Fotok Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 cine era pe forum care dezmembra un TDM ? Am nevoie de telescoape !!! DA BUNE, nu niste jafuri, ca din acelea am si eu cine era pe forum care dezmembra un TDM ? Am nevoie de telescoape !!! DA BUNE, nu niste jafuri, ca din acelea am si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Poze de la intrunire, nimic? Pai ce facem... - Anuntam prin ianuarie ca am cateva piese si accesorii de vanzare pentru TDM 900. La momentul respectiv inca nu stiam ce si cum... cand nu voi mai avea nevoie de ele sau daca le voi da impreuna cu mobra sau nu. Deci daca sunt doritori, sunt disponibile oricand la preturile de mai jos. (Toate sunt cel mult la jumatate fata de cat le-am luat.) Accesorii: - genti laterale Kappa K33, negu mat. + suporti Givi pentru genti laterale Givi V35/Kappa K33 - 200 euro - suporti genti laterale originale Yamaha - 50 euro - topcase Kappa K49 (capac negru lucios) - 90 e - tankbag magnetic Givi T440N - 30 e - sa aftermarket Top Sellerie (are o foarte mica ciupitura, remediabila) - 100 e - sa model 2007 (alta forma si ceva mai moale decat modelele 2002-2006) - 70 e - un parbriz MRA modificat, foarte scurt (aerul vine in piept) - 20 e - "pilot automat" mecanic Touratech (gripeaza progresiv mansonul drept) - 30 e Piese: - kit rulmenti jug (inferior, superior, saibe si garnituri) - 20 e - rulmenti si simeringuri OEM Yamaha pentru roti (set complet - 4 rulmenti, 4 simeringuri) - 60 e - cablu de ambreiaj nou OEM Yamaha - 18 e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Poze de la intrunire, nimic? Pai ce facem... - Anuntam prin ianuarie ca am cateva piese si accesorii de vanzare pentru TDM 900. La momentul respectiv inca nu stiam ce si cum... cand nu voi mai avea nevoie de ele sau daca le voi da impreuna cu mobra sau nu. Deci daca sunt doritori, sunt disponibile oricand la preturile de mai jos. (Toate sunt cel mult la jumatate fata de cat le-am luat.) Accesorii: - genti laterale Kappa K33, negu mat. + suporti Givi pentru genti laterale Givi V35/Kappa K33 - 200 euro - suporti genti laterale originale Yamaha - 50 euro - topcase Kappa K49 (capac negru lucios) - 90 e - tankbag magnetic Givi T440N - 30 e - sa aftermarket Top Sellerie (are o foarte mica ciupitura, remediabila) - 100 e - sa model 2007 (alta forma si ceva mai moale decat modelele 2002-2006) - 70 e - un parbriz MRA modificat, foarte scurt (aerul vine in piept) - 20 e - "pilot automat" mecanic Touratech (gripeaza progresiv mansonul drept) - 30 e Piese: - kit rulmenti jug (inferior, superior, saibe si garnituri) - 20 e - rulmenti si simeringuri OEM Yamaha pentru roti (set complet - 4 rulmenti, 4 simeringuri) - 60 e - cablu de ambreiaj nou OEM Yamaha - 18 e ai vandut TDM-ul? cine era pe forum care dezmembra un TDM ? Am nevoie de telescoape !!! DA BUNE, nu niste jafuri, ca din acelea am si eu cine era pe forum care dezmembra un TDM ? Am nevoie de telescoape !!! DA BUNE, nu niste jafuri, ca din acelea am si eu am eu o furca fata. necesita schimb de semeringuri, ulei si ar fi bine sa schimbi si cuzinetii din ea. in rest nu stiu ce probleme sa aiba. a ta ce are? ai facut accident? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Deci daca sunt doritori, ... Salut, M-ar interesa pe mine in mod sigur cablul de ambreiaj, chiar imi cautam Pe langa asta, m-ar interesa si top case-ul, dar am o intrebare: vine si cu rack, sau doar top case si placa? Intreb pt ca din ce m-am uitat, peste grab railul pt pasager se mai pune un rack si abia peste el vine placa de top case. Sau nu zic bine? Eu as avea banii pt ele saptamana viitoare, daca e ok. