Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Ieri mi-am montat manere incalzite. Saito. De la Louis.183 lei. Mi se par ok. E drept ca nici nu-i frig afara ca sa le simt ca fiind indispensabile. Da' vine el si frigul!

In alta ordine de idei, nu prea sunt multumit de comportamentul pneului Heidenau K76 pe vreme cum e acum, ceva mai rece. Nu mai are aceeasi aderenta. O fi bine sa mai las in jos din presiune? Rockere, tu ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ieri mi-am montat manere incalzite. Saito. De la Louis.183 lei. Mi se par ok. E drept ca nici nu-i frig afara ca sa le simt ca fiind indispensabile. Da' vine el si frigul!

In alta ordine de idei, nu prea sunt multumit de comportamentul pneului Heidenau K76 pe vreme cum e acum, ceva mai rece. Nu mai are aceeasi aderenta. O fi bine sa mai las in jos din presiune? Rockere, tu ce zici?

 

cat ai acum 2.5? pune un 2.2, in felul asta spatele se va incalzi mai rapid si va avea o aderenta mai buna.

 

eu la karoo merg cu 1.7 si nu am treaba....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa schimbi gumele :) Aderenta unui K76 (dupa cateva mii de km) e similara cu a unui Tourance dupa 25.000km.

 

Hmm...tind sa-ti dau dreptate. Comportamentul pneului imi genereaza impresia de cauciuc intarit, lipsit de elasticitate. Am fost foarte multumit de Metzeler...Cred ca o sa incerc si un Michelin. Pana atunci o sa fac ceea ce a zis si Cava : o sa mai scad olecuta presiunea sa vedem cum se comporta K76. Am acum 2,5. O sa vad daca un 2,3 il ajuta sa se incalzeasca mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm...tind sa-ti dau dreptate. Comportamentul pneului imi genereaza impresia de cauciuc intarit, lipsit de elasticitate. Am fost foarte multumit de Metzeler...Cred ca o sa incerc si un Michelin. Pana atunci o sa fac ceea ce a zis si Cava : o sa mai scad olecuta presiunea sa vedem cum se comporta K76. Am acum 2,5. O sa vad daca un 2,3 il ajuta sa se incalzeasca mai bine.

Mie la presiuni mici imi danseaza/vibreaza/vobleaza... cu tot cu mama ei de furca telelever.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste cineva ulei 15-50 de la motul? daca da, as vrea sa stiu cum sta cu consumul de ulei, auzisem pe aici pe cineva ca , cu uleiul motul ii consuma spre deloc.., as vrea sa incerc uleiul asta sezonul viitor, dar daca nu e adevarat si consuma mult, m-am dus dreaku ca e cam scump! :scratch:

 

 

eu folosesc 15 50 de la MOTUL si consuma max 1 litru la 8000 km. Am masurat la 3 schimburi si am avut drumuri sin in oras si expeditii prin 10 tari unde viteza de croaziera era de 100-120 !!! Consum la fel !!! Deci Motul rulezzz :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc 15 50 de la MOTUL si consuma max 1 litru la 8000 km. Am masurat la 3 schimburi si am avut drumuri sin in oras si expeditii prin 10 tari unde viteza de croaziera era de 100-120 !!! Consum la fel !!! Deci Motul rulezzz :)

la 3 vd ai consumul asta de ulei ? la mine ,3vd din 91 nici gram . :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am dat presiunea in jos si e mult mai bine! E drept ca nici n-am franat ca disperatu', da' parca mi-a lasat impresia unei aderenta mai bune. Mai mergem asa sa vedem ce si cum! :)

 

ma bucur sa aud asta :)

 

la 3 vd ai consumul asta de ulei ? la mine ,3vd din 91 nici gram . :banana:

 

mai conteaza si fostii proprietari cum au mers cu ele si cum le-au ingrijit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cat tine rezerva la TDM900? Teoretic ar fi cam 80 Km, dar a testat cineva practic cat tine?

