TeDy 'M Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Cand e frig rau, la maini nu prea ai ce sa faci. Nu conteaza cat de groase sunt manusile...tot ingheata pana la urma. Sau cel putin, eu nu am gasit solutia. Poate niste hand guards-uri serioase, combinate cu manere incalzite, rezolva problema. Altfel, la semafor, pui mainile langa motor sa se incalzeasca oleaca Mda, La Multi Ani pe 2012! Pai s-ar spune ca la modelele LT,RT, au muncit nemtii aia sa creeze un sistem de tubulatura care dirijeaza aerul cald inaintea mainii. Daca nu ajunge, solutia este da, hipohands cu incalzire electrica (adica pt asta BMW are 3 prize electrice, una pe bord pt manusi si 2 pt costumele cu incalzire-pilot si pasager. Tot pe priza poti sa incarci bateria pe care eu nu am dat-o jos nici iarna asta nici iarna trecuta. Vizavi de protectie vant mecanismul de parbriz isi face treaba si la persoanele xxxl-200cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Ar trebui sa se gaseasca, daca nu au inlocuit modelul cu altceva. Pe-al meu l-am luat din Vitan. Gasisem si in Carrefour, dar numai set de 2. Liviu, de cele mai multe ori cand vorbim de produse ieftine, realitatea e alta decat ce e trecut pe hartie. Un xenon aftermarket de 150-300 de lei (ca presupun ca de asa ceva vorbim) inclin sa cred ca difera destul de mult de un xenon montat de fabricant pe o masina respectabila. Mi s-a intamplat sa merg in paralel cu masini care aveau xenonane din fabrica si diferenta era foarte foarte mare (ca intensitate luminoasa). Acum n-am de unde sa stiu, or fi si chinezisme de-astea mai bune decat ce am eu montat. In momentul asta as fi indecis daca sa aleg intre a-mi pune xenon sau nu... lasand la o parte diferenta (nu foarte mare) de putere, ar mai fi pe de-o parte consumul mai redus, dar pe cealalta parte eventuale dificultati cand trebuie schimbat becul (la mine a murit dupa 3 ani) si (!ATENTIE) probleme la autentificarea RAR sau chiar si la ITP. Am un amic care a fost respins la autentificare cu xenonane pe masina; s-a rezolvat, dar a fost o complicatie si o cheltuiala in plus. Mda, aici sunt unele probleme. Si io a trebuit ca la RAR sa-mi schimb becurile HID de la masina si sa revin la cele cu halogen. Se prea poate ca multe becuri HID sa fie slabe calitativ. Si la mine, cel de pe faza scurta este mult mai slab ca-n momentul in care l-am montat. Si n-a trecut decat un an si jumatate. Chiar ma intrebam ce se intampla cu el! O sa-l schimb sa vad daca devine lumina mai puternica sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Eu am montat xenon doar pentru a fi mai bine vazut in trafic. La montare am dat jos si capacul inaintea bulbului, in acest fel lumina este imprastiata si este mai deranjanta pt vehiculele vare vin din sens opus Am mers asa 3 luni pe urma am montat capacul inapoi. Nu vedeam mai bine noaptea....dar procentul de soferi care fac depasiri in fatza mea a crescut ingrijorator. Asa ca l-am demontat din nou si sper sa fiu vazut !!! MOTO nu e pentru circulat noaptea !!! Cand vine seara, trebuie parcat, ridicat cortul...baut bere !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 pt ca urmeaza aparitia TDMRomania.ro o sa va rog sa trimiteti pe mailul meu rattrap 1981 @ gmail .com TREI din cele mai frumoase poze pe care le aveti. aceste poze vor face parte din galeria site-ului. PS Linx la cererea fanilor poti trimite 10 buc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 pt ca urmeaza aparitia TDMRomania.ro o sa va rog sa trimiteti pe mailul meu rattrap 1981 @ gmail .com TREI din cele mai frumoase poze pe care le aveti. aceste poze vor face parte din galeria site-ului. PS Linx la cererea fanilor poti trimite 10 buc Sunt sigur ca si Fotok are poze faine cu TDM-ul ca subiect! Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Sa trimiteti cele mai frumoase poze cat mai artistice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Cum se poate pune H7 la 3vd ??? Eu am alea originale, h4 cred ca, sau ceva similar. Au o forma mai lunguiata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Cum se poate pune H7 la 3vd ??? Eu am alea originale, h4 cred ca, sau ceva similar. Au o forma mai lunguiata. nu poti pune h7. cauta ca exista si h4 philips extreme power Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Noutati: Suna telefonul... Fan Curier: Au venit castile. Eu: Ura!!!!!! Abia astept sa le vad. Ma intalnesc cu omul, platesc, iau pachetul si fuguta acasa la fratele meu sa vedem noile achizitii. Ajuns acolo, incearca el marimea "M" si zice ca-i este mica. Eu: , bai nu se poate, ti-am comandat marimea dupa masura bibilicii. II zic ca e cu