Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

adica acelasi consum de ulei.La mers mai sportiv(turatii inalte) am un consum de aprox.200ml\1000km,la mers lejer (pana in 5000ture) aprox120ml\1000km.iar motivele pentru care revin la motul: cutie si motor mai silentioase ,nu se inegreste asa repede,si nu face spuma.:cheers:

 

 

 

in legatura cu voblajul,am avut si eu problema asta dar am rezolvat-o prin echilibrarea rotilor.

Multumesc, motul am sa pun sezonul viitor.., nu vobleaza, m-am exprimat gresit, are asa ca un inceput de voblaj, scutura odata din ghidon , stanga-dreapta dupa ce iau o denivelare si asta e destul de neplacut.., cauciucul fata e nou, roata superechilibrata, clar, e din furca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

clar, e din furca!

 

Nu

E din ciclistica TDM-ului

Cei care ma cunosc stiu ca am condus multa vreme TDM dar din februarie am trecut pe Africa Twin, TDM-ul trecand la fiul meu

Ei, cum trebuie sa schimb kitul de lant la AT, am decis sa ma relaxez putin cu TDM-ul si surprizaaaa!

E foarte deranjanta tendinta ghidonului de a lua singur virajele :grinbandit:

E o treaba de obisnuinta, nimic mai mult

 

amortizor de ghidon?

 

M-am gandit si eu la asta....

 

10045260_860_DET_11.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte deranjanta tendinta ghidonului de a lua singur virajele

E o treaba de obisnuinta, nimic mai mult

 

Treaba asta cu supravirarea am simtit-o de prima data de cand am sarit in saua tdm-ului.

Partea buna e ca fiind prima mea motocicleta, am presupus ca asa fac toate :rolleyes:

 

Si... voi cu ce ati schimba tdm-ul?

Sa fie fabricata depa anul 2001, cilindree 900-1300, de preferinta pe carburator, in max 3000 euro.

Ma gandesc sa fac upgrade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si... voi cu ce ati schimba tdm-ul?

Sa fie fabricata depa anul 2001, cilindree 900-1300, de preferinta pe carburator, in max 3000 euro.

Ma gandesc sa fac upgrade.

 

BMW 1100 sau 1150, dar e pe injectie

Honda CB 1300, sau Varadero

Din cate te cunosc, nu te coafeaza vitezanele, asa ca ma limitez la aceste doua marci

Ar mai fi si Suzuki Bandit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana trecuta m-am intalnit cu un tip care avea varadero, tot din Gradiste.

Am dat o tura scurta impreuna. Frumos motor, mi-ar place.

Cochetez si cu banditul, desi nu am stat pe el, si nu cunosc pozitia in sa. Oricum, presimt ca nu e asa comod ca tdm sau varadero.

Daca ar fi sa iau ceva de intors capul dupa, ar fi aprilia futura. Dar, e pe injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba asta cu supravirarea am simtit-o de prima data de cand am sarit in saua tdm-ului.

Partea buna e ca fiind prima mea motocicleta, am presupus ca asa fac toate :rolleyes:

 

Si... voi cu ce ati schimba tdm-ul?

Sa fie fabricata depa anul 2001, cilindree 900-1300, de preferinta pe carburator, in max 3000 euro.

Ma gandesc sa fac upgrade.

 

triumph tiger 955i, dar mai trebuie ceva cascaval.

 

sa-ti fac un rezumat. roata de 19 pe fata 17 pe spate, 3 cilindii in linie, 125cp, 101nm, 875mm inaltime sa, 215kg, discuri pe fata de 310 si pe spate de 285, 2faruri rotunde :banana:

 

eu la asta visez sau la urmatorul model tiger 1050 :X

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba asta cu supravirarea am simtit-o de prima data de cand am sarit in saua tdm-ului.

Partea buna e ca fiind prima mea motocicleta, am presupus ca asa fac toate :rolleyes:

 

Si... voi cu ce ati schimba tdm-ul?

Sa fie fabricata depa anul 2001, cilindree 900-1300, de preferinta pe carburator, in max 3000 euro.

Ma gandesc sa fac upgrade.

 

Salut. Dar ce ai cu injectia de fugi asa de ea? Eu cand aud de injectie, ma gandesc automat la consum mai mic, mai putina bataie de cap la pornit la rece (trage socul...stai ca l-am tras prea mult...ah, era prea putin...la naiba...s-a inecat :laugh: ), scapi de sincronizari, carburatii, inlocuit membrane si multe altele, ai tot timpul (cel putin teoretic) amestecul optim. Si eu ma gandesc la un upgrade. Varadero imi face cu ochiul rau de tot (dar modelul pe injectie).

