Solon Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Ati pus careva cauciuc pe spate de 160/60/17 in loc de cel standard de 170/50/17 ? Si daca da, cum s-a comportat mobra dupa schimbarea de dimensiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Standardul la 3VD si la 4TX e 160... Tu de care ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 (editat) Standardul la 3VD si la 4TX e 160... Tu de care ai? La mine-n carte (4TX) scrie ca pe spate ar trebui sa am 150/70/R17... ...si din astea am si montat! Editat Decembrie 5, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Ati pus careva cauciuc pe spate de 160/60/17 in loc de cel standard de 170/50/17 ? Si daca da, cum s-a comportat mobra dupa schimbarea de dimensiune? Salut standard la TDM este 150/70-17 si la 3VD si la 4TX Ca sa iti rasupund la intrebare e foarte posibil sa afectezi negativ ciclistica. avem un TDM-ist care are un 4tX cu 180 pe spate cu bascula modificata si totul omologat. cred ca el iti poate da cel mai bun feedback @Korben - tdm-ul 900 are 160/60-17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 ...Da' o roata pe 19 (de la un ST, sa zicem) nu se poate monta pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 cine e "nenea doctoru",vreun mecanic foarte bun? Da, mecanicul lui Fotok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 ...Da' o roata pe 19 (de la un ST, sa zicem) nu se poate monta pe fata? ba da se poate incerca, dar nu stiu exact ce latime are la butuc, daca e aceeasi sau mai mica e bine. daca e mai mare nu e bine, va trebui alt jug. banuiesc ca te referi la ST-ul asta nou ca el are roata de 19. o foarte buna combinatie este sa faci rost de o furca de beneli trek amazonas cu tot cu etrieri roata discuri si juguri si eventual si roata spate. oricum avand in vedere greutatea si capabilitatile tdm-ul de a face offroad nu prea merita investitia. te mai poti orienta catre o roata de varadero sau vstrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 ba da se poate incerca, dar nu stiu exact ce latime are la butuc, daca e aceeasi sau mai mica e bine. daca e mai mare nu e bine, va trebui alt jug. banuiesc ca te referi la ST-ul asta nou ca el are roata de 19. o foarte buna combinatie este sa faci rost de o furca de beneli trek amazonas cu tot cu etrieri roata discuri si juguri si eventual si roata spate. oricum avand in vedere greutatea si capabilitatile tdm-ul de a face offroad nu prea merita investitia. te mai poti orienta catre o roata de varadero sau vstrom. Da, la ST-ul nou ma refeream. S-ar putea sa nu fie diferente la o prima vedere si tinand cont ca dimensiunile rotii sunt aceleasi ( mai putin diametrul de 19). Jambele sunt si ele tot de 43. Ma gandesc ca se prea poate sa fi mentinut acelasi calapod (e mai simplu pentru procesul de fabricatie). Dar am mari dubii c-as reusi sa-i schimb prestatia off-road, chiar daca se potriveste roata. E cam joasa toata mobra... Da, la ST-ul nou ma refeream. S-ar putea sa nu fie diferente la o prima vedere si tinand cont ca dimensiunile rotii sunt aceleasi ( mai putin diametrul de 19). Jambele sunt si ele tot de 43. Ma gandesc ca se prea poate sa fi mentinut acelasi calapod (e mai simplu pentru procesul de fabricatie). Dar am mari dubii c-as reusi sa-i schimb prestatia off-road, chiar daca se potriveste roata. E cam joasa toata mobra... Cava sau Rocker, unde gasesc ceva cu care sa prelungesc (pe inaltime) handguard-urile? Asa cum a facut Rockerul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Salut standard la TDM este 150/70-17 si la 3VD si la 4TX @Korben - tdm-ul 900 are 160/60-17 Ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 multumesc,si cum l-as putea gasi un nr de telefon ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 (editat) Ia legatura cu Fotok, el te poate ajuta. P.S. Este in HR. Editat Decembrie 6, 2011 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Pana la urma, sa inteleg ca nimeni nu s-a riscat sa schimbe standardul de 170/50/17 ? Teoretic, imi dau si eu seama ca schimbarea ar putea afecta negativ ciclistica (sau nu), altfel nu mai intrebam aici, dar vroiam sa stiu daca cineva chiar a folosit dimensiunea asta si poate vorbi din experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Pana la urma, sa inteleg ca nimeni nu s-a riscat sa schimbe standardul de 170/50/17 ? Teoretic, imi dau si eu seama ca schimbarea ar putea afecta negativ ciclistica (sau nu), altfel nu mai intrebam aici, dar vroiam sa stiu daca cineva chiar a folosit dimensiunea asta si poate vorbi din experienta. daca tu ai montat in