturi sub 10 grade si mai ales dupa cateva zile de pauza, se complica situatia, o diferenta de o treapta la soc poate face diferenta intre pornire sau inec. Chestia e ca e destul de greu sa pleznesti exact cit sa tragi socul, apreciind ochiometric temperatura de afara. Azi ai doua grade, maine ai sase. Tragi socul ca la doua grade, ineci motorul, si pina isi revine se duce bateria. In patru ani de cind am mobra, sistemul asta a functionat cel mai bine, la mine cel putin. Dureaza cinci secunde si evit sa inec motorul. @Cavaleru: Cind ai avut accidentul, mobra ta se inecase si nu reuseau baietii sa o faca sa plece. Ti-am pornit-o dupa acelasi sistem Dar iarasi, era vorba de pornirea pe vreme rece, nu de cea de zi cu zi. Ala e singurul rost al socului, sa compenseze benzina depusa pe peretii reci ai motorului, in loc sa ajunga in camera de ardere in stare volatila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.