Ieri mi-am uitat banii acasa si am reusit performanta de 72 Km pe rezerva, cu mare morcov as putea spune, dar am ajuns calare. Am mers cu 70-90 Km/h in trena unei dube, ghemuit, fara accelerari bruste si subturat.

Editat de Marius '95
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cat tine rezerva la TDM900? Teoretic ar fi cam 80 Km, dar a testat cineva practic cat tine?

Ieri mi-am uitat banii acasa si am reusit performanta de 72 Km pe rezerva, cu mare morcov as putea spune, dar am ajuns calare. Am mers cu 70-90 Km/h in trena unei dube, ghemuit, fara accelerari bruste si subturat.

 

pai sunt 3,5l avand in vedere consumul de 4.2 eu zic ca te-ai scos :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,la 4tx am folosit :motul ,castrol,motorex ,repsol.ultimul schimb repsol de care nu sunt multumit, la toate am avut consum de ulei semnificativ. mai incerc yamalube ,daca e ok raman la el daca nu, revin la motul15w50,

Daca toate sunt la fel, adica si Motul-ul din ce inteleg, de ce revii la Motul, doar pt ca e mai scump?! :scratch:

 

eu folosesc 15 50 de la MOTUL si consuma max 1 litru la 8000 km. Am masurat la 3 schimburi si am avut drumuri sin in oras si expeditii prin 10 tari unde viteza de croaziera era de 100-120 !!! Consum la fel !!! Deci Motul rulezzz :)

Mda, incurajator, ce sa zic.., insa tu inteleg ca ai 3vd-ul, si cica asta nu consuma ca e mai smecher de la mama fabrica!sunt foarte nemultumit de ce imi ofera furca.., ce drekului, mai baieti, parca nici la Nipru nu aveam asa voblaj cand luam o denivelare, pe viraj, cu cotul taras pe asfalt! :rolleyes: Iarna asta, furca e prioritatea number one! Aveti vreo idee cum ii dau de cap, e vreo smecherie la setare, ceva?. Si DA, m-am hotarat la Motul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica acelasi consum de ulei.La mers mai sportiv(turatii inalte) am un consum de aprox.200ml\1000km,la mers lejer (pana in 5000ture) aprox120ml\1000km.iar motivele pentru care revin la motul: cutie si motor mai silentioase ,nu se inegreste asa repede,si nu face spuma.:cheers:

 

 

 

in legatura cu voblajul,am avut si eu problema asta dar am rezolvat-o prin echilibrarea rotilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

in legatura cu voblajul,am avut si eu problema asta dar am rezolvat-o prin echilibrarea rotilor.

 

...iar io, pentru ca nu s-a putut prin echilibrarea rotii fata (ca era foarte echilibrata!) am rezolvat-o prin schimbarea pneului fata! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica acelasi consum de ulei.La mers mai sportiv(turatii inalte) am un consum de aprox.200ml\1000km,la mers lejer (pana in 5000ture) aprox120ml\1000km.iar motivele pentru care revin la motul: cutie si motor mai silentioase ,nu se inegreste asa repede,si nu face spuma.:cheers:

 

 

 

in legatura cu voblajul,am avut si eu problema asta dar am rezolvat-o prin echilibrarea rotilor.

Multumesc, motul am sa pun sezonul viitor.., nu vobleaza, m-am exprimat gresit, are asa ca un inceput de voblaj, scutura odata din ghidon , stanga-dreapta dupa ce iau o denivelare si asta e destul de neplacut.., cauciucul fata e nou, roata superechilibrata, clar, e din furca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar, e din furca!

 

Nu

E din ciclistica TDM-ului

Cei care ma cunosc stiu ca am condus multa vreme TDM dar din februarie am trecut pe Africa Twin, TDM-ul trecand la fiul meu

Ei, cum trebuie sa schimb kitul de lant la AT, am decis sa ma relaxez putin cu TDM-ul si surprizaaaa!

E foarte deranjanta tendinta ghidonului de a lua singur virajele :grinbandit:

E o treaba de obisnuinta, nimic mai mult

 

amortizor de ghidon?