momentul de fata 170/50/17 - nu e deloc standard! standard este 150/70/17. verifica si in talon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Cava sau Rocker, unde gasesc ceva cu care sa prelungesc (pe inaltime) handguard-urile? Asa cum a facut Rockerul... Acestea le-am cumparat eu de la Louis: http://www.louis.de/_209a80740127161d8a5f7ae76197482eae/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=470&wgr=390&list_total=19&anzeige=0&artnr_gr=10019645 Pretul este pentru partea de sus al protectiei complete, din imagine. Cu mici modificari le-am putut prinde, ele fiind proiectate pentru handguard-urile Acerbis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 (editat) daca tu ai montat in momentul de fata 170/50/17 - nu e deloc standard! standard este 150/70/17. verifica si in talon! Ma rog, am gresit cand am scris aici cand am scris 170/50 in loc de 150/70 , nu-i asa grav, dimensiunea montata e cea corecta. Deci toata lumea pe aici foloseste standardul. Cred ca e mai bine sa urmez curentul si sa caut ceva conform recomandarii producatorului. Editat Decembrie 7, 2011 de Solon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 merci pt raspuns gms 245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Acestea le-am cumparat eu de la Louis: http://www.louis.de/_209a80740127161d8a5f7ae76197482eae/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=470&wgr=390&list_total=19&anzeige=0&artnr_gr=10019645 Pretul este pentru partea de sus al protectiei complete, din imagine. Cu mici modificari le-am putut prinde, ele fiind proiectate pentru handguard-urile Acerbis. Merci, Rockere! O sa-i intreb pe astia de la Kronaumoto sa vad daca au, daca nu, imi comand de pe Louis. Acum, cand bate frigul in...manusi, cred ca ar fi de mare folos spoilerele alea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 merci pt raspuns gms 245 Cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 Ma rog, am gresit cand am scris aici cand am scris 170/50 in loc de 150/70 , nu-i asa grav, dimensiunea montata e cea corecta. Deci toata lumea pe aici foloseste standardul. Cred ca e mai bine sa urmez curentul si sa caut ceva conform recomandarii producatorului. cu 160 nu iei ITP-ul... nu-ti recomand sa schimbi. exista destule solutii bune de strada cu dimensiunea asta. iti recomand calduros Pirelli sport demon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Cum vi se par produsele de aici ? Mi se par anormal de ieftine. Or fi si bune cat de cat? A cumparat cineva de pe acest site? Editat Decembrie 9, 2011 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Cum vi se par produsele de aici ? Mi se par anormal de ieftine. Or fi si bune cat de cat? A cumparat cineva de pe acest site? Mda...uimitor de mici preturile! n-am dat de site-ul asta pana acum...cam ciudat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 (editat) interesant. primul motor are numar de HR. Dar e posibil ca sa fie doar un cumparator. Desi la noi stiu ca preturile pieselor de schimb auto si moto sunt mai mici ca in alte zone din cauza ca sunt multi care se ocupa cu asa ceva. Defapt putem sa zicem ca preturile in alte orase sunt exagerat de mari. ps: eu nu a-si schimba dimensiunea anvelopelor de pe motor. Nu degeaba au stat si calculat baietii mici si galbui la constructia mobrei si a ciclisticii Deja simt schimbare in comportament din cauza zimtilor mari de pe Heidenau 110/80/18 zimtii fiind mari se comporta ca 110/90/18. Ma uitam pe talon si vad ca greutatea maxima e 370 kg. mobra goala are 225 kg, eu am 94kg, gagica are 49 kg. deci 225+94+49= 368 kg. Crashbarurile + suportul de cutii + cutiile laterale sunt sigur 10 kg. Asta fara nici un bagaj Oare in tura de Balkanika anu acesta cate kile aveam in plus? Am schimbat tobele originale...acestea noi sunt un pic mai usoare. Cred ca am sa dau jos si toba centrala care iar are vreo 4-5 kile. altceva ce mai pot sa schimb ca sa devina mai usoara? Eu alerg aproape zilnic sa mai slabesc Editat Decembrie 10, 2011 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 misto tobele. de la vick? cum le-ai prins si dc nu ai eliminat si toba aia intemediara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 misto tobele. de la vick? cum le-ai prins si dc nu ai eliminat si toba aia intemediara? Pai le-a prins cu un colier de surubul de prindere original...cel putin io asa vad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Pai le-a prins cu un colier de surubul de prindere original...cel putin io asa vad! la imibinare ma refeream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.