Leaveyou Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Ieri mi-am montat manere incalzite. Saito. De la Louis.183 lei. Mi se par ok. E drept ca nici nu-i frig afara ca sa le simt ca fiind indispensabile. Da' vine el si frigul! In alta ordine de idei, nu prea sunt multumit de comportamentul pneului Heidenau K76 pe vreme cum e acum, ceva mai rece. Nu mai are aceeasi aderenta. O fi bine sa mai las in jos din presiune? Rockere, tu ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Eu zic sa schimbi gumele Aderenta unui K76 (dupa cateva mii de km) e similara cu a unui Tourance dupa 25.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Ieri mi-am montat manere incalzite. Saito. De la Louis.183 lei. Mi se par ok. E drept ca nici nu-i frig afara ca sa le simt ca fiind indispensabile. Da' vine el si frigul! In alta ordine de idei, nu prea sunt multumit de comportamentul pneului Heidenau K76 pe vreme cum e acum, ceva mai rece. Nu mai are aceeasi aderenta. O fi bine sa mai las in jos din presiune? Rockere, tu ce zici? cat ai acum 2.5? pune un 2.2, in felul asta spatele se va incalzi mai rapid si va avea o aderenta mai buna. eu la karoo merg cu 1.7 si nu am treaba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Eu zic sa schimbi gumele Aderenta unui K76 (dupa cateva mii de km) e similara cu a unui Tourance dupa 25.000km. Hmm...tind sa-ti dau dreptate. Comportamentul pneului imi genereaza impresia de cauciuc intarit, lipsit de elasticitate. Am fost foarte multumit de Metzeler...Cred ca o sa incerc si un Michelin. Pana atunci o sa fac ceea ce a zis si Cava : o sa mai scad olecuta presiunea sa vedem cum se comporta K76. Am acum 2,5. O sa vad daca un 2,3 il ajuta sa se incalzeasca mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Hmm...tind sa-ti dau dreptate. Comportamentul pneului imi genereaza impresia de cauciuc intarit, lipsit de elasticitate. Am fost foarte multumit de Metzeler...Cred ca o sa incerc si un Michelin. Pana atunci o sa fac ceea ce a zis si Cava : o sa mai scad olecuta presiunea sa vedem cum se comporta K76. Am acum 2,5. O sa vad daca un 2,3 il ajuta sa se incalzeasca mai bine. Mie la presiuni mici imi danseaza/vibreaza/vobleaza... cu tot cu mama ei de furca telelever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Azi am dat presiunea in jos si e mult mai bine! E drept ca nici n-am franat ca disperatu', da' parca mi-a lasat impresia unei aderenta mai bune. Mai mergem asa sa vedem ce si cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Foloseste cineva ulei 15-50 de la motul? daca da, as vrea sa stiu cum sta cu consumul de ulei, auzisem pe aici pe cineva ca , cu uleiul motul ii consuma spre deloc.., as vrea sa incerc uleiul asta sezonul viitor, dar daca nu e adevarat si consuma mult, m-am dus dreaku ca e cam scump! eu folosesc 15 50 de la MOTUL si consuma max 1 litru la 8000 km. Am masurat la 3 schimburi si am avut drumuri sin in oras si expeditii prin 10 tari unde viteza de croaziera era de 100-120 !!! Consum la fel !!! Deci Motul rulezzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 eu folosesc 15 50 de la MOTUL si consuma max 1 litru la 8000 km. Am masurat la 3 schimburi si am avut drumuri sin in oras si expeditii prin 10 tari unde viteza de croaziera era de 100-120 !!! Consum la fel !!! Deci Motul rulezzz la 3 vd ai consumul asta de ulei ? la mine ,3vd din 91 nici gram . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Azi am dat presiunea in jos si e mult mai bine! E drept ca nici n-am franat ca disperatu', da' parca mi-a lasat impresia unei aderenta mai bune. Mai mergem asa sa vedem ce si cum! ma bucur sa aud asta la 3 vd ai consumul asta de ulei ? la mine ,3vd din 91 nici gram . mai conteaza si fostii proprietari cum au mers cu ele si cum le-au ingrijit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) Stie cineva cat tine rezerva la TDM900? Teoretic ar fi cam 80 Km, dar a testat cineva practic cat tine? Ieri mi-am uitat banii acasa si am reusit performanta de 72 Km pe rezerva, cu mare morcov as putea spune, dar am ajuns calare. Am mers cu 70-90 Km/h in trena unei dube, ghemuit, fara accelerari bruste si subturat. Editat Noiembrie 12, 2011 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Stie cineva cat tine rezerva la TDM900? Teoretic ar fi cam 80 Km, dar a testat cineva practic cat tine? Ieri mi-am uitat banii acasa si am reusit performanta de 72 Km pe rezerva, cu mare morcov as putea spune, dar am ajuns calare. Am mers cu 70-90 Km/h in trena unei dube, ghemuit, fara accelerari bruste si subturat. pai sunt 3,5l avand in vedere consumul de 4.2 eu zic ca te-ai scos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 salut,la 4tx am folosit :motul ,castrol,motorex ,repsol.ultimul schimb repsol de care nu sunt multumit, la toate am avut consum de ulei semnificativ. mai incerc yamalube ,daca e ok raman la el daca nu, revin la motul15w50, Daca toate sunt la fel, adica si Motul-ul din ce inteleg, de ce revii la Motul, doar pt ca e mai scump?! eu folosesc 15 50 de la MOTUL si consuma max 1 litru la 8000 km. Am masurat la 3 schimburi si am avut drumuri sin in oras si expeditii prin 10 tari unde viteza de croaziera era de 100-120 !!! Consum la fel !!! Deci Motul rulezzz Mda, incurajator, ce sa zic.., insa tu inteleg ca ai 3vd-ul, si cica asta nu consuma ca e mai smecher de la mama fabrica!sunt foarte nemultumit de ce imi ofera furca.., ce drekului, mai baieti, parca nici la Nipru nu aveam asa voblaj cand luam o denivelare, pe viraj, cu cotul taras pe asfalt! Iarna asta, furca e prioritatea number one! Aveti vreo idee cum ii dau de cap, e vreo smecherie la setare, ceva?. Si DA, m-am hotarat la Motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 cu ce faci cinste s a afli secretul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 adica acelasi consum de ulei.La mers mai sportiv(turatii inalte) am un consum de aprox.200ml\1000km,la mers lejer (pana in 5000ture) aprox120ml\1000km.iar motivele pentru care revin la motul: cutie si motor mai silentioase ,nu se inegreste asa repede,si nu face spuma. in legatura cu voblajul,am avut si eu problema asta dar am rezolvat-o prin echilibrarea rotilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 in legatura cu voblajul,am avut si eu problema asta dar am rezolvat-o prin echilibrarea rotilor. ...iar io, pentru ca nu s-a putut prin echilibrarea rotii fata (ca era foarte echilibrata!) am rezolvat-o prin schimbarea pneului fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 adica acelasi consum de ulei.La mers mai sportiv(turatii inalte) am un consum de aprox.200ml\1000km,la mers lejer (pana in 5000ture) aprox120ml\1000km.iar motivele pentru care revin la motul: cutie si motor mai silentioase ,nu se inegreste asa repede,si nu face spuma. in legatura cu voblajul,am avut si eu problema asta dar am rezolvat-o prin echilibrarea rotilor. Multumesc, motul am sa pun sezonul viitor.., nu vobleaza, m-am exprimat gresit, are asa ca un inceput de voblaj, scutura odata din ghidon , stanga-dreapta dupa ce iau o denivelare si asta e destul de neplacut.., cauciucul fata e nou, roata superechilibrata, clar, e din furca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Da, e adevarat ce zice Jean_Taxi. Asa face si TDM900. Nu prea cred ca ai ce sa-i faci. Poate doar sa setezi amortizorul mai moale. In rest, tine-te bine de ghidon in curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 amortizor de ghidon? am fost la plimbare azi. 330km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 clar, e din furca! Nu E