flavius.corhei Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) Cand ajung acasa postez pozele din nou. Erau pe celalalt forum, dar nu mai merge. Korben Dallas l-a inchis deocamdata... Fii atent, dai jos rezervorul (succes la desfacut furtunele), dai jos bateria cu suportul ei si cu o surubelnita mica mai destrangi surubul incercuit. Trebuie sa te chinui putin ca sa nimeresti surubelnita lata in canalul surubului, dar macar nu mai dai carburatoarele jos. Destrangi surubul cam un sfert de tura, sa iti dea mai multa benzina la relanti. Atentie, la ambele carburatoarele. Daca ai o bujie mai alba decat cealalta, poti destrange la carburatorul ala o idee mult surubul. Spre deosebire de masini unde reglezi aerul din surub, la tdm reglezi benzina din surub. Deci destrangi surubul rezulta mai multabenzina la relanti si turatii mici (daca e destrans prea mult iti inegreste bujiile, si iti porneste chiar fara soc). Strangi surubul rezulta mai putina benzina la relanti si turatii mici (daca e prea strans trebuie sa tragi socul pana la capat sa iti porneasca) Spor ! Vezi ca are fuchsia un post foarte interesant aici /index.php?/topic/85575-grupul-posesorilor-de-yamaha-tdm/page__st__4870 Editat Ianuarie 6, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Ok, am inteles .Multumesc! La ala ma uitam si eu, dar m-am temut sa nu fac vreo prostie. Apropos: am vreun ceas de cand stau langa pc cu carburatoarele in mana si incerc sa ma dumiresc. Le-am demontat de pe motor aseara. Cel mai frumos o sa fie la montaj. Din pacate nu pot lucra la mobra saptamana asta ca ma sparg ai mei (sarbatori religioase). Pana una alta ma duc sa cumpar decarburol sau ceva asemanator sa dizolve depunerile. Vezi ca are fuchsia un post foarte interesant aici http://www.motocicli.../page__st__4870 In zona aia citeam mai devreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Numai sa ai grija sa nu atingi plastic sau mai ales garnituri, ca ti le dizolva in cateva zeci de secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 O sa incerc sa demontez cat mai mult de pe ele, sper sa nu-mi scape ceva si sa reusesc sa montez la loc. Sincronizarea se face din surubul de pe clapeta de acceleratie (adica partea unde vin cablurile de acceleratie) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Si daca bagi ulei de masina ce are? ai ambreiaj umed care sta in ulei. daca pui ulei de masina o sa ai probleme cu ambreaiajul si o sa patineze. cautati pe forum ulei Motul sau Valvoline, vi le recomand calduros. Evitati Castrol... folositi spray de frana ( pt discuri si etrieri) pt curat mizerie garnituri. este excelent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 folositi spray de frana ( pt discuri si etrieri) pt curat mizerie garnituri. este excelent Valabil si pentru carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Valabil si pentru carburatoare? da la asta ma referea, pt curatat carburatoarele folositi spray de frane, nu ataca garnituri si curata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Faza cu ulei no name n-ai nimerit-o. :-) 5100 e semisintetic. Pai io zic c-am nimerit-o! Nu vei gasi nicaieri listat intre primele 10 uleiuri acest brand. Intr-adevar 5100 e semi-sintetic. Dar nici motorul de TDM nu este unul care sa functioneze in turatii mari si are o racire foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) @gms245 - poti curata carburatoarele cu spray de frana - cum te-a sfatuit Cava - mai ales ca sa sufli prin toate gaurelele si canalele din el. Ca sa indepratezi toate depunerile alea, tot cu decarbusolvul faci cea mai buna treaba - la lasi la inmuiat juma' de ora, apoi le freci putin cu o periuta de dinti si ies perfect. Pentru sincronizare surubul e cel de care ai zis. Si da, raterurile in ture mici inseamna amestestec sarac pe circuitul de relanti, care se regleaza de la surubul care ti s-a aratat. Pe asta te sfatuiesc sa-l reglezi la inceput conform indicatiilor din manual - undeva la 2.5 ture deschis - pe ambele carburatoare, dupa care te joci cu reglajul cu carburatoarele montate pe motor, in functie de comportament. Cand desurubezi, imbogatesti amestecul (ii dai benzina) si cand insurubezi il saracesti. Dupe ce le asezi pe amandoua acolo unde merge motorul cel mai rotund, revine prompt din ture si nu da rateuri, ii faci sincronizarea. Nu-s greu de montat la loc, ca nu prea ai ce sa montezi altfel decat ai demontat. Doar ca probabil o sa uiti unii pasi si vei relua anumite operatiuni - e inevitabil. PS - nu v-ati saturat de discutiile despre ulei ? Cava - pune-i orice ulei vrea muschiul tau si scoate motorul la