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 salut Cavaleru, furca mea este exact ca a ta, cuzinetii sau dus si au tras niste dare foarte minuscule pe tija, a schimbat cuzenitii dar tot scapa ulei din cauza zgarieturilor, deci am nevoie de tije netede ca fundul unei domnisoare la 14 ani alta curiozitate de a mea: de ce draku se duce telescopul din stanga cum stai pe motor? intotdeauna acela a avut probleme la orice TDM vazut de mine, sau pe care l-am avut in proprietate?!?!?! dece stanga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Prin amabilitatea lui Leaveyou, primul set de poze il gasiti pe tdmromania.ro la sectiunea dedicata intalnirii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=7kKLhsaOvCI&feature=g-upl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 salut Cavaleru, furca mea este exact ca a ta, cuzinetii sau dus si au tras niste dare foarte minuscule pe tija, a schimbat cuzenitii dar tot scapa ulei din cauza zgarieturilor, deci am nevoie de tije netede ca fundul unei domnisoare la 14 ani alta curiozitate de a mea: de ce draku se duce telescopul din stanga cum stai pe motor? intotdeauna acela a avut probleme la orice TDM vazut de mine, sau pe care l-am avut in proprietate?!?!?! dece stanga? bre. schimba cuzinetii din furca, nu semeringurile alea de cauciuc. care opresc uleiul sa iasa. cuzinetii sunt la interior. niste chestii de metal ca niste inele. au un fel de imbracamite din teflon subtire care in timp se distruge si apare jocul. joc care fac ca furca sa scuipe ulei chiar daca pui semeringuri noi. fa asta si daca nici asa nu mere, cauta alta furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 ai vandut TDM-ul? Inca nu, dar mi-am dat seama ca nu are rost sa incerc sa-l dau cu toate cele de pe pagina anterioara pentru ca sperie pretul. Raman oricum o gramada de extra-uri pe el, am facut si o actualizare de pret la 3900... sper sa am succes de data asta Pe langa asta, m-ar interesa si top case-ul, dar am o intrebare: vine si cu rack, sau doar top case si placa? Intreb pt ca din ce m-am uitat, peste grab railul pt pasager se mai pune un rack si abia peste el vine placa de top case. Sau nu zic bine? Un mare avantaj la 900 e ca poti sa prinzi placa adaptor universala monkey (sistemul de prindere de la Kappa / Givi) direct pe suportul cu manere al motocicletei. Chiar daca nu e o varianta recomandata oficial de catre producatori, e probata si functioneaza foarte bine. Altfel te complici aiurea cu fiare in plus si o pozitionare mai in spate a case-ului. Iti trebuie doar placa (Kappa de pe kappamoto.ro sau Givi de la United M) si doua suruburi cap inbus, de 8 grosime si ceva mai lungi decat cele pe care o sa le inclocuiesti (le iei de la Hornbach). Ar mai trebui eventual si niste bucati de cauciuc ca sa nu pui placa direct pe metal si niste piulite de 10 pe post de distantiere. In combinatia cu topcase-ul asta e unul dintre cele mai bune variante pe care o ai, ca aspect dar si ca ergonomie ptr pasager. Placa de prindere nu o dau jos ca e de munca la ea si n-ar avea rost. E in jur de 130-140 de ron cred, noua. Uite prinderea, daca iti poti da seama de aici (pe fata sunt doua suruburi care tin placa si pe spate 2 cleme): https://lh6.googleusercontent.com/-Wcap99N9exk/TJkWlufmBII/AAAAAAAAAIY/o3Tf1fTjuAM/s800/PICT8776ed_resize.jpg Cand / daca te hotarasti cu celelalte da-mi un mail / tel. (vezi profil). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 bre. schimba cuzinetii din furca, nu semeringurile alea de cauciuc. care opresc uleiul sa iasa. cuzinetii sunt la interior. niste chestii de metal ca niste inele. au un fel de imbracamite din teflon subtire care in timp se distruge si apare jocul. joc care fac ca furca sa scuipe ulei chiar daca pui semeringuri noi. fa asta si daca nici asa nu mere, cauta alta furca DE CE CREZI CA CAUT ALTA FURCA? exact ca si la tine, teflonul de pe cuzinetii din delescopul stang sau tocit pana la metal...iar acela a zgariat telescopul. Deci degeaba am pus alti cuzineti + alte simeringuri ca tot lacrimeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 DE CE CREZI CA CAUT ALTA FURCA? exact ca si la tine, teflonul de pe cuzinetii din delescopul stang sau tocit pana la metal...iar acela a zgariat telescopul. Deci degeaba am pus alti cuzineti + alte simeringuri ca tot lacrimeaza. nasol. le iau pe ale mele intr-un week-end la pachet si vin si te vizitez, sa te holbezi la ele si sa le facem si o proba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Vezi ca amortizoru are o piulita de preload in partea de joscare se strange cu o cheie olandeza. Baga o tura jumate si ai rezolvat Asa o avea 3vd-ul , dar la 4tx-ul meu nu am vazut nimic din ceea ce zici la amortizor. Cum naiba se poate intari suspensia spate, ca dansez vals pe drum cu denivelari!. Nu am vazut sa existe vreun reglaj la arc sau amortizor. .Stie careva?. Am schimbat semeringurile si lichidul din furca, am pus 10w Medium de la Motul. Pare cam moale, mergea si 15w dar mie imi place mai soft. Imi pare rau ca nu pot veni la intrunirea Tdm-istilor, deoarece am avut un deces in familie, din pacate. Nu stie nimeni de unde sa cumpar un 'pinten ' sau cum naiba sa-l denumesc?! Tin neaparat sa fac rost de unul. Liviule, spunea-i tu ca se mai potriveste si de la alt model, dar am uitat despre ce model era vorba. O sa sun la Yamaha sa vad cat costa unul nou , cel de pe 3vd, pt ca am inteles ca 4tx-ul nu are din fabrica asa ceva in dotare. Sper sa nu coste o avere. De ce cred ca asa va fi?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Cand / daca te hotarasti cu celelalte da-mi un mail / tel. (vezi profil). Merci mult, cred ca am inteles sistemul. Cum imi intra banii te sun si stabilim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 ...Liviule, spunea-i tu ca se mai potriveste si de la alt model, dar am uitat despre ce model era vorba. O sa sun la Yamaha sa vad cat costa unul nou , cel de pe 3vd, pt ca am inteles ca 4tx-ul nu are din fabrica asa ceva in dotare. Sper sa nu coste o avere. De ce cred ca asa va fi?! Pai, Jeane, ti-am spus ca 3VD-ul are asa ceva si poti cauta un scut de la 3VD care se potriveste si la 4TX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Asa o avea 3vd-ul , dar la 4tx-ul meu nu am vazut nimic din ceea ce zici la amortizor. Cum naiba se poate intari suspensia spate, ca dansez vals pe drum cu denivelari!. Nu am vazut sa existe vreun reglaj la arc sau amortizor. .Stie careva?. Am schimbat semeringurile si lichidul din furca, am pus 10w Medium de la Motul. Pare cam moale, mergea si 15w dar mie imi place mai soft. Imi pare rau ca nu pot veni la intrunirea Tdm-istilor, deoarece am avut un deces in familie, din pacate. Nu stie nimeni de unde sa cumpar un 'pinten ' sau cum naiba sa-l denumesc?! Tin neaparat sa fac rost de unul. Liviule, spunea-i tu ca se mai potriveste si de la alt model, dar am uitat despre ce model era vorba. O sa sun la Yamaha sa vad cat costa unul nou , cel de pe 3vd, pt ca am inteles ca 4tx-ul nu are din fabrica asa ceva in dotare. Sper sa nu coste o avere. De ce cred ca asa va fi?! ia fa o poza la amortizorul tau. din cate stiu este aprope identic ca constructie. la 900 difera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Ziua buna! Scriu aici ca pe viitor ma bate gandul sa achizitionez un TDM. (as tinde catre un 4tx) La ce ar trebui sa fiu atent si extrem de atent? Cum se prezinta un motor cu peste 60.000 de km? Cum sunt preturile consumabilelor (decente sau "indecente")? Care sunt diferentele notabile intr-e modelele de 850?.......... orice alte sfaturi care m-ar putea ajuta! va multumesc fain! respecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) Ziua buna! Scriu aici ca pe viitor ma bate gandul sa achizitionez un TDM. (as tinde catre un 4tx) La ce ar trebui sa fiu atent si extrem de atent? Cum se prezinta un motor cu peste 60.000 de km? Cum sunt preturile consumabilelor (decente sau "indecente")? Care sunt diferentele notabile intr-e modelele de 850?.......... orice alte sfaturi care m-ar putea ajuta! va multumesc fain! respecte! de nu am dat lincu asta de t'spe mii de ori! http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=ISSUES#2 hai noroc! ba nu cumpara careva un set de heidenauri cu 10000 de km la bord? vreau sa trec pre stradale ca am itp de facut acum in iulie Editat Iunie 8, 2012 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 @ Cavaleru: din ce an e mobra ta? ca telescoapele nu au aceleasi dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 @ Cavaleru: din ce an e mobra ta? ca telescoapele nu au aceleasi dimensiuni. 4tx are alte telescoape in diametru. adica 43mm 3vd are 41 mm in rest sunt la fel iti fac un pret indecent pt ea asa ca ne cunoastem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 (editat) nu stiu ce sa zic, cred ca anu asta merg as a cu ele...sa vedem cat o sa curga...la anu poate imi iau 900 Editat Iunie 9, 2012 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Ziua buna! Scriu aici ca pe viitor ma bate gandul sa achizitionez un TDM. (as tinde catre un 4tx) La ce ar trebui sa fiu atent si extrem de atent? Cum se prezinta un motor cu peste 60.000 de km? Cum sunt preturile consumabilelor (decente sau "indecente")? Care sunt diferentele notabile intr-e modelele de 850?.......... orice alte sfaturi care m-ar putea ajuta! va multumesc fain! respecte! Vezi si aici - http://tdmromania.ro/forum/index.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Inca nu, dar mi-am dat seama ca nu are rost sa incerc sa-l dau cu toate cele de pe pagina anterioara pentru ca sperie pretul. Raman oricum o gramada de extra-uri pe el, am facut si o actualizare de pret la 3900... sper sa am succes de data asta Un mare avantaj la 900 e ca poti sa prinzi placa adaptor universala monkey (sistemul de prindere de la Kappa / Givi) direct pe suportul cu manere al motocicletei. si la 4TX se poate prinde direct de suportul cu manere spate. asa am avut eu. sta foarte bine caseul si pasageul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 (editat) de nu am dat lincu asta de t'spe mii de ori! http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=ISSUES#2 hai noroc! Deci conform link-ului motoarele fabricate intre 98-01 nu au nici o problema ... singura referinta este cu schimbul greu al acumulatorului ... tdm-ul meu e 2001 Editat Iunie 11, 2012 de cody2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) Helooo-am reusit sa rezolv problema consumului-dupa o discutie cu Maria Sa Cavaleru-bineinteles Am lasat celebrele cuie mai jos, am resincronizat carburatoarele si pe drumul catre mare,cu pasager si toate casurile pline, am scos un consum de 5.2 mers constant 120 pe A2 cu reprize de pana la 160-asa parca mai vii de acasa- La precedentul drum, de 1 mai, tot spre mare mi-a luat la 110-120-6.7 .Deci sunt super incantat de Gheonoaie. Acum cine vrea bug spolierul de pe ea il dau la schimb cu un scut-nu prea ma coafeaza aerul ala de vitezana pe care i-l da. Deci il schimb pe un scut original-prinderile sunt la fel. De asemnea mai am de dat o oglinda dreapta originala. Si in ultima instanta se da si motoreta cu toate acareturile pe ea. Editat Iunie 12, 2012 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 de nu am dat lincu asta de t'spe mii de ori! http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=ISSUES#2 hai noroc! ba nu cumpara careva un set de heidenauri cu 10000 de km la bord? vreau sa trec pre stradale ca am itp de facut acum in iulie Am citit zeci de review-uri si de teste, comparate, necomparate etc. ce ma interesa in mod deosebit....erau parerile celor care stau zi de zi pe ele si speram sa gasesc un raspuns pe aici! asfalt uscat sa aveti cu totii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.