Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Poate 3VD-ul tău

Eu nu am treabă, dar la 3VD-ul meu am becuri Philips halogen (alea speciale, cu dulie ca de Dacie, PT45 sau PT42, nu mai stiu) si oglinzile curate (!)

eu ma refer la 3vd-urile fara modificari, gen xenoane

Editat de bubba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3vd-urile , in speciala cele de italia au becuri de 35w care sa fim sincer sunt niste chestii un pic mai performante ca lumanarile.

 

pui 2 becuri serioase asa cum a zis nicu, de 55/60W H4 si e alta treaba. nu xenoane care sunt mai complicat de montat ci becuri simple.. incercati si o sa vedeti diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3vd-urile , in speciala cele de italia au becuri de 35w care sa fim sincer sunt niste chestii un pic mai performante ca lumanarile.

 

3VD-ul meu cica ar fi din Italia

Asa mi-a spus fostul proprietar

Treaba interesanta este ca am studiat putin instalatia electrica si corespunde modelelor din... Germania

Chiar nu stiu care e adevarul

Sigur e ca si "celebrele" Yamaha Supertenere de 750 (care s-au produs pana in 1992) aveau exact aceeasi problema, aceleasi faruri de rahat

 

Daca imi este permis, as vrea sa fac un sumar: tuturor celor care nu sunt multumiti de lumina unei motociclete, indiferent de producator, le recomand sa isi instaleze xenoane, dar numai de 4300 K

Merita

 

http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3VD-ul meu cica ar fi din Italia

Asa mi-a spus fostul proprietar

Treaba interesanta este ca am studiat putin instalatia electrica si corespunde modelelor din... Germania

 

Ce diferente sint la instalatia electrica intre Italia si Germania ? Habar n-aveam ca exista mai multe variante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3VD-ul meu cica ar fi din Italia

Asa mi-a spus fostul proprietar

Treaba interesanta este ca am studiat putin instalatia electrica si corespunde modelelor din... Germania

Chiar nu stiu care e adevarul

Sigur e ca si "celebrele" Yamaha Supertenere de 750 (care s-au produs pana in 1992) aveau exact aceeasi problema, aceleasi faruri de rahat

 

Daca imi este permis, as vrea sa fac un sumar: tuturor celor care nu sunt multumiti de lumina unei motociclete, indiferent de producator, le recomand sa isi instaleze xenoane, dar numai de 4300 K

Merita

 

http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/

 

posesor de super tenere, varianta italia. confirm treaba cu lumina de rahat. trecut pe bikenoane si amu e alta viata.

 

initial am avut de 4300k, lumina mai alba. s-au ars becurile (deh, multa coclaureala, multe trante, multe vibratii). acum am de 6000k = lumina mai rece / albastra. culmea e ca ma impac mai bine cu 6000k. la 4300k lumina era prea puternica, ma deranja cat de mult se reflecta din crum. adica vedeam bine zona direct luminata, dar nu mai distigeam ok lucruri mai incolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce diferente sint la instalatia electrica intre Italia si Germania ? Habar n-aveam ca exista mai multe variante.

 

Mea culpa, am gresit

Asta cu Italia/Germania e la Africana

La TDM e diferentiat pe ani

Al meu, cu toate ca e din 1995, are instalatia electrica exact ca unul din 1999, dar fara indicatorul de benzina

 

In schimb, stiu sigur ca exista diferente ale becurilor din faruri in functie de tara

Am vazut undeva ceva catalog

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca scrie si in manualul de piese de schimb.

 

Azi am scos termostatul cu antigelul vechi, am spalat instalatia si am pus termostatul nou. Bineinteles, cu antigel nou. ;)

Inca nu am facut proba, ca nu mi-a trecut raceala. Dar maine tot fac o proba sa vad ce-am facut.

 

cum ai spalat instalatia.

 

am radiatorul pe jumatate plin de namol. cum recomandati sa scot jgeul din el? il bag la inmuiat intr-un lighean cu apa, sau apa distilata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am radiatorul pe jumatate plin de namol. cum recomandati sa scot jgeul din el? il bag la inmuiat intr-un lighean cu apa, sau apa distilata?

 

Apa fierbinte sub presiune, si misca radiatorul in toate felurile

Exista si solutii chimice, dar nu iti recomand, s-ar putea sa te trezesti cu radiatorul ciur

 

Tot legat de antigel and stuff, uite ce am patit eu in iarna

Drept e ca nu mai pornisem de vreo doua luni...