din ciclistica TDM-ului Cei care ma cunosc stiu ca am condus multa vreme TDM dar din februarie am trecut pe Africa Twin, TDM-ul trecand la fiul meu Ei, cum trebuie sa schimb kitul de lant la AT, am decis sa ma relaxez putin cu TDM-ul si surprizaaaa! E foarte deranjanta tendinta ghidonului de a lua singur virajele E o treaba de obisnuinta, nimic mai mult amortizor de ghidon? M-am gandit si eu la asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 E foarte deranjanta tendinta ghidonului de a lua singur virajele E o treaba de obisnuinta, nimic mai mult Treaba asta cu supravirarea am simtit-o de prima data de cand am sarit in saua tdm-ului. Partea buna e ca fiind prima mea motocicleta, am presupus ca asa fac toate Si... voi cu ce ati schimba tdm-ul? Sa fie fabricata depa anul 2001, cilindree 900-1300, de preferinta pe carburator, in max 3000 euro. Ma gandesc sa fac upgrade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Si... voi cu ce ati schimba tdm-ul? Sa fie fabricata depa anul 2001, cilindree 900-1300, de preferinta pe carburator, in max 3000 euro. Ma gandesc sa fac upgrade. BMW 1100 sau 1150, dar e pe injectie Honda CB 1300, sau Varadero Din cate te cunosc, nu te coafeaza vitezanele, asa ca ma limitez la aceste doua marci Ar mai fi si Suzuki Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Saptamana trecuta m-am intalnit cu un tip care avea varadero, tot din Gradiste. Am dat o tura scurta impreuna. Frumos motor, mi-ar place. Cochetez si cu banditul, desi nu am stat pe el, si nu cunosc pozitia in sa. Oricum, presimt ca nu e asa comod ca tdm sau varadero. Daca ar fi sa iau ceva de intors capul dupa, ar fi aprilia futura. Dar, e pe injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Treaba asta cu supravirarea am simtit-o de prima data de cand am sarit in saua tdm-ului. Partea buna e ca fiind prima mea motocicleta, am presupus ca asa fac toate Si... voi cu ce ati schimba tdm-ul? Sa fie fabricata depa anul 2001, cilindree 900-1300, de preferinta pe carburator, in max 3000 euro. Ma gandesc sa fac upgrade. triumph tiger 955i, dar mai trebuie ceva cascaval. sa-ti fac un rezumat. roata de 19 pe fata 17 pe spate, 3 cilindii in linie, 125cp, 101nm, 875mm inaltime sa, 215kg, discuri pe fata de 310 si pe spate de 285, 2faruri rotunde eu la asta visez sau la urmatorul model tiger 1050 :X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Treaba asta cu supravirarea am simtit-o de prima data de cand am sarit in saua tdm-ului. Partea buna e ca fiind prima mea motocicleta, am presupus ca asa fac toate Si... voi cu ce ati schimba tdm-ul? Sa fie fabricata depa anul 2001, cilindree 900-1300, de preferinta pe carburator, in max 3000 euro. Ma gandesc sa fac upgrade. Salut. Dar ce ai cu injectia de fugi asa de ea? Eu cand aud de injectie, ma gandesc automat la consum mai mic, mai putina bataie de cap la pornit la rece (trage socul...stai ca l-am tras prea mult...ah, era prea putin...la naiba...s-a inecat ), scapi de sincronizari, carburatii, inlocuit membrane si multe altele, ai tot timpul (cel putin teoretic) amestecul optim. Si eu ma gandesc la un upgrade. Varadero imi face cu ochiul rau de tot (dar modelul pe injectie). Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Saptamana trecuta m-am intalnit cu un tip care avea varadero, tot din Gradiste. Am dat o tura scurta impreuna. Frumos motor, mi-ar place. Cochetez si cu banditul, desi nu am stat pe el, si nu cunosc pozitia in sa. Oricum, presimt ca nu e asa comod ca tdm sau varadero. Daca ar fi sa iau ceva de intors capul dupa, ar fi aprilia futura. Dar, e pe injectie. dupa mine un suzuki v-strom 650 sau 1000 . si daca continuam visul mai departe si castigam la loto un Yamaha XT1200Z Super Tenere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.