 

Multa bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana trecuta m-am intalnit cu un tip care avea varadero, tot din Gradiste.

Am dat o tura scurta impreuna. Frumos motor, mi-ar place.

Cochetez si cu banditul, desi nu am stat pe el, si nu cunosc pozitia in sa. Oricum, presimt ca nu e asa comod ca tdm sau varadero.

Daca ar fi sa iau ceva de intors capul dupa, ar fi aprilia futura. Dar, e pe injectie.

dupa mine un suzuki v-strom 650 sau 1000 . si daca continuam visul mai departe si castigam la loto un Yamaha XT1200Z Super Tenere . :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Dar ce ai cu injectia de fugi asa de ea? Eu cand aud de injectie, ma gandesc automat la consum mai mic, mai putina bataie de cap la pornit la rece (trage socul...stai ca l-am tras prea mult...ah, era prea putin...la naiba...s-a inecat :laugh: ), scapi de sincronizari, carburatii, inlocuit membrane si multe altele, ai tot timpul (cel putin teoretic) amestecul optim. Si eu ma gandesc la un upgrade. Varadero imi face cu ochiul rau de tot (dar modelul pe injectie).

 

Multa bafta :cheers:

 

 

Sunt de acord cu Jerlo, adica nu cred ca injectia tre' sa fie un fel de bau-bau. Si mie-mi face cu ochiul Varadero! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie-mi face cu ochiul Varadero!

 

Am testat Varadero, as putea sa il poreclesc "Vacadero"

Ma asteptam la mai mult de la un V de 1000 cmc

 

@Flavius: uitasem de V-Strom-ul de 1000

Ala da, e peste Varadero, dar cred ca si la pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am testat Varadero, as putea sa il poreclesc "Vacadero"

Ma asteptam la mai mult de la un V de 1000 cmc

 

@Flavius: uitasem de V-Strom-ul de 1000

Ala da, e peste Varadero, dar cred ca si la pret

 

Salut. La ce te referi? Daca e sa te iei dupa specificatiile tehnice, ar trebui sa fie peste TDM, ca si putere, cuplu, etc. E prea balena? Greu de manevrat? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu dau tdm de 900 pe nimic!

post-23561-0-05064600-1321267767_thumb.jpg

post-23561-0-32465900-1321267775_thumb.jpg

 

 

stiu ca nu sunt cel mai tare fotograf....

 

Inca nu am filmat

 

ideea e ca suna mai tare decat am sperat. zice tipul de la care le-am luat ca daca reusesc sa le dau cuiva dintre voi, imi face un model care poate avea db killer.

 

De la evacuari-moto?

da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. La ce te referi? Daca e sa te iei dupa specificatiile tehnice, ar trebui sa fie peste TDM, ca si putere, cuplu, etc. E prea balena? Greu de manevrat? :cheers:

 

Da, e cam balena

E adevarat ca are cuplu si putere mai mari decat TDM, dar are greutate mai mare si cuplul e mai liniar, nu pleaca de jos ca TDM ceea ce per total se traduce intr-o senzatie de "mai slab" cand treci de pe TDM pe Varadero

Apoi consumul, care nu e mic

Eu scot sub 6 l/100 km cu bagaje si la regim de 120-130 (ma refer desigur la TDM, nu la Africana), fara sa am grija sa nu trag de gaz sau alte chestii economicoase

Pentru acelasi stil de mers, Varadero consuma cel putin juma' de litru in plus

E adevarat ca viteze de 170-180 sunt un fleac pentru Varadero, pe cand TDM cam acolo incepe sa dea semne de oboseala, dar hai sa fim seriosi, ajungi la vitezele alea intamplator, nu constant

Si sa nu mai vorbesc de consumul urban, la pretul actual al benzinei te rupe: sub 7 nu are cum sa consume, iar daca vorbim de Bucuresti sau alte orase unde trebuie sa accelerezi des si puternic sare de 8 lejer

Varianta pe injectie e un pic mai buna la consum si atat

Sincer, imi place Varadero, dar nu atat de mult incat sa il cumpar ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sint de aceeasi parere cu Korben despre Varadero. E un fel de SUV, un surogat. Are ditamai scutul si jante turnate, si cu asta am zis tot :D

Ca e greoaie ca un hipopotam e doar bonus. Nu stiu pentru ce e scutul ala enorm, unde intri cu Varadero intri cu orice, de la scuter pina la Dacie. Si mie mi-ar prinde bine un scut la TDM pentru pietricele, dar sa faci enormitatea aia de scut e marketing pentru cine are fantezii de Dakar prin parcarea de la Selgros.