capul... Dupa ceva timp, deschid si eu cutia si probez casca. Hopa... stai ca mie mi-e mare . Ma mai contrez putin cu Florin, ma uit la insemnul de pe viziera lui si vad ca la "S" este dat cu corector si este mazgalit cu pixul pe semnul "M". Imi apare un semn de intrebare... caut eticheta din interiorul castii si vad ca e taiata cu foarfecele, dau la o parte captuseala de pe polistiren si ce-mi este dat sa vad... o eticheta transparenta pe care scrie clar marimea "S". Instant . Ma uit la mine si aceeasi treaba: "XL" dat cu corector, "L" marcat cu pixul, eticheta interior taiata si eticheta de pe polistiren cu "XL". putin spus. Intermediarul nu are nici o vina pentru ca se vede clar ca totul a fost modificat de la mama de acasa. Inclusiv etichetele de pe cutii, cu codurile de bare: se vede clar ca primele au fost "XL" respectiv "S" si peste ele au fost lipite "L" respectiv "M". Acum ce pot sa mai fac? Nimic, pentru ca financiar nu se merita. Rabdam asa pana ce vom reusi sa luam direct din magazin, pe probate niste casti cum trebuie. In cel mai bun caz le pastram pentru pasageri si noi ne luam altele. Ar mai fi varianta de a le vinde, dar nu stiu daca s-ar merita. Acum stiu ca nu voi mai repeta aceeasi greseala. Adica nu voi mai cumpara fara sa probez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 De unde le-ai luat? Daca le luai de la ceva magazin serios, le puteai schimba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 De pe Louis.de prin intermediar. Sa le trimit inapoi m-ar costa prea mult si nu se merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 De pe Louis.de prin intermediar. Sa le trimit inapoi m-ar costa prea mult si nu se merita. Salut. Nasoala treaba. De aia evit sa comand echipament direct de la louis.de.......prefer partenerii din Romania. E mai sigur si preturile sunt similare. Macar ai pe cine sa strangi de OO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Ai dreptate, dar nu am nici unul mai aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Intermediarul nu are nici o vina pentru ca se vede clar ca totul a fost modificat de la mama de acasa. Inclusiv etichetele de pe cutii, cu codurile de bare: se vede clar ca primele au fost "XL" respectiv "S" si peste ele au fost lipite "L" respectiv "M". Acum ce pot sa mai fac? Nimic, pentru ca financiar nu se merita. Rabdam asa pana ce vom reusi sa luam direct din magazin, pe probate niste casti cum trebuie. In cel mai bun caz le pastram pentru pasageri si noi ne luam altele. Ar mai fi varianta de a le vinde, dar nu stiu daca s-ar merita. Eu vad altfel partea cu se merita / nu se merita: 1. daca le trimiti inapoi pierzi mult mai putin decat ai pierde la revinzare 2. in plus nu stai cu banii pe doua casti blocati pe o perioada nedefinita, asta daca nu cumva ai un client rapid fix pe marimile alea. N-o fi o suma mare, dar principiul ramane. 3. la partea cu pasagerii transformi in compromisuri niste chestii luate pe un target precis - daca spui ca le-ai asteptat cu nerabdare inseamna ca intr-adevar ai vrut castile alea si nu altele 4. lasind la o parte faptul ca nu poti folosi castile asa cum sint, valoarea lor obiectiva mi se pare mai mica -- ai primit 2 marimi non-standard, XL si S in loc de L si M. In general la alea ramase pe stoc gasesti XXL si XL cu un motiv -- statistic exista mult mai putini cumparatori pentru marimile de la periferie. Pe de alta parte chestia cu etichetele scrise cu pixul mi se pare o tiganie, indiferent cine a facut-o, la modul "iau din magazie doua rahaturi si le vopsesc diferit ca sa se vinda". Nu vad de ce ai plati tu pentru asta. 5. as incerca totusi sa discut cu intermediarul. Daca e un intermediar serios, probabil aia de la Louis or sa isi puna cenusa in cap si n-o sa iasa in pierdere. Spor la rezolvare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Intermediarul a fost SprintMotors Iasi si raspunsul lor a fost (nu stiu daca fac bine ca-l scriu): daca ai pe cineva care pleca in germania se pot schimba, numai sa nu arunci ambalajele si castiel sa nu prezinte urme de purtare.Ca sa le trimitem inapoi costa si nu cred ca se merita (20e dus-20e intors) ceva de genul. Pacat, castile sunt faine, daca nu te deranjeaza mult ele oricum se formeaza dupa cateva purtari Disclaimer: Nu vreau sa fac publicitate negativa sau sa lezez sentimentele nici unei persoane. Castile au fost Caberg V2 407 Hellracer si au costat 70€ fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Deci castile se formeaza in timp, inclusiv alea prea mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Ar mai fi varianta de a le vinde, dar nu stiu daca s-ar merita. De