Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Cand ajung acasa postez pozele din nou.

Erau pe celalalt forum, dar nu mai merge. Korben Dallas l-a inchis deocamdata...

 

Fii atent, dai jos rezervorul (succes la desfacut furtunele), dai jos bateria cu suportul ei si cu o surubelnita mica mai destrangi surubul incercuit. Trebuie sa te chinui putin ca sa nimeresti surubelnita lata in canalul surubului, dar macar nu mai dai carburatoarele jos.

Destrangi surubul cam un sfert de tura, sa iti dea mai multa benzina la relanti. Atentie, la ambele carburatoarele. Daca ai o bujie mai alba decat cealalta, poti destrange la carburatorul ala o idee mult surubul.

Spre deosebire de masini unde reglezi aerul din surub, la tdm reglezi benzina din surub. Deci destrangi surubul rezulta mai multabenzina la relanti si turatii mici (daca e destrans prea mult iti inegreste bujiile, si iti porneste chiar fara soc). Strangi surubul rezulta mai putina benzina la relanti si turatii mici (daca e prea strans trebuie sa tragi socul pana la capat sa iti porneasca)

 

Spor !

 

 

Vezi ca are fuchsia un post foarte interesant aici

/index.php?/topic/85575-grupul-posesorilor-de-yamaha-tdm/page__st__4870

Editat de flavius.corhei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, am inteles .Multumesc! La ala ma uitam si eu, dar m-am temut sa nu fac vreo prostie.

Apropos: am vreun ceas de cand stau langa pc cu carburatoarele in mana :laugh: si incerc sa ma dumiresc. Le-am demontat de pe motor aseara.:haha: Cel mai frumos o sa fie la montaj. Din pacate nu pot lucra la mobra saptamana asta ca ma sparg ai mei (sarbatori religioase).

Pana una alta ma duc sa cumpar decarburol sau ceva asemanator sa dizolve depunerile.

 

 

Vezi ca are fuchsia un post foarte interesant aici

http://www.motocicli.../page__st__4870

 

In zona aia citeam mai devreme :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc sa demontez cat mai mult de pe ele, sper sa nu-mi scape ceva si sa reusesc sa montez la loc.

 

Sincronizarea se face din surubul de pe clapeta de acceleratie (adica partea unde vin cablurile de acceleratie) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca bagi ulei de masina ce are?

 

ai ambreiaj umed care sta in ulei. daca pui ulei de masina o sa ai probleme cu ambreaiajul si o sa patineze.

 

cautati pe forum ulei Motul sau Valvoline, vi le recomand calduros. Evitati Castrol...

 

folositi spray de frana ( pt discuri si etrieri) pt curat mizerie garnituri. este excelent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu ulei no name n-ai nimerit-o. :-)

5100 e semisintetic.

 

 

Pai io zic c-am nimerit-o!

Nu vei gasi nicaieri listat intre primele 10 uleiuri acest brand.

Intr-adevar 5100 e semi-sintetic. Dar nici motorul de TDM nu este unul care sa functioneze in turatii mari si are o racire foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gms245 - poti curata carburatoarele cu spray de frana - cum te-a sfatuit Cava - mai ales ca sa sufli prin toate gaurelele si canalele din el.

Ca sa indepratezi toate depunerile alea, tot cu decarbusolvul faci cea mai buna treaba - la lasi la inmuiat juma' de ora, apoi le freci putin cu o periuta de dinti si ies perfect.

Pentru sincronizare surubul e cel de care ai zis.