 

Am mers cativa kilometri cu una, nu mi-a gadilat absolut nici un nerv. Mai bine merg cu masina decat cu asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sint de aceeasi parere cu Korben despre Varadero. E un fel de SUV, un surogat. Are ditamai scutul si jante turnate, si cu asta am zis tot :D

Ca e greoaie ca un hipopotam e doar bonus. Nu stiu pentru ce e scutul ala enorm, unde intri cu Varadero intri cu orice, de la scuter pina la Dacie. Si mie mi-ar prinde bine un scut la TDM pentru pietricele, dar sa faci enormitatea aia de scut e marketing pentru cine are fantezii de Dakar prin parcarea de la Selgros.

 

Am mers cativa kilometri cu una, nu mi-a gadilat absolut nici un nerv. Mai bine merg cu masina decat cu asa ceva.

 

 

...si uite asa mi s-a mai destramat un vis! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si uite asa mi s-a mai destramat un vis! :D

 

Nu fi atat de trist :makeout: . Pentru mine nu s-a schimbat nimic. Nu vreau motor de peste 200 de kile pt enduro, dar scutul ala mare, te poate ajuta cand sari o bordura prin iubitul nostru oras. Cuplul o fi liniar, dar...si protectia la vant parca suna altfel pe un varadero. Legat de consum, Tdm-ul meu, ia frecvent 7,5% in Bucuresti. Nu e o tragedie. Nu merg cu motorul pentru economie de carburant. Oricum economisesc timp. Nici nu sunt adeptul reglajelor pentru economie, in pofida puterii, vitezei de reactie la acceleratie, etc. Pana la urma, fiecare cu ce-i place. Am de gand sa fiu fericitul posesor a cat mai multe motociclete...de-a lungul timpului. O plimbare de 10 km, nu iti poate forma o parere obiectiva si completa despre o motocicleta. Drept urmare, am de gand sa incerc cat mai multe, macar un sezon de exemplar. Intr-un final o sa stiu care e cea mai buna....pentru mine. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, lasati-o naibii de treaba.., am mers cu Varadero, stiu ce vb, e hipermegamotocicleta!

 

Jeane, si eu am mers, altfel nu argumentam atat de detailat. Dar una e sa faci niste km, acolo, si alta e sa o ai in curte si sa suporti costurile (sau sa te uiti la altii cum circula prin oras fara sa le pese de consum)

Nu sunt omul care sa studieze motocicletele din ce scriu altii pe forumuri, si eu stiu ce "vb"

Si da, are protectie la vant mai buna decat TDM sau multe altele, dar asta nu o face "hipermegabicicleta"

Fiindca suntem pe topic de TDM o compar cu TDM: e mai mare, mai grea, mai scumpa, consuma mai mult, si are un aspect de balena, fata de TDM care are aspect de rechin :rolleyes:

Are si calitati, una pe care am omis-o mai sus este manevrabilitatea net superioara fata de TDM

Dar, repet, asta nu e suficient sa ma faca sa o cumpar :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau motor de peste 200 de kile pt enduro, dar scutul ala mare, te poate ajuta cand sari o bordura prin iubitul nostru oras.

[...]

O plimbare de 10 km, nu iti poate forma o parere obiectiva si completa despre o motocicleta.

 

Ce am scris mai sus nu era in nici un caz un review si nici nu avea vreo intentie de obiectivitate, era strict o impresie personala care poate fi utila oamenilor cu vederi asemanatoare cu ale mele.

 

Daca imi trag chilotii peste pantaloni asta nu ma face Superman :D Fix asta face Varadero cu scutul ala. Iar cu saritul bordurilor, cred ca scutul respectiv te poate ajuta doar daca il vinzi ca sa iei o roata noua atunci cind incepi sa pierzi aer pe la janta deformata, asta in cazul in care cineva are de gand sa sara borduri frecvent cu Varadero.

 

Toata chestia e sa o pui in contextul potrivit, si sa nu te lasi pacalit de vrajeala producatorilor, Honda, Yamaha, etc. "Am scut, fac de toate". Nu e cazul. Evident, sint diferente fatza de TDM si fiecare le apreciaza in functie de gusturile proprii. Castiga intr-o parte, pierde in alta parte.

 

Insa ce spuneam e ca diferentele nu au cum sa fie uriase, din simplul motiv de constringeri tehnice. Nu ai cum sa mergi pe munte zile in sir cu un rucsac de 40 de kile in spate incaltzat cu pantofi de balet, oricata fortza sau experienta sau aspect de montaniard ai avea.

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...