ce sa nu merite? Eu chiar caut casaca noua, dar sincer, nu am inteles nimic din povestea ta Pana la urma ce marime sunt castile? Mie imi trebuie un L si un M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Sa nu se merite d.p.d.v. financiar. Ar trebui sa le dau ieftin si nu mai am de unde scoate alti bani. Pe scurt: Am comandat 2 casti marimile "M" si "L" si am primit niste casti pe care scrie "M" si "L" dar marimea scrisa in interior pe polistiren este "S" respectiv "XL". Adica "M"-ul fratelui meu este un "S" si il strange, iar "L"-ul meu este de fapt un "XL" si imi este larga. Mai clar nu pot explica numa daca fac poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Pe scurt: Am comandat 2 casti marimile "M" si "L" si am primit niste casti pe care scrie "M" si "L" dar marimea scrisa in interior pe polistiren este "S" respectiv "XL". Adica "M"-ul fratelui meu este un "S" si il strange, iar "L"-ul meu este de fapt un "XL" si imi este larga. Mai clar nu pot explica numa daca fac poze Gata, am inteles Urata treaba, intr-adevar S-ul e pentru copii si XL-ul e pentru pletosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Acuma spui? Sunt doar cateva luni de cand am renuntat la coada , daca stiam.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 (editat) Acuma spui? Sunt doar cateva luni de cand am renuntat la coada , daca stiam.... Acum, intrebarea care se naste in mintea mea de roman suspicios...esti sigur ca magaria nu e a intermediarului??? Pare prea gainarie pentru niste nemti...zic si eu. Care dintre voi are filtru de aer K&N cu intretinere? Sunt curios daca ati mai folosit si altceva la spalarea/gresarea lui, in afara de kitul K&N dedicat. Intreb pt ca am gasit la mymoto, solutie de curatare si gresare, mult mai avantajoasa, facuta de motorex. Pret mai mic si cantitate mai mare. In alta ordine de idei, am inceput aprovizionarea pt revizia de primavara. Luna asta ulei (motul 5100) si filtru de ulei, luna urmatoare e randul placutelor de frana spate.....si tot asa....sa nu ma prinda inceputul de sezon nepregatit. Multa bafta Editat Ianuarie 29, 2012 de jerlo1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Acum, intrebarea care se naste in mintea mea de roman suspicios...esti sigur ca magaria nu e a intermediarului??? Pare prea gainarie pentru niste nemti...zic si eu. As fi zis daca era numai pe casti, dar si etichetele "noi" de pe cutii sunt identice ca forma, tip de hartie etc. cu cele "originale". Nu cred ca are treaba intermediarul... Posibil sa plece problema de la italieni, de la Caberg. Nu stiu ce sa zic. Motul 5100 la ce pret l-ai gasit? Eu nu am reusit sa iau cand era 100 de roni si acum a sarit pretul la 150ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 As fi zis daca era numai pe casti, dar si etichetele "noi" de pe cutii sunt identice ca forma, tip de hartie etc. cu cele "originale". Nu cred ca are treaba intermediarul... Posibil sa plece problema de la italieni, de la Caberg. Nu stiu ce sa zic. Motul 5100 la ce pret l-ai gasit? Eu nu am reusit sa iau cand era 100 de roni si acum a sarit pretul la 150ron. M-a costat 150 de lei bidonul de 4 litri, cu tot cu filtru. Numai uleiul, a fost 120 sau 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Sa nu se merite d.p.d.v. financiar. Ar trebui sa le dau ieftin si nu mai am de unde scoate alti bani. Pe scurt: Am comandat 2 casti marimile "M" si "L" si am primit niste casti pe care scrie "M" si "L" dar marimea scrisa in interior pe polistiren este "S" respectiv "XL". Adica "M"-ul fratelui meu este un "S" si il strange, iar "L"-ul meu este de fapt un "XL" si imi este larga. Mai clar nu pot explica numa daca fac poze Salut,este o super magarie. S-ul se poate vinde destul de repede. Acum depinde si de pret. Dar XL -ul este destul de mare. Trebuie baiat cu bidonul mai mare, gen Bud Spencer. Oricum recomand o incercare de schimbare prin intermediar. Pe tine nu te intereseaza ce au facut cei de la mama lor...daca ai dat comanda la intermediar. Tu ce ai comandat, aceea trebuie sa primesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Fratele meu a zis ca nu vrea sa mai schimbe casca , iar eu am de gand s-o folosesc doar cu cagula si cred ca ma descurc. Am probat-o si se inscrie in limite. Ramanem cu ele asa. Oricum, ramane ca invatatura de minte. M-a costat 150 de lei bidonul de 4 litri, cu tot cu filtru. Numai uleiul, a fost 120 sau 125. Am gasit aici ulei 5100 15w50 care impreuna cu filtrul si livrarea ma ajunge 146ron. Am facut comanda. E ca naiba ca stau intr-un judet care nu a auzit de magazine moto. Asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.