Fotok Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) Q Cristiboroi - la noi noaptea are o densitate muuult peste medie , glumesc. Da am farurile de ceata care lumineaza in fatza mobrei la max 5-10 m, am xenonu care lumineaza ca o potcoava de cal mort, am H4 pe dreapta care lumineaza .....cand se aprinde.....destul de nasol. Am o problema la mobra, o sa o vedeti la intrunire. Imi palpaie farul. Am masurat incarcarea si a fost ok. Dar totusi ceva nu e in regula numai ca nu prea isi da seama nimeni. Si cu becuri normale face la fel si cu xenonu la fel, au zis ca e slaba bateria, am schimbat-o...papaie. Faza e ca turez motoru si palpaiala dispare pana l ao anumita rotatie...dupa care reapare sau scade in intensitate lumina becului. Deci dupa cunostintele mele slabe in materie, zic ca am probeleme cu incarcarea sau ceva releu...sau bobina...sau chizdasamasii important e ca merre...dar nu lumineaza. Luminile mele sunt doar pentru a fi vazut in trafic. Cele mai bune lumini am avut pe TDM ul lui Barboge, pe acela am schimbat farurile cu faruri de Dacie!!!! Made in Romania (ELBA) Editat Mai 30, 2012 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Io zic sa desfaci farurile si sa vezi BINE soclurile. Spun asta dupa experienta recenta. In ce priveste palpaitul, verifica sa ai contactele in regula sa nu fie slabite iar la vibratii sa se miste. Ia un aparat de masura si vezi daca releul isi face treaba. Pe proiectoare ce becuri ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) Farurile au fost desfacute si rasdesfacute de nspe mii de ori, sa masurat cu aparat si mesteru a zis ca este okey...nu mai sunt sigur ca eu sunt cam uituc de fire (parca era 12,4 relanti...13-14 in ture la 3000...camasa ceva ) si contactele le-am tot curatat, strans, etc. O sa vedeti la intrunire cum fac, eventual incerc sa fac un video sa arat dava reuseste senzoru sa inregistreze lumina deranjanta a xenonului. Pe proiectoare sunt 35 W ...dar folosec foarte rar....doar noaptea sa fiu vazut sau daca sunt intr-o padure tot noaptea si tre sa vad gropile...ca, cu densitatea intunericului la noi...e greu Editat Mai 30, 2012 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Da bine mai ghiaurilor ... pe forumul tdm bate vantul si voi sunteti toti aici Uite si poza cu lumina mea pe faza scurta , xenon 4300k tot de la luv ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Da bine mai ghiaurilor ... pe forumul tdm bate vantul si voi sunteti toti aici Uite si poza cu lumina mea pe faza scurta , xenon 4300k tot de la luv ... faina lumina !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
momoleinen Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 salutari am si eu o mica problema cu TDMul meu pe curbe daca asfaltul nu e perfect incepe sa balanseze (ma simt ca in/pe o barca) aveti idee cum imi pot da seama daca are amortizorul spate o problema sau e din setarea suspensiei. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Vezi ca amortizoru are o piulita de preload in partea de joscare se strange cu o cheie olandeza. Baga o tura jumate si ai rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Vezi ca amortizoru are o piulita de preload in partea de joscare se strange cu o cheie olandeza. Baga o tura jumate si ai rezolvat Inteleg ca tu simti vreo diferenta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Inteleg ca tu simti vreo diferenta ? Drumul facut acum desi a fost fara bagaje, doar cu pasager, am simtit motocicleta comportandu-se mai bine pe viraje, disparand efectul de barca. In oras nu am simtit-o mai dura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
momoleinen Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 sunt 3 reglaje care se pot face pt primul e nevoie de cheie olandeza sau cu gheara iar la ultimele se pot regla cu mana. eu inca nu am reusit sa fac rost de cheie - dupa revin cu feedback Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 sunt 3 reglaje care se pot face pt primul e nevoie de cheie olandeza sau cu gheara iar la ultimele se pot regla cu mana. eu inca nu am reusit sa fac rost de cheie - dupa revin cu feedback Stiu ca sunt 3 reglaje ti l-am spus e cel care rezolva problema ridicata de tine. PS Merge facut reglajul cu o surubelnita si ciocan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 (editat) am si eu o mica problema cu TDMul meu pe curbe daca asfaltul nu e perfect incepe sa balanseze sunt 3 reglaje care se pot face pt primul