 

Si da, raterurile in ture mici inseamna amestestec sarac pe circuitul de relanti, care se regleaza de la surubul care ti s-a aratat. Pe asta te sfatuiesc sa-l reglezi la inceput conform indicatiilor din manual - undeva la 2.5 ture deschis - pe ambele carburatoare, dupa care te joci cu reglajul cu carburatoarele montate pe motor, in functie de comportament. Cand desurubezi, imbogatesti amestecul (ii dai benzina) si cand insurubezi il saracesti. Dupe ce le asezi pe amandoua acolo unde merge motorul cel mai rotund, revine prompt din ture si nu da rateuri, ii faci sincronizarea. Nu-s greu de montat la loc, ca nu prea ai ce sa montezi altfel decat ai demontat. Doar ca probabil o sa uiti unii pasi si vei relua anumite operatiuni - e inevitabil. :D

 

PS - nu v-ati saturat de discutiile despre ulei ?

Cava - pune-i orice ulei vrea muschiul tau si scoate motorul la plimbare, ca prea e cald afara. Sunt sigur ca nu a patit nimic grav. In cel mai rau caz o sa observi un consum de ulei de acum incolo - de unde nu aveai deloc - deci o sa intri si tu in randul posesorilor normali de TDM.:crack:

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cava - pune-i orice ulei vrea muschiul tau si scoate motorul la plimbare, ca prea e cald afara. Sunt sigur ca nu a patit nimic grav. In cel mai rau caz o sa observi un consum de ulei de acum incolo - de unde nu aveai deloc - deci o sa intri si tu in randul posesorilor normali de TDM.:crack:

 

sper sa ai dreptate ca nu vavea nimic, sper sa n-ai dreptate cu consumul de ulei :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai io zic c-am nimerit-o!

Nu vei gasi nicaieri listat intre primele 10 uleiuri acest brand.

Intr-adevar 5100 e semi-sintetic. Dar nici motorul de TDM nu este unul care sa functioneze in turatii mari si are o racire foarte buna.

Sa stii ca ma gandesc serios sa imi iau un motul 5100 15w-50. Pretul e foarte bun.

Hai noroc si la multi ani daca avem IONi pe forum. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima chestie, vezi daca n-ai uitat cumva pe off robinetul rezervorului (nu ala de la exteriorul mobrei).

 

Dupa aia as incerca sa izolez problema daca e din carburator sau din alimentarea pina in carburator. Cu rezervorul demontat, baga benzina direct in carburator si vezi ce zice. Ori iti improvizezi o sticla cu un furtun, ori si mai simplu iei de la farmacie un bidon din ala de facut clisme, e cativa lei si are tot ce trebuie - si maner sa il spanzuri de mobra, si furtun, si shtutz pentru furtun.

 

Daca pleaca asa inseamna ca e curat carburatorul si verifici mai departe.

Spor !

 

Si eu multumesc pt sfaturi. Azi am avut timp sa surubaresc iar si am identificat problema. Tedemica al meu nu mai pornea pt motive mult mai "pamantene" decat as fi banuit eu si toti cei ce mi-au dat sfaturi. Pur si simplu marele mecanic :baldy: care sunt eu a incurcat racordurile :lol: de la robinetul de benzina. Are acolo doua tevi paralele si una mai in afara, iar eu am presupus ca teava care e mai in afara e cea la care trebuie sa leg alimentarea pt carburatoare, iar cele doua paralele, fiindca arata la fel, sunt cele doua alimentari de la rezervor.

 

Prin urmare legasem carburatoarele de teava la care trebuia sa vina rezerva. Am identificat problema sufland prin cele trei tevi ale robinetului si vazand in ce sensuri circula fluxul de aer. Cand am realizat eroarea, nu mi-a venit sa cred, atat de logic mi se parea sa fie legate racordurile in felul in care le legasem eu :what: , am desfacut si robinetul, evident nu am aflat nimic nou, am legat racordurile corect si a plecat imediat fara probleme :ok:

Stiam ca nu sunt tocmai un geniu tehnic, acum mi-am confirmat.

Am vrut sa mai fac si o tura, dar nu am avut cu cine, iar mie singur chiar nu-mi vine sa merg, asa ca am lasat-o balta.

Oricum, mobra merge struna, mecanicul are ceva probleme :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...