 

http://www.youtube.com/watch?v=vnMNvgfxkyQ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ai spalat instalatia.

 

am radiatorul pe jumatate plin de namol. cum recomandati sa scot jgeul din el? il bag la inmuiat intr-un lighean cu apa, sau apa distilata?

Cava, daca ai namol pe exterior ar fi mai bine sa dai radiatorul jos si sa il lasi la inmuiat in apa fierbinte, apoi ii dai jet de apa de la furtun, dinspre partea din spate inspre fata. Daca ai namol pe interior, e nasol. :unsure:

 

Eu am spalat instalatia cu solutie de spalat radiatoare. Bagi in radiator, atentie, nu in alta parte. Dai drumul la motor, astepti sa intre ventilatorul si opresti. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet, inclusiv borcanelul de sub sa, pui apa distilata si faci operatia inca odata. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet (a doua oara). In felul asta nu o sa iti mai ramana mizerii sau impuritati in sistem. Pui antigelul nou, amestec 1 la 1 si job done.

 

Hai noroc :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot legat de antigel and stuff, uite ce am patit eu in iarna

Drept e ca nu mai pornisem de vreo doua luni...

 

Eu am alta tehnica pentru pornit motorul pe vreme rece. Trag socul putin, apoi tin butonul de pornire apasat si trag in continuare socul, putin cite putin. Se aude cind amestecul devine corect, incep sa se auda exploziile, chiar daca la inceput sint insuficiente, se mentine socul la nivelul respectiv pina pleaca.

Functioneaza si daca e inecata, pur si simplu se impinge socul full, apoi automat cateva secunde, apoi se repeta tragerea lenta.

 

Ideea e simpla, decat sa plasez socul intr-o pozitie initiala care are mari sanse sa nu dea amestecul corect, in functie de temperatura de afara, mai bine plec de la amestec sarac si imi spune singura cind e ok, fara riscul sa o inec.

 

In schimb, dupa fiecare iarna am avut probleme cu prima pornire. E adevarat, intotdeauna mobra a fost fix cum a ramas din toamna, deci benzina in rezervor si in carburi, neaditivata, deci e posibil sa fi facut depuneri sau pur si simplu sa ii scada foarte mult calitatea dupa pauza.

 

Solutia in cazul asta e o baterie externa si reprize lungi, de cateva secunde la automat pina o ia. Tehnica e la fel cu cea de mai sus, doar ca trebuie insistat un timp dublu sau triplu la automat fatza de situatia in care s-a mers recent cu mobra, respectiv pauza de maxim o saptamana.

 

Bineinteles, cel mai corect e sa se goleasca macar carburile inainte de pauza de iarna, si benzina proaspata la prima pornire nu poate decat sa ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cava, daca ai namol pe exterior ar fi mai bine sa dai radiatorul jos si sa il lasi la inmuiat in apa fierbinte, apoi ii dai jet de apa de la furtun, dinspre partea din spate inspre fata. Daca ai namol pe interior, e nasol. :unsure:

 

Eu am spalat instalatia cu solutie de spalat radiatoare. Bagi in radiator, atentie, nu in alta parte. Dai drumul la motor, astepti sa intre ventilatorul si opresti. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet, inclusiv borcanelul de sub sa, pui apa distilata si faci operatia inca odata. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet (a doua oara). In felul asta nu o sa iti mai ramana mizerii sau impuritati in sistem. Pui antigelul nou, amestec 1 la 1 si job done.

 

Hai noroc :friends:

 

 

pe exterior e noroiul. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles, cel mai corect e sa se goleasca macar carburile inainte de pauza de iarna, si benzina proaspata la prima pornire nu poate decat sa ajute.

 

Bingo

Dar lenea e cucoana mare

 

pe exterior e noroiul. ms

 

Ar fi fost frumos din partea ta sa spui de la inceput :whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor!

-o recomandare de cauciuc spate pt.3vd -va fi folosit 90% pe asfalt si ma intereseaza sa fie cit mai aderent /pe fata am un brigestone bt023

multumesc si un sezon lung in continuare :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor!

-o recomandare de cauciuc spate pt.3vd -va fi folosit 90% pe asfalt si ma intereseaza sa fie cit mai aderent /pe fata am un brigestone bt023

multumesc si un sezon lung in continuare :cheers:

 

haidenau k76

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor!