 

M-am gandit si eu la asta....

 

10045260_860_DET_11.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte deranjanta tendinta ghidonului de a lua singur virajele

E o treaba de obisnuinta, nimic mai mult

 

Treaba asta cu supravirarea am simtit-o de prima data de cand am sarit in saua tdm-ului.

Partea buna e ca fiind prima mea motocicleta, am presupus ca asa fac toate :rolleyes:

 

Si... voi cu ce ati schimba tdm-ul?

Sa fie fabricata depa anul 2001, cilindree 900-1300, de preferinta pe carburator, in max 3000 euro.

Ma gandesc sa fac upgrade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si... voi cu ce ati schimba tdm-ul?

Sa fie fabricata depa anul 2001, cilindree 900-1300, de preferinta pe carburator, in max 3000 euro.

Ma gandesc sa fac upgrade.

 

BMW 1100 sau 1150, dar e pe injectie

Honda CB 1300, sau Varadero

Din cate te cunosc, nu te coafeaza vitezanele, asa ca ma limitez la aceste doua marci

Ar mai fi si Suzuki Bandit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana trecuta m-am intalnit cu un tip care avea varadero, tot din Gradiste.

Am dat o tura scurta impreuna. Frumos motor, mi-ar place.

Cochetez si cu banditul, desi nu am stat pe el, si nu cunosc pozitia in sa. Oricum, presimt ca nu e asa comod ca tdm sau varadero.

Daca ar fi sa iau ceva de intors capul dupa, ar fi aprilia futura. Dar, e pe injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba asta cu supravirarea am simtit-o de prima data de cand am sarit in saua tdm-ului.

Partea buna e ca fiind prima mea motocicleta, am presupus ca asa fac toate :rolleyes:

 

Si... voi cu ce ati schimba tdm-ul?

Sa fie fabricata depa anul 2001, cilindree 900-1300, de preferinta pe carburator, in max 3000 euro.

Ma gandesc sa fac upgrade.

 

triumph tiger 955i, dar mai trebuie ceva cascaval.

 

sa-ti fac un rezumat. roata de 19 pe fata 17 pe spate, 3 cilindii in linie, 125cp, 101nm, 875mm inaltime sa, 215kg, discuri pe fata de 310 si pe spate de 285, 2faruri rotunde :banana:

 

eu la asta visez sau la urmatorul model tiger 1050 :X

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba asta cu supravirarea am simtit-o de prima data de cand am sarit in saua tdm-ului.

Partea buna e ca fiind prima mea motocicleta, am presupus ca asa fac toate :rolleyes:

 

Si... voi cu ce ati schimba tdm-ul?

Sa fie fabricata depa anul 2001, cilindree 900-1300, de preferinta pe carburator, in max 3000 euro.

Ma gandesc sa fac upgrade.

 

Salut. Dar ce ai cu injectia de fugi asa de ea? Eu cand aud de injectie, ma gandesc automat la consum mai mic, mai putina bataie de cap la pornit la rece (trage socul...stai ca l-am tras prea mult...ah, era prea putin...la naiba...s-a inecat :laugh: ), scapi de sincronizari, carburatii, inlocuit membrane si multe altele, ai tot timpul (cel putin teoretic) amestecul optim. Si eu ma gandesc la un upgrade. Varadero imi face cu ochiul rau de tot (dar modelul pe injectie).

 

Multa bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana trecuta m-am intalnit cu un tip care avea varadero, tot din Gradiste.

Am dat o tura scurta impreuna. Frumos motor, mi-ar place.

Cochetez si cu banditul, desi nu am stat pe el, si nu cunosc pozitia in sa. Oricum, presimt ca nu e asa comod ca tdm sau varadero.

Daca ar fi sa iau ceva de intors capul dupa, ar fi aprilia futura. Dar, e pe injectie.

dupa mine un suzuki v-strom 650 sau 1000 . si daca continuam visul mai departe si castigam la loto un Yamaha XT1200Z Super Tenere . :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...