plimbare, ca prea e cald afara. Sunt sigur ca nu a patit nimic grav. In cel mai rau caz o sa observi un consum de ulei de acum incolo - de unde nu aveai deloc - deci o sa intri si tu in randul posesorilor normali de TDM. Editat Ianuarie 6, 2012 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Cava - pune-i orice ulei vrea muschiul tau si scoate motorul la plimbare, ca prea e cald afara. Sunt sigur ca nu a patit nimic grav. In cel mai rau caz o sa observi un consum de ulei de acum incolo - de unde nu aveai deloc - deci o sa intri si tu in randul posesorilor normali de TDM. sper sa ai dreptate ca nu vavea nimic, sper sa n-ai dreptate cu consumul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Pai io zic c-am nimerit-o! Nu vei gasi nicaieri listat intre primele 10 uleiuri acest brand. Intr-adevar 5100 e semi-sintetic. Dar nici motorul de TDM nu este unul care sa functioneze in turatii mari si are o racire foarte buna. Sa stii ca ma gandesc serios sa imi iau un motul 5100 15w-50. Pretul e foarte bun. Hai noroc si la multi ani daca avem IONi pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Sa stii ca ma gandesc serios sa imi iau un motul 5100 15w-50. Pretul e foarte bun. Foarte buna alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Foarte buna alegere subscriu. la urmatorul schimb, peste 6000km ma intorc la motul 5100, prima dragoste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 (editat) Multumesc tuturor pentru sfaturi. O sa va tin la curent cu progresele sau belelele pe care le voi face Editat Ianuarie 7, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Prima chestie, vezi daca n-ai uitat cumva pe off robinetul rezervorului (nu ala de la exteriorul mobrei). Dupa aia as incerca sa izolez problema daca e din carburator sau din alimentarea pina in carburator. Cu rezervorul demontat, baga benzina direct in carburator si vezi ce zice. Ori iti improvizezi o sticla cu un furtun, ori si mai simplu iei de la farmacie un bidon din ala de facut clisme, e cativa lei si are tot ce trebuie - si maner sa il spanzuri de mobra, si furtun, si shtutz pentru furtun. Daca pleaca asa inseamna ca e curat carburatorul si verifici mai departe. Spor ! Si eu multumesc pt sfaturi. Azi am avut timp sa surubaresc iar si am identificat problema. Tedemica al meu nu mai pornea pt motive mult mai "pamantene" decat as fi banuit eu si toti cei ce mi-au dat sfaturi. Pur si simplu marele mecanic care sunt eu a incurcat racordurile de la robinetul de benzina. Are acolo doua tevi paralele si una mai in afara, iar eu am presupus ca teava care e mai in afara e cea la care trebuie sa leg alimentarea pt carburatoare, iar cele doua paralele, fiindca arata la fel, sunt cele doua alimentari de la rezervor. Prin urmare legasem carburatoarele de teava la care trebuia sa vina rezerva. Am identificat problema sufland prin cele trei tevi ale robinetului si vazand in ce sensuri circula fluxul de aer. Cand am realizat eroarea, nu mi-a venit sa cred, atat de logic mi se parea sa fie legate racordurile in felul in care le legasem eu , am desfacut si robinetul, evident nu am aflat nimic nou, am legat racordurile corect si a plecat imediat fara probleme Stiam ca nu sunt tocmai un geniu tehnic, acum mi-am confirmat. Am vrut sa mai fac si o tura, dar nu am avut cu cine, iar mie singur chiar nu-mi vine sa merg, asa ca am lasat-o balta. Oricum, mobra merge struna, mecanicul are ceva probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 salut ,ma poate ajuta cineva cu un surub de prindere al etrierului fata?contra cost evident.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 sa ma uit daca am si iti zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Nepornita de 3 saptamani, in frig si zapada(afara) TDM-ica a pornit la prima cheie, impresionat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 nu stiu dc te miri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Pai mai e un zzr pe langa, din 93, un fz400 din 98 si niciuna nu a pornit asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) http://youtu.be/EqY9jo-wD8o Editat Ianuarie 9, 2012 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 http://youtu.be/EqY9jo-wD8o Si uite-o si p-a mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Unde avem asa ceva in tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Unde avem asa ceva in tara? la United motors in Bucuresti si la Thunderbikes in Timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Si mai nou cica si la Sabin la Race Tek Garage tot in Bucuresti. http://www.racetek.ro/home Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.