-o recomandare de cauciuc spate pt.3vd -va fi folosit 90% pe asfalt si ma intereseaza sa fie cit mai aderent /pe fata am un brigestone bt023

multumesc si un sezon lung in continuare :cheers:

 

 

Daca e 90% pt asfalt, eu sunt foarte multumit de avon storm 2 ultra, si stiu ca si pilot road 3 se comporta foarte bine, atat de uscat cat si pe ud.

 

Multa bafta. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E limpede ca am o alta perceptie dacat a voastra despre ce inseamna o lumina de far buna fata de alta proasta! am avut afrika twin Rd04, adusa din italia, cu becuri in far precum cele de la Dacia lu tataie, lumina era mai mult decat multumitoare.., specific ca oglinzile farurilor erau ca noi. fucshia, daca reglajul carbelitoarelor este ok, nu ai de ce sa procedezi asa la pornire. Eu ii trag socul doua trepte si go!! Ma rog, inca nu este asa frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am alta tehnica pentru pornit motorul pe vreme rece. Trag socul putin, apoi tin butonul de pornire apasat si trag in continuare socul, putin cite putin. Se aude cind amestecul devine corect, incep sa se auda exploziile, chiar daca la inceput sint insuficiente, se mentine socul la nivelul respectiv pina pleaca.

Functioneaza si daca e inecata, pur si simplu se impinge socul full, apoi automat cateva secunde, apoi se repeta tragerea lenta.

 

Ideea e simpla, decat sa plasez socul intr-o pozitie initiala care are mari sanse sa nu dea amestecul corect, in functie de temperatura de afara, mai bine plec de la amestec sarac si imi spune singura cind e ok, fara riscul sa o inec.

 

In schimb, dupa fiecare iarna am avut probleme cu prima pornire. E adevarat, intotdeauna mobra a fost fix cum a ramas din toamna, deci benzina in rezervor si in carburi, neaditivata, deci e posibil sa fi facut depuneri sau pur si simplu sa ii scada foarte mult calitatea dupa pauza.

 

Solutia in cazul asta e o baterie externa si reprize lungi, de cateva secunde la automat pina o ia. Tehnica e la fel cu cea de mai sus, doar ca trebuie insistat un timp dublu sau triplu la automat fatza de situatia in care s-a mers recent cu mobra, respectiv pauza de maxim o saptamana.

 

Bineinteles, cel mai corect e sa se goleasca macar carburile inainte de pauza de iarna, si benzina proaspata la prima pornire nu poate decat sa ajute.

 

la mine e mult mai simplu, trag socu de tot, porneste se tureaza pana la 3000 si apoi incepe sa scada, dupa ce a scazut la 2000 bag socu la loc si astept un pic sa se incalzeasca si am plecat. e treaba de 2-3 minute, cat sa inchid geaca, sa deschib poarta si sa-mi pun casca si manusile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Injectie rullz. Buton, bagi in viteza si pleci. :)

 

BTW, acel "fast idle plunger" care se blocheaza la TDM900 are o rezolvare foarte simpla: un burduf de cauciuc peste capatul tijei ce iese din el si cantitati generoase de vaselina inauntru.

Editat de Marius '95
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fucshia, daca reglajul carbelitoarelor este ok, nu ai de ce sa procedezi asa la pornire. Eu ii trag socul doua trepte si go!! Ma rog, inca nu este asa frig.

 

Intr-adevar, eu ma refeream la pornirea iarna, nu la procedura de folosit tot timpul anului. Pe vreme ok porneste fara sa-i trag deloc socul. La temperaturi sub 10 grade si mai ales dupa cateva zile de pauza, se complica situatia, o diferenta de o treapta la soc poate face diferenta intre pornire sau inec.

 

Chestia e ca e destul de greu sa pleznesti exact cit sa tragi socul, apreciind ochiometric temperatura de afara. Azi ai doua grade, maine ai sase. Tragi socul ca la doua grade, ineci motorul, si pina isi revine se duce bateria.

 

In patru ani de cind am mobra, sistemul asta a functionat cel mai bine, la mine cel putin. Dureaza cinci secunde si evit sa inec motorul.

 

@Cavaleru: Cind ai avut accidentul, mobra ta se inecase si nu reuseau baietii sa o faca sa plece. Ti-am pornit-o dupa acelasi sistem :D

 

Dar iarasi, era vorba de pornirea pe vreme rece, nu de cea de zi cu zi. Ala e singurul rost al socului, sa compenseze benzina depusa pe peretii reci ai motorului, in loc sa ajunga in camera de ardere in stare volatila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...