e nevoie de cheie olandeza sau cu gheara iar la ultimele se pot regla cu mana. Problema de care zici tind sa cred ca e de la reglajul extensiei (rebound damping), eventual corelata cu cel de compresie (compression damping). Ar putea fi si de la un arc prea moale, dar ma indoiesc... balansul de care vorbesti inseamna tocmai ca mobra se stabilizeaza mai greu dupa hop, deci ar trebui sa fie o problema de amortizare, nu de pretensiune in arc. Cheia olandeza nu o ai in trusa de scule a mobrei? Editat Iunie 3, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 am avut aceeasi problema, se rezolva simplu cu mana fara chei. doar trebuie sa faci asta /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=809938 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
momoleinen Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 am facut rost de o cheie (eu am luat mobra fara trusa de scule ) si am facut reglajele - amortizorul era pe pozitia 1 - am e mult mai bine inca o intrebare - cu ce antigel sa completez ? tks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 antigel pt bloc de aluminiu. concetratie maxima 50% ( 1 l antigel - 1 l apa distilata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 cine era pe forum care dezmembra un TDM ? Am nevoie de telescoape !!! DA BUNE, nu niste jafuri, ca din acelea am si eu cine era pe forum care dezmembra un TDM ? Am nevoie de telescoape !!! DA BUNE, nu niste jafuri, ca din acelea am si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Poze de la intrunire, nimic? Pai ce facem... - Anuntam prin ianuarie ca am cateva piese si accesorii de vanzare pentru TDM 900. La momentul respectiv inca nu stiam ce si cum... cand nu voi mai avea nevoie de ele sau daca le voi da impreuna cu mobra sau nu. Deci daca sunt doritori, sunt disponibile oricand la preturile de mai jos. (Toate sunt cel mult la jumatate fata de cat le-am luat.) Accesorii: - genti laterale Kappa K33, negu mat. + suporti Givi pentru genti laterale Givi V35/Kappa K33 - 200 euro - suporti genti laterale originale Yamaha - 50 euro - topcase Kappa K49 (capac negru lucios) - 90 e - tankbag magnetic Givi T440N - 30 e - sa aftermarket Top Sellerie (are o foarte mica ciupitura, remediabila) - 100 e - sa model 2007 (alta forma si ceva mai moale decat modelele 2002-2006) - 70 e - un parbriz MRA modificat, foarte scurt (aerul vine in piept) - 20 e - "pilot automat" mecanic Touratech (gripeaza progresiv mansonul drept) - 30 e Piese: - kit rulmenti jug (inferior, superior, saibe si garnituri) - 20 e - rulmenti si simeringuri OEM Yamaha pentru roti (set complet - 4 rulmenti, 4 simeringuri) - 60 e - cablu de ambreiaj nou OEM Yamaha - 18 e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Poze de la intrunire, nimic? Pai ce facem... - Anuntam prin ianuarie ca am cateva piese si accesorii de vanzare pentru TDM 900. La momentul respectiv inca nu stiam ce si cum... cand nu voi mai avea nevoie de ele sau daca le voi da impreuna cu mobra sau nu. Deci daca sunt doritori, sunt disponibile oricand la preturile de mai jos. (Toate sunt cel mult la jumatate fata de cat le-am luat.) Accesorii: - genti laterale Kappa K33, negu mat. + suporti Givi pentru genti laterale Givi V35/Kappa K33 - 200 euro - suporti genti laterale originale Yamaha - 50 euro - topcase Kappa K49 (capac negru lucios) - 90 e - tankbag magnetic Givi T440N - 30 e - sa aftermarket Top Sellerie (are o foarte mica ciupitura, remediabila) - 100 e - sa model 2007 (alta forma si ceva mai moale decat modelele 2002-2006) - 70 e - un parbriz MRA modificat, foarte scurt (aerul vine in piept) - 20 e - "pilot automat" mecanic Touratech (gripeaza progresiv mansonul drept) - 30 e Piese: - kit rulmenti jug (inferior, superior, saibe si garnituri) - 20 e - rulmenti si simeringuri OEM Yamaha pentru roti (set complet - 4 rulmenti, 4 simeringuri) - 60 e - cablu de ambreiaj nou OEM Yamaha - 18 e ai vandut TDM-ul? cine era pe forum care dezmembra un TDM ? Am nevoie de telescoape !!! DA BUNE, nu niste jafuri, ca din acelea am si eu cine era pe forum care dezmembra un TDM ? Am nevoie de telescoape !!! DA BUNE, nu niste jafuri, ca din acelea am si eu am eu o furca fata. necesita schimb de semeringuri, ulei si ar fi bine sa schimbi si cuzinetii din ea. in rest nu stiu ce probleme sa aiba. a ta ce are? ai facut accident? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Deci daca sunt doritori, ... Salut, M-ar interesa pe mine in mod sigur cablul de ambreiaj, chiar imi cautam Pe langa asta, m-ar interesa si top case-ul, dar am o intrebare: vine si cu rack, sau doar top case si placa? Intreb pt ca din ce m-am uitat, peste grab railul pt pasager se mai pune un rack si abia peste el vine placa de top case. Sau nu zic bine? Eu as avea banii pt ele saptamana viitoare, daca e ok. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 salut Cavaleru, furca mea este exact ca a ta, cuzinetii sau dus si au tras niste dare foarte minuscule pe tija, a schimbat cuzenitii dar tot scapa ulei din cauza zgarieturilor, deci am nevoie de tije netede ca fundul unei domnisoare la 14 ani alta curiozitate de a mea: de ce draku se duce telescopul din stanga cum stai pe motor? intotdeauna acela a avut probleme la orice TDM vazut de mine, sau pe care l-am avut in proprietate?!?!?! dece stanga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Prin amabilitatea lui Leaveyou, primul set de poze il gasiti pe tdmromania.ro la sectiunea dedicata intalnirii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=7kKLhsaOvCI&feature=g-upl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 salut Cavaleru, furca mea este exact ca a ta, cuzinetii sau dus si au tras niste dare foarte minuscule pe tija, a schimbat cuzenitii dar tot scapa ulei din cauza zgarieturilor, deci am nevoie de tije netede ca fundul unei domnisoare la 14 ani alta curiozitate de a mea: de ce draku se duce telescopul din stanga cum stai pe motor? intotdeauna acela a avut probleme la orice TDM vazut de mine, sau pe care l-am avut in proprietate?!?!?! dece stanga? bre. schimba cuzinetii din furca, nu semeringurile alea de cauciuc. care opresc uleiul sa iasa. cuzinetii sunt la interior. niste chestii de metal ca niste inele. au un fel de imbracamite din teflon subtire care in timp se distruge si apare jocul. joc care fac ca furca sa scuipe ulei chiar daca pui semeringuri noi. fa asta si daca nici asa nu mere, cauta alta furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 ai vandut TDM-ul? Inca nu, dar mi-am dat seama ca nu are rost sa incerc sa-l dau cu toate cele de pe pagina anterioara pentru ca sperie pretul. Raman oricum o gramada de extra-uri pe el, am facut si o actualizare de pret la 3900... sper sa am succes de data asta Pe langa asta, m-ar interesa si top case-ul, dar am o intrebare: vine si cu rack, sau doar top case si placa? Intreb pt ca din ce m-am uitat, peste grab railul pt pasager se mai pune un rack si abia peste el vine placa de top case. Sau nu zic bine? Un mare avantaj la 900 e ca poti sa prinzi placa adaptor universala monkey (sistemul de prindere de la Kappa / Givi) direct pe suportul cu manere al motocicletei. Chiar daca nu e o varianta recomandata oficial de catre producatori, e probata si functioneaza foarte bine. Altfel te complici aiurea cu fiare in plus si o pozitionare mai in spate a case-ului. Iti trebuie doar placa (Kappa de pe kappamoto.ro sau Givi de la United M) si doua suruburi cap inbus, de 8 grosime si ceva mai lungi decat cele pe care o sa le inclocuiesti (le iei de la Hornbach). Ar mai trebui eventual si niste bucati de cauciuc ca sa nu pui placa direct pe metal si niste piulite de 10 pe post de distantiere. In combinatia cu topcase-ul asta e unul dintre cele mai bune variante pe care o ai, ca aspect dar si ca ergonomie ptr pasager. Placa de prindere nu o dau jos ca e de munca la ea si n-ar avea rost. E in jur de 130-140 de ron cred, noua. Uite prinderea, daca iti poti da seama de aici (pe fata sunt doua suruburi care tin placa si pe spate 2 cleme): https://lh6.googleusercontent.com/-Wcap99N9exk/TJkWlufmBII/AAAAAAAAAIY/o3Tf1fTjuAM/s800/PICT8776ed_resize.jpg Cand / daca te hotarasti cu celelalte da-mi un mail / tel. (vezi profil). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 bre. schimba cuzinetii din furca, nu semeringurile alea de cauciuc. care opresc uleiul sa iasa. cuzinetii sunt la interior. niste chestii de metal ca niste inele. au un fel de imbracamite din teflon subtire care in timp se distruge si apare jocul. joc care fac ca furca sa scuipe ulei chiar daca pui semeringuri noi. fa asta si daca nici asa nu mere, cauta alta furca DE CE CREZI CA CAUT ALTA FURCA? exact ca si la tine, teflonul de pe cuzinetii din delescopul stang sau tocit pana la metal...iar acela a zgariat telescopul. Deci degeaba am pus alti cuzineti + alte simeringuri ca tot lacrimeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.